Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Volby do sněmovny podzim 2013
Volby do sněmovny podzim 2013
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavla Holomkova |
---|---|
Šetření: | 19. 10. 2013 - 26. 10. 2013 |
Počet respondentů: | 971 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.96 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka 3. ročníku psychologie a vypracovávám právě bakalářskou práci. Rozhodla jsem se pro současnou tématiku týkající se působení volebních kampaní. Zájímal by mě Váš názor a tak bych Vás ráda poprosila o vyplnění.
Děkuji
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 558 | 57,47 % | 57,47 % |
Muž | 413 | 42,53 % | 42,53 % |
2. Vaše věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 501 | 51,6 % | 51,6 % |
25-40 | 244 | 25,13 % | 25,13 % |
40-60 | 143 | 14,73 % | 14,73 % |
Méně než 18 | 59 | 6,08 % | 6,08 % |
60 a více | 24 | 2,47 % | 2,47 % |
3. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 532 | 54,79 % | 54,79 % |
Vysokoškolské | 301 | 31 % | 31 % |
Základní | 138 | 14,21 % | 14,21 % |
4. Půjdete k sněmovním volbám v říjnu 2013?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 5, Ještě nevím → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 838 | 86,3 % | 86,3 % |
Ne | 93 | 9,58 % | 9,58 % |
Ještě nevím | 40 | 4,12 % | 4,12 % |
5. Pokud nejdete k volbám, je to proto, že:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedosáhl/a jsem věku 18 let | 56 | 60,22 % | 5,77 % |
Nezajímá mě to | 8 | 8,6 % | 0,82 % |
Ani jedna strana mi nevyhovuje | 8 | 8,6 % | 0,82 % |
nacházím se v zaměstnání a nen. možnost | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
mám daleko trvalé bydliště a neplatnou občanku | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Jsem v zahranici | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Žiji mimo ČR | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
jsem ve volební komisi a nevyřídila jsem si vol. průkaz | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
musela bych se přihlásit na úřadě, protože v místě momentálního bydliště nemám trvalé bydliště | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Nebudu v době konání voleb v místě trvalého bydliště a nemám volební průkaz. | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Nevím jaké strany mluví pravdu a i když jsem si v minulosti říkala že tato strana mi vyhovuje a určitě je ta poctivá, nakonec tomu tak nebylo. | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
jsem v zahraničí a české velvyslanectvní mám příliš daleko | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
jsem v zahraničí | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Z časových důvodů | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Nestihla jsem si zařídit volební průkaz, jelikož jsem očekávala, že pojedu domů | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Volby nejsou nositelem společenské změny. Chybný je režim samotný ve své podstatě. | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
sedím v komisi jinde než kde mám bydliště a nestihla jsem si vyřídit volební lístek. | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
jsem mimo ČR | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
jsem mimo republiku | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
jsem v zahraničí a jít volit je finančně náročné | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Nestihla jsem si vyřídit voličský průkaz a jsem dlouhodobě v zahraničí. | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
bohužel sem časově vytížená | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
nenacházím se v místě svého trvalého bydliště | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
Nechce se mi | 1 | 1,08 % | 0,1 % |
6. Kterou stranu budete volit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TOP 09 | 136 | 16,17 % | 14,01 % |
PIRÁTI | 114 | 13,56 % | 11,74 % |
ANO | 111 | 13,2 % | 11,43 % |
ÚSVIT | 95 | 11,3 % | 9,78 % |
SVOBODNÍ | 92 | 10,94 % | 9,47 % |
SZ | 88 | 10,46 % | 9,06 % |
KDU-ČSL | 53 | 6,3 % | 5,46 % |
ČSSD | 48 | 5,71 % | 4,94 % |
KSČM | 36 | 4,28 % | 3,71 % |
ODS | 32 | 3,8 % | 3,3 % |
Jiná | 29 | 3,45 % | 2,99 % |
SPOZ | 4 | 0,48 % | 0,41 % |
HLAVU VZHŮRU | 3 | 0,36 % | 0,31 % |
7. Co je pro Vás rozhodující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Volební program | 704 | 72,5 % | 72,5 % |
Osobnosti, jež stranu zastupují | 470 | 48,4 % | 48,4 % |
Volba "menšího zla" | 204 | 21,01 % | 21,01 % |
Ubrat hlasy velkým stranám | 116 | 11,95 % | 11,95 % |
Volební kampaň | 65 | 6,69 % | 6,69 % |
8. Považujete volební kampaně pro sněmovní volby 2013 za agresivní
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 464 | 47,79 % | 47,79 % |
Ano | 296 | 30,48 % | 30,48 % |
Jeví se mi agresivnější než v minulosti | 211 | 21,73 % | 21,73 % |
9. Zatrhněte, s kampaněmi kterých stran se setkáváte nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 767 | 78,99 % | 78,99 % |
ČSSD | 645 | 66,43 % | 66,43 % |
ODS | 492 | 50,67 % | 50,67 % |
TOP 09 | 458 | 47,17 % | 47,17 % |
SPOZ | 258 | 26,57 % | 26,57 % |
KDU-ČSL | 220 | 22,66 % | 22,66 % |
HLAVU VZHŮRU | 138 | 14,21 % | 14,21 % |
ÚSVIT | 134 | 13,8 % | 13,8 % |
KSČM | 110 | 11,33 % | 11,33 % |
SZ | 68 | 7 % | 7 % |
SVOBODNÍ | 66 | 6,8 % | 6,8 % |
PIRÁTI | 55 | 5,66 % | 5,66 % |
10. Která kampaň Vás nejvíce oslovila programem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO – dát lidem práci, stejná pravidla pro všechny i politiky, nezneužívání sociálního systému, lepší potraviny, prestiž českého školství | 169 | 17,4 % | 17,4 % |
TOP 09 – lepší strategie vzdělání, práce na zahraničních vztazích, podpora hospodářů, zvýšení odpovědnosti za výkony funkce, tradice a individuální lidská svoboda | 137 | 14,11 % | 14,11 % |
PIRÁTI – svobodný a vymahatelný přístup k informacím, zákony a učebnice dostupné online zdarma, necenzurování internetu, úřady bez papírů, využití svobodného software ve VS, omezení patentů, přímá demokracie a odvolatelnost | 128 | 13,18 % | 13,18 % |
ÚSVIT – přímá demokracie s odvolatelností, osobní, hmotná a trestní odpovědnost politiků, prokazování původu majetků, nezvyšování daní, podpora podnikatelů, hlídání exekutorů | 121 | 12,46 % | 12,46 % |
SVOBODNÍ – omezení pravomoci politiků, nízké daně, zrušení zbytečných úřadů, vystoupení z EU, zrušení povinnosti platit za služby, kteří si lidé neobjednali | 118 | 12,15 % | 12,15 % |
SZ – nižší účty za energie, zvyšování kvality ZŠ, obnovení páteřní sítě veřejných zdravotnických zařízení, transparentnost smluv mezi lékaři a farmaceutickými firmami, garantované místo v MŠ, modernizace železnic | 89 | 9,17 % | 9,17 % |
ČSSD – dostupná zdravotní péče, kvalitní školství bez školného, podpora seniorů a dětí, kultura jako součást veřejné služby, zvyšování minimální mzdy, podpora pracovního trhu, zvýšení daní s příjmu u bohatých | 63 | 6,49 % | 6,49 % |
KDU-ČSL – absolventi do práce, transparentní státní rozpočet, sociální dávky jen když děti budou navštěvovat pov. škol. docházku, výhody pro rodiny s dětmi, neprivatizování pojišťoven, vyšší kvalita potravin | 55 | 5,66 % | 5,66 % |
ODS – boj s nezaměstnaností, podpora mladých (první práce, první byt), dávky nemohou být vyšší než mzda, veřejná služba, více míst ve školkách, AJ od první třídy, exekutoři pod dohledem | 45 | 4,63 % | 4,63 % |
KSČM – vyhnutí se válkám, zákaz anonymních akcií, transparentní výběrová řízení, hmotná odpovědnost soudců, úředníků…, právo na práci, slevy na daních pro pracující důchodce, milionářská daň | 31 | 3,19 % | 3,19 % |
SPOZ – práce pro všechny, co chtějí pracovat, změna státu z charity pro nepřizpůsobivé na pomocníka v nouzi, zdravotní péče a jistota ve stáří, obhájci národních zájmů | 9 | 0,93 % | 0,93 % |
HLAVU VZHŮRU - snížení daně za pohonné hmoty, registrační poklady, snížení doby policejních odposlechů, srozumitelnější zákony a zrušení nadbytečných, ručení nadbytečných úřadů, model EU, NE euru, zabezpečení ve stáří ze státu na jednotlivce a rodinu | 6 | 0,62 % | 0,62 % |
11. Zaujala Vás některá reklamní kampaň natolik, že jste si vyhledali více informací o dané straně, případně jste se rozhodli ji volit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 529 | 54,48 % | 54,48 % |
Ano | 442 | 45,52 % | 45,52 % |
12. Která část kampaně Vás obvykle nejvíce zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetová propagace | 454 | 46,76 % | 46,76 % |
Plakáty | 160 | 16,48 % | 16,48 % |
Letáčky s programem | 157 | 16,17 % | 16,17 % |
Reklamní spoty v televizi | 98 | 10,09 % | 10,09 % |
Drobné dárky (trička, placky, samolepky, balónky, koblihy, koláče) | 62 | 6,39 % | 6,39 % |
Oslovování na ulici od dobrovolníků | 40 | 4,12 % | 4,12 % |
13. Co Vás na současné kampani k volbám nejvíce zaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
humorné podání kampaně,férovost, sympatie,
no nejvíc trapný mi přijde Top09 a jejich bondovská kampaň
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
----
--je normální, bez hlavního tematu
?
