Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Módní průmysl a spotřebitelské chování

Módní průmysl a spotřebitelské chování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andy Nguyen
Šetření:11. 03. 2024 - 22. 03. 2024
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum pro bakalářskou práci spojenou s módním průmyslem a chování spotřebitelů v online prostředí.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
35+1544,12 %44,12 %  
26-351544,12 %44,12 %  
19-2538,82 %8,82 %  
15-1812,94 %2,94 %  

Graf

2. Jaký je váš měsícní příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pod 30 0001750 %50 %  
30 000 - 50 0001235,29 %35,29 %  
50 000 - 100 00038,82 %8,82 %  
nad 100 00025,88 %5,88 %  

Graf

3. Kolik je váš průměrný měsíční výdaj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000 - 20 0001544,12 %44,12 %  
20 000 - 50 0001338,24 %38,24 %  
5 000 - 10 000411,76 %11,76 %  
0 - 5 00025,88 %5,88 %  

Graf

4. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
každý půl rok1029,41 %29,41 %  
párkrát do měsíce926,47 %26,47 %  
ročně617,65 %17,65 %  
proměnlivě dle potřeby12,94 %2,94 %  
až mi dosloží, tak si koupím nové12,94 %2,94 %  
Když je potřeba 12,94 %2,94 %  
Podle potřeby12,94 %2,94 %  
měsíčně (pro děti), ročně (pro sebe)12,94 %2,94 %  
Až doslouží12,94 %2,94 %  
kdy je třeba12,94 %2,94 %  
2x za rok12,94 %2,94 %  
jednou měsíčně12,94 %2,94 %  

Graf

5. Jaký je váš průměrný měsíční výdaj na oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně jak 20003088,24 %88,24 %  
2000 - 500038,82 %8,82 %  
5000 - 10 00012,94 %2,94 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v kamenných obchodech2058,82 %58,82 %  
přes internet1441,18 %41,18 %  

Graf

7. V průměru jak často nakupujete oblečení přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát do roka1955,88 %55,88 %  
jednou měsíčně411,76 %11,76 %  
každý měsíc38,82 %8,82 %  
nikdy38,82 %8,82 %  
Když je potřeba 12,94 %2,94 %  
méně než 1x ročně12,94 %2,94 %  
jednou za několik let12,94 %2,94 %  
kdy je třeba12,94 %2,94 %  
počítají se do toho i ponožky ?12,94 %2,94 %  

Graf

8. Jaká je vaše oblíbená značka oblečení? a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

armádní originály, vydrží více než civilní předražené značky. výkon/cena je bezkonkurenční

Armani, je na vysoké úrovni.

Blackmountain,Sinsay

Brandit, Surplus - líbí se mi

Cokoli, co mi sedí. Aktuálně je to Pull&Bear, Monki, Urban Classic

Desigual

Desigual, Bonprix, Himalife

dior

džíny

H & M - je tam velký výběr a mají tam i dětské věci

H&M, C&A, velikosti mi zde sedí, látky jsou vesměs příjemné nosit

Hilfiger, Calvin Klein

HM, Sinsay, Zalando,

Charles Tyrwhitt

Jack Wolfskin. Je kvalitní a cenově dostupné.

KIK, Pepco - dobré ceny

litex, mountain equipment, marmot - jejich velikosti mi nekonci u pupku

Na značce mi nezáleží, spíš nakupuji v konkrétních obchodech, kde vím, že si vyberu a že mi to bude sedět (Bonprix, C&A, Bez potisku, New Yorker).

Nakupuji zásadně neznačkové oblečení.

Nebbia

Nemám oblíbenou značku

nemám oblíbenou značku

Nemám oblíbenou značku.

Nemám vyloženě oblíbenou značku. Ale s přibývajícím věkem začínám postupně preferovat kvalitu namísto kvantity.

Nemám, neřeším značky

nevím

Replay

Trenýrkárna.cz, Fusekle.cz

under armour

Vans

Versace, Celio, Rockmount Ranchwear; protože se jedná o kvalitní oblečení, které odpovídá mému stylu oblékání a není tzv fast fashion. U Celia bych mohl mít určité pochybnosti, ale přesto mi nepřijde jako příliš velké zlo. Oblečení nakupuju relativně málo a nosím ho zpravidla řadu let.

