Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku určeného hlavně pro ženy ve věku 18-65let. Výsledky tohoto výzkumu využiji pro svou diplomovou práci. Cílem dotazníku je získat informace o tom, jak ženy vnímají informace získávané prostřednictvím nejrůznějších médií. Dbejte, proto prosím na přesnost odpovědí. U každé otázky je možno označit pouze jednu odpověď. Vyplnění celého dotazníku zabere cca 10 minut.
Předem děkuji za Váš čas.
Bc. Lenka Říhová
Odpovědi respondentů
1. Využíváte informací z obchodních letáků před tím, než jdete nakoupit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pokud mě v nich něco zaujme, tak ano
821
46,07 %
46,1 %
Většinou je jen zběžně prohlédnu
434
24,35 %
24,37 %
Většinou ano
287
16,11 %
16,11 %
Nevyužívám / Neprohlížím
240
13,47 %
13,48 %
2. Pokud jde o potřebné nákupy pro domácnost, promýšlíte a plánujete je dopředu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, mám seznam, ale vždy koupím ještě některé produkty neplánovaně
1117
62,68 %
62,72 %
Ne, nakupuji podle toho, co se mi vybaví, že potřebuji
378
21,21 %
21,22 %
Ano, připravuji si vždy přesný seznam
233
13,08 %
13,08 %
Ne, nakupuji podle toho, co mne zaujme, líbí se mi, mám na to chuť
54
3,03 %
3,03 %
3. Stává se Vám, že koupíte více věcí, než pro které jste původně šla?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou ano
833
46,75 %
46,77 %
Ano
587
32,94 %
32,96 %
Jen výjimečně
356
19,98 %
19,99 %
Ne
6
0,34 %
0,34 %
4. U každého z následujících výroků vyjádřete na stupnici od 1 do 5, do jaké míry s ním souhlasíte. (Souhlas vyjádřete na 5 bodové škále, kde 1 = zcela souhlasím a 5 = zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Většinou zkouším novinky dříve než moji přátelé a známí
3.414
1.218
Často si koupím něco podle reklamy třeba jen ze zvědavosti
3.61
1.407
Preferuji značky, se kterými mám osobní zkušenost, před novými
1.949
0.941
Při nákupu je pro mě rozhodující cena výrobku ne značka
2.776
1.072
Když se mi něco líbí, musím to mít i kdybych si na to měla půjčit
4.532
0.968
Jakmile se objeví na trhu nějaké novinky, musím je hned vyzkoušet
4.178
1.077
Rozhoduji se podle toho, jak se mi výrobek líbí, ne kolik stojí
3.156
1.069
5. Sledujete reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pokud jsou v pauze v programu, nechávám je puštěné, ale nevnímám je
1225
68,74 %
68,78 %
Vypínám televizi nebo odcházím
372
20,88 %
20,89 %
Ano, sleduji, neodcházím
185
10,38 %
10,39 %
6. Zakoupila jste si někdy zboží z teleshoppingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nikdy jsem si žádné zboží touto cestou nezakoupila
1483
83,22 %
83,27 %
Ano, jednou nebo dvakrát jsem to zkusila
273
15,32 %
15,33 %
Ano (nakoupila jsem takto více než 3x)
25
1,4 %
1,4 %
Ano, jednou nebo dvakr
1
0,06 %
0,06 %
7. Pokud jste zboží z teleshoppingu zakoupila, byla jste s ním spokojená?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zboží nebylo přesně takové, jak ho prezentovali, ale vlastně mi to nevadilo
127
38,96 %
7,13 %
Ano, byla jsem spokojená
101
30,98 %
5,67 %
Zboží se zásadně lišilo
70
21,47 %
3,93 %
Zboží bylo úplně jiné, vrátila jsem ho
28
8,59 %
1,57 %
8. Očekáváte, v reklamách pravdivé informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
1070
60,04 %
60,08 %
Ano
712
39,96 %
39,98 %
9. Pokud je prodejcem nějakého produktu atraktivní muž…
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemyslím si, že by mě to ovlivnilo
1104
61,95 %
61,99 %
Je těžší ho odmítnout, ale přesto to udělám
353
19,81 %
19,82 %
Věnuji mu více času, než méně atraktivnímu člověku
311
17,45 %
17,46 %
S největší pravděpodobností si od něj zboží koupím
14
0,79 %
0,79 %
10. Představte si, že Vaše oblíbená značka kosmetiky vydá prohlášení, že přísada do teď běžně užívaná v řasenkách způsobuje dlouhodobé poškození pokožky v oblasti očí. Věřila byste tomuto prohlášení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano, ale informaci bych si ověřila
