Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.

Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Smolková
Šetření:08. 03. 2020 - 30. 03. 2020
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:47,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka Vysoké školy ekonomické v Praze ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění dotazníku na téma Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s., který poslouží jako podklad k mé diplomové práci.

Dotazník je anonymní a zabere 5-10 minut.

Děkuji za vyplnění.

Petra Smolková

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7370,19 %70,19 %  
Muž3129,81 %29,81 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let4745,19 %45,19 %  
36-50 let2019,23 %19,23 %  
26-35 let1918,27 %18,27 %  
51-65 let1514,42 %14,42 %  
65 let a více32,88 %2,88 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské vzdělání5653,85 %53,85 %  
střední odborné vzdělání s maturitou3028,85 %28,85 %  
vyšší odborné vzdělání76,73 %6,73 %  
základní vzdělání76,73 %6,73 %  
střední odborné vzdělání s výučním listem43,85 %3,85 %  

Graf

4. Jaký je Váš měsíční příjem domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 50 tis. Kč2221,15 %21,15 %  
41-50 tis. Kč2221,15 %21,15 %  
21-30 tis. Kč2120,19 %20,19 %  
31-40 tis. Kč1817,31 %17,31 %  
11-20 tis. Kč1211,54 %11,54 %  
0-10 tis. Kč98,65 %8,65 %  

Graf

5. Znáte pojem společensky odpovědná firma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6966,35 %66,35 %  
Ne3533,65 %33,65 %  

Graf

6. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1542,86 %14,42 %  
nevím1131,43 %10,58 %  
souhlasím617,14 %5,77 %  
spíše nesouhlasím38,57 %2,88 %  

Graf

7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3246,38 %30,77 %  
souhlasím1420,29 %13,46 %  
spíše nesouhlasím1014,49 %9,62 %  
nevím710,14 %6,73 %  
nesouhlasím68,7 %5,77 %  

Graf

8. Prosím uveďte aktivity, které znáte nebo považujete za CSR (společenská odpovědnost firem):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

- enviromentální aspekty - sociální aspekty

- Snižování negativních dopadů produkce na životní prostředí. - Finanční podpora lidí a regionu v nouzi

- v predchozi otazce - ovlivnuje, ale i negativne. Kolikrat jej beru jako formu greenwashingu a ta firma me akorat nastve :) - sleduji predevsim csr aktivity modnich a potravinarskch firem

????

****

1. odpovědnost s jakou firma dodává produkt nebo službu (etičnost - nepodvádějí a nelžou zákazníkům), dále za 2. odpovědnost vůči zaměstnancům (platí včas, dodržují zákony, starají se o zaměstnance), za 3. odpovědnost vůči životnímu prostředí

Bez eckove nápoje, korektní chování k potenciálním zákazníkům, používání eko surovin,

Část peněz ze zisku na podporu něčeho - komunity, rozvoj okolí atd

Dbani na dobro zamestnancu, na vliv na spolecnost a zivotni prostredi

Dobré mezilidské vztahy, ochrana přírodních zdrojů, fair play podníkání

Dobre vztahy se zakazniky

Dodržování lidských práv, ochrana přírodních zdrojů

Dopady na životní prostředí, aby se daná firma chovala sociálně a ekologicky, aby se chovala zodpovědně.

dotazník nemá zkoušet, ale zjišťovat postoje respondentů !!!

Ekologická aktivita, korupce, lidská práva,

Ekologická politika (na švech úrovních) Transparentnost Dodržování standardu

ekologická výroba, recyklovatelné obaly, používání místních surovin a subdodavatelů, podpora místních aktivit

Ekologické obaly, třídění odpadu, charitativní projekty, nadace, ochrana životního prostředí (např. sázení stromků)

ekologický obal, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností, zmírnění dopadů produkce na životní prostředí, zapojení zaměstnanců do charitativních projektů apod.

ekologie

ekologie, lokální výroba, kvalitní suroviny, zero waste

ekologie, odpady, zaměstnanci - ekonomické zajištění,

Emise firmy, ochrana životního prostředí, charitativní činnost firmy.

enviromentální aktivita - třídění odpadů, ochrana vodních toků, aktivity na podporu a ochranu půdního fondu, sociální program - zájem o zaměstnance, benefity

