Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Poradenství a komunikace se zákazníkem v drogistickém řetězci dm

Poradenství a komunikace se zákazníkem v drogistickém řetězci dm

Jak jste vybírali střední školu?
Na základě jakých kritérií jste (si) vybrali střední školu? Kde jste hledali informace?

(veřejné výsledky nejpozději 29. 12. 2022, vhodné pro studenty sš a rodiče studentů sš)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Ryšavá
Šetření:27. 09. 2022 - 26. 11. 2022
Počet respondentů:320
Počet otázek (max/průměr):40 / 18.53
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, Vážení respondenti,

jmenuji se Vendula Ryšavá a jsem studentka Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je zcela anonymní a slouží ke sběru dat k mé diplomové práci na téma "Zhodnocení společnosti dm z hlediska poradenství a komunikace se zákazníkem". Cílem toho výzkumného šetření je zmapování názorů respondentů v oblasti poradenství a komunikaci se zákazníkem. Vyplňování dotazníku by Vám mělo zabrat maximálně 10 minut. Dotazník se uzavírá 11.11.2022. Dotazník se zaměřuje na dvě hlavní oblasti. První oblast se zaměřuje na zákaznickou spokojenost a zkušenost s poradenstvím a komunikací v prodejně dm. Druhá oblast se zaměřuje na novou nákupní aplikaci Moje dm. Ta nabízí funkce, které v některých případech mohou nahradit osobní poradenství s prodavačem/prodavačkou dm. 

Pokud by Vám bylo ohledně dotazníku cokoliv nejasné či byste se potřeboval/a na něco doptat, neváhejte mě kontaktovat na e-mailovou adresu: vendularysava@outlook.cz.

Předem Vám děkuji za zájem podílet se na tomto výzkumném šetření a za Váš čas!

Vendula Ryšavá

 

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena26281,88 %81,88 %  
Muž5818,13 %18,13 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 let- 40 let10633,13 %33,13 %  
20 let - 30 let10131,56 %31,56 %  
41 let - 50 let4313,44 %13,44 %  
Méně než 20 let257,81 %7,81 %  
Více než 64 let237,19 %7,19 %  
51 let- 64 let226,88 %6,88 %  

Graf

3. Jaký je Váš současný status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný/á na plný úvazek14043,75 %43,75 %  
Na mateřský4313,44 %13,44 %  
Student s brigádou319,69 %9,69 %  
Zaměstnaný/á na půl úvazku288,75 %8,75 %  
Student288,75 %8,75 %  
V důchodu268,13 %8,13 %  
OSVČ185,63 %5,63 %  
Nezaměstnaný61,88 %1,88 %  

Graf

4. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha11335,31 %35,31 %  
Středočeský5517,19 %17,19 %  
Jihomoravský3611,25 %11,25 %  
Plzeňský175,31 %5,31 %  
Ústecký154,69 %4,69 %  
Jihočeský134,06 %4,06 %  
Olomoucký123,75 %3,75 %  
Zlínský113,44 %3,44 %  
Moravskoslezský113,44 %3,44 %  
Pardubický103,13 %3,13 %  
Královéhradecký103,13 %3,13 %  
Kraj Vysočina103,13 %3,13 %  
Liberecký41,25 %1,25 %  
Karlovarský30,94 %0,94 %  

Graf

5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 100 000 obyvatel14043,75 %43,75 %  
5 001 - 20 000 obyvatel5115,94 %15,94 %  
1 000 - 5 000 obyvatel4915,31 %15,31 %  
Méně než 1 000 obyvatel3711,56 %11,56 %  
20 001 - 50 000 obyvatel247,5 %7,5 %  
50 001 - 100 000 obyvatel195,94 %5,94 %  

Graf

6. Jak často chodíte nakupovat do drogerie dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Několikrát do týdneotázka č. 12, Jednou za týdenotázka č. 12, Jednou za 14 dníotázka č. 12, Jednou za měsícotázka č. 12, Méně častěji než jednou za měsíc, ale alespoň 1x do rokaotázka č. 12, Méně častěji než 1x do rokaotázka č. 12, V prodejně dm jsem nikdy nebyl/aotázka č. 7, Nakupuji pouze on-lineotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za měsíc9529,69 %29,69 %  
Méně častěji než jednou za měsíc, ale alespoň 1x do roka7322,81 %22,81 %  
Jednou za 14 dní6520,31 %20,31 %  
Jednou za týden4213,13 %13,13 %  
Několikrát do týdne278,44 %8,44 %  
Méně častěji než 1x do roka92,81 %2,81 %  
V prodejně dm jsem nikdy nebyl/a61,88 %1,88 %  
Nakupuji pouze on-line30,94 %0,94 %  

