Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace firmy Fejsbuk, s. r. o. - Radegastovna F-M

Marketingová komunikace firmy Fejsbuk, s. r. o. - Radegastovna F-M

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Kachyňová
Šetření:03. 05. 2021 - 26. 05. 2021
Počet respondentů:207
Počet otázek (max/průměr):40 / 16.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti/respondentky,

jsem studentka Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné a chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který mi poslouží jako podklad k psaní mé bakalářské práce na téma Marketingová komunikace firmy Fejsbuk s.r.o. (Radegastovna F-M). Moc děkuji za spolupráci a za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte firmu Fejsbuk s. r. o. (Radegastovna/Tankovna F-M)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 2, Ne.otázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.12660,87 %60,87 %  
Ne.8139,13 %39,13 %  

Graf

2. Odkud?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátelé a známí.9776,98 %46,86 %  
sociální sítě.3527,78 %16,91 %  
webové stránky.64,76 %2,9 %  
letáky.64,76 %2,9 %  
Bydlím kousek21,59 %0,97 %  
Osobní zkušenost (blízké bydliště provozovny)10,79 %0,48 %  
Viděla jsem Radegastovnu na náměstí v Ostravě ale nevěděla jsem, že je to firma Fejsbuk. 10,79 %0,48 %  
Chodím tam občas.. a bydlím naproti. 10,79 %0,48 %  
Bydlím blízko, tak jsem tam zkusila zajít 10,79 %0,48 %  
Bydlím v okolí 10,79 %0,48 %  
Žiju v tom městě 10,79 %0,48 %  

Graf

3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1x za měsíc.otázka č. 4, 2x-3x za měsíc.otázka č. 4, 3x-4x za měsíc.otázka č. 4, 5x za měsíc a častěji.otázka č. 4, prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji.otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc.4938,89 %23,67 %  
prodejnu znám, ale nenavštívil/a jsem ji.3426,98 %16,43 %  
2x-3x za měsíc.3426,98 %16,43 %  
3x-4x za měsíc.53,97 %2,42 %  
5x za měsíc a častěji.43,17 %1,93 %  

Graf

4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi spokojen.otázka č. 6, spokojen.otázka č. 6, nespokojen.otázka č. 5, absolutně nespokojen.otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen.5356,99 %25,6 %  
velmi spokojen.3234,41 %15,46 %  
nespokojen.88,6 %3,86 %  

Graf

5. Napiště prosím důvod, přoč jste nespokojen/absolutně nespokojen

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepříjemní222,22 %0,97 %  
Nepříjemná obsluha 222,22 %0,97 %  
Neprijemny pohled, jakoby clovek otravoval, znechuceni svou praci... :-/111,11 %0,48 %  
Nepříjemná obsluha, jak kdybych otravovala111,11 %0,48 %  
Nepříjemný personál 111,11 %0,48 %  
Jedná ta paní může být milejší 111,11 %0,48 %  
Neochotni 111,11 %0,48 %  

Graf

6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [velmi spokojen.otázka č. 8, spokojen.otázka č. 8, nespokojen.otázka č. 7, absolutně nespokojen.otázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen.5356,99 %25,6 %  
velmi spokojen.3032,26 %14,49 %  
nespokojen.1010,75 %4,83 %  

Graf

7. Napište prosím důvod,proč jste nespokojen / absolutně nespokojen

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevrle odpovedi...110 %0,48 %  
Jak kdybych otravovala110 %0,48 %  
Otrávení, že musí komunikovat110 %0,48 %  
Protivná komunikace 110 %0,48 %  
Nepříjemní110 %0,48 %  
Nepříjemná komunikace 110 %0,48 %  
Nepříjemná komunikace110 %0,48 %  
Pani může být milejší 110 %0,48 %  
Jedná ta paní může být milejší 110 %0,48 %  
Špatná komunikace110 %0,48 %  

Graf

8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 9, Ne.otázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.7055,56 %33,82 %  
Ano.5644,44 %27,05 %  

Graf

9. Kde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet.4275 %20,29 %  
plakáty.2137,5 %10,14 %  
rádio.610,71 %2,9 %  
Na hokeji23,57 %0,97 %  
zápasy HC F-M11,79 %0,48 %  
letáky.11,79 %0,48 %  
televize.11,79 %0,48 %  

Graf

10. Líbila se Vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 12, Ne.otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.5496,43 %26,09 %  
Ne.23,57 %0,97 %  

Graf

11. Uveďte, proč ne.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obyčejná 150 %0,48 %  
Uvítal bych zajímavější obsah150 %0,48 %  

Graf

12. Sledujete webové stránky firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 13, Ne.otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.7861,9 %37,68 %  
Ano.4838,1 %23,19 %  

