Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza chování spotřebitele při nákupu prosecca

Analýza chování spotřebitele při nákupu prosecca

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolina Sankova
Šetření:08. 11. 2020 - 02. 12. 2020
Počet respondentů:69
Počet otázek (max/průměr):37 / 23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
 
ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který se týká chování spotřebitele při nákupu prosecca. Dotazník je anonymní a výsledky slouží jako cenný zdroj informací k vypracování analýzy trhu prosecca. Dotazník Vám zabere pouze několik minut.
 
Předem Vám děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete prosecco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4057,97 %57,97 %  
ne2942,03 %42,03 %  

Graf

2. Pokud prosecco nekupujete, z jakých důvodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť931,03 %13,04 %  
nepiji alkoholické nápoje620,69 %8,7 %  
nakupuje ho někdo jiný v rodině310,34 %4,35 %  
perlivost26,9 %2,9 %  
zdravotní důvody26,9 %2,9 %  
jiné13,45 %1,45 %  
nemám důvod ho kupovat13,45 %1,45 %  
nevím, co to je13,45 %1,45 %  
jěště mě to nenapadlo, koupit si prosecco....13,45 %1,45 %  
cena13,45 %1,45 %  
podporujimístní vinaře, ne dovozy ze zahraničí13,45 %1,45 %  
Nepiju prosecco13,45 %1,45 %  

Graf

3. Frekvence nákupu prosecca:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 2x ročněotázka č. 4, 2x - 5x ročněotázka č. 4, asi 1x měsíčněotázka č. 4, několikrát měsíčněotázka č. 4, asi 1x týdněotázka č. 4, několikrát týdněotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x - 5x ročně2151,22 %30,43 %  
méně než 2x ročně717,07 %10,14 %  
několikrát měsíčně614,63 %8,7 %  
asi 1x měsíčně614,63 %8,7 %  
asi 1x týdně12,44 %1,45 %  

Graf

4. Místo nákupu prosecca:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket/hypermarket3280 %46,38 %  
vinotéka1332,5 %18,84 %  
běžná samoobsluha1127,5 %15,94 %  
internet512,5 %7,25 %  
restaurace, hospoda, vinárna25 %2,9 %  
přímo u výrobce12,5 %1,45 %  

Graf

5. Jaké faktory Vás při nákupu prosecca ovlivňují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena3177,5 %44,93 %  
chuť2562,5 %36,23 %  
kvalita2050 %28,99 %  
doporučení1742,5 %24,64 %  
dostupnost výrobku1435 %20,29 %  
zvědavost922,5 %13,04 %  
reklama25 %2,9 %  
Zkušenosti z minula 12,5 %1,45 %  

Graf

6. Při jaké příležitosti prosecco pijete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli26,9 %2,9 %  
když mám chuť26,9 %2,9 %  
oslava26,9 %2,9 %  
Když na něj mám chuť13,45 %1,45 %  
Při jakékoliv13,45 %1,45 %  
Takové to domácí chlastání...13,45 %1,45 %  
bez speciální příležitosti13,45 %1,45 %  
v soukromí13,45 %1,45 %  
oslavy narozenin, setkání s kamarády13,45 %1,45 %  
Kdyz mam chut13,45 %1,45 %  
ostatní odpovědi na chatě, na oslavě
Oslavy
V létě když mám na něj chuť
když mám náhodou "chvilku pro sebe" na relax
Při návštěvách
relax
Porad je prilezitost
Při večeři s rodinou přítele, oslavy, romantické večery
V nouzi, když není nic jiného, někdo jiný jej vyžaduje
setkání s přáteli
ruzne
Návštěva známých
Oslavy, vecer s pritelem
při návštěvě s kamarády
Setkání s kamarádkou, po náročném dni
Kdyz je nalada
1655,17 %23,19 % 

Graf

7. Působí na Vás při nákupu aktuální módní trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 8, spíše neotázka č. 8, spíše anootázka č. 8, anootázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1537,5 %21,74 %  
ne1537,5 %21,74 %  
spíše ano1025 %14,49 %  

