Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální reklama

Sociální reklama

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vera Yudina
Šetření:23. 03. 2017 - 11. 04. 2017
Počet respondentů:214
Počet otázek (max/průměr):23 / 12.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a v současné době tvořím bakalářskou práci na téma Sociální reklama. V práci se zkoumají názory mladé generace (osob ve věku 18 až 26 let) v Rusku a v Česku, jestli sociální reklama může ovlivnit průběh řešení celospolečenských problémů. Věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku.

Předem moc Vám děkuji za Váš čas a ochotu.

Vera Yudina

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v oblasti reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17280,37 %80,37 %  
ano4219,63 %19,63 %  

Graf

2. Patříte do věkové skupiny 18 až 26 let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14081,4 %65,42 %  
ne3218,6 %14,95 %  

Graf

3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak které5035,71 %23,36 %  
obtěžuje mě3927,86 %18,22 %  
nevadí mi2316,43 %10,75 %  
nevnímám ji2316,43 %10,75 %  
mám rád/a reklamu53,57 %2,34 %  

Graf

4. Myslíte si, že Vás reklama nějak ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10373,57 %48,13 %  
ne3726,43 %17,29 %  

Graf

5. Pokud ano, jakým způsobem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákupem produktu či služby5957,28 %27,57 %  
vyhledáváním dalších info5654,37 %26,17 %  
změnou názoru na produkt3937,86 %18,22 %  
změnou vlastního chování98,74 %4,21 %  
nevím21,94 %0,93 %  
Prostě o té věci vím10,97 %0,47 %  
umocňuje stereotypy10,97 %0,47 %  
neovlivňuje mě při nákupech daného produktur, ale tím, že mi otravuje život:-)10,97 %0,47 %  
Už jenom tím, že tu značku díky reklamě znám10,97 %0,47 %  
o některých produktech bez reklamy bych se asi nedozvěděla10,97 %0,47 %  
Aj keď sa snažím reklamy nevnímať, určite to ovplyvňuje človeka minimálne natoľko aby si zohnal viac informácií 10,97 %0,47 %  
Změnou názoru na produkt a firmu na názor negativní10,97 %0,47 %  
Vedomie mi neovplyvnuje. Možno vplyva na podvedomie.10,97 %0,47 %  
rozčiluje mne zahlcení reklamou10,97 %0,47 %  

Graf

6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10373,57 %48,13 %  
ano3726,43 %17,29 %  

Graf

7. Co je podle Vás sociální reklama?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

je reklama na neziskové produkty, např. na podporu boje proti AIDS

Je to reklama, která se zaměřuje na sociální témata, na které se snaží upozornit. - např. dětská obezita, týrání, bezdomovectví atd.

lži

například reklama na Unicef, apod.

nejde o zisk, ale o podporu při nějakém problému

nezaměřuje se na produkt jako takový, ale zabývá se sociálními věcmi. upozorňuje na události, třeba.

Ovlivňování člověka na základě sociálních témat ve společnosti?

reklama cílená na sociální skupiny

reklama na neziskové produkty

Reklama na ruzne problemy a jejich reseni, napr pomoci organizaci, fondu

Reklama na soc sitich

Reklama na sociální zařízení

Reklama na sociální zařízení

Reklama na socialnich sitich

reklama nějakého projektu se sociálním zaměřením

Reklama pre ľudí, niečo čo by malo pôsobiť na hodnoty človeka,

reklama pro neziskové orgnaizace

reklama se sociálním podtextem

Reklama soustředěna na skupiny

Reklama upozorňující na sociálně-patologické jevy.

Reklama v socialnim kontextu

reklama všude kolem nás, bilboardy, plakáty, letáky, v televizi

Reklama zamerena na tema ruznych socialnich problemu(chudoba, lidska prava, atd)

Reklama, co se snaží vyzdvihnout problémy dnešní společnosti jako třeba chudoba.

Reklama, ktera ma neziskovy podtext

Reklama, která má za cíl vzbudit v člověku určitý názor, který se bude snažit prosadit (přestat kouřit, nebát se imigrantů).

reklama, která v nás má spíše vyvolat zájem o danou věc a chuť o něm něco zjistit než jen tvrdě uživatele přinutit ke koupi

RUSKÁ SUKA

různé dobročinné reklamy, protikuřácké kampaně... nejsou orientovány na hmotný zisk, ale snaží se dosáhnout různých efektů pro společnost

sloužící k přesvědčeni

Social marketing, tedy marketing, který by měl nějakým způsobem upozornit na určité sociální problémy, nebo např. vyvolat změnu chování, které je vnímáno jako společensky škodlivé - např. snížit počet kuřáků. Určitým cílem bude i prevence, tj. prevence kouření, prevence kriminality, apod.

Sociální reklama se snaží upozornit na společenské problémy, jako je např. anorexie, šikana, drogy, alkoholismus, apod. Snaží se jak na ně upozornit, tak vyvolat změnu chování, případně se zaměřuje na prevenci.

