Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění dotazníku, týká se dopravy, vlaků a služeb Českých drah.
Budu moc vděčná, když si najdete chvilku. :D
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
369
66,25 %
66,25 %
Muž
188
33,75 %
33,75 %
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nad 18
491
88,15 %
88,15 %
15-18
57
10,23 %
10,23 %
Do 15
9
1,62 %
1,62 %
3. Žijete na vesnici nebo ve městě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Město
405
72,71 %
72,71 %
Vesnice
152
27,29 %
27,29 %
4. Jsou u Vás na vesnici vlaky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žiju ve městě
318
57,09 %
57,09 %
Ano
148
26,57 %
26,57 %
Ne
91
16,34 %
16,34 %
5. Čím raději cestujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Autem
285
51,17 %
51,17 %
Vlakem
224
40,22 %
40,22 %
Autobusem
48
8,62 %
8,62 %
6. Využíváte služeb Českých drah?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
342
61,4 %
61,4 %
Občas
181
32,5 %
32,5 %
Ne
34
6,1 %
6,1 %
7. Uplatňujete nějaké slevy na vlak?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádnou
256
45,96 %
45,96 %
Sleva na studenta 18-26 let
159
28,55 %
28,55 %
Jinou
104
18,67 %
18,67 %
Sleva do 18 let
38
6,82 %
6,82 %
8. Jak často jezdíte vlakem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Občas
337
60,5 %
60,5 %
Často
132
23,7 %
23,7 %
Každý den
59
10,59 %
10,59 %
Vůbec
29
5,21 %
5,21 %
9. Kolik vás stojí 1 jízda vlakem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 a více
408
73,25 %
73,25 %
Do 20 korun
71
12,75 %
12,75 %
Do 10 korun
41
7,36 %
7,36 %
Nic
37
6,64 %
6,64 %
10. Jste spokojeni se službami ČD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ujde to
324
58,17 %
58,17 %
Ne
117
21,01 %
21,01 %
Ano
116
20,83 %
20,83 %
11. Využíváte aplikaci v mobilu ČD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
342
61,4 %
61,4 %
Ano
157
28,19 %
28,19 %
Nevím, že něco takového je
58
10,41 %
10,41 %
12. Co by se podle Vás dalo ve vlacích ČD zlepšit?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Všechno
7
3,2 %
1,26 %
čistota
5
2,28 %
0,9 %
Dochvilnost
4
1,83 %
0,72 %
vše
4
1,83 %
0,72 %
dodržování jízdního řádu
2
0,91 %
0,36 %
Čistota toalet
2
0,91 %
0,36 %
rychlost
2
0,91 %
0,36 %
zpoždění
2
0,91 %
0,36 %
návaznost spojů
2
0,91 %
0,36 %
Zpoždění vlaků
2
0,91 %
0,36 %
ostatní odpovědi
Nic Hezčí vlaky hygiena Placení kartami cd in 50/25 Čistota na wc Nic mě zatím nenapada Technický stav, komunikace mezi vlakovým personálem a cestujícími Záchod a cistota Odstranit zpoždění Dochvilnost, kdyz uz ma vlak zpozdeni, mel vy navazujici spoj pockat a ne odpovedet cestujicim, ze za 4 hodiny jede dalsi vlak (napr. ve 2 rano misto v 10 vecer), zajistit funkcni vozy a ne neustale menit planovane velkoprostorove za stare kupecka Jezdit bez zpoždění zrušit konkurenci a uvědomit si že je to služba veřejnosti, ne výdělečný podnik. Zrenovovat zastaralé vagony na lokálních tratích, přidat spoje do méně frekventovaných míst, snažit se snížit čekání na přípojné vlaky, reagovat přípoji na autobusy a vlaky jiných společností. Klimatizace, občerstvení, čistota, dochvilnost čistota, lepší obsluha lokálek, přesnost Lepsi navaznost vlaku vylepšit vlakové soupravy. Na prdelní spoje dává sharky a na exponované trasy dává šukafony Okamžitě vyhodit cestující, co obtěžují druhé, uráží zaměstnance i firmu a i ty, kteří se neobtěžují kupovat si jizdenky