Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.
Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s.
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Smolková |
---|---|
Šetření: | 08. 03. 2020 - 30. 03. 2020 |
Počet respondentů: | 104 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 13.04 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 47,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.08:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka Vysoké školy ekonomické v Praze ráda bych Vás touto cestou požádala o vyplnění dotazníku na téma Společenská odpovědnost společnosti Kofola ČeskoSlovensko a.s., který poslouží jako podklad k mé diplomové práci.
Dotazník je anonymní a zabere 5-10 minut.
Děkuji za vyplnění.
Petra Smolková
Odpovědi respondentů
1. Uveďte prosím Vaše pohlaví.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 73 | 70,19 % | 70,19 % |
Muž | 31 | 29,81 % | 29,81 % |
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 let | 47 | 45,19 % | 45,19 % |
36-50 let | 20 | 19,23 % | 19,23 % |
26-35 let | 19 | 18,27 % | 18,27 % |
51-65 let | 15 | 14,42 % | 14,42 % |
65 let a více | 3 | 2,88 % | 2,88 % |
3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské vzdělání | 56 | 53,85 % | 53,85 % |
střední odborné vzdělání s maturitou | 30 | 28,85 % | 28,85 % |
vyšší odborné vzdělání | 7 | 6,73 % | 6,73 % |
základní vzdělání | 7 | 6,73 % | 6,73 % |
střední odborné vzdělání s výučním listem | 4 | 3,85 % | 3,85 % |
4. Jaký je Váš měsíční příjem domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nad 50 tis. Kč | 22 | 21,15 % | 21,15 % |
41-50 tis. Kč | 22 | 21,15 % | 21,15 % |
21-30 tis. Kč | 21 | 20,19 % | 20,19 % |
31-40 tis. Kč | 18 | 17,31 % | 17,31 % |
11-20 tis. Kč | 12 | 11,54 % | 11,54 % |
0-10 tis. Kč | 9 | 8,65 % | 8,65 % |
5. Znáte pojem společensky odpovědná firma?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 69 | 66,35 % | 66,35 % |
Ne | 35 | 33,65 % | 33,65 % |
6. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 15 | 42,86 % | 14,42 % |
nevím | 11 | 31,43 % | 10,58 % |
souhlasím | 6 | 17,14 % | 5,77 % |
spíše nesouhlasím | 3 | 8,57 % | 2,88 % |
7. Jak moc souhlasíte s tvrzením, zda je pro Vás při nákupu produktů CSR (společenská odpovědnost firmy) důležitým faktorem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše souhlasím | 32 | 46,38 % | 30,77 % |
souhlasím | 14 | 20,29 % | 13,46 % |
spíše nesouhlasím | 10 | 14,49 % | 9,62 % |
nevím | 7 | 10,14 % | 6,73 % |
nesouhlasím | 6 | 8,7 % | 5,77 % |
8. Prosím uveďte aktivity, které znáte nebo považujete za CSR (společenská odpovědnost firem):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
- enviromentální aspekty - sociální aspekty
- Snižování negativních dopadů produkce na životní prostředí. - Finanční podpora lidí a regionu v nouzi
- v predchozi otazce - ovlivnuje, ale i negativne. Kolikrat jej beru jako formu greenwashingu a ta firma me akorat nastve :) - sleduji predevsim csr aktivity modnich a potravinarskch firem
????
****
1. odpovědnost s jakou firma dodává produkt nebo službu (etičnost - nepodvádějí a nelžou zákazníkům), dále za 2. odpovědnost vůči zaměstnancům (platí včas, dodržují zákony, starají se o zaměstnance), za 3. odpovědnost vůči životnímu prostředí
Bez eckove nápoje, korektní chování k potenciálním zákazníkům, používání eko surovin,
Část peněz ze zisku na podporu něčeho - komunity, rozvoj okolí atd
Dbani na dobro zamestnancu, na vliv na spolecnost a zivotni prostredi
Dobré mezilidské vztahy, ochrana přírodních zdrojů, fair play podníkání
Dobre vztahy se zakazniky
Dodržování lidských práv, ochrana přírodních zdrojů
Dopady na životní prostředí, aby se daná firma chovala sociálně a ekologicky, aby se chovala zodpovědně.
dotazník nemá zkoušet, ale zjišťovat postoje respondentů !!!
