Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vybíráte hotel?

Jak vybíráte hotel?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anastasiya Borodavka
Šetření:23. 03. 2014 - 30. 03. 2014
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:84,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pokud máte chvilku času, tak Vás poprosím o vyplnění dotazníku. Zabere asi 2 minuty.

Odpovědi respondentů

1. Jak vybíráte hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle ceny8382,18 %82,18 %  
Podle polohy7170,3 %70,3 %  
Podle služeb4645,54 %45,54 %  
Podle vybavení pokojů/hotelů3534,65 %34,65 %  
Podle hvězd3332,67 %32,67 %  
podle recenzí32,97 %2,97 %  
podle hodnocení hostů10,99 %0,99 %  
podle doporučení od přátel10,99 %0,99 %  
podle hodnocení na booking.com10,99 %0,99 %  
podle vzhledu10,99 %0,99 %  
recenze10,99 %0,99 %  
podle destinace10,99 %0,99 %  

Graf

2. Co Vás ovlivní při výběru hotelu více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ceny8281,19 %81,19 %  
Poloha6463,37 %63,37 %  
Vybavení hotelu/pokojů3534,65 %34,65 %  
Služby3231,68 %31,68 %  
Hvězdy1312,87 %12,87 %  
recenze43,96 %3,96 %  

Graf

3. Jak vybíráte hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rezervačí systémy6059,41 %59,41 %  
Samostatně5352,48 %52,48 %  
Cestovní kancelář1918,81 %18,81 %  

Graf

4. Před zvolením hotelu, navštívíte webové stránky hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8382,18 %82,18 %  
Občas1514,85 %14,85 %  
Ne32,97 %2,97 %  

Graf

5. Pokud navštívíte webové stránky hotelu před návštěvou, mohou vás ovlivnit vzhledem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8685,15 %85,15 %  
Ne1413,86 %13,86 %  
Nenavštívím webové stránky10,99 %0,99 %  

Graf

6. Jste většinou s výběrem hotelu spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7675,25 %75,25 %  
Částečně2423,76 %23,76 %  
Ne10,99 %0,99 %  

Graf

7. Napíšete po návštěvě hotelu většinou recenzi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6564,36 %64,36 %  
ano3635,64 %35,64 %  

Graf

8. Kam byste psali recenzi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Booking6867,33 %67,33 %  
Tripadvisor3130,69 %30,69 %  
Expedia43,96 %3,96 %  
Invia21,98 %1,98 %  
nikam21,98 %1,98 %  
nevím21,98 %1,98 %  
nepsala10,99 %0,99 %  
internetové stránky hotelu10,99 %0,99 %  
stránky hotelu10,99 %0,99 %  
nepíšu, kurňa už10,99 %0,99 %  
např. facebook10,99 %0,99 %  
nepíšu recenze, nevím10,99 %0,99 %  
jinam10,99 %0,99 %  
Internetové stránky hotelu, CK.10,99 %0,99 %  
na hotely nepíši recenze10,99 %0,99 %  
na webové stránky navštíveného hotelu10,99 %0,99 %  
těžko říct, asi do osobní zkušenosti s danným hotelem, mkde už psali jiní uživatelé10,99 %0,99 %  
orbion10,99 %0,99 %  
na papír10,99 %0,99 %  
kamkoli10,99 %0,99 %  

Graf

9. Znáte tyto nebo jste slyšeli o těchto hotelech v Praze? Pokud ano, označte které.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hilton9594,06 %94,06 %  
Marriott6867,33 %67,33 %  
Kempinski4241,58 %41,58 %  
Buddha3231,68 %31,68 %  
Art Deco Imperial2625,74 %25,74 %  
Paris2221,78 %21,78 %  
Kings Court1817,82 %17,82 %  
neznám ani jeden43,96 %3,96 %  
Ventana21,98 %1,98 %  

Graf

10. Který hotel byste doporučity s této nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný3837,62 %37,62 %  
Hilton3231,68 %31,68 %  
Marriott2726,73 %26,73 %  
Kempinski2120,79 %20,79 %  
Buddha1312,87 %12,87 %  
Kings Court98,91 %8,91 %  
Paris98,91 %8,91 %  
Art Deco Imperial98,91 %8,91 %  
Ventana10,99 %0,99 %  