Obnovit vlaky jsou zastaralé Aby fungovala správně klimatizace Inspirovat se na Západě a hlavně zlepšit infrastrukturu, ale to je už v kompetenci SŽDC Časová spolehlivost!!! Já bych ni neměnila úklid ? Čistota vlaků, v zimě v nich byla zima - mohlo by se mnohem víc topit, wifi padala. Hlavně by měla začít jezdit včas. Úplně všechno. Vzhled a komfort chování, zpoždění v síti, jednodužší vydávání zpožděnek Někdy chování personálu, případné přidání vozu do soupravy v reakci na zvýšený počet pasažérů. Samozřejmě ale ČD nemají k dispozici nekonečný počet vagónů, tedy není to tak jednoduché. Dochvilnost, kvalita, pohodlí Spoždění, výluky, špatné informace pro cestující... Dodržování časů, komfort, čistota kvalitu a čas Čistota a kvalita na malých regionálních tratích. Četnost spojení a ceny na malých tratích. Na velkých a známých tratích se předhánějí kdo bude lepší a levnější a malé regionální spoje tím trpi Především celou firmu zrušit/prodat soukromým majitelům. Pod toto se dá schovat asi 50 konkrétních věcí počínaje novými vozy a technikou, přes minimální inspiraci moderními trendy ve službách a konče politikařením vedení a snaze získat smlouvy o závazcích v krtajích skrze nátlak odborů a lobing na MDaS. Ochotnější a milejší zaměstnanci, oprava věčně nefungujícího wifi připojení, lepší modernější na vesnicích a v malých městečkách, lepší spojení přes víkendy a svátky Kupte nové vlaky Vytíženost některých linek je neúnosná! Dochvilnost, lepší kvalita vlaků a kolejí obecně, lepší plánovaní spojů např.navazujících. Internetový portál českých drah nenabídne vždy nejlevnější jízdenku - na pokladně mi vyšla více než o100 Kč levněji, paní na infolince ČD neuměla poradit. Kvalita spojů, čistota jak spojů, tak i nádraží, minimum zpoždění Mohly by jezdit včas Relativně všechno, přístupem personálu po vybavení vagonu - zásuvka na 220V, WiFi, Automat na pití wifi do vlacích, nepouzivat ty staré, nemoderní, min zpozdeni... a kdyz uz je, informovat dostatecne dopredu. Aby jezdili včas! Celková obnova vozů Úroveň vybavení - která je např. v rychlících nižší (méně pohodlné, "špinavé") než v osobních vlacích, které jedou kratší trasu nekomplikovat novými opatřeními, např. chystané organizační změny v rámci Jihomor. kraje NEPOŘÁDEK VE VLACÍCH stačí když začnou jezdit dle jízdního řádu Čistota, klimatizace, více místa, Wi-Fi Cena jízdného. jakýkoliv diesel s rotačním čerpadlem vyjde levněji, než jízdenka drah na stejnou vzdálenost. nemít zpoždění zrušila bych cestující :D Funkční topení a občasné pískající vagóny. Z pískání bolí při delší cestě hlava a je nepříjemné, když je venku -10°C a ve vlaku je jak na Sahaře méně lidí Přidat více vagónu v určité dny Nemusela by být zpoždění Sociální zařízení Hezčí sedačky a hlavně aby víc bylo uklizeno (RegioJet je lepší) Posílit spoje chování cestujících Cena, spolehlivost, kvalita a čistota vozů, komfort, wifi, méně cikánů a ožralců Modernizace trati Tišnov-Žďár nad Sázavou čistota, pravidelnost, návaznost, zpoždění, rezervace z plánku vlaků jedoucích ze zahraničí aby neměl zpoždění a pořád nebyly rozbitý Osazenstvo online služby víc čisto, dodržování jízdních řádů Moznost vybirat mista v rezervacnim systemu. Vozový park Aby jezdily na čas a neměli zpoždění mobilní signál, funkčnost klimatizace, nemít zpoždění jako standard nevím, nejezdím tak často menší zpoždění spojů, novější vagony aby tam