Taková reklama, která má upozornit na určité sociální problémy.

upozorňuje na problémy súčasnosti, problémy v danej oblasti

už nevím

Vyuzivajici jako motiv lidi

yto reklamy tedy nejsou orientovány na hmotný zisk, i když o přínos nepřímých ekonomických efektů pro společnost se snaží

8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet2259,46 %10,28 %  
televize1540,54 %7,01 %  
billboardy1129,73 %5,14 %  
časopisy513,51 %2,34 %  
rádio410,81 %1,87 %  
Fšude12,7 %0,47 %  
RUSKÁ SUKA12,7 %0,47 %  

Graf

9. Můžete uvést příklad sociální reklamy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne410,81 %1,87 %  
nevím410,81 %1,87 %  
UNICEF25,41 %0,93 %  
nevzpomenu si25,41 %0,93 %  
No to racism12,7 %0,47 %  
boj proti AIDS, týrání dětí atd.12,7 %0,47 %  
nic mě teď nenapadá12,7 %0,47 %  
nic mě nenapadá12,7 %0,47 %  
NHS - její kampaně pro organ donation12,7 %0,47 %  
kouření škodí zdraví, třiďte odpad12,7 %0,47 %  
ostatní odpovědi lhaní skoro o všem
Fb prispevky o nejakem produktu
Reklama na ač čistič
akce na podporu boje proti rakovině, AIDS, boj proti týrání dětí, domácího násilí, dárcovství kostní dřeně apod.
Wc čistič
nadace nova
Facebook
skoda
sociálna reklama napríklad môže sa uplatniť aj pri dni Narcisov, či iných dobročinných zbierkach?
Dobrý anděl
V tv reklama na Unicef
bilboard "volte top 09"
RUSKÁ SUKA
Unicef, Dobrý anděl
klaunský nos, světluška
Tie čo sú zamerané na získavanie hlasov do politiky (nižšie dane, sociálne istoty...)
Reklama proti znásilnění v časopise se slepenými stránkami. Po jejich násilném odtržení člověk nalezne text "Když musíš použít sílu, je to zločin"
prevence nemocí, protikuřácké kampaně, reklamy na podporu neziskových organizací..
nevybavuji si
1951,35 %8,88 % 

Graf

10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?

Sociální reklama je reklamou, jejíž cílem je změnit sociální chování a přitáhnout pozornost k celospolečenským problémům (akce na podporu boje proti rakovině, boj proti týrání dětí, domácího násilí, dárcovství kostní dřeně apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrý anděl11179,29 %51,87 %  
Světlo pro světlušku10474,29 %48,6 %  
Paraple7452,86 %34,58 %  
Nadace pro transplantace kostní dřeně5740,71 %26,64 %  
Národní potravinová sbírka4935 %22,9 %  
Skutečný dárek139,29 %6,07 %  
Žádnou z těchto neznám117,86 %5,14 %  

Graf

11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5942,14 %27,57 %  
nevím4230 %19,63 %  
ano3927,86 %18,22 %  

Graf

12. Pokud Vás sociální reklama někdy ovlivnila, napište prosím jak.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prispela jsem36,98 %1,4 %  
dárcovská sms24,65 %0,93 %  
nevím12,33 %0,47 %  
změnila moje vnímání a postoj k lidem s určitou poruchou12,33 %0,47 %  
Podpořila jsem boj proti rakovině zakoupením květiny12,33 %0,47 %  
přihlasila jsem se do registru dárců kostní dřeně12,33 %0,47 %  
upozornila mě na dané téma, danou problematikou se více zabývat12,33 %0,47 %  
zápis do registru dárců kostní dřeně12,33 %0,47 %  
pohnula se mnou a přispěla jsem, začala jsem se více zajímat12,33 %0,47 %  
Začala jsem se zajímat o různé akce12,33 %0,47 %  
ostatní odpovědi Vždy je důvodem k zamyšlení, snažím se však vybírat takové organizace, kterým se nedostává tolik pozornosti, a podpořit je.
Rozhodla jsem se více pomoci.
Koupil jsem wc čisrič
Začala jsem se více zajímat a daný problém, přispívala jsem pomocí DMS
přispěla jsem na dobrou věc
prispevkem pro danou reklamu
Pozitivně
Možná jsem měla chuť přispět, ale bohužel jsem to neudělala.
neovlivnila
poslali jsme prispevek
nákup reklamních předmětů od zmiňovanych organizací
Poslala jsem DMS, nebo jsem přispěla
koupil jsme pak to zbozi
zamyslenie sa nad problémom, nutkanie viac pomáhať
vyhledávám více takových akcí
Zvolila jsem odpoved nevim
Vyhledala jsem si vice info o organizaci a pripadne jsem prispela
Darovala jsem částku na nadaci
Zasílání příspevků
Přesvědčila mě zasláním DMS
Ovlivnila me ke koupi produktu, ze kterého sla část ceny na podporu "dobre věci".
RUSKÁ SUKA
Přispěla jsem na nemocné děti.
Poslala jsem darcovskou sms, bezela pulmaraton za svetlo pro svet
Ne
motivavala mě k vyhledání informací a zvážení dárcovství krve
Nijako
Poslala jsem nadaci finanční příspěvek na základě reklamy.
zamyšlení nad problémem, uvažování o nějaké pomoci, uvažování o různých nadací
Darovala jsem potraviny do potravinové sbirky
3069,77 %14,02 % 

Graf

13. Co si představujete pod pojmem «celospolečenské problémy»? Uveďte příklady.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

+

...

