Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Tento dotazník je zaměřen na vnímání marketingového nástroje spotřebitelem tzv. umístění produktu (product placement). Jedná se o použití reálného výrobku nebo služby konkrétní značky hlavně ve filmu a televizi.
Např. ve filmu Vratné lahve, pan Svěrák popíjí s gustem pivo značky Velkopopovický Kozel, kde je jasně vidět etiketa a tudíž je značka divákem rozpoznatelná.
Dotazník je anonymní a slouží k šetření mé výzkumné práce.
Odpovědi respondentů
1. Jak často sledujete televizi - české televizní stanice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý den → otázka č. 2, Několikrát týdně → otázka č. 2, Příležitostně → otázka č. 2, Nikdy → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Každý den
140
49,65 %
49,65 %
Několikrát týdně
76
26,95 %
26,95 %
Příležitostně
64
22,7 %
22,7 %
Nikdy
2
0,71 %
0,71 %
2. Vnímáte při sledování televizního pořadu/seriálu výskyt určitých konkrétních značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas vnímám
137
48,93 %
48,58 %
Ano, vnímám
94
33,57 %
33,33 %
Ne, nevnímám
26
9,29 %
9,22 %
Nevím, nikdy mě nenapadlo se na toto zaměřit
23
8,21 %
8,16 %
3. Myslíte si, že v poslední době se výskyt značek v českých televizních pořadech/seriálech objevuje více, než v předchozí době (před rokem)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
85
30,36 %
30,14 %
Ano, rozhodně
75
26,79 %
26,6 %
Nevím, nevšiml/a jsem si
61
21,79 %
21,63 %
Spíše ne
31
11,07 %
10,99 %
Ne, nemyslím si
28
10 %
9,93 %
4. Přijde Vám produkt po zhlédnutí v televizním pořadu/seriálu atraktivnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
161
57,5 %
57,09 %
Občas
59
21,07 %
20,92 %
Záleží na způsobu umístění (dobře skrytá značka x nápadná)
28
10 %
9,93 %
Záleží na pořadu/seriálu/herci/herečce
24
8,57 %
8,51 %
Ano
8
2,86 %
2,84 %
5. Přijde-li Vám poté produkt atraktivnější, uvažoval/a byste o jeho koupi?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
70
32,71 %
24,82 %
Ne
59
27,57 %
20,92 %
Spíše ano
39
18,22 %
13,83 %
Nevím
37
17,29 %
13,12 %
Ano
9
4,21 %
3,19 %
6. Jestliže na Vás umístění produktu v televizním pořadu/seriálu nezapůsobilo dobře nebo Vám vadilo, je možné že toto způsobí určitou averzi vůči samotné propagované značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
100
35,71 %
35,46 %
Spíše ano
67
23,93 %
23,76 %
Ne
50
17,86 %
17,73 %
Ano
42
15 %
14,89 %
Nevím
21
7,5 %
7,45 %
7. Při prezentaci produktu v televizním pořadu/seriálu upřednostňujete spíše reálné značky, fiktivní značky nebo žádné označení produktu (přelepená loga, neznačkové produkty)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Reálné značky
191
68,21 %
67,73 %
Fiktivní značky
49
17,5 %
17,38 %
Žádné označení
40
14,29 %
14,18 %
8. Zapamatujete si konkrétní značku vyskytující se v konkrétním televizním pořadu/seriálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale zapamatuji si jen ty co znám → otázka č. 9, Ano, zapamatuji a zajímám se i o značky, které neznám → otázka č. 9, Ne, značky si nazapamatuji → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, značky si nazapamatuji
142
50,71 %
50,35 %
Ano, ale zapamatuji si jen ty co znám
110
39,29 %
