Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské chování na trhu kávy

Spotřebitelské chování na trhu kávy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miriam Vilášková
Šetření:28. 02. 2017 - 20. 03. 2017
Počet respondentů:579
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente, vážená respondentko,

jsem studentkou třetího ročníku oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě VŠB – TUO. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který slouží ke zpracování mé bakalářské práce na téma „Analýza spotřebitelského chování na trhu kávy“. Dotazník je zcela anonymní a je určen pro ty, co konzumují kávu. 

Dotazník obsahuje 18 otázek (včetně demografických) a jeho vyplnění trvá přibližně 6 minut. 

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas, který věnujete vyplnění tohoto dotazníku.

                                                                                                                             Miriam Vilášková

Odpovědi respondentů

1. Kolik káv běžně vypijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Více než 3 denněotázka č. 2, 2 denněotázka č. 2, 1 denněotázka č. 2, Ne denně, 1 – 6 šálků týdněotázka č. 2, Méně častootázka č. 2, Nikdy/kávu nepiji - Děkuji za Váš čas, dotazník prosím ukončete → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 denně21036,27 %36,27 %  
1 denně11720,21 %20,21 %  
Ne denně, 1 – 6 šálků týdně9115,72 %15,72 %  
Více než 3 denně7112,26 %12,26 %  
Méně často6611,4 %11,4 %  
Nikdy/kávu nepiji - Děkuji za Váš čas, dotazník prosím ukončete244,15 %4,15 %  

Graf

2. Kávu pijete spíše ráno, odpoledne, či večer?

Pokuste se zamyslet nad tím, kdy opravdu nejčastěji pijete kávu. „Absolutně nevnímám rozdíl" označte pouze v případě, že to tak skutečně je.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpoledne (od 11 – 18h)30655,14 %52,85 %  
Ráno (do 11h)26647,93 %45,94 %  
Absolutně nevnímám rozdíl10919,64 %18,83 %  
Večer (od 18h)254,5 %4,32 %  
Morning (to 11h)10,18 %0,17 %  
Afternoon (from 11 - 18h)10,18 %0,17 %  

Graf

3. Kávu pijete spíše přes týden, či o víkendu?

Pokuste se zamyslet nad tím, kdy opravdu nejčastěji pijete kávu. „Absolutně nevnímám rozdíl" označte pouze v případě, že to tak skutečně je.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Absolutně nevnímám rozdíl28551,35 %49,22 %  
Přes týden21638,92 %37,31 %  
O víkendu539,55 %9,15 %  
Absolutely not notice the difference10,18 %0,17 %  

Graf

4. Kávu pijete spíše v létě, či v zimě?

Pokuste se zamyslet nad tím, kdy opravdu nejčastěji pijete kávu. „Absolutně nevnímám rozdíl" označte pouze v případě, že to tak skutečně je.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Absolutně nevnímám rozdíl43077,48 %74,27 %  
V zimě10218,38 %17,62 %  
V létě223,96 %3,8 %  
Absolutely not notice the difference10,18 %0,17 %  

Graf

5. Kávu pijete spíše ve volném čase, či ve formálních situacích?

Pokuste se zamyslet nad tím, kdy opravdu nejčastěji pijete kávu. „Absolutně nevnímám rozdíl" označte pouze v případě, že to tak skutečně je.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve volném čase24644,32 %42,49 %  
Absolutně nevnímám rozdíl24043,24 %41,45 %  
Ve formálních situacích (oficiální příležitosti, pracovní příležitosti)6812,25 %11,74 %  
In the free time10,18 %0,17 %  

Graf

6. Kde kávu pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma44680,36 %77,03 %  
V kavárně22941,26 %39,55 %  
V práci18833,87 %32,47 %  
Ve škole9116,4 %15,72 %  
V restauraci407,21 %6,91 %  
Jinde (V baru, v hospodě, v čajovně, aj.)234,14 %3,97 %  
Home10,18 %0,17 %  
In cafe10,18 %0,17 %  
At school10,18 %0,17 %  

