Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Náhled na online zpravodajská média

Náhled na online zpravodajská média

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Judita Zelbová
Šetření:23. 01. 2022 - 30. 01. 2022
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):24 / 24.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci své krátké seminární práce bych ráda sesbírala data o tom, jak lidé nahlíží na zpravodajské servery z hlediska definice bulvárních médií. Zajímá mě, na kterých českých internetových serverech lidé nejčastěji zprávy čtou, jak servery hodnotí a to na aspektech, které si tradičně spojujeme s bulvárními médii.

Děkuji předem za vyplnění dotazníku

Judita Zelbová

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5959,6 %60,2 %  
muž3737,37 %37,76 %  
nechci uvádět22,02 %2,04 %  
jiné11,01 %1,02 %  

Graf

2. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-344040,4 %40,82 %  
35-442121,21 %21,43 %  
18-241616,16 %16,33 %  
45-541313,13 %13,27 %  
méně než 1855,05 %5,1 %  
55-6433,03 %3,06 %  
65 a více11,01 %1,02 %  

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské6161,62 %62,24 %  
středoškolské s maturitou2121,21 %21,43 %  
základní1111,11 %11,22 %  
vyšší odborné33,03 %3,06 %  
středoškolské s výučním listem33,03 %3,06 %  

Graf

4. Aktuálně.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou z možností4343,43 %43,88 %  
kriminální zprávy2020,2 %20,41 %  
zavádějící titulky1515,15 %15,31 %  
rozsáhlá inzerce1414,14 %14,29 %  
velké titulky1313,13 %13,27 %  
povrchnost1212,12 %12,24 %  
neuspořádané rozložení obrazovky1010,1 %10,2 %  
rozměrné fotografie1010,1 %10,2 %  
skandály77,07 %7,14 %  
vztahy osobností veřejného života66,06 %6,12 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí55,05 %5,1 %  
kýč33,03 %3,06 %  
sentimentální zprávy33,03 %3,06 %  
sex jako téma článků22,02 %2,04 %  
ženské tělo jako objekt zájmu11,01 %1,02 %  

Graf

5. Blesk.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skandály8383,84 %84,69 %  
vztahy osobností veřejného života6969,7 %70,41 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí6767,68 %68,37 %  
velké titulky6767,68 %68,37 %  
zavádějící titulky6363,64 %64,29 %  
sex jako téma článků6060,61 %61,22 %  
povrchnost5252,53 %53,06 %  
kýč5252,53 %53,06 %  
ženské tělo jako objekt zájmu4545,45 %45,92 %  
rozměrné fotografie4444,44 %44,9 %  
kriminální zprávy3131,31 %31,63 %  
rozsáhlá inzerce2828,28 %28,57 %  
sentimentální zprávy2020,2 %20,41 %  
mužské tělo jako objekt zájmu1212,12 %12,24 %  
neuspořádané rozložení obrazovky1010,1 %10,2 %  
žádnou z možností22,02 %2,04 %  

Graf

6. ČT24.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou z možností5858,59 %59,18 %  
kriminální zprávy3232,32 %32,65 %  
povrchnost99,09 %9,18 %  
zavádějící titulky88,08 %8,16 %  
sentimentální zprávy77,07 %7,14 %  
velké titulky66,06 %6,12 %  
skandály55,05 %5,1 %  
rozměrné fotografie44,04 %4,08 %  
kýč44,04 %4,08 %  
vztahy osobností veřejného života44,04 %4,08 %  
neuspořádané rozložení obrazovky33,03 %3,06 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí22,02 %2,04 %  
mužské tělo jako objekt zájmu11,01 %1,02 %  
rozsáhlá inzerce11,01 %1,02 %  
sex jako téma článků11,01 %1,02 %  
ženské tělo jako objekt zájmu11,01 %1,02 %  