Ekologická aktivita, korupce, lidská práva,
Ekologická politika (na švech úrovních) Transparentnost Dodržování standardu
ekologická výroba, recyklovatelné obaly, používání místních surovin a subdodavatelů, podpora místních aktivit
Ekologické obaly, třídění odpadu, charitativní projekty, nadace, ochrana životního prostředí (např. sázení stromků)
ekologický obal, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností, zmírnění dopadů produkce na životní prostředí, zapojení zaměstnanců do charitativních projektů apod.
ekologie
ekologie, lokální výroba, kvalitní suroviny, zero waste
ekologie, odpady, zaměstnanci - ekonomické zajištění,
Emise firmy, ochrana životního prostředí, charitativní činnost firmy.
enviromentální aktivita - třídění odpadů, ochrana vodních toků, aktivity na podporu a ochranu půdního fondu, sociální program - zájem o zaměstnance, benefity
Férové chování k zaměstnancům Ochrana životního prostředí Vzdělávání zaměstnanců Přímá komunikace s klienty Podpora projektů pro děti a rodiny zaměstnanců Podpora komunitního života v daném oblasti/regionu
firma se zajímá o celý svůj dodavatelský řetězec z hlediska sociálních a ekologických dopadů, pořádá osvětové kampaně, dobrovolnické aktivity (např. sázení stromů)
Charity, dotování firmou, najímání zaměstnanců např. tělesně postižených či z vězení, pořádání společenských akci pro veřejnost, veřejné úklidy přírody, snižování emisí při výrobě, balení do papíru místo plastu atd.
kladení důrazu na přírodu, udržitelný rozvoj (eco friendly, vegan friendly, zero waste produkty, snaha minimalizovat plastový odpad), genderová vyváženost v managementu, charitativní činnost
např. Škoda - vozy pro vozíčkáře, sázení stromů za prodaná auta
např.dodržování lidských práv, zapojení do ekologických aktivit apod.
nechce se mi
nevím
nevím
Nevím
Nevím
Nevím, nic mi tato zkratka neříká.....
Nevšimla jsem si, že by nějaké aktivity dělali.
Neznam
Neznám
Neznám
neznám
Nic
Nic
odmítání korupce, dodržování lidských práv, ekologie
Odpovědnost vůči prostředí (např. třídění odpadu), filantropie, správně využívání přírodních zdrojů..
Ohleduplnost výroby k životnímu prostředí - recyklace obalů, minimalizace materiálu na jednotku při výrobě. Využívání lokálních zdrojů nezbytných pro výrobu - udržení zaměstnanosti a podpora domácí ekonomiky. Snaha o co největší redukci logistického řetězce - zejména dopravy, především s ohledem na stav ovzduší - využívání ekologičtějších druhů dopravy. Zaměstnání místních obyvatel, jejich podpora a možnost seberozvoje, zaměstnanecké benefity za účelem rozumnějšího/zdravějšího využití volného času.
Ochrana zivotniho prostredi, dodrzovani lidskych prav, transparentnost
ochrana živ. prostředí, pomoc místním komunitám, patronství a zaštiťování charity,...
Omezení eček, více použitelné sáčky, eko obaly.
Omezení ochucovadel, stabilizátoru, eko obaly, pravdivá reklama
Omezování užívání plastů Netestování na zvířatech
orientace na ochranu životního prostředí, obaly, přeprava, účast na prospěšných akcích v oblasti působnosti
péče a stabilita o zaměstnance ,rozšiřování provozu - pracovních míst
podpora dětských domovů, snižování ekologických dopadů podnikání na životní prostředí, bonusové programy pro zaměstnance
podpora nadací začlenění osob OZP mezi zaměstnance
podpora neziskových organizací, odpovědnost vůči životnímu prostředí ve vztahu k výrobě nebo použitému materiálu, odpovědnost vůči zaměstnavatelům a nepodporování dětské práce v případě, že firma dováží ze zahraničí, včasné placení mzdy, garance podpory v případě krize
Podpora životného prostredia, prispievanie slabším, starostlivosť o zdravie svojich zamestnancov
podpora životného prostredia, prostredia v blízkosti závodu, podpora zamestnancov,...
Pomahami lidem z rozvojovych zemi, reseni globalnich problemu lidstva
Pomoc nebo přispívání na potřebné.
Pomoc zdravotně postiženým Pomoc základním a středním skolam Zeleň
Pořádá dobročinné akce, recyklují obalové materiály, zaměstnanci minimalizují osobní spotřebu plastů.
