Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hudební festivaly - segmentace trhu

Hudební festivaly - segmentace trhu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Dvořák
Šetření:09. 11. 2010 - 23. 11. 2010
Počet respondentů:393
Počet otázek (max/průměr):35 / 28.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Máte-li rád/a hudbu a navštěvujete občas nebo pravidelně hudební festivaly či taneční akce, budeme rádi, pokud se zúčastníte průzkumu zkoumající návštěvnost a oblíbenost právě hudebních openair festivalů i halových tanečních eventů.

Dotazník vznikl pro potřeby školního projektu Vysoké školy ekonomické. Jeho cílem je zjištění postojů a chování účastníků hudebních festivalů či velkých halových tanečních akcí a zjištění jejich preferencí pro jejich následnou segmentaci.

Dotazník je anonymní a obsahuje otázky zahrnující navštěvování klubů, festivalů či tanečních akcí, oblíbenost hudebních stylů, doprovodných akcí či otázky ke konzumaci piva a lihovin apod.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vyplňujte dotazník dle instrukcí.

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte za zábavou (kluby, bary, diskotéky, taneční party...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát týdněotázka č. 2, 1x týdněotázka č. 2, 2x-3x za měsícotázka č. 2, 1x za měsícotázka č. 2, 1x za čtvrt rokuotázka č. 2, 1x za půl rokuotázka č. 2, 1x za rokotázka č. 2, nikam nechodimotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně10526,72 %26,72 %  
2x-3x za měsíc10526,72 %26,72 %  
1x za měsíc8220,87 %20,87 %  
několikrát týdně5413,74 %13,74 %  
1x za čtvrt roku358,91 %8,91 %  
nikam nechodim51,27 %1,27 %  
1x za půl roku41,02 %1,02 %  
1x za rok30,76 %0,76 %  

Graf

2. Jak často chodíte na hudební festivaly či halové, taneční eventy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [více než 4x za rokotázka č. 3, 1x za čtvrt rokuotázka č. 3, 1x za půl rokuotázka č. 3, 1x za rokotázka č. 3, 1x za dva rokyotázka č. 3, méně častootázka č. 3, nechodím na festivaly ani halové eventyotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 4x za rok11629,9 %29,52 %  
1x za půl roku10025,77 %25,45 %  
1x za čtvrt roku7519,33 %19,08 %  
1x za rok6316,24 %16,03 %  
nechodím na festivaly ani halové eventy174,38 %4,33 %  
méně často133,35 %3,31 %  
1x za dva roky41,03 %1,02 %  

Graf

3. Navštěvujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [festivalyotázka č. 4, taneční halové eventyotázka č. 4, obojíotázka č. 4, žádné z uvedenýchotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obojí18650,13 %47,33 %  
festivaly14539,08 %36,9 %  
taneční halové eventy246,47 %6,11 %  
žádné z uvedených164,31 %4,07 %  

Graf

4. Pokud navštěvujete obojí, co máte raději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
festivaly23766,76 %60,31 %  
taneční halové eventy6718,87 %17,05 %  
obojí stejně5114,37 %12,98 %  

Graf

5. Proč chodíte na hudební festivaly či halové eventy? (označte maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvůli hudbě26775,21 %67,94 %  
kvůli konkrétním vystupujícím (kapelám, DJjům...)24268,17 %61,58 %  
kvůlu atmosféře, dekoracím, technickému vybavení, show16947,61 %43 %  
zatancovat si, zapařit16747,04 %42,49 %  
kvůli přátelům9426,48 %23,92 %  
kvůli lidem, seznámit se4512,68 %11,45 %  
druhá a třetí možnost10,28 %0,25 %  
vše výše uvedené10,28 %0,25 %  
Uvolneni,odpocinek,relaxace,pozitek.10,28 %0,25 %  
pro všechno co je tu uvedené10,28 %0,25 %  
kvůli všemu10,28 %0,25 %  
odreagování10,28 %0,25 %  

Graf

6. Jaký hudební styl máte nejraději (označte maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronická taneční hudba (techno, jungle, drum15242,82 %38,68 %  
elektronická taneční hudba (trance, house...)14941,97 %37,91 %  
zahraniční rock10529,58 %26,72 %  
český rock6117,18 %15,52 %  
světová pop music (současný mainstream)5716,06 %14,5 %  
ska5615,77 %14,25 %  
metal4512,68 %11,45 %  
r4211,83 %10,69 %  
reggae3810,7 %9,67 %  
česká pop music195,35 %4,83 %  
punk71,97 %1,78 %  
indie41,13 %1,02 %  
world music30,85 %0,76 %  
jazz20,56 %0,51 %  
alternativa20,56 %0,51 %  
rock10,28 %0,25 %  
hard core10,28 %0,25 %  
punk rock10,28 %0,25 %  
folk10,28 %0,25 %  
alternativní záležitosti, napříč žánry.10,28 %0,25 %  
Trance, techno10,28 %0,25 %  
anatgardní elektronika (maximal,dubstep apod.)10,28 %0,25 %  
alternativní10,28 %0,25 %  
chill out10,28 %0,25 %  
ambient, post rock, IDM, modern classical, ...10,28 %0,25 %  
jazz, soul10,28 %0,25 %  
česká alternativa10,28 %0,25 %  
House,deep house,elektro,trochu techno.10,28 %0,25 %  
Hardcore10,28 %0,25 %  
experimentální elektronika10,28 %0,25 %  
punk, hardcore, grind10,28 %0,25 %  
techno, electro, house, dnb, minimal, progressive10,28 %0,25 %  
minimal10,28 %0,25 %  
hardstyle,psytrance10,28 %0,25 %  
funky10,28 %0,25 %  
IDM, Mnml, Future Jazz10,28 %0,25 %  
od alternativního rocku po minimal.nemám rád tranc10,28 %0,25 %  
punk-rock10,28 %0,25 %  
Techno10,28 %0,25 %  
psychedelic trance10,28 %0,25 %  
Elektronika obecně10,28 %0,25 %  
Indie music obecně10,28 %0,25 %  
HOUSE !!! minimal UK NO TRNC, real RAP (NO RYTMUS)10,28 %0,25 %  
Rock n Roll, Punk10,28 %0,25 %  
indie, alternativa10,28 %0,25 %  
dubstep a české rockpunk kapely10,28 %0,25 %  
crossover10,28 %0,25 %  
Vše kvalitní10,28 %0,25 %  
hardcore, alternativa, experimental, postrock,rock10,28 %0,25 %  
blues, rock'n'roll, jazz10,28 %0,25 %  
electro10,28 %0,25 %  
alternativní hudební žánry, od folku až po drumce10,28 %0,25 %  
ambient, drone, psychedelic, sludge10,28 %0,25 %  
systémy10,28 %0,25 %  
Funky,černošská muzika10,28 %0,25 %  
primo Hard Techno, Hardcore, Hardstyle10,28 %0,25 %  
indie :)10,28 %0,25 %  
hardtechno10,28 %0,25 %  
indie-rock , indie-pop10,28 %0,25 %  
emocore10,28 %0,25 %  
HC10,28 %0,25 %  
indie rock10,28 %0,25 %  
punk -rock10,28 %0,25 %  
téměř všechno, co nesouvisí a klasickým popíkem10,28 %0,25 %  
Hardstyle, Hardtechno, Tekkno10,28 %0,25 %  
alternativní pop a elektronika10,28 %0,25 %  

Graf

7. Jaký je Váš oblíbený festival či event? (vypište, může být více)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

apokalypsa

Apokalypsa

APOKALYPSA

Apokalypsa samozrejmě od zacatku co jezdim na akce, 8let, pak uz nic konkretniho, proste co se naskytne a kdo tam hraje..

