Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zhodnocení marketingové komunikace

Zhodnocení marketingové komunikace

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Katka Formanová
Šetření:11. 02. 2024 - 10. 03. 2024
Počet respondentů:325
Počet otázek (max/průměr):27 / 23.6
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentkou magisterského studia na Provozně ekonomické fakultě České zemědělské univerzity v Praze. Ráda bych Vás požádala o pár minut Vašeho času vyplněním mého dotazníku na téma „Zhodnocení marketingové komunikace vybrané značky“. Vaše odpovědi budou velice důležitou součástí mé práce. Dotazníkové šetření je zcela anonymní.

 

Moc děkuji za Váš čas,

Bc. Katka Formanová

Odpovědi respondentů

1. Jakou formou nejraději získáváte informace o produktu/společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové stránky17252,92 %52,92 %  
Sociální sítě13541,54 %41,54 %  
E-maily82,46 %2,46 %  
Tiskové zprávy30,92 %0,92 %  
Reklamy v TV, rádiu10,31 %0,31 %  
z obalu10,31 %0,31 %  
Telefonní hovor10,31 %0,31 %  
YouTube recenze10,31 %0,31 %  
Recenze, na sociálních sítích (YouTube) nebo na obyčejném webu10,31 %0,31 %  
Hodnocení Google10,31 %0,31 %  
nejraději je nedostávám10,31 %0,31 %  

Graf

2. Jaké jsou Vaše oblíbené typy reklam? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na sociálních sítích19259,08 %59,08 %  
Reklama na internetu13340,92 %40,92 %  
Televizní reklama10131,08 %31,08 %  
Spolupráce s influencery8927,38 %27,38 %  
Reklama v rádiu206,15 %6,15 %  
Reklama v tisku195,85 %5,85 %  
Prostřednictvím emailu144,31 %4,31 %  
žádné103,08 %3,08 %  
žádná41,23 %1,23 %  
Zadne20,62 %0,62 %  
nemám ráda reklamy20,62 %0,62 %  
nemám rád reklamy20,62 %0,62 %  
Reklamu nesleduji.10,31 %0,31 %  
Vyhýbám se reklamám. 10,31 %0,31 %  
Nenávidím reklamy všeho druhu 10,31 %0,31 %  
Guerilla marketing10,31 %0,31 %  
žádná reklama10,31 %0,31 %  
Žádné, reklamy mě obtěžují 10,31 %0,31 %  
Eventy10,31 %0,31 %  
žádná reklama :-)10,31 %0,31 %  
Zadny, nesnasim reklamy10,31 %0,31 %  
Nemám oblíbený typ reklamy. 10,31 %0,31 %  
žádné, strčte si jakoukoliv reklamu do prdele10,31 %0,31 %  
papírové letáky10,31 %0,31 %  
Reklama nemůže být oblíbená.10,31 %0,31 %  
nemám rád; nejvýše samostatné letáčky10,31 %0,31 %  
žádné. nenakupuju u firem, které mě obtěžují raklamami10,31 %0,31 %  
Nemám rád reklamu10,31 %0,31 %  
reklama na vozidle 10,31 %0,31 %  
nemám ráda reklamy (když bych musela vybrat, tak TV)10,31 %0,31 %  
Guerilla reklama v realném světě10,31 %0,31 %  
Reklamu nesleduji10,31 %0,31 %  
Neexistence10,31 %0,31 %  
ani jedna10,31 %0,31 %  

Graf

3. Jaké jsou Vaše oblíbené sociální sítě? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram21867,08 %67,08 %  
You Tube18456,62 %56,62 %  
Facebook18155,69 %55,69 %  
TikTok9128 %28 %  
LinkedIn4313,23 %13,23 %  
Twitter4112,62 %12,62 %  
Snapchat278,31 %8,31 %  
Žádné 103,08 %3,08 %  
Threads20,62 %0,62 %  
Reddit20,62 %0,62 %  
nepoužívám20,62 %0,62 %  
Zadne10,31 %0,31 %  
Viber, WhatsApp, Pinterest , Messenger 10,31 %0,31 %  
Emimino.cz10,31 %0,31 %  
WU10,31 %0,31 %  
Discord10,31 %0,31 %  
Threds10,31 %0,31 %  
You Tube premium, Whatsapp10,31 %0,31 %  
Whatsapp10,31 %0,31 %  
Pinterest, Whatsapp10,31 %0,31 %  
youtube se nepíše odděleně10,31 %0,31 %  

