Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv země původu na rozhodování spotřebitelů o koupi nápojů

Vliv země původu na rozhodování spotřebitelů o koupi nápojů

Stereotypy o odsouzených mužích v ČR
Jak si představujete typické muže odsouzené za krádež, kuplířství nebo vaření drog?

(veřejné výsledky 20. února)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Trlicová
Šetření:31. 01. 2019 - 12. 02. 2019
Počet respondentů:332
Počet otázek (max/průměr):32 / 20.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:64,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené dámy a pánové,

studuji obor Marketing a obchod na Ekonomické fakultě VŠB – TU v Ostravě. Ráda bych Vás touto cestou poprosila o vyplnění dotazníku, jehož výsledky potřebuji ke zpracování diplomové práce na téma „Vliv země původu na rozhodování spotřebitelů o koupi nápojů“. Dotazník je určen pouze respondentům žijícím ve Zlínském či Moravskoslezském kraji.

Děkuji za Váš čas.

Bc. Petra Trlicová

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Odpovídejte, jako byste nápoje kupovali pro Vaši osobní spotřebu. Není-li uvedeno jinak, zaškrtněte u každé otázky pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Ve kterém kraji v současné době žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zlínský kraj.otázka č. 2, Moravskoslezský kraj.otázka č. 2, Jiný kraj. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj.14443,37 %43,37 %  
Zlínský kraj.9428,31 %28,31 %  
Jiný kraj.9428,31 %28,31 %  

Graf

2. Jak často nakupujete následující kategorie nápojů?

V každém řádku zaškrtněte jednu hodnotu.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket/supermarket13857,98 %41,57 %  
Restaurační zařízení7330,67 %21,99 %  
Nápoj nekupuji4619,33 %13,86 %  
Menší samoobsluha2410,08 %7,23 %  
Specializovaná prodejna93,78 %2,71 %  
E-shop10,42 %0,3 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket/supermarket9740,76 %29,22 %  
Specializovaná prodejna9439,5 %28,31 %  
Nápoj nekupuji5221,85 %15,66 %  
Restaurační zařízení3213,45 %9,64 %  
Menší samoobsluha93,78 %2,71 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket/supermarket15063,03 %45,18 %  
Restaurační zařízení4318,07 %12,95 %  
Specializovaná prodejna3615,13 %10,84 %  
Nápoj nekupuji2510,5 %7,53 %  
Menší samoobsluha197,98 %5,72 %  
E-shop83,36 %2,41 %  

Graf

6. Kde nejčastěji nakupujete čaj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket/supermarket16770,17 %50,3 %  
Specializovaná prodejna4518,91 %13,55 %  
Menší samoobsluha3514,71 %10,54 %  
Nápoj nekupuji239,66 %6,93 %  
Restaurační zařízení177,14 %5,12 %  
E-shop93,78 %2,71 %  

Graf

7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

Jestliže daný nápoj nekupujete, otázku přeskočte.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka1.2022.141
Země původu2.2225.069
Cena2.0443.254
Vzhled obalu3.5527.41
Vlastnosti nápoje a složení2.2914.127
Reklama4.6315.652
Certifikace kvality4.3895.016

Graf

8. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu vína (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

Jestliže daný nápoj nekupujete, otázku přeskočte.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka1.3653.044
Země původu1.5943.378
Cena2.314.001
Vzhled obalu3.1276.182
Vlastnosti nápoje a složení2.0153.67
Reklama5.4014.819
Certifikace kvality3.7514.431

Graf

9. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu kávy (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

Jestliže daný nápoj nekupujete, otázku přeskočte.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka1.3072.439
Země původu2.336.051
Cena1.9433.45
Vzhled obalu3.2365.859
Vlastnosti nápoje a složení2.2644.166
Reklama4.9815.103
Certifikace kvality3.9485.219

Graf

10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

Jestliže daný nápoj nekupujete, otázku přeskočte.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Značka1.3372.329
Země původu2.4475.93
Cena2.0673.601
Vzhled obalu3.3136.484
Vlastnosti nápoje a složení1.9663.494
Reklama4.9235.85
Certifikace kvality3.7455.094

