Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Interní komunikace v organizaci

Interní komunikace v organizaci

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Hovorková
Šetření:11. 11. 2012 - 18. 11. 2012
Počet respondentů:18
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:funkční email
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

reklamní sdělení

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku k účelům průzkumu do bakalářské práce. Děkuji za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Kde nejčastěji čerpáte firemní informace?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
osobní rozhovor2.2224.284
email3.1674.583
telefon4.3893.127
intranet4.3333.111
firemní časopis7.0564.052
meeting5.51.583
nástěnka6.8332.806
informace od svého nadřízeného44.111
Jiné7.55.361

Graf

2. Zajímá vedení firmy Váš názor na fungování týmu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálněGlobálněAkce
ano1266,67 %66,67 %  
ne633,33 %33,33 %  

Graf

3. Hodnotíte informovanost firmou jako dostatečnou a včasnou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálněGlobálněAkce
ne1055,56 %55,56 %  
ano527,78 %27,78 %  
nevím316,67 %16,67 %  

Graf

4. Hodnotíte interní komunikaci nyní na lepší úrovni, než v předchozích dvou letech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálněGlobálněAkce
ne950 %50 %  
ano633,33 %33,33 %  
nevím316,67 %16,67 %  

Graf

5. Znáte vize a hodnoty a strategii firmy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálněGlobálněAkce
ano1266,67 %66,67 %  
ne527,78 %27,78 %  
nevím15,56 %5,56 %  

Graf

6. Který z komunikačních nástrojů považujete za nejrychlejší a nejefektivnější?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
osobní rozhovor1.8330.694
email2.8892.21
telefon2.51.917
intranet4.1111.21
meeting4.0561.83
Jiné5.6110.349

Graf

7. Jste spokojená/ý zaměstnanec firmy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálněGlobálněAkce
ano950 %50 %  
ne738,89 %38,89 %  
nevím211,11 %11,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hovorková, L.Interní komunikace v organizaci (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na http://interni-komunikace-v-organiz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.