Graf

7. S kým kávu pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S nikým – samotný (á)32758,92 %56,48 %  
S přáteli23241,8 %40,07 %  
S partnerem18934,05 %32,64 %  
S rodinou16529,73 %28,5 %  
S kolegy9917,84 %17,1 %  
S obchodními partnery, zákazníky (obchodní schůzky)223,96 %3,8 %  
With no one - alone (s)10,18 %0,17 %  
With friends10,18 %0,17 %  
With business partners, customers (business meeting)10,18 %0,17 %  

Graf

8. Jakou kávu pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
instantní24243,6 %41,8 %  
z kávovaru: espresso (ristreto, lungo, americano)18332,97 %31,61 %  
z kávovaru: cappuccino, latté, ledová káva17130,81 %29,53 %  
tureckou10318,56 %17,79 %  
z kávovaru překapávanou / filtrovanou6611,89 %11,4 %  
z French pressu6110,99 %10,54 %  
z kapsle498,83 %8,46 %  
bezkofeinovou183,24 %3,11 %  
Moka20,36 %0,35 %  
z džezvy20,36 %0,35 %  
bosenskou (připravovanou v džezvě - 3x svařenou a slévanou)10,18 %0,17 %  
latte El.slehac mleka10,18 %0,17 %  
latte10,18 %0,17 %  
Hario V6010,18 %0,17 %  
dripper10,18 %0,17 %  
Aeropress 10,18 %0,17 %  
Mám moca konvičku :)10,18 %0,17 %  
moka konvička10,18 %0,17 %  
Vietnamskou prekapavanou10,18 %0,17 %  
mokakonvička10,18 %0,17 %  
z aeropressu10,18 %0,17 %  
z moka konvice10,18 %0,17 %  
Mocca-press10,18 %0,17 %  
Moca konvičks10,18 %0,17 %  
Rozpustnou10,18 %0,17 %  
z moka konve10,18 %0,17 %  
Z mokakonvičky10,18 %0,17 %  
Phin filtr pro vietnamský způsob přípravy kávy10,18 %0,17 %  
instant10,18 %0,17 %  
of capsule10,18 %0,17 %  
a coffee maker: espresso (ristreto, lungo, americano)10,18 %0,17 %  
z takového velkého stroje, co ji napřed pomele a pak mi ji napustí do hrnku10,18 %0,17 %  
3v110,18 %0,17 %  
z Bialetky a phin filtru10,18 %0,17 %  
z penny, kauflandu, z automatu na kávu10,18 %0,17 %  
turka, což není turecká káva10,18 %0,17 %  
Moka konvice10,18 %0,17 %  
moca konvička10,18 %0,17 %  
Moka konvička, džezva 10,18 %0,17 %  
z moka konvičky10,18 %0,17 %  

Graf

9. Co patří mezi hlavní důvody, proč pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutná mi43979,1 %75,82 %  
Kofein – povzbuzení, dodání energie27048,65 %46,63 %  
Součást mého ranního rituálu11921,44 %20,55 %  
Uklidňuje mě, pomáhá od stresu9216,58 %15,89 %  
Prostá potřeba, bez zvláštního důvodu9116,4 %15,72 %  
Zrychluje metabolismus346,13 %5,87 %  
Kvůli mému sociálnímu okolí – pocit sounáležitosti, chci zapadnout295,23 %5,01 %  
Kvůli pracovním schůzkám162,88 %2,76 %  
závislost10,18 %0,17 %  
Mam nizší tlak10,18 %0,17 %  
Mam na ni chut10,18 %0,17 %  
Protože po pivu se nesmí řídit 10,18 %0,17 %  
bez ní mě bolí odpoledne hlava10,18 %0,17 %  
posezení s přáteli v kavárně - sociální důvod tedy ano (sounáležitost), ale ne protože bych chtěla zapadnout10,18 %0,17 %  
Je ve vlaku zdarma10,18 %0,17 %  
přestává po ní bolet hlavy10,18 %0,17 %  
koníček10,18 %0,17 %  
Střídam s cajem10,18 %0,17 %  
jako prevence nízkého kravního tlaku10,18 %0,17 %  
tastes me10,18 %0,17 %  
Part of my morning ritual10,18 %0,17 %  
It calms me and helps from stress10,18 %0,17 %  
hořčík, antooxidanty10,18 %0,17 %  
zvyk10,18 %0,17 %  
příjemná chvíle10,18 %0,17 %  

