Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální marketing
Sociální marketing
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Kratochvílová |
---|---|
Šetření: | 24. 03. 2017 - 01. 04. 2017 |
Počet respondentů: | 205 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.03 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 70,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tímto se k Vám obracím se žádostí o vyplnění následujícího dotazníku týkajícího se sociálního marketingu a vztahu společnosti k neziskovým organizacím. Dotazník je anonymní a slouží jako podklad pro mou diplomovou práci, proto Vás prosím o pravdivé vyplnění otázek. Předem děkuji za Vaší ochotu a spolupráci.
Lucie Kratochvílová
Odpovědi respondentů
1. V současné době se ve sdělovacích prostředcích i jinde často mluví o sociálním marketingu. Co Vy sám/sama si pod tím představujete? Který z následujících výroků podle Vás vystihuje obsah tohoto pojmu? Nakolik jste přesvědčen/a, že jde o sociální marketing?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
2. Považujete sociální marketing v naší společnosti za důležitý a prospěšný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rozhodně ano | 116 | 56,59 % | 56,59 % |
Nevím, nejsem si jist/a, zda má nějaký efekt. | 81 | 39,51 % | 39,51 % |
Ne | 8 | 3,9 % | 3,9 % |
3. Pamatujete si nějakou sociálně marketingovou kampaň, která byla prezentována v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 145 | 70,73 % | 70,73 % |
Ano | 60 | 29,27 % | 29,27 % |
4. Pokud ano, napiště prosím, čeho se kampaň týkala.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Avon pochod | 4 | 6,67 % | 1,95 % |
prevence rakoviny prsu | 2 | 3,33 % | 0,98 % |
bezpečnost silničního provozu | 2 | 3,33 % | 0,98 % |
prevence rakoviny | 2 | 3,33 % | 0,98 % |
ochrana zdraví | 1 | 1,67 % | 0,49 % |
Dopravní nehody (nemyslíš - zaplatíš) | 1 | 1,67 % | 0,49 % |
Cerveny kriz,bezdomovci zpivajici ceskou hymnu na nadrazi | 1 | 1,67 % | 0,49 % |
#prsakoule kampan organizace Loono o prevenci rakoviny prsu | 1 | 1,67 % | 0,49 % |
Dobrý anděl- podpora onkologicky nemocných děti s jejich rodin | 1 | 1,67 % | 0,49 % |
člověk v tísni a projekt Skutečný dárek "daruj kozu" apod. | 1 | 1,67 % | 0,49 % |
ostatní odpovědi | 44 | 73,33 % | 21,46 % |
5. Slyšel/a jste někdy o nadaci Dobrý anděl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám ji velmi dobře. → otázka č. 6, Ano, něco jsem o ní slyšel/a, ale neznám ji dobře. → otázka č. 6, Ne, nikdy jsem o ní neslyšel/a. → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, něco jsem o ní slyšel/a, ale neznám ji dobře. | 111 | 54,15 % | 54,15 % |
Ne, nikdy jsem o ní neslyšel/a. | 52 | 25,37 % | 25,37 % |
Ano, znám ji velmi dobře. | 42 | 20,49 % | 20,49 % |
6. Pokud jste o nadaci Dobrý anděl alespoň něco slyšel/a, čím se podle Vás tato nadace zabývá?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bohužel znám jen to jméno.
Darovani financnich prispevku rodinam s vazne nemocnym clenem
darování peněz pro postižené děti ke koupi pomůcek pro usnadnění života
Darováním peněz pro nemocné děti.
Daruje peníze na léčbu vážně nemocných lidí.
děti s leukémií
děti s leukémií nebo jinou formou rakoviny
děti s onkologickým onemocněním
děti s rakovinou
děti s rakovinou
děti s rakovinou nebo jinou vážnou nemocí
Dobrovolným darcovstvím
Finančně pomáhají rodinám, které mají vážně nemocné dítě.
Finanční podpora rodinám s nemocnými dětmi.
finanční pomoc nemocným dětem
Finanční pomoc rodinám při onemocnění člena či členů rodiny.
Hledá dárce pro onkologicky nemocné děti. Provoz organizace není hrazen z příspěvků dárců.
charita
charita
charitativní akce - hlavně pro děti
Charitativní pomoc dětem.
Charitou
charitou, pomoc pro děti
Charitou.
individuálním sponzoringem rodin, v nichž je onkologicky nemocný (nejčastěji dítě)
Myslím, že nemocné děti.
Myslím, že pomáhá dětem s rakovinou.
Myslím, že pomáhá nemocným dětem.
Myslím, že se stará o děti s rakovinou.
