Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové komunikace autosalonu

Analýza marketingové komunikace autosalonu

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kolková
Šetření:31. 03. 2020 - 10. 04. 2020
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava, oboru Marketing a obchod. Dovoluji si Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který je podkladem pro zpracování mé bakalářské práce na téma „Analýza marketingové komunikace autosalonu“.  Dotazník a veškerá zjištěná data jsou zcela anonymní.

Děkuji za Váš čas a spolupráci při vyplňování dotazníku.

Kateřina Kolková

Odpovědi respondentů

1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12392,48 %92,48 %  
Ne107,52 %7,52 %  

Graf

2. Jakou značku vozidla vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda5745,97 %42,86 %  
Volkswagen1915,32 %14,29 %  
BMW129,68 %9,02 %  
Opel118,87 %8,27 %  
Renault108,06 %7,52 %  
Seat97,26 %6,77 %  
Audi86,45 %6,02 %  
Ford86,45 %6,02 %  
Peugeot86,45 %6,02 %  
Fiat75,65 %5,26 %  
KIA64,84 %4,51 %  
Mercedes54,03 %3,76 %  
Nissan54,03 %3,76 %  
Hyundai54,03 %3,76 %  
Suzuki43,23 %3,01 %  
Citroën43,23 %3,01 %  
Chevrolet43,23 %3,01 %  
Dacia32,42 %2,26 %  
Honda32,42 %2,26 %  
Alfa Romeo21,61 %1,5 %  
Lada21,61 %1,5 %  
Mazda21,61 %1,5 %  
Toyota21,61 %1,5 %  
Volvo10,81 %0,75 %  
Subaru10,81 %0,75 %  
Smart10,81 %0,75 %  
a Mitsubishi10,81 %0,75 %  

Graf

3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinné účely5645,16 %42,11 %  
Doprava do práce5544,35 %41,35 %  
Provozování podnikatelské činnosti64,84 %4,51 %  
Veterán a občasný provoz. 10,81 %0,75 %  
Víkendová zábava10,81 %0,75 %  
Vlastní účely - doprava do školy, na nákup, na výlety, atd.10,81 %0,75 %  
Doprava do práce, rodinné účely 10,81 %0,75 %  
Jezdím za Kačenkou 10,81 %0,75 %  
Automobil neužívám, zbytek rodiny jej užívá pro rodinné účely a cesty do práce10,81 %0,75 %  
realizace práce10,81 %0,75 %  

Graf

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Známý, jehož koníčkem je servis aut4737,9 %35,34 %  
Prodejce, kde bylo auto zakoupeno2721,77 %20,3 %  
Poskytovatelé servisních služeb obměňuji2116,94 %15,79 %  
Jiné118,87 %8,27 %  
Jiný prodejce mé značky97,26 %6,77 %  
Automobil si opravuji sám/sama97,26 %6,77 %  

Graf

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodina, přátelé, známí8266,13 %61,65 %  
Vlastní zkušenost6754,03 %50,38 %  
Internet4133,06 %30,83 %  
Sociální sítě64,84 %4,51 %  
Billboardová reklama10,81 %0,75 %  
Ani jedna varianta. Jezdím jen k originalmimu dealerovi kde jsem auto porizoval a který má i originální servis a provádí i servisní prohlídky že zvýhodněné ceny za věrnost. 10,81 %0,75 %  
Auto sám neužívám, nemám přehled o servis. záležitostech10,81 %0,75 %  