nebylo v zimě přetopeno. teplo ano, ale ne přetopeno. Kvalitu vlaků, návaznost spojení nebo naopak snížit ceny. Měkčí sedadla, více pohodlí podoba vlaku, ochota personálu, přesnost, rychlost Pokaždé zpoždění, kvůli kterému mi ujíždí následující spoje Internet Vše. Kvalita vlaku, dodržování jízdních radu, dodržování avizované ho typu vozu, více povinně mistebkivych vlaku ve vytížených dnech, pokud není dodržen typ vagonu sms s informaci o mem místě (samozřejmě pokud jsem kupovala přes internet a sms zadala), pravidelně se mi stává, ze moje místo není z důvodu jiného typu a než najdu průvodčí už hodinu cestuji, jako těhotnou je to pro mě velký problém. Nefunkční klima (konkrétně vypnutá, protože nejednou se nám podařilo dovolat výš telefonicky během jízdy a najednou se zázračné spustila) zrušit ČD informovanost kvalita cestování ve vytížených časech - málo míst k sezení a moc prodaných jízdenek Místa k sezení, častější ježdění EC a R vlaků, wifi v každém vlaku a lepší záchody. už dlouhodobě nejezdím ČD, protože je to parodie Zavedení wifi do všech vlaků,více spojů do odlehlých krajů ČR. modernizace Možnost dobíjení ve vlacích a normální teplota ne buď zima nebo vedro V některých vlacích stále není Wifi, někdy mají problém s rezervacemi míst (odpojí vagóny a následně místenky nesedí). Dotazník máte primárně zaměřen na studenty, není to škoda? Zvýšit množství vagónů, vyměnit je za staré, wifi zdarma, klimatizace chybí Včasné příjezdy, hygiena na wc ve vlaku Více vagonů, nebo kratší intervaly odjezdů vlaků čístota, aby nebyly často zpožděné Nesmyslná zpoždění - pokud jsou plánovány práce na trati, lze to rovnou integrovat do dočasného jízdního řádu. obslužnost cestujících Vsechno Asi nic vždy je zlepšit úplně vše, ale hlavně ta wi-fi Vse spoždení Výlukové práce na tratích levnější jízdenky Přesnost, služby, cena. zvysit pocet vagonu na nekterych trasach Úplně všechno,některé spoje jsou zabezpečeny soupravami zpřed čtyřidseti let.Protože mám zdravotní komplikace je pro mne problém při nastupování a vystupování z vlaku. zlepšení úrovně vlaků, připojení Modernizace vlaku kouřové vagony Vlídnější personál přímo ve vlacích asi v pohodě, ale opravdu mě nebaví neustálá zpoždění čistota a přesnost posledně chyběl vagon, do kterého jsem měla jízdenku, a musela jsem celou cestu stát-takže třeba to ať to jezdí včas Vozový park, vyjednávací pozice (jako majoritního využivatele sítě SŽDC) Lepší komfort, kožený sedačky jsou strašný čistota,včasné odjezdy a příjezdy Mohli by občas jezdit včas. české dráhy by měly zapracovat na tom, aby se eliminoval nebo alespoň zmenšil počet zpoždění Modernizace vlaků a přidání více vagónů na určitých linkách mene zpozdeni Přístup zaměstnanců, včasné příjezdy a odjezdy vlaků, více spojů, které by na sebe čekaly, možnost odškodnění v případě zpoždění více jak 30 minut, ... Jsem docela spokojená Rychlejší hlášení zpoždění sprivatizovat to cele Komfort toalet ve vlaku (čistota, modernost, spolehlivost, funkčnost). Jsem spokojen Lepší návaznost na spojení při výlukách, zpožděních Stáří vozoveho parku Stačilo by kdyby jezdily včas. navazování spojů Všechno. Wc Musel by tu zastavovat, vždy pouze projíždí. Zastávka tu je. Na vlak musíme jezdit do města a pak jedeme opět přes naši vesnici. Je to nesmysl. všechno :D hlavně rychlost spojení a bez zpoždění ve vlacích přímo jednoznačně alespoň wc! jinak klimatizovat