Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > YouTube

YouTube

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Blažková
Šetření:18. 01. 2021 - 30. 01. 2021
Počet respondentů:426
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.82
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

Jsem studentka 3. ročníku bakalářského studia, oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který zkoumá využití sítě YouTube respondenty. Dotazník je zcela anonymní a výsledky budou použity jako podklady pro mou bakalářskou práci.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete síť YouTube?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano42299,06 %99,06 %  
Ne40,94 %0,94 %  

Graf

2. Kolik hodin týdně věnujete sledování videí na YouTube?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 a více hodin týdně14734,83 %34,51 %  
1 až 2 hodiny týdně9121,56 %21,36 %  
2 až 3 hodiny týdně6916,35 %16,2 %  
Půl hodiny až hodinu týdně6816,11 %15,96 %  
Méně než půl hodiny týdně4711,14 %11,03 %  

Graf

3. V jaké části dne sledujete videa nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer25460,19 %59,62 %  
Odpoledne12228,91 %28,64 %  
Dopoledne286,64 %6,57 %  
Ráno184,27 %4,23 %  

Graf

4. Kde nejčastěji YouTube sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Počítač/notebook20047,39 %46,95 %  
Telefon18042,65 %42,25 %  
Televize307,11 %7,04 %  
Tablet112,61 %2,58 %  
notebook a telefon10,24 %0,23 %  

Graf

5. Jaký obsah ve videích nejčastěji vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hudba18744,31 %43,9 %  
Návody a vzdělávací videa5112,09 %11,97 %  
Vlogy4610,9 %10,8 %  
Gameplay286,64 %6,57 %  
Vtipná videa a pranky225,21 %5,16 %  
Filmy184,27 %4,23 %  
Sport174,03 %3,99 %  
Haul40,95 %0,94 %  
Livestreaming30,71 %0,7 %  
Dokumenty30,71 %0,7 %  
Unboxing30,71 %0,7 %  
Podcasty20,47 %0,47 %  
ASMR20,47 %0,47 %  
Různě20,47 %0,47 %  
Dashcam20,47 %0,47 %  
Cvičebni videa 10,24 %0,23 %  
povídací videa, make up10,24 %0,23 %  
Rozhovory - Jan Kraus, Honza Dědek, U kulatého stolu,...10,24 %0,23 %  
Hudba, Fun, momenty, gify se zvukem, básně10,24 %0,23 %  
Videa o krimi případech/záhadách10,24 %0,23 %  
reakce, videa o jídle, vtipná videa10,24 %0,23 %  
Booktube, minimalizmus, ekologia, gaming a reakcie..10,24 %0,23 %  
seriály10,24 %0,23 %  
Dětské pořady10,24 %0,23 %  
Rybaření10,24 %0,23 %  
Hudba a vlohy10,24 %0,23 %  
Cestopisy; komediální skeče, ale ne pranky10,24 %0,23 %  
Seriál10,24 %0,23 %  
hudba, unboxing, haul, vlogy, filmy, 10,24 %0,23 %  
Polovnictvo10,24 %0,23 %  
Různá kecací, názorová videa, Rady a tipy 10,24 %0,23 %  
videa různého druhu a hudbu10,24 %0,23 %  
Rozhovory10,24 %0,23 %  
Makeup tutoriály a recenze jak makeupu, tak elektroniky či jiných produktů10,24 %0,23 %  
Dokumentární obsah10,24 %0,23 %  
cestopisy10,24 %0,23 %  
Politická satira10,24 %0,23 %  
Krátké filmy10,24 %0,23 %  
whisky recenze10,24 %0,23 %  
mix všeho10,24 %0,23 %  
dokumenty, vzdělávání10,24 %0,23 %  
Na co mám chuť10,24 %0,23 %  
creepypasty, krimi příběhy10,24 %0,23 %  
hudba, dokumenty10,24 %0,23 %  
Technologie, auta10,24 %0,23 %  
Commentary10,24 %0,23 %  
Jak kdy10,24 %0,23 %  

Graf

6. Z jakého důvodu videa sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro zábavu19546,21 %45,77 %  
Kvůli odpočinku14634,6 %34,27 %  
Pro inspiraci409,48 %9,39 %  
JIné214,98 %4,93 %  
Kvůli vzdělání204,74 %4,69 %  

Graf

7. Jakým způsobem YouTube využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pasivně (videa pouze sleduji bez dalších reakcí na ně)37588,86 %88,03 %  
Aktivně (sdílím, hodnotím a komentuji shlédnutá videa)4711,14 %11,03 %  