Férové chování k zaměstnancům Ochrana životního prostředí Vzdělávání zaměstnanců Přímá komunikace s klienty Podpora projektů pro děti a rodiny zaměstnanců Podpora komunitního života v daném oblasti/regionu

firma se zajímá o celý svůj dodavatelský řetězec z hlediska sociálních a ekologických dopadů, pořádá osvětové kampaně, dobrovolnické aktivity (např. sázení stromů)

Charity, dotování firmou, najímání zaměstnanců např. tělesně postižených či z vězení, pořádání společenských akci pro veřejnost, veřejné úklidy přírody, snižování emisí při výrobě, balení do papíru místo plastu atd.

kladení důrazu na přírodu, udržitelný rozvoj (eco friendly, vegan friendly, zero waste produkty, snaha minimalizovat plastový odpad), genderová vyváženost v managementu, charitativní činnost

např. Škoda - vozy pro vozíčkáře, sázení stromů za prodaná auta

např.dodržování lidských práv, zapojení do ekologických aktivit apod.

nechce se mi

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím, nic mi tato zkratka neříká.....

Nevšimla jsem si, že by nějaké aktivity dělali.

Neznam

Neznám

Neznám

neznám

Nic

Nic

odmítání korupce, dodržování lidských práv, ekologie

Odpovědnost vůči prostředí (např. třídění odpadu), filantropie, správně využívání přírodních zdrojů..

Ohleduplnost výroby k životnímu prostředí - recyklace obalů, minimalizace materiálu na jednotku při výrobě. Využívání lokálních zdrojů nezbytných pro výrobu - udržení zaměstnanosti a podpora domácí ekonomiky. Snaha o co největší redukci logistického řetězce - zejména dopravy, především s ohledem na stav ovzduší - využívání ekologičtějších druhů dopravy. Zaměstnání místních obyvatel, jejich podpora a možnost seberozvoje, zaměstnanecké benefity za účelem rozumnějšího/zdravějšího využití volného času.

Ochrana zivotniho prostredi, dodrzovani lidskych prav, transparentnost

ochrana živ. prostředí, pomoc místním komunitám, patronství a zaštiťování charity,...

Omezení eček, více použitelné sáčky, eko obaly.

Omezení ochucovadel, stabilizátoru, eko obaly, pravdivá reklama

Omezování užívání plastů Netestování na zvířatech

orientace na ochranu životního prostředí, obaly, přeprava, účast na prospěšných akcích v oblasti působnosti

péče a stabilita o zaměstnance ,rozšiřování provozu - pracovních míst

podpora dětských domovů, snižování ekologických dopadů podnikání na životní prostředí, bonusové programy pro zaměstnance

podpora nadací začlenění osob OZP mezi zaměstnance

podpora neziskových organizací, odpovědnost vůči životnímu prostředí ve vztahu k výrobě nebo použitému materiálu, odpovědnost vůči zaměstnavatelům a nepodporování dětské práce v případě, že firma dováží ze zahraničí, včasné placení mzdy, garance podpory v případě krize

Podpora životného prostredia, prispievanie slabším, starostlivosť o zdravie svojich zamestnancov

podpora životného prostredia, prostredia v blízkosti závodu, podpora zamestnancov,...

Pomahami lidem z rozvojovych zemi, reseni globalnich problemu lidstva

Pomoc nebo přispívání na potřebné.

Pomoc zdravotně postiženým Pomoc základním a středním skolam Zeleň

Pořádá dobročinné akce, recyklují obalové materiály, zaměstnanci minimalizují osobní spotřebu plastů.

Používání recyklovatelných nebo kompostovatelných materiálů, etický vyrobené zboží (dobře placení pracovníci)

příspěvky na charitu, osvětové kampaně, snaha o snížení znečišťování životního prostředí

Radne odevzdavat vsechny odvody za zamestnance, prispivat na penzijni pojisteni, davar insentivacni bonusy zamestnancum, prispivat do rozvojovych programu statu, starat se o ekologii a zmirneni dopadu ekologickych zasahu firmy, recyklace materialu, odpovedne odpadove hospodarstvi..........

reciklácia

recyklace, přírodní zdroje, korupce, etika

Redukce plastovych obalu, nepridavani ingredienci jako palmovy olej, suroviny z neklecoveho chovu

Redukcia plastov pri výrobe, vysádzanie stromov, % z tržieb ide na neziskove organizácie

různé projekty spojené např. s ochranou přirody, zapojení se do nadačních akcí atd