Graf

7. Deník.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou z možností4545,45 %45,92 %  
kriminální zprávy3232,32 %32,65 %  
rozsáhlá inzerce1616,16 %16,33 %  
povrchnost1111,11 %11,22 %  
zavádějící titulky1111,11 %11,22 %  
sentimentální zprávy1010,1 %10,2 %  
velké titulky1010,1 %10,2 %  
neuspořádané rozložení obrazovky1010,1 %10,2 %  
skandály66,06 %6,12 %  
kýč55,05 %5,1 %  
vztahy osobností veřejného života55,05 %5,1 %  
rozměrné fotografie33,03 %3,06 %  
ženské tělo jako objekt zájmu22,02 %2,04 %  
mužské tělo jako objekt zájmu11,01 %1,02 %  
sex jako téma článků11,01 %1,02 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí11,01 %1,02 %  

Graf

8. iDnes.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kriminální zprávy4545,45 %45,92 %  
rozsáhlá inzerce3636,36 %36,73 %  
zavádějící titulky3434,34 %34,69 %  
žádnou z možností2323,23 %23,47 %  
povrchnost2222,22 %22,45 %  
velké titulky1818,18 %18,37 %  
kýč1616,16 %16,33 %  
skandály1010,1 %10,2 %  
sentimentální zprávy99,09 %9,18 %  
vztahy osobností veřejného života99,09 %9,18 %  
sex jako téma článků77,07 %7,14 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí77,07 %7,14 %  
ženské tělo jako objekt zájmu55,05 %5,1 %  
rozměrné fotografie55,05 %5,1 %  
neuspořádané rozložení obrazovky55,05 %5,1 %  
mužské tělo jako objekt zájmu33,03 %3,06 %  

Graf

9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kriminální zprávy3636,36 %36,73 %  
žádnou z možností3232,32 %32,65 %  
zavádějící titulky3030,3 %30,61 %  
povrchnost2929,29 %29,59 %  
kýč2727,27 %27,55 %  
skandály2424,24 %24,49 %  
vztahy osobností veřejného života2323,23 %23,47 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí1818,18 %18,37 %  
ženské tělo jako objekt zájmu1717,17 %17,35 %  
rozsáhlá inzerce1616,16 %16,33 %  
sentimentální zprávy1616,16 %16,33 %  
velké titulky1515,15 %15,31 %  
rozměrné fotografie1212,12 %12,24 %  
sex jako téma článků1111,11 %11,22 %  
neuspořádané rozložení obrazovky1111,11 %11,22 %  
mužské tělo jako objekt zájmu1010,1 %10,2 %  

Graf

10. iRozhlas.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou z možností7676,77 %77,55 %  
kriminální zprávy1212,12 %12,24 %  
sentimentální zprávy66,06 %6,12 %  
velké titulky55,05 %5,1 %  
rozměrné fotografie55,05 %5,1 %  
zavádějící titulky55,05 %5,1 %  
kýč33,03 %3,06 %  
vztahy osobností veřejného života33,03 %3,06 %  
mužské tělo jako objekt zájmu33,03 %3,06 %  
neuspořádané rozložení obrazovky33,03 %3,06 %  
ženské tělo jako objekt zájmu33,03 %3,06 %  
rozsáhlá inzerce22,02 %2,04 %  
povrchnost22,02 %2,04 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí22,02 %2,04 %  
sex jako téma článků11,01 %1,02 %  
skandály11,01 %1,02 %  

Graf

11. Novinky.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kriminální zprávy4646,46 %46,94 %  
zavádějící titulky4040,4 %40,82 %  
povrchnost3535,35 %35,71 %  
kýč2222,22 %22,45 %  
sentimentální zprávy2121,21 %21,43 %  
skandály2121,21 %21,43 %  
velké titulky2121,21 %21,43 %  
žádnou z možností2121,21 %21,43 %  
rozsáhlá inzerce2020,2 %20,41 %  
sex jako téma článků1616,16 %16,33 %  
vztahy osobností veřejného života1616,16 %16,33 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí1414,14 %14,29 %  
rozměrné fotografie88,08 %8,16 %  
neuspořádané rozložení obrazovky77,07 %7,14 %  
ženské tělo jako objekt zájmu77,07 %7,14 %  
mužské tělo jako objekt zájmu55,05 %5,1 %  