Graf

4. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Krátké videa (reals)11936,62 %36,62 %  
Fotografie8024,62 %24,62 %  
Videa5617,23 %17,23 %  
Textové příspěvky4714,46 %14,46 %  
Odkazy na články / webové stránky134 %4 %  
nic20,62 %0,62 %  
Kromě odkazů na články / webové stránky vše z výše uvedeného10,31 %0,31 %  
žádný10,31 %0,31 %  
Foto, text10,31 %0,31 %  
Žádné 10,31 %0,31 %  
nelezu na ně10,31 %0,31 %  
nepoužívám sociální sitě10,31 %0,31 %  
Nesledují 10,31 %0,31 %  
nepoužívám10,31 %0,31 %  

Graf

5. Máte pocit, že reklamy ovlivňují Vaše preference a rozhodování o nákupu produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Silně ovlivňují vs. Slabě ovlivňují1-2-3-4-52.9291.487

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Co Vás nejvíce motivuje k interakci s komunikujícími prvky v reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavý obsah12137,23 %37,23 %  
Získání slevy nebo nabídky10933,54 %33,54 %  
Vizuální atraktivita, zábava3912 %12 %  
Šance na výhru3510,77 %10,77 %  
nic82,46 %2,46 %  
Spíše nic, vůbec neinteraguji10,31 %0,31 %  
Vůbec nic 10,31 %0,31 %  
nic, snažím se jim vyhnout10,31 %0,31 %  
Nechápu otázku 10,31 %0,31 %  
to,ýže dané zboží potřebuju10,31 %0,31 %  
Snažím se neinteragovat10,31 %0,31 %  
Nereaguji na reklamy. 10,31 %0,31 %  
neexistence reklamy10,31 %0,31 %  
asi nic10,31 %0,31 %  
prémiová kvalita10,31 %0,31 %  
neinteraguju s reklamou10,31 %0,31 %  
Proklamace reálných přínosů, dobré složení, vliv na zdraví, pozitivní vliv na život/životní prostředí 10,31 %0,31 %  
kreativita reklamy, moje aktuální potřeba po produktu/službě v reklamě10,31 %0,31 %  

Graf

7. Jaké máte zkušenosti s ochutnávkami v obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Měl/a jsem pozitivní zkušenost10933,54 %33,54 %  
Nikdy jsem se neúčastnil/a8024,62 %24,62 %  
Měl/a jsem neutrální zkušenost8024,62 %24,62 %  
Takovýmto akcím se vyhýbám5516,92 %16,92 %  
Měl/a jsem negativní zkušenost10,31 %0,31 %  

Graf

8. Jste vegetarián/vegan nebo o omezení spotřeby masa přemýšlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jsem vegetarián / veganotázka č. 9, Zčásti omezuji masootázka č. 9, Přemýšlím o omezení masaotázka č. 9, Nechci omezit masootázka č. 10, Vyloženě nesouhlasím s omezováním masaotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechci omezit maso15648 %48 %  
Přemýšlím o omezení masa5516,92 %16,92 %  
Zčásti omezuji maso5416,62 %16,62 %  
Vyloženě nesouhlasím s omezováním masa3611,08 %11,08 %  
Jsem vegetarián / vegan247,38 %7,38 %  

Graf

9. Z jakého důvodu omezujete maso? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Etické důvody5642,11 %17,23 %  
Podpora udržitelnosti5339,85 %16,31 %  
Zdravotní důvody4130,83 %12,62 %  
Maso nemám rád/a3425,56 %10,46 %  
Nová zkušenost2015,04 %6,15 %  
Módní trend118,27 %3,38 %  
Výkony při sportu43,01 %1,23 %  
Nemusím ho v moc celkem množství.10,75 %0,31 %  
Cena masa a masných výrobků10,75 %0,31 %  
Dokument na Netflixu - Jídlo dělá člověka: Experiment s dvojčaty (2024)10,75 %0,31 %  
Levnější stravování10,75 %0,31 %  
nechci jíst maso každý den10,75 %0,31 %  
lepší je varianta bez masa10,75 %0,31 %  
Než byl člověk vyhoštěn z ráje, stravoval se pouze rostlinami. Jíst maso znamená jít proti Boží vůli.10,75 %0,31 %  
protože není zdravé 10,75 %0,31 %  
Pritel je vegetarian,tak jsem taky10,75 %0,31 %  
často nemám ani tolik na maso chuť, takže kvůli odlehčení stravy10,75 %0,31 %  

