Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FAMU/DAMU/Umělecká VŠ
FAMU/DAMU/Umělecká VŠ
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vanda Tichá |
---|---|
Šetření: | 10. 11. 2022 - 03. 12. 2022 |
Počet respondentů: | 3 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den všem, tento dotazník jsem vytvořila v rámci školního projektu. Prosím, aby na tento dotazník odpovídali pouze studenti nebo absolventi FAMU, DAMU nebo Uměleckých vysokých škol.
Předem děkuji všem respondentům.
Odpovědi respondentů
1. Na jakou školu chodíte/ jste chodili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Umělecká VŠ | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
DAMU | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
2. Na jaký obor?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bicie nástroje
Herectvi se zamerenim na autorskou tvorbu a pedagogiku
performance
3. Proč jste si vybrali tuto školu/ obor?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Hudobná kariéra, spoznať ľudí v hudobnom obore.
Chtela jsem delat divadlo, ale nevyhovovala mi ani role dramaturga, rezisera nebo herce, chtela jsem zkoumat prostor mezi. Hledala jsem autenticitu projevu.
vedouci atelieru, dilny skoly
4. Jaké odborné předměty se vyučují na této škole?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Hudobná teória, skladba, spev, herectvo, hud. nástroje, psychológia.
Jezis tech je. Mam jmenovat? Dialogicke jednani, rec, hlas, pohyb (ruzne druhy), autorske cteni, dramaturgie textu, herecka propedeutika…
to si muzete najit v online silabech
5. Jaký z předmětů je nejvíce uplatnitelný pro vaši kariéru?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Autorske cteni a dramaturgie textu
Hra na hud. nástroj.
zadny
6. Našli jste uplatnění v oboru, který jste studovali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
7. Jak probíhalo přijímací řízení?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
2 dny taletnove zkousky
Hruza :D des pes. Dostala jsem se az na potreti. Clovek musi splnit spoustu pozadavku uz predem, vyzaduje to hodne domaci pripravy. Nakonec se ovsem prijimaci zkousky skladaji prevazne z improvizaci. Dlouho mi trvalo, nez jsem zjistila, co po mne vlastne chteji. “Oficialne” se rika, ze nic, ze ma byt clovek hlavne svuj, ale realne tomu tak neni, pokud je svet uchazece prilis vzdaleny svetu pedagogu rozhodujicih o prijimacim rizeni, nedostane se. Ovsem tento fakt mize ovlivnit, napriklad navstevovanim katedry, ktera je otevrena v mnoha vecech verejnosti, napriklad hlavni predmet dialogickeho jednani je otevreny zdarma i verejnosti. Prijimaci rizeni je z poloviny objektivni a z poloviny subjektivni.
8. Jak jste se na něj připravovali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
moc ne
Napsala jsem lidem, co tam studuji, ale prilis jasne odpovedi mi nedali… Nakonec jsem se pripravovala sama. Spis jsem kazdym rokem vice zjistovala, co se ode mne ocekava…
9. Chodili jste na střední školu se stejným/ podobným zaměřením?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
ano | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
10. Pokud ano, mělo to pro Vás nějaké výhody?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
11. Probíhaly na škole (VŠ) nějaké praxe?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 66,67 % | 66,67 % |
ano | 1 | 33,33 % | 33,33 % |
12. Jak velký důraz se kladl na praxe?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
6 | 1 | 50 % | 33,33 % |
1 | 1 | 50 % | 33,33 % |
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.5 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 6 |
Variační rozpětí: | 5 |
Rozptyl: | 12.5 |
Směrodatná odchylka: | 3.54 |
Medián: | 3.5 |
Modus: | 6 |
13. Kde se konaly a jak probíhaly?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.