Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Image společnosti
Image společnosti
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniela Šmajsová |
---|---|
Šetření: | 30. 09. 2019 - 20. 10. 2019 |
Počet respondentů: | 98 |
Počet otázek (max/průměr): | 32 / 22.22 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 45,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:20 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník se zaměřuje na image společností z pohledu klientů jak z obecného hlediska, tak z hlediska lidského faktoru (zaměstnanců). První část se zaměřuje na obecnější dojmové atributy, zejména při komunikaci mezi zákazníkem a zaměstnancem. Druhá část se soustředí na celkový dojem vybraných restauračních zařízení.
Odpovědi respondentů
1. Co vás nejvíce upoutá při jednání s personálem společnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zevnějšek a gestikulace | 38 | 38,78 % | 38,78 % |
obsah sdělení | 34 | 34,69 % | 34,69 % |
styl, hlasitost a tempo řeči | 26 | 26,53 % | 26,53 % |
2. Jak dlouhý oční kontakt je Vám při komunikaci příjemný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zhruba polovina času komunikace | 51 | 52,04 % | 52,04 % |
většina času komunikace | 31 | 31,63 % | 31,63 % |
méně než polovina času komunikace | 16 | 16,33 % | 16,33 % |
3. Pokud je verbální a neverbální sdělení odlišné, uvěříte spíše?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neverbálnímu | 63 | 64,29 % | 64,29 % |
verbálnímu | 35 | 35,71 % | 35,71 % |
4. Myslíte si, že možnost sebeprezentace zaměstnanců vybraných společností má vliv na jejich následné jednání se zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 82 | 83,67 % | 83,67 % |
nevím | 15 | 15,31 % | 15,31 % |
ne | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
5. Jaké jsou podle Vás nejčastější chyby v komunikaci při jednání zaměstnanců?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
posuzování pouze na základě prvního dojmu | 41 | 41,84 % | 41,84 % |
mluvený projev | 29 | 29,59 % | 29,59 % |
nevhodné líčení či oblečení | 11 | 11,22 % | 11,22 % |
přehnaná gestikulace | 10 | 10,2 % | 10,2 % |
vše výše uvedené | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
Kombinace vyse jvedeneho | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
nevim | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
příliš krátký či příliš dlouhý oční kontakt | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
Příliš mnoho keců... | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
mluvený projev, přehnaná gestikulace | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
nezájem | 1 | 1,02 % | 1,02 % |
6. Znáte společnost McDonald's / jste jejím zákazníkem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 92 | 93,88 % | 93,88 % |
ne | 6 | 6,12 % | 6,12 % |
7. Jak na vás společnost McDonald's působí? (1 - negativní / 10 - výborný)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 22 | 22,45 % | 22,45 % |
8 | 13 | 13,27 % | 13,27 % |
7 | 13 | 13,27 % | 13,27 % |
6 | 11 | 11,22 % | 11,22 % |
2 | 8 | 8,16 % | 8,16 % |
3 | 7 | 7,14 % | 7,14 % |
9 | 7 | 7,14 % | 7,14 % |
1 | 6 | 6,12 % | 6,12 % |
10 | 6 | 6,12 % | 6,12 % |
4 | 5 | 5,1 % | 5,1 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.7 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 4.89 |
Směrodatná odchylka: | 2.21 |
Medián: | 6 |
Modus: | 5 |
8. Jak hodnotíte společnost McDonald's co se týče porovnání ceny a kvality?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena je vyšší než kvalita produktů | 60 | 63,16 % | 61,22 % |
cena odpovídá kvalitě | 34 | 35,79 % | 34,69 % |