Používání recyklovatelných nebo kompostovatelných materiálů, etický vyrobené zboží (dobře placení pracovníci)
příspěvky na charitu, osvětové kampaně, snaha o snížení znečišťování životního prostředí
Radne odevzdavat vsechny odvody za zamestnance, prispivat na penzijni pojisteni, davar insentivacni bonusy zamestnancum, prispivat do rozvojovych programu statu, starat se o ekologii a zmirneni dopadu ekologickych zasahu firmy, recyklace materialu, odpovedne odpadove hospodarstvi..........
reciklácia
recyklace, přírodní zdroje, korupce, etika
Redukce plastovych obalu, nepridavani ingredienci jako palmovy olej, suroviny z neklecoveho chovu
Redukcia plastov pri výrobe, vysádzanie stromov, % z tržieb ide na neziskove organizácie
různé projekty spojené např. s ochranou přirody, zapojení se do nadačních akcí atd
Sázení stromů Investice do ekologičtějších technologií Založení nadace nebo fondů
Sázení stromu, aktivity pro hendikepovane
sazeni stromu, uklid prirody, dobrocinne akce, trideni a recyklace odpadu, odpovedne podnikani z pohledu 3 piliru csr
setrenie prirody, odmietanie korupcie
Snaha omezit odpad vzniklý výrobou produktů. Zapojení se do sociálního života lidí. Podpora zajímavých projektů. Firmy, které se nestarají pouze o zisk, ale i o své okolí.
snížení objemu jednorázových obalů, jak plastových tak papírových
snižování obalových plastů, recyklace materiálů, snižování obsahu cukru, certifikace produktů (fairtrade, UTZ), udrřitolnost, podpora vzdělávání
sociální, ekologická hlediska
Sponzorské dary, spolupořadatelé akcí
Srozumitelná propagace, omezení barviv, stabilizátoru, nové produkty, ekologická výroba
Stáhnutí plastových tašek Rovné zacházení s pracovníky Recyklace Angažovanost v sázení stromů/čištění potoků Podpora znevýhodněných jedinců/komunit
Suroviny z obnovitelných a udržitelných hospodářství, zapojení se do cirkurální ekonomiky, snaha být uhlíkově alespoň neutrální, snaha redukovat odpad z výrobků, ....
Šetrné pěstování, bez vypalování pralesů
Šetrnost k životnímu prostředí, výrobní a prodejní aktivity probíhají za dodržovaní etických a legislativních podmínek
Šetření vody Podpora místních projektů Atd.
šetření životního prostředí - vhodné obaly, recyklace, zodpovědné využívání surovin
třídění odpadů
třídení odpadu
Třídění odpadu, snižování emisí,
Třídění odpadu,transparentnost firemních transakcí
Udrzitelnost podnikani, fer platy pro zamestnance, produkty ktere nejsou pro spotrebitele skodline a naopak prinasi neco navic, ekologie a ohleduplnost k planete, ohleduplnost vuci stakeholderum, podpora ohrozenych skupin ve spolecnosti...
Umožnění zaměstnancům účastnit se dobrovolnických akcí, příspěvky neziskovým organizacím, snižovaní uhlíkové stopy
výroba z ekologických materiálů lidské podmínky pro zaměstnance
Výroba z recyklovaných materiálů, omezením plastových obalů
Výrobky z ekologických materiálů, zdravá výživa, ekologická kosmetika.
Využívání recyklovaných obalů, ochrana přírodních zdrojů, dodržování lidských práv..
vztah k zp, ochrana zp, vysazovani stromu
Yves rocher
Zkoumat vliv výroby(výrobků) na životní prostředí, snaha eliminovat negativní vliv, např. těžbou, znečištěním. Starat se o vlastní zaměstnance a jejich prostředí i ve volném čase (firemní školky, hřiště v obci působnosti firmy,...)
zmenšení uhlíkové stopy, podpora regionu ze kterého firma pochází
zohledňování dopadu výroby produktů na životní prostředí informování zákazníků o potenciálních rizicích spojených s používáním produktů
žádné neznám
Že se firma chová ekologicky - dává přednost ekologickým materiálům, neznečišťuje životní prostředí apod.
9. Prosím uveďte, co by dle Vás měla splňovat společensky odpovědná firma:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
slušnost, odpovědnost, transparentnost,recyklace, bio zdroje
-
-
- urcite nepouzivat csr aktivity do mrkt komunikace - nejlepe propojit generovani zisku s csr
- vykonoávat svoji činnost s ohledem na ŽP - zaměřovat sena sociální sektor například charitu, podporu zaměstanců, nediskriminaci handicapovaných
???