Graf

10. Jak dobře znáte zmíněnou značku (produkt)? (viz. fotografie)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Zaznamenali jste některou kampaň s Garden Gourmet (Veganuary (Leden bez masa), Veggie Challenge (30 dnů rostlinně), Začni týden bez masa (Každé pondělí bez masa), TV spoty (Odlehčete sobě i planetě, ..)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 14, Nevím / Nejsem si jistý/áotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16450,46 %50,46 %  
Ano10432 %32 %  
Nevím / Nejsem si jistý/á5717,54 %17,54 %  

Graf

12. Pokud jste zaznamenali kampaň "Začni týden bez masa" (tzn. každé pondělí si dát bezmasý produkt), co Vás na této kampani zaujalo nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Poselství kampaněotázka č. 13, Výzva ke zvážení vlastní spotřeby masaotázka č. 13, Zapojení s influenceryotázka č. 13, Nezaznamenal/a jsem tuto kampaňotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výzva ke zvážení vlastní spotřeby masa5835,58 %17,85 %  
Nezaznamenal/a jsem tuto kampaň5734,97 %17,54 %  
Poselství kampaně2615,95 %8 %  
Zapojení s influencery2213,5 %6,77 %  

Graf

13. Ovlivnila kampaň "Začni týden bez masa" Vaše rozhodnutí o konzumaci masa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neovlivnila mě6258,49 %19,08 %  
Ne, ale uvažuji o tom2927,36 %8,92 %  
Ano, začal/a jsem praktikovat týden bez masa1514,15 %4,62 %  

Graf

14. Jak důležitá je / by byla cena při Vašem rozhodování o nákupu produktů značky Garden Gourmet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důležitá12337,85 %37,85 %  
Velmi důležitá8024,62 %24,62 %  
Neutrální6620,31 %20,31 %  
Zcela nedůležitá3410,46 %10,46 %  
Méně důležitá226,77 %6,77 %  

Graf

15. Jak hodnotíte přesnost a přehlednost prezentace produktů Garden Gourmet (ty v pravém horním rohu) v regálu na této fotografii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přesné a přehledné12739,08 %39,08 %  
Neutrální11736 %36 %  
Velmi přesné a přehledné5216 %16 %  
Nepřesné a nepřehledné226,77 %6,77 %  
Velmi nepřesné a nepřehledné72,15 %2,15 %  

Graf

16. Co Vás na fotografii předtím nejvíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty Garden Gourmet14644,92 %44,92 %  
Celkový design regálu9529,23 %29,23 %  
Produkty jiných značek4012,31 %12,31 %  
Nic206,15 %6,15 %  
Značku neznám, nezaujalo mě nic10,31 %0,31 %  
Moc zboží 10,31 %0,31 %  
Prázdná sekce10,31 %0,31 %  
světlo10,31 %0,31 %  
Vypadá trochu chaoticky.10,31 %0,31 %  
Vůbec neznám zmíněné produkty 10,31 %0,31 %  
uhehrh10,31 %0,31 %  
Mezera ve dvěřích, samolepky na skle překrývající produkty10,31 %0,31 %  
nic, tento sortiment mě nezajímá10,31 %0,31 %  
ty nálepky u držátek10,31 %0,31 %  
nepřehledné10,31 %0,31 %  
akční ceny10,31 %0,31 %  
Je to regal ake su v obchode bezne a prezentacia je obvykla, takze "nejvic" ma zaujalo "nic", v zmysle odpovedi na predchadzajucu otazku "neutralni"10,31 %0,31 %  
Jak jsou nahoře vystavena velká balení a směrem dolů se zmenšují. 10,31 %0,31 %  
Nic, nezajímám se o vegetariánskou stravu10,31 %0,31 %  
zbytečnost10,31 %0,31 %  
pomozte neplýtvat10,31 %0,31 %  
spodní regál10,31 %0,31 %  
fotografie je moc malá10,31 %0,31 %  
Že je tam nacpáno spousta zboží na malém prostoru10,31 %0,31 %  
jediný mají zelený obal10,31 %0,31 %  
Spousta zelené barvy.10,31 %0,31 %  
Nic, nejsem vegetarián/vegan10,31 %0,31 %  
nezaujalo mne nic10,31 %0,31 %  