Graf

8. Ovlivní Váš konečný výběr doporučení od přátel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 9, spíše neotázka č. 9, spíše anootázka č. 9, anootázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2152,5 %30,43 %  
ano1127,5 %15,94 %  
spíše ne512,5 %7,25 %  
ne37,5 %4,35 %  

Graf

9. Jste při výběru produktu loajální stále stejné značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 10, spíše neotázka č. 10, spíše anootázka č. 10, anootázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2050 %28,99 %  
spíše ne1332,5 %18,84 %  
ne615 %8,7 %  
ano12,5 %1,45 %  

Graf

10. Jak velký význam pro Vás má cena v poměru s kvalitou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žádnýotázka č. 11, malýotázka č. 11, velkýotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velký2152,5 %30,43 %  
malý1435 %20,29 %  
žádný512,5 %7,25 %  

Graf

11. Kupujete prosecco dle určité značky nebo dle ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [dle určité značkyotázka č. 12, dle cenyotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dle určité značky2255 %31,88 %  
dle ceny1845 %26,09 %  

Graf

12. Koupíte spíše levný a méně kvalitní výrobek, nebo si raději připlatíte za kvalitnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [spíše levnějšíotázka č. 13, spíše kvalitnějšíotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kvalitnější2767,5 %39,13 %  
spíše levnější1332,5 %18,84 %  

Graf

13. Je pro Vás zásadní vlastností u výrobků kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 14, spíše neotázka č. 14, spíše anootázka č. 14, anootázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2357,5 %33,33 %  
ano922,5 %13,04 %  
spíše ne717,5 %10,14 %  
ne12,5 %1,45 %  

Graf

14. Preferujete tuzemské výrobky před zahraničními?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 15, spíše neotázka č. 15, spíše anootázka č. 15, anootázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1845 %26,09 %  
ne1230 %17,39 %  
spíše ano922,5 %13,04 %  
ano12,5 %1,45 %  

Graf

15. Sledujete při nákupu pověst dané značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 16, spíše neotázka č. 16, spíše anootázka č. 16, anootázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1435 %20,29 %  
ne1332,5 %18,84 %  
spíše ano1127,5 %15,94 %  
ano25 %2,9 %  

Graf

16. Má značka při Vašem výběru velký vliv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 17, spíše neotázka č. 17, spíše anootázka č. 17, anootázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1742,5 %24,64 %  
spíše ano1435 %20,29 %  
ne820 %11,59 %  
ano12,5 %1,45 %  

Graf

17. Vybíráte značku podle vlastní zkušenosti s danou značkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 18, spíše neotázka č. 18, spíše anootázka č. 18, anootázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2255 %31,88 %  
ano1127,5 %15,94 %  
spíše ne615 %8,7 %  
ne12,5 %1,45 %  

Graf

18. Jak velký význam má pro Vás vzhled běžného spotřebního zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žádnýotázka č. 19, malýotázka č. 19, velkýotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malý2255 %31,88 %  
velký1332,5 %18,84 %  
žádný512,5 %7,25 %  

Graf

19. Při nákupu preferujete výrobky, kterými chcete zapadnout do většinového proudu, nebo výrobky, kterými se odlišíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [výrobky většinové povahyotázka č. 20, výrobky kterými se odlišíteotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výrobky většinové povahy2562,5 %36,23 %  
výrobky kterými se odlišíte1537,5 %21,74 %  

Graf

20. Koupíte inovovaný nebo časem prověřený výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [inovovanýotázka č. 21, časem prověřenýotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
časem prověřený3485 %49,28 %  
inovovaný615 %8,7 %  

Graf

21. Koupíte si výrobek, pokud jej propaguje někdo významný o kterém sami máte dobré mínění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 22, spíše neotázka č. 22, spíše anootázka č. 22, anootázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1537,5 %21,74 %  
ne1332,5 %18,84 %  
spíše ano1230 %17,39 %  

