Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Mé jméno je Veronika Kurtinová a jsem studentkou 5. ročníku Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské Technické univerzity Ostrava, oboru Marketing a obchod. Ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce na téma „Analýza postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderů“. Jelikož se jedná o alkoholický nápoj, dotazník je určen pro respondenty starší 18 let.
Vyplnění tohoto dotazníku je zcela anonymní a Vaše odpovědi budou použity pro zpracování dat v mé diplomové práci.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kingswood
55
32,93 %
32,93 %
Strongbow
38
22,75 %
22,75 %
Frisco
28
16,77 %
16,77 %
Žádná
8
4,79 %
4,79 %
Lišácké jablko
7
4,19 %
4,19 %
nevím
4
2,4 %
2,4 %
F.H. Prager
3
1,8 %
1,8 %
Strongbow, Kingswood
2
1,2 %
1,2 %
Kinswood
2
1,2 %
1,2 %
Fizz
2
1,2 %
1,2 %
ostatní odpovědi
L'AUTHENTIQUE Frisco, Strongbow Frisko birel Cider Kingswood Prager Sommersby Aspall Lišák Birell Bulmers Strongbow S tebou cider (protože ho vyrábí kamarád) Somersby Tátův sad Carling Strongbox ?
18
10,78 %
10,78 %
3. Které z následujících značek ciderů znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kingswood
156
93,41 %
93,41 %
Strongbow
153
91,62 %
91,62 %
Frisco
140
83,83 %
83,83 %
Lišácké jablko
99
59,28 %
59,28 %
Fizz
40
23,95 %
23,95 %
F.H. Prager
31
18,56 %
18,56 %
Tátův sad
23
13,77 %
13,77 %
4. Pijete cidery?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
117
70,06 %
70,06 %
Ne
50
29,94 %
29,94 %
5. Při jaké příležitosti konzumujete cidery nejčastěji?
(1 – zcela souhlasím, 2 – souhlasím, 3 – mám neutrální postoj, 4 - nesouhlasím, 5 – zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Když jsem v restauračním nebo jiném hostinském zařízení s přáteli, raději si vyberu cider než pivo.
2.547
1.82
Když jsem na festivalu nebo veřejné akci, kde je cider k dispozici, je to moje jasná volba.
2.479
1.344
Při sledování filmů nebo seriálů doma si často otevřu cider místo jiných obvyklých alkoholických nápojů.
3.009
1.684
Při rodinných oslavách s k pitíí zvolím cider, protože ho beru jako součást pohodové atmosféry.
3.094
1.607
Po náročném dni v práci je pro mě pití cideru určitý způsob odreagování a relaxace.
3.615
1.587
Na výletě si dám cider raději než jiný alkoholický nápoj, protože mě více osvěží.
2.615
1.433
Cider piji hlavně v létě.
1.855
1.15
Nealkoholický cider piji stejně často jako nealkoholické pivo.
3.53
2.095
Cider piji vždy jako alternativu k pivu či vínu.
3.162
1.811
6. Podle jakých kritérií byste si vybrali značku cideru, kterou si koupíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cena
108
64,67 %
64,67 %
Chuť
108
64,67 %
64,67 %
Příchuť
89
53,29 %
53,29 %
Značka
35
20,96 %
20,96 %
Design produktu
29
17,37 %
17,37 %
Procento alkoholu
24
14,37 %
14,37 %
Složení
22
13,17 %
13,17 %
Podíl ovoce
10
5,99 %
5,99 %
Původ výrobku/země původu
7
4,19 %
4,19 %
Šířka produktového portfolia
6
3,59 %
3,59 %
Jiné
2
1,2 %
1,2 %
Využití recyklovatelných/vratných obalů
2
1,2 %
1,2 %
7. Na škále prosím vyjádřete Vaše vnímání jednotlivých atributů loga značky F.H. Prager:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Jednoduché vs. Složité
1-2-3-4-5-6-7
3.527
3.052
Jednobarevné vs. Pestrobarevné
1-2-3-4-5-6-7
2.377
1.217
Tradiční vs. Moderní
1-2-3-4-5-6-7
3.24
2.134
Lehce čitelné vs. Těžce čitelné
1-2-3-4-5-6-7
3.036
3.065
Běžné vs. Unikátní
1-2-3-4-5-6-7
3.126
2.29
Konzervativní vs. Inovativní
1-2-3-4-5-6-7
2.994
2.174
Pečlivě zpracované vs. Nedbale zpracované
1-2-3-4-5-6-7
3.479
2.297
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Znáte značku F.H. Prager?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
129
77,25 %
77,25 %
Ano
38
22,75 %
22,75 %
9. Jak často pijete značku F.H. Prager?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denně → otázka č. 10, Několikrát týdně → otázka č. 10, Jednou za dva týdny → otázka č. 10, Jednou za měsíc → otázka č. 10, Méně často než jednou za měsíc → otázka č. 10, Nepravidelně/podle potřeby → otázka č. 10, Nikdy → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepravidelně/podle potřeby
14
34,15 %
8,38 %
Nikdy
13
31,71 %
7,78 %
Méně často než jednou za měsíc
4
9,76 %
2,4 %
Jednou za měsíc
3
7,32 %
1,8 %
Jednou za dva týdny
3
7,32 %
1,8 %
Denně
2
4,88 %
1,2 %
Několikrát týdně
2
4,88 %
1,2 %
10. Kde nejčastěji nakupujete cidery F.H. Prager?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kulturní akce a festivaly
8
30,77 %
4,79 %
Pohostinské zařízení (bistra, bary, apod.)
