Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv sociálních sítí na chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy

Vliv sociálních sítí na chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Yelyzaveta Akymenko
Šetření:08. 02. 2024 - 09. 03. 2024
Počet respondentů:168
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.33
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou Ekonomické fakulty VŠB-TUO a chtěla bych Vás tímto požádat o vyplnění mého dotazníku, který bude sloužit jako podkladový materiál pro zpracování mé diplomové práce. Cílem tohoto dotazníku je analyzovat vliv sociálních sítí na chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy. Dotazník obsahuje 19 otázek, přičemž 5 z nich je věnováno problematice zdravé výživy, dalších 10 je zaměřeno na zkoumání vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy a zbývajících 4 otázky slouží k identifikaci respondentů. Dotazník je zcela anonymní a vyplnění vám zabere jen několik minut. Po ukončení sběru dat budou výsledky veřejně dostupné.

Děkuji Vám za vyplnění a Váš čas.

S pozdravem,

Bc. Akymenko Yelyzaveta

Odpovědi respondentů

1. Co si představíte pod pojmem zdravá výživa? (zaškrtněte všechny možnosti, které se na Vaši představu zdravé výživy vztahují)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zelenina a ovoce12976,79 %76,79 %  
Minimálně zpracované potraviny9657,14 %57,14 %  
Bio potraviny9254,76 %54,76 %  
Potraviny rostliného původu7846,43 %46,43 %  
Produkty s nízkým obsahem tuku7745,83 %45,83 %  
Potraviny bohaté na probiotika5230,95 %30,95 %  
Bezlepkové potraviny2716,07 %16,07 %  
Potraviny bohaté na bílkoviny21,19 %1,19 %  
MC donald10,6 %0,6 %  
Potraviny s vyváženým obsahem makroživin10,6 %0,6 %  
Rozmanitá strava 10,6 %0,6 %  
kvalitní maso10,6 %0,6 %  
Mléko a mléčné výrobky, vejce, ovoce, jáhly, ovesné vločky, luštěniny, ryby10,6 %0,6 %  
neobsahijici ecka, ty, ktere maji vyzivovou hodnotu10,6 %0,6 %  
Podivné potraviny 10,6 %0,6 %  
Vyváženost10,6 %0,6 %  
vyvážená strava - od každého něco ve vhodném poměru10,6 %0,6 %  
Jde zde i o složení potravin, konzervanty a přídavky, kterých by bylo býti co nejméně10,6 %0,6 %  

Graf

2. Jak byste popsali svůj současný vztah ke zdravé výživě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdravá výživa je pro mě důležitá, ale ne vždy se mi ji daří dodržovat.8047,62 %47,62 %  
Zajímám se o zdravou výživu, ale zatím nemám dostatek informací a motivace k jejímu trvalému dodržování.3621,43 %21,43 %  
Aktivně se snažím stravovat zdravě a do svého jídelníčku zařazuji převážně zdravé potraviny.3420,24 %20,24 %  
Zdravá výživa pro mě není prioritou a nevěnuji jí větší pozornost.1810,71 %10,71 %  

Graf

3. Jaký důvod Vás nejvíce ovlivňuje ke koupi zdravé výživy? (zvolte alespoň jednu možnost, maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlepšení fyzické kondice a zdraví14586,31 %86,31 %  
Prevence chronických onemocnění7745,83 %45,83 %  
Chuťové preference a osobní zkušenosti7142,26 %42,26 %  
Etické a ekologické aspekty (např. životní prostředí, udržitelnost)3420,24 %20,24 %  
Vliv médií a trendů169,52 %9,52 %  
Hubnutí, čistější pleť10,6 %0,6 %  
Občas najdu typ potraviny, která "bio" chutná lépe.Např. marmeláda10,6 %0,6 %  
Nabírani svalové hmoty 10,6 %0,6 %  
Dietní omezení (intolerance)10,6 %0,6 %  
Nekupuji 10,6 %0,6 %  
*při koupi10,6 %0,6 %  

Graf

4. Jak často nakupujete potraviny, které byste zařadili do kategorie zdravé výživy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aspon 1x týdně10461,9 %61,9 %  
Denně3319,64 %19,64 %  
1-3x měsíčně2313,69 %13,69 %  
1x za čtvrt roku52,98 %2,98 %  
Vůbec21,19 %1,19 %  
Méně často10,6 %0,6 %  

