Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Sob
Šetření:23. 07. 2017 - 13. 08. 2017
Počet respondentů:146
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku týkajícího se rozvoje a vzdělávání, které poskytuje váš současný zaměstnavatel. Výsledky budou použity do odborné práce na vysoké škole, dotazník je anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Váš zaměstnavatel poskytuje v oblasti rozvoje a vzdělávání dostatek příležitostí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [souhlasímotázka č. 3, spíše souhlasímotázka č. 3, spíše nesouhlasímotázka č. 2, nesouhlasímotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7853,42 %53,42 %  
souhlasím2919,86 %19,86 %  
spíše nesouhlasím2718,49 %18,49 %  
nesouhlasím128,22 %8,22 %  

Graf

2. Na otázku, zda Váš zaměstnavatel poskytuje dostatek příležitostí jste uvedl/a, že nesouhlasíte, jaký je důvod:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na kurzech je malo míst a nedostanu se na ně12,56 %0,68 %  
Nemáme firemní kursy apod. (je-li otázka myslena takto)12,56 %0,68 %  
nemá dostatečné finanční prostředky na další rozvoj a vzdělávání zaměstnanců12,56 %0,68 %  
O ničem takovém nevím, o žádném školení12,56 %0,68 %  
Jsem pouze jako brigádník12,56 %0,68 %  
Šíře příležitostí není dostatečně velká. 12,56 %0,68 %  
Neumožňuje moc příležitostí12,56 %0,68 %  
nesoskytuje mi žádně přiležitosti k rozvoji 12,56 %0,68 %  
Malá firma, málo příležitostí.12,56 %0,68 %  
protože nám nic neposkytuje12,56 %0,68 %  
ostatní odpovědi nízký budget
nezájem ze strany zaměstnavatele
neposkytuje tolik příležitostí v regionech
Nemohu si vybrat skoleni ktere bych ocenil. (financni duvod)
rozvoj je prakticky nulový
Protože neposkytuje téměř žádné příležitosti ke vzdělávání.
kdyz uz neco clovek chce, musi si to sam najit a zaridit.
Příležitosti ke vzdělávání jsou řízeny potřebami zaměstnavatele, ostatní vzdělávaní si zaměstnanec má zajistit sám
nejsou placené kurzy AJ
neposkytuje
je toho málo
Spíše nesouhlasím, protože sice poskytuje prostor k on-line sebevzdělávání v pracovní době skrze texty, ale aktivně neplatí žádné kurzy apor.
málo nabídek na vzdělávání
se zeptejte jeho, jak to mam vedet
vzdělávání je jen pro vysokoškoláky
není důvod
neposkytuje - důvod neznám, musíte se zeptat jeho
Neposkytuje žádné, asi ho zamestnanci nezajímají
Není to v povaze práce...
na mé pozici nenabízí nic, dokonce ani nedoporučí, nepříspěje, nedá volno... ač se jená o velkou firmu, tak prostě nic (mimo zonem povinná školení bezpečnosti)
nic neposkytuje
nedostatek financí
Neexistující nabídku vzdělávacích kurzů (mimo jazykových)
chybi odborné vzdělávání
Protože neposkytuje.
nedostavam žadnou přeližitost
neposkytuje žádné
málo školení - nafouknutá bublina
slibovaná školení nejsou zajištěna
2974,36 %19,86 % 

Graf

3. Nabídka možností dalšího rozvoje a vzdělávání v zaměstnaní je pro mne:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše důležitá6947,26 %47,26 %  
důležitá6041,1 %41,1 %  
spíše nedůležitá1510,27 %10,27 %  
nedůležitá21,37 %1,37 %  