?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
..
..
..
...
...
...
...
...
...
...
...
...
....
.......
.......
...nedá se říci přímo "zaujalo" - spíše pobavilo...jde o reklamu na slunečnicový olej od KDU-ČSL...a také jak tzv."zemanovcům" klesají preference přes nasazení jejího vůdce do akce...
..nejvíce mě zaujal volební rap SZ > http://www.youtube.com/watch?v=ppcuYt198gI
"Nestranný" prezident otevřeně propagující jistou stranu
1. Stranickost veřejnoprávních médií 2. Převaha marginálních témat v předvolebních diskusích 3. Zatímní absence kriminálních praktik (nevyskytla se dosud žádná nová ,,Kubiceho zpráva")
1) Zahlcenost masmédií průzkumy volebních preferencí - ty považuji za jeden z nejškodlivějších fenoménů, který má velký vliv na konečné rozhodnutí většiny voličů. Projevuje se zejména efekt "propadlého hlasu" (psychická bariéra dát hlas straně, která se voliči zamlouvá nejvíc, ale preference jí dávají málo šancí) a "volby menšího zla". O tom, že tyto průzkumy mou vznikat tzv. na objednávku, ani nemluvě. Myslím, že tyto průzkumy jsou nástrojem manipulace a přispívají k nesvobodě. 2) Vynakládání obrovských částek na kampaň (zejména u ČSSD, ODS, TOP09 a ANO)! Domnívám se, že by měl být konečně zaveden nějaký strop (cca 20 milionů) a výrazně omezena finanční podpora od státu. 3) "Svatouškovská" KDU-ČSL neustále strašící komunismem a populisticky brnkající na proti-romskou strunu. 4) TOP09 opět vsází na kult "cool Karla" (který ve skutečnosti neexistuje). Z pankáče je nyní agent 009. Totální mindfuck, který bohužel zabírá. 5) Demagogické zaklínadlo "volím pravici" z dílny ODS, které zneužívá faktu, že mnoho - zejména mladých - lidí v pototalitní České republice má utkvělou představu, že pravice je synonymem svobody a orientace na modrní západ, zatímco každý kdo volí doleva je zpátečník, socka nebo bolševik...
5) mě zaujala negativně - je jak vystřižená z dob komunismu, některým může evokovat "staré dobré časy"
7 top 09
absence myšlenek
absence nahých dívek
Absence skutečně nosných témat. Neschopnost reflektovat požadasvky doby
Absence útoků stran mezi sebou, snaha sdělit voliči, co má strana v plánu (ač naprostá většina volebních hesel je hodně abstraktní.
Agent 009 od TOP09
agrese
Agresivita
agresivita a lhaní zemanovců na plakátech
Agresivita Babišovi kampaně
Agresivita kampaně.
agresivita lídrů stran v TV diskuzích
agresivita některých stran
agresivita Okamury, primitivnost Bobošíkové
Agresivita stávajících parlamentních stran proti hnutí ANO a A. Babišovi.
Agresivita, podjatost médií
agresivita, zájem médií, nesplnitelné sliby některých stran
agresivní nástup nové strany ANO
agresivní, hloupé spoty a bilboardy
Agresivnost ANO
amatérismus reklamních spotů některých stran
Andrej Babiš a Tomio Okamura. Cítím že mají dobré úmysly a že když uskuteční své politické cíle, bude to mít významný a pozitivní vliv na na celou společnost.
Andrej Babiš, zbrojí opravdu důkladně.
Angažovanost současného prezidenta.
Ani ne tak zaujalo jako překvapilo a to nečekaný vzestup pana Babiše
Ani ne tak zaujalo, jak se potvrdil fakt, že levicové strany pouze urážejí strany ostatní.
ANO
ANO
ANO
ANO
antikampan k Babisovu hnuti
antikampaň proti SPOZ - v negativním slova smyslu, odsuzuji to!!!!
Antikampaň ve formě bilboardů, kde je Sobotka z ČSSD v hornické helmě se slovy: Vím jak na to, od mládí makám v parlamentu a spojování Babiše s lobbistou Bakalou.
antikampaně
Antikampaně proti určitým stranám... Vážně odporné!
Arogance politiků ve velkých zaběhlých stranách a také to, že je konečně z čeho vybírat (koho volit)
asd
asi masivnost kampaně nových stran a nespokojenost lidí s politickou situací kterou velké strany moc nereflektují
asi nic
asi nic
Asi nic
asi nic
Asi nic .
Asi nic výrazného. Protočí se tady sliby politických stran.
Asi nic.
Asi nicoinic
Asi podpora od známých osobností
Asi vůbec nic.
Babis...
Babiš
Babiš čumí odevšad.
Babiš je svině!
Babiš v ČT
Babišova reklama na vodňanské kuře a spot Tomia Okamury nazpívaný od Evy a Vaška :D
babišovo kupování médií
Babišovy koblihy
balíci od ANO
Bělobrádek a jeho uchylný výraz.
Billboardy
Bohužel asi nejvíce její narůstající agresivita, a útoky na sebe navzájem - a hysterické výzvy větších stran, aby občané nevolili malé strany. I když je to zaujetí v špatném slova smyslu.
Bohužel nic. Pokaždé je to stejné. Všude slunečnice, rozdávání koblih atd. Nemám to ráda.
boj
Cedule ANO na balících slámy...
Celá kampaň se ji jeví komicky a svého favorita jsem nevybírala podle trapných billboardů.
Celkem nic, klasika
celkem nic, pořád stejný triky
Cenzura menších stran v médiích a průzkumech.
Cestou do práce mě zastaví každý den minimálně 4 dobrovolníci různých stran, to v minulosti nebylo
Co mě zaujalo, avšak tím způsobem, že jsem se nad tím pousmála, je zobrazení Karla Schwarzenberga jako agenta TOP09.
Častá absence smysluplného programu stran
Časté řešení otázek na téma komunismus popřípadě snaha tímto způsobem snížit volitelnost jedné strany.
Četnost a rozmanitost kampaně Andreje Babiše.
Čím menší kampaň, tím pro mě sympatičtější.
Dáme zemi do pořádku?? Takovej bordel??
dát hlas dobré straně ;-)
debilní internetové klipy (zelení, okamura, hlavu vzhůru...)
dle mého názoru se současná volební kampaň nijak zásadně neliší od předchozích, na papíře a v televizních debatách nám politici slibují hory doly a po volbách budou na ostatní strany svalovat vinu za to, že nemohli své předvolební sliby splnit :(
do kampaně se zapojily nejen velké, ale malé a nové strany
Dobrovolnost Svobodných podporovatelů
Dobrý den. Zaujala mě poklidnost kampaní.
door2door kampaň Strany zelených
dravost
Dravost jednotlivých stran , nedostatek času a sliby - chyby
Drzost a jistota s jakou se prezentují představitelé a kandidáti SPOZ, kteří jsou členy samozvané Zemanovy vlády, ačkoli nemají žádný reálný mandát.
Drzost a pošetilost současných stranických výroků a slibů.
drzost ano2011
drzost dosavadních velkých stran, s níž nás přesvědčují, že od nyní vše dají do pořádku, to co 20 let úspěšně likvidovali... copak jsou všichni občané opravdu takoví hlupáci???
Drzost některých politiků
Drzost některých stran znovu kandidovat.
Drzost ODS a TOP09 se ukazovat na veřejnosti
drzost pana Babiše :)
Drzost SPOZ, zneužívající prezidenta na svých plakátech.
Drzost TOP 09 a agresivita.
Drzost TOP 09 a jejího maskota Schwarzenberga, že po to všem, co tu předváděli, opět kandidují.
Drzost vládních stran s jakou si dovolují usilovat o opětovné zvolení po tom všem, co za ty tři roky předvedly.
Drzost, s jakou nám všichni lžou.
DSSS
Existence stran postavenych kolem jedne osoby (Usvit, ANO, SPOZ), nezvladnuta "moderni" propagace strany ODS
Extrémní agresivita
facebookové propagace
facebookové stránky stran, webové stránky, spoty a videa na youtube,...
fakt, že "letošní" programy jednotlivých stran jsou spíše bez tématu. Jakoby se strany snažily situaci udržet, nějaké velké změny ve většině případů nejsou na místě.
Flexibilnost mezi stranami PŘED VOLBAMI.
házení špíny na Babiše, takovéto praktiky jsou odporné
Házení špíny na ostatní strany.
hesla :)..
Hesla a slogany, vetsinou prazdna
Hesla na billboardech jedné strany namířená proti druhé, je to hrozné
Hesla, která při bližším ohledání nedávají žádný smysl, např. Popereme se za vás, Prosadíme dobře fungující stát, atd.
Heslo ODS Pravice na JIPCE - když si dá politická strana takové heslo do propagačních letáků, musí být skutečně v koncích.
Hlasky na bilbordech
Hlavně rozsáhlá propaganda strany ANO, nepřijde mi však důvěryhodná.
Hloupost lidí, kteří se nepoučili z chyb prováděných minulou vládou.
Hloupost nepoučitelných čechů před volbami - BABIŠ /KUBICE/ - Babiš- na slovensku s tímto bývalím komunistou a pracovníkem STB mají zkušenosti-- POLITIKA A BYZNIS - dohromady nikdy.