Graf

17. Konzumujete produkty Garden Gourmet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19, Občasotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne21967,38 %67,38 %  
Občas6219,08 %19,08 %  
Ano4413,54 %13,54 %  

Graf

18. Jaké faktory v marketingové komunikaci značky Garden Gourmet Vás nejvíce ovlivnily při rozhodování o nákupu? (Můžete vybrat více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť6157,55 %18,77 %  
Kvalita5753,77 %17,54 %  
Zdravotní a výživové informace3633,96 %11,08 %  
Cena3230,19 %9,85 %  
Dostupnost produktů3028,3 %9,23 %  
Chtěl/a jsem zkusit něco nového2927,36 %8,92 %  
Široký sortiment produktů2624,53 %8 %  
Doporučení od známých či přátel1816,98 %5,54 %  
Důvěryhodnost1716,04 %5,23 %  
Zaujal mě obal1514,15 %4,62 %  
Znám produkty z reklamy98,49 %2,77 %  
Osvědčení o udržitelnosti32,83 %0,92 %  
žádné10,94 %0,31 %  
Nic, objednavala jsem nakup na rohlik.cz a hledala neco bez masa10,94 %0,31 %  

Graf

19. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22669,54 %69,54 %  
Muž9930,46 %30,46 %  

Graf

20. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 26 let19158,77 %58,77 %  
27 – 35 let4915,08 %15,08 %  
36 – 45 let4413,54 %13,54 %  
46 – 55 let288,62 %8,62 %  
56 a více61,85 %1,85 %  
0 - 18 let51,54 %1,54 %  
19-26 let20,62 %0,62 %  

Graf

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou14745,23 %45,23 %  
Vysokoškolské14143,38 %43,38 %  
Středoškolské s výučním listem247,38 %7,38 %  
Vyšší odborné103,08 %3,08 %  
Základní30,92 %0,92 %  

Graf

22. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka14344 %44 %  
Zaměstnaný/á12538,46 %38,46 %  
Podnikatel/ka319,54 %9,54 %  
Na mateřské/rodičovské dovolené164,92 %4,92 %  
Nezaměstnaný/á61,85 %1,85 %  
Důchodce41,23 %1,23 %  

Graf

23. V jakém kraji momentálně bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský kraj11033,85 %33,85 %  
Hlavní město Praha7623,38 %23,38 %  
Moravskoslezský kraj257,69 %7,69 %  
Jihomoravský kraj247,38 %7,38 %  
Olomoucký kraj175,23 %5,23 %  
Královehradecký kraj123,69 %3,69 %  
Jihočeský kraj113,38 %3,38 %  
Zlínský kraj103,08 %3,08 %  
Plzeňský kraj103,08 %3,08 %  
Pardubický kraj92,77 %2,77 %  
Ústecký kraj82,46 %2,46 %  
Liberecký kraj72,15 %2,15 %  
Vysočina51,54 %1,54 %  
Karlovarský kraj10,31 %0,31 %  

Graf

24. Jaká je velikost obce, kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 1 999 999 obyvatel10933,54 %33,54 %  
5 000 - 19 999 obyvatel7222,15 %22,15 %  
Do 999 obyvatel6319,38 %19,38 %  
1 000 - 4 999 obyvatel5617,23 %17,23 %  
20 000 - 99 999 obyvatel257,69 %7,69 %  

Graf

25. Žijete v domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přítelem/přítelkyní (manželem/manželkou, i s dětmi)11234,46 %34,46 %  
S rodiči8626,46 %26,46 %  
S přítelem/přítelkyní (manželem/manželkou)6520 %20 %  
Sám / sama3811,69 %11,69 %  
Ve spolubydlení247,38 %7,38 %  

Graf

26. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 001 – 70 000 Kč13140,31 %40,31 %  
Do 30 000 Kč10833,23 %33,23 %  
70 001 – 99 999 Kč6018,46 %18,46 %  
Více než 100 000 Kč268 %8 %  

Graf

27. Je něco, co byste chtěli dodat nebo sdílet ohledně marketingové komunikace, co nebylo zahrnuto v dotazníku? (Nepovinná otázka)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jaké jsou Vaše oblíbené typy reklam? Reklama v tisku, dala bych za to do závorky, že se jedná o akční letáky supermarketů. Spousta lidí to lépe pochopí a důchodci si rádi listují spíše v letáku ;-)

Kampaň "začni týden bez masa" mě ovlivnila, občas si nedám maso, ale nelze říct, že bych každé pondělí maso nejedl. Neměl jsem možnost toto odpovědět.