žádná

žádná konkrétní

9. Nakupujete v obchodech jako je Zara, Hm, Shein atd.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1441,18 %41,18 %  
ano1132,35 %32,35 %  
vyjímečně926,47 %26,47 %  

Graf

10. Nakupujete luxusní značkové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyjímečně1441,18 %41,18 %  
ne1441,18 %41,18 %  
ano411,76 %11,76 %  
definujte luxus12,94 %2,94 %  
nevím12,94 %2,94 %  

Graf

11. Jaký typ produktu nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trika, košile, tílka,2779,41 %79,41 %  
boty, podpatky, pantofle1852,94 %52,94 %  
mikiny, svetry1647,06 %47,06 %  
Kalhoty, sukně, šortky1544,12 %44,12 %  
bundy, kabáty720,59 %20,59 %  
tašky, kabelky514,71 %14,71 %  
šaty25,88 %5,88 %  
kalhoty12,94 %2,94 %  
doplňky - náramky, náušnice, brýle12,94 %2,94 %  
P,S. sukně nekupuju12,94 %2,94 %  
To, co zrovna potřebuju, protože to mám obnošené nebo mi nesedí12,94 %2,94 %  

Graf

12. Sledujete módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji1955,88 %55,88 %  
Ano, ale oblíkám se dle sebe1338,24 %38,24 %  
Ano, sleduji je a řídim se nimi12,94 %2,94 %  
sleduju pro zábavu, ironicky12,94 %2,94 %  

Graf

13. Pokud sledujete módní trendy, isnpirujete se konkrétními osobami? pokud ano, kým?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

..

Ani ne

gigi hadid

Inspiruji se fashion weeky a haute coutre.

já se neisnpiruju, ani nevím co to slovo znamená (asi že sis to po sobě nepřečetl

Lidmi z okolí, když se mi něco na někom líbí, třeba si to koupím taky.

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne, nesleduji

Ne.

neinspiruji

neinspiruji se nikým konkrétním

Neinspiruji se, ale líbí se mi styl princezny Kate a Cate Blanchett.

Neinspiruju se nikým

Nesleduji

Nesleduji

Nesleduji

nesleduji módní trendy

Nesleduji trendy.

nesleduji, ale nekdy se podivam na fleru a objednam si neco co neni z kolekce

nesleduji, špatné větvění dotazníku

Nesleduju

Rozhodně neinspiruji.

Svou ženou

14. Vyhledáváte a podporujete malé designéry a značky při nakupování online?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Záleží, rozhoduji se spíše podle kvality a ceně věci než o velikosti značky1544,12 %44,12 %  
Ne, primárně nakupuji od větších, známějších značek1132,35 %32,35 %  
Občas, pokud se mi líbí produkt, nebo to je značka kamaráda514,71 %14,71 %  
Vzhled pro mě není důležitý, nakupuji oblečení podle praktičnosti12,94 %2,94 %  
Ne, protože šijí pytle a ne oblečení12,94 %2,94 %  
ne. kupuju to co potřebuju, a občas to, co i padne do oka bez ohledu na to odkud12,94 %2,94 %  

Graf

15. Jaké faktory ovlivňují vaše nákupní rozhodnutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
samotný produkt2882,35 %82,35 %  
cena a slevy2161,76 %61,76 %  
cena dopravy a rychlost dodání823,53 %23,53 %  
recenze823,53 %23,53 %  
Reputace značky a image514,71 %14,71 %  
Design webových stránek a navigace25,88 %5,88 %  
předchozí zkušenost12,94 %2,94 %  
zkušenosti12,94 %2,94 %  
Exkluzivní a limitované produkty12,94 %2,94 %  
Země výroby produktu12,94 %2,94 %  

Graf

16. Čtete články ohledně dění ve světě módy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2470,59 %70,59 %  
málo823,53 %23,53 %  
ano25,88 %5,88 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Nguyen, A.Módní průmysl a spotřebitelské chování (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://modni-prumysl-a-spotrebitels.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.