Graf

7. Důvod proč nakupujete drogistické zboží v jiné drogerii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji v drogerii, vše seženu v maloobchodě při nákupu potravin685,71 %1,88 %  
kvůli lepší dostupnosti114,29 %0,31 %  

Graf

8. Kde nakupujete drogistické zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v maloobchodním řetězci (Albert, Lidl, Globus, Tesco, Billa, Penny, Koufland, Coop)685,71 %1,88 %  
v Rossmannu114,29 %0,31 %  

Graf

9. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne583,33 %1,56 %  
Spíše ano116,67 %0,31 %  

Graf

10. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6100 %1,88 %  

Graf

11. Mohla by být nákupní aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičkou active beauty) důvodem, proč byste uvažoval/a o nakupování v prodejně dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne583,33 %1,56 %  
Neutrální postoj116,67 %0,31 %  

Graf

12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?

Vyberte jednu odpoveď nebo více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dm značky (např. alverde, babylove, Balea, Denkmit, dmBio, Dontodent, Jessa, Mivolis, s-he, SEINZ, sun dance, trend it up, ebelin)26785,85 %83,44 %  
Garance dlouhodobé ceny9731,19 %30,31 %  
Bezhotovostní platby8527,33 %26,56 %  
dm dárková karta6219,94 %19,38 %  
Zdarma balení dárků zakoupených v prodejně dm227,07 %6,88 %  
Záruka správnosti údajů na pokladní stvrzence196,11 %5,94 %  
Přijímání poukázky společnosti Edenred, Sodexo a UP185,79 %5,63 %  
Poradenský servis185,79 %5,63 %  
Záruka vrácení peněz144,5 %4,38 %  
Wi-Fi zdarma v každé prodejně113,54 %3,44 %  
Možnost výměny dm bavlněný tašky92,89 %2,81 %  
Likvidace starého elektrozařízení92,89 %2,81 %  

Graf

13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Ne, nikdy jsem si pro radu nepřišel/la k prodavači/prodavačce dm nebo jsem jeho/její pomoc odmítl/aotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy jsem si pro radu nepřišel/la k prodavači/prodavačce dm nebo jsem jeho/její pomoc odmítl/a18459,16 %57,5 %  
Ano12740,84 %39,69 %  

Graf

14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13298,51 %41,25 %  
Ne21,49 %0,63 %  

Graf

15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12698,44 %39,38 %  
Ne21,56 %0,63 %  

Graf

17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12296,06 %38,13 %  
Ne53,94 %1,56 %  

Graf

18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7559,06 %23,44 %  
Žádné dotazy jsem neměl/a4031,5 %12,5 %  
Ne129,45 %3,75 %  

Graf

19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?

Prodejní drive = prodejce vyvíjel úsilí produkt prodat. Prodejce byl vstřícný, ochotný a byl na něm vidět zápal uspokojit Vaši potřebu a zároveň úspěšně s Vámi uzavřít obchod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9272,44 %28,75 %  
Ne3527,56 %10,94 %  

Graf

20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9977,95 %30,94 %  
Ne1612,6 %5 %  
Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky129,45 %3,75 %  

Graf

21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6853,54 %21,25 %  
Ano5946,46 %18,44 %  

Graf

22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3354,1 %10,31 %  
Ano2845,9 %8,75 %  

Graf

23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10280,31 %31,88 %  
Ne2519,69 %7,81 %  

Graf

24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Prodejce působil neprofesionálně vs. Prodejce působil profesionálně1-2-3-4-54.3860.678

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen9171,65 %28,44 %  
Spíše spokojen2822,05 %8,75 %  
Neutrální postoj (ani spokojen, ani nespokojen)64,72 %1,88 %  
Spíše nespokojen21,57 %0,63 %  

Graf

26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Horší vs. Lepší1-2-3-4-54.1730.852

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?

Aplikace Moje dm je primárně nákupní aplikace. Nejedná se o aplikaci k věrnostnímu programu aktive beauty. Novou aplikaci Moje dm mohou využívat všichni zákazníci, což se liší od aplikace active beauty (PAYBACK), kde je podmínkou být členem věrnostního programu active beauty. 

Active beauty je věrnostní program. Zákazník, který se registruje, může sbírat body za své nákupy v dm. Každý měsíc si navíc může zákazník aktivovat eKupony na svém online kontě nebo v  aplikaci dm active beauty (PAYBACK)  a poté je uplatnit v prodejnách dm nebo na e-shopu dm.cz.

 -> pokud jsem členem věrnostního programu aktive beauty mám tuto věrnostní kartičku PAYBACK!