cena je nižší než kvalita produktů | 1 | 1,05 % | 1,02 % |
9. Jak vám připadá prostředí společnosti McDonald's čisté/uklizené (stoly, záchody, podlaha)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 42 | 43,75 % | 42,86 % |
dobrý | 30 | 31,25 % | 30,61 % |
výborný | 13 | 13,54 % | 13,27 % |
dostatečný | 8 | 8,33 % | 8,16 % |
nedostatečný | 3 | 3,13 % | 3,06 % |
10. Jak byste zhodnotili chování obsluhy společnosti McDonald's?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 47 | 49,47 % | 47,96 % |
dobrý | 22 | 23,16 % | 22,45 % |
výborný | 17 | 17,89 % | 17,35 % |
dostatečný | 7 | 7,37 % | 7,14 % |
nedostatečný | 2 | 2,11 % | 2,04 % |
11. Líbí se vám uniforma pracovníků společnosti McDonald's?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 38 | 39,18 % | 38,78 % |
ne | 33 | 34,02 % | 33,67 % |
nevím | 26 | 26,8 % | 26,53 % |
12. Zaznamenali jste nějaký ,,prohřešek” zaměstnanců McDonald's vůči pravidlům oblékání nebo hygieny? Pokud ano, jaký?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 42,11 % | 8,16 % |
Na záchodech chybí toaletní papír | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
Nezaznamenal. | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
U lidí, kteří připravují jídlo mi jednoznačně chybí rouška na dlouhé vousy. | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
Obsluha měla špínu za nehty a neustále si sahala na obličej. | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
Nikoliv, jen uniformy mi nepřijdou příliš vzhledné. | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
??? | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
žádný | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
Moucha v salátu | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
bez rukavic, rozpuštěné vlasy | 1 | 5,26 % | 1,02 % |
ostatní odpovědi | 2 | 10,53 % | 2,04 % |
13. Vnější úprava zaměstnance McDonald's je pro mě důležitá.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 45 | 47,37 % | 45,92 % |
souhlasím | 20 | 21,05 % | 20,41 % |
spíše nesouhlasím | 16 | 16,84 % | 16,33 % |
nevím | 10 | 10,53 % | 10,2 % |
nesouhlasím | 4 | 4,21 % | 4,08 % |
14. Znáte společnost Starbucks / jste jejím zákazníkem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 56 | 57,14 % | 57,14 % |
ne | 42 | 42,86 % | 42,86 % |
15. Jak na vás společnost Starbucks působí? (1 - negativní / 10 - výborný)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
8 | 15 | 18,29 % | 15,31 % |
7 | 13 | 15,85 % | 13,27 % |
9 | 13 | 15,85 % | 13,27 % |
5 | 13 | 15,85 % | 13,27 % |
4 | 8 | 9,76 % | 8,16 % |
6 | 7 | 8,54 % | 7,14 % |
3 | 5 | 6,1 % | 5,1 % |
1 | 4 | 4,88 % | 4,08 % |
2 | 3 | 3,66 % | 3,06 % |
10 | 1 | 1,22 % | 1,02 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.23 |
Minimum: | 2 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 7 |
Rozptyl: | 4.07 |
Směrodatná odchylka: | 2.02 |
Medián: | 7 |
Modus: | 8 |
16. Jak hodnotíte společnost Starbucks co se týče porovnání ceny a kvality?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena převyšuje kvalitu produktů | 63 | 81,82 % | 64,29 % |
Cena odpovídá kvalitě produktů | 14 | 18,18 % | 14,29 % |
17. Jak vám připadá prostředí společnosti Starbucks čisté/uklizené (stoly, záchody, podlaha)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 38 | 52,78 % | 38,78 % |
výborný | 15 | 20,83 % | 15,31 % |
dobrý | 13 | 18,06 % | 13,27 % |
dostatečný | 4 | 5,56 % | 4,08 % |
nedostatečný | 2 | 2,78 % | 2,04 % |
18. Jak byste zhodnotili chování obsluhy společnosti Starbucks?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 34 | 48,57 % | 34,69 % |