Graf

22. Která reklama na Vás působí nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v televiziotázka č. 23, v tiskuotázka č. 23, v rádiuotázka č. 23, na veřejnostiotázka č. 23, v letákáchotázka č. 23, na internetuotázka č. 23, influenceřiotázka č. 23, žádnáotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná1640 %23,19 %  
na internetu1537,5 %21,74 %  
influenceři37,5 %4,35 %  
v televizi37,5 %4,35 %  
v letákách37,5 %4,35 %  

Graf

23. Myslíte si, že dobrá reklama má vliv při Vašem výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 24, spíše neotázka č. 24, spíše anootázka č. 24, anootázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1332,5 %18,84 %  
spíše ano1332,5 %18,84 %  
ne1127,5 %15,94 %  
ano37,5 %4,35 %  

Graf

24. Kde by měl být propagován kvalitní výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu2357,5 %33,33 %  
na sociálních sítích1537,5 %21,74 %  
v televizi1435 %20,29 %  
nikde1230 %17,39 %  
na veřejnosti717,5 %10,14 %  
pomocí letáků37,5 %4,35 %  
v tisku25 %2,9 %  
v rádiu25 %2,9 %  
opravdu KVALITNÍ výrobek propagaci téměř nepotřebuje12,5 %1,45 %  
nebo v místě prodeje - osobně12,5 %1,45 %  
dobré dílo se chválí samo12,5 %1,45 %  
Nesleduji co se doporucuje, koupim si proste co mi chutna12,5 %1,45 %  

Graf

25. Které sociální sítě využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook3075 %43,48 %  
YouTube2870 %40,58 %  
Instagram2562,5 %36,23 %  
žádné37,5 %4,35 %  
Tiktok37,5 %4,35 %  
Twitter37,5 %4,35 %  
Žádnou12,5 %1,45 %  
žádný12,5 %1,45 %  

Graf

26. Sledujete influencery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 27, neotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2665 %37,68 %  
ano1435 %20,29 %  

Graf

27. Pokud sledujete influencery, jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Biasiol, Hefnerová, Myslivcová, Daisy lee, Za normální holky atd17,14 %1,45 %  
v17,14 %1,45 %  
Dominik Feri, Nikol Štíbrová, Denisa Sládková, supertrener.cz, Kovy, Lukáš Roubík17,14 %1,45 %  
Hráče PC her17,14 %1,45 %  
Většinou asijské z českých možná tak Kovyho a Bisasiol17,14 %1,45 %  
obecně inteligentní, vzdělané, vyhýbám se influencerkám "matka na MD", fittnesskám a těm, které především vystavují prsa a zadky17,14 %1,45 %  
Biasiol, Sugar Denny, Třešničková, Shopaholic Nicol17,14 %1,45 %  
Surferi, snowboardaky17,14 %1,45 %  
Ondřej Vlček, FiziStyle17,14 %1,45 %  
Nikol Čechová17,14 %1,45 %  
ostatní odpovědi Fattypilow, shopaholicnikol..
cr7, Leoš Mareš
Shopaholic Nicol, Petralovelyhair, Nikol Štíbrová
Ruzne
428,57 %5,8 % 

Graf

28. Jakou oblast u influencerů sledujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
móda857,14 %11,59 %  
cvičení/sport857,14 %11,59 %  
kosmetika750 %10,14 %  
zdravá strava642,86 %8,7 %  
cestování642,86 %8,7 %  
vaření428,57 %5,8 %  
počítačové hry214,29 %2,9 %  
zábava a informace o dění17,14 %1,45 %  
čtení, knihy17,14 %1,45 %  
zábava17,14 %1,45 %  
technologie17,14 %1,45 %  

Graf

29. Kde nejčastěji své oblíbené influencery sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram1178,57 %15,94 %  
YouTube321,43 %4,35 %  
Facebook321,43 %4,35 %  
Twitch17,14 %1,45 %  
blogy17,14 %1,45 %  

