Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelská soutěž

Spotřebitelská soutěž

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anfisa Klokava
Šetření:12. 03. 2013 - 19. 03. 2013
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

chtěla bych poprosit o vyplnění dotazníku, který je určen pro moji bakalářskou práci. 

Odpovědi respondentů

1. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen občas3159,62 %59,62 %  
Ne, nikdy se neúčastním1630,77 %30,77 %  
Ano, často59,62 %9,62 %  

Graf

2. . Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2853,85 %53,85 %  
Ano2446,15 %46,15 %  

Graf

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vědomostní soutěž (např. kdo jako první zdolal Mount Everest?)2344,23 %44,23 %  
vyhrává každý (např. zašli čárové kódy z krabiček a pošleme ti dárek od společnosti)2242,31 %42,31 %  
tipovací soutěž (např. kolik krabiček čaje se vejde do jednoho kamionu? Nejbližší tip vyhrává..)47,69 %7,69 %  
jiné35,77 %5,77 %  

Graf

4. . Která z uvedených výher by Vás v případě soutěže nejvíce motivovala k účasti na soutěži? (celková hodnota u každé položky stejná „xxx Kč“)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poukaz na nákup zboží v hodnotě „xxx Kč“ v jednom z potravinových řetězců1630,77 %30,77 %  
poukaz pro Vás i Vaši kamarádku na 1 den ve wellness centru (hodnota „xxx Kč“)1223,08 %23,08 %  
potřeby do kuchyně v hodnotě „xxx Kč“713,46 %13,46 %  
jiné713,46 %13,46 %  
půlroční zásoba čokolady pro celou rodinu v hodnotě „xxx Kč“611,54 %11,54 %  
slevový kupon na parfém v hodnotě „xxx Kč“47,69 %7,69 %  

Graf

5. Jaký typ odevzdání soutěžní odpovědi z níže uvedených, je pro Vás nejvíce vyhovující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na webové stránce vyplněním formuláře2853,85 %53,85 %  
E-mailem1325 %25 %  
SMS815,38 %15,38 %  
jiné23,85 %3,85 %  
poštou poslaný vyplněný kupon11,92 %1,92 %  

Graf

6. Jakým způsobem se o spotřebitelských soutěžích nejčastěji dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z výrobků2038,46 %38,46 %  
na internetových stránkách1121,15 %21,15 %  
z masmédií (TV, rádio, tisk, letáky)1019,23 %19,23 %  
propagace v prodejně (letáky, nástěnky, vývěsné tabule)917,31 %17,31 %  
jiné23,85 %3,85 %  

Graf

7. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účast kvůli možnosti získání ceny2853,85 %53,85 %  
jiné1019,23 %19,23 %  
z principu, když už si produkt se soutěží koupím, tak se zúčastním917,31 %17,31 %  
soutěž je pro mne zábava či adrenalin59,62 %9,62 %  

Graf

8. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3261,54 %61,54 %  
Muž2038,46 %38,46 %  

Graf

9. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-353567,31 %67,31 %  
36-501019,23 %19,23 %  
0-20611,54 %11,54 %  
51 a více11,92 %1,92 %  

Graf

10. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou3057,69 %57,69 %  
vysokoškolské1426,92 %26,92 %  
střední bez maturity47,69 %7,69 %  
základní47,69 %7,69 %  

Graf

11. V jakém prostředí žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto (50 tisíc a více obyvatel)2548,08 %48,08 %  
malé město ( do 10-ti tisíc obyvatel)1630,77 %30,77 %  
venkov (do 5-ti tisíc obyvatel)1121,15 %21,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. . Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 7. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nikdy se neúčastním na otázku 1. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

2. . Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

4. . Která z uvedených výher by Vás v případě soutěže nejvíce motivovala k účasti na soutěži? (celková hodnota u každé položky stejná „xxx Kč“)

5. Jaký typ odevzdání soutěžní odpovědi z níže uvedených, je pro Vás nejvíce vyhovující?

6. Jakým způsobem se o spotřebitelských soutěžích nejčastěji dozvídáte?

7. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.

8. Jste

9. Jaký je Váš věk?

10. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

11. V jakém prostředí žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Účastníte se někdy spotřebitelských soutěží?

2. . Zúčastnil/a jste se za posledních 12 měsíců spotřebitelské soutěže?

3. Jaký druh spotřebitelské soutěže Vám nejvíce vyhovuje?

4. . Která z uvedených výher by Vás v případě soutěže nejvíce motivovala k účasti na soutěži? (celková hodnota u každé položky stejná „xxx Kč“)

5. Jaký typ odevzdání soutěžní odpovědi z níže uvedených, je pro Vás nejvíce vyhovující?

6. Jakým způsobem se o spotřebitelských soutěžích nejčastěji dozvídáte?

7. Pokud se někdy účastníte spotřebitelských soutěží, jaký k tomu máte důvod? Pokud se nikdy neúčastníte – nevyplňujte.

8. Jste

9. Jaký je Váš věk?

10. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

11. V jakém prostředí žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Klokava, A.Spotřebitelská soutěž (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://spotrebitelska-soutez.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.