Sázení stromů Investice do ekologičtějších technologií Založení nadace nebo fondů

Sázení stromu, aktivity pro hendikepovane

sazeni stromu, uklid prirody, dobrocinne akce, trideni a recyklace odpadu, odpovedne podnikani z pohledu 3 piliru csr

setrenie prirody, odmietanie korupcie

Snaha omezit odpad vzniklý výrobou produktů. Zapojení se do sociálního života lidí. Podpora zajímavých projektů. Firmy, které se nestarají pouze o zisk, ale i o své okolí.

snížení objemu jednorázových obalů, jak plastových tak papírových

snižování obalových plastů, recyklace materiálů, snižování obsahu cukru, certifikace produktů (fairtrade, UTZ), udrřitolnost, podpora vzdělávání

sociální, ekologická hlediska

Sponzorské dary, spolupořadatelé akcí

Srozumitelná propagace, omezení barviv, stabilizátoru, nové produkty, ekologická výroba

Stáhnutí plastových tašek Rovné zacházení s pracovníky Recyklace Angažovanost v sázení stromů/čištění potoků Podpora znevýhodněných jedinců/komunit

Suroviny z obnovitelných a udržitelných hospodářství, zapojení se do cirkurální ekonomiky, snaha být uhlíkově alespoň neutrální, snaha redukovat odpad z výrobků, ....

Šetrné pěstování, bez vypalování pralesů

Šetrnost k životnímu prostředí, výrobní a prodejní aktivity probíhají za dodržovaní etických a legislativních podmínek

Šetření vody Podpora místních projektů Atd.

šetření životního prostředí - vhodné obaly, recyklace, zodpovědné využívání surovin

třídění odpadů

třídení odpadu

Třídění odpadu, snižování emisí,

Třídění odpadu,transparentnost firemních transakcí

Udrzitelnost podnikani, fer platy pro zamestnance, produkty ktere nejsou pro spotrebitele skodline a naopak prinasi neco navic, ekologie a ohleduplnost k planete, ohleduplnost vuci stakeholderum, podpora ohrozenych skupin ve spolecnosti...

Umožnění zaměstnancům účastnit se dobrovolnických akcí, příspěvky neziskovým organizacím, snižovaní uhlíkové stopy

výroba z ekologických materiálů lidské podmínky pro zaměstnance

Výroba z recyklovaných materiálů, omezením plastových obalů

Výrobky z ekologických materiálů, zdravá výživa, ekologická kosmetika.

Využívání recyklovaných obalů, ochrana přírodních zdrojů, dodržování lidských práv..

vztah k zp, ochrana zp, vysazovani stromu

Yves rocher

Zkoumat vliv výroby(výrobků) na životní prostředí, snaha eliminovat negativní vliv, např. těžbou, znečištěním. Starat se o vlastní zaměstnance a jejich prostředí i ve volném čase (firemní školky, hřiště v obci působnosti firmy,...)

zmenšení uhlíkové stopy, podpora regionu ze kterého firma pochází

zohledňování dopadu výroby produktů na životní prostředí informování zákazníků o potenciálních rizicích spojených s používáním produktů

žádné neznám

Že se firma chová ekologicky - dává přednost ekologickým materiálům, neznečišťuje životní prostředí apod.

9. Prosím uveďte, co by dle Vás měla splňovat společensky odpovědná firma:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

slušnost, odpovědnost, transparentnost,recyklace, bio zdroje

-

-

- urcite nepouzivat csr aktivity do mrkt komunikace - nejlepe propojit generovani zisku s csr

- vykonoávat svoji činnost s ohledem na ŽP - zaměřovat sena sociální sektor například charitu, podporu zaměstanců, nediskriminaci handicapovaných

???

Alespoň 3-4 body z výčtu

Body uvedené v předchozí odpovědi

Byť environmentálne aktívna, viac ako férová k zamestnancom

Být lidem v povědomí, podporovat projekty, které jsou pro velké množství osob zajímavé

Být transparentní, investovat smysluplně finance získané prodejem svých produktů např. do zmíněných technologií, ochrany přírody či do lidských zdrojů

co nejvíce snižovat negativní dopady své činnosti v souladu s udržitelným rozvojem

Davat cast svych zisku ve prospech spolecnosti

Dělá něco taky pro lidi a ne jen pro zisk.