Graf

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Auto Heller8160,9 %60,9 %  
BMW CarTec4836,09 %36,09 %  
Autodružstvo Frýdek-Místek4332,33 %32,33 %  
Auto Tichý4231,58 %31,58 %  
RT Torax3828,57 %28,57 %  
UNICAR, spol. s r.o.3627,07 %27,07 %  
Kodecar3022,56 %22,56 %  
Autolaros Speed2921,8 %21,8 %  
AUTO DUBINA2115,79 %15,79 %  
Auto Doležal1813,53 %13,53 %  
AR Cars s.r.o.1712,78 %12,78 %  
Autoemistar Group1410,53 %10,53 %  
BONO auto1410,53 %10,53 %  
AUTOBEDY s.r.o.139,77 %9,77 %  
ADOP - car a.s.107,52 %7,52 %  
TUKAS, AutoBranka10,75 %0,75 %  
Mercedes Moravia10,75 %0,75 %  
Autocentrum Šmucler10,75 %0,75 %  
AAA10,75 %0,75 %  
Žádného prodejce neznám.10,75 %0,75 %  
žádný z uvedených10,75 %0,75 %  
AAA Auto, Porsche České Budějovice10,75 %0,75 %  
Auto Toman10,75 %0,75 %  
Auto Hruška10,75 %0,75 %  
AAA auto10,75 %0,75 %  
Žádné10,75 %0,75 %  
neznám10,75 %0,75 %  
auto-Toman10,75 %0,75 %  
Auto Toman Havířov10,75 %0,75 %  
Množství dalších mimo nabídku: auto jarov, auto papáček,autoesa, aaaauto apod10,75 %0,75 %  
hošek motors brno10,75 %0,75 %  
ani jefno10,75 %0,75 %  
ani jednoho10,75 %0,75 %  

Graf

7. Odkud jste se dozvěděl/a o AUTOBEDY s.r.o.?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet633,33 %4,51 %  
Rodina, přátelé, známí527,78 %3,76 %  
Sociální sítě316,67 %2,26 %  
neznám211,11 %1,5 %  
Billboardy15,56 %0,75 %  
Výstavy aut15,56 %0,75 %  

Graf

8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

(1 - ne, 2 - spíše ne, 3 - nedokážu říct, 4 - spíše ano, 5 - ano)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Stal/a bych se fanouškem AUTOBEDY na sociální síti Facebook3.0421.707
Zapůsobily by na mě předváděcí akce automobilů tak, že bych navštívil/a AUTOBEDY3.2081.082
Šířil/a bych informace o novinkách mezi svou rodinu, přátelé, známé3.2611.671
Zúčastnil/a bych se akcí pořádaných AUTOBEDY2.9581.623
Oslovila by mě netradičně pojatá forma reklamy od AUTOBEDY3.251.604

Graf

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

(1 - ovlivňuje nejméně, ... 5 - ovlivňuje nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.7741.287
Poloha3.1281.42
Nabízené značky3.5411.421
Autorizovaný prodejce3.5861.415
Hodnocení autosalonu (recenze na internetu)3.6091.306
Doporučení od známých3.7221.374
Přístup personálu3.8951.523
Doplňkové služby (leasing, úvěr, pojištění)2.911.466
Akční nabídky3.1431.461
Reklama autosalonu (TV reklama, billboardy)2.4361.374
Internetové stránky3.0381.179

Graf

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet6851,13 %51,13 %  
Rodina, přátelé, známí4130,83 %30,83 %  
Prodejce vozů139,77 %9,77 %  
Katalogy automobilů96,77 %6,77 %  
Jiné10,75 %0,75 %  
Sociální sítě10,75 %0,75 %  

Graf

11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní prodej (přímý kontakt prodávajícího s kupujícím)6246,62 %46,62 %  
Slevy, výstavy, zkušební jízdy4634,59 %34,59 %  
Marketingová komunikace na sociálních sítích129,02 %9,02 %  
Reklama v tisku, v rozhlase, v televizi64,51 %4,51 %  
Oslovení pomocí e-mailu, katalogový prodej32,26 %2,26 %  
Speciální události, publikace (brožurky)32,26 %2,26 %  
Bannerová reklama (proužková reklama na internetu)10,75 %0,75 %  

Graf

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook10679,7 %79,7 %  
Instagram9672,18 %72,18 %  
YouTube8060,15 %60,15 %  
Twitter43,01 %3,01 %  
Nenavštěvuji43,01 %3,01 %  
Google+32,26 %2,26 %  
LinkedIn32,26 %2,26 %  
Jiné21,5 %1,5 %  

Graf

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

(1 - nesouhlasím, 2 - spíše nesouhlasím, 3 - nedokážu říct, 4 - spíše souhlasím, 5 - souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Reklamy mě ovlivňují2.9171.324
Na internetu používám programy na blokování reklam3.4142.588
Nemám přehled o televizních reklamách3.0751.603
Ocením zajímavý vzhled prodejny3.7521.194
Image firmy pro mě patří k důležitým faktorům při rozhodování o koupi auta3.4291.117