Hloupost představitelů stran ze stávající vlády. Průhledné lži Top09, efektivnost ovlivnování lidí medii.
Hloupost, prázdnota, protichůdnost, nesmyslnost a tupost jednotlivých miliardových kampaní.
hnusná kampaň Zemanovců, Klaus podporující Bobo, množství nových stran slibujících změnu
Hnutí ANO - jak je to vůbec možné - znechucen
hnutí Úsvit příme demokracie Tomia Okamury a sam T.Okamura
Hodně stran.
Hysterie kalouska Švarcbrka,havlojidů a Němcová taky.
Hysterie zavedených politických strany, že by snad jedno nové hnutí, mohlo způsobit výměnu významné části již zavedených politiků a politických.
Chceme zmwnu
chodím k volbám pořád...chci změnu
Ideová vyprázdněnost kampaně, zaměřování se na obecné fráze a vymezování se na základě napodstatných rozdílů a neřešení zásadních otázek.
ignoruji to
internetové stránky a jejich dostupnost
Jak ANO rozdávali koblihy.
jak je možné že tu kurvu Babiše volí tolik lidí?
Jak je neuvěřitelně stejná, jako všechny předchozí
Jak jednotlivé strany jsou nuceny přizpůsobit zkráceným časovým možnostem.
jak jsou její hesla prázdná
Jak jsou kampaně vesměs špatné. Buď jednoduché a přímočaré ale současně naprosto hloupé a naivní anebo příliš složité - volič se nedozví proč by je měl vlastně volit
Jak jsou lidé hloupí a nechají se koupit za blbou koblihu
jak jsou lidi hloupí, když se nechají koupit miliony sycenou kampaní ANO, která nemá žádný obsah... VV podruhé...
Jak lidé mohou věřit podnikatelskému projektu ANO...
Jak průhledná je jejich strategie.
jak se každej, kdo si v politice něco nakrad, bojí Babiše
jak se spousta stran zaměřuje na rušení úřadů, pochlebování rodin s dětmi
Jak se všichni snaží o co nejlepší prosazení své strany.
Jak těžké je prosadit slušné lidi do politiky.
Jak velké politické strany straší novými subjekty, poukazují na zkušenost s VV, což považuji za ubohé, protože VV nekandidují a navíc všechny dozorčí rady na úrovních obcí, krajů a státu opečovávají oni, zástupci velkých politických stran a tudíž jsou to oni, kdož tunelují veřejné finance předraženými veřejnými zakázkami. O tom ovšem mlčí.
jak velké strany doslova pláčou nad tím že dostanou málo hlasů a zákeřně brojí proti novým stranách, v čt24 to jde nejvíc vidět jak se chovají.
jak všude cpou blbce Babiše
Jak zase všichni slibují... Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.
Jako vždy, neuvěřitelná nekonečná všudypřítomnost volebních bilboardů apod. - tolik zbytečně utracených peněz.
jakych vysledku je mozne dosahnout jen dobrou investici do kampane (ANO)
Je krátká...
Je poměrně slušná, to jsem nečekal.
Je toho více.
Je v pohodě bez agrese.
je zajímavá
Jediná strana, která se vymezila vůči dostupnosti odkládání dětí do babyboxů.
jednoduchá hesla
jednoduché plakáty ODS, barevná podobnost stran (bílá, modrá, červená), využívání internetu, přeměna týdeníku 5plus2 na někalikastránkovou ódu na ANO, Schwarzenberg jako agent 009, síla komunistů
Jednoduchý a přehledný.
její nesmaslnost a lživost
Její odlišnost v mnoha směrech proti kampaním loňským.
Její širokospektrální program zaměřený na ženy, na mladé lidi a výhody pro ně.
Kamion TOP09 zaparkovaný už v 7 ráno před kostelem v Plzni, zástupci jednotlivých stran letos podporují kampaň osobním kontaktem s voliči.
Kampaň mě nezajímá jsem rozhodnutý dávno.Moje motto .Nemůžeme se mítí všichni dobře ať se máme aspoň stejně a třeba na hovno. A budu spokojen.Když mají lidé stejné starosti dohodnou se.
Kampaň mě nezajímá, sama jsem si aktivně vyhledala programy stran, jež kandidují do voleb, abych věděla, kterou stranu vybrat.
Kampaň Pirátů, Svobodných a Hnutí Změna - neagresivní, nevnucovací, zajímavá
Kampaň příliš nesleduji, k volbě strany mě nemotivuje, když mi někdo dá koblihu a pod. Stranu mám vybranou několik měsíců zpátky, na základě shody mých názorů s jejich programem.
kampan se ve vetší míře odehrává i na internetu
Kampaň Top 09
Kampan zanerena i na mlade lidi
Kampaň Zemanovců (Zeman na známkách a portrétech a ad hominem heslo„Zastavili jsme Kalouska“ jsou ubohé).
Kampaně jaké takové nesleduji - nemají na mě žádný vliv, o politických stranách mám průběžný přehled, před volbami si přečtu jen několik vybraných volebních programů. Finální rozhodnutí učiním podle programu a osobností na kandidátce v mém kraji.
kampaně nesleduji
Kampaně se mi zdají před každými volbami totožné, tak mě nic nezaujalo. Protože již vím, že sliby před volbami jsou odlišné od skutečnosti.
Kandidatura nových stran....
Karel - TOP09
kdu
Klidného Pohodového Lídra Silné Osobnosti, nemohu už ani slyšet natož číst dokola ty nesmysly, raději bych se odstěhoval pryč z republiky, nebo strčil hlavu dokyseliny něž bych se podílel na tom hnusu co se tu dál má odehrávat, předchozí neúplatní nevěrní předem prodaní lháři, furt něco, odpověďi jsou na http://www.youtube.com/results?search_query=poslanecká+sněmovna&oq=sněmovna&gs_l=youtube.1.0.0i5.6779.10960.0.12333.4.3.1.0.0.0.167.460.0j3.3.0...0.0...1ac.1.11.youtube.g-08d5dM0ek, omlouvám se ale nemám sílu dál něco psát, to je děs!! TOTAL DĚS!!! NEVÍM JESTLI JDE TOHLE CHÁPAT, AŤ MĚ NIKDO NEMÁ RÁD ALE TOHLE SE NEDÁ NIJAK AKCEPTOVAT, MOŽNÁ NOVÝM POVSTÁNÍM NEBO KOMPLETNĚ NOVÁ VLÁDA Tak tedy nový pokus, šel jsem tolikrát k volbám a ODS ČSSD TOP09 a další, už nikdy více, korupce a hnus, nemohu si pomoci ale jestli se něco nebude dít tak si i otevřu pusu a uvidí se kdo s koho, možná se taky nedožiju věku ale nebude to zadarmo
Klika Zeman - SPOZ
Klip : strana zelenych
klip s rapujícím Ondřejem Liškou Váš hlas je zelenej
klip strany zelených, kde Liška rapuje :-)
koblihy
Koblihy
koblihy a znelka usvitu
Koblihy v metru
Koblihy Zdarma na metru od ANO
kolik financí jsou schopný politické strany vynaložit na propagaci
Kolik je strana ANO schopna utratit peněz za volební kampaň.
Kolik jsou některé strany ochotné vrazit peněz do kampaně a pak ty jejich vlezlé bilboardy vidím všude...
Kolik lidí je ochotných se nechat koupit (Babišovými koblihami)
Kolik lidí je schopných volit Babiše.
Kolik lidí je stále debilních a bude volit stále ty samé strany a řídí se předvolebníma průzkumy od velkých komerčních firem. A všichni kddo věří Babišovi, dementi! A autorce chci vzkázat, že ten plákát pirátů tady je fakt hroznej. Neumíte s googlem?
Kolik lidí se nechalo zmanipulovat někým, kdo není schopný se dostavit ani k soudu jednající o jeho obviňení z toho že byl STB
Kolik nás to všechno bude zase stát i když to jde dělat za málo peněz
kolik peněz do toho zase investovali..
Kolik se toho dá koupit, myšleno s odkazem na záplavu plakátů a billboardů ANO.
Kominakace s volici.
KOMUNIKACE S OBČANY, DROBNÉ VĚCNÉ DÁRKY, VSTŘÍCNÉ CHOVÁNÍ OD NEVLÁDNÍCH POSLANCŮ A POLITIKŮ
koncerty
Konečně je tu někdo,kdo má konkrétní vizi změny ve společnosti.
Konečně se zapojuje i veřejnost
kontaktní kampaň = debaty s občany
kroužkovací kampaň kandidátů ČSSD - www.cssdvkrouzku.cz
Ksčm
ksčm - spot, že místo peněz na kampaně dali prachy na nějaký aktivity dětem
KSČM slibuje vše pro dobrou budoucnost
Kult osobnosti jménem "Karel Schwarzenberg", díky kterému si lidé dokáže omluvit i takové ... (nechť si každý doplní) jako je Miroslav Kalousek.
Lhaní a populismus některých politiků!!!
Líbí se mi názory pana Babiše
Lidé přemýšlejí každým rokem nad svou volbou čím dál tím víc, pořád málo ale.
Lidi
lidová tvořivost při přepisování plakátů (např. Já dám ChlasT Zemanovcům), vymýšlení legračních hesel na volím_pravici (vytírám si pravicí, holím palici atd.) apod.
LIŠKA
logo
lži dosud vládnoucích stran :-)
Lži.