Graf

4. Níže je výčet možností vzdělávacích aktivit, zaškrtněte všechny o kterých jste již někdy slyšel/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyúka angličtiny13894,52 %94,52 %  
externí školení12887,67 %87,67 %  
koučing12686,3 %86,3 %  
mentoring10773,29 %73,29 %  
den se zákazníky9162,33 %62,33 %  
rotace8960,96 %60,96 %  
talentový program7047,95 %47,95 %  
sociomapování6343,15 %43,15 %  
facilitace5134,93 %34,93 %  
společné návštěvy (za účasti externího konzultanta)10,68 %0,68 %  
Nic z uvedeného.10,68 %0,68 %  
e-learning10,68 %0,68 %  
Učení se praxí, např Organizování dne pro dobrý skutek, Dětského dne atd. 10,68 %0,68 %  
pulka z toho neni vzdelavani 10,68 %0,68 %  
ani jeden název u nás nepoužíváme10,68 %0,68 %  

Graf

5. Jakou délku kurzů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 hodiny - půldenní4530,82 %30,82 %  
8 hodin - celodenní4128,08 %28,08 %  
1-2 hodiny2517,12 %17,12 %  
vícedenní1812,33 %12,33 %  
záleží na typu kurzu10,68 %0,68 %  
Podle toho o jake skoleni jde10,68 %0,68 %  
zalezi na typu kurzu, miste konani (v miste bydliste kratsi, nekde dal vice hodin najednou) apod.10,68 %0,68 %  
to se nedá zobecnit, dle potřeby10,68 %0,68 %  
Přece záleží co je to za kurz... 10,68 %0,68 %  
Jak u čeho10,68 %0,68 %  
záleží na témě školení10,68 %0,68 %  
Pravidelné např. 1x týdně spíš, než jednorázové10,68 %0,68 %  
dle typu školení10,68 %0,68 %  
žádný 10,68 %0,68 %  
podle typu kurzu10,68 %0,68 %  
dlouhodobe10,68 %0,68 %  
4-8 hodin, dle typu školení10,68 %0,68 %  
záleží na zaměření, někdy tsačí hodina, jindy je třeba véce dní10,68 %0,68 %  
to záleží...10,68 %0,68 %  
kurz hodinový, každý týden10,68 %0,68 %  
Podle typu skoleni10,68 %0,68 %  

Graf

6. Kurzy preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno5638,36 %38,36 %  
mimo pracoviště5336,3 %36,3 %  
na pracovišti3725,34 %25,34 %  

Graf

7. Jaké tématické okruhy kurzů považujete za zajímavé? Vyberte max. 2 nejzajímavější.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odborné kurzy souvisejících s náplní mé práce11478,08 %78,08 %  
Soft skills (např. vyjednávání, osobnostní, manažerské dovednosti...)7551,37 %51,37 %  
Výuka cizího jazyka6242,47 %42,47 %  
Zájmové (první pomoc, podpora zdraví…)4329,45 %29,45 %  
PC kurzy2617,81 %17,81 %  
Kurzy s účetní tématikou128,22 %8,22 %  
Kurzy s právní tématikou106,85 %6,85 %  
pro učitele10,68 %0,68 %  

Graf

8. Jakou formu vzdělávání preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skupinové formou workshopu (větší zapojení účastníků)7148,63 %48,63 %  
skupinové formou přednášky3423,29 %23,29 %  
osobní individuální2617,81 %17,81 %  
e-learing53,42 %3,42 %  
digitální forma (skype, webinář)21,37 %1,37 %  
Podle typu kurzu10,68 %0,68 %  
1+410,68 %0,68 %  
záleží na tipu, ale spíše FtF10,68 %0,68 %  
spíše workshop, ale zalezi na typu školení10,68 %0,68 %  
podle toho.u ceho10,68 %0,68 %  
většinou workshp, ale záleží na typu kurzu, něco stačí i jako e-learing10,68 %0,68 %  
Podle tématu10,68 %0,68 %  
workshop nebo e-learing, podle typu10,68 %0,68 %  

Graf

9. Rozvoj a vzdělávání ve společnosti považuji za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitý benefit či výhodu9665,75 %65,75 %  
samozřejmost4430,14 %30,14 %  
neumím posoudit64,11 %4,11 %  