Graf

30. Pokud influencer doporučí nějaký výrobek, dáte na jeho doporučení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [neotázka č. 31, spíše neotázka č. 31, spíše anootázka č. 31, anootázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne750 %10,14 %  
spíše ano535,71 %7,25 %  
ne214,29 %2,9 %  

Graf

31. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 32, ženaotázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4666,67 %66,67 %  
muž2333,33 %33,33 %  

Graf

32. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 19otázka č. 33, 20 - 24otázka č. 33, 25 - 29otázka č. 33, 30 - 40otázka č. 33, 41 - 55otázka č. 33, 56 - 69otázka č. 33, 70 a víceotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 242028,99 %28,99 %  
25 - 291521,74 %21,74 %  
41 - 551420,29 %20,29 %  
30 - 401217,39 %17,39 %  
15 - 19710,14 %10,14 %  
70 a více11,45 %1,45 %  

Graf

33. Rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [svobodný/svobodnáotázka č. 34, ženatý/vdanáotázka č. 34].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/svobodná5072,46 %72,46 %  
ženatý/vdaná1927,54 %27,54 %  

Graf

34. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základníotázka č. 35, středoškolské bez maturityotázka č. 35, středoškolské s maturitouotázka č. 35, vysokoškolskéotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské3347,83 %47,83 %  
středoškolské s maturitou2840,58 %40,58 %  
středoškolské bez maturity57,25 %7,25 %  
základní34,35 %4,35 %  

Graf

35. Pracovní poměr:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [student/kaotázka č. 36, zaměstnanec/zaměstnankyněotázka č. 36, podnikatel/kaotázka č. 36, důchodce/důchodkyněotázka č. 36, nezaměstnaný/nezaměstnanáotázka č. 36, žena na MDotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec/zaměstnankyně3043,48 %43,48 %  
student/ka2434,78 %34,78 %  
podnikatel/ka913,04 %13,04 %  
žena na MD34,35 %4,35 %  
nezaměstnaný/nezaměstnaná22,9 %2,9 %  
důchodce/důchodkyně11,45 %1,45 %  

Graf

36. Příjmová skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 10 000 Kčotázka č. 37, 10 001 - 15 000 Kčotázka č. 37, 15 001 - 22 000 Kčotázka č. 37, 22 001 - 30 000 Kčotázka č. 37, 30 001 - 50 000 Kčotázka č. 37, 50 001 - 80 000 Kčotázka č. 37, více než 80 000 Kčotázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč2434,78 %34,78 %  
30 001 - 50 000 Kč1217,39 %17,39 %  
50 001 - 80 000 Kč1014,49 %14,49 %  
22 001 - 30 000 Kč1014,49 %14,49 %  
15 001 - 22 000 Kč811,59 %11,59 %  
10 001 - 15 000 Kč45,8 %5,8 %  
více než 80 000 Kč11,45 %1,45 %  

Graf

37. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Hlavní město Praha → konec dotazníku, Jihočeský kraj → konec dotazníku, Jihomoravský kraj → konec dotazníku, Karlovarský kraj → konec dotazníku, Kraj Vysočina → konec dotazníku, Královehradecký kraj → konec dotazníku, Liberecký kraj → konec dotazníku, Moravskoslezský kraj → konec dotazníku, Olomoucký kraj → konec dotazníku, Pardubický kraj → konec dotazníku, Plzeňský kraj → konec dotazníku, Středočeský kraj → konec dotazníku, Ústecký kraj → konec dotazníku, Zlínský kraj → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2739,13 %39,13 %  
Středočeský kraj811,59 %11,59 %  
Plzeňský kraj710,14 %10,14 %  
Jihomoravský kraj57,25 %7,25 %  
Liberecký kraj45,8 %5,8 %  
Olomoucký kraj34,35 %4,35 %  
Moravskoslezský kraj34,35 %4,35 %  
Jihočeský kraj34,35 %4,35 %  
Kraj Vysočina22,9 %2,9 %  
Karlovarský kraj22,9 %2,9 %  
Pardubický kraj22,9 %2,9 %  
Zlínský kraj11,45 %1,45 %  
Ústecký kraj11,45 %1,45 %  
Královehradecký kraj11,45 %1,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete prosecco?