7
26,92 %
4,19 %
Online obchody (Rohlík.cz, Košík.cz, apod.),
6
23,08 %
3,59 %
Specializované e-shopy s alkoholickými nápoji
3
11,54 %
1,8 %
E-shop F.H. Prager
1
3,85 %
0,6 %
Supermarkety, hypermarkety, drogerie
1
3,85 %
0,6 %
11. Který produkt značky F.H. Prager je Váš nejoblíbenější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Alkoholické varianty bez příchutě (F.H. Prager 11 nebo 13)
12. Jaký typ balení značky F.H. Prager nejčastěji nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Plechovka
16
64 %
9,58 %
Lahvové
6
24 %
3,59 %
Čepované
3
12 %
1,8 %
13. Kde nejčastěji pijete produkty F.H. Prager?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Doma
10
40 %
5,99 %
Na festivalu
9
36 %
5,39 %
V pohostinských zařízeních
6
24 %
3,59 %
14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
(1 – zcela souhlasím, 2 – souhlasím, 3 – mám neutrální postoj, 4 - nesouhlasím, 5 – zcela nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Produkty značky F.H. Prager jsou kvalitně zpracované.
1.64
0.31
Produkty značky F.H. Prager jsou málo dostupné.
2.48
0.97
Produkty značky F.H. Prager mají atraktivní obaly.
1.48
0.57
Cena produktů neodpovídá jejich kvalitě.
3.76
0.662
Velikost portfolia značky F.H. Prager je dostačující.
2.12
0.426
Produkty značky F.H. Prager vnímám jako dražší.
2.08
0.634
Značka F.H. Prager skvěle komunikuje na svých sociálních sítích.
2.28
0.602
15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Známá vs. Neznámá
1-2-3-4-5-6-7
4.76
1.062
Všední vs. Originální
1-2-3-4-5-6-7
5.2
0.4
Cenově dostupná vs. Drahá
1-2-3-4-5-6-7
4.48
0.73
Konzervativní vs. Inovativní
1-2-3-4-5-6-7
4.44
1.446
Kvalitní zpracování produktu vs. Nekvalitní zpracování produktu
1-2-3-4-5-6-7
2.2
0.88
Originální vs. Nudná
1-2-3-4-5-6-7
2.56
1.286
Ekologická vs. Neekologická
1-2-3-4-5-6-7
3.12
0.586
Široce dostupná vs. Zřídka dostupná
1-2-3-4-5-6-7
5.08
1.114
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Který z následujících popisů nejlépe vystihuje, jak trávíte svůj volný čas?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Často chodím na hudební nebo kulturní festivaly a jiné venkovní akce.
3.479
1.483
Rád/a trávím čas v pohostinských zařízeních (hospody, bary apod.), kde se setkávám s přáteli.
3.006
1.491
Ve volném čase se věnuji sportu nebo jiným aktivním koníčkům (např. turistika, cyklistika apod.)
2.545
1.398
Preferuji klidnější způsob trávení volného času a většinu času trávím doma.
2.204
1.144
17. jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
110
65,87 %
65,87 %
Muž
55
32,93 %
32,93 %
Jiné
2
1,2 %
1,2 %
18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 10 000 Kč
40
24,84 %
23,95 %
30 001 – 35 000 Kč
18
11,18 %
10,78 %
10 001 – 15 000 Kč
17
10,56 %
10,18 %
20 001 – 25 000 Kč
15
9,32 %
8,98 %
25 001 – 30 000 Kč
15
9,32 %
8,98 %
35 001 – 40 000 Kč
13
8,07 %
7,78 %
15 001 – 20 000 Kč
12
7,45 %
7,19 %
40 001 – 45 000 Kč
12
7,45 %
7,19 %
50 001 – 55 000 Kč
6
3,73 %
3,59 %
45 001 – 50 000 Kč
5
3,11 %
2,99 %
60 001 a více
4
2,48 %
2,4 %
55 001 – 60 000 Kč
4
2,48 %
2,4 %
19. Jaké je vaše nejvyšší vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
83
49,7 %
49,7 %
Středoškolské s maturitou
72
43,11 %
43,11 %
Odborné s výučním listem
8
4,79 %
4,79 %
Základní
4
2,4 %
2,4 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 001 – 15 000 Kč na otázku 18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
