Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřebitelské preference při nákupu v obchodím konceptu "bez obalu"

Spotřebitelské preference při nákupu v obchodím konceptu "bez obalu"

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Volfová
Šetření:11. 07. 2021 - 06. 08. 2021
Počet respondentů:352
Počet otázek (max/průměr):24 / 21.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník byl vytvořen jako praktická část diplomové práce. Budu moc ráda pokud si uděláte čas a dotazník vyplníte. Velmi mi tím pomůžete. Předem děkuji Bc. Michaela Volfová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena26675,57 %75,57 %  
muž8223,3 %23,3 %  
jiné41,14 %1,14 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-24 let9727,56 %27,56 %  
25-30 let8123,01 %23,01 %  
31-40 let6317,9 %17,9 %  
0-20 let4211,93 %11,93 %  
41-50 let4011,36 %11,36 %  
58+154,26 %4,26 %  
51-57 let143,98 %3,98 %  

Graf

3. V jakém kraji žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha12034,09 %34,09 %  
Středočeský kraj11332,1 %32,1 %  
Moravskoslezský kraj185,11 %5,11 %  
Plzeňský kraj185,11 %5,11 %  
Jihomoravský kraj174,83 %4,83 %  
Jihočeský kraj143,98 %3,98 %  
Kraj Vysočina123,41 %3,41 %  
Ústecký kraj113,13 %3,13 %  
Liberecký kraj82,27 %2,27 %  
Královéhradecký kraj71,99 %1,99 %  
Pardubický kraj51,42 %1,42 %  
Olomoucký kraj41,14 %1,14 %  
Zlínský kraj41,14 %1,14 %  
Karlovarský kraj10,28 %0,28 %  

Graf

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské15945,17 %45,17 %  
středoškolské s maturitou14741,76 %41,76 %  
vyšší odborné vzdělání174,83 %4,83 %  
vyučen/a bez maturity143,98 %3,98 %  
středoškolské bez maturity113,13 %3,13 %  
vyučen/a s maturitou41,14 %1,14 %  

Graf

5. Jaké je Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 7, zaměstnancecotázka č. 6, OSVČotázka č. 6, nezaměstnanýotázka č. 7, na mateřské dovolené/ v domácnostiotázka č. 6, jinéotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnancec16145,74 %45,74 %  
student11532,67 %32,67 %  
OSVČ329,09 %9,09 %  
na mateřské dovolené/ v domácnosti287,95 %7,95 %  
jiné113,13 %3,13 %  
nezaměstnaný51,42 %1,42 %  

Graf

6. Jaká je výše Vašeho čistého měsíčního příjmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 Kč - 30 000 Kč9440,34 %26,7 %  
do 20 000 Kč4820,6 %13,64 %  
30 001 Kč - 40 000 Kč4218,03 %11,93 %  
nechci uvádět219,01 %5,97 %  
více než 50 001 Kč166,87 %4,55 %  
40 001 Kč - 50 000 Kč125,15 %3,41 %  

Graf

7. Nakupujete potraviny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, občasotázka č. 8, v mé domácnosti je nakupuje někdo jinýotázka č. 8, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano29784,38 %84,38 %  
občas4412,5 %12,5 %  
v mé domácnosti je nakupuje někdo jiný113,13 %3,13 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete potraviny ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v supermarketu27377,56 %77,56 %  
v menším obchodě v blízkosti mého bydliště15544,03 %44,03 %  
v hypermarketu12334,94 %34,94 %  
specializované prodejny9928,13 %28,13 %  
farmářské trhy, prodej ze dvora9426,7 %26,7 %  
na internetu7421,02 %21,02 %  
Bezobalu20,57 %0,57 %  
Scuk10,28 %0,28 %  
internetový obchod10,28 %0,28 %  
vejce od sousedů, něco pěstujeme10,28 %0,28 %  
bio obchody, bezobalové obchody10,28 %0,28 %  
nejčastěji v Bezobalu, 1-2x týdně na zeleninový trh, 1x za 2 týdny do supermarketu, když potřebuji něco, co jinde neseženu10,28 %0,28 %  
Bezobalový obchod10,28 %0,28 %  
V Maramě, Dejvická 26 10,28 %0,28 %  
Kosik10,28 %0,28 %  
Specializovaná prodejna: Bezobalu10,28 %0,28 %  
Bez obalové prodejny10,28 %0,28 %  
Supermarket + bezobalove obchody10,28 %0,28 %  
Bezobalovy obchod, trhy, na neco supermarket v blizkosti domu10,28 %0,28 %  
Bezobal10,28 %0,28 %  
Bezobalové obchody10,28 %0,28 %  
Kromě internetu všude10,28 %0,28 %  