Graf

13. Jsou tyto stránky přehledné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 14, Ne.otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.4998 %23,67 %  
Ne.12 %0,48 %  

Graf

14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 16, Ne .otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.4998 %23,67 %  
Ne .12 %0,48 %  

Graf

15. Napište, prosím, které informace tam chybí.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fdksafjdsoeiru150 %0,48 %  
Přehled provozu tankovny 150 %0,48 %  

Graf

16. Sledujete facebook firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 17, Ne.otázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.7055,56 %33,82 %  
Ano.5644,44 %27,05 %  

Graf

17. Je jejich facebook přehledný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 18, Ne.otázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.57100 %27,54 %  

Graf

18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 20, Ne.otázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.57100 %27,54 %  

Graf

19. Napište, prosím, které informace tam chybí.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

20. Sledujete instagram firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 21, Ne.otázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.10684,13 %51,21 %  
Ano.2015,87 %9,66 %  

Graf

21. Je jejich instagram přehledný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 22, Ne.otázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.2090,91 %9,66 %  
Ne.29,09 %0,97 %  

Graf

22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 24, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.1995 %9,18 %  
Ne15 %0,48 %  

Graf

23. Napište, prosím, které informace tam chybí.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přehled provozu tankovny 1100 %0,48 %  

Graf

24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 25, Nevím, nesleduji na sociálních sítích.otázka č. 26, Ne.otázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.8567,46 %41,06 %  
Nevím, nesleduji na sociálních sítích.3527,78 %16,91 %  
Ano.64,76 %2,9 %  

Graf

25. Jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Twitter583,33 %2,42 %  
Tiktok116,67 %0,48 %  

Graf

26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7458,73 %35,75 %  
Ano.4737,3 %22,71 %  
Nevím.32,38 %1,45 %  
Ne.21,59 %0,97 %  

Graf

27. Organizuje firma společenské akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 28, Nevím.otázka č. 29, Ne.otázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím.10283,61 %49,28 %  
Ano.1713,93 %8,21 %  
Ne.32,46 %1,45 %  

Graf

28. Jaké konkrétně?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oslava1052,63 %4,83 %  
Oslavy736,84 %3,38 %  
Oslavu 15,26 %0,48 %  
P15,26 %0,48 %  

Graf

29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 30, Nevím.otázka č. 32, Ne.otázka č. 32].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím.7559,52 %36,23 %  
Ano.4434,92 %21,26 %  
Ne.32,38 %1,45 %  
Ano21,59 %0,97 %  
Nevím21,59 %0,97 %  

Graf

30. Napište, prosím, co přesně nabízí.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzorek zdarma817,39 %3,86 %  
1+1 pivo715,22 %3,38 %  
1+1 pivo613,04 %2,9 %  
pivo 1+1510,87 %2,42 %  
Pivo k jídlu zdarma510,87 %2,42 %  
Vouchery24,35 %0,97 %  
Kupón 24,35 %0,97 %  
Kupóny24,35 %0,97 %  
Marketing12,17 %0,48 %  
Ochutnávku12,17 %0,48 %  
ostatní odpovědi Nápoj zdarma
Vzorky zdarma
Slevové kupóny
Pivo zdarma k jídlu
Voušry
Voučry
Vzorek zdarma, nápoj k jídlu zdarma
715,22 %3,38 % 

Graf

31. Využíváte tyto výhody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4495,65 %21,26 %  
Ne24,35 %0,97 %  

Graf

32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 34, Nevím, dosud jsem nenavštívil/aotázka č. 34, Neotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.9172,22 %43,96 %  
Nevím, dosud jsem nenavštívil/a2923,02 %14,01 %  
Ne53,97 %2,42 %  
Ne.10,79 %0,48 %  

Graf

33. Jaký je hlavní důvod?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepříjemná obsluha 342,86 %1,45 %  
Nebyla jsem tam114,29 %0,48 %  
nevím114,29 %0,48 %  
Neprijemnost personalu114,29 %0,48 %  
Kvůli personálu 114,29 %0,48 %  

Graf

34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 35, Nevím, dosud jsem nenavštívil/aotázka č. 36, Ne.otázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.6652,38 %31,88 %  
Ne.3628,57 %17,39 %  
Nevím, dosud jsem nenavštívil/a2419,05 %11,59 %  