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nákupní aplikaci Moje dmotázka č. 33, aplikaci dm active beauty (PAYBACK)otázka č. 29, nákupní aplikaci Moje dm a aplikaci dm active beauty (PAYBACK)otázka č. 33, používám aplikaci od dm, ale nevím přesně kterouotázka č. 28, nepoužívám žádnou aplikaciotázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívám žádnou aplikaci17254,78 %53,75 %  
nákupní aplikaci Moje dm6219,75 %19,38 %  
nákupní aplikaci Moje dm a aplikaci dm active beauty (PAYBACK)3210,19 %10 %  
aplikaci dm active beauty (PAYBACK)299,24 %9,06 %  
používám aplikaci od dm, ale nevím přesně kterou196,05 %5,94 %  

Graf

28. Jakou ikonku má aplikace ve Vašem mobilním telefonu ?

 

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Moje dmotázka č. 33, dm active beauty (PAYBACK)otázka č. 29].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moje dm1885,71 %5,63 %  
dm active beauty (PAYBACK)314,29 %0,94 %  

Graf

29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci ji používat ani jsem nezaznamenal/a, že dm spustilo novou aplikaci Moje dm9345,37 %29,06 %  
nechci ji používat, ale věděl/a jsem, že dm spustilo novou aplikaci Moje dm5124,88 %15,94 %  
chtěl/a bych ji používat, ale o aplikaci Moje dm slyším poprvé3014,63 %9,38 %  
nepotřebuji20,98 %0,63 %  
Nemám data v mobilu 10,49 %0,31 %  
nechci a nemám chytrý telefon10,49 %0,31 %  
měla jsem ji, ale odinstalovala jsem ji, protože po mě chtěla propojit konta a nedokázala jsem si s tím poradit10,49 %0,31 %  
Jinou se v app store nenašla10,49 %0,31 %  
Nepoužívám nákup z internetu10,49 %0,31 %  
Nevlastním chytrý telefon.10,49 %0,31 %  
složité, ztráta času10,49 %0,31 %  
Vzhledem k malé četnosti nákupů to nepovažuji za potřebné.10,49 %0,31 %  
mám aplikaci payback10,49 %0,31 %  
Neprisla mi v nicem pro me uzitecna10,49 %0,31 %  
nepoužívám smartphone, mám osypky při slovu "aplikace"10,49 %0,31 %  
chodím tak jen zřídka10,49 %0,31 %  
nepotřebuji - vždy vím co chci koupit10,49 %0,31 %  
Používám 10,49 %0,31 %  
Nevím o ní, zda ji budu chtít se rozhodnu, až se o ní něco dozvím. 10,49 %0,31 %  
Kdybych měla mít pro každý obchod aplikaci tak za chvíli nemám v telefonu žádné místo.10,49 %0,31 %  
nemám chytrý mobil10,49 %0,31 %  
nepoužívám žádné aplikace v telefonu, nechci je obecně, ne kvůli DM 10,49 %0,31 %  
A proč bych si měla zaplňovat telefon furt nějakými zbytečnými aplikacemi?10,49 %0,31 %  
Mám zákaznickou plastovou kartu 10,49 %0,31 %  
DM pro mně není tak důležitá, abych si tahala další app do mobilu10,49 %0,31 %  
nemám chytrý telefon 10,49 %0,31 %  
Chci si udržet soukromí 10,49 %0,31 %  
měla jsem problémy s přihlášením10,49 %0,31 %  
Ještě jsem nezridila10,49 %0,31 %  
Nemám mobil, do kterého by šla dát.10,49 %0,31 %  
"Nový" systém slev mi nevyhovuje, mnohem lepší byl starý systém s počítači na prodejnách. A chybí mi poukázky ve stylu sleva 10 %10,49 %0,31 %  
Chci ji používat, ale ještě jsem se nedostala k instalaci10,49 %0,31 %  
nechci ji používat 10,49 %0,31 %  

Graf

30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5526,96 %17,19 %  
Neutrální postoj4723,04 %14,69 %  
Spíše ano4120,1 %12,81 %  
Spíše ne3316,18 %10,31 %  
Ano2813,73 %8,75 %  

Graf

31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9245,1 %28,75 %  
Spíše ne4622,55 %14,38 %  
Neutrální postoj3818,63 %11,88 %  
Spíše ano178,33 %5,31 %  
Ano115,39 %3,44 %  

Graf

32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7436,27 %23,13 %  
Nevim5024,51 %15,63 %  
Spíše ano3718,14 %11,56 %  
Spíše ne3517,16 %10,94 %  
Ano83,92 %2,5 %  

Graf

33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?