Graf

11. Existuje nějaký jiný faktor, který Vás při nákupu nápojů ovlivňuje? (Uveďte.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
X5824,37 %17,47 %  
ne5723,95 %17,17 %  
Chuť135,46 %3,92 %  
Doporučení 72,94 %2,11 %  
Zkušenost 41,68 %1,2 %  
neexistuje41,68 %1,2 %  
Doporučení přátel 31,26 %0,9 %  
Dostupnost20,84 %0,6 %  
Doporučení známých20,84 %0,6 %  
Dostupnost produktu 20,84 %0,6 %  
ostatní odpovědi Vůně
Zvyk
Roční období
Nevím
Nic mě nenapadá
Doporučení od známých
předchozí zkušenost
záruční doba
doporučení rodiny
cena
Baleni
Ne
Pro koho to kupuji, jestli pro sebe, partnera, přátelé, nebo jako darek
Akce
někdy i bio kvalita
Vlastní preference. Když mám něco ráda nebo mám na něco chuť, tak si to koupím bez ohledu na zmíněné faktory.
Zkušenosti známých
asi ne
Znalost nápoje (zda jsem jej již kupovala či nikoliv)
Ochutnávka, doporučení
Dostupnost v dané prodejně
Vyzkoušení něčeho nového
množství domácích zásob
Akce v prodejnach, moznost vyzkouset neco noveho a lepsiho.
Rocni obdobi
Předchozí zkušenosti
Vlastní zkušenost s chutí nápoje.. hlavně u kávy a piva - káva málo kyselá (Tchibo), pivo hodně hořké (Radegast)
Osobní zkušenost
Doporučení okolí
Momentální nálada
Dostupnost, chuť
Chuť, výrobce, prostředí.
Vlastní zkušenost s produktem.
Porovnání ceny v prodejnách sousedících zemí a ČR
Zkušenost, zůstávám věrná značce, příliš neexperimentuji
Důvod, kvůli kterému to kupuji.
ano, množství lidí v prodejně, vybírám si časy, kdy je v prodejně méně lidí (všeobecně)
Akce 1+1zdarma
Kupuji většinou to,na co mám právě chuť
-
Nesmí být od Babiše.
... netusim
Zvyk, dostupnost
Nálada
Momentální rozpoložení :)
informace od prodejce
Doporučení známého
kvalita
zadny
Země původu CZ
Momentální nálada při nakupu
Ochota a vzdělání obsluhy ve specializovanych obchodech
Chuť, nakupuji to, na co jsem zvyklá a co mi chutná
zkušenost\zvyk, druh produktu např, víno bílé/červené, pivo - jestli chci klasickeho radegasta nebo vyzkoušet nějaký malý pivovar
Kupuji co mi chutná
Poměr ceny a kvality
Aroma, vůně
Preference známých
Předešlá zkušenost.
není
Ani ne
Momentalni chut
Doporučení známého, ochutnání
Prostředí
vlastní zkušenosti s ochutnáváním různých produktů
xx
Nic mě momentálně nenapadá
Kupuji většinou to, co mi chutná bez ohledu na ostatní faktory
Cemické složení ..
vyznačení doby trvanlivosti
trvanlivost nápoje
důvěryhodnost obchodníka - vybírám si k nákupu čajovny, vinotéky či obchody kávou, s nimiž už mám dobrou zkušenost
složení a chuť
Dostupný v prodejně
nabídka v obchodě
šíře nabídky v prodejně
dřívější zkušenost
8636,13 %25,9 % 

Graf

12. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s pivem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR8334,87 %25 %  
Česká republika5322,27 %15,96 %  
česko3313,87 %9,94 %  
Německo208,4 %6,02 %  
Belgie104,2 %3,01 %  
Cr93,78 %2,71 %  
Ceska republika83,36 %2,41 %  
cz52,1 %1,51 %  
Cesko41,68 %1,2 %  
Rakousko20,84 %0,6 %  
ostatní odpovědi Irsko
Čechy
Vatikán
ČR. Německé, Nizozemí, Belgie
Egypt
Německo-October fest
X
Česká republika - Čechy
Anglie
Amerika
114,62 %3,31 % 

Graf

13. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s vínem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Francie12050,42 %36,14 %  
Italie3615,13 %10,84 %  
ČR 2510,5 %7,53 %  
Česká republika83,36 %2,41 %  
Česko83,36 %2,41 %  
Španělsko62,52 %1,81 %  
Maďarsko52,1 %1,51 %  
Portugalsko31,26 %0,9 %  
CR20,84 %0,6 %  
Morava20,84 %0,6 %  
ostatní odpovědi cz
ceska republika
Česká republika - Morava
Slovensko
Německo
Česko- Morava
france
Spanelsko
Rumunsko
Cesko
Česko - Morava
Feancie
Jižní Morava
Bulharsko
Česká republika - Jižní Morava
Argentina
X
Řecko
239,66 %6,93 % 