Apokalypsa Trancemission Citadela atd...

Apokalypsa, Citadela, Svojšice, Summer Session, Pleasure Island etc.

Apokalypsa, Citadela, Transmission, Techno Masters, SoL, Pig Fest

Apokalypsa, drankess

Apokalypsa, Hradhouse, Creamfields, Transmission, Sonne Edition

Apokalypsa, Hradhouse, Summer of love, Cosmic Trip (nekoná se), Orion Hall (nekoná se)

Apokalypsa, HTP,

Apokalypsa, Let it Roll (halovka i open air festival)

Apokalypsa, Mácháč

Apokalypsa, Nature One (DE), Syndicate (DE)

Apokalypsa, pig fest

Apokalypsa, Pig Fest

Apokalypsa, Pig Fest, Summer Session

Apokalypsa, Rock for people

apokalypsa, summer of love

Apokalypsa, Time Warp, Summer of love,

Balaton sound (HU), Sonar (ES)

Bažant Pohoda Colours of Ostrava Hip-hop Kemp

Bažant Pohoda

Benátská noc

Benátská noc, Votvírák

Bibione (psytrance)

Boom festival (portugal)

Boskovice

brooklyn festival v pardubicich

Brutal Assault

Brutal Assault

Brutal Assault, Creepy Teepee, věci co dělaj SR, Kyeo,...

Brutal Assault, Masters of Rock

Brutal Assault, Masters of Rock, Rock for People

Brutal Assault, Obscene Extreme

Brutal pop - Slavičín Lebeda festival - Rudimov Štěpánksý kotárfest - Slavičín Masters of rock - Vizovice Rock for people

Burian in Heaven, Transmission, Okoř

BUSH

CLUB mecca club SASAZU - jenom večery kde je HOUSE, ELECTRO DNB, TECHNO, MINIMAL jinak na vecery tapu diskoteka kazdy patek nebo sexy tanecnice v tehcno klubech . tak na to nechodím. pisu tyto 2 kluby protoze maji nejvic penez takze dyz ztadytoho dotazniku neco vypline tak to muzou zmenit jenom oni. Jinak club CENTRAL STATION - BULLET TIME shows od SMACKA !!!. NEKDY ROXY (TVYKS night) a dalsi dobry ale taky s ez toho stava patkova diskoteka. klub KOSTEL ale tak yme uzs ere kdyz vsechny velky INterpeti jsou v sobotu. A nekdy club Lavka ale spis pouze jako afterparty. HOUSE , MINIMAL, TECHNO, BASSELINE, UK GARAGE, DUBSTEP !!, GRIME, RAP , ELECTRO ,DNB STOP TRANCE !! STOP MONEY HIP HOP (RYTMUS , JAY-Z, atd ) . na FESTIVAL NECHODIM protoze je tam ilion lidi nemuzete stat primo u stage. a nemuzete si poradne vychutnattu atmosferu ty hudby,

colours muffin czechtek :)

Colours of Ostrava

Colours of Ostrava

Colours of Ostrava

colours of ostrava, itch my hahaha, euroconnections

colours of ostrava, pig fest

Colours of Ostrava, Rock for people, České hrady

Cosmic Trip

Cultural Reggae Vibez Hořice, Hip Hop Jam

czech tek

České hrady

České hrady

České hrady, Noc plná hvězd, Votvírák, Hrachovka

České hrady, Trutnov, Benátská noc, Mezi ploty

Decadence, Toronto

Electronic Beats

Flow Party v Roxy

Fluff Fest, Rock for People

fluff fest, rock for people, May Day festival

freez fest

hhk, hhj

hip hop camp

Hip Hop Kemp

Hip Hop Kemp

hip hop kemp

Hip Hop Kemp

Hip Hop Kemp

Hip hop kemp

hip hop kemp

Hip Hop Kemp , Votvirak

Hip Hop kemp a Hip Hop Jam

Hip Hop Kemp, X-massacre, Boombox party, Mighty Sounds

HIP-HOP KEMP, HIP-HOP JAM

Hrad House, Summer Thunder , Trance session

Hrady

Hrady a zámky

jamrock

keltská noc, old punx fest, rock for people

Kunčice Open Air

Let it roll

Let It Roll

Let It Roll

Let it Roll

Let It Roll Open Air

let it roll, apokalypsa, united music

Let it Roll, Cosmic Trip, CzechPoint

Let It Roll, Sensation, Transmission

Let it Roll, Take Control, Bush, Drumix

Let It Roll, Take Control, Bush, Junglist Unity, Drumix

Lovely Days, Rudava summer beach...

Machac, Transmission, Sensation, Pleasure Island

machac,transmission

Mácháč

machač

Mácháč

mácháč

Mácháč, Hrady.cz

Máchač, Pleasure island, Citadela

mácháč, pohoda, malé české festiválky (ne moc známé)

mácháč, sensation, transmission

Mácháč, Transmission

Mácháč,Svojšice,Sensation White,Transmission...

Mácháč,Transmission,Sensation White

Majáles, E-motion

Masters of hardcore, Syndicate

Masters of rock

Masters of rock

Masters of Rock

Masters of rock

Masters of rock

Masters of Rock

Masters of Rock , Zimní MoR

Masters of Rock, Brutal Assault

masters of rock,brutal asault

Mezi Ploty SázavaFest

Mighty Sounds

Mighty Sounds, Brutal Assault, Masters of Rock, Beseda u Bigbítu

mightysounds, podparou

Moravské hrady

Nature One

Nature One, May Day, Apokalypsa

Nature one, TranceEnergy

nemam oblubeny, zalezi od interpretov

NEW!NEW!, Pohoda, Exit, Melt!