Graf

8. Narazil/a jste někdy na YouTube video na jiné sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, na Facebooku27464,93 %64,32 %  
Ne, nenarazil/a jsem7217,06 %16,9 %  
Ano, na Instagramu5112,09 %11,97 %  
Twitter40,95 %0,94 %  
Reddit20,47 %0,47 %  
Facebook,Instagram10,24 %0,23 %  
LinkedIn10,24 %0,23 %  
Coub, Reddit, Twitter10,24 %0,23 %  
Discord10,24 %0,23 %  
co já vím kde10,24 %0,23 %  
v zmysle zdieľania prevažne na Instagrame, kde svoje videá zdieľajú tvorcovia. Vyslovene na konkrétne video, že by som si ho pozrela na inej platforme, som nenarazila.10,24 %0,23 %  
nevím10,24 %0,23 %  
nevzpomenu si, ale někde jsem to viděl10,24 %0,23 %  
tiktok10,24 %0,23 %  
tik tok10,24 %0,23 %  
twich10,24 %0,23 %  
cože10,24 %0,23 %  
Ano, na všech10,24 %0,23 %  
Fb, vk.com, insta10,24 %0,23 %  
discordu10,24 %0,23 %  
Facebooku, Slacku10,24 %0,23 %  
Redditu10,24 %0,23 %  
ano, ale neřeknu, abych nebyl nálepkován rusofilem10,24 %0,23 %  
Facebook, Instagram10,24 %0,23 %  

Graf

9. Sledujete videa až do jejich konce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou32176,07 %75,35 %  
Někdy7317,3 %17,14 %  
Vždy276,4 %6,34 %  
Nikdy10,24 %0,23 %  

Graf

10. Využíváte doplňky pro blokování reklam mezi videi (např. AdBlock)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne23756,16 %55,63 %  
Ano15737,2 %36,85 %  
Nevím/nemůžu286,64 %6,57 %  

Graf

11. Vnímáte reklamní sdělení mezi videi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24758,53 %57,98 %  
Ano14634,6 %34,27 %  
Nevím296,87 %6,81 %  

Graf

12. Dokážete si vybavit nějakou firmu, která má na YouTube svůj kanál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne32677,25 %76,53 %  
Alza40,95 %0,94 %  
Lidl30,71 %0,7 %  
Maybelline20,47 %0,47 %  
Dedoles20,47 %0,47 %  
McDonald's20,47 %0,47 %  
Samsung20,47 %0,47 %  
Kytary.cz20,47 %0,47 %  
Škoda Auto20,47 %0,47 %  
Škoda20,47 %0,47 %  
Zoot, About You, Fanta atď10,24 %0,23 %  
Wish10,24 %0,23 %  
Dedoles? 10,24 %0,23 %  
Victoria Secret10,24 %0,23 %  
Florbal.com10,24 %0,23 %  
Mercedes-Benz10,24 %0,23 %  
Mobilnet10,24 %0,23 %  
essence (kosmetika, název kanálu essence pink & proud DE)10,24 %0,23 %  
Radegast10,24 %0,23 %  
Asus10,24 %0,23 %  
Alza, czc.cz, DeLonghi, Apple, 10,24 %0,23 %  
Coca Cola10,24 %0,23 %  
Bramac, Isover, Husqarna atd..10,24 %0,23 %  
Dante záclony10,24 %0,23 %  
Rimmel London10,24 %0,23 %  
Siemes 10,24 %0,23 %  
Tesla10,24 %0,23 %  
Nivea10,24 %0,23 %  
Divadlo mir-tri tygri10,24 %0,23 %  
DRFG10,24 %0,23 %  
Sideman10,24 %0,23 %  
Microsoft.10,24 %0,23 %  
firmy velké auditorské čtyřky10,24 %0,23 %  
T mobile10,24 %0,23 %  
Heureka, Alza10,24 %0,23 %  
TSK Opava10,24 %0,23 %  
Fitness00710,24 %0,23 %  
Nike10,24 %0,23 %  
např. Škoda 10,24 %0,23 %  
nechci vyplnit10,24 %0,23 %  
the camper10,24 %0,23 %  
nakasi10,24 %0,23 %  
Old Spise10,24 %0,23 %  
Blizard10,24 %0,23 %  
Anna Sulc10,24 %0,23 %  
Megdonald10,24 %0,23 %  
Gejmr10,24 %0,23 %  
Marek Ztracený :)10,24 %0,23 %  
Olymptoy10,24 %0,23 %  
Tesla Apple Samsung10,24 %0,23 %  
každá větší firma, T-mobile, Always, Marks&Spencer10,24 %0,23 %  
Něco s jídlem pro děti 10,24 %0,23 %  
Hot Wings10,24 %0,23 %  
Adidas 10,24 %0,23 %  
Banka10,24 %0,23 %  
Apple, samsung, dědolez, mall.cz, Alza10,24 %0,23 %  
Škoda Auto a.s.10,24 %0,23 %  
CZC10,24 %0,23 %  
Mall, maybelline10,24 %0,23 %  
Heureka10,24 %0,23 %  
ytong10,24 %0,23 %  
Zalando, Kytary.cz, Alza.cz, Czc.cz je jich mraky :-D10,24 %0,23 %  
Slavia Praha10,24 %0,23 %  
British Airways10,24 %0,23 %  
whisky.com10,24 %0,23 %  
Rob rants, Abba and preach, Chritiana lifestyle influencer10,24 %0,23 %  
Kofola10,24 %0,23 %  
Orsay10,24 %0,23 %  
Respilon10,24 %0,23 %  
Ahinsa shoes10,24 %0,23 %  
Milka 10,24 %0,23 %  
ifixit10,24 %0,23 %  
Anavy10,24 %0,23 %  
Zoot10,24 %0,23 %  
Značky Morava, Mercedes Benz, Apple...10,24 %0,23 %  
Tchibo10,24 %0,23 %  
Buzzfeed10,24 %0,23 %  
Dermacol10,24 %0,23 %  
LENOVO10,24 %0,23 %  
Apple10,24 %0,23 %  
Milion+10,24 %0,23 %  
RIDGID tools10,24 %0,23 %  
Alza, 10,24 %0,23 %  
Bob the Canadian, Sigruncom 10,24 %0,23 %  
Růžový slon10,24 %0,23 %  

