Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční nákupy

Vánoční nákupy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Hailichová
Šetření:28. 11. 2021 - 04. 12. 2021
Počet respondentů:336
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky bakalářského studia FES v Pardubicích a rády bychom Vás poprosily o vyplnění dotazníku na téma Vánoční nákupy.

Dotazník je anonymní a bude použit pro společnou seminární práci a analýzu výsledků.

Předem moc děkujeme za Váš čas. :)

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete Vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano32897,62 %97,62 %  
Ne82,38 %2,38 %  

Graf

2. Vánoční dárky pořizuji převážně prostřednictvím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetu22167,38 %65,77 %  
Obchodních center7322,26 %21,73 %  
Místních prodejen216,4 %6,25 %  
najčastejšie je to drogéria a drobnosti10,3 %0,3 %  
Část v odchodech a část přes Internet10,3 %0,3 %  
Pověřím někoho z rodiny dceru, manželku atd.10,3 %0,3 %  
Dřív misti prodej, dnešní doba nahrává internetu10,3 %0,3 %  
internet a obchodní centra 50:5010,3 %0,3 %  
Vlastní tvorby10,3 %0,3 %  
Co jak10,3 %0,3 %  
Něco internet něco osobně 10,3 %0,3 %  
50:50 - OC a internet, příp. jiná menší prodejna.10,3 %0,3 %  
Kamenné obchody i e-shopy 10,3 %0,3 %  
nakupuji v obchodech10,3 %0,3 %  
Vánočních trhů10,3 %0,3 %  
na internetu, v obchodních centrech i místních prodejnách 10,3 %0,3 %  

Graf

3. Vánoční dárky nakupuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 2 měsíce před Vánoci19559,45 %58,04 %  
Na poslední chvíli6820,73 %20,24 %  
3 – 6 měsíců před Vánoci4112,5 %12,2 %  
Během celého roku247,32 %7,14 %  

Graf

4. Kolik utratíte celkem za koupi všech vánočních dárků:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 000 Kč až 9 999 Kč13039,63 %38,69 %  
1 000 Kč až 4 999 Kč10832,93 %32,14 %  
10 000 Kč až 19 999 Kč6218,9 %18,45 %  
20 000 Kč a více175,18 %5,06 %  
Do 1 000 Kč113,35 %3,27 %  

Graf

5. Půjčili jste si někdy peníze na vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne30994,21 %91,96 %  
ano195,79 %5,65 %  

Graf

6. Tvoříte si finanční rezervu na koupi vánočních dárků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20261,59 %60,12 %  
ano12638,41 %37,5 %  

Graf

7. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22767,56 %67,56 %  
Muž10932,44 %32,44 %  

Graf

8. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 3013038,69 %38,69 %  
31 – 4010631,55 %31,55 %  
41 – 504713,99 %13,99 %  
20 a méně298,63 %8,63 %  
51 – 60144,17 %4,17 %  
61 – 7092,68 %2,68 %  
71 a více10,3 %0,3 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete Vánoční dárky?

2. Vánoční dárky pořizuji převážně prostřednictvím:

3. Vánoční dárky nakupuji:

4. Kolik utratíte celkem za koupi všech vánočních dárků:

5. Půjčili jste si někdy peníze na vánoční dárky?

6. Tvoříte si finanční rezervu na koupi vánočních dárků?

7. Pohlaví:

8. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete Vánoční dárky?

2. Vánoční dárky pořizuji převážně prostřednictvím:

3. Vánoční dárky nakupuji:

4. Kolik utratíte celkem za koupi všech vánočních dárků:

5. Půjčili jste si někdy peníze na vánoční dárky?

6. Tvoříte si finanční rezervu na koupi vánočních dárků?

7. Pohlaví:

8. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hailichová, R.Vánoční nákupy (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://75243.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.