Mačkací mlíko od strany ANO na náměstí ve Valašském Meziříčí.
Malé množství osobních útoků.
Malé množství útoků na politické protivníky během kampaně.
Manipulace davu
Manipulace médií, která nikdy nedopustí změnu, v tomto kriminálním státě.
manipulace s potencionálními voliči
Me zaujme vzdy to, kolik se do techto tahu dostane penez...
Média se více otevírají malým neparlamentním stranám.
Mediální sračky našich médií a blbost naší mládeže a Pražáků
Méně agresivnější kampaně než při minulých volbách.
mene agresivni nez naposled
Menší strany jako Piráti a Svobodní mají potenciál dostat se do sněmovny, průzkumy se to ale snaží zamaskovat.
menší strany mají mnohem působivější reklamu
Menší útoky na ostatní strany
Mimořádná lživost kampaně ANO a podivnost kampaně SPOZ
míra oblíbenosti strany ANO
Mnoho "malých" stran
mnozstvi volebnich stran
Množství "politiků", popírající svá vlastní slova z předchozích dob
Množství propagace a agresivita jedné strany proti druhe
Množství stran
množství zbytečných letáků apod.
Moc kampaně nesleduji, přijdou mi hloupé
Moc nesleduji
možnost debat a diskusí s představiteli jednotlivých stran
Možnost konečné změny vlády v této zemi.
možnost změny
Možnost změny a šance věřit tomu, že to bude mít cenu.
Myšlenková prázdnota a orientace na marketing, "prodej mýdla".
mytá reklama zelených
n
na jedné straně kampaně, které jsou naprosto nenápadité a nudné, na druhé straně počiny, u kterých není jisté, jestli nejde o recesi nebo o snahu kreativců sabotovat danou stranu (zejm. ODS s jejími prostoduchými rýmovánkami a zaměřením na Twitter, který skoro nikdo nepoužívá).
Na kampani Úusvitu mě nejvíc zaujalo, že za kampaň neutrácí horentní, zbytečné sumy.
na pivo s Karlem - líbí se mi nápad
Na současné asi plakáty strany ANO, zaujaly mě jejich minimalistické plakáty, přijdou mi docela dobré a také mě zaujalo, že jsem letos viděla jenom jeden "anti" plakát a to s panem Sobotkou. Asi by mě to mělo překvapit příjemně, že po sobě tentokrát tolik neháží špínu (i když co není, může být..), ale vždy jsem se u těchto plakátů docela bavila.. A taky se li nelíbí letáčky na držadlech v tramvajích od čssd, "nás se můžete držet". Vždy se radši držím tyče.
naivita Čechů, kteří všechny lži hltají
Naivita některých lidí
Nákup dvou významných deníků Andrejem Babišem a jejich přímé zapojení do kampaně (výrazná reklamní plocha pro ANO)
Napadání jednotlivých stran
Naprosto flagrantní porušení etiky, morálky a práva ze strany soudruha Zemana.
Naprostý odklon ODS od seznamování lidí se svým programem k používání nesmyslných hesel na svých plakátech.
Například honosení se něčím, co vlastně nebyla zásluha dané strany (viz.SPOZ: Zastavili jsme Kalouska!).
navím,navybavuji si
Názory
Né úplně tak zaujalo jako by mě to spíše iritovalo. A to, že mladí lidi nemají rozum a jsou schopni volit levici! ( u starších, či středních ročníků bych to pochopila, ale je vidět, že mladí lidé v dnešní době bud'to nemají rozum nebo se nechají lehce zmanipulovat! ) Jinak mě zaujala kampaň zelených a top09
Ne zaujalo, spíše pobavilo v negativním slova smyslu. Rozdávání koblih, jitrnic...
Neagresivnost
Nebetyčná hloupost a nadutost sloganů některých stran (především Zemanovců).
Necítím se moc zaujat většinou kampaní, nejvíce mě zaujala myšlenka použití Open-Source softwaru v státních úřadech (Kampaň "Pirátů")
Nečetl sem kampaň.
Nedokážu přesně uřčit.
neexistence tématu, bezdradnost, pravděpodobná změna v převzetí vlády levicí
negativně - populistické kampaně zejména ze strany SPOZ, která ani nic neslibuje, jen vykřikuje, že zastavili Kalouska
negativně mě zaujalo: silná propagace "velkých stran", tlak k volbě "menšího zla"
Negativně SPOZ např. lži typu: "Zastavili jsme Kalouska"
Negativní "reklama" Kalouska na nosičích SPOZ - to je pod úroveň
Negativní kampaň
Negativní kampaň
Negativní kampaň, především se strany SPOZ - otevřené stavění kampaně v podobě útoku na jedinou osobu (M. Kalousek). Hnus.
Negativní kampaňě
Nechutné lži SPOZ
Nejspíš drzost některých politických, dovolit si slibovat věci, jež nebyli schopní splnit v minulých obdobích, ve kterých byli u moci a jejich agrese vůči jiným stranám.
Nejvíc mě zaujali předvolební průzkumy, dlé mého názoru se letos netrefí.
Nejvíc mě zaujalo, jak se tzv. pravicové strany (ODS a TOP09) rozpomněly, že existují i nějaké sociální problémy. Ve svých volebních programech kritizují věci, které vznikly díky jejich vládě. Je směšné, když se tyto strany tváří jako strany pro obyčejné lidi. Zaujala mě blbost lidí, kteří jsou ochotní jim to věřit.
nejvíce mě zaujal - zklamal nástup levicového nebezpečí
Nejvíce mě zaujala neuvěřitelná nejapnost některých kampaní...
Nejvíce mě zaujalo, jak může mít ANO tak veliké preference s komunistickým udavačem v čele, který se ani nedostaví k soudu, jenž sám inicioval. Dále mě zaujaly billboardy ČSSD, které volají po silné vládě - silnou vládu jsme tu měli 40 let a nejen, že to nefungovalo, ale časem se ukázalo, že to bylo vyjma fašizmu to nejhorší zlo, co ČR potkalo.
Nejvíce mě zaujalo, že všude je pouze ANO. Co Babiš koupil veškeré média, tak je absolutně všude a všude je naprosto kladně hodnocen. Je mi z toho upřímně zle.
Nekompromisní a neústupné propagování Přímé demokracie.
některé televizní spoty
Nemohu odpovědět co mě zaujalo protože jsem ještě žádnou neviděla :(.
Nemohu říci zaujelo , ale pokaždé se všichni snaží o to jedno přitáhnout voliče. Po volbách je všechno úplně jinak na všechny sliby se zapomene .
Nemyslím, že by se současná podoba kampaně nějak více odlišovala od těch předchozích. Do jisté míry možná je novinkou využívání sociálních sítí, ale ty efektivně (podle mě) využívá zatím jen Strana zelených. Za zajímavou (a poměrně neefektivní) považuji počáteční kampaň ODS "Volím pravici" a její nepříliš důmyslné regionální odnože.
nenásilnost, nesetkala jsem se z žádným vnucováním
Není agresivní a to už tady dlouho nebylo.
není téměř negativní
Není tolik agresivní jako v roce 2010, nicméně média opět koupu pouze za určité hráče, dále se přisuzuje větší význam průzkumům než je vhodné
Není tolik urážlivých billbordů. Juchů.
Není vidět jednoznačně silné téma, o kterém by diskutovaly všechny strany - např. daně, školství, zdravotnictví. Není jednoznačná polarizace na TOP stranu z levicového spektra a TOP stranu z pravicového. Dle průzkumů to vypadá, že pouze 50-60% hlasů dostanou strany, které doteď seděly v poslanecké sněmovně (ODS, TOP09, ČSSD, KSČM) a zbytek si rozdělí nové subjekty, malé strany a nikdy nevládnoucí partaje (Úsvit, ANO, Svobodní, Hlavu vzhůru, SPOZ) nebo již v minulosti vládnoucí (KDU, SZ), což oceňuji, že lidé volí změnu.
neobjektivní informace ČT, výběr stran, které se směly ukazovat v ČT, kampaň založená pouze na pomlouvání a osočování ostatních stran
neoriginalita
Nepoučitelnost voličů
nepřipadá mi tak agresivní a všudypřítomná jako v minulých letech /před prezidentskými volbami; hodně zviditelnila některá dříve nevýrazná hnutí (např. ANO)
nereálné a nesplnitelné slogany. Vždy jsou takové, ale letos ta ,,naivita" volá do nebes
Nerealné až absurdní sliby některých kandidujících stran znějící z úst našich starých známých politiků falešně, až to tahá za uši.
Neskutečný populismus některých stran
Nesleduji kampaně natolik, abych dokázala říct, co mě na nich zaujalo. Přijde mi to u každých voleb stejné, spousta billboardů, plakátů, stánků na náměstích (a vůbec větších prostorách)... Tím, jak jsou kampaně stejné nebo podobné, mě nezaujmou, a pokud ne odlišností, tak už ničím jiným.
Nesmyslné antikampaně, které dle mého názoru nemají význam.
Nesmyslné sliby některých levicových stran ohledně financí a rozpočtu ...
Nesmyslnost slibů a hesel levicových stran.
nesmyslný nápis zastavili jsme Kalouska na plakátech SPOZ
Nesplnitelné sliby
Nesplnitelné sliby
Nestydatost kandidátů ODS - staré známé tváře jdou opět do boje!!! Jak může chtít starosta velkého okresního města stihnout dvě práce na 100% ??? opět se to týká kandidáta ODS.