39,01 %
Ano, zapamatuji a zajímám se i o značky, které neznám
28
10 %
9,93 %
9. Zkuste prosím napsat pořad/seriál a značku (vyskytující se v něm), kterou si vybavíte jako první.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
7
5,07 %
2,48 %
Show Jana Krause - Mattoni
3
2,17 %
1,06 %
Ordinace v růžové zahradě - nábytek Jamall
2
1,45 %
0,71 %
Účastníci zájezdu - arginmax
2
1,45 %
0,71 %
How I met your mother - redbull
2
1,45 %
0,71 %
Ordinace v růžové zahradě
2
1,45 %
0,71 %
Ulice
2
1,45 %
0,71 %
jamall - ordinace v růžové zahradě
1
0,72 %
0,35 %
okresní přebor/adidas
1
0,72 %
0,35 %
James Bond - obrazovka v autě od značky Sony
1
0,72 %
0,35 %
ostatní odpovědi
zelenina Bonduell Ordina v růžové zahradě 2 - Škoda auto Česká miss - aquila simpsnovi - pivo duff Ordinace - Blesk ulice/kika show jana krause-mattoni, rock podvrataku-Bernard dokonalý svět a dior, kobra 11 a bmw, mercedes Uvolněte se, prosím - Mattoni Show Jana Krause - značka minerálky Mattoni Ulice, Corega Alarm für kobra 11 - BMW,Mercedes-Benz Šéfka, Rolls-Royce 60 sekund - Ford Shelby GT 500 poslanecká sněmovna- matoni VW Show Jana Krouse, Mattoni nevim, cokoli v čem je coca-cola :) Vratné lahve- Albert klip on the floor J.Lo,Pitbul - Svarowski Román pro ženy - Renault Simpsnovi - duff snowboarďáci - kinder bueno Ulice - Ford účastníci zájezdu rodinná pouta - penny market Ženy v pokušení, Baťa Rafťáci/Kinder Bueno Tuším, že v Líbáš jako bůh byla káva Douwe Egberts simpsonovi - pivo Duff román pro muže - BMW lidl - křehké vztahy Dokonalý svět - BMW Všude všichni pijou Mattoni :) v kobře 11 několikrát jezdili ve škodovce dokonalý svět Jak se staví sen - kuchyně Oresi Sága Twilight - Volvo Uvolněte se, prosím - Mattony Šéfka Ďábel nosí pradu - kafe Snowboarding race - Burton momentalne nevim nevybavuji si ženy v pokušení, muller nevzponemu si Divoký anděl - Pepsi Simpsonovi a pivo Duff allivictus-ordinace,kinderbueno-snowboardaci ............ seriál Ulice- víno ordinace v růžové zahradě - nábytek Stargate Atlantis, počítače DELL Rady ptáka loskutáka - tescoma Ulice Tesco Uvolněte se, prosím- Mattoni filmy o sportu - nike, adidas Frekvence 1, Bobule Dr.House-Apple aktuálně si žádnou konkrétní nevybavuji nic mě nenapadá "nevyplnila" Čt4 Sport nevím xx Cesty domů - nábytek Jamal ordinace - jamall Prostřeno - Lidl Ordinace - Škoda Ordinace v Růžové zahradě - Jamal james bond martiny V českých-často Matonni,Cola -nevybavím si film s Italem v kuchyni/adidas simpsonovi duff Talentmania - Lidl Ordinace v Růžové zahradě + nábytek Jamal? Ordinace v růžové zahradě - Tesco Club card Cesty domů / Opel Uvolněte se prosím - Mattoni. ČS má talent - Lidl Musel bych dlouho přemýšlet ! ČT Řidičák národa Ford Autoškola národa - garážová vrata, idnes..... Jamall Ordinace v růžové zahradě, Jamall Prominenti Cesty domů - Ariel Cesty domů - Ariel, Becherovka apple stop - renault (pořad podporovaný Besipem) Superstar - KFC, Ženy v pokušení - MüllerMix Rafťáci - sprite Ordinace v růžové zahradě - vozy Volkswagen hokej - Škoda Superstar žádný comeback - Rum (fiktivní!) ordinace - allivictus cesty domů - bmw ordinace v růž. zahradě - Jamall receptář prima nápadů, Agro-bio uvolněte se prosím - mattoni Bata, nejaky cesky serial znamení koně - nissan, alfa romeo ordinace v růžové zahradě a samozřejmě James Bond Ano šéfe! ordinace ulice neboli nova nevzpomínám si avon - román pro ženy HIYMIM vlasové výrobky, kadeřnicství seriálu Ulice Kobra 11 - Mercedes prostřeno lidl Bohužel si nevzpomenu Ordinace - nějaký nábytek iphone, film nevim Přátelé