Graf

10. Můžete se účastnit všech vzdělávacích programů o které máte zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, spíše anootázka č. 12, spíše neotázka č. 11, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8054,79 %54,79 %  
spíše ne3322,6 %22,6 %  
ne2114,38 %14,38 %  
ano128,22 %8,22 %  

Graf

11. Uvedl/a jste, že se nemůžete účastnit všech vzdělávacích programů, jaký je k tomu důvod?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zadne nemame23,7 %1,37 %  
finance23,7 %1,37 %  
nedostatek času23,7 %1,37 %  
málo míst na kurzech, málo termínů11,85 %0,68 %  
Budget spolecnosti11,85 %0,68 %  
nedostatek finančních prostředků11,85 %0,68 %  
Žádný nejsou11,85 %0,68 %  
Jsem v práci pouze jako brigádník, nemám tím tyto možnosti11,85 %0,68 %  
Nedostatek prostředků, času a podpory od vedení. 11,85 %0,68 %  
zamětnavatel neumožňuje 11,85 %0,68 %  
ostatní odpovědi Nákladnost kurzů vs. rozpočet
Omezená kapacita
nedostatek financí a vzdělávání v tmu
Zaměstnavatel poskytuje těchto kurzů málo a když už je pořádá, tak kvalita kurzu není tak vysoká. To samé platí s výukou cizích jazyků.
prostě zde není k dispozici v tomto směru vůbec nic
provoz
nízký budget
časová vytíženost v práci
nedostatek času, vše je v pracovní době a můžu si vybrat jen omezený počet školení
Pracovní vytížení
rozpočet týmu
buď pro nás nejsou otevřeny nebo jsou v pracovní době
to nevím, možná není prostor, není zájem ze strany nadřízeného
Protože takové možnosti nemáme.
Časové pracovní důvody
praci za me nikdo neudela, kdyz bych se "flakal" na skolenich
není budget
zaměstnavatel rozhoduje o vhodnych kurzech pro zamestnance
musím makat
Pracovní vytížení, kurzů je velké množství, ale je třeba pečlivě vybírat vzhledem k časovým možnostem.
Malo volnych mist
omezení ze strany zaměstnavatele
Zaměstnavatel takové kurzy neplatí
kryjí se s mou pracoví dobou
pracovki, financni, politicky, časový
finance a čas
důvod jednání firmy neznám - asi nejsem perspektivní do budoucna
musím být v práci, neboť mi nikdo nevezme směnu
Žádné nejsou
omezený budget ze strany zaměstnavatele na "jednoho" zaměstnance
nejsou nabízeny žádné !
zaměstnavatel nic neposkytuje
nedostatek financí
nemůžeme se učastnit všichni všeho
Zaměstnavatel mne neuvolní
Vysoká pracovní vytíženost
časový a finanční
žádné nemáme
Musím také dělat svou práci a na všechny vzdělávací programy nemám schopnosti.
zaměstnavatel šetří
nabízené vzdělávání není zajištěno navzdory zájmu zaměstnanců nebo omezená kapacita
4175,93 %28,08 % 

Graf

12. Rozvojových a vzdělávacích aktivit, které zaměstnavatel nabízí, se:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [účastním pravidelněotázka č. 14, účastním občasotázka č. 14, neúčastnímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
účastním občas8356,85 %56,85 %  
účastním pravidelně4732,19 %32,19 %  
neúčastním1610,96 %10,96 %  

Graf

13. Uvedl/a jste, že se neúčastníte rozvojových a vzdělávacích aktivit, jaký je k tomu důvod?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zadne nemame16,25 %0,68 %  
Nejsou16,25 %0,68 %  
Jsem v práci jako brigádník, nemám tyto možnosti16,25 %0,68 %  
Drahé, nekvalitní16,25 %0,68 %  
protože zde žádné nejsou16,25 %0,68 %  
Protože takové možnosti nemáme.16,25 %0,68 %  
nejsou v pracovní době16,25 %0,68 %  
blbe postavenej dotaznik - kdyz zamestnavatel nenabizi, neucastnim16,25 %0,68 %  
asi firma usoudila, že další rozvoj dovedností pro svoji práci nepotřebuji16,25 %0,68 %  
nepotřebuji16,25 %0,68 %  
ostatní odpovědi Žádné nemáme
nejsou nabízeny žádné !
není čeho se účastnit
Školení pro mne nejsou zajímavá
Žádné nemáme.
žádné nám zaměstanvatel nenabízí
637,5 %4,11 % 