Dobré vztahy s akcionáři, dodržování lidských práv, ochrana přírodních zdrojů, respektování ekologie

Dodržení pracovních standardu Dodržení lidských práv

Dodržování ekologických norem, zaměstnávání osob s ZTP

dodržování lidských práv, slušnost, velmi pozitivní vztah k přírodě a jejímu bohatsví

Dodržování lidských práv, zisk pouze zasloužený financí, dbát na ekologickou a etnickou stránku věcí

dtto

Důraz na ekologii, etiku

ekologická výroba, pokud je to možné podpora místních subdodavatelů využití místních surovin podpora různých aktivit - pro děti, rodiny, seniory, přírodu, své okolí nebo obec, či okres, kraj, ve kterém firma sídlí

Ekologicky program na likvidaci obalů, energetické složení nápoje,

ekologie, lokální výroba, kvalitní suroviny, zero waste

ekologie, zaměstnanecké benefity

Férové Chování ke klientům a místním občanům Ochranu životního prostředí Rozvoj moderních technologií Přímou komunikaci s klienty Vzdělávat zaměstnance a své okolí

Hlavně by se firmy měli podle svých zásad chovat a neměli by csr aktivity mít jen za účelem marketingu, snížení daňového základu atd.

Hlavně by se tak neměla jen tvářit, ale opravdu tak jednat. To znamená myslet na budoucnost a chovat se šetrně k životnímu prostředí a jako dříve zmíněno i eticky.

charita

Chovat se odpovědně? Podle mě záleží na oboru, velikosti firmy a spoustě dalších faktorů

chranit zp a byt prospesna verejnosti

chránit životní prostředí, zdraví spotřebitelů, férový přístup vůči zaměstnancům

je mi to fuk

Její produkt by neměl být škodlivý pro životní prostředí, firma by neměla vykořisťovat své zaměstnance (viz problematika fast fashion a nelidských podmínek v asijských továrnách), firma by se měla aktivně zasazovat o dlouhodobou udržitelnost apod.

Když bude splňovat alespoň jednu věc v rámci CSR, je to úspěch a dá se za takovou firmu považovat.

Korektnost, transparentnost, odmítnutí korupce

laicky řečeno se umět podívat kolem sebe - tj. nehledět pouze na zisky, ale zohlednit i dopad jejího působení na život jejích zákazníků a životní prostředí

Lepšie by to bolo ako multiple choice otázka. Mala by pri výrobe brať ohľad na redukciu odpadu a zníženie potreby používať plast

Měla by být společensky odpovědná

Měla by jít ve svém jednání příkladem spotřebitelům.

měla by mít aktuální rozhled, finance, směr, kterým se chce angažovat v rámci spolěčnosti

Měla by mít na stejné pomyslné úrovni zisk, dobro zaměstnanců, pozitivní vztahy s veřejností, podpora zajímavých projektů,...

Mela by provozovat dlouhodobe udrzitelne podnikani, svou cinnosti byt ku prospechu spolecnosti, cast zisku venovat na R&D, svym pusobenim vytvaret pridanou sdilenou hodnotu

Měla by se chovat eticky k zákazníkům a zaměstnancům, chovat se udržitelně

Měla by vyrábět s ohledem na životní prostředí, měla by používat ekologické materiály, měla by se zaměřovat na charitu apod.

Měla by zahrnovat do svého působení i sociální a environmentální zásady.

Naplnovat body z predchozi odpovedi.

nedělat mezi lidmi rozdíly přistupovat ke každému individuálně, respektovat jeho povahu a potřeby

Nedělat to jen na image, ale fakt pomáhat

Neměla by znečišťovat životní prostředí a neměla by drancovat přírodní zdroje.

Nerozumim otázce. V jakém smyslu splňovat? Normy? Pokud normy tak všechny příslušné + ekologické....

Nést důsledky své práce, ať pozitivní nebo negativní.

nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

nevím

Nevím,snad dbát na životní prostředí....

Odpovědná firma by měla brát ohled na nějaké další faktory, aktivity, které jsou společensky prospěšné a není to za účelem zisku.

Odpovědné chování

Odpovědnou produkci - ze sociálního, environmentálního, ale i ekonomického hlediska

Ochrana zákazníka, životního prostředí

ochranu životního prostředí, snížení nákladů na energie

Podbody, které jsem vypsala v minulé otázce

Podporuje i malé zemědělce, hospodáři hlavně ve své zemi

Používání recyklovatelných materiálů, etická výroba (dobře placení pracovníci)

Používat co nejméně plastu

Pri rozhodovani vziat do uvahy dopad rozhodnutia na krajinu, zamestantncov, spolecensku situaciu...