dobrý | 18 | 25,71 % | 18,37 % |
výborný | 14 | 20 % | 14,29 % |
dostatečný | 3 | 4,29 % | 3,06 % |
nedostatečný | 1 | 1,43 % | 1,02 % |
19. Líbí se vám uniforma obsluhy společnosti Starbucks?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 33 | 47,14 % | 33,67 % |
nevím | 26 | 37,14 % | 26,53 % |
ne | 11 | 15,71 % | 11,22 % |
20. Zaznamenali jste nějaký ,,prohřešek” zaměstnanců Starbucks vůči pravidlům oblékání nebo hygieny? Pokud ano, jaký?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 85,71 % | 12,24 % |
??? | 1 | 7,14 % | 1,02 % |
Žádný prohřešek | 1 | 7,14 % | 1,02 % |
21. Vnější úprava zaměstnance Starbucks je pro mě důležitá.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 35 | 50 % | 35,71 % |
souhlasím | 13 | 18,57 % | 13,27 % |
spíše nesouhlasím | 12 | 17,14 % | 12,24 % |
nevím | 6 | 8,57 % | 6,12 % |
nesouhlasím | 4 | 5,71 % | 4,08 % |
22. Znáte společnost Vapiano/ jste jejím zákazníkem? (pokud ne, přeskočte, prosím, rozšiřující otázky)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 92 | 93,88 % | 93,88 % |
ano | 6 | 6,12 % | 6,12 % |
23. Jak na vás společnost Vapiano působí? (1 - negativní / 10 - výborný)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 8 | 50 % | 8,16 % |
9 | 4 | 25 % | 4,08 % |
3 | 2 | 12,5 % | 2,04 % |
1 | 1 | 6,25 % | 1,02 % |
4 | 1 | 6,25 % | 1,02 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.5 |
Minimum: | 3 |
Maximum: | 9 |
Variační rozpětí: | 6 |
Rozptyl: | 4.12 |
Směrodatná odchylka: | 2.03 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
24. Jak hodnotíte společnost Vapiano, co se týče porovnání ceny a kvality?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena odpovídá kvalitě | 8 | 57,14 % | 8,16 % |
Cena převyšuje kvalitu produktů | 5 | 35,71 % | 5,1 % |
Kvalita převyšuje cenu produktů | 1 | 7,14 % | 1,02 % |
25. Jak vám prostředí společnosti Vapiano připadá čisté/uklizené (stoly, záchody, podlaha)?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 5 | 38,46 % | 5,1 % |
dobrý | 5 | 38,46 % | 5,1 % |
výborný | 2 | 15,38 % | 2,04 % |
nedostatečný | 1 | 7,69 % | 1,02 % |
26. Jak byste zhodnotili chování obsluhy společnosti Vapiano?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 8 | 61,54 % | 8,16 % |
chvalitebný | 3 | 23,08 % | 3,06 % |
nedostatečný | 1 | 7,69 % | 1,02 % |
výborný | 1 | 7,69 % | 1,02 % |
27. Líbí se vám uniforma obsluhy společnosti Vapiano?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 8 | 61,54 % | 8,16 % |
ne | 3 | 23,08 % | 3,06 % |
ano | 2 | 15,38 % | 2,04 % |
28. Zaznamenali jste nějaký ,,prohřešek” zaměstnanců Vapiano vůči pravidlům oblékání nebo hygieny? Pokud ano, jaký?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 1 | 100 % | 1,02 % |
29. Vnější úprava zaměstnance Vapiano je pro mě důležitá.
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 7 | 58,33 % | 7,14 % |
nevím | 3 | 25 % | 3,06 % |
nesouhlasím | 1 | 8,33 % | 1,02 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 8,33 % | 1,02 % |
30. Jsem...
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 52 | 59,09 % | 53,06 % |
muž | 36 | 40,91 % | 36,73 % |
31. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25-35 | 38 | 43,18 % | 38,78 % |
18-25 | 26 | 29,55 % | 26,53 % |
35-50 | 15 | 17,05 % | 15,31 % |
méně než 18 | 5 | 5,68 % | 5,1 % |
více než 50 | 4 | 4,55 % | 4,08 % |
32. Jaké je vaše dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 38 | 44,19 % | 38,78 % |
středoškolské s maturitou | 37 | 43,02 % | 37,76 % |
základní | 6 | 6,98 % | 6,12 % |
středoškolské bez maturity | 5 | 5,81 % | 5,1 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.