Graf

14. Uvedl/a jste, že se účastníte vzdělávacích aktivit, splňují Vaše očekávání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, většinou anootázka č. 16, většinou neotázka č. 15, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ano10782,31 %73,29 %  
ano1410,77 %9,59 %  
většinou ne86,15 %5,48 %  
ne10,77 %0,68 %  

Graf

15. Uvedl/a jste, že vzdělávací aktivity nesplňují očekávání, jaký je hlavní důvod?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne vždy je dodrženo téma nebo jsou kurzy navazující a není to uvedeno v popisu111,11 %0,68 %  
Neodborny vedoucí vzdělávacího kurzu111,11 %0,68 %  
školení je jen teoretické, chybí praktické vyzkoušení (pc programy atd.)111,11 %0,68 %  
cekam asi neco jineho.... 111,11 %0,68 %  
Špatný výběr vzdělávaci firmy i lektora111,11 %0,68 %  
učí to studenti, kteří ještě neumí učit111,11 %0,68 %  
lektoři jsou mimo realitu111,11 %0,68 %  
málo, povrchní111,11 %0,68 %  
špatné zaměření, ta zajímavá jsou rozebraná111,11 %0,68 %  

Graf

16. Můj nadřízený mne v dalším rozvoji a vzdělávání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podporuje7450,68 %50,68 %  
spíše podporuje4430,14 %30,14 %  
spíše nepodporuje1812,33 %12,33 %  
nepodporuje106,85 %6,85 %  

Graf

17. Pokud máte nějaké další podněty k rozvoji a vzdělávání ve Vaší společnosti, prosím o jejich uvedení. Otázka je nepovinná, je možné pokračovat dále.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bylo by vhodné mít více termínu, nebo více míst na jeden termín

Je třeba neustále evangelizovat skutečný přínos investice do vzdělávání zaměstnanců. Většina mých zaměstnavatelů chápala vzdělávání spíše jako benefit pro zaměstnance, aby zvýšila svou konkurenceschopnost na trhu práce a nekalkulovala s dobou a rozsahem návratnosti takové investice.

jen uvedu na pravou míru, proč si v těch otázkách odporuju. Pracuji v malé soukromé společnosti, kde dochází k workshopům se zákazníky (prezentace nových produktů) a já se jich účastním - není to ale nic co by přispělo k osobnostnímu růstu.

Každý zaměstnanec se může vzdělávat v oblasti týkající se jeho pracovní náplně v rámci odborného studia ve vzdělávacích institucích dobrovolně, čili zvyšovat si kvalifikaci samostatně.

KB, a.s.

Lepe popsat o cem kurz je, abych vedel do ceho jdu

možnosti vzdělávání by měl mít každý a ne jen ti co mohou být do budoucna šéfové

Na nektere kurzy je malo mist a nelze se na ne dostat. Waiting list na vsechna skoleni.

na některých kurzech je málo míst a není tak možné se přihlásit, nejsou ani náhradní termíny

někdy je málo míst nebo jen jeden termín

někdy je na kurzu málo míst nebo je jen jeden termín za delší dobu

občas více míst na kurzu nebo více termínů

Ocenila bych možnost účastnit se školení, které jsou zcela spojeny s aktuální pozicí (např. školení, která jsou otevřena pro manažery)

Opravdu specializované kurzy si musíme najít a zajistit sami, pokud by je měl navíc platit zaměstnavatel, je třeba je kvůli HR procesům plánovat více jak rok dopředu.