Graf

13. Sledujete na YouTube nějakou firmu? Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne39192,65 %91,78 %  
Husqarna20,47 %0,47 %  
Lidl10,24 %0,23 %  
Mercedes-Benz10,24 %0,23 %  
Milion plus10,24 %0,23 %  
VertiFlex10,24 %0,23 %  
Dante záclony10,24 %0,23 %  
Currys10,24 %0,23 %  
KPMG10,24 %0,23 %  
Heureka, Alza10,24 %0,23 %  
nechci vyplnit10,24 %0,23 %  
Maybelline 10,24 %0,23 %  
kristy.m.ranch10,24 %0,23 %  
atlet10,24 %0,23 %  
Anna Sulc10,24 %0,23 %  
Gejmr10,24 %0,23 %  
Marek Ztracený10,24 %0,23 %  
škoda auto10,24 %0,23 %  
Warner Bros. Pictures, BLACKBIRD production, BBC10,24 %0,23 %  
Slavia Praha, Manchester United10,24 %0,23 %  
whisky.com10,24 %0,23 %  
Mc´Donald10,24 %0,23 %  
Škoda Česká republika10,24 %0,23 %  
Orsay10,24 %0,23 %  
ifixit10,24 %0,23 %  
Anavy, plus spoustu lidí co jsou OSVČ a mají kanál ke svému podnikání (většinou umělci, kouči, a různí další)10,24 %0,23 %  
LinusTechTips (Kanada)10,24 %0,23 %  
A cup of style10,24 %0,23 %  
ČEZ10,24 %0,23 %  
Buzzfeed10,24 %0,23 %  
Milion+10,24 %0,23 %  

Graf

14. Využíváte síť YouTube pro sebevzdělávání/rady v následujících oblastech?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

