Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Značka Raiffeisenbank

Značka Raiffeisenbank

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Žlábková
Šetření:18. 05. 2017 - 01. 06. 2017
Počet respondentů:165
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

tento dotazník je určen pro všechny starší 15 let.

Výsledky tohoto dotazníku budou použity pro mou diplomovou práci na téma Strategie globální značky Raiffeisenbank. 

Předem děkuji za vyplnění, 

Lenka Žlábková, studentka Metropolitní univerzity Praha

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9557,58 %57,58 %  
Muž7042,42 %42,42 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-269658,18 %58,18 %  
27-352716,36 %16,36 %  
36-502313,94 %13,94 %  
50+116,67 %6,67 %  
15-1884,85 %4,85 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské8149,09 %49,09 %  
Střední s maturitou6841,21 %41,21 %  
Základní95,45 %5,45 %  
Střední74,24 %4,24 %  

Graf

4. Do které příjmové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 15 000 Kč/Měsíčně7947,88 %47,88 %  
Od 25 000 Kč/Měsíčně4627,88 %27,88 %  
15 000-24 000 Kč/Měsíčně4024,24 %24,24 %  

Graf

5. Dokážete si vybavit logo Raiffeisenbank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13581,82 %81,82 %  
ne3018,18 %18,18 %  

Graf

6. Jakou má barvu? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [zelenáotázka č. 7, červenáotázka č. 7, modráotázka č. 7, žlutáotázka č. 7, oranžováotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žlutá13398,52 %80,61 %  
zelená10,74 %0,61 %  
červená10,74 %0,61 %  

Graf

7. Poznáte pod kterým číslem je logo Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
516197,58 %97,58 %  
331,82 %1,82 %  
610,61 %0,61 %  

Graf

8. Který z následujících sloganů používá Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Banka inspirovaná klienty10463,03 %63,03 %  
Jsme Vám blíž1810,91 %10,91 %  
I banku můžete mít rádi148,48 %8,48 %  
Na penězích záleží127,27 %7,27 %  
Mějte finance pod kontrolou116,67 %6,67 %  
Pro bohatší život63,64 %3,64 %  

Graf

9. Kdo hraje v reklamě Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mluvící kocourotázka č. 10, Hodný a zlý bankéřotázka č. 10, Pár s karavanemotázka č. 10, Detektivní dvojiceotázka č. 10, Kryštof a mývalotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Detektivní dvojice11469,09 %69,09 %  
Mluvící kocour1710,3 %10,3 %  
Pár s karavanem137,88 %7,88 %  
Kryštof a mýval116,67 %6,67 %  
Hodný a zlý bankéř106,06 %6,06 %  

Graf

10. Který hrdina patří k Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
28350,3 %50,3 %  
18249,7 %49,7 %  

Graf

11. Znáte reklamy Raiffeisenbank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9758,79 %58,79 %  
ne6841,21 %41,21 %  

Graf

12. Co ve Vás vzbuzují hlavní hrdinové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Konzervativnost, bankovní šeď3334,02 %20 %  
Zvídavost, detektivní činnost2626,8 %15,76 %  
Prémiovost, jedinečnost1616,49 %9,7 %  
Hravost, uvolněnost44,12 %2,42 %  
Stereotyp22,06 %1,21 %  
nic22,06 %1,21 %  
Asi nic, reklama mi prijde nezajimava11,03 %0,61 %  
tajemno11,03 %0,61 %  
nudu, jejich hlášky jsou někdy až trapné11,03 %0,61 %  
Namyšlenost, nadřazenost11,03 %0,61 %  
Parodie na holywoodsky filmy11,03 %0,61 %  
Sebevědomí,jistota11,03 %0,61 %  
Reklamy jsou mi ukradené.11,03 %0,61 %  
nic, prostě další reklama v bloku reklam.11,03 %0,61 %  
Výsměch 11,03 %0,61 %  
Přátelství, podporu11,03 %0,61 %  
Znechucení. Začíná obrazově i zvukově nepříjemná reklama.11,03 %0,61 %  
Retro...11,03 %0,61 %  
retro11,03 %0,61 %  
Nic, jediné, co se mi tam líbí, je ta žlutá Felicia11,03 %0,61 %  

Graf

13. Jaké vlastnosti si spojujete se značkou Raiffeisenbank?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Banka "střední třídy"5231,52 %31,52 %  
Tuctovost4929,7 %29,7 %  
Klientsky přívětivý přístup4627,88 %27,88 %  
Nepřehledná nabídka služeb3420,61 %20,61 %  
Kvalitní služby3018,18 %18,18 %  
Banka pro "bohaté"2816,97 %16,97 %  
Zastaralost2716,36 %16,36 %  
Prémiovost148,48 %8,48 %  
Nadčasovost84,85 %4,85 %  