Přispívat společnosti

reagovat na vývoj ekologie, požadavků světa a zákazníka

reciklovať

Rozvoj trhu, nové receptury

Skutečně provádět to, k čemu se zavázala a ne pouze publikovat svou angažovanost v určitých aktivitách a pak to neplnit. Bylo by dobré vidět skutečné recenze nebo zkušenosti i ostatních zainteresovaných stran.

snižování uhlíkové stopy při výrobě

sociální a ekologická hlediska

Sociální odpovědnost, Ekologičnost

Standart odpovědné firmy

Starat se o to, jak firma působí na okolní prostředí, zaměstnance a životní prostředí.

transparentní a upřímná vůči svým zaměstnancům i externím spolupracujícím subjektům, podílet se na ochraně životního prostředí, zaměstnávat lidi s postižením nebo pomáhat organizacím v neziskové sociální sféře

Transparentnost, dobrá komunikace s veřejnou správou, vztah k ekologické stránce, ohleduplnost vůči zaměstnancům, sklony k modernizaci výroby a zlepšení produktivity práce

třídění odpadu, lokální výroba

Uvědomovat si, že ne vždy je přehnaná snaha o udržitelnost udržitelná, někdy jsou "zelené" alternativy horší, než "nezelené"

V ideálním případě vše, co jsem vyjmenovala, ale základem je pro mě důvěryhodnost, ochota a morálka (dodržování určitého etického kodexu, korupce je nepřípustná atd. pořád to stejné)

vážit si svých zaměstnanců, zákazníků a chránit životní prostředí

Věci šetrné k přírodě ( eko obaly atd..) přizpůsobivost k lidem

venovať sa nie len svojmu ekonomickému prospechu ale prosperovaniu celej spoločnosti. Mala by mať namysli nie iba ekonomické ciele.

Věnovat se aktivitám csr a spolupracovat napříč celým supply chainem se společensky zodpovědnými společnostmi

Viz predchozi otazka

viz předchozí bod.

viz předchozí odpověď

viz. bod 8. , zkráceně nepodvádět zákazníky, pečovat o zaměstnance a být maximálně ohleduplný vůči životnímu prostředí

viz.8

Vsechny 3 pilire csr

Vyse uvedene minimalne

zabránit plýtvání lidskými a materiálními zdroji, podnikat v rámci udržitelného rozvoje, ochrana životního prostředí. Spokojenost zaměstnanců, bez vytváření zbytečného stresu pro všechny.

zájem a vytváření dobrých ptacovních podmínek, slušné chování k podřízeným. Starost o ekologii.

zmenšení uhlíkové stopy, podpora regionu ze kterého firma pochází, snaha o co nejmenší dopad na životní prostředí

Životní prostředí, přidaná hodnota pro společnost, zodpovědnost za dopad produktů na společnost (ekologie, zdravá společnost)

10. Považujete společnost Kofola za společensky odpovědnou společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6461,54 %61,54 %  
Ne4038,46 %38,46 %  

Graf

11. Na základě čeho považujete společnost Kofola za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Chová se férově k zákazníkovi, inovují výrobky, produkují ekologické pěstování bylin,

- šetří energii při výrobě - příjemné pracovní prostředí pro zaměstnance

?

Ač nejsou její produkty úplně "zdravé", tak se zapojuje do dění ve společnosti, podporuje projekty, festivaly, kulturní akce atd.

Aktivity spojené s podporou dětí (Nadace Terezy Maxové)

Bohužel nevím odkud berou surovinu, ale předpokládám, že své zaměstnance platí dobře a výroba probíhá tak jak má, už jenom proto, že to není celosvětová společnost.

český firma obhajující tradiční hodnoty

dlouholetá existence na trhu

dojem

Hodně projektů pro lidi, charity apod.

informace z medií

je členem asociace společenské odpovědnosti

Je na trhu již dlouhou dobu a vím, že podporuje některé charitativní akce.