Graf

14. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s kávou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brazilie8435,29 %25,3 %  
Italie3615,13 %10,84 %  
Kolumbie2610,92 %7,83 %  
Turecko114,62 %3,31 %  
Česko52,1 %1,51 %  
Etiopie52,1 %1,51 %  
Holandsko52,1 %1,51 %  
Peru41,68 %1,2 %  
Guatemala41,68 %1,2 %  
Afrika31,26 %0,9 %  
ostatní odpovědi česká republika
polsko
ČR
Belgie
Sri lanka
Ekvádor
Jižní Amerika
usa
Keňa
Irsko
Columbie
x
čina
Etiopie, Brazílie
Venezuela
Anglie
Rakousko
Arábie
Brazília
columbia
Argetina
Itaie
Nějaké Thajsko nebo tak něco
INDIE
.
Equador
Státy Jižní Ameriky
Ceska republika
Kuba
není země,ale vybavím se jižní ameriku
Nic mě nenapadá
Saudská Arábie
,,Afrika,,
Francie
Arabské emiráty
Nenapadá mě
CR
Amerika
Bolívie
Německo
5523,11 %16,57 % 

Graf

15. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s čajem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čína5523,11 %16,57 %  
Indie3916,39 %11,75 %  
Anglie3012,61 %9,04 %  
Sri lanka 145,88 %4,22 %  
Cejlon125,04 %3,61 %  
Japonsko93,78 %2,71 %  
Ceylon72,94 %2,11 %  
Vietnam62,52 %1,81 %  
Velká Británie62,52 %1,81 %  
x62,52 %1,81 %  
ostatní odpovědi ČR
Cina
Polsko
Česko
Turecko
Kolumbie
Slovensko
Ceska republika
taiwan
Česká republika
Etiopie
china
Zadnou
Bali
Jižní Amerika
Keňa
Británie
uk
Tibet
Boston
Londýn
Itálie
Nevim
Nic mě nenapadá
Asie obecně
Portugalsko
CR
Nový zéland
NEROZHODUJE
Argentina
Nepál
5422,69 %16,27 % 

Graf

16. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu piva.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR8245,3 %24,7 %  
Česká republika3720,44 %11,14 %  
Česko2513,81 %7,53 %  
Ceska republika73,87 %2,11 %  
Cr63,31 %1,81 %  
Cesko42,21 %1,2 %  
Belgie31,66 %0,9 %  
X21,1 %0,6 %  
cz21,1 %0,6 %  
Německo21,1 %0,6 %  
ostatní odpovědi Českou republiku
nekupuji
Ceska reupublika
0
Čechy
české
Česká republika
Česká republika, Slezsko
Preference jsou dle kvality, ne země původu
Anglie
Českárepublika
116,08 %3,31 % 

Graf

17. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu vína.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR4727,17 %14,16 %  
Francie2715,61 %8,13 %  
Česká republika2615,03 %7,83 %  
Italie179,83 %5,12 %  
Česko 126,94 %3,61 %  
Maďarsko52,89 %1,51 %  
Ceska republika42,31 %1,2 %  
Morava31,73 %0,9 %  
CR31,73 %0,9 %  
x31,73 %0,9 %  
ostatní odpovědi Portugalsko
Česko - Morava
Španělsko
Cesko
Rakousko
Česko-morava
Maďarsko, Francie
nepreferuji žádnou
Kalifornie
nekupuji
Spanelsko
Slovensko a Rumunsko
Moldávie
Česká Repubilka
nepreferuji
Jižní Morava
Rusko
...
Francie, Itálie Česká republika
Slovensko
Chile
2615,03 %7,83 % 