Myslím, že se stará o děti s rakovinou. Vybírají pro ně peníze.
Myslím, že vybírají peníze pro nemocné děti.
nabádá lidi k zasílání finančních prostředků a poté je přerozděluje rodinám, kde vážně onemocnělo dítě a rodiče ztratí příjem
Nemocné děti
nemocné děti
nemocné děti
nemocné děti
nemocné děti
Nevim
Nevím přesně, ale myslím že pomáhá nemocným dětem....
Nevím to jistě, ale myslím že se stará o sociálně slabší lidi.
Nevím, je mi povědomý jen název.
Nevím, jen znám to jméno...
Nevím, k Ot. č7. - nezaregistroval jsem nic, vybírám náhodně
nevím, vybavuje se mi jen ten název.
Nevím, vybavuji si jen název
Nevím, znám jen to jméno.
péče o děti s rakovinou
peněžní pomoc rodinám s nemocnými členy
Podpora onkologicky nem.deti a jejich rodin
Podporou dětí a rodičů dětí s různými formami rakoviny
Podporou léčby nemocných dětí - možná s rakovinou, leukémií...
Podporou rodin s dětmi trpící vážným onemocněním.
podporuje rodiny s dětmi s onkologickým onemocněním
pomáhá dětem
pomáhá dětem s onkologickým onemocněním
pomáhá dětem s rakovinou
pomáhá dětem s rakovinou
pomáhá dětem s rakovinou
pomáhá dětem s rakovinou
Pomáhá dětem s rakovinou a jejich rodinám.
Pomáhá dětem s rakovinou.
pomáhá dětem v nemocnicích
Pomáhá dětem, které mají rakovinu, a jejich rodinám.
pomaha lidem s rakovinou
pomáhá nemocným dětem
Pomáhá nemocným dětem.
Pomaha nemocnym detem.financne
Pomáhá nemocným, jejími členy jsou mj. slavné osobnosti
pomáhá onkologicky nemocným dětem a jejich rodinám
pomáhá potřebným lidem
pomáhá rodinám
Pomáhá rodinám jejichž dítě má rakovinu.
pomáhá rodinám nemocných dětí, aby s nimi např. mohl být rodič v nemocnici apod.
Pomáhá rodinám s dětmi s rakovinou.
Pomáhá rodinám s dětmi s rakovinou.
Pomaha rodinam s detmi v narocnych zivotnich situacich
pomáhá rodinám s dětmi, které se dostali do tíživé životní situace na základě onemocněním dítěte
Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.
Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.
Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.
Pomáhá rodinám s vážně nemocnými dětmi.
pomáhá rodinám v nepříznivé situaci, když některý člen onemocní rakovinou
Pomáhá rodinám, kde dítě onemocnělo rakovinou.
Pomáhá rodinám, kde někdo onemocněl onkologickým onemocněním.
Pomáhá shánět peníze pro děti nebo jejich rodiče nemocné rakovinou
Pomáha ťažko chorým deťom.
Pomáhá vážně nemocným dětem.
Pomáho rodinám, které se díky nemoci člena dostali do finanční nouze.
pomoc detem
Pomoc dětem
Pomoc dětem
pomoc dětem
pomoc dětem
Pomoc dětem s onkologickým onemocněním
Pomoc dětem s onkologickým onemocněním a jejich rodinám.
pomoc dětem s rakovinou
pomoc dětem s rakovinou
pomoc dětem s rakovinou
pomoc dětem s rakovinou a jejich rodinám
Pomoc lidem
Pomoc nemocným dětem
pomoc nemocným dětem
pomoc nemocným dětem
pomoc nemocnym detem
Pomoc onkologicky nemocným dětem
pomoc rodinám s dětmi s onkologickým onemocněním
Pomoc rodinám s dětmi s rakovinou nebo jinou závažnou chorobou.
Pomoc rodinám s dětmi s rakovinou.
pomoc rodinám s těžce nemocným dítětem
Pomoc rodinám s vážně nemocným dítětem
pomoc rodinám s vážně nemocnými dětmi
Pomoc rodinám s vážně nemocnými dětmi.
Pomoc rodinám, kde někdo onemocněl rakovinou.
Pomoc socialne slabsim rodinam ci rodinam v tezke situaci
Pomoc sociálně slabším
pomoc sociálně slabším a znevýhodněným
pomoc tažko chorym ľudom
pomoc vážně nemocným
pomoc vážně nemocným dětem
Pomoci dětem
Pomoci dětem z dětských domovů? Ale nevím, viděla jsem jen nějaké reklamy v metru.