115
83,33 %
40,78 %
10. Co si celkově myslíte o propagaci pomocí umístění produktu v televizním pořadu/seriálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevadí mi, beru ho jako součást děje
139
49,64 %
49,29 %
Vadí mi, hlavně když je značkových produktů moc a jsou nápadně propagovány
118
42,14 %
41,84 %
Nevím
20
7,14 %
7,09 %
Líbí se mi
3
1,07 %
1,06 %
11. Myslíte si, že umístění produktu pomáhá navodit atmosféru reálného prostředí v televizním pořadu/seriálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Záleží na tom, jak a v jaké míře je produkt a jeho značka propagována
86
30,71 %
30,5 %
Spíše ano
67
23,93 %
23,76 %
Spíše ne
49
17,5 %
17,38 %
Ne
43
15,36 %
15,25 %
Ano
35
12,5 %
12,41 %
12. Která forma propagace v televizi Vám přijde vhodnější/příjemnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Klasický reklamní blok
155
55,36 %
54,96 %
Umístění produktu v televizním pořadu/seriálu
125
44,64 %
44,33 %
13. Každý televizní pořad/seriál, ve kterém se vyskytuje umístění produktu, musí být označen „PP“ jako product placement a to na začátku nebo před začátkem vysílání. Všimli jste si někdy tohoto označení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nikdy
192
68,57 %
68,09 %
Ano, často
50
17,86 %
17,73 %
Ano, občas
38
13,57 %
13,48 %
14. Každá televizní stanice si o velikosti, tvaru a způsobu označení product placement rozhoduje sama. Myslíte si, že by televizní stanice měla používat označení „PP“ co nejnápadnější, aby každý divák mohl zaznamenat, že bude vystaven nějakému marketingovému sdělení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím, není to pro mě důležité
160
57,14 %
56,74 %
Ano
76
27,14 %
26,95 %
Ne
44
15,71 %
15,6 %
15. V jakém českém televizním pořadu/seriálu jste zaznamenal/a product placement?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ordinace v růžové zahradě
25
8,93 %
8,87 %
Ulice
24
8,57 %
8,51 %
nevim
20
7,14 %
7,09 %
v žádném
17
6,07 %
6,03 %
Žádný
16
5,71 %
5,67 %
rady ptáka loskutáka
10
3,57 %
3,55 %
nikde
6
2,14 %
2,13 %
nezaznamenala
6
2,14 %
2,13 %
Show Jana Krause
5
1,79 %
1,77 %
nevzpomínám si
5
1,79 %
1,77 %
ostatní odpovědi
Ordinace Cesty domů nic žádném Šéfka Nezaznamenal autosalon dokonalý svět prostřeno Ordinace v Růžové zahradě 2 Okresní přebor Volejte řediteli - Mattoni účastníci zájezdu v zadnem progace asi nejvíce v Top Star magazínu až tak detailně to nesleduji Pomalu každý český seriál nikdy jsem si toho nevšimla :( nepamatuje se už se nepamatuji s italem v kcuhyni nepamatuji se Den D, Sefka, Mladsi o par let asi nikde dokonalý svět, ordinace, ulice, ženy v pokušení Okresní přebor, Dokonalý svět, Uvolněte se, prosím v žádném, prakticky se nedívám Barrandovský videostop Ordninace v poslanecké sněmovně cesty domůl Nevšimla jsem si nikde. Velmi křehké vztahy nevím, opět coca-cola