"Závažné" problémy ovlivňující společenství lidí

AIDS, valka, globalni oteplovani

Alkoholismus v Rusku

Bezdomovci, invalidove, nemocné děti, ale i nedostatek prace

bezdomovectví, neboc, rasismus, týrání

bezdomovectví, sociální vyloučení, diskriminace

Celosvětové problémy

cicilizacne nemoci, rakovina, obezita, alkohol, drogy

Cikáni

civilizační choroby, dopad palmového oleje na životní prostředí atd.

Diskriminace

diskriminace, změny v sociálním chování

domácí násilí, zneužívání nezletilých, šikana ve škole, diskriminace z důvodu rasy, pohlaví, vyznání nebo věku

Ekonomická zaostalost rozvojových zemí, zadluženost zemí, růst počtu obyvatel na zemi, ničení životního prostředí

fgydf

Globalizace, politika, bezpečnost..

Globalizácia, Imigranti

globálne otepľovanie, hladomor, vojny/nepokoje, voda ako vyčerpateľný zdroj, znečisťovanie krajiny/ovzdušia, ...

Globální oteplování nemoci třídění odpadu a životní prostředí diskriminace a emancipace korupce

globální oteplování, rozšiřování nůžek mezi bohatými a chudými

Globální oteplování, šíření nebezpečných nemocí

Globalni oteplovany, chudoba, nerovnost

Globální problémy, jak sociální, tak ekonomicke

hlad

hlad v rozvojových částech světa, znečištěné životní prostředí, lidská práva

hlad, ..

Hlad, chudoba atp.

Hlad, chudoba, závislosti

hlad, nemoci, povodně,..

hlad, války, nemoc

Chování, které je nebezpečné pro zdraví či psychologickou pohodu člověka. Nejrůznější nemoci psychického i zdravotního rázu - rakovina, deprese, kriminalita, kouření, alkoholismus, anorexie...

Chudoba

Chudoba

chudoba, genderové rozdíly, stárnutí populace, přelidnění, environmentální problémy

chudoba, hlad, ekologie

Chudoba, hlad, negramotnost, zmena klimatu, vypalovani lesu, negramotnost, nedostatek vody

chudoba, hlad, nemoc

chudoba, hlad, nemoci

Chudoba, hlad, nemoci

chudoba, hlad, války, sociální vyloučení

Chudoba, nedostatek pitné vody apod.

chudoba, nedostatek něčeho k uspokojení základních potřeb, nespokojenost lidí

Chudoba, negramotnost, hlad, prelidneni

Chudoba, Nemoci, Nedostatek potravin

chudoba, nemoci, postižení

Chudoba, nemoci, sucho, globalni oteplovani

Chudoba, nemoci, xenofobie

Chudoba, nemoci,...

Chudoba, vycleneni ze společnosti

chudobu, práci dětí

Imigrační krize, chudoba, civilizační choroby, terorismus

Je to problém celé společnosti.

každý se zajímá pouze o sebe

korupce, návykové látky,

Kriminalita, nezaměstnanost, migrace

kriminalita, stárnutí populace, přelidnění

lidí bez domova

Maji nebo mohou mit dopad na kazdeho..chudoba, nemoci

Migrace, války.

nadměrná stupidita lidí, kriminalita,

např. týrání dětí

nárast extrémismu, korupce

Narkomanie, války

Něco, co se odchyluje od normálu a způsobuje to u lidí napříkad obavy. Př. momentální atentáty od IS.

negramotnost

negři,cikáni,politika

Nemoce

Nemoci Chudoba Hlad

nemoci, finanční krize

Nemoci, detske nemoci, koureni

nemoci, katastrofy

Nemoci, znecistene zivotni prostredi, obezita

Nenávist, rasismus,

Nevim

Nevím

Nevim

Nevím, třeba bezdomovci, korupce ve vládě, BABIŠ....

Nezaměstnaní lidé, lidé vážně nemocní, oblasti/lidé zasažení přírodní pohromou

nezaměstnanost, korupce, válka

Nezaměstnanost, sociální znevýhodnění rodin s jedním rodičem, šikana, rasismus, sexistický přístup k ženám (nejen) v pracovním poměru atd.

Nic

obecné problémy - třeba islám v Evropě

obezita, hlad, chudoba

Plýtvání jídla, nízká mzda, nedostatek dárců, nezaměstnanost, nespokojenost sam se sebou

plytvani vodou, znecisteni zivotniho prostredi, trideni odpadu, plytvani jidlem, globalni oteplovani, terorismus

politici jako je Kalousek

Práva menšin, hranice lidské svobody (tzn. zákazy - které jsou společensky přínosné a které naopak omezují svobodu), zdraví, domácí násilí...

Problém, které se přímo nemusí týkat každého, ale celá společnost by jim měla věnovat pozornost.

