Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza chování spotřebitele při nákupu prosecca
Analýza chování spotřebitele při nákupu prosecca
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolina Sankova |
---|---|
Šetření: | 08. 11. 2020 - 02. 12. 2020 |
Počet respondentů: | 69 |
Počet otázek (max/průměr): | 37 / 23 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:55 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete prosecco?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 57,97 % | 57,97 % |
ne | 29 | 42,03 % | 42,03 % |
2. Pokud prosecco nekupujete, z jakých důvodů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuť | 9 | 31,03 % | 13,04 % |
nepiji alkoholické nápoje | 6 | 20,69 % | 8,7 % |
nakupuje ho někdo jiný v rodině | 3 | 10,34 % | 4,35 % |
perlivost | 2 | 6,9 % | 2,9 % |
zdravotní důvody | 2 | 6,9 % | 2,9 % |
jiné | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
nemám důvod ho kupovat | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
nevím, co to je | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
jěště mě to nenapadlo, koupit si prosecco.... | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
cena | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
podporujimístní vinaře, ne dovozy ze zahraničí | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
Nepiju prosecco | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
3. Frekvence nákupu prosecca:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 2x ročně → otázka č. 4, 2x - 5x ročně → otázka č. 4, asi 1x měsíčně → otázka č. 4, několikrát měsíčně → otázka č. 4, asi 1x týdně → otázka č. 4, několikrát týdně → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2x - 5x ročně | 21 | 51,22 % | 30,43 % |
méně než 2x ročně | 7 | 17,07 % | 10,14 % |
několikrát měsíčně | 6 | 14,63 % | 8,7 % |
asi 1x měsíčně | 6 | 14,63 % | 8,7 % |
asi 1x týdně | 1 | 2,44 % | 1,45 % |
4. Místo nákupu prosecca:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
supermarket/hypermarket | 32 | 80 % | 46,38 % |
vinotéka | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
běžná samoobsluha | 11 | 27,5 % | 15,94 % |
internet | 5 | 12,5 % | 7,25 % |
restaurace, hospoda, vinárna | 2 | 5 % | 2,9 % |
přímo u výrobce | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
5. Jaké faktory Vás při nákupu prosecca ovlivňují?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 31 | 77,5 % | 44,93 % |
chuť | 25 | 62,5 % | 36,23 % |
kvalita | 20 | 50 % | 28,99 % |
doporučení | 17 | 42,5 % | 24,64 % |
dostupnost výrobku | 14 | 35 % | 20,29 % |
zvědavost | 9 | 22,5 % | 13,04 % |
reklama | 2 | 5 % | 2,9 % |
Zkušenosti z minula | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
6. Při jaké příležitosti prosecco pijete?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
S přáteli | 2 | 6,9 % | 2,9 % |
když mám chuť | 2 | 6,9 % | 2,9 % |
oslava | 2 | 6,9 % | 2,9 % |
Když na něj mám chuť | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
Při jakékoliv | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
Takové to domácí chlastání... | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
bez speciální příležitosti | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
v soukromí | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
oslavy narozenin, setkání s kamarády | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
Kdyz mam chut | 1 | 3,45 % | 1,45 % |
ostatní odpovědi | 16 | 55,17 % | 23,19 % |
7. Působí na Vás při nákupu aktuální módní trendy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 8, spíše ne → otázka č. 8, spíše ano → otázka č. 8, ano → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 15 | 37,5 % | 21,74 % |
ne | 15 | 37,5 % | 21,74 % |
spíše ano | 10 | 25 % | 14,49 % |
8. Ovlivní Váš konečný výběr doporučení od přátel?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 9, spíše ne → otázka č. 9, spíše ano → otázka č. 9, ano → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 21 | 52,5 % | 30,43 % |
ano | 11 | 27,5 % | 15,94 % |
spíše ne | 5 | 12,5 % | 7,25 % |
ne | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
9. Jste při výběru produktu loajální stále stejné značce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 10, spíše ne → otázka č. 10, spíše ano → otázka č. 10, ano → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 20 | 50 % | 28,99 % |