1217
68,29 %
68,33 %
Ano
294
16,5 %
16,51 %
Spíše ne
220
12,35 %
12,35 %
Ne
51
2,86 %
2,86 %
11. Pokud by stejné prohlášení vydala značka kosmetiky, kterou nepoužíváte, věřila byste tomuto prohlášení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano, ale informaci bych si ověřila
1047
58,75 %
58,79 %
Ano
401
22,5 %
22,52 %
Spíše ne
266
14,93 %
14,94 %
Ne
68
3,82 %
3,82 %
12. Litovala jste někdy / koupě, ke které jste se nechala "přemluvit"?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou nebo dvakrát jsem takový pocit měla
1107
62,12 %
62,16 %
Ano, stává se mi, že si něco koupím a pak z toho nemám dobrý pocit, lituji toho
377
21,16 %
21,17 %
Ne, nemívám takové pocity
297
16,67 %
16,68 %
Ne, nem
1
0,06 %
0,06 %
13. Používá podle Vás reklama ke svému prospěchu mylné informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
911
51,12 %
51,15 %
Ano
720
40,4 %
40,43 %
Spíše ne
146
8,19 %
8,2 %
Ne
5
0,28 %
0,28 %
14. Myslíte si, že je klamavá reklama problémem jen v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
796
44,67 %
44,69 %
Spíše ne
677
37,99 %
38,01 %
Spíše ano
183
10,27 %
10,28 %
Ano
126
7,07 %
7,07 %
15. Pokud ano/spíše ano, kterou reklamu konkrétně považujete za klamavou ?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
všechny
9
2,61 %
0,51 %
téměř všechny
6
1,74 %
0,34 %
prací prášky
5
1,45 %
0,28 %
activia
3
0,87 %
0,17 %
na prací prostředky
3
0,87 %
0,17 %
každou
3
0,87 %
0,17 %
Řasenky (modelky s umělými řasy) depilační přístroje...
2
0,58 %
0,11 %
.
2
0,58 %
0,11 %
ano
2
0,58 %
0,11 %
půjčky
2
0,58 %
0,11 %
ostatní odpovědi
teleshoping vanish na půjčky skoro všechny když výrobek udělá něco LÍP než konkurenční sampony na vlasy - objem nevybavuje se mi nic konkrétního bankovní reklamy zrovna si nevzpomenu všechny reklamy, ve kterých je zmíněno něco ve stylu NÁŠ přípravek je lepší než běžné přípravky, protože .... (prací prášky, šampón, tablety do myčky/pračky,..) reklamy propagující výrobky pro děti každou, nejde o předání pravdivých informací o výrobku, ale o nalákání zákazníka více méně všechny - vložky, deodoranty, laky na vlasy, jogurty ad. třeba na prací prostředky hubnuti, Coca Cola vs spravna maminka Vydávání herců za doktory; uvádění úspěšnosti, když výrobek byl vyzkoušen na pár lidech; vyprání prádla jen vymácháním ve vodě s práškem ... milka cokolada( udava alpske mleko ale je vyrobena v polsku) prakticky každou dámské tampony a vložky, zubní pasty, přeslazené limonády a šťávy veškeré teleshopingové, prací prášky, hubnoucí preparáty, mobilní operátoři, ... všechny v TV, hlavně pak na prací prostředky tyčinky pro děti plné mléka s spousta reklam je klamavých nebo nevhodných, např. nuttela, activia, ... reklama příliš vychvalující vlastní výrobek, vyzdvihnutí kladů, které tento výrobek třeba ani nemuá. Rozhodně ty s pracími prášky, které bezvadně vyperou i zaprané skvrny. Také reklamy s krémy, které bezvadně vyhladí vrásky (a vzápětí střih na dvacetiletou holku s mladinkou tváří.) Taky mi vadí reklamy finančních produktů, ve skutečnosti to funguje jinak např. reklama na lék proti nemocem pokožky/nehtů nohou, prací prášky.. např. na prací prášky všechny reklamy na šampony... vždyť ty holky mají krásné a husté vlasy od přírody... Myslím, že většina je jich klamavých, ale nejvíc dokázala dopálit reklama na čistící prostředek Cilit Bang, ten nevyčistí absolutně nic, natož zašlou špínu. Ono vůbec tyhle reklamy, jak ukazují, jak se vše leskne a ve skutečnosti to se špínou ani nehne .. asi všechny lžou, prostředky na cokoliv nejsou ani částečně účinné, jako v reklamě a do divadla rozhodně nechodím s práškem na praní... Reklama na Vanish, nejdříve ukážou zašpiněné