Graf

10. Kde nejčastěji kávu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarkety, hypermarkety36265,34 %62,52 %  
Kavárny14425,99 %24,87 %  
Malé obchody – samoobsluhy, potraviny, aj.8715,7 %15,03 %  
Specializované pražírny: Off-line v kamenné prodejně8214,8 %14,16 %  
Obchody s kávou a kávovým zbožím (např. Tchibo): Off-line- v kamenné prodejně7413,36 %12,78 %  
Automaty na kávu6411,55 %11,05 %  
Specializované pražírny: Online356,32 %6,04 %  
Obchody s kávou a kávovým zbožím (např. Tchibo): Online305,42 %5,18 %  
manželka20,36 %0,35 %  
online na iTesco.cz10,18 %0,17 %  
Stánky na ulici s prodejem kávy s sebou10,18 %0,17 %  
Vlastnim prazirnu10,18 %0,17 %  
Vietnamci10,18 %0,17 %  
Nekupuji kávu10,18 %0,17 %  
dostávám darem10,18 %0,17 %  
Supermarkets, hypermarkets10,18 %0,17 %  
cafes10,18 %0,17 %  
Coffee shops and coffee goods (eg. Tchibo): Off-line- In-store10,18 %0,17 %  
ještě mi ji dává zadarmo ten velký stroj v kuchyně v práci10,18 %0,17 %  
amway10,18 %0,17 %  
Záleží kde; v práci kávu nakupují kolegyně a kávu na doma nakupuji většinou v kavárnách10,18 %0,17 %  
farmářské trhy10,18 %0,17 %  
obchody s bio fair trade zbožím10,18 %0,17 %  

Graf

11. Kupujete pouze jednu značku kávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, rád (a) zkouším nové značky / chutě – rád (a) experimentuji29753,51 %51,3 %  
Ano12923,24 %22,28 %  
Ne, orientuji se především dle aktuální ceny12823,06 %22,11 %  
Yes10,18 %0,17 %  

Graf

12. Co/kdo na Vás nejvíce působí při výběru kávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť a aroma32959,28 %56,82 %  
Vlastní zkušenost24844,68 %42,83 %  
Cena18232,79 %31,43 %  
Kvalita kávy15828,47 %27,29 %  
Akce, sleva11520,72 %19,86 %  
Doporučení známých, reference jiných uživatelů11120 %19,17 %  
Značka kávy366,49 %6,22 %  
Země původu315,59 %5,35 %  
Prodejce- prodavač, obsluha295,23 %5,01 %  
Nezávislé zdroje (testy, odborné časopisy)285,05 %4,84 %  
Reklama81,44 %1,38 %  
dostupnost10,18 %0,17 %  
Míra pražení10,18 %0,17 %  
fair trade10,18 %0,17 %  
zvyk10,18 %0,17 %  
Price10,18 %0,17 %  
Own experience10,18 %0,17 %  
quality coffee10,18 %0,17 %  
aby kapsle pasovaly do kávovaru, který mám doma10,18 %0,17 %  
Férové a ekologické důvody ze strany zemědělce10,18 %0,17 %  
Do mého kávovaru jde pouze jeden typ kapslí10,18 %0,17 %  
společenská odpovědnost - fair trade10,18 %0,17 %  