Graf

9. Se kterým z těchto konceptů jste se setkala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
farmářský trh34297,16 %97,16 %  
bezobalový obchod23366,19 %66,19 %  
prodej ze dvora9326,42 %26,42 %  

Graf

10. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru potravin důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita32792,9 %92,9 %  
cena27979,26 %79,26 %  
složení výrobku23265,91 %65,91 %  
země původu16747,44 %47,44 %  
obal11131,53 %31,53 %  
velikost balení10730,4 %30,4 %  
značka5515,63 %15,63 %  
A ať to není Babišovo!10,28 %0,28 %  
momentální rozhodnutí10,28 %0,28 %  
výrobce, od Babiše nekoupím nikdy nic10,28 %0,28 %  
rostlinný původ, v případě živočišného výrobku odkud pochází (životní podmínky zvířat)10,28 %0,28 %  
Označení BIO, zda je potravina v plastu10,28 %0,28 %  
dostupnost10,28 %0,28 %  
Atmosféra obchodu10,28 %0,28 %  
Jsem na rostlinné stravě a někdy je obtížné sehnat produkt, který je bez živočišných surovin, lokální a bezobalu, proto nejprve koukám na složení a až následně na původ potraviny a její obal.10,28 %0,28 %  
Cena a kvalita10,28 %0,28 %  
výrobce10,28 %0,28 %  
Chuť10,28 %0,28 %  
co mají zrovna v nejbližším obchodě10,28 %0,28 %  

Graf

11. Zajímá vás obal nakupovaného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano16847,73 %47,73 %  
spíše ne11432,39 %32,39 %  
ano, vždy5515,63 %15,63 %  
ne, nikdy154,26 %4,26 %  

Graf

12. Slyšel/a jste někdy o produktech „bez obalu“ („Zero waste“)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano32191,19 %91,19 %  
ne318,81 %8,81 %  

Graf

13. Jaké tvrzení Vás nejvíce vystihuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [o produktech "bez obalu" slyším poprvéotázka č. 14, produkty „bez obalu“ znám, ale nenakupuji jeotázka č. 14, produkty "bez obalu" znám, občas je nakupujiotázka č. 15, produkty "bez obalu" znám, nakupuji pravidelněotázka č. 15, nakupuji pouze "bez obalové" produktyotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkty "bez obalu" znám, občas je nakupuji14440,91 %40,91 %  
produkty „bez obalu“ znám, ale nenakupuji je14340,63 %40,63 %  
produkty "bez obalu" znám, nakupuji pravidelně4111,65 %11,65 %  
o produktech "bez obalu" slyším poprvé246,82 %6,82 %  