Noc u Merkura,Open air festival

OAF

oamf Trutnov, Rock for Churchill

Okoř, Masters of rock

open air Džbán, Rock for Churchill, občas RFP

Open Air Festival

Open Air Festival, Summer of Love

otvirak , hip hop kemp

Paganfest,Heidenfest,Metalfest

Pig Fest, SummerOf Love, Svojšice, Hradhouse

Planet Festival, Masters of Rock, United Islands, Hodokvas (SK), Pohoda (SK)

Pleasure Island Rock for People

Pleasure island Transmission Mácháč

Pleasure island

Pleasure Island , Sensation White, Transsmision, a již nekonající se Summer of Love

pleasure island, transmission

Pod Parou, Trutnov, Sázava fest, Studnice, Žlutý pes apod

Pohoda

Pohoda

Pohoda

Pohoda

POHODA festival, Rock for people ,LETirROll,Apokalypsa, I love techno

Pohoda na Slovensku

Pohoda, Grape Festival

Pohoda, Rock for People, České hrady

poličské rockoupání, trutnov open air festival

Povaleč, Mightysounds

Povětšinou festvaly filmové či jiného než hudebního zaměření, kde právě hudba, která celou akci jen po večerech doprovází je většinou, oproti vytupujícím na festivalech s velkou návštěvností, lákadlem pro publikum se zalíbením v nekonvenčních a inovačních žánrech

Pure, Transmission, Trance Energy, Pleasure Island (doufám, že bude další ročník)

Rebellion Punk Festival, With Full Froce, Summer Breeze, Obscene Extreme

Reggae Meeting, Real Beat, Mighty Sounds, Hip Hop Kemp, Rock For Churchill

RfP

RfP

RfP, OAMF v Trutnově

RFP, Open Air

RFP, Studnice Fest, MOR, Svijanske slavnosti

rock for church(ill), realbeat

Rock For Churchill,Povaleč

Rock for people bejvávalo Planet festival

Rock for People

Rock for people

Rock for People

Rock for people

Rock for People

Rock for People

rock for people

Rock for People

Rock for people

Rock for People

Rock for People

Rock For People

Rock for People

Rock for people

Rock for People

Rock for people

Rock for people

Rock for People

Rock for People

Rock for People

Rock for people

ROCK FOR PEOPLE

Rock for People

Rock for people, Benátská noc

Rock for People, Benátská noc

Rock for people, Hip hop kemp, Reggae Cultural Vibez, Nu Lom Soundz, Let it Roll

Rock for People, Keltská noc

Rock for People, Mighty sounds

Rock For People, Mighty Sounds, Colours of Ostava

rock for people, mighty sounds, české hrady

Rock For People, Mighty Sounds, Trutnov open air festival

Rock for people, Open air festival

Rock for people, Pradědafest, Majáles

Rock for People, Rock for Churchill

rock for people, sázavafest

Rock For People, Sázavafest, Open Air Festival

Rock for People, Trutnov Open Air

Rock for people, Votvírák

ROck For People, Votvírák, Hopsa Hejsa do Brandejsa, Sázava Fest

Rock for Poeple Hip Hop Kemp Proti proudu

Rockfest Dačice

sadSKA fest, Mezi ploty, Valník, Žafest, Meet faktory

Sázava Fest Orion Hall - bývalo :( Lucky People Center - taky už dávná minulost :( Svojšice - taky minulost :(

Sázava Fest, Rock for People

sázavafest

Sázavafest, Benátská noc, Votvírák, RFP

Sázavafest, Beseda u Bigbítu, Agharta Jazz Festival, Přerov Jazz, Šumperk Blues Alive, a všemožné koncerty

sensation

Sensation

Sensation a Transmission

Sensation White

sensation white,transmission,machac festival,klubove akce

Sensation-white

Sensation, Transmission, Nature One, Qlimax, Tomorrowland, Mayday, Apokalypsa....

Slavnosti v Mikulově

SMS

Sonne Mond Sterne, Boca Chica

SoundFeer Povaleč

Soundfeer, PigFest,

Street parade, Transmission, Trance energy, Qimax

summer of love

summer of love

summer of love

Summer of Love

Summer of Love, Kačeři, Open Air Festival

Summer Of Love, Mácháč

Summer of Love, Open air Festival, Let it Roll,

Summer of love, Selector

Summer of Love, Svojšice

Summer Session / Liberty White (Belgium) / Master Of Hardcore

Summer Session, Apokalypsa, Pig Fest

Summer session, Pig fest, Apokalypsa

summersession,zdakovsky most

Svojsice

Svojšice Cosmic Trip Summer of Love Apokalypsa Orion Hall L-klub Christmas party

Svojšice, Apokalypsa, Summer Session

svojšice, dříve summer of love dokud byl v pardubicích, apokalypsa

Svojšice,Hradhouse,Summer of Love

Sziget (Budapešť), České Hrady

time warp, awakenings, szigeth

Točník, Okoř se šťávou, Open Air, Rock for People

trance energy apokalypsa creamfields

Transmission

Transmission

Transmission

Transmission

Transmission

Transmission

Transmission

Transmission, A state of trance, Armin Only

Transmission, apokalypsa

Transmission, Apokalypsa

transmission, apokalypsa

Transmission, Apokalypsa, SW.

Transmission, Machac, Pure

Transmission, Nature one (DE)

Transmission, Pleasure Island, Creamfields

Transmission, Pleasure Island, Mácháč, White Sensation, Apokalypsa

Transmission, Sensation

TRANSMISSION, sensation white..

Transmission, Sensation Wight, Apokalypsa

Transmission, Sensation, Mácháč, Hradhouse, Apocalypsa

Transmission, Sensation, Pleasure Island

Transmission, Sensation, Pleasure Island

Transmission, Senssation

Transmission, Tomorrowland, Sunrise festival, Trance Energy

trutnov

trutnov open air

Trutnov open air

Trutnov Open Air , Colour meeting

V minulosti Summer of Love,Cosmiktrip.Dovolena na Ibize(jen kvuli hudbe),Navsteva zaranicnich elektronickych festivalu.U nas se nini konkretne chystam na Apokalypsu jen kvuli Jeffu Millsovi.Jinak s festivali to jde u nas z kopce coz je velka skoda.Mame dost vinikajicich DJs.V Praze pravidelne navstevy klubu ROXY a CHAPEAU ROUGE.Me favorit DJs-DJ Trava DJ Loutka,Dan Cooley

Wilsonic festival

x massacre let it roll mighty sound

X-Massacre, Let it roll, Summer of love (nyni uz asi spis Pleasure Island), Summer of Hate

zámostí třebíč, let it roll, trutnov, pohoda

žafest žízníkov

8. Jaký typ festivalu máte nejraději

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícedenní12937,72 %32,82 %  
jednodenní11934,8 %30,28 %  
dvoudenní9427,49 %23,92 %  

Graf

9. Která z následujících definic nejlépe charakterizuje to, co na festivalu či party nejčastěji děláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše poslouchám hudbu a vlním se do rytmu9627,04 %24,43 %  
tančím, ale občas si odpočinu8323,38 %21,12 %  
tančím a odpočívám asi stejně7621,41 %19,34 %  
netančím, jen poslouchám hudbu a bavím se s přáteli4713,24 %11,96 %  
tančím do vyčerpání318,73 %7,89 %  
neposlouchám hudbu, piju a bavím se s přáteli30,85 %0,76 %  
nic30,85 %0,76 %  
posloucham, piju, tancim, bavim se, dokud muzu10,28 %0,25 %  
tancim,pijem,fajcim,bavim sa s priatelmi10,28 %0,25 %  
chlastat , hulit , fetovat10,28 %0,25 %  
tančím potom, co jsem pila10,28 %0,25 %  
tančím, bavím se s přáteli, užívám atmosféru10,28 %0,25 %  
Poslouchám hudbu, piju a bavím se s přáteli10,28 %0,25 %  
poslouchám, fotím a analyzuju10,28 %0,25 %  
tančim,vlnim se,odpocívám,poslouchám10,28 %0,25 %  
Dříve jsem tančil, dnes spíš poslouchám10,28 %0,25 %  
posloucham hudbu, vlnim se a bavim se s prateli10,28 %0,25 %  
fotim ("pracovne")10,28 %0,25 %  
pracuju10,28 %0,25 %  
tančím, poslouchám hudbu´, piju a bavím se s přáte10,28 %0,25 %  
jen poslouchám hudbu10,28 %0,25 %  
poslouchám hudbu a tančím s občasným odpočinkem10,28 %0,25 %  
tančím, poslouchám, odpočívám přitom piju :D10,28 %0,25 %  