Graf

35. Jaká odměna by to měla být?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cokoli2131,82 %10,14 %  
Nápoj zdarma 57,58 %2,42 %  
Sleva 46,06 %1,93 %  
Pivo zdarma34,55 %1,45 %  
Něco zdarma34,55 %1,45 %  
Jakákoliv 11,52 %0,48 %  
polívku zdarma :D 11,52 %0,48 %  
Já odměnu nepotřebují. Pokud budou dobře fungovat, doporučím.11,52 %0,48 %  
Doporučím i bez odměny 11,52 %0,48 %  
Pivo11,52 %0,48 %  
ostatní odpovědi Nápoj zdarma
Voucher
Kupon/sleva
Kupón, sleva, něco zdarma
Kupón, Sleva
Kupón sleva
Nepotřebuji, když bude restaurace dobrá :)
Cokolo
Slevový kupón a podobně
Něco zdarma nebo sleva
Nemusí být odměna
Jídlo zdarma
Kupon na pivo s občerstvením
Pivko zdarma
Doporučím jen tak
Pivo zadarmo
Slevový kupón
Klidně voušr
Oběd zdarma
Nepotřebuji odměnu
Klidně bez odmeny
Nemusí být odměna
Nemusí být odměna
Odměnu nepotřebují a kdyby měla být tak např nápoj zdarma
Cokoliv
2537,88 %12,08 % 

Graf

36. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA.11656,04 %56,04 %  
MUŽ.9143,96 %43,96 %  

Graf

37. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 29.8842,51 %42,51 %  
30 až 39.6229,95 %29,95 %  
40 až 49.3114,98 %14,98 %  
50 až 59.157,25 %7,25 %  
60 a více.62,9 %2,9 %  
Do 18.52,42 %2,42 %  

Graf

38. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Okres Frýdek-Místek.11455,07 %55,07 %  
Okres Ostrava.4521,74 %21,74 %  
Okres Karviná.167,73 %7,73 %  
Jiné.167,73 %7,73 %  
Okres Opava.115,31 %5,31 %  
Okres Nový Jičín.52,42 %2,42 %  

Graf

39. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitní zkouškou.7638,78 %36,71 %  
Střední s výučním listem.4925 %23,67 %  
Vysokoškolské.4422,45 %21,26 %  
Vyšší odborné.189,18 %8,7 %  
Základní.94,59 %4,35 %  

Graf

40. Sociální status

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný.11159,04 %53,62 %  
Student.3317,55 %15,94 %  
Podnikatel/ka (OSVČ).1910,11 %9,18 %  
Nezaměstnaný.105,32 %4,83 %  
Na mateřské dovolené.105,32 %4,83 %  
Důchodce.52,66 %2,42 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte firmu Fejsbuk s. r. o. (Radegastovna/Tankovna F-M)?

2. Odkud?

3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?

4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?

6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?

8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?

9. Kde?

10. Líbila se Vám tato reklama?

12. Sledujete webové stránky firmy?

13. Jsou tyto stránky přehledné?

14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

16. Sledujete facebook firmy?

17. Je jejich facebook přehledný?

18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

20. Sledujete instagram firmy?

21. Je jejich instagram přehledný?

22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?

26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?

27. Organizuje firma společenské akce?

28. Jaké konkrétně?

29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?

31. Využíváte tyto výhody?

32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?

34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?

35. Jaká odměna by to měla být?

36. Pohlaví

37. Věk

38. Bydliště

39. Nejvyšší dosažené vzdělání

40. Sociální status

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte firmu Fejsbuk s. r. o. (Radegastovna/Tankovna F-M)?

2. Odkud?

3. Jak často navštěvujete tuto provozovnu?

4. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců provozovny?

6. Jak jste spokojeni s komunikací zaměstnanců provozovny?

8. Viděli jste někdy reklamu na tuto provozovnu?

9. Kde?

10. Líbila se Vám tato reklama?

12. Sledujete webové stránky firmy?

13. Jsou tyto stránky přehledné?

14. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

16. Sledujete facebook firmy?

17. Je jejich facebook přehledný?

18. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

20. Sledujete instagram firmy?

21. Je jejich instagram přehledný?

22. Jsou tam dostačující informace, které se týkají provozovny?

24. Uvítali byste ještě jiné sociální sítě?

26. Je firma schopna zorganizovat soukromou akci (narozeniny, svatby, oslavy, firemní večírky)?

27. Organizuje firma společenské akce?

28. Jaké konkrétně?

29. Nabízí tato prodejna slevy na nové zboží, kupóny, vzorky zdarma apod.?

31. Využíváte tyto výhody?

32. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým?

34. Doporučili byste návštěvu provozovny svým známým v případě odměny?

35. Jaká odměna by to měla být?

36. Pohlaví

37. Věk

38. Bydliště

39. Nejvyšší dosažené vzdělání

40. Sociální status

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kachyňová, T.Marketingová komunikace firmy Fejsbuk, s. r. o. - Radegastovna F-M (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://74381.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.