Graf

12. Reflex.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou z možností5252,53 %53,06 %  
zavádějící titulky2323,23 %23,47 %  
kýč2121,21 %21,43 %  
povrchnost1212,12 %12,24 %  
skandály1010,1 %10,2 %  
velké titulky1010,1 %10,2 %  
rozměrné fotografie1010,1 %10,2 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí88,08 %8,16 %  
sex jako téma článků77,07 %7,14 %  
vztahy osobností veřejného života77,07 %7,14 %  
kriminální zprávy77,07 %7,14 %  
rozsáhlá inzerce77,07 %7,14 %  
sentimentální zprávy66,06 %6,12 %  
neuspořádané rozložení obrazovky55,05 %5,1 %  
ženské tělo jako objekt zájmu55,05 %5,1 %  
mužské tělo jako objekt zájmu33,03 %3,06 %  

Graf

13. Seznam zprávy.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou z možností4949,49 %50 %  
kriminální zprávy3030,3 %30,61 %  
zavádějící titulky2828,28 %28,57 %  
skandály1818,18 %18,37 %  
velké titulky1414,14 %14,29 %  
povrchnost1313,13 %13,27 %  
rozsáhlá inzerce1212,12 %12,24 %  
kýč1111,11 %11,22 %  
vztahy osobností veřejného života1111,11 %11,22 %  
sentimentální zprávy88,08 %8,16 %  
trapné okamžiky ze společenských akcí77,07 %7,14 %  
neuspořádané rozložení obrazovky77,07 %7,14 %  
rozměrné fotografie66,06 %6,12 %  
ženské tělo jako objekt zájmu55,05 %5,1 %  
sex jako téma článků55,05 %5,1 %  
mužské tělo jako objekt zájmu22,02 %2,04 %  

Graf

14. Která z těchto médií pravidelně čtete (alespoň 1x týdně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seznam zprávy.cz5555,56 %56,12 %  
Novinky.cz4646,46 %46,94 %  
Aktuálně.cz4141,41 %41,84 %  
iDnes.cz3535,35 %35,71 %  
ČT24.cz3434,34 %34,69 %  
iRozhlas.cz2424,24 %24,49 %  
Reflex.cz1313,13 %13,27 %  
Deník.cz1313,13 %13,27 %  
Žádné z uvedených médií.1111,11 %11,22 %  
Blesk.cz99,09 %9,18 %  
iPrima.cz55,05 %5,1 %  

Graf

15. Aktuálně.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3939,39 %39,8 %  
nesouhlasím3434,34 %34,69 %  
nevím1414,14 %14,29 %  
spíše souhlasím77,07 %7,14 %  
souhlasím55,05 %5,1 %  

Graf

16. Blesk.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9595,96 %96,94 %  
spíše souhlasím33,03 %3,06 %  
nevím11,01 %1,02 %  

Graf

17. ČT24.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6767,68 %68,37 %  
spíše nesouhlasím1414,14 %14,29 %  
nevím1010,1 %10,2 %  
souhlasím55,05 %5,1 %  
spíše souhlasím33,03 %3,06 %  

Graf

18. Deník.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3636,36 %36,73 %  
nevím3232,32 %32,65 %  
nesouhlasím1818,18 %18,37 %  
spíše souhlasím99,09 %9,18 %  
souhlasím44,04 %4,08 %  

Graf

19. iDnes.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím4747,47 %47,96 %  
spíše souhlasím2121,21 %21,43 %  
nevím1313,13 %13,27 %  
nesouhlasím1010,1 %10,2 %  
souhlasím88,08 %8,16 %  

Graf

20. iPrima.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3939,39 %39,8 %  
souhlasím2323,23 %23,47 %  
nevím1919,19 %19,39 %  
spíše nesouhlasím1616,16 %16,33 %  
nesouhlasím22,02 %2,04 %  