Alespoň 3-4 body z výčtu
Body uvedené v předchozí odpovědi
Byť environmentálne aktívna, viac ako férová k zamestnancom
Být lidem v povědomí, podporovat projekty, které jsou pro velké množství osob zajímavé
Být transparentní, investovat smysluplně finance získané prodejem svých produktů např. do zmíněných technologií, ochrany přírody či do lidských zdrojů
co nejvíce snižovat negativní dopady své činnosti v souladu s udržitelným rozvojem
Davat cast svych zisku ve prospech spolecnosti
Dělá něco taky pro lidi a ne jen pro zisk.
Dobré vztahy s akcionáři, dodržování lidských práv, ochrana přírodních zdrojů, respektování ekologie
Dodržení pracovních standardu Dodržení lidských práv
Dodržování ekologických norem, zaměstnávání osob s ZTP
dodržování lidských práv, slušnost, velmi pozitivní vztah k přírodě a jejímu bohatsví
Dodržování lidských práv, zisk pouze zasloužený financí, dbát na ekologickou a etnickou stránku věcí
dtto
Důraz na ekologii, etiku
ekologická výroba, pokud je to možné podpora místních subdodavatelů využití místních surovin podpora různých aktivit - pro děti, rodiny, seniory, přírodu, své okolí nebo obec, či okres, kraj, ve kterém firma sídlí
Ekologicky program na likvidaci obalů, energetické složení nápoje,
ekologie, lokální výroba, kvalitní suroviny, zero waste
ekologie, zaměstnanecké benefity
Férové Chování ke klientům a místním občanům Ochranu životního prostředí Rozvoj moderních technologií Přímou komunikaci s klienty Vzdělávat zaměstnance a své okolí
Hlavně by se firmy měli podle svých zásad chovat a neměli by csr aktivity mít jen za účelem marketingu, snížení daňového základu atd.
Hlavně by se tak neměla jen tvářit, ale opravdu tak jednat. To znamená myslet na budoucnost a chovat se šetrně k životnímu prostředí a jako dříve zmíněno i eticky.
charita
Chovat se odpovědně? Podle mě záleží na oboru, velikosti firmy a spoustě dalších faktorů
chranit zp a byt prospesna verejnosti
chránit životní prostředí, zdraví spotřebitelů, férový přístup vůči zaměstnancům
je mi to fuk
Její produkt by neměl být škodlivý pro životní prostředí, firma by neměla vykořisťovat své zaměstnance (viz problematika fast fashion a nelidských podmínek v asijských továrnách), firma by se měla aktivně zasazovat o dlouhodobou udržitelnost apod.
Když bude splňovat alespoň jednu věc v rámci CSR, je to úspěch a dá se za takovou firmu považovat.
Korektnost, transparentnost, odmítnutí korupce
laicky řečeno se umět podívat kolem sebe - tj. nehledět pouze na zisky, ale zohlednit i dopad jejího působení na život jejích zákazníků a životní prostředí
Lepšie by to bolo ako multiple choice otázka. Mala by pri výrobe brať ohľad na redukciu odpadu a zníženie potreby používať plast
Měla by být společensky odpovědná
Měla by jít ve svém jednání příkladem spotřebitelům.
měla by mít aktuální rozhled, finance, směr, kterým se chce angažovat v rámci spolěčnosti
Měla by mít na stejné pomyslné úrovni zisk, dobro zaměstnanců, pozitivní vztahy s veřejností, podpora zajímavých projektů,...
Mela by provozovat dlouhodobe udrzitelne podnikani, svou cinnosti byt ku prospechu spolecnosti, cast zisku venovat na R&D, svym pusobenim vytvaret pridanou sdilenou hodnotu
Měla by se chovat eticky k zákazníkům a zaměstnancům, chovat se udržitelně
Měla by vyrábět s ohledem na životní prostředí, měla by používat ekologické materiály, měla by se zaměřovat na charitu apod.
Měla by zahrnovat do svého působení i sociální a environmentální zásady.
Naplnovat body z predchozi odpovedi.
nedělat mezi lidmi rozdíly přistupovat ke každému individuálně, respektovat jeho povahu a potřeby
Nedělat to jen na image, ale fakt pomáhat
Neměla by znečišťovat životní prostředí a neměla by drancovat přírodní zdroje.