Je to Česká firma s dobrou ekonomikou a s ekologickým myšlením

Je to tradiční firma s dobrou pověstí, nezatížená skandály, které by poukazovaly na její společenskou nezodpovědnost. Vůči přírodě je šetrná tím, že se limonáda často prodává točená ze sudu, což považuji za více ekologické než kdyby v tu chvíli musel člověk zvolit například malou Coca Colu v plastu.

jen na mě dělá takový dojem

jsou českou firmou a využívají místní zdroje, zajímají se o životní prostředí (informace na jejich webu)

Jsou odpovědní k životnímu prostředí - recyklace, vzdělávání, kvalita produktů

Ke svému okolí se chová ekologicky. Reklamou osloví zákazníky.

Kofola je členem Asociace společenské odpovědnsoti

Kofola je dobrá

Konkrétní aktivity neznám, ale doufám, že je, protože tu značku mám ráda

kvalitní suroviny, ekologie, stavění na lidech

lokální výroba

lokální výroba

lokální výroba, kvalitní suroviny

Má stále dobrý zvuk na trhu, žádné aféry, rozšiřuje provozy.

Mají tématické reklamy, které se často snaží propagovat dobrou věc

Můj názor není vůči společnosti Kofola nijak vyhraněný, takže spíše kvůli nedostatku mého podrobnějšího zájmu nepovažuji společnost Kofola za společensky neodpovědnou ;)

Myslím si, že společnost je transparentní a zcela určitě je významným zaměstnavatelem Pokračují v tradici a přitom jsou inovativní

Na základě dlouhodobé tradice a zkušenosti v daném odvětví, stability a úspěchu společnosti, udržování nízké míry zaměstnanosti, úrovni výroby

na základě informací na jejich webu

Na základě jejich aktivit

Na základě propagace jejich produktů nanoha akcích

napríklad iniciatíva #zlasky...

Nedělá problémy

Nemá negativní recenze.

Nevidím na ní nic co by tomu neodpovídalo

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

Nevim o nicem co by delala, ale urcite neco dela

Neznám zázemí firmy, proto i má předešlá odpověď je jen odhad

Obecně se ki zda jako firma, které záleží na ČR a lidem v ní. Nevím, zda se stará o své zaměstnance a okolí, ale firma na mě působí starajícim se dojmem.

Pocul som, ze sa snazia dodrziavat hodnoty pod skratkou POHODA

Podpora spoluobčanů Ekologická výroba Etiketa v komunikaci ke klientů/zákazníkům/regionálně Finanční podpora v regionu Prezentace v mediích

Predpokladam, vzhledem k usili o pruskum a innovace zrejme ze zavadeni novych produktu.

Produkce plastu, a její spotřeba, závislost na produktu (obsah výrobku).

reklama

Snaha vyrobit nápoje na přírodní bázi ,s ohledem na ekologii a podpora zdravého životního stylu.

Snaží se poukázat na problémy "dnešní doby"

Soudtředí se na ekologii a je členem Asociace, ale myslím, že má na mě vliv i reklam, Kofola působí jako rodinná lokální firma, hodně cílí na lidi a city

Spíš nevím, ale chyběla možnost.

vim ze tyto altivity ma

vím, že figuruje v Asociaci spol. odpovědnosti

zapojuje se do projektů

zcela špatně postaveno - tohle Vám vedoucí práce odsouhlasil ???

znám majitele

Zpracování zdravých potravin

Že snad do budoucna přemýšlí o eko plastech

12. Na základě čeho nepovažujete společnost Kofola za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

????

Balení produktu v plastu, otázka zdravotní nezávadnosti jejich produktu

Bali limonadu do plastovych flasek a obalu.

Hodně plastu

Chybela mi moznost nevim.. o jeji spolecenske odpovednosti nim nevim, nic mene vyrabi sladke sycene napoje, ktere nejsou zdrave...

Ich CSR aktivity nie su verejnosti známe. o ničom neviem

Jejich produkt (nápoj Kofola) se prodává v plastových PET lahvích. Jedná se o sladký nápoj, který není zdraví prospěšný (jeho konzumace v příliš vysokých dávkách může přispívat k obezitě).

Ma nejvetsi zkusenost z Kofolí rodiny je s UGO. Plastove obaly/ nelokalni produkty/ nepodporuji noseni vlastnich kelimku a prepravnich krabicek

Myslím si to, protože v médiích neregistruji žádné společensky prospěšné aktivity.

neinformuji se a viditelně jsem neshledala nic, na základě čeho bych ji považovat mohla

Nejsem seznámen s žádnými kroky, které by kofola dělala k získání statusu společensky zodpovědná firma

Nejsem si vědoma žádné jejich aktivity v rámci csr.