Netransparentnost sdělovacích prostředků.
neúčast lidí na mítinzích
Neustále obviňování a očerňování soupeřů.
Neuvěřitelná drzost některý stran,že se do toho vůbec ještě o tom všem,co napáchaly bezostyšně hlasí o moc.
neuvěřitelně účinná kampaň ANO, která není nijak vyjímečná, přesto přitahuje pozornost potenciálních voličů..
Nevěřím ANO, že to není jen tahák na odčerpání hlasů ČSSD a po volbách že by neplánovali vytvořit koalici s ODS a TOP. Jako dříve toto udělali VV, Zelení, Kalouskem řízená KDU, US a pod.
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevim
Nevím
nevím
nevím
Nevim
nevím
nevím
nevim
nevim
nevím
NEVÍM
nevim
nevím
NEVÍM
nevím
nevím
nevim
nevim
Nevím jestli zaujalo je to správné slovo... ale se znechucením jsem sledoval naprosto nechutný, kýčovitý a ubohý styl kampaně SPOZ. Nevěřil jsem že může být některá strana horší než KSČM, ale je...
Nevím. Moc to nesleduji.
Nevím.. nevěřím politikům ani slovo..
Nezájem lidí a části médií o negativa Andreje Babiše (StB, KSS, propojení byznysu s politikou, propojení médií s politiko).
Nezaujalo mě nic. Spíše mě překvapilo čeho všeho jsou některé strany schopné a cenzura malých stran.
nezneužívání sociálního systému
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
NIC
Nic
nic
Nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
Nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
Nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic aneb zbytečné vyhazování peněz ! Proto nyní dávám šanci Okamurovy, ostatních lží už mám dost !
Nic extra
Nic extra, neřídím se dle kampaně.
nic je to děs
Nic jsem nepostřehla.
nic konkrétního
Nic konkrétního
nic konkrétního
nic mě extrémně nezaujalo, z kampaně se ke mně dostaly pouze plakáty a webové stránky některých stran.
nic mě nenapadá
nic mě tak moc neuzaujalo
Nic mi nepřišlo jiné, než jak to bylo roky předtím
nic moc
nic moc, přišla mi jako každá jiná,..
Nic moc, většina reklam je mi spíše odporná, než aby zaujala.
nic nebylo
Nic obvyklého
nic oproti jiným kampaním
Nic speciálního.
Nic vše jako v minulosti
nic zajímavého mě nezaujalo
Nic zajimaveho.
nic zvlastniho
Nic zvláštního
Nic, co by tu nebylo už dříve. Snad jen ubylo osobních útoků.
nic, je nudná
Nic, jedna velká špína
nic, jsou to opět jen plané sliby
nic, kampaň sleduji jen minimálně, hlavně televizní diskuse
Nic, nemyslím si, že by se současná kampaň nějak moc lišila od kampaní předchozích let.
Nic, neřídím se kampaní politických stran, ale jejich volebním programem.
Nic, spíše odradilo, sama lež a přetvařka
Nic, vše ve vyjetých kolejích. Spousta slibů, skutek utek.
Nic, zdají se mi každý rok stejné, bohužel.
nic!
Nic. U otázky 12. mi chybí bod "Nic".
Nic.
Nic.
Nic.
Nic.
Nic.
Nic.
Nic.
Nic.
nic. je to stejné jako vždy
Nic. Maximálně Babiš, který čumí z každého rohu!
Nic...Je jedno kdo se tam dostane, pokud nebude mít podporu poslan.sněmovny/parlamentu stejně se svým volebním programem moc nenadělá..Fascinující je, že velké strany slibují už tolik let a nic se nedělo,teda vlastně dělo,jdeme do kytek :- X :( ...tak proč nevolit menší strany? Třeba jednou bude lépe, ale? Opak je pravdou :(
Nízká agresivita a absence negativních hesel.
nízká agresivita a špinění
Nízká dávka agresivity a negativismu oproti minulým letům.
nízká úroveň kandidátů. je to ubohost.
No tyvole, jestli na tak tupým internetovým dotazníku chce někdo postavit relevantní bakalářskou práci, tak potěš koště. Ale dejme tomu, vyplnil jsem podle pravdy.
nová strana ANO
nove nezname strany, mira jejich podpory
Nové strany
nové strany
Nové strany
Nové strany
Nové strany a množství stran
Nové tváře.
nově vzniklé strany
novém subjekty
nwm
Obdobná hesla jako pře 23 lety pouze jiná slova. (Chcete aby se vaše děti měli dobře volte OF. = ANO bude líp.)
obrana proti autoritativnímu režimu
obvinení Babise z clenstvi v STB....
Očividný a přehlížený populismus
odporná negativní kampaň zaběhnutých stran a jejich kmotrů
Odporné zneužívání médií z řad ODS a ANO. Dále nesmyslný zákon, který nutí česká média dělat rozhovory se stranami na základě preferencí a minulých výsledků ve volbách. Lidé potom nemají šanci dozvědět se o jiných, jinak ne příliš známých stranách, přestože je jejich program dobrý. Jsou poté nucení volit to takzvané „menší zlo“, jen aby nevyhrálo to větší.
Odpornost kampani čssd a spoz
ODS se svym heslem "Stredni trido, bran se". Ja se pritom prave za stredni stridu povazuji, a ODS dle meho nazoru pro stredni tridu dobra neni.
Odvaha Tomia Okamury
ohrané fráze - pořád ty stejné sliby agresivita kampaně
Omílání stále stejných a velká četnost výskytu populistických hesel.
Ono to nesouvisí ani tak s jednotlivými kampaněmi, ale s lidmi. Zaujalo mě, jak málo se lidé v politice orientují (základní principy) a jak jsou neschopni myslet
Oproti minulosti minimum osobních útoků, všiíchni se víceméně snaží o pozitivní kampaň.
Oproti minulým kampaním jsou současné vedeny celkem pozitivně.
Originalita některých stran, zejména balíky slámy hnutí ANO.
osobnosti
osobnosti
Osobnosti.
Otázka 12 je pro mne nepodstatná zajímá mne především program
Pan Babiš
Pan Babiš a jeho uplácení koblihami
panda
parodie na kampaň na internetu
penis píča kokot jebat kozy tvojí mámy
pirati
Piráti
Piráty
Plakát TOP09
plakáty
plakáty
plakáty a letáčky
počet kandidujících politických stran, včetně Romské
Počet kandidujících stran a drzost některých lidí vstupovat do politiky.
Počet nových stran, agresivita kampaně Babiše
Počet nových stran.
počet stran
podpora stran známými osobnostmi - herci aj.
pojímání voleb jako souboje dobra se zlem, konspirační teorie a snaha získat si lidi dárky
Pokud má někdo na kampaň neomezený rozpočet, těch 10+ procent prostě získá i bez programu...
poměrně malé vymezování se stran vůči ostratním
Pomlouvani cizich politiku a tim si ziskavaji sympatie
Populismus - převážně ze strany spoz
populismus ANO
populismus nových stran a hloupost části voličů
pořád čekám kdy začne ta typická předvolební masáž a ona asi tentokrát nezačne
Pořád jsou lidi, kteří slepě věří volebním slibům stran :-(
pořád stejné sliby
použití strašení namísto programu
Povrchnost a podbízivost kampaní. Jenže ono to funguje. Téměř nikoho nezajímají skutečné programy. Jedná se čím dál víc o "pouhý" marketing.
Pozitivně - originální způsoby propagace SZ. Negativně - tématická vyprázdněnost kampaně "velkých stran", očividná ztráta paměti národa a podlehnutí populistickým a xenofobním heslům a jednoduchým řešením.
pozitivně asi nic:-) nejvíc mě zajímavý předvolební hudební "šlágry"
Prachy, které jsou do toho ostatní strany ochotny narvát a kde je vzaly.
Prakticky jako každé volby - náhlá agresivita a nenávist všech stran navzájem, vytahování špíny a dělání krásných spotů proč nevolit tu a tu stranu. :-) Co se týče programového hlediska mě toho ani tak moc nezaujalo, nebo nepřekvapilo, až na pár světlých výjimek. Všichni defacto slibují to, co už několik let. :-)
Prakticky nic, je to stále to samé dokola.
pravděpodobně nic, na kampaně příliš nehledím
Pravděpodobně to jakými způsoby se budou jednotlivé/určité strany snažit zpropagovat svoje zájmy a nalákat voliče na svých propagačních stáncích a akcích. Jaké taktiky zvolí a kam až budou ochotni zajít, aby si své voliče koupili.
Preference ANO
Profesionálně vedená kampaň dokáže strhnout voliče k čemukoliv. Programy stran hrají jen malou roli v rozhodování voličů. Množství stran, s potenciálem dostat se do PS, odráží neschopnost lidí v ČR se domluvit a spolupracovat.
Program
Program
Program
program
Program strany
Program strany + odpovědi, jak chtějí řešit určité otázky
Program strany Zelení
propagace nových stran
Propagace nových stran
propagace strany ANO
prosperita
prostor venovany jednotlivym stranam v mediich a obecne styl informovani, predvolebni sliby jsou ale z velke cast obrovska parodie, prekvapilo mne, ze az na mnozstvi rozdaneho gulase se mnoho nemeni
Provaření kandidáti v čele jiných stran než kdysi...
Předběžné prognózy výsledků voleb.
Předvolební debaty na ČT 24 od 20:00 hodin.
Předvolební odhady
Předvolební sliby dosavadních parlamentních stran, které mohly splnit již mnohokrát
Přehnané zaštiťování se dětmi.