Určitě bych ocenila větší nabídku pravidelných kurzů, které by trvaly např.2 - 6 měsíců a konaly se 1-2x týdně na kratší dobu. Zdá se mi, že v korporacích se více nabízí soft skills kurzy, ale např. základy do IT by mohly zajímat i business lidi :)

Uvitala bych vice terninu na skoleni nebo vice mist na jeden ternin.

vadí mi, že se vzdělávání v naší společnosti nevěnuje někdo dlouhodobě

Vice mist nebo terminu na skolenich.

Vice terminu

vice termínů a více míst na kurzech

více termínů nebo více míst na kurzu

Vice terminu. Lepsi popis o cem skoleni je.

Vice terminu. Nebo vice lidi. Pripadne cekaci list.

Vice terminu. Vice lidi na termin. Waiting list na vsechny kurzy.

Vice terminu. Vice mist na skoleni. Waiting list.

Zaznamenala jsem v určitých typech společností trend, kdy si zaměstnanci navzájem předávají dovednosti a školí se a pořádají workshopy na různá téma (většinou hard skills). Myslím, že to může být dobrá cesta, jak zaměstnancům dopřát vzdělání a poznat se za cenu nižších nákladů. Zajištění koncepce, podpory a relevantnosti obsahu je na straně HR.

Znovu obnovení individuálních či skupinových jazykových kurzů.

zvýšit zájem o lidi.

18. Jak dlouho pracujete v aktuálním zaměstnaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9 let a více6242,47 %42,47 %  
1-3 roky3725,34 %25,34 %  
7-9 let2215,07 %15,07 %  
4-6 let1510,27 %10,27 %  
do 1 roku106,85 %6,85 %  

Graf

19. Pracujete na manažerské pozici?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10471,23 %71,23 %  
ano4228,77 %28,77 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš zaměstnavatel poskytuje v oblasti rozvoje a vzdělávání dostatek příležitostí:

3. Nabídka možností dalšího rozvoje a vzdělávání v zaměstnaní je pro mne:

4. Níže je výčet možností vzdělávacích aktivit, zaškrtněte všechny o kterých jste již někdy slyšel/a:

5. Jakou délku kurzů preferujete?

6. Kurzy preferujete:

7. Jaké tématické okruhy kurzů považujete za zajímavé? Vyberte max. 2 nejzajímavější.

8. Jakou formu vzdělávání preferujete:

9. Rozvoj a vzdělávání ve společnosti považuji za:

10. Můžete se účastnit všech vzdělávacích programů o které máte zájem?

12. Rozvojových a vzdělávacích aktivit, které zaměstnavatel nabízí, se:

14. Uvedl/a jste, že se účastníte vzdělávacích aktivit, splňují Vaše očekávání?

16. Můj nadřízený mne v dalším rozvoji a vzdělávání:

18. Jak dlouho pracujete v aktuálním zaměstnaní?

19. Pracujete na manažerské pozici?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš zaměstnavatel poskytuje v oblasti rozvoje a vzdělávání dostatek příležitostí:

3. Nabídka možností dalšího rozvoje a vzdělávání v zaměstnaní je pro mne:

4. Níže je výčet možností vzdělávacích aktivit, zaškrtněte všechny o kterých jste již někdy slyšel/a:

5. Jakou délku kurzů preferujete?

6. Kurzy preferujete:

7. Jaké tématické okruhy kurzů považujete za zajímavé? Vyberte max. 2 nejzajímavější.

8. Jakou formu vzdělávání preferujete:

9. Rozvoj a vzdělávání ve společnosti považuji za:

10. Můžete se účastnit všech vzdělávacích programů o které máte zájem?

12. Rozvojových a vzdělávacích aktivit, které zaměstnavatel nabízí, se:

14. Uvedl/a jste, že se účastníte vzdělávacích aktivit, splňují Vaše očekávání?

16. Můj nadřízený mne v dalším rozvoji a vzdělávání:

18. Jak dlouho pracujete v aktuálním zaměstnaní?

19. Pracujete na manažerské pozici?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sob, R.Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://61111.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.