Graf

10. Jakou max. vzdálenost jste ochotný/á jet na festival či event

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
451km a více11231,55 %28,5 %  
151-250km8223,1 %20,87 %  
251-350km6217,46 %15,78 %  
51-150km5716,06 %14,5 %  
351-450km287,89 %7,12 %  
Do 50 km123,38 %3,05 %  
50-100km10,28 %0,25 %  
150-250km10,28 %0,25 %  

Graf

11. Jakým dopravním prostředkem se většinou na událost dopravujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
autem23064,79 %58,52 %  
vlakem18652,39 %47,33 %  
autobusem7521,13 %19,08 %  
MHD4713,24 %11,96 %  
pěšky92,54 %2,29 %  
letecky20,56 %0,51 %  
autostopem20,56 %0,51 %  
podle financí a možností10,28 %0,25 %  
taxi10,28 %0,25 %  
letadlem10,28 %0,25 %  
letadlem - podle okolností a vzdálenosti10,28 %0,25 %  
taxi (ONLY PRAGUE)10,28 %0,25 %  
stopem10,28 %0,25 %  
co se zrovna hodí nejvíc, klidně i stopem10,28 %0,25 %  
kolo10,28 %0,25 %  
nebo stopem10,28 %0,25 %  

Graf

12. Pokud na festivalu přespáváte, jaké ubytovací zařízení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stanové městečko19053,67 %48,35 %  
na festivalu obvykle nepřespávám6016,95 %15,27 %  
auto / karavan4111,58 %10,43 %  
hotel / penzion298,19 %7,38 %  
hostel - ubytovna164,52 %4,07 %  
pod širákem61,69 %1,53 %  
ne10,28 %0,25 %  
stan, ale mimo "městečko"10,28 %0,25 %  
nespím10,28 %0,25 %  
kde se dá10,28 %0,25 %  
Chatka10,28 %0,25 %  
stan postavený na parkovišti10,28 %0,25 %  
nejlsepsi je nespat :-D10,28 %0,25 %  
neprespavam10,28 %0,25 %  
nezalezi10,28 %0,25 %  
ve vlastním stanu10,28 %0,25 %  
jak kdy10,28 %0,25 %  
stanové městečko a pod širákem10,28 %0,25 %  

Graf

13. Jakou maximální částku jste ochotný/á zaplatit za vstup na Váš oblíbený festival či event?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1301 Kč a více11532,39 %29,26 %  
901 - 1100 Kč8022,54 %20,36 %  
1101 - 1300 Kč6217,46 %15,78 %  
701 - 900 Kč3710,42 %9,41 %  
501 - 700 Kč298,17 %7,38 %  
201 - 500 Kč267,32 %6,62 %  
max 200 Kč41,13 %1,02 %  
max 500 Kč20,56 %0,51 %  

Graf

14. Jaký poměr kvality/ceny upřednostňujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrné ceny, průměrné prostředí21562,68 %54,71 %  
Vyšší ceny, vysokou úrověn prostředí, obsluhy10831,49 %27,48 %  
Nízké ceny i za cenu nižší úrovně prostředí, obsluhy205,83 %5,09 %  

Graf

15. Kolik měsíčně utratíte za zábavu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001-20008925,07 %22,65 %  
501-10007821,97 %19,85 %  
2001-30006718,87 %17,05 %  
3001-40003810,7 %9,67 %  
0-5003610,14 %9,16 %  
5001 Kč a více236,48 %5,85 %  
4001-5000236,48 %5,85 %  
500-100010,28 %0,25 %  

Graf

16. Kde hledáte informace o akcích? Kde se o nich dozvídáte? (může být více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu34597,18 %87,79 %  
od známých21660,85 %54,96 %  
na plakátech16747,04 %42,49 %  
v rádiu7120 %18,07 %  
v časopisech5515,49 %13,99 %  
v letácích4011,27 %10,18 %  
Facebook20,56 %0,51 %  
mix uvedeného10,28 %0,25 %  
kde se dá10,28 %0,25 %  
faceboooooook :D10,28 %0,25 %  
primo od djs10,28 %0,25 %  
od sebe - na mých akcích10,28 %0,25 %  

Graf

17. Jakou sociální síť nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook30285,07 %76,84 %  
nevyužívám sociální sítě3710,42 %9,41 %  
Myspace41,13 %1,02 %  
last.fm41,13 %1,02 %  
Twitter20,56 %0,51 %  
google a specializované weby :)10,28 %0,25 %  
Libimseti10,28 %0,25 %  
nic10,28 %0,25 %  
FB / MS /Twitter + osobni kontakty10,28 %0,25 %  
lide.cz10,28 %0,25 %  
qip10,28 %0,25 %  

Graf

18. Co nejčastěji pijete na festivalu či halovém eventu? (označte max. 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivo23766,76 %60,31 %  
míchané drinky (cubalibre, whiskey s colou, džus s vodkou, vodka s redbullem aj.)15643,94 %39,69 %  
vodu13939,15 %35,37 %  
tvrdý nemíchaný alkohol8122,82 %20,61 %  
energy drinky7721,69 %19,59 %  
jiné nealkoholické nápoje7220,28 %18,32 %  
víno4612,96 %11,7 %  
koktejly102,82 %2,54 %  
nealkoholické nápoje10,28 %0,25 %  
kafe10,28 %0,25 %  
plus extáze:D10,28 %0,25 %  
JACK DANIELS10,28 %0,25 %  
cola s vínem10,28 %0,25 %  