Překvapila mě absence výrazné agresivní konfrontace stran, zejména těch velkých, které se prezentují "bezzubě", popř. populisticky. Zaujala mě vyvážená diskuze menších středových stran.
Přestup některých straníků - např. Bárta přistoupil k ÚSVITU Tomia Okamury. Domnívám se, že tím ztratil hlasy.
Přijde mi standartní. Možná méně agresivní a plošná než v předchozích letech.
Příjde mi, že je tak nějak všude, více než to bývalo kdysi.
Příliš mě nezaujala, jen mi přijde trapná a těším se, až ty blbosti sundají.
Přímá demokracie
Přímá demokracie
Přímá podpora "nestranického" prezidenta jedné ze stran.
Přímočarost v rozhovorech hnutí úsvit
přímý kontakt s veřejností
Připadá mi, že není tak agrisivní a uslibovaná jako minule
Přístup k občanům
přístup voličů
radikalizácia názorov
Raketový růst preferencí u ANO, pád ODS.
Rapující předseda Ondřej Liška a jeho zhudebnění volebního programu
Razance s jakou se do toho vrhnul ten estébák, kterej do toho narval už několik stovek milionů (koupě TV Novy, koupě MF dnes atd)
Reklama ODS, která si vzpomněla, že je vlastně pravice :-)
reklama v televizi
Reklamní poutače z peněz daňových poplatníků, protože nládnoucí garnitura nemá transparentní účet na volby a chce vše oznámit až po volbách kolik co a jak bylo drahé a jak bylo hrazeno.
Reklamy v televizi
Reklamy, plakáty
relativně věcná, překvapivě málo negativní, až na Zemanovce a jejich zastavení Kalouska
Relativně vysoký počet nových a malých stran, které válcují ty zavedené.
rici naplno skutecnost, ktera je v CR. Jak jste si vsimli, jsem priznivec ANO a uz nechci vladu ODS, TOP 09 ani socanu. Chci zmenu. Chci lepsi moralku v tomto state.
Robustnost kampaně SPOZ
Rozdávání bochníku chleba.
Rozdávání koblih
Rozdávání koblih od ANO! haha
Rozdávání koblih v metru
Rozkolísanost předvolebních průzkumů.
rozruch kolem agresivity volebních kampaní
rozsah a množství propagačních materiálů
rozšíření kampaně na sociální sítě
Roztříštěnost.
Růst preferencí ANO.
Rychlost a agresivita
rychlý nástup Babišova hnutí ANO, stále vysoká čísla komunistů
řešení otázky daní a EU
S Piráty je sranda.
Samé sliby které by stát stal několik miliard
sd
Schopnost "dobře" vedené kampaně (po marketingové stránce) zvýšit volební výsledek o více než deset procent (viz ANO) a nespravedlivost volného trhu v oblasti volebních kampaní - neboli: být miliardářem, dostat se do parlamentu zvládnu také... Co s tím?
Schwarzenberg alias agent 007. Úsměvná hesla ODS a Zemanovců.
Schwarzenberg mě dostává jeho reklamama - nejdřív když kandidoval na prezidenta tak ze sebe dělal šaška aby upoutal mladý. teĎ má reklamy ve stylu Jamese Bonda. Na to kolik mu je, mi to příjde směšný :D Okamura je taky hroznej :D U svobodných se mi líbí jejich myšlenka méně státu, více občanům, ale to že chtějí vystoupit z EU? nemyslím, že by to bylo k něčemu dobře. a komunisti a jejich "vše pro budoucnost našich dětí", to jen vypovídá o tom jak je nemam ráda. ať změněj něco teď a né až pro "naše"dětí= jako by to zas slibovali do budoucna a kde nic tu nic..
Sice mě zaujmou plakáty, ale teprve na jejich základě si hledám na netu informace týkající se plakátovaných osobností a hesel - většinou právě ti, kteří jsou nejvíce vidět, jsou nejvíc podezřelí a problematičtí. Tzn. plakát = nevolit. Mimochodem p.Sobotka je na všech plakátech s nataženou rukou a dlaní k sobě = nechává si svoji energii pro sebe a nikomu nic nenabízí :-) Bohužel nejpůsobivější plakát má neoddiskutovatelně ANO :-(
Silná medializace, možnost využívat "koupeného" prostoru v médiích
Silné osobnosti, které za sebou mají prokazatelný úspěch ve svém oboru
Silný nástup menších stran
skoro nic
skromná kampaň hnutí Úsvit přímé demokracie
skromnost ( kromě ANO ) + minimální agresivita ( negativní kampaň )
Skvělá kampaň SZ, která dokazuje, že i za mále peněz se dá dělat hodně muziky. Design vizuálů, témata, osobnosti a v neposlední řadě i videa (medajlonky krajských lídrů) velmi vydařené.
Skvělé video (song) Strany zelených - Barva tvýho hlasu, a potom také neuvěřitelně špatný volební spot Bobošíkové s Klausem
slabá negativní kampaň. Pirátská kampaň ve dvou verzích (Pražská a Ostravská)
sliby
sliby
Sliby bez konkrétních návrhů - negativně
Sliby pomoct těm nejslabším. Dětem a mladým rodinám. Zdravotní péče a hlavně stát s dostatkem pracovních příležitostí. Důchodcům zaručit klidné stáří. Poslance bez imunity a majetkové přiznání poslanců a politiků před vstupem do politiky a při ukončení jejich funkčních období. Také podívat se na nabité bohatství jejich rodin. Pak by se asi odstranili kmotři a vstup do politiky pro obohacení.
Sliby stran, které již dokázali že to co mají v předvolební kampani stejně nikdy nedodrží a ted to samé slibují znovu.
Sliby.
Slogan SPOZ "Zastavili jsme Kalouska"
slogany
Slogany strany ANO. Souhlasím s nimi, věřím jim i mají hezký design.
slovo prosím
slušnost
Snad rozměry kampaně ANO, ale i chudších nových stran (Svobodní, Hlavu vzhůru, KDU-ČSL, Úsvit). A že začala dost pozdě (i na to, že jsou volby předčasné)
snaha miloše zemana vytvořit novou "národní frontu" (spoz + ksčm + část čssd - tedy všechny kdo mu jdou na ruku) a posílit tak svoje ambice změnit politický systém v této zemi na autokracii. to tu ještě nebylo.
snaha o potírání korupce, chuť nastartovat ekonomiku, transparentnost
Snaha velkých stran démonizovat nové subjekty na politické scéně
Snaha zaujmout hlavně mladé voliče. Moderní reklama.
Sociální sítě
song Můj hlas je zelenej Ondřeje Lišky
SOučasná kampaň mě zaujímá spíš negativně a konkrétně je ti strana ANO, která nenápadně, ale naprosto neférově ovlivňuje voliče skoupením téměř všech českých tištěných médií!
Současná právě probíhající kampaň k volbám mě nezaujala ničím. Pro mě je plytká, suchá, bez chuti bez zápachu prostě nudná. Nemá zkrátka šťávu a je bez nápadu.
Spis co me rozcililo :D treba prosadime fungujici (zadluzeny) stat :D proc kampane investuji vubec do reklamy? radeji byste meli natocit nejake diskuze akorad clovek rozcili kdyz to vidi v aute... boze hnus
Spor o použití slova Metelesku Blesku
Spoty
spoty
SPOZ - a jejich slogan "Zastavili jsme Kalouska". Strana, která není ve sněmovně, nemůže přece nic takového říkat...Pak to vypadá, že vládu zastavil někdo z Hradu... :)
Stále stejné tváře i sliby, které se pak neplní. Na druhé straně Hnutí Úsvit, které sleduji při všech příležitostech a chci jej volit. Chci už konečně konec politiky, jaká se dělala 20 let.
Stoupající tendence strany ANO
Strach z Ano a pana Babiše - u mnoha politiků je zřetelný
Strana ANO..
Strana Zelených a jejich kampaň na FB (zelené fotky)
Stránky volené strany
Strany na sebe navzájem neútočí
Strany na sebe přestaly agresivně útočit v médiích a raději se vydaly propagovat svůj program do ulic. Začaly se více věnovat předvolebním meetingům a debatami s lidmi. Místo bilbordů teď využívají především sociální sítě viz facebook.
Strany s většinou hlasů se bojí, že lidé začnou volit malé strany. Velké strany voliče velmi zklamaly a nemyslím si, že se něco změní v tom, jak jednají.
strašně moc billboardů a letáků od hnutí ANO,bohužel :/
Strategie pana Babiše - sladké snídaně a svačinky pro kolemjdoucí
Střet zájmů p. Babiše.
Styl antispotu (agrese ktera je vkladana do antireklam na konkurencni volebni strany)
Suma, kterou strany za kampaň vynakládají...
systém školstí, práce
Systematická ignorace menších stran, rozplizlé neurčité "programy" velkých stran a zvláště tzv. "hnutí".
špatná paměť českých voličů...
Takový kecy jako letos, jsem od politiků ještě neslyšela
ted mě nenapadá
televizní debaty
Televizní spoty
textova odpoved - nevyplnuji doporucuji v dotaznikach nedavat textove odpovedi jako povinne
těžko říct
To jak k nim přistupují ostatní.
To jak mají plnou hubu slibů které po volbách nikdy neplní. Jsou to jen tlučhuby, které se chtějí zalíbit.
to že ANO deklaruje, že je kampaň stála 50 mil korun, ač odhaduju tak na miliardu...
To že jsou mimořádné.
to že strany neměly čas na větší kampaně.