Neměla jsem za možnost odpovědět “nevím”

Nepovazuji, respektive nevim, ze by byla spolecensky odpovedna

Neprijde mi ekologicky prospěšna pro obyvatelstvo

neviem o ničom čo by robili na ochranu životného prostredia

Neviem o žiadnych takých aktivitách

Nevim

Nevím

Nevím jaké aktivity tato společnost dělá pro to, aby byla společensky odpovědná.

Nevim o nicem co by v tomto smyslu kofola delala

Nevim o žádné aktivitě

Nevím o žádné její aktivitě.

Nevím, co Kofola dělá aby byla spol. odpovědná

nevyrábí zdraví prospěšnou potravinu

nezajímám se o to

neznám aktivity, které společnost Kofola dělá v rámci své CSR politiky

neznám žádné aktivity

Neznám žádné aktivity firmy kofola, které by byly společensky odpovědné. Propagování přeslazených nápojů - podpora obezity u dětí a populace.

Neznám žádné její CSR aktivity

neznám žádné programy, která tato společnost realizuje

nic o těchto aktivitách u ní nevím

nic o této firmě nevím (kromě produktů), chyběla mi v předchozí otázce odpověď - nevím

Nikdy jsem o jejich csr aktivitach neslysel. Jestli nejake realizuji, meli by o tom vice informovat/mluvit....

Odpověď by byla nevím, protože neznám žádnou její aktivitu, která by CSR odpovídala.

Podporuje obezitu - respektive neznám jejich csr- asi něco delaji

Společnost Kofolu neznám, nevím jak se chová z hlediska CSR. Znám pouze její výrobky a ty nejsou důležité pro zdraví a život člověka.

Stále užívá pet láhve, kdyby zavedla spolu s obchody vrátný systém stejný jako u piva, bylo by to přijatelnější.

13. Zaznamenali jste nějaké negativní zprávy o společnosti Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9894,23 %94,23 %  
Ano65,77 %5,77 %  

Graf

14. O jaké negativní zprávy se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cukor a éčka v kofole

Nadměrná hlučnost výrobních provozů Ekologická zátěž přepravních prostředků

Ne tak úplně zprávy, spíše nepovedená reklamní kampaň

Reklama, kterou zakázali

Závislost na cukrech, špatná komunikace s lokální komunitou kde je výroba.

Žádné

15. Slyšeli jste o některém z níže uvedených projektů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám žádný z výše uvedených projektů.8076,92 %76,92 %  
Zavaž se k pohybu1211,54 %11,54 %  
Projekt Kamilka98,65 %8,65 %  
Replyšuj76,73 %6,73 %  
Zachraňme vinice43,85 %3,85 %  
Lerosáčky32,88 %2,88 %  

Graf

16. Jak často nakupujete produkty společnosti Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1x měsíčně4745,19 %45,19 %  
1x měsíčně2322,12 %22,12 %  
2-3x měsíčně1817,31 %17,31 %  
1x týdně98,65 %8,65 %  
Nikdy65,77 %5,77 %  
Vícekrát než 1x týdně10,96 %0,96 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18-25 let:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď vysokoškolské vzdělání:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

5. Znáte pojem společensky odpovědná firma?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?
  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 6. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 6. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš měsíční příjem domácnosti?

5. Znáte pojem společensky odpovědná firma?

6. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

9. Prosím uveďte, co by dle Vás měla splňovat společensky odpovědná firma:

10. Považujete společnost Kofola za společensky odpovědnou společnost?

13. Zaznamenali jste nějaké negativní zprávy o společnosti Kofola?

15. Slyšeli jste o některém z níže uvedených projektů?

16. Jak často nakupujete produkty společnosti Kofola?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Jaký je Váš měsíční příjem domácnosti?

5. Znáte pojem společensky odpovědná firma?

6. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?

9. Prosím uveďte, co by dle Vás měla splňovat společensky odpovědná firma:

10. Považujete společnost Kofola za společensky odpovědnou společnost?

13. Zaznamenali jste nějaké negativní zprávy o společnosti Kofola?

15. Slyšeli jste o některém z níže uvedených projektů?

16. Jak často nakupujete produkty společnosti Kofola?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Smolková, P.Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s. (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://71079.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.