Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Doučování
Doučování
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Stanislav Lang |
---|---|
Šetření: | 10. 04. 2012 - 17. 04. 2012 |
Počet respondentů: | 212 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 56,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:12 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den!
Jsme studenti Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. V rámci kurzu Marketingový výzkum bychom Vás rádi poprosili o pomoc se zpracováním marketingového výzkumu zabývajícího se doučováním.
Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle než 5 minut.
Formulář je anonymní a je určen komukoliv.
V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na email: barbora.holcakova@gmail.com.
Předem děkujeme za spolupráci.
- Michaela Gabrišová, Veronika Hanáková, Barbora Holčáková, Johana Janoušková, Stanislav Lang, Martin Zavadil
Odpovědi respondentů
1. Hledal/a jste někdy doučování pro sebe nebo někoho ze svého okolí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 131 | 61,79 % | 61,79 % |
ne | 81 | 38,21 % | 38,21 % |
2. Z jakého důvodu jste/byste hledal/a doučování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nepochopení/zameškání látky ve škole | 123 | 58,02 % | 58,02 % |
příprava na přijímací zkoušky | 92 | 43,4 % | 43,4 % |
příprava na odborné certifikáty (FCE,...) | 82 | 38,68 % | 38,68 % |
příprava během zkouškového období na VŠ | 51 | 24,06 % | 24,06 % |
z pracovních důvodů | 48 | 22,64 % | 22,64 % |
příprava na maturitu | 48 | 22,64 % | 22,64 % |
zlepšení znalostí nad rámec školní výuky | 46 | 21,7 % | 21,7 % |
ze zájmu/jako koníček | 42 | 19,81 % | 19,81 % |
možnost bližšího seznámení | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
z jakéhokoli důvodu, krom toho, který je zde na 1. místě - tam bych také chtěla doučování, ale obrátila bych se ihned na příslušného vyučujícího. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
neni nahodou ze zajmu a zlepseni znalosti nad ramec vyuky stejna vec, pokud se bavime o DOUCOVANI a ne vyucovani????? | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
asi nehledala, prvně bych se pokusila o všechny možnosti - sama se naučit, zeptat se spolužáků na nejasnosti, konzultace s vyučujícím...a teprve kdyby vše selhalo a výsledky byly pořád špatné, tak bych možná o tom začala uvažovat | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
zlepšení školních znalostí | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
změna učitele - růst náročnosti | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nehledala | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
za žádných | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
příprava na těžký předmět v budoucnu (VŠ - němčina) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
vůbec - chápal bych to jako osobní selhání | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
žádného | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nehledal | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
zeptat se přátel a známých | 1.755 | 1.459 |
zeptat se učitele nebo ředitele | 3.656 | 1.707 |
podívat se do novin na inzerci | 3.967 | 1.239 |
podívat se na internet | 2.542 | 1.371 |
podívat se na nástěnku ve škole | 3.08 | 1.093 |
4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přes přátele nebo známé. | 100 | 47,17 % | 47,17 % |
Nehledal/a jsem. | 74 | 34,91 % | 34,91 % |
Přes internet. | 47 | 22,17 % | 22,17 % |
Přes učitele nebo ředitele. | 13 | 6,13 % | 6,13 % |
Na nástěnce ve škole. | 11 | 5,19 % | 5,19 % |
Přes inzerci v novinách. | 6 | 2,83 % | 2,83 % |
Nenašel/nenašla jsem. | 5 | 2,36 % | 2,36 % |
na nástěnce v knihovně | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
přes kolegy z práce | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
zatím jsem nenašel | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Nikdy jsem doučování nehledala/nepotřebovala - viz ot. 1 | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Vlastními silami jsem učivo pochopila a zvládla (a za občasné pomoci kamarádů) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
přes zaměstnavatele | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nehledal/la jsem. | 81 | 38,21 % | 38,21 % |
týden - 14 dní | 58 | 27,36 % | 27,36 % |
méně než týden | 47 | 22,17 % | 22,17 % |
15 dní - měsíc | 16 | 7,55 % | 7,55 % |
více než měsíc | 6 | 2,83 % | 2,83 % |
Nenašel/nenašla jsem. | 4 | 1,89 % | 1,89 % |