růžové kalhoty a po vyprání jsou o několik velikostí menší a čisté - dají tam nové. actimel, tablety proti zápachu z pračky, ... prací prášky, likvidace skvrn, pleťové krémy, tablety do myčky A kde jsem se vyjádřila v tom smyslu, že klamavá reklama je v ČR problémem? :-) Btw. na televizi se nedívám, ale přesto jsem musela vyplnit otázku č. 5. odstraňovač skvrn Vanish Praci prasky, zubni kartacky, sampony, kremy atp. - vetsinou kosmetika a drogerie Prací prášky všeobecně n tampony reklamy na kosmetiku, minerální vody, na prací prostředky u hodně špinavých triček/ubrusů,... a následně jsou bez poskrvnky, něco obdobného na prostředky do myčky, na mytí nádobí,... na řasenky, jogurty, krémy všechny na prací prášek, na zubní pasty.. nebo ty "srovnávací" řasenky na přípravky proti celulitidě, na protivráskové krémy,na ledové čaje apod. různé zubní pasty, prací a mycí prostředky, preparáty na hubnutí kosmetické, potraviny, drogerie...... reklamu, která slibuje výrobek za nižší cenu, neuvádí však, že na tuto nižší cenu zákazník dosáhne pouze splněním jistých podmínek -> např. zakoupení dalšího zboží v minimální hodnotě 800 Kč a podobně všetky na reklamy se raději nedívám, protože je jich tolik, že se to nedá zapoamatovat calgon produkty Activie většinu reklam, kde se chlubí tím nej - nejlepší, nejrychlejší, nejnovější apod. Většinou jde o prací prášky, dále za klamavé považuji většinu reklam na půjčky. Zrovna mě nenapadá žádná konkrétní reklamy na kosmetické produkty - například uzdravení roztřepených konečků za týden, 100x hustší řasy, vyhlazení celulitidy za měsíc Všechny reklamy na zubní pasty, kde "lékaři" přesvědčují o kvalitě produktu. Reklamy chlubící se certifikáty, které si sám propagátor vymyslel, aby nalákal lidi věřící, že tyto certifikáty zaručují kvalitu výrobku. v podstatě každou, jde o interpretaci dat Reklamy na prací prášky. nejčastěji na prací prostředky, řasenky laky na vlasy, omlazující krémy... na jogurty, na šampon, .... reklamy na léčiva Veškeré kosmetické reklamy slibující lesk/objem/vyhlazení vlasů, objem/prodloužení/výdrž řasenky (makeupu) atd. Old Spice Téměř všechny. Ať už jde o prací prášky, čistící prostředky nebo dámské vložky. obecně reklamy na jogurty, 0% tuku, živé kultury apod. všechny reklamy na "omlazující" krémy, tonica a pod Z poslední doby reklama na vysokou školu CEVRO, která tvrdí, že ze studentů mohou být právníci, což je lež. A dále různé reklamy na diety. na prací prášky, na mytí nádobí, na kosmetiku... všechny reKLAMY jsou klamy. Kosmetické prostředky, auta Reklamy na šampony... vsechny reklamy na kremy na vrasky, rasenky apod. MÁLOKTERÁ NENÍ OČIVIDNĚ KLAMAVÁ Prací prášky, Vanish Activia, vlastně na všech něco vidím. reklamy o pracích prostředcích, prostředcích na skvrny, prostředcích do myček - žádné nejsou tak spolehlivé, často nefunkční, na cereálie, cer. sušenky a rostlinné pomazánky - nejsou vůbec tak zdravé, jak reklamy deklarují, spousty jiných... Nejde o vyleženou klamavost, spíše vnímám neúplnost informace nebo účelové použití jen některých údajů o výrobku kosmetika -řasy až do nebes, vypnutá pleť; prací prášky - vyperou se i zaprané skvrny apod. danone, banky o zdravých dětských pochoutkách, tavených sýrech apod, hlavně jídlo je opředeno klamáním rasenky teď si zrovna nevzpomínám na něco určitého jogurty activia slevové akce, složení potravin, zavádějící názvy potravin Ideálním příkladem jsou reklamy supermarketů, kde uvádějí vždy čerstvé potraviny (Billa, Albert apod.), pokud na zelenině roste nový život (plíseň) tak moc čerstvá nebude. Všechny reklamy na jary a prášky. reklamy na krémy vyhlazující vrásky nepodložené lži Obecně kosmetika - krémy proti stárnutí apod. rychlé stravovoání spotřebitelské úvěry zejména na potraviny, sračky typu nutella, reklama zásadně lže, nesnáším