Mozno by bolo dobre uviest ze sa jedna o vegansky dotaznik :-) pretoze ja ako masozravec mam k veganskemu steaku niekolko vyhrad: 1. Je to polotovar a obecne preferujem radsej cerstve potraviny ktore si pripravim sam 2. Ako masozravec primarne po veganskych produktoch nesiaham (ok pri niektorych robim vynimku) a myslim ze moja preferencia je natolko 'zakorenena' ze reklama to nema moznost ovplyvnit.

Ne

Nemám rád falešné a nepravdivé pozadí reklam. ;)

Nic

Produkt by v regále umístěn tak, že bych si ho na první pohled nevšimla

Reklamy například na YouTube nebo v TV či jiných prostředcích, které nejdou “přeskočit” mě od nákupu daného produktu či značky vyloženě odrazují, jelikož mi “berou” drahocenný čas

Velmi oblivňuje mé spotřebitelské chování dostupnost daných produktů a také možnost zakoupit mraženou variantu ve větším balení

zrušit reklamy

žerte si zrní nebo co chcete ale nevnucujte to ostatním

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jakou formou nejraději získáváte informace o produktu/společnosti?

  • odpověď Webové stránky:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 – 45 let na otázku 20. Jaký je Váš věk?

2. Jaké jsou Vaše oblíbené typy reklam? (Můžete vybrat více možností)

  • odpověď Reklama na sociálních sítích:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, začal/a jsem praktikovat týden bez masa na otázku 13. Ovlivnila kampaň "Začni týden bez masa" Vaše rozhodnutí o konzumaci masa?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní trend na otázku 9. Z jakého důvodu omezujete maso? (Můžete vybrat více možností)

3. Jaké jsou Vaše oblíbené sociální sítě? (Můžete vybrat více možností)

  • odpověď You Tube:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Videa na otázku 4. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

10. Jak dobře znáte zmíněnou značku (produkt)? (viz. fotografie)

  • odpověď Nature's Promise Veggie (Albert)=Znám ji velice dobře:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi The Vegetarian Butcher=Znám ji velice dobře na otázku 10. Jak dobře znáte zmíněnou značku (produkt)? (viz. fotografie)

11. Zaznamenali jste některou kampaň s Garden Gourmet (Veganuary (Leden bez masa), Veggie Challenge (30 dnů rostlinně), Začni týden bez masa (Každé pondělí bez masa), TV spoty (Odlehčete sobě i planetě, ..)?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, začal/a jsem praktikovat týden bez masa na otázku 13. Ovlivnila kampaň "Začni týden bez masa" Vaše rozhodnutí o konzumaci masa?

16. Co Vás na fotografii předtím nejvíce zaujalo?

  • odpověď Produkty Garden Gourmet:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, začal/a jsem praktikovat týden bez masa na otázku 13. Ovlivnila kampaň "Začni týden bez masa" Vaše rozhodnutí o konzumaci masa?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní trend na otázku 9. Z jakého důvodu omezujete maso? (Můžete vybrat více možností)

20. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 19 - 26 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení s influencery na otázku 12. Pokud jste zaznamenali kampaň "Začni týden bez masa" (tzn. každé pondělí si dát bezmasý produkt), co Vás na této kampani zaujalo nejvíce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 22. Jaký je Váš sociální status?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve spolubydlení na otázku 25. Žijete v domácnosti:

22. Jaký je Váš sociální status?

  • odpověď Student/ka:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní trend na otázku 9. Z jakého důvodu omezujete maso? (Můžete vybrat více možností)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou formou nejraději získáváte informace o produktu/společnosti?