Nerozumim otázce. V jakém smyslu splňovat? Normy? Pokud normy tak všechny příslušné + ekologické....
Nést důsledky své práce, ať pozitivní nebo negativní.
nevím
Nevim
nevím
nevím
nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevím
nevím
Nevím,snad dbát na životní prostředí....
Odpovědná firma by měla brát ohled na nějaké další faktory, aktivity, které jsou společensky prospěšné a není to za účelem zisku.
Odpovědné chování
Odpovědnou produkci - ze sociálního, environmentálního, ale i ekonomického hlediska
Ochrana zákazníka, životního prostředí
ochranu životního prostředí, snížení nákladů na energie
Podbody, které jsem vypsala v minulé otázce
Podporuje i malé zemědělce, hospodáři hlavně ve své zemi
Používání recyklovatelných materiálů, etická výroba (dobře placení pracovníci)
Používat co nejméně plastu
Pri rozhodovani vziat do uvahy dopad rozhodnutia na krajinu, zamestantncov, spolecensku situaciu...
Přispívat společnosti
reagovat na vývoj ekologie, požadavků světa a zákazníka
reciklovať
Rozvoj trhu, nové receptury
Skutečně provádět to, k čemu se zavázala a ne pouze publikovat svou angažovanost v určitých aktivitách a pak to neplnit. Bylo by dobré vidět skutečné recenze nebo zkušenosti i ostatních zainteresovaných stran.
snižování uhlíkové stopy při výrobě
sociální a ekologická hlediska
Sociální odpovědnost, Ekologičnost
Standart odpovědné firmy
Starat se o to, jak firma působí na okolní prostředí, zaměstnance a životní prostředí.
transparentní a upřímná vůči svým zaměstnancům i externím spolupracujícím subjektům, podílet se na ochraně životního prostředí, zaměstnávat lidi s postižením nebo pomáhat organizacím v neziskové sociální sféře
Transparentnost, dobrá komunikace s veřejnou správou, vztah k ekologické stránce, ohleduplnost vůči zaměstnancům, sklony k modernizaci výroby a zlepšení produktivity práce
třídění odpadu, lokální výroba
Uvědomovat si, že ne vždy je přehnaná snaha o udržitelnost udržitelná, někdy jsou "zelené" alternativy horší, než "nezelené"
V ideálním případě vše, co jsem vyjmenovala, ale základem je pro mě důvěryhodnost, ochota a morálka (dodržování určitého etického kodexu, korupce je nepřípustná atd. pořád to stejné)
vážit si svých zaměstnanců, zákazníků a chránit životní prostředí
Věci šetrné k přírodě ( eko obaly atd..) přizpůsobivost k lidem
venovať sa nie len svojmu ekonomickému prospechu ale prosperovaniu celej spoločnosti. Mala by mať namysli nie iba ekonomické ciele.
Věnovat se aktivitám csr a spolupracovat napříč celým supply chainem se společensky zodpovědnými společnostmi
Viz predchozi otazka
viz předchozí bod.
viz předchozí odpověď
viz. bod 8. , zkráceně nepodvádět zákazníky, pečovat o zaměstnance a být maximálně ohleduplný vůči životnímu prostředí
viz.8
Vsechny 3 pilire csr
Vyse uvedene minimalne
zabránit plýtvání lidskými a materiálními zdroji, podnikat v rámci udržitelného rozvoje, ochrana životního prostředí. Spokojenost zaměstnanců, bez vytváření zbytečného stresu pro všechny.
zájem a vytváření dobrých ptacovních podmínek, slušné chování k podřízeným. Starost o ekologii.
zmenšení uhlíkové stopy, podpora regionu ze kterého firma pochází, snaha o co nejmenší dopad na životní prostředí
Životní prostředí, přidaná hodnota pro společnost, zodpovědnost za dopad produktů na společnost (ekologie, zdravá společnost)
10. Považujete společnost Kofola za společensky odpovědnou společnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 64 | 61,54 % | 61,54 % |
Ne | 40 | 38,46 % | 38,46 % |
11. Na základě čeho považujete společnost Kofola za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Chová se férově k zákazníkovi, inovují výrobky, produkují ekologické pěstování bylin,
- šetří energii při výrobě - příjemné pracovní prostředí pro zaměstnance
?