Problém, který může postihnout lidi každého věku, postavení atd.

problémy které nějak zasahují celou společnost (objevují se více než na jednom místě) a kterými by se společnost měla zabývat a řešit je

problémy které se dotýkají celé společnosti - týrání žen, rasismus apod.

Problemy ktere se tykaji cele spolevnosti..vysychani vod...recyklAce.. znecisteni zivotniho prostredi

Problemy ktore prezentuju a opakuju media... Inák su to problemi, ktore vplyvaju na kazdeho.

Problémy nad všech

problémy některých lidí, kdy ke zlepšení situace může přispět společnost a jsou to problémy, které můžou zasáhnout každého

Problémy týkající se cele společnosti.

Problémy týkající se širokého okruhu lidí, veřejnosti, které jsou především sociálního rázu. Na jejich vyřešení se musí taktéž podílet veřejnost, sám jedinec problém nevyřeší. Kriminalita, nezaměstnanost, diskriminace.

Problemy ve spolecnosti

Problemy zahrnujici vetsinovou spolecnost

Problémy, co se týkají celé společnosti. Chudoba, migrace, změna klimatu.

Problémy, které ohrožují všechny věkové a společenské vrstvy. Například nezaměstnanost, válka, politické problémy

Problemy, ktere se tykaji cele spolecnosti

problémy, které se týkají celé společnosti

problémy, které se týkají každého z nás např. životní prostředí

Problemy, ktere zahrnuji celou spolecnost

problémy, které zatěžují společnost - chudoba, nemoci, postižení, atd...

problémy, kterým čelí celá společnost bez ohledu na rasu, věk, vyznání... např: nemoci, bezpečnost, globální oteplování

Problémy, kterým čelí celá společnost.

Problémy, kterými lidstvo trpí. Nemoci apod.

Problémy, ktoré nezasahujú len určitých ľudí, ale celú spoločnosť, často späté s jej fungovaním či existenciou. Terorizmus, rasizmus, xenofóbia, hladomor, utláčanie ľudských práv...

problémy, ktoré sa týkajú spoločnosti, nie len daného jednotlivca

přetrvávající rasismus ve společnosti, xenofobie, islamofobie, patriarchální společnost, sexismus, homofobie

Přístup k menšinám a přistěhovalcům, nezaměstnanost, chudoba, děti bez domova, týrání dětí, domácí násilí, násilí všeobecně, ochrana přírody (zachování lesů apod.), kvalita potravin, výrobků, služeb...

rasismus, domácí násilí

rasová nesnášenlivost, potlačování lidských práv, ekonomická krize,

RUSKÁ SUKA

spatne ovzdusi, kaceni lesu, prelidnenost, vymirani vzacnych druhu, mutace viru/bakterii, rust obezity, tani ledu

stárnutí obyvatelstva, migrace, terorismus

Stárnutí populace, nezaměstnanost

stěhování národů, stárnutí populace...

Takové problémy, jenž ovlivňuje společnost jako celek. Např. závislosti, nemoce, sociální patologie atd.

Těch je opravdu hodně.

Terorismus, drogy

To, co jsem jmenovala předtím. Alkoholismus, braní a prodej drog, šikana, anorexie, různé nemoci - cokoliv, co člověka silně psychicky zasáhne, ovlivní jeho život a často vede k tomu, že je "vyloučen" ze zbytku společnosti.

Třeba zda je potřebný Výzkumný ústav pro výzkum výzkumných ústavů

Týrání lidí ( dětí, žen i mužů), imigrace, chudoba.

týrání žen a dětí, obecně násilí, sociální propastné rozdíly mezi lidmi, migrace, úpadek morálky, nevyváženost porodností (chudí a nevzdělaní rodí jako králíci a živí je vyspělejší a bohatší, kteří pak sami děti nemají)

Uprchlická krize, jaderný arsenál,

Valka

války, hladomor apod.

Války, migrace, rozdíl mezi mužem a ženou, multikulturalismus,...

Vážné celosvětové problemy, kterým je potřeba věnovat více pozornosti. AIDS, hladomor apod.

Xenofobie, rasismus, rostoucí podíl obyvatel žijících na hranici chudoby nebo pod ní, nízká kultura demokracie, korupce.

Zemětřesení

Znásilnění žen týrání atd

znečišťování žívotního prostředí

14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chudoba12387,86 %57,48 %  
války12287,14 %57,01 %  
znečištění ovzduší12085,71 %56,07 %  
drogová závislost11985 %55,61 %  
domácí násilí11783,57 %54,67 %  
týrání dětí11481,43 %53,27 %  
nekontrolovatelná migrace9265,71 %42,99 %  
nerovný přístup ke zdravotní péči6647,14 %30,84 %  
změna společenských hodnot4532,14 %21,03 %  