Graf

11. Proč byste doporučili předešlý hotel? Odpověď krátká

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nebyl zvolen žádný3641,38 %35,64 %  
líbí se mi22,3 %1,98 %  
luxus22,3 %1,98 %  
Líbí, doporučovali i známí11,15 %0,99 %  
nabídka odpovídá nabízeným službám11,15 %0,99 %  
vybrané hotely neznám z vlastní zkušenosti, ale jejich značka je známá a tak pravděpodobně bude zárukou kvality11,15 %0,99 %  
Kvalitní hotely, cena odpovídá kvalitě11,15 %0,99 %  
protože jiný neznám11,15 %0,99 %  
kvalita11,15 %0,99 %  
kvalitní služby, dobrá úroveň11,15 %0,99 %  
Jsou velmi kvalitní11,15 %0,99 %  
Kvalitní ubytování a služby11,15 %0,99 %  
kvůli dobrým recenzím a luxusu11,15 %0,99 %  
Mám ho ráda, dobré jídlo, prostředí11,15 %0,99 %  
zajímavý styl, dobrá poloha, ale jako mínus vysoké ceny11,15 %0,99 %  
zkušenost11,15 %0,99 %  
jsou jediné, o kterých mám více informací (poloha, služby)11,15 %0,99 %  
protože11,15 %0,99 %  
Nedoporučila bych žádný, nemám s žádným vlastní zkušenosti.11,15 %0,99 %  
díky návštěvě hotelu 11,15 %0,99 %  
super hotel11,15 %0,99 %  
kvalitní, vysoká úroveň11,15 %0,99 %  
Je známý.11,15 %0,99 %  
Známost11,15 %0,99 %  
dobré zkušenosti s tímto řetězcem11,15 %0,99 %  
atmosféra11,15 %0,99 %  
v jiném jsem nebyla11,15 %0,99 %  
byla jsem tam v jeho restauraci a vypadal skvěle11,15 %0,99 %  
byla jsem s nim spokojena11,15 %0,99 %  
Služby a kvalita11,15 %0,99 %  
historie, služby a vybavení11,15 %0,99 %  
zaručená kvalita, dobré služby11,15 %0,99 %  
je jediny, ktery z predeslych hotelu znam11,15 %0,99 %  
super, spokojenost11,15 %0,99 %  
patří k nejlepším hotelům v České republice11,15 %0,99 %  
prestiž11,15 %0,99 %  
proč se ptáte na české hotely Čechů? To nemá logiku.11,15 %0,99 %  
luxusní11,15 %0,99 %  
kvůli pověsti11,15 %0,99 %  
je suiper11,15 %0,99 %  
značka11,15 %0,99 %  
v těchto hotelech jsem byla spokojena11,15 %0,99 %  
známá firma11,15 %0,99 %  
pěkný11,15 %0,99 %  
Reference známých, kteří zde byli ubytovaní.11,15 %0,99 %  
dobré renomé, dobrá poloha11,15 %0,99 %  
Vlastní zkusenost11,15 %0,99 %  
tyto jsou pro mne drahé11,15 %0,99 %  
Kvalitou služeb11,15 %0,99 %  
pohodlí, vstřícnost11,15 %0,99 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak vybíráte hotel?

  • odpověď Podle hvězd:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hvězdy na otázku 2. Co Vás ovlivní při výběru hotelu více?

9. Znáte tyto nebo jste slyšeli o těchto hotelech v Praze? Pokud ano, označte které.

  • odpověď Buddha:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Buddha na otázku 10. Který hotel byste doporučity s této nabídky?
  • odpověď Kempinski:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kempinski na otázku 10. Který hotel byste doporučity s této nabídky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak vybíráte hotel?

2. Co Vás ovlivní při výběru hotelu více?

3. Jak vybíráte hotel?

4. Před zvolením hotelu, navštívíte webové stránky hotelu?

5. Pokud navštívíte webové stránky hotelu před návštěvou, mohou vás ovlivnit vzhledem?

6. Jste většinou s výběrem hotelu spokojeni?

7. Napíšete po návštěvě hotelu většinou recenzi?

8. Kam byste psali recenzi?

9. Znáte tyto nebo jste slyšeli o těchto hotelech v Praze? Pokud ano, označte které.

10. Který hotel byste doporučity s této nabídky?

11. Proč byste doporučili předešlý hotel? Odpověď krátká

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak vybíráte hotel?

2. Co Vás ovlivní při výběru hotelu více?

3. Jak vybíráte hotel?

4. Před zvolením hotelu, navštívíte webové stránky hotelu?

5. Pokud navštívíte webové stránky hotelu před návštěvou, mohou vás ovlivnit vzhledem?

6. Jste většinou s výběrem hotelu spokojeni?

7. Napíšete po návštěvě hotelu většinou recenzi?

8. Kam byste psali recenzi?

9. Znáte tyto nebo jste slyšeli o těchto hotelech v Praze? Pokud ano, označte které.

10. Který hotel byste doporučity s této nabídky?

11. Proč byste doporučili předešlý hotel? Odpověď krátká

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Borodavka, A.Jak vybíráte hotel? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://jak-vybirate-hotel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.