Graf

18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brazilie3522,58 %10,54 %  
Kolumbie1811,61 %5,42 %  
Itálie 149,03 %4,22 %  
čr138,39 %3,92 %  
Česká republika 63,87 %1,81 %  
Cr42,58 %1,2 %  
Česko42,58 %1,2 %  
Nepreferuji42,58 %1,2 %  
Cesko31,94 %0,9 %  
Keňa31,94 %0,9 %  
ostatní odpovědi Arábie
nevím
Etiopie
Ceska republika
x
Brazílie, Kolumbie
Holandsko
Je mi to jedno
Nepreferuji žádnou konkrétní
Nerozhoduje
Brazílie, Africké země, Vietnam
Afrika
neupřednostňuji vyloženě zemi původu
Čína
Brazlie
nekupuji
Zadnou nepreferuji
Brazilie a Kena
Brazílie, Peru
Argentina
Není pro mě rozhodující
NESLEDUJI
Guatemala, Indie
Není rozhodující
Německo, Rakousko
Kolumbie, Etiopie
Guatemala
Jakákoliv země kde je dobrá káva :)
Kupuji kávy z různých států, je mi jedno, odkud pochází
Německo
...
Jizni Ameeika
Nemám preference
nemampreference
Žádnou, teď jsem si vzpomněla na zem, která se mi vybavuje-Brazílie
Žádná
Neřeším
Belgie
Brazilská
Maďarsko
Nikaragua
Honduras
5132,9 %15,36 % 

Graf

19. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu čaje.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čína1811,92 %5,42 %  
ČR149,27 %4,22 %  
Indie127,95 %3,61 %  
Anglie117,28 %3,31 %  
Česká republika 95,96 %2,71 %  
Japonsko74,64 %2,11 %  
Sri lanka74,64 %2,11 %  
Cr42,65 %1,2 %  
Cejlon42,65 %1,2 %  
Ceska republika42,65 %1,2 %  
ostatní odpovědi Ceylon
x
Je mi to jedno
Cesko
Česko
Taiwan
Nerozhoduje
Nemám
Nepreferuji
Německo
nevím
Nemám preference
Vietnam
Nepreferuji žádnou konkrétní
Jihovýchodní asie
nepreferuji žádnou
neupřednostňuji vyloženě zemi původu
neresim
Zadnou nepreferuji
Indie, Srí Lanka, Čína
Nejsem vyhraněná
Není pro mě rozhodující
NESLEDUJI
Není rozhodující
Různé
Kolumbie
:))
Je mě to jedno
...
Velká Británie
Vychod
Žádnou
Žádná
Cejlon, Čína
Neřeším
Srí lanka, Ceylon
Tai-wan
Brazílie
Čína, Indie
Argentina
6140,4 %18,37 % 

Graf

20. Uveďte zemi, které se při nákupu piva vyhýbáte.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polsko3528 %10,54 %  
Anglie108 %3,01 %  
Německo97,2 %2,71 %  
Amerika54 %1,51 %  
USA54 %1,51 %  
X54 %1,51 %  
Slovensko43,2 %1,2 %  
Francie32,4 %0,9 %  
Žádné21,6 %0,6 %  
Žádná21,6 %0,6 %  
ostatní odpovědi nevyhýbám se žádné
Nemám
ŠPANĚLSKO
Rumunsko
RUsko
Nevim
Řecko
Chorvatsko
Každé jiné kromě ČR
Velká Británie
nekupuji
Zadna
Kupuji jen ceske nebo anglicke
Exotické země
Jižní země
Čína
0
Všechny mimo ČR
Všechny krom Česka
žádná taková není
Všechny kromě české republiky
Irsko
Eu
Severní Korea
Nekupuji cizí piva
cina
A tohle taky
Sirie
Recko
...
Cr
Cizina
Maďarsko
Mimo EU
Makedonie
Německo, Polsko
Česká Republika
Rakousko
4536 %13,55 % 

Graf

21. Uveďte zemi, které se při nákupu vína vyhýbáte.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polsko2521,19 %7,53 %  
Nevím86,78 %2,41 %  
Maďarsko75,93 %2,11 %  
x54,24 %1,51 %  
Itálie 43,39 %1,2 %  
Francie32,54 %0,9 %  
Chile 32,54 %0,9 %  
Austrálie32,54 %0,9 %  
Žádná21,69 %0,6 %  
Slovensko21,69 %0,6 %  
ostatní odpovědi nevyhýbám se žádné
Moldavsko
Nemám
Portugalsko
Rakousko
Bulharsko
EU
Česká republika
Nový Zéland
Cr
- (spíše zahraniční vína obecně nekupuji ale nevyhybam se jim)
Turecko
Žádné
Spanelsko
nekupuji
Zadna
Afrika
Řecko
Nevyhýbám se
Slovensko, Polsko
Nevím, víno nepiju.
Nenecko
Čína
Preferuji ČR , alel jinak se žádné zemi nevyhýbám
Není taková
žádná taková není
Argentina
Itálie, USA, Španělsko
Čechy
Írán
Poldko
cina
Blbé otázky
Nemecko
Sirie
...
Německo, Rakousko
Brazílie
moldávie
Tunisko
Mimo EU
Makedonie
Švýcarsko
JAR
levná zahraniční vína obecně
Slovinsko
Španělsko
5647,46 %16,87 % 

