Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketing na sociálních sítích

Marketing na sociálních sítích

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Novák
Šetření:15. 05. 2017 - 29. 05. 2017
Počet respondentů:74
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 chtěl bych Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku na téma Vliv sociálních sítí na současné marketingové strategie vybrané společnosti.  Dotazník je anonymní a slouží jako podklad pro mou diplomovou práci. 
  Děkuji Vám moc předem za Váš čas. 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete v oblasti marketingu či reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE7398,65 %98,65 %  
ANO11,35 %1,35 %  

Graf

2. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6790,54 %90,54 %  
NE79,46 %9,46 %  

Graf

3. Jaké sociální sítě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook6587,84 %87,84 %  
Instagram2837,84 %37,84 %  
Twitter2027,03 %27,03 %  
Pinterest1317,57 %17,57 %  
Snapchat810,81 %10,81 %  
nepoužívám34,05 %4,05 %  
LinkedIn22,7 %2,7 %  
Tumblr, Youtube11,35 %1,35 %  
vk, skype11,35 %1,35 %  
Researchgate, Linkedin, ICQ, Vkontakte, WhatsApp11,35 %1,35 %  
nic11,35 %1,35 %  
LI11,35 %1,35 %  
youtube, tumblr, 9gag, imgur11,35 %1,35 %  
ale jen koukám na některé zajímavé účty, aktivní uživatel nejsem11,35 %1,35 %  
whatsapp11,35 %1,35 %  
žádné11,35 %1,35 %  

Graf

4. V jakém poměru využíváte sociální sítě prostřednictvím mobilního zařízení a PC? (např. 60:40)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50:50 1216,22 %16,22 %  
70:30810,81 %10,81 %  
0:10079,46 %9,46 %  
90:1056,76 %6,76 %  
10:9045,41 %5,41 %  
80:2045,41 %5,41 %  
0:034,05 %4,05 %  
95:534,05 %4,05 %  
1:9922,7 %2,7 %  
99:122,7 %2,7 %  
ostatní odpovědi 30:70
75:25
10:1
60:40
85:15
55:45
pouze PC
80-20
nic
1:1
20:80
40:60
nepoužívám
Půl na půl
2:1
netuším
nepoužívám sociální sítě
65:35
4/1
2432,43 %32,43 % 

Graf

5. Jak často používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 hodiny denně3040,54 %40,54 %  
Více než 3 hodiny denně1824,32 %24,32 %  
Do 1 hodiny denně1722,97 %22,97 %  
Do 1 hodiny týdně912,16 %12,16 %  

Graf

6. Sledujete nebo máte označeno "to se mi líbí" na sociálních sítích stránky firem a jejich produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4459,46 %59,46 %  
NE3040,54 %40,54 %  

Graf

7. Z firem, u nichž máte označeno "to se mi líbí", kolik z nich představuje vaše oblíbené společnosti na sociálních sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 53475,56 %45,95 %  
5 - 10715,56 %9,46 %  
Více než 1048,89 %5,41 %  

Graf

8. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3243,24 %43,24 %  
Ano, ale nevěnuji jim moc pozornost2736,49 %36,49 %  
Ano, sleduji1520,27 %20,27 %  

Graf

9. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě? (zprávy do inboxu firemního profilu, komentáře atp.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4864,86 %64,86 %  
ANO2635,14 %35,14 %  

Graf

10. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Získávání informace o produktu či službě společnosti2573,53 %33,78 %  
Řešení nějakého problému (reklamace, atd.)1029,41 %13,51 %  
Předávání zpětné vazby720,59 %9,46 %  
nekomunikoala jsem s firmou12,94 %1,35 %  
nic12,94 %1,35 %  
nekomunikuji12,94 %1,35 %  
Chtěla jsem si veřejně postěžovat na nekvalitní služby a ytrestat firmu za její neochotu12,94 %1,35 %  
Obchod12,94 %1,35 %  
rezervace stolu12,94 %1,35 %  