Graf

5. Používáte aktivně minimálně jednu sociální síť? (např. Facebook, Instagram, YouTube apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16698,81 %98,81 %  
Ne (přesun na otázku č.15)21,19 %1,19 %  

Graf

6. Kterou z těchto sociálních sítí používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram13580,36 %80,36 %  
Facebook13479,76 %79,76 %  
YouTube11065,48 %65,48 %  
Pinterest5834,52 %34,52 %  
TikTok5130,36 %30,36 %  
LinkedIn3420,24 %20,24 %  
Reddit31,79 %1,79 %  
Twitter31,79 %1,79 %  
Twitter (X)10,6 %0,6 %  
BeReal10,6 %0,6 %  
Žadná10,6 %0,6 %  
Snapchat, threads10,6 %0,6 %  
snapchat,whatsapp,messenger10,6 %0,6 %  
Threads10,6 %0,6 %  
nic10,6 %0,6 %  
Telegram 10,6 %0,6 %  

Graf

7. Jaký vliv mají sociální sítě na vaše rozhodování o nákupu zdravých potravin nebo doplňků stravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Významný4929,17 %29,17 %  
Nedokážu posoudit4727,98 %27,98 %  
Nevýznamný4426,19 %26,19 %  
Žádný2112,5 %12,5 %  
Velmi významný74,17 %4,17 %  

Graf

8. Jak často se setkáváte s reklamou na zdravé potraviny nebo doplňky stravy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát týdně5733,93 %33,93 %  
Denně4627,38 %27,38 %  
Méně než jednou týdně3118,45 %18,45 %  
Jednou týdně2213,1 %13,1 %  
Nikdy127,14 %7,14 %  

Graf

9. Považujete za spolehlivé rady týkající se zdravé výživy, které se objevují na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9858,33 %58,33 %  
ano7041,67 %41,67 %  

Graf

10. Sledujete na sociálních sítích účty/profily propagující zdravou výživu? (účty značek, influencerů, známých osobností atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8852,38 %52,38 %  
ano8047,62 %47,62 %  

Graf

11. Uveďte influencery nebo známé osobnosti, které Vás na sociálních sítích inspirovaly ke koupi zdravé výživy:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdo35,45 %1,79 %  
Petra Běhalová35,45 %1,79 %  
Markéta Frank23,64 %1,19 %  
Instagram23,64 %1,19 %  
Neznám 11,82 %0,6 %  
Anna Šulcová 11,82 %0,6 %  
Lucie Minářová, Kateřina Fric, Apres_fit11,82 %0,6 %  
Jakub Enžl, Lišák11,82 %0,6 %  
Pamela Reif11,82 %0,6 %  
Robin Veselý11,82 %0,6 %  
ostatní odpovědi .
Tojidlo
FitnessFAQ, Dr. Eric Berg
Anshule, Markéta Frank, Hailey Gamba
Downshiftology
Kateřina Fričová
Bella Hadid
doc felix
Oliver Najman
Miloslav Šindelář
nattybeastcz / tere.fu / ondrejlopaur / vlastik.vystup
Sportovci
Hanka rainbow fairy
@petaelblova, @camillalorentzen, @anetachroustova
Institut moderní výživy
Mamadomisha
Andy stechová, životslusy, teri hodanová, janka kacova
Žádný
Sportivnaya.nastja
Ксения Черная, Сильвия Саакян
brainmarket.cz na instagramu
Emilia Mariko
Aktin, Péťa Elblová, ShopholicNikol
Beha nguyen
Petra Žehnálková, Cukrfree
007 Fitness, Rozum v troubě, Petr Havlíček
Andy Stech
Be Ha
Karolina Four
Lucie Minářová
verunkaw, brainmarket_cz
A Cup of Style, Slováčková
Ondřej Mánek, Dvatátové
Anshule, Helluno, Fabry Sara, Jitka Nováčková
Davidakk fitness
Nesleduji influencery, vyhledávám stránky založené na dané téma bez osobností, čistě informace, zajímavosti a zábava
Margit Slimáková, Aktin, Fit style with Eli, Petr Havlíček
Teri Hodanová
medickamudruje, medickazkarlovky
3970,91 %23,21 % 