6. Jak jsou pro Vás při výběru doučujícího důležité tyto jeho charakteristiky? (6= nejvíc důležité, 0=nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vzdělání | 4.726 | 2.538 |
vzhled/fotka | 1.491 | 2.854 |
místo doučování | 3.816 | 2.301 |
časová dostupnost doučujícího | 4.344 | 1.565 |
zkušenosti s doučováním | 4.17 | 2.735 |
reference | 4.179 | 2.977 |
cena | 3.995 | 2.476 |
7. Jaké místo doučování preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno | 61 | 28,77 % | 28,77 % |
na neutrální půdě (knihovna, kavárna,...) | 56 | 26,42 % | 26,42 % |
u žáka | 48 | 22,64 % | 22,64 % |
u doučujícího | 47 | 22,17 % | 22,17 % |
8. Která verze fotky doučujícího se Vám líbí víc?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Barevná fotografie
Černobílá fotografie
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Barevná fotografie | 166 | 78,67 % | 78,3 % |
Černobílá fotografie | 45 | 21,33 % | 21,23 % |
9. Jakou cenu jste ochoten/ochotna zaplatit za 60 min výuky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100-149 Kč | 104 | 49,06 % | 49,06 % |
150-199 Kč | 91 | 42,92 % | 42,92 % |
méně než 100Kč | 43 | 20,28 % | 20,28 % |
200-249 Kč | 41 | 19,34 % | 19,34 % |
250-299 Kč | 18 | 8,49 % | 8,49 % |
300 Kč a více | 8 | 3,77 % | 3,77 % |
10. Jaké minimální vzdělání požadujete po doučujícím?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské - student VŠ/VOŠ | 86 | 40,57 % | 40,57 % |
vysokoškolské - ukončené | 35 | 16,51 % | 16,51 % |
středoškolské - ukončené | 33 | 15,57 % | 15,57 % |
Odborný certifikát (jazykový, technický apod.) | 20 | 9,43 % | 9,43 % |
Je mi to jedno. | 17 | 8,02 % | 8,02 % |
základní - student SŠ | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
záleží o co by šlo | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záleží na tom co by doučoval, jde mi o umění dobře podat látku né certifikaci | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záleží na předmětu doučování a na pedagogických schopnostech. Od obého se také odvíjí cena. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
asi zalezi na oblasti, ve ktere doucuje a na duvodu, proc se chci doucovat? | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
podle situace | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
dle vlastní dosažené úrovně vzdělání - tj. pro dítě na základní škole stačí středoškolák, pro středoškoláka vysokoškolák, pro vysokoškoláka starší vysokoškolák nebo absolvent... | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záleží co se chci naučit | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Podle toho, co od doučování požaduji. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záleží, co chci doučit | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
vzdělání není důležité, musí umět učit | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Podle toho, pro koho hledám doučování-pro dítě ze základky stačí student SŠ, pro studenta SŠ alespoň ukončené SŠ... apod. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Nezáleží na vzdělání, ale na zkušenostech a schopnostech předat znalosti dál. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
nechápu to s fotkou | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záleží na tom, co je třeba doučit | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Záleží na tom, co bych potřebovala doučit. | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
záleží na oboru doučování a potřebné látce - druhu studia kde potřebuji doučit | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Záleží na tom, co chce doučovat, stejné /vyšší než mám já (doučovaný) | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
základní - ukončené | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
11. Kdybyste hledal/a doučování na internetu a u doučujících by byla psaná doporučení a hodnocení, jak důležité by pro Vás byly následující údaje? Ohodnoťte podle důležitosti; 0=málo důležité, 6=velmi důležité.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
přátelskost | 4.08 | 2.262 |
přizpůsobivost | 4.203 | 1.775 |
komunikační dovednosti | 4.825 | 1.738 |
studentem dosažené výsledky | 4.58 | 2.272 |
kreativita | 3.858 | 2.046 |
12. Napadá Vás další údaj, který byste při čtení hodnocení a doporučení doučujícího považoval/a za důležitý? Pokud ano, vypište jej prosím níže.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
anonymni reference na internetu povazuju za irelevnantni
emoční inteligence, chápavost, zkušenosti ze zahraničí
fotografie je naprosto nedůležitá!!!