Graf

11. Jak moc pozitivní představuje Váš postoj k firmě, u které jste fanouškem, pokud odpovídají na vaše komentáře/vzkazy a poslouchají, co říkáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpovídají na to, co přesně potřebuji1753,13 %22,97 %  
Jejich odpovědi jsou standardizované a moc neodpovídají mým potřebám721,88 %9,46 %  
Odpovědi dostávám, ale ocenil bych trochu více informací u nich515,63 %6,76 %  
Vůbec se mi nelíbí, jejich odpovědi jsou na všechny otázky stejné39,38 %4,05 %  

Graf

12. Přiměl Vás někdy podnět ze sociální sítě k nákupu nějakého produktu či služby? (soutěže, akční ceny, eventy atp.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4459,46 %59,46 %  
ANO3040,54 %40,54 %  

Graf

13. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4256,76 %56,76 %  
NE3243,24 %43,24 %  

Graf

14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení/móda2837,84 %37,84 %  
Služby2128,38 %28,38 %  
Elektronika2027,03 %27,03 %  
Kosmetika2027,03 %27,03 %  
Potraviny1418,92 %18,92 %  
nesleduji79,46 %9,46 %  
Firmy nesleduji 22,7 %2,7 %  
žádné nesleduji22,7 %2,7 %  
Nesleduji.11,35 %1,35 %  
pc hry11,35 %1,35 %  
Doprava11,35 %1,35 %  
Knihy, nábytek, auta...11,35 %1,35 %  
Sex11,35 %1,35 %  
ne11,35 %1,35 %  
Automobily11,35 %1,35 %  
nic11,35 %1,35 %  
nesleduju11,35 %1,35 %  
Hry11,35 %1,35 %  
Vlastní firma - používám sociální sítě pro marketing.11,35 %1,35 %  
x11,35 %1,35 %  
knižní nakladatelství11,35 %1,35 %  
nesleduji žádnou11,35 %1,35 %  
potřeby pro psy11,35 %1,35 %  
Nic aktivně nesleduji.11,35 %1,35 %  
restaurace11,35 %1,35 %  
Zábava 11,35 %1,35 %  
nesleduju žádné firmy11,35 %1,35 %  
Nesleduji, nesnáším reklamy, myslím, že většinu lidí tyto reklamy jen obtěžují11,35 %1,35 %  

Graf

15. Znáte logo společnosti Coca Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7297,3 %97,3 %  
NE22,7 %2,7 %  

Graf

16. Jakou reklamní kampaň Coca Coly znáte? (Velmi stručně popište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vánoční45,41 %5,41 %  
vánoční kamion34,05 %4,05 %  
Žádnou34,05 %4,05 %  
neznám22,7 %2,7 %  
vánoční reklamy se Santou22,7 %2,7 %  
vánoce22,7 %2,7 %  
Santa Claus22,7 %2,7 %  
Santa22,7 %2,7 %  
Taste the feeling22,7 %2,7 %  
Kamiony11,35 %1,35 %  
ostatní odpovědi vánoční kamion, reklamy s přáteli
se Santa Clausem
Vánoce, kamion.
Reklamu nesleduji.
zkurvenej satan claus
vánoční kamion, reklamy vypínám
ta, co ted jede v kinech (kluk+holka a láhev koly ve vztahu) a pak tu vánoční
Taste the feeling.
vánoce - santa
Vanocni
vánoční reklama
nevím
televizni
Americký děda Mráz
Taste the feeling - napoj jako ikona
Taste The feeeling, rodina u jídelního stolu u večeře
reklama s mužem který provádí trik s víčkem
Takovou tu debilní romantickou, kde se ten kluk s holkou seznámí a pohádají a jako projev toho, že hádka je u konce, si ta holka neutře okraj flašky, když jí kluk dává napít. Trapárna na entou. Pak znám taky tu s těmi Teen Marketing Managery na Fantu, jejíž tvůrce bych nejraději ukřižoval. Od té doby dávám přednost konkurenčním značkám.
svatý mikuláš
Něco o Vánocích
pláž, chladící taška
Láhve se jmény
vánoční vlak
zadna mi nenapada
něco proti Pepsi
žádné
Vánoční kamion, nebo takové ty letní na pláži.
kouzelník
tv reklama
Nevzpomínám si
společné jídlo s přáteli či rodinou a k němu Coca Cola
?
Číšník který předvádí trik s víčkem
eh... ježíšek?
nic si nevybavuju
"Vánoční kamion"
santa klauz v kamiónu
vánoce jsou tady
tu vánoční s náklaďáky
kamion
Např. Vánoční kamion; limitované edice k WC ve fotbale, hokeji....
vánocnou
kluk s holkou, chodi pak se asi rozejdou ,potkají se na moste, ona se po nem napije coly a vsecko je zas dobrý :D
vanocni kamion
Vybavuji si jen "Taste the feeling"
Santa Claus - dlouhá kolona svítících kamionů
Léto 2017, vánoční reklamy
Vánoční kamion, jména na etiketách,
Coca Cola kamion
Open Hppiness
Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady....
5168,92 %68,92 % 