Vyberte jednu odpoveď nebo více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aktivuju si v nákupní aplikaci e-kupóny (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty)8880 %27,5 %  
Předkládám nákupní aplikaci Moje dm na pokladě pro naskenování QR kódu - sbírání bodů (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty)7770 %24,06 %  
Zjišťuji dostupnost produktů na preferované prodejně4137,27 %12,81 %  
Nakupuji přes nákupní aplikaci Moje dm online2119,09 %6,56 %  
Využívám možnost expresního vyzvednutí na prodejně dm1715,45 %5,31 %  
Nákupní seznam sdílím s rodinou a přáteli43,64 %1,25 %  

Graf

34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale nepoužívám tootázka č. 36, Ano a používám tootázka č. 37, Neotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5852,73 %18,13 %  
Ano, ale nepoužívám to3834,55 %11,88 %  
Ano a používám to1412,73 %4,38 %  

Graf

35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 38, Neotázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3254,24 %10 %  
Ne2745,76 %8,44 %  

Graf

36. Důvod proč skenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm nevyužívám nebo bych nevyužíval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stačí mi informace, které jsou napsané na produktu5483,08 %16,88 %  
Chtěl/a bych více informací, ale nechci tomu věnovat příliš času69,23 %1,88 %  
Preferuji pomoc od prodavače/-ky dm34,62 %0,94 %  
Práce s aplikacemi mi není blízká23,08 %0,63 %  

Graf

37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1178,57 %3,44 %  
Spíše ano214,29 %0,63 %  
Neutrální postoj17,14 %0,31 %  

Graf

38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 39, Ne, protože jsem o této funkci nevěděl/aotázka č. 40, Ne, ale o této funkci jsem veděl/aotázka č. 40].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale o této funkci jsem veděl/a5550 %17,19 %  
Ano3229,09 %10 %  
Ne, protože jsem o této funkci nevěděl/a2320,91 %7,19 %  

Graf

39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2165,63 %6,56 %  
Ne1134,38 %3,44 %  

Graf

40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální postoj4843,64 %15 %  
Ano2522,73 %7,81 %  
Spíše ano1614,55 %5 %  
Ne1210,91 %3,75 %  
Spíše ne98,18 %2,81 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?

  • odpověď Více než 100 000 obyvatel:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 4. V jakém kraji bydlíte?

13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 3 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?

14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 3 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?

16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?

  • odpověď Ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 3 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?

17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?

19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?

  • odpověď Ano:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?

20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?

21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?

  • odpověď Ano:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?

23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?

25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?

  • odpověď Spokojen:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?

27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?

  • odpověď nepoužívám žádnou aplikaci:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrální postoj na otázku 31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci ji používat ani jsem nezaznamenal/a, že dm spustilo novou aplikaci Moje dm na otázku 29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?

31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?

  • odpověď Ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?

32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?

  • odpověď Ne:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?

33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?

  • odpověď Aktivuju si v nákupní aplikaci e-kupóny (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty):
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám možnost expresního vyzvednutí na prodejně dm na otázku 33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano a používám to na otázku 34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale nepoužívám to na otázku 34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
  • odpověď Předkládám nákupní aplikaci Moje dm na pokladě pro naskenování QR kódu - sbírání bodů (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty):
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám možnost expresního vyzvednutí na prodejně dm na otázku 33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?

34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?

  • odpověď Ano a používám to:
    • 22.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
  • odpověď Ne:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?

38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?

  • odpověď Ano:
    • 10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
    • 10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie spadáte?

3. Jaký je Váš současný status?

4. V jakém kraji bydlíte?

5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?

6. Jak často chodíte nakupovat do drogerie dm?

12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?

13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?

14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?

15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?

16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?

17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?

18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?

19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?

20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?

21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?

22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?

23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?

24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?

25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?

26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?

27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?

28. Jakou ikonku má aplikace ve Vašem mobilním telefonu ?

29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?

30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?

31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?

32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?

33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?

34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?

35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?

36. Důvod proč skenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm nevyužívám nebo bych nevyužíval/a?

37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?

38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?

39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?

40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie spadáte?

3. Jaký je Váš současný status?

4. V jakém kraji bydlíte?

5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?

6. Jak často chodíte nakupovat do drogerie dm?

12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?

13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?

14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?

15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?

16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?

17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?

18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?

19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?

20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?

21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?

22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?

23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?

24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?

25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?

26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?

27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?

28. Jakou ikonku má aplikace ve Vašem mobilním telefonu ?

29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?

30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?

31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?

32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?

33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?

34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?

35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?

36. Důvod proč skenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm nevyužívám nebo bych nevyužíval/a?

37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?

38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?

39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?

40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ryšavá, V.Poradenství a komunikace se zákazníkem v drogistickém řetězci dm (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://76718-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.