Graf

14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda7455,64 %55,64 %  
Volkswagen3526,32 %26,32 %  
Audi2821,05 %21,05 %  
BMW2720,3 %20,3 %  
Mercedes1914,29 %14,29 %  
Honda1410,53 %10,53 %  
Volvo107,52 %7,52 %  
Ford107,52 %7,52 %  
Hyundai86,02 %6,02 %  
Mazda86,02 %6,02 %  
Peugeot75,26 %5,26 %  
KIA75,26 %5,26 %  
Seat64,51 %4,51 %  
Toyota64,51 %4,51 %  
Renault64,51 %4,51 %  
Opel43,01 %3,01 %  
Citroën43,01 %3,01 %  
Nissan32,26 %2,26 %  
Suzuki21,5 %1,5 %  
Alfa Romeo21,5 %1,5 %  
Chevrolet21,5 %1,5 %  
Fiat21,5 %1,5 %  
Dacia21,5 %1,5 %  
Všechny - dle aktuální nabídky bych zúžil výběr 10,75 %0,75 %  
Mitsubishi 10,75 %0,75 %  
Aston Martin10,75 %0,75 %  
značka nehraje roli10,75 %0,75 %  
Porsche 10,75 %0,75 %  
Lada10,75 %0,75 %  
Jedině BMW 3:)10,75 %0,75 %  
chrysler10,75 %0,75 %  
upřímně bych se asi rozhodovala podle jiných faktorů než značky, BMW je moje oblíbená, ale jsem naprostý neznalec aut, takže v té oblíbenosti jde jen o vzhled, který by v případě skutečné koupě auta hrál menší roli.10,75 %0,75 %  

Graf

15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Civic1846,15 %13,53 %  
Žádný820,51 %6,02 %  
CR-V615,38 %4,51 %  
Jiné410,26 %3,01 %  
Jazz37,69 %2,26 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8160,9 %60,9 %  
Muž5239,1 %39,1 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-259772,93 %72,93 %  
26-351612,03 %12,03 %  
36-45139,77 %9,77 %  
46-5553,76 %3,76 %  
66 a více10,75 %0,75 %  
56-6510,75 %0,75 %  

Graf

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0006851,13 %51,13 %  
10 001 - 20 0003022,56 %22,56 %  
20 001 - 30 0002418,05 %18,05 %  
30 001 - 40 00064,51 %4,51 %  
50 001 a více32,26 %2,26 %  
40 001 - 50 00021,5 %1,5 %  

Graf

19. V současné době jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/pracující student8765,41 %65,41 %  
Zaměstnanec3627,07 %27,07 %  
Na mateřské dovolené43,01 %3,01 %  
Momentálně nezaměstnaný32,26 %2,26 %  
Osoba samostatně výdělečně činná/podnikatel21,5 %1,5 %  
V důchodu10,75 %0,75 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

  • odpověď Auto Heller:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi BONO auto na otázku 6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi AUTO DUBINA na otázku 6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi AR Cars s.r.o. na otázku 6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi RT Torax na otázku 6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?

2. Jakou značku vozidla vlastníte?

3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?

15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

19. V současné době jste?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vlastníte Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků ze společné domácnosti osobní automobil?

2. Jakou značku vozidla vlastníte?

3. K jakým účelům automobil nejvíce používáte?

4. U kterých prodejců využíváte servisní služby?

5. Co je Vaším zdrojem informací pro výběr servisních služeb?

6. Které z následujících prodejců automobilů znáte?

8. Zapojil/a byste se do následujících aktivit spojených s AUTOBEDY?

9. Ohodnoťte následující faktory na základě toho, jak jsou schopny Vás ovlivnit při výběru autosalonu?

10. Kdybyste uvažoval/a o koupi nového automobilu, co by pro Vás bylo zdrojem informací?

11. Jaká forma marketingové komunikace by Vás nejvíce oslovila?

12. Které sociální sítě na internetu nejvíce navštěvujete?

13. Do jaké míry se ztotožňujete s následujícími výroky?

14. Představte si, že si chcete pořídit nový automobil, nad jakou značkou byste uvažoval/a?

15. Jaký model byste v případu koupě auta značky Honda upřednostnil/a?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

19. V současné době jste?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kolková, K.Analýza marketingové komunikace autosalonu (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://71457.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.