Graf

17. Znáte reklamní slogan "Poděl se o radost"? (Personalizované láhve Coca Coly se jmény)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4662,16 %62,16 %  
NE2837,84 %37,84 %  

Graf

18. Jestliže jste odpověděli v otázce 17 Ano, z jakého zdroje jste danou kampaň zaznamenali?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV reklamy4078,43 %54,05 %  
Sociální sítě917,65 %12,16 %  
Outdoorové billboardy či jiné venkovní reklamy917,65 %12,16 %  
nic11,96 %1,35 %  
neznam11,96 %1,35 %  
Ne11,96 %1,35 %  
na lahvi11,96 %1,35 %  
viděla jsem ty lahve v obchodě11,96 %1,35 %  
reklama před videem na youtube11,96 %1,35 %  
Má matka doplňuje Coca Colu do regálů v obchodech.11,96 %1,35 %  
nezaznamenal11,96 %1,35 %  
Z obchodu, kde jsem ty lahve viděla11,96 %1,35 %  

Graf

19. Sdíleli jste někdy personalizované láhve Coca Coly se jmény na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE74100 %100 %  

Graf

20. Jak ovlivnila reklamní kampaň "Poděl se o radost" Váš názor na značku Coca Cola?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vnímám pozitivně tuto kampaň, ale nijak mi to neovlivní nákupní chování u značky3768,52 %50 %  
Je to skvělý nápad mít názvy jmen přímo na etiketách, ještě tu nikde dříve nebylo, jen tak dál :)814,81 %10,81 %  
Měli to nechat spíše při starém, nemám rád moc inovací do lahví Coca Coly712,96 %9,46 %  
Nelíbí se mi to, raději bych reklamoval/a takovou změnu23,7 %2,7 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5168,92 %68,92 %  
Muž2331,08 %31,08 %  

Graf

22. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 252635,14 %35,14 %  
26 - 352432,43 %32,43 %  
10 - 181216,22 %16,22 %  
36 - 50912,16 %12,16 %  
Více než 5034,05 %4,05 %  

Graf

23. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské4054,05 %54,05 %  
Středoškolské s maturitou2331,08 %31,08 %  
Základní1114,86 %14,86 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké sociální sítě používáte?

  • odpověď Instagram:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 - 18 na otázku 22. Věk

6. Sledujete nebo máte označeno "to se mi líbí" na sociálních sítích stránky firem a jejich produktů?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení/móda na otázku 14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale nevěnuji jim moc pozornost na otázku 8. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 - 18 na otázku 22. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 23. Nejvyšší dosažené vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektronika na otázku 14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetika na otázku 14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

13. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikl/a?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potraviny na otázku 14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

17. Znáte reklamní slogan "Poděl se o radost"? (Personalizované láhve Coca Coly se jmény)

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 23. Nejvyšší dosažené vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV reklamy na otázku 18. Jestliže jste odpověděli v otázce 17 Ano, z jakého zdroje jste danou kampaň zaznamenali?