Graf

19. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete jiný alkohol než pivo, kolik ho v průměru za jeden den vypijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0,5 litru53,33 %1,27 %  
0,5l53,33 %1,27 %  
0,5 l42,67 %1,02 %  
litr42,67 %1,02 %  
1l32 %0,76 %  
málo32 %0,76 %  
hodně32 %0,76 %  
321,33 %0,51 %  
půl litru21,33 %0,51 %  
1 litr21,33 %0,51 %  
ostatní odpovědi Hodně :D
3l
10 panáků
10
5 panáků
3 drinky
1 l
půl litra :D
0,3 litru
jak kdy, litr vína, litr rumu..jak kdy
2 až tři drinky
2x cuba libre
5 vodek s colou
flasu vodky
8 panáků
3dc 40%
0,5 -1 L
2 - 5 půlek tvrdého alkoholu
max. několik panáků
flašku rumu do dvojice/trojice
maximálně 5 panáků
Lahev
6 až 15
1.5l vína, nebo 0.7l whisky s nějakou "brzdou"
1,5l vína
0,7l
1 - 2 litry
V průměru 4 drinky
2 l míchaných nápojů
:-)))))
cca 1,5dl rumu je maximum
třeba i litr
0,16 litru (tvrdý alkohol)
cca 6 drinků
2litry
0.5 litru
radši si dám špeka :)
5 skleniček
LAhvinku morgana :)
10 a vice michanych drinku.cca pul litru alkoholu
5 drinků
1 litr / otázka 4 špatně struktrovaná návaznost
0,7l minimalne
litr rumu
6 panáků vodky z tonikem ,nebo z juicem
2-3 drinky
dva litry nealka
tvrdého tak cca půl flašky, i méně
moc
cca do pul litru tvrdého alkoholu
2-3 l
5-10 panáků
max. 0.25 L
1 až 2 panáky
Jsem abstinent :-)
1 liter rumu
4 panáky
cca. 1L
Obvykle alkohol nepiji.
cca 5-7 drinku
0,3litrů až 0,5litrů
hafo
O,5 litru
6-7 redbullů s vodkou
JACK DANIELS 7-10 PANAKŮ (S LEDEM) a 3-5 red bul
pár panáků
Většinou do 5 panáků.
tři až pět sklenek
dost :)
to je ruzne...
3 l
0,5l vodky
4 drinky
max 0,4litru denně.
dva až tři panáky
2-3 litry vody
1-2 litry, převážně víno
1 velký panák
cca 4 panáky
málo, páč všechno je dražší jak pivo
3dl
1,5litru
0,3 l
0.1-0.3l
pokud si dám alkohol tak asi 3 panáky za večer
pár panáků max 8 - 10
To zalezi na poctu znamych
6drinku
nvm
0,25 l
tři až pět panáků
0,5-0,7 l
jak kdy, většinou půl litru a víc
Maximálně 3 panáky za večer.
6 dcl vína
0,3-0,4 l vodky
3 litry (6 col s vínem)
pět míchaných drinku
mooc
v létě několik litrů vody, max. litr vína za den
spousty!
1,5 l vína
různě
10 koktejlů
dva litry vína denně
4-5 drinky
2 L
záleží na situaci a druhu alkoholu, obvykle láhev
3-4
max. půl litru
litr vína nebo tak max 5 míchaných drinků
0
11778 %29,77 % 

Graf

20. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete pivo, kolik ho v průměru za jeden za den vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nepiju pivootázka č. 27, 0,3 - 1 litr (cca 1-2 piva)otázka č. 21, 1,1 - 2 litry (cca 3-4 piva)otázka č. 21, 2,1 - 3 litry (cca 5-6 piv)otázka č. 21, 3,1 - 5 litrů (cca 7-10 piv)otázka č. 21, 5,1 litrů a více (více než 10 piv)otázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2,1 - 3 litry (cca 5-6 piv)8323,38 %21,12 %  
nepiju pivo8122,82 %20,61 %  
3,1 - 5 litrů (cca 7-10 piv)6518,31 %16,54 %  
1,1 - 2 litry (cca 3-4 piva)6418,03 %16,28 %  
0,3 - 1 litr (cca 1-2 piva)3810,7 %9,67 %  
5,1 litrů a více (více než 10 piv)236,48 %5,85 %  
0,5l - 1l10,28 %0,25 %  

Graf

21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell7928,94 %20,1 %  
Svijany4516,48 %11,45 %  
Gambrinus2810,26 %7,12 %  
nemám oblíbenou značku259,16 %6,36 %  
Budějovický Buvar238,42 %5,85 %  
Radegast186,59 %4,58 %  
Staropramen165,86 %4,07 %  
Velkopopovický Kozel93,3 %2,29 %  
bernard41,47 %1,02 %  
Starobrno31,1 %0,76 %  
Braník20,73 %0,51 %  
Krušovice20,73 %0,51 %  
nic20,73 %0,51 %  
Budvar, Svijany, Kozel, Plzen10,37 %0,25 %  
Litovel Maestro10,37 %0,25 %  
birell10,37 %0,25 %  
Krakonoš10,37 %0,25 %  
Hoegaarden10,37 %0,25 %  
Březňák10,37 %0,25 %  
Vyškovské pivo10,37 %0,25 %  
gambrinus, plzeň. krušovice,...10,37 %0,25 %  
cerna hora10,37 %0,25 %  
Zubr10,37 %0,25 %  
Janáček10,37 %0,25 %  
Rebel10,37 %0,25 %  
mensi pivovary - litovel napr.10,37 %0,25 %  
Guinness10,37 %0,25 %  
Všechny vařené "po staru", nesnáším Gambrinus.10,37 %0,25 %  
Budějovický Buvar, Svijany, Pilsner Urquell10,37 %0,25 %  
Polička 10,37 %0,25 %  

Graf

22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jedenáctku nepiju6824,91 %17,3 %  
Svijanská máz6021,98 %15,27 %  
Gambrinus Excelent5319,41 %13,49 %  
Zlatopramen světlý279,89 %6,87 %  
Velkopopovický Kozel Medium228,06 %5,6 %  
Starobrno Medium114,03 %2,8 %  
nic31,1 %0,76 %  
Staropramen20,73 %0,51 %  
Svijany, Kozel10,37 %0,25 %  
svijany, gambrinus, kozla10,37 %0,25 %  
vesměs všechny 11ky, hlavne svijany a brno10,37 %0,25 %  
Staropramen jedenáctka10,37 %0,25 %  
Vyškovské pivo10,37 %0,25 %  
Humpolecka 1110,37 %0,25 %  
dle aktuální nabídky10,37 %0,25 %  
vědomě ho nepiji, je mi to jedno10,37 %0,25 %  
jak kdy 10,37 %0,25 %  
Zubr10,37 %0,25 %  
když není Braník je mi to jedno10,37 %0,25 %  
PATRIOT10,37 %0,25 %  
na festivalu nehodnotím značku, spíše míru+fronty10,37 %0,25 %  
Platan 1110,37 %0,25 %  
brno medium, zlatopramen svetly, gambrinus excelen10,37 %0,25 %  
nevim značku10,37 %0,25 %  
Rychtář10,37 %0,25 %  
Zalezi na mistni nabidce, ale obecne jsou lepsi10,37 %0,25 %  
Vratislav10,37 %0,25 %  
nevyznám se v tom..10,37 %0,25 %  
Velkopopovický Kozel Medium, Gambrinus Excelent10,37 %0,25 %  
staráč 11ka10,37 %0,25 %  
jaké je k dispozici10,37 %0,25 %  
Pardál Echt10,37 %0,25 %  
Gambrinus i Svijany10,37 %0,25 %  
Nemám oblíbenou jedenáctku.10,37 %0,25 %  
je mi zo jedno10,37 %0,25 %  