Graf

14. Z jakého důvodu nenakupujete v bezobalových prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v okolí není žádný bezoobalový obchod9355,03 %26,42 %  
nevím kde5331,36 %15,06 %  
jsou drahé3017,75 %8,52 %  
přijde mi to nehygienické2816,57 %7,95 %  
je to zbytečné169,47 %4,55 %  
kvalita je stejná nebo horší74,14 %1,99 %  
Nakoupím si veškeré potraviny v jednom obchodě10,59 %0,28 %  
Většinou kupuji všechno na jednom místě a nechce se mi chodit ještě někam zvlášť. 10,59 %0,28 %  
Nemám bohužel čas to sledovat, plánovat a řešit tyto nákupy10,59 %0,28 %  
Celkově jsem se o bezobalové prodejny nezajímal10,59 %0,28 %  
Zatím jsem obchod nenavštívila.10,59 %0,28 %  
Snažím se vybírat recyklovatelné obaly v klasických obchodech, nepoužívám mikrotenové sáčky, igeltiky.10,59 %0,28 %  
Prostě nenakupuji :-)10,59 %0,28 %  
Lenost udělat změnu 10,59 %0,28 %  
Pomalé, nepraktické10,59 %0,28 %  
nedostatečný sortiment a komplikované10,59 %0,28 %  
lenost10,59 %0,28 %  
Zvyk10,59 %0,28 %  
Nemivam s sebou ten ovál do kterého bych nakoupila10,59 %0,28 %  
Nevidím v tom výhody10,59 %0,28 %  
nenakupuji vůbec10,59 %0,28 %  
Mám to z ruky, nechce se mi zajíždět.10,59 %0,28 %  
je to neomarxisticka a ekoteroristicka picovina, nehygienicke a planetu to nespasi10,59 %0,28 %  
nechovám prasata abych nakupoval potraviny bez obalu volně ložené10,59 %0,28 %  
Časová náročnost 10,59 %0,28 %  
Není to pohodlné a prostě nemám zajem10,59 %0,28 %  
lenost, pohodlnost10,59 %0,28 %  
Nevím vůbec co to znamená 10,59 %0,28 %  
silně nepraktické, nemám čas řešit svoje obaly atd.10,59 %0,28 %  
musela bych si přinést vlastní obal, takže bych musela nákup plánovat10,59 %0,28 %  
Chybí údaje o výrobku, složení, záruční doba,....atd10,59 %0,28 %  

Graf

15. Z jakého důvodu nakupujete v bezobalových prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chci snížit spotřebu plastů17091,4 %48,3 %  
kvalita je vyšší než v běžných prodejnách5730,65 %16,19 %  
ráda nakupuji do vlastních obalů5630,11 %15,91 %  
mám rád/a osobní přístup4624,73 %13,07 %  
prodejnu mám blízko2412,9 %6,82 %  
cena je nižší než v běžných prodejnách115,91 %3,13 %  
Nenakupuji v bezobalových prodejnách, ale některé zboží nakupuji bez obalu v obyčejných prodejnách.10,54 %0,28 %  
mohu si určit množství (zvláště u sypaného produktu)10,54 %0,28 %  
občas chci koupit něco, co v jiné prodejně není10,54 %0,28 %  
obecně snižuji množství svého odpadu na naprosté minimum10,54 %0,28 %  
mohu nakoupit menší množství než celé balení10,54 %0,28 %  
Člověk si to osahá a jinak nad vším přemýšlí, a zda mu je tolik jídla třeba. 10,54 %0,28 %  
Bezobalové obchody jsou krásné (vše v dozách, často dřevěné regály). Mám ráda ten “zážitek” z nakupování v Bezobalu.10,54 %0,28 %  
Pracuji tam:))10,54 %0,28 %  
Mohu nakoupit přesně tolik, kolik potřebuji - přesné množství10,54 %0,28 %  
Nenakupuju10,54 %0,28 %  

Graf

16. Jaké produkty „bez obalu“ nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ovoce13572,97 %38,35 %  
zelenina13572,97 %38,35 %  
oříšky a sušené ovoce11662,7 %32,95 %  
drogerie8948,11 %25,28 %  
těstoviny, rýže8948,11 %25,28 %  
mouka, cukr5831,35 %16,48 %  
oleje a tuky4524,32 %12,78 %  
mléčné výrobky a nápoje2614,05 %7,39 %  
luštěniny21,08 %0,57 %  
Koření21,08 %0,57 %  
Kosmetika, drogerie 10,54 %0,28 %  
lahůdkové sušené droždí10,54 %0,28 %  
pečivo10,54 %0,28 %  
Velmi často chodíme s vlastní krabičkou i pro hotová jídla!10,54 %0,28 %  
luštěniny, zrniny10,54 %0,28 %  
Bujon, sušená rajcata, cokolada, arasidove maslo, sojovka, olivy10,54 %0,28 %  
Koreni, kypridla10,54 %0,28 %  
pečivo, čokoláda10,54 %0,28 %  
Čaje10,54 %0,28 %  
alkohol10,54 %0,28 %  
sůl10,54 %0,28 %  

Graf

17. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů "bez obalu" během pandemie Covid-19?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10053,76 %28,41 %  
ano, snížila se5630,11 %15,91 %  
ano, zvýšila se3016,13 %8,52 %  