Graf

12. Které značky se specializací na zdravou výživu jste si všiml(a) prostřednictvím sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nature’s Promise5935,12 %35,12 %  
žádné4929,17 %29,17 %  
Allnature4828,57 %28,57 %  
Country Life4828,57 %28,57 %  
Naturalia3722,02 %22,02 %  
Vega137,74 %7,74 %  
Delmart52,98 %2,98 %  
Žádnou neznám a nevšímám10,6 %0,6 %  
Naturally Pam10,6 %0,6 %  
Aktin10,6 %0,6 %  
Magu10,6 %0,6 %  
YoPRO10,6 %0,6 %  
Alpro, pan Hrášek10,6 %0,6 %  
brainmarket10,6 %0,6 %  
Vilgain10,6 %0,6 %  
Výrobky obchodních řetězců a jejich kampaně ohledně zdraví.10,6 %0,6 %  

Graf

13. Jaké druhy obsahu týkající se zdravé výživy vás na sociálních sítích nejvíce zajímají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recepty a jídelníčky13177,98 %77,98 %  
Fitness a cvičení7142,26 %42,26 %  
Rady odborníků4727,98 %27,98 %  
Recenze produktů4426,19 %26,19 %  
Osobní příběhy a zkušenosti4325,6 %25,6 %  
žádné31,79 %1,79 %  
příprava jídel10,6 %0,6 %  
Žádná10,6 %0,6 %  
Ne10,6 %0,6 %  
Přednášky o nutrisiologie 10,6 %0,6 %  
Pouze tipy na hlavni jidla, rozbiti stereotypu10,6 %0,6 %  
Nezajímají 10,6 %0,6 %  
Posloucham spis podcasty na spotify s informacemi o zdrave vizive, ale na FB nikoho aktivne nesleduji10,6 %0,6 %  

Graf

14. Na stupnici 1-5 ohodnoťte, jak moc s daným tvrzením souhlasíte (1- zásadně nesouhlasím, 5 - naprosto souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Když vidím, že je určitý produkt doporučen na sociálních sítích, mám touhu si ho koupit.2.5181.238
Koupil(a) jsem si produkt, který patří ke zdravé výživě na základě propagace/doporučení na sociálních sítích.2.6611.855
Pokud zaznamenám doporučení produktu na sociálních sítích, mám větší pocit jistoty, že produkt stojí za to.2.6791.635
Pokud se rozhodnu pořídit si produkt z oblasti zdravé výživy, bývám zvyklý/á vyhledat informace nebo recenze o něm prostřednictvím sociálních médií.2.8151.996
Propagaci zdravé výživy na sociálních sítích nevnímám.2.751.89
Propagace zdravé výživy na sociálních sítích mě obtěžuje.2.1611.468

Graf

15. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup produktů, které patří ke zdravé výživě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně jak 1999 Kč9757,74 %57,74 %  
2000 - 3 999 Kč5230,95 %30,95 %  
4000 - 6999 Kč148,33 %8,33 %  
7000 a více52,98 %2,98 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12876,19 %76,19 %  
Muž4023,81 %23,81 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18–25 let9958,93 %58,93 %  
26–35 let2615,48 %15,48 %  
36-45 let2112,5 %12,5 %  
46 a více let1810,71 %10,71 %  
Méně než 18 let42,38 %2,38 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bakalářské6639,29 %39,29 %  
střední s maturitou5633,33 %33,33 %  
magisterské2213,1 %13,1 %  
základní137,74 %7,74 %  
vyučení63,57 %3,57 %  
doktorské a vyšší52,98 %2,98 %  

Graf

19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 10 000 Kč6337,5 %37,5 %  
20 000 Kč – 29 999 Kč4225 %25 %  
10 000 Kč – 19 999 Kč2716,07 %16,07 %  
30 000 Kč – 39 999 Kč1911,31 %11,31 %  
40 000 Kč a více1710,12 %10,12 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Sledujete na sociálních sítích účty/profily propagující zdravou výživu? (účty značek, influencerů, známých osobností atd.)

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravá výživa pro mě není prioritou a nevěnuji jí větší pozornost. na otázku 2. Jak byste popsali svůj současný vztah ke zdravé výživě?

15. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup produktů, které patří ke zdravé výživě?

  • odpověď Méně jak 1999 Kč:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdravá výživa pro mě není prioritou a nevěnuji jí větší pozornost. na otázku 2. Jak byste popsali svůj současný vztah ke zdravé výživě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 10 000 Kč na otázku 19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

17. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18–25 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace zdravé výživy na sociálních sítích mě obtěžuje.=4 na otázku 14. Na stupnici 1-5 ohodnoťte, jak moc s daným tvrzením souhlasíte (1- zásadně nesouhlasím, 5 - naprosto souhlasím)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil(a) jsem si produkt, který patří ke zdravé výživě na základě propagace/doporučení na sociálních sítích.=4 na otázku 14. Na stupnici 1-5 ohodnoťte, jak moc s daným tvrzením souhlasíte (1- zásadně nesouhlasím, 5 - naprosto souhlasím)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co si představíte pod pojmem zdravá výživa? (zaškrtněte všechny možnosti, které se na Vaši představu zdravé výživy vztahují)

2. Jak byste popsali svůj současný vztah ke zdravé výživě?

3. Jaký důvod Vás nejvíce ovlivňuje ke koupi zdravé výživy? (zvolte alespoň jednu možnost, maximálně 3 možnosti)

4. Jak často nakupujete potraviny, které byste zařadili do kategorie zdravé výživy?

5. Používáte aktivně minimálně jednu sociální síť? (např. Facebook, Instagram, YouTube apod.)

6. Kterou z těchto sociálních sítí používáte?

7. Jaký vliv mají sociální sítě na vaše rozhodování o nákupu zdravých potravin nebo doplňků stravy?

8. Jak často se setkáváte s reklamou na zdravé potraviny nebo doplňky stravy na sociálních sítích?

9. Považujete za spolehlivé rady týkající se zdravé výživy, které se objevují na sociálních sítích?

10. Sledujete na sociálních sítích účty/profily propagující zdravou výživu? (účty značek, influencerů, známých osobností atd.)

12. Které značky se specializací na zdravou výživu jste si všiml(a) prostřednictvím sociálních sítí?

13. Jaké druhy obsahu týkající se zdravé výživy vás na sociálních sítích nejvíce zajímají?

14. Na stupnici 1-5 ohodnoťte, jak moc s daným tvrzením souhlasíte (1- zásadně nesouhlasím, 5 - naprosto souhlasím)

15. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup produktů, které patří ke zdravé výživě?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co si představíte pod pojmem zdravá výživa? (zaškrtněte všechny možnosti, které se na Vaši představu zdravé výživy vztahují)

2. Jak byste popsali svůj současný vztah ke zdravé výživě?

3. Jaký důvod Vás nejvíce ovlivňuje ke koupi zdravé výživy? (zvolte alespoň jednu možnost, maximálně 3 možnosti)

4. Jak často nakupujete potraviny, které byste zařadili do kategorie zdravé výživy?

5. Používáte aktivně minimálně jednu sociální síť? (např. Facebook, Instagram, YouTube apod.)

6. Kterou z těchto sociálních sítí používáte?

7. Jaký vliv mají sociální sítě na vaše rozhodování o nákupu zdravých potravin nebo doplňků stravy?

8. Jak často se setkáváte s reklamou na zdravé potraviny nebo doplňky stravy na sociálních sítích?

9. Považujete za spolehlivé rady týkající se zdravé výživy, které se objevují na sociálních sítích?

10. Sledujete na sociálních sítích účty/profily propagující zdravou výživu? (účty značek, influencerů, známých osobností atd.)

12. Které značky se specializací na zdravou výživu jste si všiml(a) prostřednictvím sociálních sítí?

13. Jaké druhy obsahu týkající se zdravé výživy vás na sociálních sítích nejvíce zajímají?

14. Na stupnici 1-5 ohodnoťte, jak moc s daným tvrzením souhlasíte (1- zásadně nesouhlasím, 5 - naprosto souhlasím)

15. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup produktů, které patří ke zdravé výživě?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Akymenko, Y.Vliv sociálních sítí na chování spotřebitelů v oblasti zdravé výživy (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://analyza-vlivu-socialnich-sit.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.