Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Konkrétní akce
10
52,63 %
6,06 %
Pořadatelů
5
26,32 %
3,03 %
Provozovatelů diskoték/klubů/hal/festivalů
4
21,05 %
2,42 %
6. Kde na Facebooku se primárně dozvídám informace o akci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Od přátel
21
42,86 %
12,73 %
Ze stránky diskoték/klubů/hal/festivalů
20
40,82 %
12,12 %
Ze stránky akce
6
12,24 %
3,64 %
Ze stránek umělců
2
4,08 %
1,21 %
7. Mám možnost získat informace o akcích s dostatečným předstihem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 8, Nevím → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
105
89,74 %
63,64 %
Nevím
9
7,69 %
5,45 %
Ne
3
2,56 %
1,82 %
8. Z jakého důvodu nemám možnost získat informace o akci včas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Špatná vyhledatelnost
2
66,67 %
1,21 %
Pomalé aktualizace při změně informací
1
33,33 %
0,61 %
9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 10, Nevím → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
88
75,21 %
53,33 %
Nevím
17
14,53 %
10,3 %
Ne
12
10,26 %
7,27 %
10. Které informace chybí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Podrobnější informace
11
91,67 %
6,67 %
Zásadní informace
1
8,33 %
0,61 %
11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Weby pořadatelů
3.043
2.007
Weby akcí
2.726
1.959
Weby diskoték/klubů/hal/festivalů
3.043
2.571
Weby umělců
2.932
2.559
12. Najdu na webových stránkách pořadatelů všechny informace, které potřebuji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
64
54,7 %
38,79 %
ne
28
23,93 %
16,97 %
nevím
25
21,37 %
15,15 %
13. Najdu na webových stránkách akcí všechny informace, které potřebuji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
87
74,36 %
52,73 %
nevím
17
14,53 %
10,3 %
ne
13
11,11 %
7,88 %
14. Najdu na webových stránkách klubů/diskoték/hal/festivalů všechny informace, které potřebuji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
73
62,39 %
44,24 %
nevím
25
21,37 %
15,15 %
ne
19
16,24 %
11,52 %
15. Najdu na webových stránkách umělců všechny informace, které potřebuji?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
62
52,99 %
37,58 %
nevím
30
25,64 %
18,18 %
ne
25
21,37 %
15,15 %
16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
FB stránka pořadatelů
2.88
2.054
FB stránka akce
2.615
2.305
FB stránka diskotéky/klubu/haly/festivalu
2.88
2.328
FB stránka umělce
2.906
2.427
17. 11. Design billboardů, plakátů či letáků k akcím, které návštěvuji, se mi líbí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Líbí vs. Nelíbí
1-2-3-4-5-6-7
2.402
1.505
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. 12. Zaujme mě netradiční či výrazný design billboardů, plakátů či letáků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
101
86,32 %
61,21 %
ne
16
13,68 %
9,7 %
19. 13. Dozvím se z billboardů, plakátů či letáků ty nejdůležitější informace o akci? (kde se akce koná, kdy se koná, vystupující umělci, kde najdu podrobnější informace)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
99
84,62 %
60 %
ne
10
8,55 %
6,06 %
nevím
8
6,84 %
4,85 %
20. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Muž
90
54,55 %
54,55 %
Žena
75
45,45 %
45,45 %
21. Můj věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26
116
70,3 %
70,3 %
27-35
20
12,12 %
12,12 %
35 a výš
20
12,12 %
12,12 %
od 15ti do 18ti let
7
4,24 %
4,24 %
Do 15ti let
2
1,21 %
1,21 %
22. Kraj:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zlínský
66
40 %
40 %
Moravskoslezský
23
13,94 %
13,94 %
Praha
21
12,73 %
12,73 %
Slovensko
10
6,06 %
6,06 %
Olomoucký
8
4,85 %
4,85 %
Královéhradecký
7
4,24 %
4,24 %
Jihomoravský
6
3,64 %
3,64 %
Jiný
4
2,42 %
2,42 %
Jihočeský
4
2,42 %
2,42 %
Ústecký
4
2,42 %
2,42 %
Plzeňský
3
1,82 %
1,82 %
Pardubický
3
1,82 %
1,82 %
Vysočina
3
1,82 %
1,82 %
Liberecký
2
1,21 %
1,21 %
Karlovarský
1
0,61 %
0,61 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka pořadatelů=1 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka pořadatelů=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka umělce=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 4. Kde se primárně dozvídám informace o konání akce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka umělce=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka diskotéky/klubu/haly/festivalu=1 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby umělců=3 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka diskotéky/klubu/haly/festivalu=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby diskoték/klubů/hal/festivalů=3 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
odpověď Ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí [1-2-3-4-5-6-7] Nelíbí: 1 na otázku 17. 11. Design billboardů, plakátů či letáků k akcím, které návštěvuji, se mi líbí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby umělců=5 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby akcí=1 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby diskoték/klubů/hal/festivalů=2 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
odpověď Ne:
13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podrobnější informace na otázku 10. Které informace chybí?