vagony, zajistit dostatečnou kapacitu, je toho spousta... čístota, bez zpoždění jsou na evropské úrovni Modernizace, nabídka nápojů a jídla jako v regiojetu, WiFi připojení, záchody, kupé, nepretopene kupe v zimě bezpečnost, aby ve vlaku procházela nějaká bezpečnostní služba Dochvilnost, cena Prostor ve vlacích snad ani ne, spíše na trati, ta zpoždění mě rozpálí doběla více vagonů rychlíků, speciálně na Brno, čistota ve vagonech, a normální místa bez express rezervací Více vagónu, hlavně v pátek. Díky ČD jsem překonal strach a začal zas řídit To, aby jezdily na čas a ne o 3 hodiny později Vzhled a služby některých vlaků. Přidat více vagonu, kvůli nadměrnému počtu cestujících aby neměli velké zpoždění hrozně dlouhé výluky, zrušené tratě tam, kde potřebujeme jezdit, cena občasného jízdného je neúnosná (auto mě vyjde levněji) jsem vcelku spokojená Informační systém a udělat širší vstupy nelze jednoznačně určit, ale rezervy zde jsou. wifi, zásuvky čistota WC ve vlaku, časnost příjezdu vlaků cena,servis Kdyby se dalo koupit občerstvení. vždy je co zlepšovat přesnost vše a hodně dochvilnost, jídlo zdarma Žádné nové nepohodlné plečky jako je Panter, ale chápu, že tento názor asi nesdílí příliš lidí :-) mám rád vlaky žádný průvodčí, méně sebevrahů Čistota vc servis, kvalita a technický stav vlaků, lepší nastavení teploty (nerada v létě mrznu kvůli klimatizaci) Zpozdeni! Návaznost vlaků a menší zpoždění přidat spoje aby vlaky jezdily na čas :* Zmodernizovat soupravy Aby jezdily včas a jezdily rychleji!!!!!!!! Regulovat topení podle potřeby wifi, zasuvky, komfort Oddíly pro děti, komunikace vlakového personálu s cestujícími Hodně věcí například mi chybí zásuvky, WiFi, je pouze na některých spojích Víc sedaček ve vlaku Příjezd včas včasnost odjezdů a příjezdů, více vagonů (navýšení kapacity) ve špičce, lepší vybavenost a modernější soupravy (wi-fi), Úplně všechno Cistota,ochota personalu,fungujici wifi Mene zpozdeni, prijezdy presneji na cas. Zvysit mzdy pruvodcim a stewardum/kam
187
85,39 %
33,57 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Jsou u Vás na vesnici vlaky?
6. Využíváte služeb Českých drah?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 8. Jak často jezdíte vlakem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často na otázku 8. Jak často jezdíte vlakem?
8. Jak často jezdíte vlakem?
odpověď Občas:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 6. Využíváte služeb Českých drah?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pohlaví
2. Věk:
3. Žijete na vesnici nebo ve městě?
4. Jsou u Vás na vesnici vlaky?
5. Čím raději cestujete?
6. Využíváte služeb Českých drah?
7. Uplatňujete nějaké slevy na vlak?
8. Jak často jezdíte vlakem?
9. Kolik vás stojí 1 jízda vlakem?
10. Jste spokojeni se službami ČD?
11. Využíváte aplikaci v mobilu ČD?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pohlaví
2. Věk:
3. Žijete na vesnici nebo ve městě?
4. Jsou u Vás na vesnici vlaky?
5. Čím raději cestujete?
6. Využíváte služeb Českých drah?
7. Uplatňujete nějaké slevy na vlak?
8. Jak často jezdíte vlakem?
9. Kolik vás stojí 1 jízda vlakem?
10. Jste spokojeni se službami ČD?
11. Využíváte aplikaci v mobilu ČD?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Hofmanová, S. – české dráhy (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://69574.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.