Graf

22. Uveďte zemi, které se při nákupu kávy vyhýbáte.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polsko3836,19 %11,45 %  
x98,57 %2,71 %  
Nevím87,62 %2,41 %  
Nemám43,81 %1,2 %  
Žádné32,86 %0,9 %  
Slovensko32,86 %0,9 %  
Žádná21,9 %0,6 %  
Etiopie21,9 %0,6 %  
Brazílie21,9 %0,6 %  
Cr10,95 %0,3 %  
ostatní odpovědi Česko
ČR
Francie
Italie
Cesko
nekupuji
Zadna
Kolumbie
Nevyhýbám se
nevyhýbám se žádné
Evropa
NESLEDUJI
Kapverdy
Cina
žádná taková není
EU
0
Nevyhýbam
Švedsko
Honolulu
Sirie
...
Rusko
-
celý kontinent afrika
Řecko
nerozhoduje
Madarsko
Česká Republika
Čína
Česká republika, Rakousko
CZ
Keňa
3331,43 %9,94 % 

Graf

23. Uveďte zemi, které se při nákupu čaje vyhýbáte.

V případě, že daný nápoj nekupujete, ponechte příslušné pole prázdné.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Polsko4744,76 %14,16 %  
Nevím76,67 %2,11 %  
X65,71 %1,81 %  
Žádné 32,86 %0,9 %  
Žádná32,86 %0,9 %  
Slovensko32,86 %0,9 %  
Nemám32,86 %0,9 %  
- 21,9 %0,6 %  
nevyhýbám se žádné21,9 %0,6 %  
Česká republika21,9 %0,6 %  
ostatní odpovědi Je mi to jedno
Italie
Pákistán, Turecko, Gruzie
Cesko
neresim
Zadna
Ceylon
Nevyhýbám se
NESLEDUJI
Indie
Rusko
Somalsko
EU
0
Finsko
O
Čína
Sirie
...
gruzie
Belgie
Rakousko
Makedonie
Německo
ČR
čemukoli, co dodává pytlíkované čajové drti
Holandsko
2725,71 %8,13 % 

Graf

24. Pokud se při koupi nápojů nějakým zemím vyhýbáte, co je hlavním důvodem tohoto jednání? (Zaškrtněte jednu odpověď.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné zemi se nevyhýbám.9439,5 %28,31 %  
Špatná osobní zkušenost.7832,77 %23,49 %  
Image této země.2410,08 %7,23 %  
Informace v médiích.229,24 %6,63 %  
Špatná zkušenost rodiny/přátel.114,62 %3,31 %  
Nekonzumuji to10,42 %0,3 %  
Pocit10,42 %0,3 %  
Upřednostňují domácí výrobce. 10,42 %0,3 %  
Nevěřím ji10,42 %0,3 %  
Nedostatek vhodnych surovin10,42 %0,3 %  
Nelze pro takto globální produkty specifikovat jednu zemi na světě, to pak spíše už kontinent, tudíž zemi jsem jenom nastřelil náhodně.10,42 %0,3 %  
je to z daleka, tudíž neekologické10,42 %0,3 %  
horší kvalita10,42 %0,3 %  
špatná osobní zkušenost + požadavky na kvalitu neslučující se s úrovní těchto výrobků v dané zemi (případně s výběrem českých obchodníků)10,42 %0,3 %  

Graf

25. Koupili byste si nápoj ze země, kterou vnímáte negativně, pokud by byl k dostání za výrazně nižší cenu, než nápoj z příznivěji vnímané země?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.13757,56 %41,27 %  
Nevím.6828,57 %20,48 %  
Ano.3313,87 %9,94 %  

Graf

26. V níže uvedených situacích zhodnoťte na pětistupňové škále důležitost značky a země původu.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

29. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14862,18 %44,58 %  
Muž9037,82 %27,11 %  