Graf

13. Co/kdo na Vás nejvíce působí při výběru kavárny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastní zkušenost22340,18 %38,51 %  
Chuť a aroma20536,94 %35,41 %  
Doporučení známých, reference jiných uživatelů17731,89 %30,57 %  
Dostupnost, lokalita14726,49 %25,39 %  
Kvalita kávy14325,77 %24,7 %  
Cena13824,86 %23,83 %  
Akce, sleva5710,27 %9,84 %  
Prodejce- prodavač, obsluha468,29 %7,94 %  
Značka kávy254,5 %4,32 %  
Reklama, poutače, billboardy111,98 %1,9 %  
nenavštěvuji40,72 %0,69 %  
nechodím30,54 %0,52 %  
lokalita, dostupnost, není moc kaváren v mém okolí10,18 %0,17 %  
Prostředí 10,18 %0,17 %  
prostředí kavárny10,18 %0,17 %  
značka kavárny10,18 %0,17 %  
design provozovny10,18 %0,17 %  
Vybírám kavárny s výběrovou kávou10,18 %0,17 %  
možnost kouřit10,18 %0,17 %  
Availability, location10,18 %0,17 %  
Advertising, billboards, billboards10,18 %0,17 %  
quality coffee10,18 %0,17 %  
nabídka pro děti, neb málokdy chodím bez nich10,18 %0,17 %  
nechodím do kaváren10,18 %0,17 %  
Kavárnu nenavštěvuji10,18 %0,17 %  
do kaváren nechodím10,18 %0,17 %  
příprava kávy také s rostlinným mlékem10,18 %0,17 %  

Graf

14. Kolik jste ochoten (a) zaplatit za jeden šálek kávy v kavárně?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5013724,68 %23,66 %  
607112,79 %12,26 %  
406912,43 %11,92 %  
45509,01 %8,64 %  
70376,67 %6,39 %  
80305,41 %5,18 %  
35254,5 %4,32 %  
30244,32 %4,15 %  
100234,14 %3,97 %  
55213,78 %3,63 %  
ostatní odpovědi 25
20
65
90
10
150
49
120
0
69
130
99
38
75
89
2.30
4
78
300
160
43
5
63
29
200
39
12
85
6812,25 %11,74 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:53.16
Minimum:29
Maximum:100
Variační rozpětí:71
Rozptyl:217.02
Směrodatná odchylka:14.73
Medián:50
Modus:50

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena38469,19 %66,32 %  
muž17030,63 %29,36 %  
woman10,18 %0,17 %  

Graf

16. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 24 let25345,59 %43,7 %  
25 – 34 let11420,54 %19,69 %  
35 – 44 let549,73 %9,33 %  
55 – 64 let539,55 %9,15 %  
45 – 54 let407,21 %6,91 %  
65 let a více407,21 %6,91 %  
15-24 years10,18 %0,17 %  

Graf

17. Především jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student24243,6 %41,8 %  
Pracující - převážně duševně - spíše psychicky náročná práce17431,35 %30,05 %  
Důchodce7212,97 %12,44 %  
Pracující - převážně manuálně -spíše fyzicky náročná práce417,39 %7,08 %  
Na rodičovské dovolené162,88 %2,76 %  
Nezaměstnaný91,62 %1,55 %  
Student10,18 %0,17 %  