Graf

15. Kdo má tyto problémy řešit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stát11884,29 %55,14 %  
společnost10172,14 %47,2 %  
člověk sám8157,86 %37,85 %  
Evropská unie7050 %32,71 %  
neziskové organizace6647,14 %30,84 %  
OSN6546,43 %30,37 %  
nevím32,14 %1,4 %  
stát by měl tyto problémy řešit, protože většině je to ukradené a sociální pojištění (zaměstnanci i podnikatelé) máme jedno z největších v EU, tak ať ty peníze použijí na tyto problémy a ne na cikány...10,71 %0,47 %  
záleží jak který, některé ty problémy by samy vymizely, kdyby do nich stát pořád nerýpal, jiné zásah státu potřebují10,71 %0,47 %  
Stát je řešit MÁ, společnost přispět MŮŽE, nemělo by to však být její povinností.10,71 %0,47 %  
Všichni bychom měli přispívat k řešení těchto problému, protoze nikdy nevíme, jestli/kdy budeme my ti, co potřebuji pomoct.10,71 %0,47 %  
RUSKÁ SUKA10,71 %0,47 %  
v první řadě každý sám za sebe, nedělat že tyto problémy nejsou pak samozřejmě stát, EU atp.10,71 %0,47 %  
Mal by stat, alebo EU, ale nie su toho schopní.10,71 %0,47 %  

Graf

16. Víte, čím se zabývají nadační fondy? Pokud ano, uveďte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5842,03 %27,1 %  
podpora lidí, kteří jsou určitým způsobem znevýhodněni10,72 %0,47 %  
shromažďováním fin. prostředků a její redistribucí potřebným lidem10,72 %0,47 %  
sbirkou penez, studijni programy, informovani spolecnosti a sesnameni z dannymi problemy10,72 %0,47 %  
Pomoc např. dětem10,72 %0,47 %  
podporují cílovou skupinu v ohrožení10,72 %0,47 %  
sbírají a přerozdělují prostředky na záležitosti, kterými se zabývají, nejen finanční10,72 %0,47 %  
přispívají penězmi pro výzkumy a následně opatření pro řešení problémů10,72 %0,47 %  
přispívají potřebným10,72 %0,47 %  
Pomáhají druhým. Zároveň mají sbírku, do které může každý finančně přispět. 10,72 %0,47 %  
Pomoc potrebnym10,72 %0,47 %  
celospolečenskými problémy?10,72 %0,47 %  
shromažďování prostředů pro dané společensky prospěšné účely10,72 %0,47 %  
myslím, že sbírají peněz od dobrovolných dárců a poté je předávají nadacím10,72 %0,47 %  
Shánějí a shromažďují peníze pro určitý účel 10,72 %0,47 %  
charitativní čiností10,72 %0,47 %  
vybíráním peněz za určitým účelem, tj. ne za účelem zisku, ale právě za účelem darování těchto peněz na řešení sociálních problémů10,72 %0,47 %  
vybírají peníze pro potřebné10,72 %0,47 %  
na podporu ľudí v núdzi/komunitu10,72 %0,47 %  
pomocí lidem, kteří ji potřebují a chtějí ji10,72 %0,47 %  
Pomaha znevyhodnenym, financne i jinak10,72 %0,47 %  
podporují určitou skupinu lidí 10,72 %0,47 %  
Podporou potrebnych10,72 %0,47 %  
podporou např. dětí v africe10,72 %0,47 %  
Pomoci v reseni techto problemu, sbirkou penez na jejich zmirneni10,72 %0,47 %  
Snaží se získat finační prostředky pro dobročinné účely.10,72 %0,47 %  
sbírka peněz pro potřebné10,72 %0,47 %  
snaží se cosi řešit10,72 %0,47 %  
finanční podporou určitého dobročinného projektu10,72 %0,47 %  
Vybiraji penize pro potrebne lidi10,72 %0,47 %  
pomocí potřebným10,72 %0,47 %  
jsou založené za účelem podpory veřejně prospěšných aktivit a projektů.10,72 %0,47 %  
Parazitovánim10,72 %0,47 %  
sbírkou finančních prostředků a pomocí dotyčným10,72 %0,47 %  
sběrem peněz pro nadace10,72 %0,47 %  
asi řešení celospolečenských problémů10,72 %0,47 %  
pomoc znevyhodnenym a v nouzi10,72 %0,47 %  
Pomoc detem10,72 %0,47 %  
Pomoc lidem v nouzi10,72 %0,47 %  
Dávají peníze lidem, kteří mají nějaké nákladné speciální potřeby (vozík, drahé léky, speciální čtecí pomůcky atd).10,72 %0,47 %  
Shromažďováním finanční pomoci pro potřebné.10,72 %0,47 %  
kolekce penez, daru, veci, ktere poslouzi pomoci potrebnym10,72 %0,47 %  
Ano prerozdeluji získané prostředky na pomoc vybraní ohroženým skupinám 10,72 %0,47 %  
Snaží se vybírat peníze od dárců a distribuovat je tam, kde jsou potřeba.10,72 %0,47 %  
Vetsinou shromazduji prostredky za ucelem reseni urcitych problemu10,72 %0,47 %  
Financováním 10,72 %0,47 %  
řešením celospolečenských probémů10,72 %0,47 %  
vybírají peníze od lidí a posílají je těm, kteří je potřebují10,72 %0,47 %  
Získáním prostředků ke řešení podobných problémů10,72 %0,47 %  
finanční i nefinanční podporou10,72 %0,47 %  
Přispívají na vybrané problémy10,72 %0,47 %  
Pomáhají poškozeným10,72 %0,47 %  
Financovani reseni a prevence techto problemu10,72 %0,47 %  
pomáhají lidem ve špatných podmínkách, nemocným lidem10,72 %0,47 %  
podporou nějaké znevýhodněné skupiny10,72 %0,47 %  
vybíráním peněz na určitý účel10,72 %0,47 %  
Pomáhat lidem, kteří to potřebují.10,72 %0,47 %  
RUSKÁ SUKA10,72 %0,47 %  
nadační fondy sdružují finančí prostředky, které přelozdělují podle svého účelu, např. na stipendia chudým studentům, pomoc soc. slabším, nemocným, apod.10,72 %0,47 %  
činnosti ve prospěch společnosti10,72 %0,47 %  
pomáhají tam, kde je to potřeba10,72 %0,47 %  
přispíváním financí a pomocí do oblastí, které to potřebují10,72 %0,47 %  
pomáhají potřebným10,72 %0,47 %  
Pomahaji lidem v tisni10,72 %0,47 %  
výběr finančních prostředků od sponzorů a následné použití těchto prostředků tam, kde jich je třeba10,72 %0,47 %  
Pomocí pro ty pro které jsou určeny10,72 %0,47 %  
Jde o zamereni, napr. Pomoc detem bez rodicu nebo vyzkum leku10,72 %0,47 %  
získávání finančních prostředků za nějakým účelem10,72 %0,47 %  
napr. humanitárnou činnosťou10,72 %0,47 %  
-10,72 %0,47 %  
přispívají na řešení problémů ve společnosti10,72 %0,47 %  
sbírka finančních prostředků na určitý problém (nemoci...)10,72 %0,47 %  
sbírkou peněz pro řešení určitého prolému10,72 %0,47 %  
podporou nejrůznějších organizací10,72 %0,47 %  
podporou veřejně prospěšných projektů10,72 %0,47 %  
prispivaji potrebny rodinam/lidem 10,72 %0,47 %  
pomoc nemocným lidem10,72 %0,47 %  
sbiranim peněz pro potřebne10,72 %0,47 %  
Charita, pomoc10,72 %0,47 %  
získavanim penez pro takove učely10,72 %0,47 %  
shromažďováním peněz jejichž zisky se rozdělí mezi potřebné.10,72 %0,47 %  