Graf

30. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 34 let10042,02 %30,12 %  
65 a více let4418,49 %13,25 %  
35 – 44 let3313,87 %9,94 %  
45 – 54 let3313,87 %9,94 %  
55 – 64 let2811,76 %8,43 %  

Graf

31. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou10744,96 %32,23 %  
Vysokoškolské8134,03 %24,4 %  
Středoškolské bez maturity4820,17 %14,46 %  
Základní20,84 %0,6 %  

Graf

32. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 – 20 000 Kč9640,34 %28,92 %  
20 001 – 30 000 Kč7129,83 %21,39 %  
Do 10 000 Kč4117,23 %12,35 %  
30 001 – 40 000 Kč229,24 %6,63 %  
40 001 a více83,36 %2,41 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 13 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Ve kterém kraji v současné době žijete?

  • odpověď Moravskoslezský kraj.:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nákupu vína se vždy dívám na zemi původu=vůbec nesouhlasím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bulharsko=Velmi negativní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

2. Jak často nakupujete následující kategorie nápojů?

  • odpověď Čaj=Vůbec:
    • 13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoj nekupuji na otázku 6. Kde nejčastěji nakupujete čaj?
  • odpověď Káva=Vůbec:
    • 10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoj nekupuji na otázku 5. Kde nejčastěji nakupujete kávu?
  • odpověď Pivo=Vůbec:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoj nekupuji na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete pivo?
  • odpověď Víno=Méně často:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=5 na otázku 8. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu vína (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
  • odpověď Víno=Vůbec:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoj nekupuji na otázku 4. Kde nejčastěji nakupujete víno?
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nákupu vína se vždy dívám na zemi původu=nevím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.

5. Kde nejčastěji nakupujete kávu?

  • odpověď Hypermarket/supermarket:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cejlon na otázku 15. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s čajem.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čr na otázku 18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=7 na otázku 9. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu kávy (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastnosti nápoje a složení=4 na otázku 9. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu kávy (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastnosti nápoje a složení=6 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

6. Kde nejčastěji nakupujete čaj?

  • odpověď Hypermarket/supermarket:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cejlon na otázku 15. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s čajem.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastnosti nápoje a složení=6 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=7 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikace kvality=6 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=4 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka=1 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastnosti nápoje a složení=3 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Víno=Min. 1x týdně na otázku 2. Jak často nakupujete následující kategorie nápojů?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi čr na otázku 18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikace kvality=5 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Anglie na otázku 19. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu čaje.
  • odpověď Nápoj nekupuji:
    • 13.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čaj=Vůbec na otázku 2. Jak často nakupujete následující kategorie nápojů?

7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

  • odpověď Vlastnosti nápoje a složení=0:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikace kvality=1 na otázku 7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):
  • odpověď Značka=0:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikace kvality=1 na otázku 7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

9. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu kávy (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

  • odpověď Země původu=0:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Certifikace kvality=1 na otázku 7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

  • odpověď Reklama=7:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Indie na otázku 19. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu čaje.

12. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s pivem.

  • odpověď česko:
    • 10.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česko na otázku 16. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu piva.

16. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu piva.

  • odpověď ČR:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi čr na otázku 18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.

25. Koupili byste si nápoj ze země, kterou vnímáte negativně, pokud by byl k dostání za výrazně nižší cenu, než nápoj z příznivěji vnímané země?

  • odpověď Ne.:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace v médiích. na otázku 24. Pokud se při koupi nápojů nějakým zemím vyhýbáte, co je hlavním důvodem tohoto jednání? (Zaškrtněte jednu odpověď.)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=6 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.

  • odpověď Čaj z méně vyspělé země si s důvěrou koupím=nevím:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápoj nekupuji na otázku 6. Kde nejčastěji nakupujete čaj?
  • odpověď Při nákupu upřednostním nápoj s certifikací původu před nápojem bez této certifikace=naprosto souhlasím:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maďarsko=Velmi negativní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bulharsko=Velmi negativní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
  • odpověď Při nákupu vždy upřednostním pivo vyrobené v ČR=naprosto souhlasím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maďarsko=Velmi negativní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bulharsko=Velmi negativní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ČR na otázku 19. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu čaje.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi čr na otázku 18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nákupu vždy upřednostním čaj vyrobený v ČR=naprosto souhlasím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.
  • odpověď Při nákupu vždy upřednostním víno vyrobené v ČR=nevím:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nákupu vína se vždy dívám na zemi původu=nevím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.
  • odpověď Víno z méně vyspělé země si s důvěrou koupím=vůbec nesouhlasím:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kávu z méně vyspělé země si s důvěrou koupím=vůbec nesouhlasím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.
  • odpověď Země původu vypovídá o kvalitě nápoje=spíše souhlasím:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastnosti nápoje a složení=6 na otázku 10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.