Graf

14. Ohodnoťte prémiovost banky Raiffeisenbank: (1-prémiová, 5-obyčejná)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38450,91 %50,91 %  
22816,97 %16,97 %  
52515,15 %15,15 %  
41810,91 %10,91 %  
1106,06 %6,06 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.13
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

15. Je podle Vás Raiffeisenbank orientovaná na klienty? (1-ano, 5-ne

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36841,21 %41,21 %  
24627,88 %27,88 %  
12112,73 %12,73 %  
4159,09 %9,09 %  
5159,09 %9,09 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.71
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:3
Modus:3

Graf

16. Co by Vás přimělo ke změně své banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nabídka produktů10764,85 %64,85 %  
doporučení známého3219,39 %19,39 %  
sleva, akční nabídka2313,94 %13,94 %  
tradice21,21 %1,21 %  
reklama10,61 %0,61 %  

Graf

17. Sledujete svojí banku na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13078,79 %78,79 %  
ano3521,21 %21,21 %  

Graf

18. Sledujete Raiffeisenbank na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15996,36 %96,36 %  
ano63,64 %3,64 %  

Graf

19. Vyberte sítě, na kterých je podle Vás Raiffeisenbank aktivní:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook14487,27 %87,27 %  
LinkedIn4426,67 %26,67 %  
Twitter4124,85 %24,85 %  
YouTube3420,61 %20,61 %  
Instagram2414,55 %14,55 %  

Graf

20. Uvítali byste pravidelné příspěvky na sociálních sítích? (finanční gramotnost, nové kampaně, produkty...)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10865,45 %65,45 %  
ano5734,55 %34,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Který hrdina patří k Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

  • odpověď 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kryštof a mýval na otázku 9. Kdo hraje v reklamě Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)
  • odpověď 2:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Ohodnoťte prémiovost banky Raiffeisenbank: (1-prémiová, 5-obyčejná)

11. Znáte reklamy Raiffeisenbank?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzervativnost, bankovní šeď na otázku 12. Co ve Vás vzbuzují hlavní hrdinové?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prémiovost, jedinečnost na otázku 12. Co ve Vás vzbuzují hlavní hrdinové?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvídavost, detektivní činnost na otázku 12. Co ve Vás vzbuzují hlavní hrdinové?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 14. Ohodnoťte prémiovost banky Raiffeisenbank: (1-prémiová, 5-obyčejná)
  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kryštof a mýval na otázku 9. Kdo hraje v reklamě Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

20. Uvítali byste pravidelné příspěvky na sociálních sítích? (finanční gramotnost, nové kampaně, produkty...)

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50+ na otázku 2. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Do které příjmové skupiny patříte?

5. Dokážete si vybavit logo Raiffeisenbank?

6. Jakou má barvu? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

7. Poznáte pod kterým číslem je logo Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

8. Který z následujících sloganů používá Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

9. Kdo hraje v reklamě Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

10. Který hrdina patří k Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

11. Znáte reklamy Raiffeisenbank?

12. Co ve Vás vzbuzují hlavní hrdinové?

13. Jaké vlastnosti si spojujete se značkou Raiffeisenbank?

14. Ohodnoťte prémiovost banky Raiffeisenbank: (1-prémiová, 5-obyčejná)

15. Je podle Vás Raiffeisenbank orientovaná na klienty? (1-ano, 5-ne

16. Co by Vás přimělo ke změně své banky?

17. Sledujete svojí banku na sociálních sítích?

18. Sledujete Raiffeisenbank na sociálních sítích?

19. Vyberte sítě, na kterých je podle Vás Raiffeisenbank aktivní:

20. Uvítali byste pravidelné příspěvky na sociálních sítích? (finanční gramotnost, nové kampaně, produkty...)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Do které příjmové skupiny patříte?

5. Dokážete si vybavit logo Raiffeisenbank?

6. Jakou má barvu? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

7. Poznáte pod kterým číslem je logo Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

8. Který z následujících sloganů používá Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

9. Kdo hraje v reklamě Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

10. Který hrdina patří k Raiffeisenbank? (Pokud si nejste jistí odpovědí, zvolte dle Vás nejpravděpodobnější)

11. Znáte reklamy Raiffeisenbank?

12. Co ve Vás vzbuzují hlavní hrdinové?

13. Jaké vlastnosti si spojujete se značkou Raiffeisenbank?

14. Ohodnoťte prémiovost banky Raiffeisenbank: (1-prémiová, 5-obyčejná)

15. Je podle Vás Raiffeisenbank orientovaná na klienty? (1-ano, 5-ne

16. Co by Vás přimělo ke změně své banky?

17. Sledujete svojí banku na sociálních sítích?

18. Sledujete Raiffeisenbank na sociálních sítích?

19. Vyberte sítě, na kterých je podle Vás Raiffeisenbank aktivní:

20. Uvítali byste pravidelné příspěvky na sociálních sítích? (finanční gramotnost, nové kampaně, produkty...)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Žlábková, L.Značka Raiffeisenbank (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://60998.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.