Graf

17. Jaké nadační fondy znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

---

.

...

....

"Nadace Terezy Maxové", Vendula Svobodová atd.

+

Andělské děti, Pes v nouzi, Dobrý anděl

Asi neznám

Asi žádné.

Bila pastelka.nadace nova.pomozte detem

Člověk v tísni, Světluška, Paraple

dcvxc

Dobrý andel

dobrý anděl, kapka naděje, světluška, kuře, leontinka, paraple

Dobry Andel, Nadace NOVA, Bila Pastelka

Dobrý anděl, Světluška, Kuře

Dobrý andeln

J&T, Avast

Kapka naděje

Kapka nadeje

Kapka naděje

kapka naděje

kapka nadeje

Kapka naděje

Kapka naděje

Kapka naděje

Kapka naděje

Kapka naděje

Kapka Naděje

Kapka naděje

Kapka naděje

Kapka nadeje, dobry andel

Kapka naděje, dobrý anděl, kuře, paraple

kapka naděje, konto bariéry,

Kapka nadeje, nadace terezy maxove, bakala foundation

Kapka naděje, Nadace Terezy Maxové, Tesco fond, ...

Kapka naděje, nadační fond Kelnerovych/Havlovych

Kapka Naděje, Nadační fond Táňy Kuchařové

když nevím co jsou tak asi žádné neznám

Konto bariery

Konto bariéry, Centrum Paraple...

Konto Bariéry, Nadace Terezy Maxové, Nadace Olgy Havlové

Kousek po kousku, Kapka naděje,

Krtek

kure, fond terezy maxove

Kuře

Kuře, Nadace Terezy Maxové

kuře, paraple

N.f. venduly svobodove

Nadace Billa Gatse, Nadace Alfréda Nobela

Nadace Nova, andel, Rafael detem

Nadace Terezy Maxove

nadace Terezy Maxové, Kapka Naděje, Paraple

nadace Terezy Maxove, kuře, paraple, světluška

nadace terezy Maxové, paraple atd

nadácia Pontis

Nadácia pre deti Slovenska, nadácia Pontis, ...

Nadační fond Českého Rozhlasu

Nadační fond dětem

Nadační fond JV a JV

Nadační fond pomoci Karla Janečka

Nadační fond proti korupci

Nadační fond Slunce, Nadační fond předčasně narozených dětí a jejich rodin

Nadační fond Taťany Kuchařově, Nadační fond McDonald´s

Nadační fond Terezy Maxové

nadační fond Terezy Maxové, Kapka naděje

Nadačního fond Terezy maxove

nemohu si vzpomenout

Nepoznám

neuvědomuji si

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím

nevim

nevím

nevím, jestli to jsou podle právnické definice nadační fondy - Naše dítě, Transaprency international, Amnesty international

nevybavím si

nevybavuji si nic

neznam

neznám

neznám

neznám

Neznám

neznám

Neznám

neznám

Neznám

Neznam

neznam

Neznam

neznam

Neznám konkrétní názvy

NF Terezy Maxové

nic

nic

Nič mi teraz nanapada

paraple

Raději ne

RUSKÁ SUKA

Světlo pro světlušku, Dobrý anděl, Paraple

Světluška

Světluška

Světluška

Světluška

Světluška

Světluška

Světluška, bílá pastelka

Světluška, Dobrý anděl, Konto bariéry.