Graf

23. Dáváte přednost zahraničnímu pivu, pokud je v nabídce? Pokud ano, jakému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedávám přednost zahraničnímu pivu17263 %43,77 %  
Heineken3914,29 %9,92 %  
Stella Artois3111,36 %7,89 %  
Hoegaarden196,96 %4,83 %  
Guinness20,73 %0,51 %  
Zlaty bazant:))10,37 %0,25 %  
dám si ho, pokud na něj mám chuť10,37 %0,25 %  
Velvet10,37 %0,25 %  
Bud Light Lime10,37 %0,25 %  
kriek10,37 %0,25 %  
někdy když je chuť10,37 %0,25 %  
nikdy není v nabídce10,37 %0,25 %  
desperados10,37 %0,25 %  
je mi to jedno10,37 %0,25 %  
Frisco10,37 %0,25 %  

Graf

24. Motivovala Vás někdy reklamní akce k nákupu piva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne19772,16 %50,13 %  
ano7627,84 %19,34 %  

Graf

25. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21980,22 %55,73 %  
ano5419,78 %13,74 %  

Graf

26. Pokud ano, jaká?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

"Klouzačky" na festivalu.

Ano, ale negativně - Staropramen jedenáctka, s tím sládkem, co machroval, že to byl jeho nápad přidat do piva karamelový slad.

Apokalypsa

Bernard basa piva pro vysokoškoláka za účast ve volbách

Bernard dlouhodobě XCLNT v poslední době

Cosi s Heinekemen - hosteska na Apokalypse (Brno , teprve bude) bude rozdávat jakési virtuální peníze k utracení na baru. Symatické, jen jestli je to dosažitelné. Drobnost potěší každého :-)

Fandíme partám od pivovaru Ostravar - parta lidí si vytvořila vlastní logo(heslo) a zaregistrovala se, a určitému počtu z nich nechal pivovar vytvořit jejich vlastní třička, krýgle apod..

Gambrinus 11° za 11kč

heineken

heineken

Heineken

heineken

Heineken - Apokalypsa

Heineken - http://www.videacesky.cz/reklamy-reklamni-spot-video/vtipek-od-heineken

Heineken - kampaň na ligu mistrů / opera

Heineken Commercial

hostesky nabízející ochutnávku piva zdarma v restauraci - 2 piva zdarma a každé další za 120 Kč

Klouzačka - Staropramen; Radegast - exteriéry

nebýt reklamy tak se člověk nedozví o specialitách jako zelený starobrno nebo svatováclavská 21ka

nesnáším ryby - miluju rybyření - škoda, že se nedá ulovit steak

Nevím jestli se to řadí mezi reklamní akce, ale např. steaková hostina od Gambrinusu :)

Noc reklamozroutu v Praze - ochutnavka piva Master

Reklama na Budvar k hokeji

Reklama na Budvar s motivem hokeje.

reklama na Kozla

Reklama na Staropramen.

skluzavka Staropramen

staropramen

Staropramen

Staropramen, Radegast

svatojánské

ta jak tam rybaří..

Virální reklama o českém pivu na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=hSqO16fA9yY

volební bernard akce pro studenty

Vypij, co můžeš za 79 kč. Na slevomatu.

zadna

Zlatopramen, Pilsner Urquell

27. Vzpomenete si na nějaké značky či značku, která se prezentovala na festivalu či halovém eventu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

amundsen, gambrinus

ano

Axe Marlboro Lucky strike Amundsen Red bull

axe, red zone, malboro

Axe, Storm

Bazant, O2, Rave

bažant

Bažant

Bažant - Pohoda

bažant, kozel

Bažant, Red Bull, Semtex, Radegat, Coca-Cola

budvar

Budvar

budvar

Budvar

Budvar, Gambrinus

Budvar, Plzeň

Budvar, Staropramen, Gambrinus

Coca Cola, Gambrinus, Camel, Red Bull, O2, T-Mobile

červenej drak

Česká spořitelna,

desperados

el Jimador tequila, Represent atd..

Exe

fender

Finladia vodka, Evropa 2

Frisco

gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus :-/

gambrinus, bažant, staropramen, kozel

Gambrinus, Budejovicky Budvar

gambrinus, indie labels

Gambrinus, Janáček, Pilsner Urquell

Gambrinus, Krušovice, Staropramen

Gambrinus, Krušovice, Staropramen

gambrinus, nike,

Gambrinus, Pilsner Urquell

Gambrinus, Pilsner Urquell, Budvar, Svijany, Rychtar, Staropramen

gambrinus, plzen

Gambrinus, Plzeň

Gambrinus, Staropramen

Gambrinus, Staropramen

Gambrinus, Staropramen

Gambrinus, Staropramen

Gambrinus, Staropramen, České dráhy, Rádio Beat, Muzikus, Evropa 2, Mladá fronta, Brontosaurus

Gambrinus, Staropramen, Pernštejn

Gambrinus, Staropramen, redbull, frisco, Pepsi,

Gambrinus, Staropramen.

Gambrinus,Staropramen

gambronus, budvae

grow shop

Heineken Krušovice Staropramen

heineken

Heineken

Heineken

heineken

Heineken

heineken

heineken

Heineken

Heineken

Heineken

Heineken, Amundsen

Heineken, Budvar

Heineken, Budvar

Heineken, Finlandia

Heineken, Gambrinus, Staropramen

Heineken, Mixery Blend

heineken, staropramen

ikonik, desperados (central station) , haineken (sasazu), LRG club lávka

jaggermeister

jednoznačně Gambrinus

jëgermaister

Jihlavský Ježek

kenvelo

kenvelo

kozel

Krkonošské pivní slavnosti - 12 pivovarů každý rok www.krkonosskepivnislavnosti.cz

krušovice

Lucky Strike, Heinekken, Shock etc.

Marlboro - Red Zone

Metalshop

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

Ne

ne

Ne

nejezdim na halove akce a festivali abych se dival po reklamach LOL :-D

nevzpomenu

O2, sexykostym.cz, lightman, pasta colgate, finlanda...skákací podložka

o2, t-mobile, cool

Pepsi

Petra T-mobile Kotex Černá hora

PILSNER URQUEL

Pilsner Urquell, Rudolf Jelínek

Pilsner, Gambrinus, Bernard

Pioneer, Coca Cola, Pepsi, Finlandia, Techno.cz, Rave.cz, Lipton.. je toho mraky.

Pivo Master

Plzen

Plzeň, Gambrinus, Budvar

plzeň, staropramen, krušovice, zlatý bažant, gambrinus

PRE

PRE, Axe, Seat, ...

PRE, Evropa 2, Lemon ...

Pre, staroprame, marlboro

Radegast

Radegast, Ostravar

Red Bull

Red Bull

Red Bull

red bull

Red Bull,

red bull,

Red Bull, Amundsen, Vodafone, PRE

redbull

Redbull

redbull

redbull, frisco,

redbull, jagermaeister

RedBull, Jegermaister, Semtex,

RedBull, Marlboro, T-Mobile

Samozřejmě - sleduji hlavně hudební média / časopisy / hudební vydavatelství, ostatní mě nezajímá.