Graf

21. iRozhlas.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím5656,57 %57,14 %  
spíše nesouhlasím2121,21 %21,43 %  
nevím1717,17 %17,35 %  
souhlasím33,03 %3,06 %  
spíše souhlasím22,02 %2,04 %  

Graf

22. Novinky.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3434,34 %34,69 %  
spíše souhlasím2424,24 %24,49 %  
souhlasím1818,18 %18,37 %  
nevím1818,18 %18,37 %  
nesouhlasím55,05 %5,1 %  

Graf

23. Reflex.cz je bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2727,27 %27,55 %  
spíše nesouhlasím2525,25 %25,51 %  
spíše souhlasím2121,21 %21,43 %  
souhlasím1414,14 %14,29 %  
nesouhlasím1212,12 %12,24 %  

Graf

24. Seznam zprávy.cz jsou bulvární médium.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2929,29 %29,59 %  
nesouhlasím2727,27 %27,55 %  
nevím2020,2 %20,41 %  
souhlasím1212,12 %12,24 %  
spíše souhlasím1111,11 %11,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Blesk.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

  • odpověď kýč:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sentimentální zprávy na otázku 5. Blesk.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?
  • odpověď sex jako téma článků:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mužské tělo jako objekt zájmu na otázku 9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kriminální zprávy na otázku 10. iRozhlas.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ženské tělo jako objekt zájmu na otázku 9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozměrné fotografie na otázku 9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
  • odpověď ženské tělo jako objekt zájmu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mužské tělo jako objekt zájmu na otázku 5. Blesk.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

8. iDnes.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

  • odpověď kriminální zprávy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi skandály na otázku 8. iDnes.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kriminální zprávy na otázku 10. iRozhlas.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

  • odpověď ženské tělo jako objekt zájmu:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mužské tělo jako objekt zájmu na otázku 9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

12. Reflex.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

  • odpověď žádnou z možností:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 17. ČT24.cz je bulvární médium.

13. Seznam zprávy.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

  • odpověď žádnou z možností:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou z možností na otázku 11. Novinky.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

21. iRozhlas.cz je bulvární médium.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi iRozhlas.cz na otázku 14. Která z těchto médií pravidelně čtete (alespoň 1x týdně)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik vám je let?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Aktuálně.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

5. Blesk.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

6. ČT24.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

7. Deník.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

8. iDnes.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

10. iRozhlas.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

11. Novinky.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

12. Reflex.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

13. Seznam zprávy.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

14. Která z těchto médií pravidelně čtete (alespoň 1x týdně)?

15. Aktuálně.cz je bulvární médium.

16. Blesk.cz je bulvární médium.

17. ČT24.cz je bulvární médium.

18. Deník.cz je bulvární médium.

19. iDnes.cz je bulvární médium.

20. iPrima.cz je bulvární médium.

21. iRozhlas.cz je bulvární médium.

22. Novinky.cz je bulvární médium.

23. Reflex.cz je bulvární médium.

24. Seznam zprávy.cz jsou bulvární médium.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik vám je let?

3. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Aktuálně.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

5. Blesk.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

6. ČT24.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

7. Deník.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

8. iDnes.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

9. iPrima.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

10. iRozhlas.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

11. Novinky.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

12. Reflex.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

13. Seznam zprávy.cz - Jaké z těchto charakteristik si s tímto médiem spojujete?

14. Která z těchto médií pravidelně čtete (alespoň 1x týdně)?

15. Aktuálně.cz je bulvární médium.

16. Blesk.cz je bulvární médium.

17. ČT24.cz je bulvární médium.

18. Deník.cz je bulvární médium.

19. iDnes.cz je bulvární médium.

20. iPrima.cz je bulvární médium.

21. iRozhlas.cz je bulvární médium.

22. Novinky.cz je bulvární médium.

23. Reflex.cz je bulvární médium.

24. Seznam zprávy.cz jsou bulvární médium.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zelbová, J.Náhled na online zpravodajská média (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://75575.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.