je bytostně a co je v reklamě,NIKDY a zásadně nekoupím nevim prostředky na hubnutí "poctivé" ovocné šťávy s obsahem ovoce 2%; vlasová kosmetika, řasenky apod., kde mají modelky evidentně umělé řasy a příčesy:-); Obecně si myslím, že většina reklam je klamavých a mnohdy směšných a trapných... McDonald's UVÁDĚNÉ ŘASENKY - Hypotéky, půjčky je jich hodně, teď mě žádná konkrétní nenapadá např. šampony reklamy, které se odvolávají na slogany typu "z darů naší země", když se jedná o firmy, které nejsou české, ani pro svoji výrobu nepoužívají české materiály myčku do které nacpe nádobí i se zbytky reklamu na vsechny praci a cistici prostredky,deodoranty a antiperspiranti. všechny, například na prací prášky jak oslnivě vyperou prádlo. zázračné čističe které v reálu až tak úžasně nečistí Veškeré reklamy na hubnoucí prostředky, krémy proti vráskám a stárnutí, v podstatě veškeré reklamy, které jsou založeny na tzv. objektivních výzkumech (prášků na praní, čisticích prostředků), které mají doložit, že je daný výrobek nejlepší na trhu. Kterákoli reklama na vložky. srovnávání pracích prášků, jogurty Activia mapř. přípravky na hubnutí a různé "zázračné" produkty kosmetiky reklamy na banky a půjčky Vlasové šampony Microsoft V podstatě všechny na pleťové krémy, prací prášky a čistící prostředky. Reklamy mě spíše rozčilují, když už mě díky nim nějaký výrobek zaujme, dohledám si o něm dostatečné informace na netu, pročtu diskuze a zkušenost. reklamy na praci a myci prostredky, reklamy na sampony na vlasy je jich víc - mnohdy slouží reklama jako odstrašující návod, co nemáme kupovat ! Třeba activia jogurty, polévky Vitana atd., jogurty Youplai (nebo jak se to píše) - většinou ty věci nechutnají dobře, jsou dost "chemické", ne zdravé např. "sklenice mléka" v jedné malé přeslazené čokoládové pochoutce všechny reklamy na prací prostředky a prostředky na odstranění skvrn reklamy přehánějí,v realitě nejsou tak perfektní.Nevzpomenu si konkrétně. přípravky na hubnutí,klouby předchozí otázka je asi špatně položená -myslím, že klamavá reklama je problémem všude ve světě, kde se vystkytují reklamy Na prací prašek guttalax obličej bez vrásek za 3 týdny většinu přípravky na hubnutí vše mířené na děti a stárnoucí populaci na banky a pojišťovny všechny antiperspiranty - nic nefunguje, ani nový rexona max perfektcion wanisch skrvn a spiny se zbavis atd. Všechny, které se týkají kosmetiky - vlasové přípravky, krémy apod. občas i některé "zázračné léky" na kosmetiku (krémy, řasenky atp.) zbozi v letaku ktere jiz na prodejne neni skladem. Je napr na prodejnu 5 ks věškerou reklamu na pleťové krémy, šampony a další Hlavně reklamy na barvení vlasů, na kosmetiku, krémy, parfémy,..... řasenky na objem řas (přičemž modelky na obrázku mají očividně řasy umělé), nefunkční přípravky na celulitidu, některé údajně bělící zubní pasty... na prací prášky všeobecně. Nikdy neodstraní slibované skrvny v oblasti diety, kosmetiky například reklama na Vanich, Calgon prací prostředky obnovující barvu Vanish. čez, rwe hygiena čisticí prostředky, kosmetika, léky, hubnoucí prostředky.... bankovní sektory prací prášky :D ted nevim Prací prášky, které tvrdí, že perou lépe, než ostatní, deodoranty, po kterých se "zaručeně" žena 12 hodin nebude potit a podobně. cilit, wanisch, prací prášky, spotřebu nových vozidel, "zázračné krémy proti vráskám" či stárnutí pleti např. antiperspiranty, co vydrží 72h elektricke zubni kartacky Na prací prostředky a aviváže - nemají takovou účinnost Reklamu na antikoncepci a pilulku RU Mifepriston Víceméně všechny když už nelžou, tak říkají polopravdy nebo hezčí verze, např. dojené mléko od kraviček na pastvě nebo maso od řezníka v supermarketech, atd. Produkty, které potřebují reklamu nebývají tak kvalitní a vždy nějakou chybu mají, takže asi tak. že je zdravé