spíše ne | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
ne | 6 | 15 % | 8,7 % |
ano | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
10. Jak velký význam pro Vás má cena v poměru s kvalitou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žádný → otázka č. 11, malý → otázka č. 11, velký → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velký | 21 | 52,5 % | 30,43 % |
malý | 14 | 35 % | 20,29 % |
žádný | 5 | 12,5 % | 7,25 % |
11. Kupujete prosecco dle určité značky nebo dle ceny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [dle určité značky → otázka č. 12, dle ceny → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dle určité značky | 22 | 55 % | 31,88 % |
dle ceny | 18 | 45 % | 26,09 % |
12. Koupíte spíše levný a méně kvalitní výrobek, nebo si raději připlatíte za kvalitnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [spíše levnější → otázka č. 13, spíše kvalitnější → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše kvalitnější | 27 | 67,5 % | 39,13 % |
spíše levnější | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
13. Je pro Vás zásadní vlastností u výrobků kvalita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 14, spíše ne → otázka č. 14, spíše ano → otázka č. 14, ano → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 23 | 57,5 % | 33,33 % |
ano | 9 | 22,5 % | 13,04 % |
spíše ne | 7 | 17,5 % | 10,14 % |
ne | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
14. Preferujete tuzemské výrobky před zahraničními?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 15, spíše ne → otázka č. 15, spíše ano → otázka č. 15, ano → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 18 | 45 % | 26,09 % |
ne | 12 | 30 % | 17,39 % |
spíše ano | 9 | 22,5 % | 13,04 % |
ano | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
15. Sledujete při nákupu pověst dané značky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 16, spíše ne → otázka č. 16, spíše ano → otázka č. 16, ano → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 14 | 35 % | 20,29 % |
ne | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
spíše ano | 11 | 27,5 % | 15,94 % |
ano | 2 | 5 % | 2,9 % |
16. Má značka při Vašem výběru velký vliv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 17, spíše ne → otázka č. 17, spíše ano → otázka č. 17, ano → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 17 | 42,5 % | 24,64 % |
spíše ano | 14 | 35 % | 20,29 % |
ne | 8 | 20 % | 11,59 % |
ano | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
17. Vybíráte značku podle vlastní zkušenosti s danou značkou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 18, spíše ne → otázka č. 18, spíše ano → otázka č. 18, ano → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 22 | 55 % | 31,88 % |
ano | 11 | 27,5 % | 15,94 % |
spíše ne | 6 | 15 % | 8,7 % |
ne | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
18. Jak velký význam má pro Vás vzhled běžného spotřebního zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žádný → otázka č. 19, malý → otázka č. 19, velký → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
malý | 22 | 55 % | 31,88 % |
velký | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
žádný | 5 | 12,5 % | 7,25 % |
19. Při nákupu preferujete výrobky, kterými chcete zapadnout do většinového proudu, nebo výrobky, kterými se odlišíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [výrobky většinové povahy → otázka č. 20, výrobky kterými se odlišíte → otázka č. 20].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výrobky většinové povahy | 25 | 62,5 % | 36,23 % |
výrobky kterými se odlišíte | 15 | 37,5 % | 21,74 % |
20. Koupíte inovovaný nebo časem prověřený výrobek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [inovovaný → otázka č. 21, časem prověřený → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
časem prověřený | 34 | 85 % | 49,28 % |
inovovaný | 6 | 15 % | 8,7 % |
21. Koupíte si výrobek, pokud jej propaguje někdo významný o kterém sami máte dobré mínění?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 22, spíše ne → otázka č. 22, spíše ano → otázka č. 22, ano → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 15 | 37,5 % | 21,74 % |
ne | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
spíše ano | 12 | 30 % | 17,39 % |