Pomoci lidem v tíživé situaci.
pomoci nemocným
Pomoci nemocným dětem
Pomocí nemocným dětem
pomocí nemocným dětem
Pomoci nemocnym detem?
pomocí nemocným dětem? myslím
Pomoci nemocným dětem.
Pomoci nemocným lidem.
Pomoci potřebným dětem?
Pomocí těžce nemocným lidem a jejich rodinným příslušníkům v době, kdy probíhá léčba. Nejen finančními prostředky, ale i podporu.
Pomocou ludom
prevence rakoviny a léčba
Příspěvky veřejnosti na nemocné děti
Sdílí příběhy lidí, kteří dobrého anděla potřebují
shání lidi, kteří jsou ochotni darovat kostní dřen pro nemocné rakovinou
stará se o děti s rakovinou
Stará se o rodiny s dětmi s onkologickým onemocněním.
Stará se o rodiny, kde někdo onemocněl rakovinou.
těžce nemocné děti
vážně nemocné děti
vážně nemocné děti - finanční pomoc
Vybavuji si jen název.
Vybavuji si jen název....
vybavuji si jen ten název
vybírají peníze pro nemocné děti
Vybírají peníze pro rodiny, kde mají vážně nemocné dítě.
vybíráním peněžních prostředků na léčbu dětí
zaměřuje se na pomoc dětem a rodinám, kteří jsou vážně nemocní
zbierka peňazí pre deti
znám jen to jméno
Znám jen to jméno, ale myslím, že pomáhá těžce nemocným dětem.
známé osobnosti propůjčují svoji tvář pro pomoc lidem s postiženém
7. Jaký způsob prezentace nadace Dobrý anděl na veřejnosti Vás nejvíce oslovil a upoutal?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zveřejněné příběhy těch, kterým je pomoc určena. | 82 | 53,59 % | 40 % |
TV spoty se známými osobnostmi. | 53 | 34,64 % | 25,85 % |
Prezentace na internetu včetně webových stránek nadace. | 11 | 7,19 % | 5,37 % |
Speciální akce pro veřejnost (přednášky, benefiční koncert, účast na veletrzích). | 5 | 3,27 % | 2,44 % |
Články v tištěných médiích. | 2 | 1,31 % | 0,98 % |
8. Přiměla Vás mediální kampaň nadace Dobrý anděl vyhledat si více informací o její činnosti či se přímo zapojit do projektu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tyto kampaně mě sice zaujmou, ale mé jednání neovlivní. | 77 | 50,33 % | 37,56 % |
Zatím jsem se do žádného projektu nezapojil/a, ale vážně o tom uvažuji (aktivně vyhledávám informace). | 39 | 25,49 % | 19,02 % |
Kampaně se mě vůbec nedotýkají. | 20 | 13,07 % | 9,76 % |
Ano, již jsem se díky kampani do projektu zapojil/a. | 17 | 11,11 % | 8,29 % |
9. Domníváte se, že je možné činnost nadace Dobrý anděl chápat jako příklad užitečného sociálního marketingu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 107 | 69,93 % | 52,2 % |
nevím | 45 | 29,41 % | 21,95 % |
ne | 1 | 0,65 % | 0,49 % |
10. Věříte, že finanční dary poskytnuté neziskovým organizacím putují na účely, pro které jsou vybírány?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nejsem si úplně jist/a. | 57 | 37,25 % | 27,8 % |
Ne, část peněz určitě mizí v jejich vlastních kapsách. | 55 | 35,95 % | 26,83 % |
Ano, těmto organizacím naprosto důvěřuji. | 41 | 26,8 % | 20 % |
11. Měl/a byste zájem se o činnosti této organizace, nebo jiné organizace zabývající se sociální prací, dozvědět něco více?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, zajímalo by mne to. | 84 | 40,98 % | 40,98 % |
Spíše ne | 60 | 29,27 % | 29,27 % |
Nevím | 35 | 17,07 % | 17,07 % |
Ano, měl/a bych zájem i v takové organizaci pracovat. | 18 | 8,78 % | 8,78 % |
Určitě ne | 8 | 3,9 % | 3,9 % |
12. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 131 | 63,9 % | 63,9 % |
Muž | 74 | 36,1 % | 36,1 % |
13. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 39 | 78 | 38,05 % | 38,05 % |
Méně než 25 let | 72 | 35,12 % | 35,12 % |
40 - 59 | 48 | 23,41 % | 23,41 % |
60 a více | 7 | 3,41 % | 3,41 % |
14. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 94 | 45,85 % | 45,85 % |
Vysokoškolské | 76 | 37,07 % | 37,07 % |
Středoškolské bez maturity / vyučen | 28 | 13,66 % | 13,66 % |
Základní | 7 | 3,41 % | 3,41 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.