Graf

18. Obáváte se při nakupování produktů "bez obalu" vyššího rizika nákazy onemocněním covid-19?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16488,65 %46,59 %  
ano115,95 %3,13 %  
nevím105,41 %2,84 %  

Graf

19. Změnil/a jste z důvodů pandemie Covid-19 místo kde nakupujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29282,95 %82,95 %  
ano5415,34 %15,34 %  
nevím61,7 %1,7 %  

Graf

20. Souhlasíte s tím, že vysoká spotřeba plastových obalů má negativní dopad na životní prostředí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím33394,6 %94,6 %  
nevím143,98 %3,98 %  
nesouhlasím51,42 %1,42 %  

Graf

21. Třídíte odpad?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, občasotázka č. 22, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano30987,78 %87,78 %  
občas3610,23 %10,23 %  
ne71,99 %1,99 %  

Graf

22. Co třídíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
plast34098,55 %96,59 %  
papír32594,2 %92,33 %  
sklo31892,17 %90,34 %  
kov22264,35 %63,07 %  
Bioodpad154,35 %4,26 %  
Bio51,45 %1,42 %  
Tetrapaky 20,58 %0,57 %  
Olej20,58 %0,57 %  
Tetrapack20,58 %0,57 %  
hliník20,58 %0,57 %  
Nápojové kartony, elektroniku a baterie10,29 %0,28 %  
Bio odpad, oleje, elektro, oblečení 10,29 %0,28 %  
popelnice na textil, olej10,29 %0,28 %  
Nebezpečné odpady, elektroodpad10,29 %0,28 %  
tetrapack, textil, elektroniku, bioodpad...10,29 %0,28 %  
Kartonové obaly10,29 %0,28 %  
kartony10,29 %0,28 %  
Kartonové obaly od mléka a džusu, elektrické zboží10,29 %0,28 %  
Obaly od vajíček, skořápky…10,29 %0,28 %  
nebezpečný odpad, baterie, léky apod.10,29 %0,28 %  
Vse co jde, hledam na netu kdo muze znovu upotrebit plata na vajicka, skorapky, zavarovaci sklenice...10,29 %0,28 %  
nebezpečné odpady, elektroniku, kompostovatelný odpad, oblečení10,29 %0,28 %  
Všechno co se dá10,29 %0,28 %  
Plus nápojové kartony a biodpad na vlastní kompost10,29 %0,28 %  
Vsechno10,29 %0,28 %  
Bioodpad, nebezpečný odpad10,29 %0,28 %  
bioodpad, textil, tetrapack, stré bterie, elektroodpad a další10,29 %0,28 %  
Bio odpad, baterie 10,29 %0,28 %  
elektro, bio10,29 %0,28 %  
tetrapak, baterie, elektroodpad, použitý olej, bioodpad10,29 %0,28 %  
Dále tetrapak a také kompostujeme.10,29 %0,28 %  
textil10,29 %0,28 %  
nápojové kartony, baterie10,29 %0,28 %  
snažím se třídit vše10,29 %0,28 %  
bioodpad, oblečení10,29 %0,28 %  
Tetra pak, oblečení10,29 %0,28 %  
bio odpad10,29 %0,28 %  
Vše co jde10,29 %0,28 %  
Napojove Kartony,baterie10,29 %0,28 %  
Bio, kartony, elektro10,29 %0,28 %  
Tuky10,29 %0,28 %  
Bioodpad na kompost, textil10,29 %0,28 %  
Bioodpad, elektro10,29 %0,28 %  
tuky a oleje, elektroodpad, bioodpad10,29 %0,28 %  
Tetrapaky, olej10,29 %0,28 %  
tetra packy, bio10,29 %0,28 %  
Baterie 10,29 %0,28 %  
+ kompost10,29 %0,28 %  
Bio, elektro10,29 %0,28 %  
Biologický odpad10,29 %0,28 %  
+ nápojové kartony a bioodpad10,29 %0,28 %  
Ještě tuk z domácnosti a kartonové obaly na nápoje10,29 %0,28 %  
Tetra pak10,29 %0,28 %  
Oleje10,29 %0,28 %  
I bioodpad10,29 %0,28 %  
Bioodpad, olej10,29 %0,28 %  
Olej, skořápky, tvrdý chléb 10,29 %0,28 %  
+ tetrapak, nebezpecny odpad, oleje a tuky, textil…10,29 %0,28 %  
kompost10,29 %0,28 %  
textil, elektroodpad10,29 %0,28 %  
textil, elektroodpad, olej10,29 %0,28 %  
co zvládnu10,29 %0,28 %  
nepotřebná elektronika, baterie, textil10,29 %0,28 %  
hliník, tetrapack10,29 %0,28 %  
elektro, olej10,29 %0,28 %  
nebezpečný odpad10,29 %0,28 %  
Jedlý olej a elektro10,29 %0,28 %  
Kartony, baterie, textil10,29 %0,28 %  
bio odpad, baterie, pet lahve, tetra pack10,29 %0,28 %  