22. Která reklama na Vás působí nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [v televizi → otázka č. 23, v tisku → otázka č. 23, v rádiu → otázka č. 23, na veřejnosti → otázka č. 23, v letákách → otázka č. 23, na internetu → otázka č. 23, influenceři → otázka č. 23, žádná → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádná | 16 | 40 % | 23,19 % |
na internetu | 15 | 37,5 % | 21,74 % |
influenceři | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
v televizi | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
v letákách | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
23. Myslíte si, že dobrá reklama má vliv při Vašem výběru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 24, spíše ne → otázka č. 24, spíše ano → otázka č. 24, ano → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
spíše ano | 13 | 32,5 % | 18,84 % |
ne | 11 | 27,5 % | 15,94 % |
ano | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
24. Kde by měl být propagován kvalitní výrobek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 23 | 57,5 % | 33,33 % |
na sociálních sítích | 15 | 37,5 % | 21,74 % |
v televizi | 14 | 35 % | 20,29 % |
nikde | 12 | 30 % | 17,39 % |
na veřejnosti | 7 | 17,5 % | 10,14 % |
pomocí letáků | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
v tisku | 2 | 5 % | 2,9 % |
v rádiu | 2 | 5 % | 2,9 % |
opravdu KVALITNÍ výrobek propagaci téměř nepotřebuje | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
nebo v místě prodeje - osobně | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
dobré dílo se chválí samo | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
Nesleduji co se doporucuje, koupim si proste co mi chutna | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
25. Které sociální sítě využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30 | 75 % | 43,48 % | |
YouTube | 28 | 70 % | 40,58 % |
25 | 62,5 % | 36,23 % | |
žádné | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
Tiktok | 3 | 7,5 % | 4,35 % |
3 | 7,5 % | 4,35 % | |
Žádnou | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
žádný | 1 | 2,5 % | 1,45 % |
26. Sledujete influencery?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 27, ne → otázka č. 31].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 26 | 65 % | 37,68 % |
ano | 14 | 35 % | 20,29 % |
27. Pokud sledujete influencery, jaké?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Biasiol, Hefnerová, Myslivcová, Daisy lee, Za normální holky atd | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
v | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Dominik Feri, Nikol Štíbrová, Denisa Sládková, supertrener.cz, Kovy, Lukáš Roubík | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Hráče PC her | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Většinou asijské z českých možná tak Kovyho a Bisasiol | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
obecně inteligentní, vzdělané, vyhýbám se influencerkám "matka na MD", fittnesskám a těm, které především vystavují prsa a zadky | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Biasiol, Sugar Denny, Třešničková, Shopaholic Nicol | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Surferi, snowboardaky | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Ondřej Vlček, FiziStyle | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
Nikol Čechová | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
ostatní odpovědi | 4 | 28,57 % | 5,8 % |
28. Jakou oblast u influencerů sledujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
móda | 8 | 57,14 % | 11,59 % |
cvičení/sport | 8 | 57,14 % | 11,59 % |
kosmetika | 7 | 50 % | 10,14 % |
zdravá strava | 6 | 42,86 % | 8,7 % |
cestování | 6 | 42,86 % | 8,7 % |
vaření | 4 | 28,57 % | 5,8 % |
počítačové hry | 2 | 14,29 % | 2,9 % |
zábava a informace o dění | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
čtení, knihy | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
zábava | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
technologie | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
29. Kde nejčastěji své oblíbené influencery sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
11 | 78,57 % | 15,94 % | |
YouTube | 3 | 21,43 % | 4,35 % |
3 | 21,43 % | 4,35 % | |
Twitch | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
blogy | 1 | 7,14 % | 1,45 % |
30. Pokud influencer doporučí nějaký výrobek, dáte na jeho doporučení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne → otázka č. 31, spíše ne → otázka č. 31, spíše ano → otázka č. 31, ano → otázka č. 31].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 7 | 50 % | 10,14 % |