  • odpověď Česká republika=Velmi pozitivní:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slovensko=Velmi pozitivní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nákupu vždy upřednostním kávu vyrobenou v ČR=naprosto souhlasím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bulharsko=Velmi negativní na otázku 28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při nákupu vždy upřednostním čaj vyrobený v ČR=naprosto souhlasím na otázku 27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.

29. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=7 na otázku 7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterém kraji v současné době žijete?

2. Jak často nakupujete následující kategorie nápojů?

3. Kde nejčastěji nakupujete pivo?

4. Kde nejčastěji nakupujete víno?

5. Kde nejčastěji nakupujete kávu?

6. Kde nejčastěji nakupujete čaj?

7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

8. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu vína (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

9. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu kávy (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

11. Existuje nějaký jiný faktor, který Vás při nákupu nápojů ovlivňuje? (Uveďte.)

12. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s pivem.

13. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s vínem.

14. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s kávou.

15. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s čajem.

16. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu piva.

17. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu vína.

18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.

19. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu čaje.

20. Uveďte zemi, které se při nákupu piva vyhýbáte.

21. Uveďte zemi, které se při nákupu vína vyhýbáte.

22. Uveďte zemi, které se při nákupu kávy vyhýbáte.

23. Uveďte zemi, které se při nákupu čaje vyhýbáte.

24. Pokud se při koupi nápojů nějakým zemím vyhýbáte, co je hlavním důvodem tohoto jednání? (Zaškrtněte jednu odpověď.)

25. Koupili byste si nápoj ze země, kterou vnímáte negativně, pokud by byl k dostání za výrazně nižší cenu, než nápoj z příznivěji vnímané země?

26. V níže uvedených situacích zhodnoťte na pětistupňové škále důležitost značky a země původu.

27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.

28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.

29. Jaké je Vaše pohlaví?

30. Jaký je Váš věk?

31. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

32. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterém kraji v současné době žijete?

2. Jak často nakupujete následující kategorie nápojů?

3. Kde nejčastěji nakupujete pivo?

4. Kde nejčastěji nakupujete víno?

5. Kde nejčastěji nakupujete kávu?

6. Kde nejčastěji nakupujete čaj?

7. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu piva (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

8. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu vína (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

9. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu kávy (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

10. Seřaďte následující faktory podle toho, jak moc Vás ovlivňují při nákupu čaje (1. místo – největší vliv, 7. místo – nejmenší vliv):

11. Existuje nějaký jiný faktor, který Vás při nákupu nápojů ovlivňuje? (Uveďte.)

12. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s pivem.

13. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s vínem.

14. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s kávou.

15. Uveďte první zemi, kterou si vybavíte v souvislosti s čajem.

16. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu piva.

17. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu vína.

18. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu kávy.

19. Uveďte zemi, kterou preferujete při nákupu čaje.

20. Uveďte zemi, které se při nákupu piva vyhýbáte.

21. Uveďte zemi, které se při nákupu vína vyhýbáte.

22. Uveďte zemi, které se při nákupu kávy vyhýbáte.

23. Uveďte zemi, které se při nákupu čaje vyhýbáte.

24. Pokud se při koupi nápojů nějakým zemím vyhýbáte, co je hlavním důvodem tohoto jednání? (Zaškrtněte jednu odpověď.)

25. Koupili byste si nápoj ze země, kterou vnímáte negativně, pokud by byl k dostání za výrazně nižší cenu, než nápoj z příznivěji vnímané země?

26. V níže uvedených situacích zhodnoťte na pětistupňové škále důležitost značky a země původu.

27. V následující otázce zaškrtněte u každého tvrzení hodnotu, která nejvíce odpovídá Vašemu postoji.

28. Na škále zhodnoťte Váš obecný postoj k jednotlivým zemím uvedeným níže.

29. Jaké je Vaše pohlaví?

30. Jaký je Váš věk?

31. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

32. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Trlicová, P.Vliv země původu na rozhodování spotřebitelů o koupi nápojů (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://67394.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.