3. Frekvence nákupu prosecca:

4. Místo nákupu prosecca:

5. Jaké faktory Vás při nákupu prosecca ovlivňují?

7. Působí na Vás při nákupu aktuální módní trendy?

8. Ovlivní Váš konečný výběr doporučení od přátel?

9. Jste při výběru produktu loajální stále stejné značce?

10. Jak velký význam pro Vás má cena v poměru s kvalitou?

11. Kupujete prosecco dle určité značky nebo dle ceny?

12. Koupíte spíše levný a méně kvalitní výrobek, nebo si raději připlatíte za kvalitnější?

13. Je pro Vás zásadní vlastností u výrobků kvalita?

14. Preferujete tuzemské výrobky před zahraničními?

15. Sledujete při nákupu pověst dané značky?

16. Má značka při Vašem výběru velký vliv?

17. Vybíráte značku podle vlastní zkušenosti s danou značkou?

18. Jak velký význam má pro Vás vzhled běžného spotřebního zboží?

19. Při nákupu preferujete výrobky, kterými chcete zapadnout do většinového proudu, nebo výrobky, kterými se odlišíte?

20. Koupíte inovovaný nebo časem prověřený výrobek?

21. Koupíte si výrobek, pokud jej propaguje někdo významný o kterém sami máte dobré mínění?

22. Která reklama na Vás působí nejvíce?

23. Myslíte si, že dobrá reklama má vliv při Vašem výběru?

24. Kde by měl být propagován kvalitní výrobek?

25. Které sociální sítě využíváte?

26. Sledujete influencery?

29. Kde nejčastěji své oblíbené influencery sledujete?

31. Pohlaví:

32. Věk:

33. Rodinný stav:

34. Nejvyšší dosažené vzdělání:

35. Pracovní poměr:

36. Příjmová skupina:

37. Bydliště:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete prosecco?

3. Frekvence nákupu prosecca:

4. Místo nákupu prosecca:

5. Jaké faktory Vás při nákupu prosecca ovlivňují?

7. Působí na Vás při nákupu aktuální módní trendy?

8. Ovlivní Váš konečný výběr doporučení od přátel?

9. Jste při výběru produktu loajální stále stejné značce?

10. Jak velký význam pro Vás má cena v poměru s kvalitou?

11. Kupujete prosecco dle určité značky nebo dle ceny?

12. Koupíte spíše levný a méně kvalitní výrobek, nebo si raději připlatíte za kvalitnější?

13. Je pro Vás zásadní vlastností u výrobků kvalita?

14. Preferujete tuzemské výrobky před zahraničními?

15. Sledujete při nákupu pověst dané značky?

16. Má značka při Vašem výběru velký vliv?

17. Vybíráte značku podle vlastní zkušenosti s danou značkou?

18. Jak velký význam má pro Vás vzhled běžného spotřebního zboží?

19. Při nákupu preferujete výrobky, kterými chcete zapadnout do většinového proudu, nebo výrobky, kterými se odlišíte?

20. Koupíte inovovaný nebo časem prověřený výrobek?

21. Koupíte si výrobek, pokud jej propaguje někdo významný o kterém sami máte dobré mínění?

22. Která reklama na Vás působí nejvíce?

23. Myslíte si, že dobrá reklama má vliv při Vašem výběru?

24. Kde by měl být propagován kvalitní výrobek?

25. Které sociální sítě využíváte?

26. Sledujete influencery?

29. Kde nejčastěji své oblíbené influencery sledujete?

31. Pohlaví:

32. Věk:

33. Rodinný stav:

34. Nejvyšší dosažené vzdělání:

35. Pracovní poměr:

36. Příjmová skupina:

37. Bydliště:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sankova, K.Analýza chování spotřebitele při nákupu prosecca (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://72705.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.