Samsung, Flugel

semtex

Semtex

semtex

Semtex

Semtex, Red Bull

Semtex, Redbull, piva...

Skluzavka od staropramenu, oblečení značky skills.

staci kdyz hraje Mills a mame prezentaci Pioneeru jako nikdy :-D

Starobrno, Staropramen

staropramen

staropramen

Staropramen

Staropramen

Staropramen

Staropramen - RfP; Budvar - tím, že mnoha lidem zkazil mnoho festivalů

staropramen na RFP, budvar na OpenairFest

Staropramen na Sensation, O2 na Transmission

Staropramen, Budvar

Staropramen, Gambrinus, Master

Staropramen, Heineken, Pardál...

staropramen, pre

Svijany, Gambrinus :)

Teď si nevybavuji.

todáš

vodafone

vodafone

všechny

Xbox 360

Xbox na Transmission Fidorka na Sensation Beefeater na Sensation

Zlatý Bažant, Red Bull

28. Zaujala Vás prezentace nějaké značky či sponzorského stánku na nějakém festivalu či halovém eventu? Jaká?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ani ne

ani ne

ani ne

Ano

Ano - hell.cz

ano ale nevzpomenu si

Ano, na Cosmic tripu roiznášely děvčata jakési nápoje mezi lidmu ve zkumavkách.. Nedala jsem si, ale příštřě bych ochutnala. Dále tam putovali mladíci s pivem akelímky na zádech - dost dobrý nápad.

Ano, např. Radegast pořádá každoročně Radegast den, kde se lidé mohou účastnit mnoha soutěží.

ano, staropramen park a gambrinus park

Axe

Axe na Hip Hop kempu kde měli vlastní stage a po celý festival bavili přítomlé.

Axe-dávali vzorky sprcháče Calvin Klein-vzorek parfému

Bažant pohoda

budvar, pleasure island

Celkově festival, který pořádá PILSNER URQUEL v Plzni.

coca cola

ČVUT na Rock for People

gambrinus

Gambrinus

Gambrinus mestecko na RFP - ovsem ne letos, to tam byl starac:-)

grow shop

Grow shop, stánky s oblečením a plackama

growshop

Heineken

Heineken

indie labels

jagermeister

Jasně, Grow Shop..:)

jen produkty se značkou té dané akce (oblečení Trance Energy atd)

lightman

Lipton ice tea.

Marlboro

Marlboro - Red Zone

Mastercard

Na jednom open airu v cizine nabizeli vyskrabnuti vlastnich tracku na vinyl.

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne zadna

Ne.

nechodím po techto stánkach ani si neberu MIX cds

nějak zvlášť nezaujala žádná

Nemyslíš, zaplatíš

Nepamatuji se.

Nezaujala

Nuclear Blast

O2 autodrom - nejlepší věc světa !!!

Pepsi

Pilsner Urquell

před lety pivo O106 v Pardubicích

Red Bull

Red Bull

samsung

Sazava fest - camel

stan Pilsner Urguell

stánok na testovanie drog

Stany operátorů s nabíječkami a speciálními akcemi, odpočívadly a zábavou pro zákazníky, Camel párty bar.

Storm

t-mobile, čvut, očko tv

tribo tattoo

vcelku ne

Zaměřuju se na jídlo pokud si chci něco koupit jiného navštívím své vybráné obchody

29. Máte rádi doprovodné aktivity na festivalech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 30, Neotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano29082,15 %73,79 %  
Ne6317,85 %16,03 %  

Graf

30. Jaké doprovodné aktivity máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odpočinkové aktivity (masáže, relax zone atd)13546,55 %34,35 %  
se sportovní tematikou12041,38 %30,53 %  
adrenalinové11439,31 %29,01 %  
zaměřené na nové technologie (virtuální realita, videohry atd)11439,31 %29,01 %  
Na Senzejšnu bylo skupinové focení na posteli10,34 %0,25 %  
zaměřené na djs techniku,shopy,čajovna10,34 %0,25 %  
zaujala mě možnost navrhnout si tričko10,34 %0,25 %  
armádní prezentace (festivaly na letišti)10,34 %0,25 %  
paintball, trampoliny, kolotoče10,34 %0,25 %  
umělecké / DIY10,34 %0,25 %  
Cokoliv vizualne zajimaveho (ne kolotoce!)10,34 %0,25 %  
Hudobno - tanečno - spevné10,34 %0,25 %  
Projekce velkolepých koncetrů. 10,34 %0,25 %  
Informační, vzdělávací, sporotvní10,34 %0,25 %  
cokoliv10,34 %0,25 %  
odpočinkové aktivity i nové technologie10,34 %0,25 %  
divadlo10,34 %0,25 %  
stolní fotbálek10,34 %0,25 %  

Graf

31. Za jakým cílem se účastníte doprovodných aktivit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pobavit se 24584,48 %62,34 %  
Využít volný čas10435,86 %26,46 %  
Vyhrát nějaké ceny5217,93 %13,23 %  
Předvést se před kamarády62,07 %1,53 %  
neúčastním see10,34 %0,25 %  
ráda sleduji, málo se účastním10,34 %0,25 %  
odpocinout si10,34 %0,25 %  
jen koukám :D10,34 %0,25 %  
něco se dozvědět10,34 %0,25 %  

Graf

32. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student VŠ11128,24 %28,24 %  
mám ukončené středoškolské vzdělání a pracuji na plný úvazek9123,16 %23,16 %  
pracující student VŠ6616,79 %16,79 %  
Student SŠ4310,94 %10,94 %  
mám ukončené vysokoškolské vzdělání a pracuji na plný úvazek389,67 %9,67 %  
podnikatel307,63 %7,63 %  
nezaměstnaný143,56 %3,56 %  

Graf

33. Odkud jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha11830,03 %30,03 %  
Ústecký kraj4310,94 %10,94 %  
Střední Čechy4010,18 %10,18 %  
Jihomoravský kraj328,14 %8,14 %  
Pardubický kraj256,36 %6,36 %  
Moravskoslezský kraj246,11 %6,11 %  
Královéhradecký kraj194,83 %4,83 %  
Jihočeský kraj194,83 %4,83 %  
Zlínský kraj184,58 %4,58 %  
Olomoucký kraj143,56 %3,56 %  
Liberecký kraj133,31 %3,31 %  
Vysočina112,8 %2,8 %  
Plzeňský kraj102,54 %2,54 %  
Karlovarský kraj71,78 %1,78 %  

Graf

34. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23-2616140,97 %40,97 %  
18-2212832,57 %32,57 %  
27-305513,99 %13,99 %  
31-35205,09 %5,09 %  
15-17123,05 %3,05 %  
více než 40112,8 %2,8 %  
36-4061,53 %1,53 %  

Graf

35. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž27670,23 %70,23 %  
Žena11729,77 %29,77 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Navštěvujete:

  • odpověď festivaly:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rock for People na otázku 7. Jaký je Váš oblíbený festival či event? (vypište, může být více)

4. Pokud navštěvujete obojí, co máte raději?

  • odpověď festivaly:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi festivaly na otázku 3. Navštěvujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rock for People na otázku 7. Jaký je Váš oblíbený festival či event? (vypište, může být více)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi český rock na otázku 6. Jaký hudební styl máte nejraději (označte maximálně 3 možnosti)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ska na otázku 6. Jaký hudební styl máte nejraději (označte maximálně 3 možnosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gambrinus na otázku 27. Vzpomenete si na nějaké značky či značku, která se prezentovala na festivalu či halovém eventu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícedenní na otázku 8. Jaký typ festivalu máte nejraději

11. Jakým dopravním prostředkem se většinou na událost dopravujete?

  • odpověď autem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi auto / karavan na otázku 12. Pokud na festivalu přespáváte, jaké ubytovací zařízení preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Liberecký kraj na otázku 33. Odkud jste?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001 Kč a více na otázku 15. Kolik měsíčně utratíte za zábavu?
  • odpověď vlakem:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Starobrno Medium na otázku 22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?

18. Co nejčastěji pijete na festivalu či halovém eventu? (označte max. 3 možnosti)

  • odpověď pivo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5,1 litrů a více (více než 10 piv) na otázku 20. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete pivo, kolik ho v průměru za jeden za den vypijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3,1 - 5 litrů (cca 7-10 piv) na otázku 20. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete pivo, kolik ho v průměru za jeden za den vypijete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rock for People na otázku 7. Jaký je Váš oblíbený festival či event? (vypište, může být více)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Budějovický Buvar na otázku 21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijany na otázku 21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velkopopovický Kozel Medium na otázku 22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Motivovala Vás někdy reklamní akce k nákupu piva?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Svijanská máz na otázku 22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 25. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Starobrno Medium na otázku 22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?

25. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám oblíbenou značku na otázku 21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5,1 litrů a více (více než 10 piv) na otázku 20. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete pivo, kolik ho v průměru za jeden za den vypijete?

31. Za jakým cílem se účastníte doprovodných aktivit?

  • odpověď Pobavit se :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zaměřené na nové technologie (virtuální realita, videohry atd) na otázku 30. Jaké doprovodné aktivity máte nejraději?

32. Jste

  • odpověď Student SŠ:
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-17 na otázku 34. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte za zábavou (kluby, bary, diskotéky, taneční party...)

2. Jak často chodíte na hudební festivaly či halové, taneční eventy?

3. Navštěvujete:

4. Pokud navštěvujete obojí, co máte raději?

5. Proč chodíte na hudební festivaly či halové eventy? (označte maximálně 3 možnosti)

6. Jaký hudební styl máte nejraději (označte maximálně 3 možnosti)

7. Jaký je Váš oblíbený festival či event? (vypište, může být více)

8. Jaký typ festivalu máte nejraději

9. Která z následujících definic nejlépe charakterizuje to, co na festivalu či party nejčastěji děláte?

10. Jakou max. vzdálenost jste ochotný/á jet na festival či event

11. Jakým dopravním prostředkem se většinou na událost dopravujete?

12. Pokud na festivalu přespáváte, jaké ubytovací zařízení preferujete?

13. Jakou maximální částku jste ochotný/á zaplatit za vstup na Váš oblíbený festival či event?

14. Jaký poměr kvality/ceny upřednostňujete?

15. Kolik měsíčně utratíte za zábavu?

16. Kde hledáte informace o akcích? Kde se o nich dozvídáte? (může být více odpovědí)

17. Jakou sociální síť nejčastěji využíváte?

18. Co nejčastěji pijete na festivalu či halovém eventu? (označte max. 3 možnosti)

20. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete pivo, kolik ho v průměru za jeden za den vypijete?

21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?

23. Dáváte přednost zahraničnímu pivu, pokud je v nabídce? Pokud ano, jakému?

24. Motivovala Vás někdy reklamní akce k nákupu piva?

25. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem?

27. Vzpomenete si na nějaké značky či značku, která se prezentovala na festivalu či halovém eventu?

28. Zaujala Vás prezentace nějaké značky či sponzorského stánku na nějakém festivalu či halovém eventu? Jaká?

29. Máte rádi doprovodné aktivity na festivalech?

30. Jaké doprovodné aktivity máte nejraději?

31. Za jakým cílem se účastníte doprovodných aktivit?

32. Jste

33. Odkud jste?

34. Kolik je Vám let?

35. Jakého jste pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte za zábavou (kluby, bary, diskotéky, taneční party...)

2. Jak často chodíte na hudební festivaly či halové, taneční eventy?

3. Navštěvujete:

4. Pokud navštěvujete obojí, co máte raději?

5. Proč chodíte na hudební festivaly či halové eventy? (označte maximálně 3 možnosti)

6. Jaký hudební styl máte nejraději (označte maximálně 3 možnosti)

7. Jaký je Váš oblíbený festival či event? (vypište, může být více)

8. Jaký typ festivalu máte nejraději

9. Která z následujících definic nejlépe charakterizuje to, co na festivalu či party nejčastěji děláte?

10. Jakou max. vzdálenost jste ochotný/á jet na festival či event

11. Jakým dopravním prostředkem se většinou na událost dopravujete?

12. Pokud na festivalu přespáváte, jaké ubytovací zařízení preferujete?

13. Jakou maximální částku jste ochotný/á zaplatit za vstup na Váš oblíbený festival či event?

14. Jaký poměr kvality/ceny upřednostňujete?

15. Kolik měsíčně utratíte za zábavu?

16. Kde hledáte informace o akcích? Kde se o nich dozvídáte? (může být více odpovědí)

17. Jakou sociální síť nejčastěji využíváte?

18. Co nejčastěji pijete na festivalu či halovém eventu? (označte max. 3 možnosti)

20. Pokud na festivalu či halovém eventu pijete pivo, kolik ho v průměru za jeden za den vypijete?

21. Jaká je Vaše oblíbená značka piva?

22. Pijete i jedenáctistupňové pivo? Pokud ano, jaké?

23. Dáváte přednost zahraničnímu pivu, pokud je v nabídce? Pokud ano, jakému?

24. Motivovala Vás někdy reklamní akce k nákupu piva?

25. Zaujala Vás v poslední době nějaká reklamní akce spojená s pivem?

27. Vzpomenete si na nějaké značky či značku, která se prezentovala na festivalu či halovém eventu?

28. Zaujala Vás prezentace nějaké značky či sponzorského stánku na nějakém festivalu či halovém eventu? Jaká?

29. Máte rádi doprovodné aktivity na festivalech?

30. Jaké doprovodné aktivity máte nejraději?

31. Za jakým cílem se účastníte doprovodných aktivit?

32. Jste

33. Odkud jste?

34. Kolik je Vám let?

35. Jakého jste pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dvořák, J.Hudební festivaly - segmentace trhu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://hudebni-festivaly-segmentace-trhu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.