spíše ano | 5 | 35,71 % | 7,25 % |
ne | 2 | 14,29 % | 2,9 % |
31. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [muž → otázka č. 32, žena → otázka č. 32].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 46 | 66,67 % | 66,67 % |
muž | 23 | 33,33 % | 33,33 % |
32. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 19 → otázka č. 33, 20 - 24 → otázka č. 33, 25 - 29 → otázka č. 33, 30 - 40 → otázka č. 33, 41 - 55 → otázka č. 33, 56 - 69 → otázka č. 33, 70 a více → otázka č. 33].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 24 | 20 | 28,99 % | 28,99 % |
25 - 29 | 15 | 21,74 % | 21,74 % |
41 - 55 | 14 | 20,29 % | 20,29 % |
30 - 40 | 12 | 17,39 % | 17,39 % |
15 - 19 | 7 | 10,14 % | 10,14 % |
70 a více | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
33. Rodinný stav:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [svobodný/svobodná → otázka č. 34, ženatý/vdaná → otázka č. 34].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
svobodný/svobodná | 50 | 72,46 % | 72,46 % |
ženatý/vdaná | 19 | 27,54 % | 27,54 % |
34. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → otázka č. 35, středoškolské bez maturity → otázka č. 35, středoškolské s maturitou → otázka č. 35, vysokoškolské → otázka č. 35].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 33 | 47,83 % | 47,83 % |
středoškolské s maturitou | 28 | 40,58 % | 40,58 % |
středoškolské bez maturity | 5 | 7,25 % | 7,25 % |
základní | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
35. Pracovní poměr:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [student/ka → otázka č. 36, zaměstnanec/zaměstnankyně → otázka č. 36, podnikatel/ka → otázka č. 36, důchodce/důchodkyně → otázka č. 36, nezaměstnaný/nezaměstnaná → otázka č. 36, žena na MD → otázka č. 36].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaměstnanec/zaměstnankyně | 30 | 43,48 % | 43,48 % |
student/ka | 24 | 34,78 % | 34,78 % |
podnikatel/ka | 9 | 13,04 % | 13,04 % |
žena na MD | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
nezaměstnaný/nezaměstnaná | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
důchodce/důchodkyně | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
36. Příjmová skupina:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 10 000 Kč → otázka č. 37, 10 001 - 15 000 Kč → otázka č. 37, 15 001 - 22 000 Kč → otázka č. 37, 22 001 - 30 000 Kč → otázka č. 37, 30 001 - 50 000 Kč → otázka č. 37, 50 001 - 80 000 Kč → otázka č. 37, více než 80 000 Kč → otázka č. 37].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 10 000 Kč | 24 | 34,78 % | 34,78 % |
30 001 - 50 000 Kč | 12 | 17,39 % | 17,39 % |
50 001 - 80 000 Kč | 10 | 14,49 % | 14,49 % |
22 001 - 30 000 Kč | 10 | 14,49 % | 14,49 % |
15 001 - 22 000 Kč | 8 | 11,59 % | 11,59 % |
10 001 - 15 000 Kč | 4 | 5,8 % | 5,8 % |
více než 80 000 Kč | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
37. Bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Hlavní město Praha → konec dotazníku, Jihočeský kraj → konec dotazníku, Jihomoravský kraj → konec dotazníku, Karlovarský kraj → konec dotazníku, Kraj Vysočina → konec dotazníku, Královehradecký kraj → konec dotazníku, Liberecký kraj → konec dotazníku, Moravskoslezský kraj → konec dotazníku, Olomoucký kraj → konec dotazníku, Pardubický kraj → konec dotazníku, Plzeňský kraj → konec dotazníku, Středočeský kraj → konec dotazníku, Ústecký kraj → konec dotazníku, Zlínský kraj → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 27 | 39,13 % | 39,13 % |
Středočeský kraj | 8 | 11,59 % | 11,59 % |
Plzeňský kraj | 7 | 10,14 % | 10,14 % |
Jihomoravský kraj | 5 | 7,25 % | 7,25 % |
Liberecký kraj | 4 | 5,8 % | 5,8 % |
Olomoucký kraj | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
Moravskoslezský kraj | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
Jihočeský kraj | 3 | 4,35 % | 4,35 % |
Kraj Vysočina | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
Karlovarský kraj | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
Pardubický kraj | 2 | 2,9 % | 2,9 % |
Zlínský kraj | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
Ústecký kraj | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
Královehradecký kraj | 1 | 1,45 % | 1,45 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.