18. Jestliže jste odpověděli v otázce 17 Ano, z jakého zdroje jste danou kampaň zaznamenali?

  • odpověď TV reklamy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 23. Nejvyšší dosažené vzdělání

22. Věk

  • odpověď 10 - 18:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 23. Nejvyšší dosažené vzdělání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete v oblasti marketingu či reklamy?

2. Používáte sociální sítě?

3. Jaké sociální sítě používáte?

4. V jakém poměru využíváte sociální sítě prostřednictvím mobilního zařízení a PC? (např. 60:40)

5. Jak často používáte sociální sítě?

6. Sledujete nebo máte označeno "to se mi líbí" na sociálních sítích stránky firem a jejich produktů?

7. Z firem, u nichž máte označeno "to se mi líbí", kolik z nich představuje vaše oblíbené společnosti na sociálních sítích?

8. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

9. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě? (zprávy do inboxu firemního profilu, komentáře atp.)

10. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích?

11. Jak moc pozitivní představuje Váš postoj k firmě, u které jste fanouškem, pokud odpovídají na vaše komentáře/vzkazy a poslouchají, co říkáte?

12. Přiměl Vás někdy podnět ze sociální sítě k nákupu nějakého produktu či služby? (soutěže, akční ceny, eventy atp.)

13. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikl/a?

14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

15. Znáte logo společnosti Coca Cola?

17. Znáte reklamní slogan "Poděl se o radost"? (Personalizované láhve Coca Coly se jmény)

18. Jestliže jste odpověděli v otázce 17 Ano, z jakého zdroje jste danou kampaň zaznamenali?

19. Sdíleli jste někdy personalizované láhve Coca Coly se jmény na sociálních sítích?

20. Jak ovlivnila reklamní kampaň "Poděl se o radost" Váš názor na značku Coca Cola?

21. Pohlaví

22. Věk

23. Nejvyšší dosažené vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete v oblasti marketingu či reklamy?

2. Používáte sociální sítě?

3. Jaké sociální sítě používáte?

4. V jakém poměru využíváte sociální sítě prostřednictvím mobilního zařízení a PC? (např. 60:40)

5. Jak často používáte sociální sítě?

6. Sledujete nebo máte označeno "to se mi líbí" na sociálních sítích stránky firem a jejich produktů?

7. Z firem, u nichž máte označeno "to se mi líbí", kolik z nich představuje vaše oblíbené společnosti na sociálních sítích?

8. Sledujete příspěvky nějaké firmy na sociálních sítích?

9. Komunikoval/a jste někdy s nějakou firmou přes sociální sítě? (zprávy do inboxu firemního profilu, komentáře atp.)

10. Co bylo předmětem Vaší komunikace s firmou na sociálních sítích?

11. Jak moc pozitivní představuje Váš postoj k firmě, u které jste fanouškem, pokud odpovídají na vaše komentáře/vzkazy a poslouchají, co říkáte?

12. Přiměl Vás někdy podnět ze sociální sítě k nákupu nějakého produktu či služby? (soutěže, akční ceny, eventy atp.)

13. Oslovila Vás někdy reklama na sociálních sítích tak, že jste na ni klikl/a?

14. Z jakého oboru jsou firmy, které na sociálních sítích sledujete?

15. Znáte logo společnosti Coca Cola?

17. Znáte reklamní slogan "Poděl se o radost"? (Personalizované láhve Coca Coly se jmény)

18. Jestliže jste odpověděli v otázce 17 Ano, z jakého zdroje jste danou kampaň zaznamenali?

19. Sdíleli jste někdy personalizované láhve Coca Coly se jmény na sociálních sítích?

20. Jak ovlivnila reklamní kampaň "Poděl se o radost" Váš názor na značku Coca Cola?

21. Pohlaví

22. Věk

23. Nejvyšší dosažené vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Novák, M.Marketing na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://60942.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.