15. Víte o tom, že tyto společnosti mají YouTube kanál?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

16. Vzbudilo ve Vás někdy video zájem o vyhledávání dalších informací o produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne30371,8 %71,13 %  
Kosmetika 51,18 %1,17 %  
Oblečeni 40,95 %0,94 %  
Menstruační kalíšek20,47 %0,47 %  
mobil20,47 %0,47 %  
Fitness doplňky20,47 %0,47 %  
Kosmetický produkt20,47 %0,47 %  
Nevím už20,47 %0,47 %  
mobilní telefon 20,47 %0,47 %  
Kosmetické produkty20,47 %0,47 %  
kosmetika The Ordinary10,24 %0,23 %  
Foreo10,24 %0,23 %  
Ntb10,24 %0,23 %  
Telefon, auto10,24 %0,23 %  
Spotřebiče10,24 %0,23 %  
Obecně elektronika, automobil10,24 %0,23 %  
Vesmír10,24 %0,23 %  
Smartphone10,24 %0,23 %  
Mobilní aplikace 10,24 %0,23 %  
HBO10,24 %0,23 %  
Elektronika,10,24 %0,23 %  
elektronika, móda, jídlo, nábytek10,24 %0,23 %  
Převážně kosmetika a oblečení. 10,24 %0,23 %  
Mikina, kterou měl na sobě interpret ve videoklipu10,24 %0,23 %  
Kosmetika, skincare produkty10,24 %0,23 %  
stavební materiál10,24 %0,23 %  
Kosmetika, oblečení10,24 %0,23 %  
Například Fitness doplňky stravy10,24 %0,23 %  
Kondicionér na vlasy10,24 %0,23 %  
Kondomy durex10,24 %0,23 %  
Panzerglass10,24 %0,23 %  
šampony a kosmetika10,24 %0,23 %  
Gameplayové video o konkrétní hře10,24 %0,23 %  
Kosmetika, oblečení - nelze říct konkrétně10,24 %0,23 %  
Dluhopis10,24 %0,23 %  
nějaké chytré hodinky10,24 %0,23 %  
knihy10,24 %0,23 %  
už si nevzpomínám na přesný název - šlo o nějakou aplikaci na studium cizích jazyků10,24 %0,23 %  
hudba10,24 %0,23 %  
Elektronika, oblečení a další...10,24 %0,23 %  
Kozmetika10,24 %0,23 %  
Už nevím, ale někdy určitě. 10,24 %0,23 %  
Už si nepamatuju 10,24 %0,23 %  
kosmetika / knihy / aplikace10,24 %0,23 %  
Technologie10,24 %0,23 %  
Dekoratívna kozmetika10,24 %0,23 %  
Ekologická kozmetika, napr. tuhé šampóny10,24 %0,23 %  
Tmely na auto10,24 %0,23 %  
Bissel Crosswawe10,24 %0,23 %  
univerzální klíč10,24 %0,23 %  
Vitamínové doplňky10,24 %0,23 %  
Merch10,24 %0,23 %  
Montážní navody10,24 %0,23 %  
Cvičební pomůcky. 10,24 %0,23 %  
Boilies10,24 %0,23 %  
O pleťové masky10,24 %0,23 %  
elektronika10,24 %0,23 %  
Skillshare10,24 %0,23 %  
Jednalo se o produkt, který jsem záměrně vyhledával.10,24 %0,23 %  
koloběžka10,24 %0,23 %  
maska na oblicej10,24 %0,23 %  
pc10,24 %0,23 %  
makeup10,24 %0,23 %  
traplife streetwear značka10,24 %0,23 %  
většinou jídlo10,24 %0,23 %  
Potravinové doplňky 10,24 %0,23 %  
nepamatuji - ale nebylo to video nabízející produkty10,24 %0,23 %  
Kozmetický produkt10,24 %0,23 %  
pesar10,24 %0,23 %  
Teď si honem nevzpomenu10,24 %0,23 %  
Billa odměny za nákup10,24 %0,23 %  
Většinou když si něco kupuji, tak sleduji různé recenze a pak dohledávám další informace10,24 %0,23 %  
Philips Steam & Go10,24 %0,23 %  
LED svítilny, grafické karty, zbraně, klávesnice, monitory, tablety, solární panely... 10,24 %0,23 %  
Elektronika na vlasy (kulmofén) 10,24 %0,23 %  
Fotoaparát 10,24 %0,23 %  
roboti na úklid - vysavač, vytírač, čistič oken10,24 %0,23 %  
Notebook10,24 %0,23 %  
Bezpečnostní prvek do auta10,24 %0,23 %  
Kosmetika, elektronika10,24 %0,23 %  
4ocean10,24 %0,23 %  
Sluchátka10,24 %0,23 %  
whisky10,24 %0,23 %  
grafika msi10,24 %0,23 %  
těch bylo...10,24 %0,23 %  
většinou filmy10,24 %0,23 %  
historie.cz, dokumenty z produkce ČT apod.10,24 %0,23 %  
nevím10,24 %0,23 %  
Boty10,24 %0,23 %  
nvm10,24 %0,23 %  
sluchátka, AI10,24 %0,23 %  
Peřinky pro mimčo na kennyshop.cz10,24 %0,23 %  
kniha10,24 %0,23 %  
Už si to nepamatuji, ale stává se mi to celkem často10,24 %0,23 %  
Sonický kartáček10,24 %0,23 %  
Pokud je video zpracováno kvalitně a poskytne mi dostatek informací které naplní mou touhu po dané věci. 10,24 %0,23 %  
Knihobot, prodej knih antikvariát10,24 %0,23 %  
Makeup značky10,24 %0,23 %  
Merch, móda, make up10,24 %0,23 %  
Naposledy vodovodní baterie10,24 %0,23 %  
o nějakou kosmetiku10,24 %0,23 %  
Vivolife protein10,24 %0,23 %  
kosmetika různých značek 10,24 %0,23 %  
auto10,24 %0,23 %  
Nevzpomínám si10,24 %0,23 %  
pečení zákusků a vánočního pečiva10,24 %0,23 %  