snowboarďáci Ordinace v RZ Snowboarďáci, Rafťáci, Ordinace v Růžové zahradě nepamatuju se seriál Ulice nevšimla jsem si román pro muže - bmw, elán, Jan Kraus - Mattoni nezaznamenala jsem zadnem Den D nepomatuji se Román pro muže - BMW uvolněte se, prosím okresni prebor ... momentalne nevim Ordinace v růžové zahradě, Show Jana Krause ani v jednom Rafťáci teď nevím,ale bývá to převážně na nově a primě fghhj Jak jsem poznal vaší matku ( USA ) nevzpomenu si prostřeno - Lidl Přešlapy opět rady ptáka loskutáka život na zámku Bobule seriál - Cesty domů nezaznamenala jsem,nevšimla jsem si "nevyplněno" Dobré ráno nesleduji "nevyplnil" Comback značky aut - běžně Vratné lahve,František je děvkař.. Bohužel si momentálně nevzpomínám. Snad ve většině tuzemských seriálů Ordinace v růžové zahradě, Ulice Cesty domů, Uvolněte se prosím kriminalka stare mesto DJ Divák (Óčko tv) Rady ptáka loskutáka Den D, Šéfka, Přešlapy Seriály. Všechny seriály vlastní tvorby našich TV skoro ve všech nevšiml jsem se Comeback autoškola národa už nevím Cesty domů, Receptář, Loskuták, ... Cesty domů, Prostřeno, Ordinace v růžové zahradě Ordinace v R.z., Ulice, Rady ptáka Loskutáka Hodinový manžel SuperStar, Ženy v pokušení, Rady ptáka Loskutáka již nevím V Ulici. Autosalon na Primě nikdy Superstar zatím v žádném cesty domů, ordinace ordinace - Jamall receptář prima nápadů znamení koně, - Ošklivka Katka, je jich více videostop všude neznám román pro ženy, ulicem mladší o pár let Volejte řediteli VKV nesleduju české televizní pořady/seriály Ulice, Prostřeno nedívám se na žádné seriály ani podobné stupidity Nevím, nevšímám si toho.Sleduji prakticky jen ČT24 babicovy dobroty Myslím,že Ulice Dokonalý svět, Ordinace Nevzpomínám si. Vidím-li PP, vypínám televizi. serial s jiřinou bohdalovou, kriminalni připady Ordinace v Růž. zahradě Na žádný si nevzpomenu
146
52,14 %
51,77 %
16. V jakém českém televizním pořadu/seriálu Vám product placement nejvíce vadil nebo Vás jakkoliv vyvedl z míry?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ordinace v Růžové zahradě
54
19,29 %
19,15 %
nic
21
7,5 %
7,45 %
žádný
21
7,5 %
7,45 %
Ulice
18
6,43 %
6,38 %
Rady ptáka loskutáka
15
5,36 %
5,32 %
nevim
13
4,64 %
4,61 %
Top Star magazín
9
3,21 %
3,19 %
v žádném
9
3,21 %
3,19 %
Okresní přebor
8
2,86 %
2,84 %
nikde
6
2,14 %
2,13 %
nevadí
6
2,14 %
2,13 %
Šéfka
4
1,43 %
1,42 %
nesleduji
4
1,43 %
1,42 %
Den D
4
1,43 %
1,42 %
Hádej, kdo jsem
3
1,07 %
1,06 %
Přešlapy
3
1,07 %
1,06 %
nevadí mi
3
1,07 %
1,06 %
Autosalon
3
1,07 %
1,06 %
Cesty domů
3
1,07 %
1,06 %
Hodinový manžel
2
0,71 %
0,71 %
nepamatuju se
2
0,71 %
0,71 %
Autoškola národa
2
0,71 %
0,71 %
v ničem mi nevadil
1
0,36 %
0,35 %
Sleduji jen Den D a tam jsem nic nepostřehl
1
0,36 %
0,35 %
nesleduji tyto vyjmenované seirály
1
0,36 %
0,35 %
Na žádný z těchto pořadů se nedívám.
1
0,36 %
0,35 %
ráda to sleduji, nevadí mi to
1
0,36 %
0,35 %
Nevšimla jsem si označení pp
1
0,36 %
0,35 %
nevyvedl asi nikde, co pamatuji
1
0,36 %
0,35 %
vadí mi přelepování / rozmazávání značek
1
0,36 %
0,35 %
..
1
0,36 %
0,35 %
Nedívám se an české sriály
1
0,36 %
0,35 %
v žádném. zas tak často na televizi nekoukám
1
0,36 %
0,35 %
Nevšimla jsem si.