snídat sušenky :) Reklama na prací prášky reklamy na pujčky, na johurty... reklamu na vanisch, prací prášky, cilit bang a další. Některé banky nevěřím téměř žádné Reklamu na léky. Např. paracetamol, kde není uvedeno, jak může být velice škodlivý. o jogurtech , sirupech Veškeré krémy na vrásky, celulitidu, Mc'Donalds, KFC a ostatní restaurace/rychlá občerstvení (absolutně se nepodobá reklamám) palette prostředky na hubnutí apod Půjčky, banky bez poplatku, dlouhé záruční doby na produkty - vždy je zde nějaké "ale" většina reklam na prací prostředky, potravinové doplňky apod. na hamburgry a podobné rychlé občerstvení slevové na čistící prostředky proti skvrnám hubnoucí produkty.krémy na vrásky všechny na čokoládové tyčinky pro děti Na prací prostředky a odtraňovače skvrn. reklamu na nutelu tablety do myčky 99 procent v televizi i rozhlase (tampony, očkování, jogurty...) prací prostředky,jar,doplňky stravy,léčivé účinky potravin,např.aktivia,zubní pasty........... výrobky stejného výrobce mají u nás zcela jinou kvalitu než v západních státech activia - podporuje trávení .... napr. reklamy na detske "svačinky" typu kostici nebo kinder sladkosti (cokolada, pingue) - když tam tvrdi, jak je to uzasne a kolik je v tom mléka apod. na praci prasky napriklad Wobenzym reklamu na vložky - ani s ob tamponama jsem se dnes nevzbudila s úžasnou náladou, svěží a plná energie veškeré čistící a prací prostředky - jejich účinnost není taková, jak ukazují v reklamě prací prášky, prostředky na nádobí, káva, ..... McDonalds tampony,vložky a mastičky na léky Kosmetické výrobky půjčky, "zdravě" potraviny Nejvíce vnímám používání superlativů - nejlevnější, nejúčinnější, nejvýhodnější - vždy se dá něco lepšího najít :) 90 % všech reklam obecně reklamy na prací prášky konkrétně se mi žádná nevybaví, ale většinou jsou to reklamy na prací prostředky prášky na praní hubnoucí přípravky Provident Financial, Partners Financial Services, potraviny s 0 % tuku apod. jogurty, repelenty... čisticí prostředky všecky Všechny, kde se něco myje, čistí, pere. Všechny reklamy, kde jsou použity jako rekvizity krásně navoskované nebo umělé kusy ovoce a zeleniny. reklamy na hubnoucí tablety atd. sušenky Oreo ohledně účinnosti krémů, drogistického zboží,probiotických přípravků (Actimel), léků, aut na čokolády, například nutellu, že je to zdravá snídaně. Na výhodné půjčky, které jsou ve skutečnosti extrémě nevýhodné(provident, atd). Na zdravé a výživné jídlo z fastfoodů a také když je reklama uplně o něčem jiném než je výrobek a tematicky vůbec nes která výrobek příliš chválí reklamy na jogurty, prací prášky, vůně domova například McDonald nebo cukrovinky, které jsou v reklamně dvakrát tak velké například na doplňky stravy, šampony, reklamy určené pro děti Na řasenku - modelky mají umělé řasy - nevím jaká to byla značka. Orbit,reklamy bánk všechny reklamy na jogurty, kosmetiku .... "lidl je levný", "penny prodává české produkty", "půjčka zdarma", a podobné evidentní nesmysly Ptali jste se "jen v ČR". Podle mě klamou všechny. A typicky miluji kraviny typu "řasy natočené o 360°" (tedy do kolečka) nebo "prostorný vůz i20" (což je autíčko velikosti ford Ka) a pod. prostředky na mytí nádobí a prostředky na praní reklamy na prací prášky všeobecně REKLAMA TYPU 9 Z DESETI LÉKAŘŮ DOPORUČUJE.... prací prášky, kosmetika, léky např. rychlé občerstvení, viděla jsem zajímavé video Perwoll Color Magic Právě reklamy na kosmetiku. Ukazují v reklamě na vrásky ženy kolem 20-30 let apod.. vyhlazování vrásků - krémy skvěleperoucí prací prášky, jogurty s účinky na zvýšení imunity... Axe vám zajistí neomezenou pozornost žen. jogurt Activia, Dobrá máma; džusy; kosmetika - řasenky.. reklamy na jar, ci pur, kdy po jedne kapce prostředku ustoupí ,cela mastnota pripravky na hubnuti téměř všechny kosmetické - např. krémy proti vráskám apod. Activia nebo Avon, kdy řasenka má prodloužit řasy až 12x přičemž délka průměrně řas je asi 5-7 mm, takže při takovém zvětšení máme mít řasy až 7 cm? lež activíi Úplně všechny napr. kapsle do mycky Activie prakticky všechny Je mi méně než 18 add 13 Nemyslím že většina reklam používá mylné informace - zveličuje ty, které se hodí a mlží o těch, které se nehodí na různé čističe skvrn a na hubnutí jogurt řeckého typu - bez tuku ???, vložky Always - chrání i když jste vzhůru nohama ??? .... všechny reklamy na prací a čistící prostředky všechny :) reklamy vůbec nesleduji, TV přepínám reklamy na prací prostředky, různé druhy potravin, čistící prostředky Různé šampony, prací prostředky, kosmetické produkty (řasenky)... Všechny používají neúplné informace o bankách Na zmrzlinu, slibuje neočekávaný zážitek, přitom jde jen o zmrzku. Cereální šušenky, že se mi bude lépe vstávat a vydrží mi energie- normální lež. Že jsou nějaké sušenky "mlékem milované" to je nesmysl, s mlékem mají pramálo společného, je to tuk a cukr. na medikamenty, odstrańovače skvrn, vodního kamene... na televizi se nedívám, radio neposlouchám, takže žádné reklamy neznám praci prasky zubní kartáčky, elektro, a jakákoliv reklama kde je slovo "diskontní ceny" nebo "vyprodej" Určitě všeobecně reklamy na půjčky a podobné služby. reklama na margariny, ramy a podobné výrobky na všechny prací prostředky Všechny! Struktury se snaží nás ovlivňovat pomocí různých médii. Cokoliv je v TV považuji za špatné. Na alkohol. Na politiky a volby Šampóny a různé efekty (objem, lesk, dlouhotrvající barva apod.) Všechny, dobré zboží se prodává samo, nepotřebuje reklamu. Reklama je jenom na zboží, které by se jinak neprodalo, nevěřím jim. reklamy na omlazení pleti třeba reklamy na řasenky snídaňové cereálie, Nim 2, očkování, Vanish, zubní pasty, Listerine, doplňky stravy na hubnutí, ...... Většinou reklamy na kosmetiku, kde říkají 99 % žen doporučuje tento produkt - aby ne když ho ty ženy dostávají nějakou dobu zadarmo :D...Nebo některé reklamy na prací prášky - jejich účinky jsou až příliš úžasné :) Wanish, hubnoucí tablety, řasenky na mega objem řas, apod. margariny pro zdravi, vyhodne pujcky, sladkosti pro deti, napoje, nektere volne prodejne leky, vakciny,... Always, CocaCola, OldSpice... skoro všechny ve snaze prodat nemám televizi reklamy na prací prostředky, čistící prostředky, banky, finanční produkty... např. vše na celulitidu Veškerá reklama je svým způsobem klamavá, některé však natolik, že zůstává rozum stát nad drzostí prodejce. reklamy na finanční poradenství a finanční instituce reklamu na omlazující krémy (myslím, že státní) reklama na 2. pilíř penzijního systému Actimel kupř. tvrzení, že čokoládová tyčinka je rpo děti zdravá reklama na prášky různé typy teleshopingů a reklamy na prací a mycí prostředky reklamu na Ramu a na Activii různé "ideální" půjčky peněz zadarmo !!!! naprostou většinu reklam většina na kosmetiku v podstatě všechny. veškerý teleshoping, rádoby ,,zdravé,, pochutiny, které podporují růst dětí či zlepšují jejich zdravotní stav Reklamy propagující léky,masti,vodičky a různé přístroje k omlazení. prací a mycí prostředky, očkování Produkty "zaručující" vyhlazení vrásek, zhubnutí, "milionkrát" větší řasy na jogurty, zubní pasty atd reklamu slibující nereálné přínosy kamzík reklamy na finanční služby, reklamy na prací prostředky Reklamy na různé šampony, kosmetiku a teleshopping prací prostředky, léky (na klouby - prý to je jen placebo efekt)..reklam je víc ale konkrétně si nevzpomenu) bankovní instituce actimel, perwoll téměř každou reklama na jogurt jogobella, VDF na nejrychlejší 4G síť např. všechny úžasné prací prostředky a prostředky do myčky :-) reklamu na šampóny velmi souhlasím se sloganem "reklama = re-klama" - nebo-li opakovaný klam, čili lež :-D finanční produkty, léky skoro všechny na jedinečné, úžasné a dokonalé produkty vetsinu