Světluška, Kuře, Kapka naděje

Světluška, Nadace Terezy Maxové, UNICEF

světluška, PARAPLE,

Světluška. Nadační fond Ivana Hlinky. Unicef.

Tereza Maxová dětem

Terezy Maxové

Terezy Maxové

terezy maxové

Terezy maxove, svetluska, dobry anděl

Unicef

UNICEF

UNICEF

UNICEF, Člověk v tísni

Unicef, Dobry Andel

UNICEF, Nova

Unicef, Svetluska, Paraple, nadacni fondy rznych osobnosti, napr. Rogera Federera

Zadne

Zdravotni klaun

Zloďejský fond pro Vory v zakone

Žádné

Žádné

Žádné

Žádné

žádný z hlavy

18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Člověk v tísni12287,14 %57,01 %  
Dobrý anděl11783,57 %54,67 %  
ADRA5942,14 %27,57 %  
Fond ohrožených dětí3726,43 %17,29 %  
Bílý kruh bezpečí3323,57 %15,42 %  
Nadační fond Tesco2719,29 %12,62 %  
Nadační fond AVAST139,29 %6,07 %  

Graf

19. Přispíváte někdy nadačním fondům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8963,57 %41,59 %  
ano5136,43 %23,83 %  

Graf

20. Podle čeho se rozhodujete přispívat nebo ne?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Činnost nadace

dle nálady

dostupnosť

důvěryhodnost organizace

H

Jak se mi chce

Když se blíže seznámím s jejich programem

Momentálni nápad

Myslím, že záželí na situaci. Něco mě zaujme, tak přispěju, pak zase chvíli ne.

Nevim

osloveni na ulici

podle částky, podle toho jak důvěřuji dané nadaci

podle dostupnych informaci, aktualniho rozpolozeni

podle dostupných informací, referencí

Podle duveryhodnosti organizace

Podle důvěryhodnosti organizace a smyslu - čemu organizace pomáhá.

Podle duveryhodnosti organizace a ucelu, ke kteremu pomaha

Podle jejich cíle, jak chtějí zlepší situaci

Podle jejich programu a verohodnosti

Podle jejich zaměření, podle toho kam peníze půjdou a kolik peněz z přispěné částky půjdou

Podle nálady

Podle nalady a jestli mam penize navic

Podle obsahu fondu, který mi je nejbližší

podle osoby

Podle poslání fondu

Podle problematiky jakou se zabývají

Podle reklamy plus podle dalších vyhledávaných informaci

podle renomé fondu a jeho zaměření

Podle situace a množství hotovosti v peněžence

Podle srdicka

Podle stavu financí

podle stavu účtu :D

podle své finanční možnosti

Podle témata. Na co peníze půjdou

Podle toho, jesti fond znám a jak mi přijde sympatická osoba, která peníze vybírá.

Podle toho, kam ty penize pak putuji

podle toho, které znám

podle toho, na co a kam pomoc jde

Podle toho, na co je sbírka zaměřena.

Podle účelu a věrohodnosti

podle účelu, na který daný NF přispívá

Podle věrohodnosti

podle věrohodnosti nadace

Podle závažnosti, komu ty peníze jdou a na co přesně.

podle zkušeností

Pokud je jasné kam peníze putují

Především podle toho, kam peníze putují. Záleží na závažnosti konkrétního problému.

Přispívám formou DMS, takže záleží, který nadační fond je zrovna zveřejňován v televizi.

většinou přispívám když vidím výsledky daného programu

Záleží na mé finanční situaci. Nemůžu dávat když nemám nic.

Zda to ma smysl, podporim treba behem (beh pro Paraple, pro ZOO atd.), koupi naramku ci kyticky... nikdy nedavam lidem s neduveryhodnymi pokladnickami na ulici

21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2345,1 %10,75 %  
nevím1529,41 %7,01 %  
ne1325,49 %6,07 %  

Graf

22. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10272,86 %47,66 %  
muž3827,14 %17,76 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
7855,71 %36,45 %  
4431,43 %20,56 %  
vyučen/a s maturitou1611,43 %7,48 %  
základní21,43 %0,93 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Patříte do věkové skupiny 18 až 26 let?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevadí mi na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevnímám ji na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obtěžuje mě na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Myslíte si, že Vás reklama nějak ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Myslíte si, že Vás reklama nějak ovlivňuje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupem produktu či služby na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi změnou názoru na produkt na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadace pro transplantace kostní dřeně na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní potravinová sbírka na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlo pro světlušku na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádnou z těchto neznám na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogová závislost na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chudoba na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekontrolovatelná migrace na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nerovný přístup ke zdravotní péči na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi týrání dětí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi války na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi znečištění ovzduší na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi člověk sám na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropská unie na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSN na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi společnost na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Víte, čím se zabývají nadační fondy? Pokud ano, uveďte.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ADRA na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Člověk v tísni na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fond ohrožených dětí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond AVAST na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond Tesco na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Přispíváte někdy nadačním fondům?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Přispíváte někdy nadačním fondům?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyučen/a s maturitou na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Myslíte si, že Vás reklama nějak ovlivňuje?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákupem produktu či služby na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi změnou názoru na produkt na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?