To, jak jsou kampaně špatně udělané...nemoderní plakáty KSČM, skoro neviditelné - nepoutající billboardy SPOZU, ošklivé plakáty Pirátů...
To, jak lidé mají potřebu podporovat burany a radikály.
To, jak moc se do toho pletou umělci. Což už se tedy dělo i dříve. A dále pak příšerná agresivita (která vyvrcholila u prezidentských voleb).
To, jak některé strany se schovávají za známé osobnosti a nejsou schopni pořádně říct, co vlastně chtějí (negativně). Naopak některé strany si na nic nehrají a i když nejsou tolik zmiňovány, tak se snaží prosadit bez populismu.
to, že negativní kampaň opět pokračuje
To, že některé strany stále jdou za tím jedním a ne že každý rok mvymýšlejí co asi nového by vymysleli ! Aby zaujali. Když prostě řeknu A letos a nopodaří se to nebo málo, zkusím to A i další rok aby to mělo účinnost a ne že si budu vymýšlet B, C nebo D .......
To, že více než na propagaci svých politických stran, dává spousta subjektů přednost diskreditaci konkurence.
To, že všichni hází špínu na ostatní, ale nikdo nepředloží konkrétní návrhy řešení.
TOP 09 - Agent 009
TOP 09 - vtip kampaně
top 09 má dlouhodobě nejlepší kampaň, co se týče grafického zpracování
TOP09 Agent
Transparentnost sponzoringu volebních kampaní u některých stran
Trapná písnička Strany Zelených
Trapný kníže, který si zas na něco hraje.
trapný pokus zombií s heslem #volím_pravici
Trestní odpovědnost a odvolatelnost
twgs
Ty, píčo! :)
U každé kampaně přemýšlím, jestli dokážou hesla na bilbordech někoho přimět volit danou stranu. Zaujal mě nápad na reklamu s Babišem a Jágrem na kuřata. Přijde mi to jako vychytralý tah před volbami.
U ÚSVITU MOŽNOST PŘÍMÉ DEMOKRACIE- ŽE BYCH SE KONEČNĚ MOHLA CÍTIT JAKO OBČAN, NE JAKO OTROK NÁJEZDŮ SOUDRUŽEK Z ÚŘADŮ TYPU"ZAPLA´T UHLÍŘI!" A JEJICH ABSOLUTNÍ IGNORANCE, KDYŽ JÁ POTŘEBOVALA POMOC STÁT. ÚŘEDNÍKŮ. ZCELA JSEM VE VÍTĚZSTVÍ NEVĚŘILA- TAKŽE JSEM DCEŘI DOPORUČILA SE ZPĚT DO ČR NEVRACET.
U většiny stran pouze hesla, bez sdělení programu. Volebních debat v televizi se mohou zúčastnit jen vybrané strany. Například Česká pirátská strana a Svobodní na debatách chybí, i když mají srovnatelné nebo i vyšší preference se Stranou zelených. Ve většině průzkumů známých agentur nejsou malé strany uvedeny.
ubohé antikampaně proti Andreju Babišovi a jeho straně Ano 2011
Udivuje mě drzost některých stran, vědomé lhaní, v lepším případě "mlžení" o určitých známých věcech.
Udivuje mě, že se stále SPOZ nepřejmenovali, aby aspoň na první pohled nepatřili k našemu panu prezidentovi. Jinak nevím... V Čechách mě už nic nepřekvapí.
upřímně, nic
Upřímnost Tomia Okamury.
urážky mezi představiteli stran, jen to dokládá neschopnost našich politiků být seriózní
Úspěch podnikatelského stdužení
utlačování malých stran nesmyslnými průzkumy
útlum pravicových stran
už dlouho sem mi líbí Okamura, takže mě zaujal on svými názory :)
už nic
V mém městě letos tolik kampaní nebylo, např.: o proti prezidentských voleb
V mnoha případech jsem se na regionální úrovni divila, kdo všechno za některé subjekty "mluví".
v negativním slova smyslů mě zaujala protikampaň
V negativním slova smyslu mě zaujalo, že někteří, kteří nemají příliš úspěchů, vymýšlejí nové strany, případně se někam přesouvají, aby měli šanci. V pozitivním slova smyslu mě zaujalo, že ačkoliv jsou volební kampaně dost agresivní, není nic tak vyhrocené a přehnané jako v posledních prezidentských volbách - mohlo to teď být horší.
v negativním smyslu slova - až trapná propagace strany ANO - demagogie, na které staví SPOZ a KSČM
v podstatě nic
v rádiích časté jméno Babiš - jako agent, urážející, hledají jen na něj špínu
V současné kampani asi roztříštěnost a to, co do počtu stran, které mají reálnou šanci se dostat do sněmovny a také široká škála řešených témat (každá strana si našla minimálně jedno téma pro nalákání voličů a na tom kampaň staví).
V tomto ohledu nic, průběh je všeobecně stejný jako třeba u předchozích prezidentských voleb. Jde mi o výsledek.
vcelku nic, možná až na ten běžný antikomunismus
Vcelku značný zájem mých známých o tuto volební kampaň a rozhodnutí většiny jít k volbám a volit.
Ve své podstatě vůbec nic... pouze cítím zodpovědnost ke svému státu podílet se na změně k lepším zítřkům
Velice mě zaujala až agresivita a přehnaná propagace strany ANO. Jejich reklama, na kterou narážím VŠUDE, se mi hnusí !!
velká kampaň ANO, Schwarzenberg jako James Bond a že Bobošíová se asi nikdy nevzdá, zvlášť když jí teď podporuje Klaus
Velká podpora mladých voličů
velké množství anti-kampaní
velké strany mají reklamu prakticky všude, ty malé nedostávají tolik prostoru
Velký výskyt anonymních antikampaní
velký zájem a otevřenost veřejnosti
Velký zájem lidí o nové strany, které se ucházejí o místo v parlamentu. Že politiku začíná sledovat čím dál tím více lidí, kteří si začínají uvědomovat její význam.
Velký zájem o stranu ANO
větší dravost stran
Většina stran není příliš vidět, žádné spoty, žádné plakáty.
Většina stran už zcela rezignovala (možná ji jen upozadila) na svou vizi, ideu směřování státu. Ukazují se pouze tváře a obecná planá hesla.
Více méně, mne nezaujala
videa na internetu
Videa strany zelenych
Videa SZ
videoklip Ondřeje Lišky
virální reklama TOP09
virální videa (babišovo kuře, zelenej hlas, ods v hospodě)
Volební kampaň ODS
Volební klipy
volební meetingy hnutí ANO
Volební program
Volební program TOP 09, kde je řeč o zvýšení šance studia v zahraničí. Samozřejmě také nápad TOP 09 s agentem Schwarzenbergem.
Volební program ÚSVITU :-)
vše
Všudypřítomnost Babiše
vtip televizní reklamy ANO - Babiš s Jágrem
Vtipné televizní spoty,koblihy v metru
vtírání se politiků
vůbec nic
vůbec nic
Vubec nic, clovek je lidmi, kteri maji byt elita naroda, kteri maji byt kladnym vzorem ostatnim, totalne znechucen, bohuzel jsou s prominutim luzou, ale nekdo tam byt musi a levice nic nevyresi, pravice sice neni o moc lepsi, ale levice zatim jenom dokazala vymyslet dalsi regulace a svazovat lidem a firmam ruce.
vůbec nic, je to pořád stejné
Vůbec nic.
Vůbec nic. Pravidelně se vytahuje špína na všechny strany.
Vyčpělost hesel typu "Prosadíme dobře fungující stát", "Dáme zemi do pořádku" apod.
Vyprázdněnost TOP 09 + ODS. Že ČSSD opět spadla k tomu, proč se jí říká populistická levice. Originální kampaň strany zelených.
výrazné zvýšení zájmu občanů ČR o politickou situaci, hnutí ANO, které dalo lidem novou naději
vystoupení ČR z EU, zrušení nepotřebných daní
Vytrvalost lidí v přesvědčování
vyuzivani socialnich siti
využití sloganu Volím_pravici v kampani ODS, které si ani nezjistila že tento slogan má jako doménu již dlouho zaregistrovaná strana Svobodných, jak média tuto pravdu převrací a tvrdí že Svobodní ODS slogan ukradli.
využití sociálních sítí
Využívání sociálních sítí k zisku nových voličů.
Vzájemné napadání a parodování stran.
vzestup ANO
Vzestup StBáka Babiše z uplacených "průzkumů" veřejného mínění, aby odebral hlasy ČSSD...
Vzrůstající agresivita některých stran a antikampaně. Působí to na mě přesně opačně, než by tvůrci antikampaní chtěli. Přece nedám hlas někomu, kdo místo srozumitelného vysvětlování vlastního programu boxuje nalevo napravo. Asi mi nemá co nabídnout, když se sám zabývá kravinami.
Vzteklost v diskuzích pana Okamury
x
x
xxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zadky
Zajímavé zpracování reklamních kampaní.
Záleží jaké kampaně (koho), určitě mě zaujmou vtipná a fungující hesla.
zapojení menších stran
zapojení prezidenta republiky do kampaně SPOZ
Zaslepenost lidí, kterým stačí mediální obraz strany a nezajímá je její pozadí (např.: ANO a komunistická a STBácka minulost p.Babiše).
Zasrany ANO, hodil sem po nich koblihu,
Zatím se obešla bez negativní a urážlivé kampaně.
zatím žádná Kubiceho zpráva
Zaujal mě Tomio s tím, jak oslovuje normální lidi, že si máme bránit náš stát a že ho nemají rozkrádat politici.