308
89,28 %
17,29 %
16. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-30 let
803
45,06 %
45,09 %
31-40 let
341
19,14 %
19,15 %
41-50 let
237
13,3 %
13,31 %
18-20 let
189
10,61 %
10,61 %
51-60 let
145
8,14 %
8,14 %
61-65 let
67
3,76 %
3,76 %
17. Jaké nejvyšší je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
827
46,41 %
46,43 %
Vysokoškolské
775
43,49 %
43,51 %
Vyučena
103
5,78 %
5,78 %
Základní
77
4,32 %
4,32 %
18. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaná
817
45,85 %
45,87 %
Studentka
322
18,07 %
18,08 %
Studentka, pracující na poloviční nebo částečný úvazek
171
9,6 %
9,6 %
Na rodičovské dovolené
160
8,98 %
8,98 %
Podnikatelka / OSVČ
128
7,18 %
7,19 %
Nezaměstnaná
98
5,5 %
5,5 %
Důchodkyně
86
4,83 %
4,83 %
19. Napište prosím kraj, ve kterém bydlíte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
308
20,1 %
17,29 %
Středočeský
137
8,94 %
7,69 %
Jihomoravský
134
8,75 %
7,52 %
moravskoslezský
104
6,79 %
5,84 %
Zlínský
80
5,22 %
4,49 %
Olomoucký
79
5,16 %
4,44 %
Ústecký
78
5,09 %
4,38 %
Královehradecký
62
4,05 %
3,48 %
Jihočeský
59
3,85 %
3,31 %
Vysočina
50
3,26 %
2,81 %
ostatní odpovědi
Plzensky liberecký Pardubický Karlovarský Ústecký kraj Moravskoslezský kraj Jihomoravský kraj Středočeský kraj Plzeňský kraj Stredocesky Liberecký kraj Zlínský kraj JM kraj Vysočina Pardubický kraj Olomoucký kraj Jihočeský kraj moravskoslezky Zlín Hlavní město Praha Karlovarský kraj Královéhradecký kraj MS plzen Brno Jč severomoravský Jižní Morava Střední Čechy jihocesky JMK západočeský hl. město Praha olomouc MSK Stredočeský severočeský Pardubice Východočeský ol Trnavský, Slovensko středo Jihomoravský Praha, Středočeský kraj Praha, ot. 5. - chybí "nemám televizi", ot. 17 - chybí VOŠ slovenská republika řecko Vyškovsko Moravsko-slezský Kroměříž Praha (byt) a Olomoucký kraj (dům) p Praha, ta otázka na atraktivního může je příliš zavádějící. U mužů prodejců se nezastavím. Královéhradecká kraj Praha - Hlavní město hl. m. Praha královéhrdecký jihomor jihomoravském kralovohradecký Praha (Praha 10) STŘEDOČESKÝ - PRAHA Košický Praha/Brno Prdelovice benešov Londýn Středočeský kraj (nicméně nakupuji téměř výhradně v Praze) Praha, poznámka - nemám televizi, takže mě tv reklama příliš neovlivňuje SČ moravskosleszký Jihočeský, Plzeňský (studium VŠ) Středočeský (10 minut od Prahy) Plzeň-město Plzeňský. Mimochodem, zapomněli jste v otázce číslo 5 udělat možnost, že někdo nemá televizi. Já nemám televizi, tak jsem jen klikla náhodně. Koukám jen na netu na zprávy nebo filmy. Královehradecký a Praha Severomoravský kraj Karlovarký jihomoravský, Znojmo LBC Středočeský/Jihomoravský Bratislavsky Olomoucký kraj, město Prostějov Praha-západ (středočeský) ustecky kraj-decin Gottwaldovský Jihomoravský(trvalé bydliště)/Moravskoslezský(kolej) Košický kraj PRAHA VÝCHOD STŘEDOČESKÝ KRAJ Karlovy Vary Parduibický Studentka, pracující na poloviční nebo částečný úvazek + Podnikatelka / OSVČ stredocechy Banskobystrický Havířov Nemecko, spolková zeme Severní Porýní-Westfálsko LITOMĚŘICE Královéhradecký (trvalé bydliště), Praha (místo studia) Jihomoravský (Brno) Prague středočeský,kolínsko Prg libercky Ústecký, Chomutov Praha / Jižní Čechy Východočeský - Královéhradecký pha Brno venkov Jsem muž student, nechápu proč tento dotazník byl vytvořeny jenom pro ženy. Co se týče odpovědí u řasenek , představil jsem si jiný kosmetický přípravek pro muže. Myslím si, že i muž má právo se vyjádřit ohledně marketingu. ústecká Praha hl. m. Ten nejmenší . Praha západ Slezskomoravský Londýn, UK Kraj Liereck
441
28,79 %
24,76 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Využíváte informací z obchodních letáků před tím, než jdete nakoupit?