6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?

  • odpověď ano:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?

10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?

  • odpověď Dobrý anděl:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní potravinová sbírka na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevadí mi na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
  • odpověď Světlo pro světlušku:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?

14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?

  • odpověď domácí násilí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi týrání dětí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogová závislost na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadace pro transplantace kostní dřeně na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nerovný přístup ke zdravotní péči na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
  • odpověď drogová závislost:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi týrání dětí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadace pro transplantace kostní dřeně na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
  • odpověď chudoba:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond AVAST na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi války na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekontrolovatelná migrace na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSN na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ADRA na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi týrání dětí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropská unie na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nerovný přístup ke zdravotní péči na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Přispíváte někdy nadačním fondům?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společnost na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi znečištění ovzduší na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogová závislost na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi člověk sám na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
  • odpověď týrání dětí:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogová závislost na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
  • odpověď války:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond Tesco na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropská unie na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chudoba na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi týrání dětí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSN na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond AVAST na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fond ohrožených dětí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ADRA na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi člověk sám na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekontrolovatelná migrace na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společnost na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nerovný přístup ke zdravotní péči na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi znečištění ovzduší na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogová závislost na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
  • odpověď znečištění ovzduší:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekontrolovatelná migrace na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nerovný přístup ke zdravotní péči na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond AVAST na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadace pro transplantace kostní dřeně na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi změna společenských hodnot na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)

15. Kdo má tyto problémy řešit?

  • odpověď společnost:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
  • odpověď stát:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevadí mi na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fond ohrožených dětí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropská unie na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSN na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ADRA na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadační fond AVAST na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Přispíváte někdy nadačním fondům?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)

16. Víte, čím se zabývají nadační fondy? Pokud ano, uveďte.

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?

18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?

  • odpověď Člověk v tísni:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadace pro transplantace kostní dřeně na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ADRA na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OSN na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlo pro světlušku na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Evropská unie na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nerovný přístup ke zdravotní péči na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 19. Přispíváte někdy nadačním fondům?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Národní potravinová sbírka na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznam na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi stát na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi společnost na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi znečištění ovzduší na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogová závislost na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi domácí násilí na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekontrolovatelná migrace na otázku 14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
  • odpověď Dobrý anděl:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skutečný dárek na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kapka nadeje na otázku 17. Jaké nadační fondy znáte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrý anděl na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bílý kruh bezpečí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 22. Vaše pohlaví:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nadace pro transplantace kostní dřeně na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neziskové organizace na otázku 15. Kdo má tyto problémy řešit?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Paraple na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fond ohrožených dětí na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ADRA na otázku 18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevadí mi na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledáváním dalších info na otázku 5. Pokud ano, jakým způsobem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jak které na otázku 3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)

19. Přispíváte někdy nadačním fondům?

  • odpověď ano:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádnou z těchto neznám na otázku 10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď :
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v oblasti reklamy?

2. Patříte do věkové skupiny 18 až 26 let?

3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)

4. Myslíte si, že Vás reklama nějak ovlivňuje?

5. Pokud ano, jakým způsobem?

6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?

8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?

10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?

11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?

14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?

15. Kdo má tyto problémy řešit?

16. Víte, čím se zabývají nadační fondy? Pokud ano, uveďte.

17. Jaké nadační fondy znáte?

18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?

19. Přispíváte někdy nadačním fondům?

21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?

22. Vaše pohlaví:

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v oblasti reklamy?

2. Patříte do věkové skupiny 18 až 26 let?

3. Jaký je Váš postoj k reklamě? (označte odpověď, která jej nejlépe vystihuje)

4. Myslíte si, že Vás reklama nějak ovlivňuje?

5. Pokud ano, jakým způsobem?

6. Slyšel/a jste někdy pojem sociální reklama?

8. Kde se setkáváte nejčastěji se sociální reklamou?

10. Znáte nějaké z těchto sociálních reklam?

11. Ovlivnila Vás někdy sociální reklama?

14. Jaké z těchto celospolečenských problémů znáte?

15. Kdo má tyto problémy řešit?

16. Víte, čím se zabývají nadační fondy? Pokud ano, uveďte.

17. Jaké nadační fondy znáte?

18. Znáte nějaké z těchto nadačních fondů?

19. Přispíváte někdy nadačním fondům?

21. Přispívali jste někdy nadačním fondům pod vlivem sociální reklamy?

22. Vaše pohlaví:

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Yudina, V.Sociální reklama (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://58803.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.