10. Které informace chybí?
odpověď Podrobnější informace:
13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
13. Najdu na webových stránkách akcí všechny informace, které potřebuji?
odpověď ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Najdu na webových stránkách pořadatelů všechny informace, které potřebuji?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka umělce=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby akcí=1 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
18. 12. Zaujme mě netradiční či výrazný design billboardů, plakátů či letáků?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby pořadatelů=2 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby umělců=2 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze stránky diskoték/klubů/hal/festivalů na otázku 6. Kde na Facebooku se primárně dozvídám informace o akci?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka akce=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 4. Kde se primárně dozvídám informace o konání akce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí [1-2-3-4-5-6-7] Nelíbí: 1 na otázku 17. 11. Design billboardů, plakátů či letáků k akcím, které návštěvuji, se mi líbí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka diskotéky/klubu/haly/festivalu=2 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby diskoték/klubů/hal/festivalů=5 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka pořadatelů=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka umělce=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Najdu na webových stránkách pořadatelů všechny informace, které potřebuji?
19. 13. Dozvím se z billboardů, plakátů či letáků ty nejdůležitější informace o akci? (kde se akce koná, kdy se koná, vystupující umělci, kde najdu podrobnější informace)
odpověď ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby pořadatelů=5 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby diskoték/klubů/hal/festivalů=1 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka akce=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby pořadatelů=1 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby akcí=4 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby diskoték/klubů/hal/festivalů=5 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka pořadatelů=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé na otázku 3. Jaký je hlavní motiv návštěvy akce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Najdu na webových stránkách akcí všechny informace, které potřebuji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka umělce=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tanec na otázku 3. Jaký je hlavní motiv návštěvy akce?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby umělců=5 na otázku 11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka diskotéky/klubu/haly/festivalu=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka umělce=5 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka pořadatelů=4 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Najdu na webových stránkách klubů/diskoték/hal/festivalů všechny informace, které potřebuji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 15. Najdu na webových stránkách umělců všechny informace, které potřebuji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi FB stránka diskotéky/klubu/haly/festivalu=3 na otázku 16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
20. Jsem
odpověď Muž:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slovensko na otázku 22. Kraj:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27-35 na otázku 21. Můj věk:
odpověď Žena:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tanec na otázku 3. Jaký je hlavní motiv návštěvy akce?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Navštěvuji taneční akce (diskotéky, kluby, halové akce či festivaly)?
2. Nejraději navštěvuji
3. Jaký je hlavní motiv návštěvy akce?
4. Kde se primárně dozvídám informace o konání akce?
5. Informace o akci se primárně dozvídám z webů:
6. Kde na Facebooku se primárně dozvídám informace o akci?
7. Mám možnost získat informace o akcích s dostatečným předstihem?
9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
10. Které informace chybí?
11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
12. Najdu na webových stránkách pořadatelů všechny informace, které potřebuji?
13. Najdu na webových stránkách akcí všechny informace, které potřebuji?
14. Najdu na webových stránkách klubů/diskoték/hal/festivalů všechny informace, které potřebuji?
15. Najdu na webových stránkách umělců všechny informace, které potřebuji?
16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
17. 11. Design billboardů, plakátů či letáků k akcím, které návštěvuji, se mi líbí?
18. 12. Zaujme mě netradiční či výrazný design billboardů, plakátů či letáků?
19. 13. Dozvím se z billboardů, plakátů či letáků ty nejdůležitější informace o akci? (kde se akce koná, kdy se koná, vystupující umělci, kde najdu podrobnější informace)
20. Jsem
21. Můj věk:
22. Kraj:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Navštěvuji taneční akce (diskotéky, kluby, halové akce či festivaly)?
2. Nejraději navštěvuji
3. Jaký je hlavní motiv návštěvy akce?
4. Kde se primárně dozvídám informace o konání akce?
5. Informace o akci se primárně dozvídám z webů:
6. Kde na Facebooku se primárně dozvídám informace o akci?
7. Mám možnost získat informace o akcích s dostatečným předstihem?
9. Jsou informace o akcích dostatečné a úplné?
10. Které informace chybí?
11. Jsou webové stránky následujících subjektů přehledné? (1- přehledné, 7- nepřehledné)
12. Najdu na webových stránkách pořadatelů všechny informace, které potřebuji?
13. Najdu na webových stránkách akcí všechny informace, které potřebuji?
14. Najdu na webových stránkách klubů/diskoték/hal/festivalů všechny informace, které potřebuji?
15. Najdu na webových stránkách umělců všechny informace, které potřebuji?
16. Jsou facebookové stránky následujících subjektů přehledné (najdu tam vše, co potřebuji)? (1-přehledné, najdu tam potřebné informace, 7 - nepřehledné, potřebné infomrace tam nenajdu)
17. 11. Design billboardů, plakátů či letáků k akcím, které návštěvuji, se mi líbí?
18. 12. Zaujme mě netradiční či výrazný design billboardů, plakátů či letáků?
19. 13. Dozvím se z billboardů, plakátů či letáků ty nejdůležitější informace o akci? (kde se akce koná, kdy se koná, vystupující umělci, kde najdu podrobnější informace)
20. Jsem
21. Můj věk:
22. Kraj:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.