2. Pokud jde o potřebné nákupy pro domácnost, promýšlíte a plánujete je dopředu?
3. Stává se Vám, že koupíte více věcí, než pro které jste původně šla?
4. U každého z následujících výroků vyjádřete na stupnici od 1 do 5, do jaké míry s ním souhlasíte. (Souhlas vyjádřete na 5 bodové škále, kde 1 = zcela souhlasím a 5 = zcela nesouhlasím)
5. Sledujete reklamy v televizi?
6. Zakoupila jste si někdy zboží z teleshoppingu?
7. Pokud jste zboží z teleshoppingu zakoupila, byla jste s ním spokojená?
8. Očekáváte, v reklamách pravdivé informace?
9. Pokud je prodejcem nějakého produktu atraktivní muž…
10. Představte si, že Vaše oblíbená značka kosmetiky vydá prohlášení, že přísada do teď běžně užívaná v řasenkách způsobuje dlouhodobé poškození pokožky v oblasti očí. Věřila byste tomuto prohlášení?
11. Pokud by stejné prohlášení vydala značka kosmetiky, kterou nepoužíváte, věřila byste tomuto prohlášení?
12. Litovala jste někdy / koupě, ke které jste se nechala "přemluvit"?
13. Používá podle Vás reklama ke svému prospěchu mylné informace?
14. Myslíte si, že je klamavá reklama problémem jen v České republice?
16. Jaký je Váš věk?
17. Jaké nejvyšší je Vaše dosažené vzdělání?
18. Jste:
19. Napište prosím kraj, ve kterém bydlíte
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Využíváte informací z obchodních letáků před tím, než jdete nakoupit?
2. Pokud jde o potřebné nákupy pro domácnost, promýšlíte a plánujete je dopředu?
3. Stává se Vám, že koupíte více věcí, než pro které jste původně šla?
4. U každého z následujících výroků vyjádřete na stupnici od 1 do 5, do jaké míry s ním souhlasíte. (Souhlas vyjádřete na 5 bodové škále, kde 1 = zcela souhlasím a 5 = zcela nesouhlasím)
5. Sledujete reklamy v televizi?
6. Zakoupila jste si někdy zboží z teleshoppingu?
7. Pokud jste zboží z teleshoppingu zakoupila, byla jste s ním spokojená?
8. Očekáváte, v reklamách pravdivé informace?
9. Pokud je prodejcem nějakého produktu atraktivní muž…
10. Představte si, že Vaše oblíbená značka kosmetiky vydá prohlášení, že přísada do teď běžně užívaná v řasenkách způsobuje dlouhodobé poškození pokožky v oblasti očí. Věřila byste tomuto prohlášení?
11. Pokud by stejné prohlášení vydala značka kosmetiky, kterou nepoužíváte, věřila byste tomuto prohlášení?
12. Litovala jste někdy / koupě, ke které jste se nechala "přemluvit"?
13. Používá podle Vás reklama ke svému prospěchu mylné informace?
14. Myslíte si, že je klamavá reklama problémem jen v České republice?
16. Jaký je Váš věk?
17. Jaké nejvyšší je Vaše dosažené vzdělání?
18. Jste:
19. Napište prosím kraj, ve kterém bydlíte
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
tina: Ot.4 - cena výrobku . ? jak chápat? - vysoká cena=automaticky vysoká kvalita, takže beru?, nebo vysoká cena=neutrácím, tam kde nemusím, nepotřebuji kupovat značku, takže neberu?
Ot.5 - nevnímám, nebo přepínám (pouze na "Kecky" se dá dívat - inteligentní, vtipná - ne, že bych přešla k Vodafonu, ale tato reklama mě alespoň nenaštve, jako většina stupidních blábolů
Ot.9 - VÍm, že by mě to neovlivnilo (ani atraktivní žena)
Ot.12 předpokládá, že mě k nákupu někdo přemlouvá, zatím jsem vždy kupovala jen to, co jsem sama koupit chtěla
Katka: U otázky č. 5 mi chybí možnost - nemám televizi a při sledování na internetu reklamu přeskakuji, případně používám ad block, tudíž většina reklam mne naštěstí míjí a cizí mužský mě nezajímají - mám doma toho nejúžasnějšího - ten kdyby mi nabídl cokoli, tak to beru. ;)
Nela: U otázky č. 6 chybí možnost "Nedívám se na televizi." Myslím, že to by zvolilo velké procento mladých lidí. A otázka č. 15 je pokračováním otázky č. 13, tedy by měla být zařazena hned za ní. A mimochodem.proč jsou otázky cíleny pouze na ženy?
M.: V 10. a 11. otázce je dost špatně nastavený výběr - možnost ověřit si informaci by tam být vůbec neměla, nebo by to měla být další možnost výběru, takto přiřazená k odpovědi Spíše ano zkresluje výsledky.