Ač nejsou její produkty úplně "zdravé", tak se zapojuje do dění ve společnosti, podporuje projekty, festivaly, kulturní akce atd.
Aktivity spojené s podporou dětí (Nadace Terezy Maxové)
Bohužel nevím odkud berou surovinu, ale předpokládám, že své zaměstnance platí dobře a výroba probíhá tak jak má, už jenom proto, že to není celosvětová společnost.
český firma obhajující tradiční hodnoty
dlouholetá existence na trhu
dojem
Hodně projektů pro lidi, charity apod.
informace z medií
je členem asociace společenské odpovědnosti
Je na trhu již dlouhou dobu a vím, že podporuje některé charitativní akce.
Je to Česká firma s dobrou ekonomikou a s ekologickým myšlením
Je to tradiční firma s dobrou pověstí, nezatížená skandály, které by poukazovaly na její společenskou nezodpovědnost. Vůči přírodě je šetrná tím, že se limonáda často prodává točená ze sudu, což považuji za více ekologické než kdyby v tu chvíli musel člověk zvolit například malou Coca Colu v plastu.
jen na mě dělá takový dojem
jsou českou firmou a využívají místní zdroje, zajímají se o životní prostředí (informace na jejich webu)
Jsou odpovědní k životnímu prostředí - recyklace, vzdělávání, kvalita produktů
Ke svému okolí se chová ekologicky. Reklamou osloví zákazníky.
Kofola je členem Asociace společenské odpovědnsoti
Kofola je dobrá
Konkrétní aktivity neznám, ale doufám, že je, protože tu značku mám ráda
kvalitní suroviny, ekologie, stavění na lidech
lokální výroba
lokální výroba
lokální výroba, kvalitní suroviny
Má stále dobrý zvuk na trhu, žádné aféry, rozšiřuje provozy.
Mají tématické reklamy, které se často snaží propagovat dobrou věc
Můj názor není vůči společnosti Kofola nijak vyhraněný, takže spíše kvůli nedostatku mého podrobnějšího zájmu nepovažuji společnost Kofola za společensky neodpovědnou ;)
Myslím si, že společnost je transparentní a zcela určitě je významným zaměstnavatelem Pokračují v tradici a přitom jsou inovativní
Na základě dlouhodobé tradice a zkušenosti v daném odvětví, stability a úspěchu společnosti, udržování nízké míry zaměstnanosti, úrovni výroby
na základě informací na jejich webu
Na základě jejich aktivit
Na základě propagace jejich produktů nanoha akcích
napríklad iniciatíva #zlasky...
Nedělá problémy
Nemá negativní recenze.
Nevidím na ní nic co by tomu neodpovídalo
nevím
nevím
Nevím
Nevím
Nevím
Nevim
Nevim o nicem co by delala, ale urcite neco dela
Neznám zázemí firmy, proto i má předešlá odpověď je jen odhad
Obecně se ki zda jako firma, které záleží na ČR a lidem v ní. Nevím, zda se stará o své zaměstnance a okolí, ale firma na mě působí starajícim se dojmem.
Pocul som, ze sa snazia dodrziavat hodnoty pod skratkou POHODA
Podpora spoluobčanů Ekologická výroba Etiketa v komunikaci ke klientů/zákazníkům/regionálně Finanční podpora v regionu Prezentace v mediích
Predpokladam, vzhledem k usili o pruskum a innovace zrejme ze zavadeni novych produktu.
Produkce plastu, a její spotřeba, závislost na produktu (obsah výrobku).
reklama
Snaha vyrobit nápoje na přírodní bázi ,s ohledem na ekologii a podpora zdravého životního stylu.
Snaží se poukázat na problémy "dnešní doby"
Soudtředí se na ekologii a je členem Asociace, ale myslím, že má na mě vliv i reklam, Kofola působí jako rodinná lokální firma, hodně cílí na lidi a city
Spíš nevím, ale chyběla možnost.
vim ze tyto altivity ma
vím, že figuruje v Asociaci spol. odpovědnosti
zapojuje se do projektů
zcela špatně postaveno - tohle Vám vedoucí práce odsouhlasil ???
znám majitele
Zpracování zdravých potravin
Že snad do budoucna přemýšlí o eko plastech
12. Na základě čeho nepovažujete společnost Kofola za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
????
Balení produktu v plastu, otázka zdravotní nezávadnosti jejich produktu
Bali limonadu do plastovych flasek a obalu.