Zaujala mě hlavně antikampaň proti TOP09, ale v negativním slova smyslu. Myslím, že takhle by se to dělat nemělo a opravdu mě to odpuzuje.
Zaujala mě idiocie strany která tvrdí že zastavila kalouska. Jinak moje úvaha koho volit se nezakaládá na nićem z otázky číslo 12, bohužel možnost ' jiné' tam chybí...
zaujala mne Sobotkova lesklá pleš
Zaujalo mě jak top09 soustavně přetváří starého muže na ikonu a hrdinu, místo politika. Musí se však uznat, že je ta kampaň asi dobře cílená na mladší voliče. Akorát je to stejně opravdové a upřímné, jako když Kalousek obsluhuje hosty v restauraci. A jako když jiná strana rozdává koblihy z pekárny vlastního předsedy. No a pak mě zaujalo, jak by hodně stran vybíralo stále nějaké nové daně a pokud možno těm bohatým. Třídní boj pokračuje a vše se měří podle toho, kolik kdo má. A kdo má víc, je špatný a musí za to zaplatit.
Zaujalo mě například, jaké používají strany prostředky k tomu, aby zaujaly všemožné skupiny voličů - např. ODS - hashtagy.
Zaujalo mě, jak hnusně agresivní kampaně jsou. Leze mi to krkem a vidím rudě, jakmile spatřím jakýkoliv plakát nebo leták.
Zaujalo mě, jakou nejistotu vneslo ANO mezi velké strany :)
Zaujalo me, ze zadna strana nebyla schopna vyprodukovat zajimavy a vkusny televizni spot :-)
Zaujalo mě, že je o volební kampani více slyšet než v předešlých letech. V minulých letech jsem skoro ani nevěděla, že nějaké volby jsou.
Zaujalo mě, že to jde i bez vlezlé kampaně, mám na mysli piráty. Všude se vyskytující obličeje předsedů stran mě opravdu nebaví, je mi líto vyhozených peněz za takový nesmysl.
Zaujalo v negativním kontextu: To, že je někdo schopný dát hlas na základě toho, že dostal koblihu.
zaujalo v negativním slova smyslu - SPOZ a jejich negativní kampaň na Kalouska, dle mého naprosto nevhodné prohlášení prezidenta o tom, že je bude volit a také velké množství nestranníků kandidujících za jejich stranu na kandidátce. Naopak mne překvapila pozitivní kampaň ve formě plakátů KDU-ČSL, nikoho neurážejí, nepomlouvají.
Zaujalo? v kladném slova smyslu nic, v tom záporném agresivita a útočnost.
Zaujalo...Spíše se divím, co všechno si dané politické strany dovolí. KDU-ČSL jezdí po městě a vyřvává, ČSSD otravuje lidi na náměstí, ANO na mě zírá z každého billboardu..Už je toho moc.
zběsilé převolební průzkumy
ze nebyla tak agresivni
Ze to stmeluje mlade lidi..
Ze uz je to tu zase =)
Zmanipulovanost médií.
změna politického systému s odvolatelností a trestní odpovědností politiků, přímá volba
Známe osobnosti v politických stranách (herci, atd.)
známka Miloše Zemana na billboardech Zemanovců, která jako by "z oka vypadla" dříve používané známce Karla Schwarzenberga
Znělka strany Úsvit Tomia Okamury
zoufale sliby
zoufalost
zoufalost ODS
Zpracování, grafika a nápad TOP09
Způsob, jakým se snaží levicové a nové strany ujistit voliče, že když je zvolí, vše najednou bude lepší, nikdo nebude krást, podvádět. Populismus.
zyvšující se nervozita zavedených stran
Žádné brutální akce politických stran.
Že ANO a Úsvit, tedy více či méně kopie fatálně neúspěšného projektu "Věci veřejné", se chystá volit tak vysoké procento populace - soudě podle předvolebních průzkumů. Jako by voliči neměli žádnou sebereflexi a nevzali si žádné poučení z minulých období.
že byla krátká
že byla nudná----
že členové vlády odborníků dělají kampaň SPOZ za veřejné prostředky; že kampaň rozděluje kolegy, přátele, rodiny; že se stále více používají jako argumenty prázdná klišé a lži
že i malé a nové strany,resp. hnutí jsou vidět a slyšet :))
Že je schopna až do takové míry ovlivnit veřejné mínění a přebít negativní zkušenosti občanů s danými stranami.
Že je tu konečně někdo nový, kdo za to stojí.
že je v demokratické státě možná cenzura
že jí je tolik
Že ji nesleduji.
že jsou vidět jen některé strany
že lidé zapomínají na minulost a neuvědomí si kdo tu za těch 24 let vládl a stále dokola ty strany volí ....
Že na lidi fungují plakáty, kde není nic důležitého napsáno, většinou jen to, že je strana ta super a každý by ji měl volit, a oni jen slepě hlasují, aniž by si něco zjistili, hlavními důvody, proč volí tak, jak volí, bývají naprosto nesmyslné předsudky nebo osobnosti v jednotlivých stranách.
Že na skepsi obyvatel strany odpověděly ještě vyprázdněnější agitací ve veřejném prostoru, než bývalo obvyklé...
Že nebyla natolik agresivní jako minulá-prezidentská kampaň. To se mi opravdu hnusilo. Považuji za ubohé získávat si hlasy tím, že (velmi často nepravdivě) pomlouvám své konkurenty. Pokud je na tomto nějaká kampaň zcela postavena, strana si může být jista, že můj hlas nedostane.
Že někdo může volit Babiše jen proto, že jeho obličej vidí nejčastěji na plakátech podél silnic.
Že některé strany nebyly vůbec vidět na ulicích (plakáty, billboardy, rozdávání letáků, akce) - např. Svobodní občané, Piráti
že není nic novéo
Že nevídám téměř žádné stánky na veřejnosti.
že řada stran slibuje nesplnitelné
že se člověk evidentně v minulosti spolupracujici s STB vydava za cisteho jako lilie + rekordne nizke procento volicu ODS (dle pruzkumu) + hodne lidi volici komunisty a to i mezi mladymi..
že se do vlády opět snaží dostat podvodníci, zloději, lháři a prospěcháři, kteří tuto zem tunelují od doby havlovců, jako je Schwanzenberg, Němcová, Kalousek, Babiš a spol.
že se jí lidé nechávají tak moc ovlivnit
Že se se mnou zástupci strany baví, že mě poslouchají a zajímají se o to, co se mi nelíbí.
Že se strana svobodných konečně poučila z voleb minulých a začala víc jednat face-to-face i na ulici. Přece jenom obsluhu internetových browserů a vyhledávačů má v malíku počítám tak 2 procenta lidí v této republice, ten zbytek má v záložkách youtube, seznam a facebook, a o dalších 99,9 procentech informací na internetu vůbec netuší. O lidech, kteří vůbec nemají a neměli internet, se radši v roce 2013 nebudu zmiňovat.
že se v rámci kampaně řeší i (pro mě důležitá) problematika přirozených porodů, porodů doma a legalizace plného rozsahu práce porodních asistentek
Že stojí tolik prachů.
že SZ volí hodně i staří lidé
Že takřka vůbec nebyla negativní (oproti posledním).
že ty kurvy staré zkorumpované od toho koryta prostě ne a ne jít pryč a furt blbnou lidem hlavy! předvolební diskuze to byl prostě hnus
Že úspěch záleží na penězích. Obrovský vliv předvolebních průzkumů
Že velké strany opakují stále stejné všeobecné fráze, např "prosadíme dobře fungující stát", "dáme zemi do pořádku". Co je to "dobře fungující", "dát do pořádku"? Čekal jsem, že půjdou trochu do sebe a budou trochu nápaditější, konkrétnější. Takto je ale aspoň vidět, že jim nejde o změnu, ale chtějí zůstat v zajetých kolejích.
Že všichni něco slibují a pak se z toho odvětví 'sliby chyby' :)
Že všichni vědí, co udělat. Ale ani strany, které u nas funguji nekolik let, zatím moc neuděli.
Že za strany se stavějí i lidé co nikdy do politiky nemluvili
že zatím není vyloženě negativní
Že Zemanovci založili svou volební kampaň na tom, že sesadili Kalouska. To je sprosté a neetické, podle mého názoru.
1) ANO
2) ČSSD
3) HLAVU VZHŮRU
4) KDU-ČSL
5) KSČM
6) ODS
7) TOP 09
8) PIRÁTI
9) SPOZ
10) SVOBODNÍ
11) SZ
12) ÚSVIT
14. Můžete vybrat plakát, jenž Vás nejvíce zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TOP 09 | 199 | 20,52 % | 20,49 % |
SVOBODNÍ | 188 | 19,38 % | 19,36 % |
ANO | 160 | 16,49 % | 16,48 % |
ÚSVIT | 102 | 10,52 % | 10,5 % |
ODS | 92 | 9,48 % | 9,47 % |
PIRÁTI | 66 | 6,8 % | 6,8 % |
SZ | 52 | 5,36 % | 5,36 % |
KSČM | 37 | 3,81 % | 3,81 % |
ČSSD | 32 | 3,3 % | 3,3 % |
KDU-ČSL | 24 | 2,47 % | 2,47 % |
SPOZ | 11 | 1,13 % | 1,13 % |
HLAVU VZHŮRU | 7 | 0,72 % | 0,72 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.