ne
ne
Obor studia vč. detailů jako studijní výsledky nebo závěrečné práce.
odbornost
odbornost ci zkusenosti.. nevim jestli to tam pocitate kdyz se na to neptate v te predchozi otazce
Počet doučovaných klientů, u cizích jazyků delší pobyt v zahraničí
reference, odkazy na školení a další vzdělávání, portfolio
schopnost uspokojivě či jednoduše vysvětlit látku
Schopnost vysvětlovat, motivace doučovat
spolehlivost
spolehlivost
špatně poskládaný dotazník, první otázka má být screeningová
Tento dotazník má nevypovídající hodnotu. Buď si vyberu aplikaci na těch, co již mají zkušenost s doučováním anebo ty, kteří nemají zkušenost s doučováním. S tímto dotazníkem by mě na střední vykopli.
Trpělivost
trpělivost
Trpělivost
trpezlivosť a schopnosť vysvetliť
učitelské dovednosti
Vstřícnost, didaktické schopnosti, nepředstíraný zájem o doučovaného a o předmět doučování. Opět. Záleží na tom, o co jde. Něco jiného asi je optimální při matematice, něco jiného při hře na nástroj, něco jiného při výuce jazyka, něco jiného při výuce tance, atd. Nevím, o co vám jde, ale myslím, že by bylo dobré ptát se lépe.
všeobecný přehled doučujícího
výsledky u jím doučovaných žáků
využití doučeného v praxi, spolupráce, podpora samostatnosti studenta, volba studijních materiálů a metod
Zaujímal by ma aj vek doučujúceho - aby sa človek vedel pripraviť na to, s akou osobou sa má stretnúť. Tiež ako dlho sa doučovaniu venuje.
Zda je to muž, nebo žena.
Zkušenosti s doučováním Doba jakou se zabývá doučovaným oborem
Zkušenosti s doučováním, metoda vyučování (didaktika), používané materiály, zaměření na cílovou skupinu (doučování dětí, mládeže, dospělých)
zodpovědnost = dodržování termínu schůzek a příprava
že umí dobře naučit, vysvětlit, dává dobré příklady, je vtipný; u učitele jazyků např. jestli (kolikrát, jak dlouho) byl v zahraničí (kde se tím jazykem mluví), příp. jestli je to rodilý mluvčí
13. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 167 | 78,77 % | 78,77 % |
muž | 45 | 21,23 % | 21,23 % |
14. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 39 | 18,4 % | 18,4 % |
23 | 29 | 13,68 % | 13,68 % |
21 | 18 | 8,49 % | 8,49 % |
25 | 18 | 8,49 % | 8,49 % |
24 | 18 | 8,49 % | 8,49 % |
20 | 17 | 8,02 % | 8,02 % |
27 | 9 | 4,25 % | 4,25 % |
19 | 7 | 3,3 % | 3,3 % |
18 | 6 | 2,83 % | 2,83 % |
30 | 6 | 2,83 % | 2,83 % |
ostatní odpovědi | 45 | 21,23 % | 21,23 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 24.51 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 44 |
Variační rozpětí: | 26 |
Rozptyl: | 24.32 |
Směrodatná odchylka: | 4.93 |
Medián: | 23 |
Modus: | 22 |
15. Jaké je Vaše vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ - nyní student VŠ/VOŠ | 112 | 52,83 % | 52,83 % |
VŠ - ukončené | 68 | 32,08 % | 32,08 % |
ZŠ - nyní student SŠ/SOŠ | 14 | 6,6 % | 6,6 % |
SŠ - ukončené | 14 | 6,6 % | 6,6 % |
ZŠ - neukončené | 3 | 1,42 % | 1,42 % |
ZŠ - ukončené | 1 | 0,47 % | 0,47 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.