Graf

18. Mezi Vaše záliby patří:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Četba (knihy, noviny, časopisy)22039,64 %38 %  
Cestování (výlety, zájezdy, poznávání)21538,74 %37,13 %  
Přátelé14526,13 %25,04 %  
Poslech hudby12823,06 %22,11 %  
Internet12522,52 %21,59 %  
Sport- aktivně (fitness, tanec, skupinové lekce, aj.)11721,08 %20,21 %  
Návštěva kulturních akcí (kino, divadlo, koncerty, výstavy)10518,92 %18,13 %  
Vaření8014,41 %13,82 %  
Sledování TV7212,97 %12,44 %  
Umělecká činnost (malování, hra na hudební nástroj, fotografování)6411,53 %11,05 %  
Nakupování509,01 %8,64 %  
Zahrada427,57 %7,25 %  
pes30,54 %0,52 %  
prevazne vsechno krome zahrady a tv10,18 %0,17 %  
filmy, seriály, NE TV10,18 %0,17 %  
Seriály, káva 10,18 %0,17 %  
práce se zvířaty (kynologie, jezdectví), turistika10,18 %0,17 %  
Kocky10,18 %0,17 %  
Zvířata 10,18 %0,17 %  
sběratelství10,18 %0,17 %  
Vše zde uvedeno 10,18 %0,17 %  
Myslivost10,18 %0,17 %  
počítačové hry10,18 %0,17 %  
Více možností - cestování, vaření, zahrada, cetba10,18 %0,17 %  
šiti cvičeni 1xza tyden10,18 %0,17 %  
procházky přírodou10,18 %0,17 %  
dýmkaření (kouření, sbírání i vlastní výroba dýmek)10,18 %0,17 %  
Reading (books, newspapers, magazines)10,18 %0,17 %  
Listening to music10,18 %0,17 %  
friends10,18 %0,17 %  
ruční práce, genealogie10,18 %0,17 %  
zbraně10,18 %0,17 %  
nevidím spojitost s kávou10,18 %0,17 %  
Čas trávený s manželem10,18 %0,17 %  
vse10,18 %0,17 %  
Videohry10,18 %0,17 %  
zahálka10,18 %0,17 %  
sex10,18 %0,17 %  
Křížovky10,18 %0,17 %  
Alkohol10,18 %0,17 %  
Sebevzdělávání 10,18 %0,17 %  
Rodina10,18 %0,17 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Kolik jste ochoten (a) zaplatit za jeden šálek kávy v kavárně?

  • odpověď < - 0 >:
    • 21.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy/kávu nepiji - Děkuji za Váš čas, dotazník prosím ukončete na otázku 1. Kolik káv běžně vypijete?

15. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na rodičovské dovolené na otázku 17. Především jste:

17. Především jste:

  • odpověď Důchodce:
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 65 let a více na otázku 16. Váš věk:
  • odpověď Student:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve škole na otázku 6. Kde kávu pijete nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik káv běžně vypijete?

2. Kávu pijete spíše ráno, odpoledne, či večer?

3. Kávu pijete spíše přes týden, či o víkendu?

4. Kávu pijete spíše v létě, či v zimě?

5. Kávu pijete spíše ve volném čase, či ve formálních situacích?

6. Kde kávu pijete nejčastěji?

7. S kým kávu pijete nejčastěji?

8. Jakou kávu pijete nejčastěji?

9. Co patří mezi hlavní důvody, proč pijete kávu?

10. Kde nejčastěji kávu nakupujete?

11. Kupujete pouze jednu značku kávy?

12. Co/kdo na Vás nejvíce působí při výběru kávy?

13. Co/kdo na Vás nejvíce působí při výběru kavárny?

14. Kolik jste ochoten (a) zaplatit za jeden šálek kávy v kavárně?

15. Pohlaví:

16. Váš věk:

17. Především jste:

18. Mezi Vaše záliby patří:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik káv běžně vypijete?

2. Kávu pijete spíše ráno, odpoledne, či večer?

3. Kávu pijete spíše přes týden, či o víkendu?

4. Kávu pijete spíše v létě, či v zimě?

5. Kávu pijete spíše ve volném čase, či ve formálních situacích?

6. Kde kávu pijete nejčastěji?

7. S kým kávu pijete nejčastěji?

8. Jakou kávu pijete nejčastěji?

9. Co patří mezi hlavní důvody, proč pijete kávu?

10. Kde nejčastěji kávu nakupujete?

11. Kupujete pouze jednu značku kávy?

12. Co/kdo na Vás nejvíce působí při výběru kávy?

13. Co/kdo na Vás nejvíce působí při výběru kavárny?

14. Kolik jste ochoten (a) zaplatit za jeden šálek kávy v kavárně?

15. Pohlaví:

16. Váš věk:

17. Především jste:

18. Mezi Vaše záliby patří:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vilášková, M.Spotřebitelské chování na trhu kávy (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://59035.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.