2. Jaké jsou Vaše oblíbené typy reklam? (Můžete vybrat více možností)

3. Jaké jsou Vaše oblíbené sociální sítě? (Můžete vybrat více možností)

4. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

5. Máte pocit, že reklamy ovlivňují Vaše preference a rozhodování o nákupu produktu?

6. Co Vás nejvíce motivuje k interakci s komunikujícími prvky v reklamě?

7. Jaké máte zkušenosti s ochutnávkami v obchodech?

8. Jste vegetarián/vegan nebo o omezení spotřeby masa přemýšlíte?

9. Z jakého důvodu omezujete maso? (Můžete vybrat více možností)

10. Jak dobře znáte zmíněnou značku (produkt)? (viz. fotografie)

11. Zaznamenali jste některou kampaň s Garden Gourmet (Veganuary (Leden bez masa), Veggie Challenge (30 dnů rostlinně), Začni týden bez masa (Každé pondělí bez masa), TV spoty (Odlehčete sobě i planetě, ..)?

12. Pokud jste zaznamenali kampaň "Začni týden bez masa" (tzn. každé pondělí si dát bezmasý produkt), co Vás na této kampani zaujalo nejvíce?

13. Ovlivnila kampaň "Začni týden bez masa" Vaše rozhodnutí o konzumaci masa?

14. Jak důležitá je / by byla cena při Vašem rozhodování o nákupu produktů značky Garden Gourmet?

15. Jak hodnotíte přesnost a přehlednost prezentace produktů Garden Gourmet (ty v pravém horním rohu) v regálu na této fotografii?

16. Co Vás na fotografii předtím nejvíce zaujalo?

17. Konzumujete produkty Garden Gourmet?

18. Jaké faktory v marketingové komunikaci značky Garden Gourmet Vás nejvíce ovlivnily při rozhodování o nákupu? (Můžete vybrat více možností)

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Jaký je Váš věk?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaký je Váš sociální status?

23. V jakém kraji momentálně bydlíte?

24. Jaká je velikost obce, kde bydlíte?

25. Žijete v domácnosti:

26. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou formou nejraději získáváte informace o produktu/společnosti?

2. Jaké jsou Vaše oblíbené typy reklam? (Můžete vybrat více možností)

3. Jaké jsou Vaše oblíbené sociální sítě? (Můžete vybrat více možností)

4. Jaký je Váš oblíbený typ obsahu na sociálních sítích?

5. Máte pocit, že reklamy ovlivňují Vaše preference a rozhodování o nákupu produktu?

6. Co Vás nejvíce motivuje k interakci s komunikujícími prvky v reklamě?

7. Jaké máte zkušenosti s ochutnávkami v obchodech?

8. Jste vegetarián/vegan nebo o omezení spotřeby masa přemýšlíte?

9. Z jakého důvodu omezujete maso? (Můžete vybrat více možností)

10. Jak dobře znáte zmíněnou značku (produkt)? (viz. fotografie)

11. Zaznamenali jste některou kampaň s Garden Gourmet (Veganuary (Leden bez masa), Veggie Challenge (30 dnů rostlinně), Začni týden bez masa (Každé pondělí bez masa), TV spoty (Odlehčete sobě i planetě, ..)?

12. Pokud jste zaznamenali kampaň "Začni týden bez masa" (tzn. každé pondělí si dát bezmasý produkt), co Vás na této kampani zaujalo nejvíce?

13. Ovlivnila kampaň "Začni týden bez masa" Vaše rozhodnutí o konzumaci masa?

14. Jak důležitá je / by byla cena při Vašem rozhodování o nákupu produktů značky Garden Gourmet?

15. Jak hodnotíte přesnost a přehlednost prezentace produktů Garden Gourmet (ty v pravém horním rohu) v regálu na této fotografii?

16. Co Vás na fotografii předtím nejvíce zaujalo?

17. Konzumujete produkty Garden Gourmet?

18. Jaké faktory v marketingové komunikaci značky Garden Gourmet Vás nejvíce ovlivnily při rozhodování o nákupu? (Můžete vybrat více možností)

19. Jaké je Vaše pohlaví?

20. Jaký je Váš věk?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

22. Jaký je Váš sociální status?

23. V jakém kraji momentálně bydlíte?

24. Jaká je velikost obce, kde bydlíte?

25. Žijete v domácnosti:

26. Jaký je čistý měsíční příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Formanová, K.Zhodnocení marketingové komunikace (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://79771.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.