1
0,36 %
0,35 %
nevadil
1
0,36 %
0,35 %
nevím, nevadí mi nikde
1
0,36 %
0,35 %
Sama doma
1
0,36 %
0,35 %
Rodinná pouta
1
0,36 %
0,35 %
asi v žádném nebo si už nepamatuji :-)
1
0,36 %
0,35 %
žádný nesleduji pravidelně, nemohu vybrat
1
0,36 %
0,35 %
nevšimla jsem si
1
0,36 %
0,35 %
produkt placement mi nevadí
1
0,36 %
0,35 %
nkdy jsem si toho nevšiml
1
0,36 %
0,35 %
PP mi nevadí
1
0,36 %
0,35 %
nevzpomínám si
1
0,36 %
0,35 %
ani jeden z těchto jsem nikdy nesledoval
1
0,36 %
0,35 %
Nesleduji tyto ani jiné pořady.
1
0,36 %
0,35 %
nijak mě neobtěžoval
1
0,36 %
0,35 %
téměř nic nesleduji z uvedené nabídky
1
0,36 %
0,35 %
nikdy jsem si nevšimla, moc to nesleduji
1
0,36 %
0,35 %
nepamatuji se, nevyvedl
1
0,36 %
0,35 %
toto se mi nestává
1
0,36 %
0,35 %
české seriály skoro nesleduju
1
0,36 %
0,35 %
Nevyvedl
1
0,36 %
0,35 %
nevnímám je
1
0,36 %
0,35 %
v zadnem
1
0,36 %
0,35 %
ve všech pořadech mi vadí
1
0,36 %
0,35 %
neuvědomuji si
1
0,36 %
0,35 %
nezaznamenal
1
0,36 %
0,35 %
nevadí, přijde mi to legrační
1
0,36 %
0,35 %
Nesleduji seriály
1
0,36 %
0,35 %
nikde mi nevadil
1
0,36 %
0,35 %
Žádný z pořadů nesleduji pravidelně.
1
0,36 %
0,35 %
nevadil, nevyvedl
1
0,36 %
0,35 %
v žádném mi to nevadí
1
0,36 %
0,35 %
uvedene nesleduji, jinde nevytocil
1
0,36 %
0,35 %
Nevadí mi.
1
0,36 %
0,35 %
nesleduji žádný z uvedených pořadů
1
0,36 %
0,35 %
Nevadí mi, PP přejdu bez povšimnutí
1
0,36 %
0,35 %
nikdy jsem to nezaznamenala
1
0,36 %
0,35 %
nesleduji téměř žádný z uvedných seriálů..
1
0,36 %
0,35 %
Již nevím a na nabízené nekoukám
1
0,36 %
0,35 %
nevzpomenu si
1
0,36 %
0,35 %
řádný
1
0,36 %
0,35 %
žádný, nesleduji
1
0,36 %
0,35 %
žádný - nesleduji
1
0,36 %
0,35 %
výrazně mi nevadil
1
0,36 %
0,35 %
nesleduje asi
1
0,36 %
0,35 %
asi nesleduje , enbo v žádneím
1
0,36 %
0,35 %
vadí mi vždy
1
0,36 %
0,35 %
na nic z uvedeného se nedívám
1
0,36 %
0,35 %
nikde mi nevadil/nevyvedl mě z míry více, než jidn
1
0,36 %
0,35 %
těch pořadů je opravdu tolik??
1
0,36 %
0,35 %
žádný z uvedených pořadů jsem neviděla
1
0,36 %
0,35 %
v žádném, nevšiml jsem si
1
0,36 %
0,35 %
nevadí, mi, PP neregistruji.
1
0,36 %
0,35 %
Nesleduji výše vyjmenované demence.
1
0,36 %
0,35 %
v žádném mi nevadil
1
0,36 %
0,35 %
žádný, nevim
1
0,36 %
0,35 %
17. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
159
56,79 %
56,38 %
Muž
121
43,21 %
42,91 %
18. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-30 let
163
58,21 %
57,8 %
31-50 let
67
23,93 %
23,76 %
51let a více
43
15,36 %
15,25 %
Do 17 let
7
2,5 %
2,48 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Přijde Vám produkt po zhlédnutí v televizním pořadu/seriálu atraktivnější?
odpověď Ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Přijde-li Vám poté produkt atraktivnější, uvažoval/a byste o jeho koupi?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často sledujete televizi - české televizní stanice?