Graf

23. Jaký je váš názor na jednorázové plastové výrobky? (brčka, kelímky, obaly)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vadí mi, snažím se je nepoužívat24068,18 %68,18 %  
nevadí mi, používám je11231,82 %31,82 %  

Graf

24. Používáte k nákupu vlastní tašky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, vždy20457,95 %57,95 %  
spíše ano13939,49 %39,49 %  
spíše ne82,27 %2,27 %  
nikdy10,28 %0,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. V jakém kraji žijete:

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

5. Jaké je Vaše zaměstnání?

6. Jaká je výše Vašeho čistého měsíčního příjmu?

7. Nakupujete potraviny?

8. Kde nejčastěji nakupujete potraviny ?

9. Se kterým z těchto konceptů jste se setkala?

10. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru potravin důležitá?

11. Zajímá vás obal nakupovaného zboží?

12. Slyšel/a jste někdy o produktech „bez obalu“ („Zero waste“)?

13. Jaké tvrzení Vás nejvíce vystihuje?

14. Z jakého důvodu nenakupujete v bezobalových prodejnách?

15. Z jakého důvodu nakupujete v bezobalových prodejnách?

16. Jaké produkty „bez obalu“ nakupujete?

17. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů "bez obalu" během pandemie Covid-19?

18. Obáváte se při nakupování produktů "bez obalu" vyššího rizika nákazy onemocněním covid-19?

19. Změnil/a jste z důvodů pandemie Covid-19 místo kde nakupujete?

20. Souhlasíte s tím, že vysoká spotřeba plastových obalů má negativní dopad na životní prostředí?

21. Třídíte odpad?

22. Co třídíte?

23. Jaký je váš názor na jednorázové plastové výrobky? (brčka, kelímky, obaly)

24. Používáte k nákupu vlastní tašky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. V jakém kraji žijete:

4. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

5. Jaké je Vaše zaměstnání?

6. Jaká je výše Vašeho čistého měsíčního příjmu?

7. Nakupujete potraviny?

8. Kde nejčastěji nakupujete potraviny ?

9. Se kterým z těchto konceptů jste se setkala?

10. Jaká kritéria jsou pro Vás při výběru potravin důležitá?

11. Zajímá vás obal nakupovaného zboží?

12. Slyšel/a jste někdy o produktech „bez obalu“ („Zero waste“)?

13. Jaké tvrzení Vás nejvíce vystihuje?

14. Z jakého důvodu nenakupujete v bezobalových prodejnách?

15. Z jakého důvodu nakupujete v bezobalových prodejnách?

16. Jaké produkty „bez obalu“ nakupujete?

17. Změnila se frekvence vašich nákupů produktů "bez obalu" během pandemie Covid-19?

18. Obáváte se při nakupování produktů "bez obalu" vyššího rizika nákazy onemocněním covid-19?

19. Změnil/a jste z důvodů pandemie Covid-19 místo kde nakupujete?

20. Souhlasíte s tím, že vysoká spotřeba plastových obalů má negativní dopad na životní prostředí?

21. Třídíte odpad?

22. Co třídíte?

23. Jaký je váš názor na jednorázové plastové výrobky? (brčka, kelímky, obaly)

24. Používáte k nákupu vlastní tašky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Volfová, M.Spotřebitelské preference při nákupu v obchodím konceptu "bez obalu" (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://74642.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.