Hodně plastu
Chybela mi moznost nevim.. o jeji spolecenske odpovednosti nim nevim, nic mene vyrabi sladke sycene napoje, ktere nejsou zdrave...
Ich CSR aktivity nie su verejnosti známe. o ničom neviem
Jejich produkt (nápoj Kofola) se prodává v plastových PET lahvích. Jedná se o sladký nápoj, který není zdraví prospěšný (jeho konzumace v příliš vysokých dávkách může přispívat k obezitě).
Ma nejvetsi zkusenost z Kofolí rodiny je s UGO. Plastove obaly/ nelokalni produkty/ nepodporuji noseni vlastnich kelimku a prepravnich krabicek
Myslím si to, protože v médiích neregistruji žádné společensky prospěšné aktivity.
neinformuji se a viditelně jsem neshledala nic, na základě čeho bych ji považovat mohla
Nejsem seznámen s žádnými kroky, které by kofola dělala k získání statusu společensky zodpovědná firma
Nejsem si vědoma žádné jejich aktivity v rámci csr.
Neměla jsem za možnost odpovědět “nevím”
Nepovazuji, respektive nevim, ze by byla spolecensky odpovedna
Neprijde mi ekologicky prospěšna pro obyvatelstvo
neviem o ničom čo by robili na ochranu životného prostredia
Neviem o žiadnych takých aktivitách
Nevim
Nevím
Nevím jaké aktivity tato společnost dělá pro to, aby byla společensky odpovědná.
Nevim o nicem co by v tomto smyslu kofola delala
Nevim o žádné aktivitě
Nevím o žádné její aktivitě.
Nevím, co Kofola dělá aby byla spol. odpovědná
nevyrábí zdraví prospěšnou potravinu
nezajímám se o to
neznám aktivity, které společnost Kofola dělá v rámci své CSR politiky
neznám žádné aktivity
Neznám žádné aktivity firmy kofola, které by byly společensky odpovědné. Propagování přeslazených nápojů - podpora obezity u dětí a populace.
Neznám žádné její CSR aktivity
neznám žádné programy, která tato společnost realizuje
nic o těchto aktivitách u ní nevím
nic o této firmě nevím (kromě produktů), chyběla mi v předchozí otázce odpověď - nevím
Nikdy jsem o jejich csr aktivitach neslysel. Jestli nejake realizuji, meli by o tom vice informovat/mluvit....
Odpověď by byla nevím, protože neznám žádnou její aktivitu, která by CSR odpovídala.
Podporuje obezitu - respektive neznám jejich csr- asi něco delaji
Společnost Kofolu neznám, nevím jak se chová z hlediska CSR. Znám pouze její výrobky a ty nejsou důležité pro zdraví a život člověka.
Stále užívá pet láhve, kdyby zavedla spolu s obchody vrátný systém stejný jako u piva, bylo by to přijatelnější.
13. Zaznamenali jste nějaké negativní zprávy o společnosti Kofola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 98 | 94,23 % | 94,23 % |
Ano | 6 | 5,77 % | 5,77 % |
14. O jaké negativní zprávy se jednalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
cukor a éčka v kofole
Nadměrná hlučnost výrobních provozů Ekologická zátěž přepravních prostředků
Ne tak úplně zprávy, spíše nepovedená reklamní kampaň
Reklama, kterou zakázali
Závislost na cukrech, špatná komunikace s lokální komunitou kde je výroba.
Žádné
15. Slyšeli jste o některém z níže uvedených projektů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neznám žádný z výše uvedených projektů. | 80 | 76,92 % | 76,92 % |
Zavaž se k pohybu | 12 | 11,54 % | 11,54 % |
Projekt Kamilka | 9 | 8,65 % | 8,65 % |
Replyšuj | 7 | 6,73 % | 6,73 % |
Zachraňme vinice | 4 | 3,85 % | 3,85 % |
Lerosáčky | 3 | 2,88 % | 2,88 % |
16. Jak často nakupujete produkty společnosti Kofola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 1x měsíčně | 47 | 45,19 % | 45,19 % |
1x měsíčně | 23 | 22,12 % | 22,12 % |
2-3x měsíčně | 18 | 17,31 % | 17,31 % |
1x týdně | 9 | 8,65 % | 8,65 % |
Nikdy | 6 | 5,77 % | 5,77 % |
Vícekrát než 1x týdně | 1 | 0,96 % | 0,96 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.