2. Vnímáte při sledování televizního pořadu/seriálu výskyt určitých konkrétních značek?
3. Myslíte si, že v poslední době se výskyt značek v českých televizních pořadech/seriálech objevuje více, než v předchozí době (před rokem)?
4. Přijde Vám produkt po zhlédnutí v televizním pořadu/seriálu atraktivnější?
5. Přijde-li Vám poté produkt atraktivnější, uvažoval/a byste o jeho koupi?
6. Jestliže na Vás umístění produktu v televizním pořadu/seriálu nezapůsobilo dobře nebo Vám vadilo, je možné že toto způsobí určitou averzi vůči samotné propagované značce?
7. Při prezentaci produktu v televizním pořadu/seriálu upřednostňujete spíše reálné značky, fiktivní značky nebo žádné označení produktu (přelepená loga, neznačkové produkty)?
8. Zapamatujete si konkrétní značku vyskytující se v konkrétním televizním pořadu/seriálu?
10. Co si celkově myslíte o propagaci pomocí umístění produktu v televizním pořadu/seriálu?
11. Myslíte si, že umístění produktu pomáhá navodit atmosféru reálného prostředí v televizním pořadu/seriálu?
12. Která forma propagace v televizi Vám přijde vhodnější/příjemnější?
13. Každý televizní pořad/seriál, ve kterém se vyskytuje umístění produktu, musí být označen „PP“ jako product placement a to na začátku nebo před začátkem vysílání. Všimli jste si někdy tohoto označení?
14. Každá televizní stanice si o velikosti, tvaru a způsobu označení product placement rozhoduje sama. Myslíte si, že by televizní stanice měla používat označení „PP“ co nejnápadnější, aby každý divák mohl zaznamenat, že bude vystaven nějakému marketingovému sdělení?
15. V jakém českém televizním pořadu/seriálu jste zaznamenal/a product placement?
16. V jakém českém televizním pořadu/seriálu Vám product placement nejvíce vadil nebo Vás jakkoliv vyvedl z míry?
17. Pohlaví
18. Věk
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často sledujete televizi - české televizní stanice?
2. Vnímáte při sledování televizního pořadu/seriálu výskyt určitých konkrétních značek?
3. Myslíte si, že v poslední době se výskyt značek v českých televizních pořadech/seriálech objevuje více, než v předchozí době (před rokem)?
4. Přijde Vám produkt po zhlédnutí v televizním pořadu/seriálu atraktivnější?
5. Přijde-li Vám poté produkt atraktivnější, uvažoval/a byste o jeho koupi?
6. Jestliže na Vás umístění produktu v televizním pořadu/seriálu nezapůsobilo dobře nebo Vám vadilo, je možné že toto způsobí určitou averzi vůči samotné propagované značce?
7. Při prezentaci produktu v televizním pořadu/seriálu upřednostňujete spíše reálné značky, fiktivní značky nebo žádné označení produktu (přelepená loga, neznačkové produkty)?
8. Zapamatujete si konkrétní značku vyskytující se v konkrétním televizním pořadu/seriálu?
10. Co si celkově myslíte o propagaci pomocí umístění produktu v televizním pořadu/seriálu?
11. Myslíte si, že umístění produktu pomáhá navodit atmosféru reálného prostředí v televizním pořadu/seriálu?
12. Která forma propagace v televizi Vám přijde vhodnější/příjemnější?
13. Každý televizní pořad/seriál, ve kterém se vyskytuje umístění produktu, musí být označen „PP“ jako product placement a to na začátku nebo před začátkem vysílání. Všimli jste si někdy tohoto označení?
14. Každá televizní stanice si o velikosti, tvaru a způsobu označení product placement rozhoduje sama. Myslíte si, že by televizní stanice měla používat označení „PP“ co nejnápadnější, aby každý divák mohl zaznamenat, že bude vystaven nějakému marketingovému sdělení?
15. V jakém českém televizním pořadu/seriálu jste zaznamenal/a product placement?
16. V jakém českém televizním pořadu/seriálu Vám product placement nejvíce vadil nebo Vás jakkoliv vyvedl z míry?
17. Pohlaví
18. Věk
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.