3. Které z následujících značek ciderů znáte?
odpověď F.H. Prager:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zpracování produktu [1-2-3-4-5-6-7] Nekvalitní zpracování produktu: 2 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5-6-7] Drahá: 5 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5-6-7] Nudná: 2 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
6. Podle jakých kritérií byste si vybrali značku cideru, kterou si koupíte?
odpověď Chuť:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Když jsem v restauračním nebo jiném hostinském zařízení s přáteli, raději si vyberu cider než pivo.=3 na otázku 5. Při jaké příležitosti konzumujete cidery nejčastěji?
8. Znáte značku F.H. Prager?
odpověď Ano:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně/podle potřeby na otázku 9. Jak často pijete značku F.H. Prager?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 9. Jak často pijete značku F.H. Prager?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Alkoholické varianty bez příchutě (F.H. Prager 11 nebo 13) na otázku 11. Který produkt značky F.H. Prager je Váš nejoblíbenější?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plechovka na otázku 12. Jaký typ balení značky F.H. Prager nejčastěji nakupujete?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů neodpovídá jejich kvalitě.=4 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty značky F.H. Prager jsou kvalitně zpracované.=1 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty značky F.H. Prager jsou kvalitně zpracované.=2 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty značky F.H. Prager mají atraktivní obaly.=1 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty značky F.H. Prager vnímám jako dražší.=2 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost portfolia značky F.H. Prager je dostačující.=2 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka F.H. Prager skvěle komunikuje na svých sociálních sítích.=3 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Všední [1-2-3-4-5-6-7] Originální: 5 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5-6-7] Drahá: 5 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zpracování produktu [1-2-3-4-5-6-7] Nekvalitní zpracování produktu: 2 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5-6-7] Nudná: 2 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ekologická [1-2-3-4-5-6-7] Neekologická: 3 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Široce dostupná [1-2-3-4-5-6-7] Zřídka dostupná: 4 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi F.H. Prager na otázku 3. Které z následujících značek ciderů znáte?
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doma na otázku 13. Kde nejčastěji pijete produkty F.H. Prager?
9. Jak často pijete značku F.H. Prager?
odpověď Nepravidelně/podle potřeby:
10.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka F.H. Prager skvěle komunikuje na svých sociálních sítích.=3 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
odpověď Produkty značky F.H. Prager vnímám jako dražší.=2:
7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost portfolia značky F.H. Prager je dostačující.=2 na otázku 14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zpracování produktu [1-2-3-4-5-6-7] Nekvalitní zpracování produktu: 2 na otázku 15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Do jaké věkové kategorie patříte?
2. Která značka cideru se Vám vybaví jako první?
3. Které z následujících značek ciderů znáte?
4. Pijete cidery?
5. Při jaké příležitosti konzumujete cidery nejčastěji?
6. Podle jakých kritérií byste si vybrali značku cideru, kterou si koupíte?
7. Na škále prosím vyjádřete Vaše vnímání jednotlivých atributů loga značky F.H. Prager:
8. Znáte značku F.H. Prager?
9. Jak často pijete značku F.H. Prager?
11. Který produkt značky F.H. Prager je Váš nejoblíbenější?
12. Jaký typ balení značky F.H. Prager nejčastěji nakupujete?
13. Kde nejčastěji pijete produkty F.H. Prager?
14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
16. Který z následujících popisů nejlépe vystihuje, jak trávíte svůj volný čas?
17. jaké je Vaše pohlaví?
18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
19. Jaké je vaše nejvyšší vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Do jaké věkové kategorie patříte?
2. Která značka cideru se Vám vybaví jako první?
3. Které z následujících značek ciderů znáte?
4. Pijete cidery?
5. Při jaké příležitosti konzumujete cidery nejčastěji?
6. Podle jakých kritérií byste si vybrali značku cideru, kterou si koupíte?
7. Na škále prosím vyjádřete Vaše vnímání jednotlivých atributů loga značky F.H. Prager:
8. Znáte značku F.H. Prager?
9. Jak často pijete značku F.H. Prager?
11. Který produkt značky F.H. Prager je Váš nejoblíbenější?
12. Jaký typ balení značky F.H. Prager nejčastěji nakupujete?
13. Kde nejčastěji pijete produkty F.H. Prager?
14. Určete, do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
15. Na škále, prosím vyjádřete Vaše vnímání značky F.H. Prager podle toho, ke které z dvojice vlastností se více přikláníte:
16. Který z následujících popisů nejlépe vystihuje, jak trávíte svůj volný čas?
17. jaké je Vaše pohlaví?
18. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?
19. Jaké je vaše nejvyšší vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kurtinová, V. – Analýza postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderů (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://79808.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.