Graf

17. Zakoupil/a jste si někdy produkt, který jste viděl/a ve videu na YouTube?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne23355,21 %54,69 %  
Ano11827,96 %27,7 %  
Nevím7116,82 %16,67 %  

Graf

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou19947,16 %46,71 %  
Vysokoškolské13331,52 %31,22 %  
Základní nebo žádné5112,09 %11,97 %  
Vyšší odborné235,45 %5,4 %  
Středoškolské s výučním listem163,79 %3,76 %  

Graf

19. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena28868,25 %67,61 %  
Muž13431,75 %31,46 %  

Graf

20. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-24 let23054,5 %53,99 %  
25-34 let10424,64 %24,41 %  
35-44 let286,64 %6,57 %  
45-54 let266,16 %6,1 %  
Méně než 15 let255,92 %5,87 %  
55 let a více92,13 %2,11 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Z jakého důvodu videa sledujete?

  • odpověď Pro zábavu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipná videa a pranky na otázku 5. Jaký obsah ve videích nejčastěji vyhledáváte?

10. Využíváte doplňky pro blokování reklam mezi videi (např. AdBlock)?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tablet na otázku 4. Kde nejčastěji YouTube sledujete?

11. Vnímáte reklamní sdělení mezi videi?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tablet na otázku 4. Kde nejčastěji YouTube sledujete?

14. Využíváte síť YouTube pro sebevzdělávání/rady v následujících oblastech?

  • odpověď Vaření=Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lidl=Vím a sleduji na otázku 15. Víte o tom, že tyto společnosti mají YouTube kanál?

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Základní nebo žádné:
    • 8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 15 let na otázku 20. Jaký je váš věk?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete síť YouTube?

2. Kolik hodin týdně věnujete sledování videí na YouTube?

3. V jaké části dne sledujete videa nejčastěji?

4. Kde nejčastěji YouTube sledujete?

5. Jaký obsah ve videích nejčastěji vyhledáváte?

6. Z jakého důvodu videa sledujete?

7. Jakým způsobem YouTube využíváte?

8. Narazil/a jste někdy na YouTube video na jiné sociální síti?

9. Sledujete videa až do jejich konce?

10. Využíváte doplňky pro blokování reklam mezi videi (např. AdBlock)?

11. Vnímáte reklamní sdělení mezi videi?

12. Dokážete si vybavit nějakou firmu, která má na YouTube svůj kanál?

13. Sledujete na YouTube nějakou firmu? Pokud ano, jakou?

14. Využíváte síť YouTube pro sebevzdělávání/rady v následujících oblastech?

15. Víte o tom, že tyto společnosti mají YouTube kanál?

16. Vzbudilo ve Vás někdy video zájem o vyhledávání dalších informací o produktu?

17. Zakoupil/a jste si někdy produkt, který jste viděl/a ve videu na YouTube?

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaké je vaše pohlaví?

20. Jaký je váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete síť YouTube?

2. Kolik hodin týdně věnujete sledování videí na YouTube?

3. V jaké části dne sledujete videa nejčastěji?

4. Kde nejčastěji YouTube sledujete?

5. Jaký obsah ve videích nejčastěji vyhledáváte?

6. Z jakého důvodu videa sledujete?

7. Jakým způsobem YouTube využíváte?

8. Narazil/a jste někdy na YouTube video na jiné sociální síti?

9. Sledujete videa až do jejich konce?

10. Využíváte doplňky pro blokování reklam mezi videi (např. AdBlock)?

11. Vnímáte reklamní sdělení mezi videi?

12. Dokážete si vybavit nějakou firmu, která má na YouTube svůj kanál?

13. Sledujete na YouTube nějakou firmu? Pokud ano, jakou?

14. Využíváte síť YouTube pro sebevzdělávání/rady v následujících oblastech?

15. Víte o tom, že tyto společnosti mají YouTube kanál?

16. Vzbudilo ve Vás někdy video zájem o vyhledávání dalších informací o produktu?

17. Zakoupil/a jste si někdy produkt, který jste viděl/a ve videu na YouTube?

18. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaké je vaše pohlaví?

20. Jaký je váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Blažková, D.YouTube (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://73290.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.