Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > FAMU/DAMU/Umělecká VŠ

FAMU/DAMU/Umělecká VŠ

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vanda Tichá
Šetření:10. 11. 2022 - 03. 12. 2022
Počet respondentů:3
Počet otázek (max/průměr):13 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den všem, tento dotazník jsem vytvořila v rámci školního projektu. Prosím, aby na tento dotazník odpovídali pouze studenti nebo absolventi FAMU, DAMU nebo Uměleckých vysokých škol

Předem děkuji všem respondentům.

Odpovědi respondentů

1. Na jakou školu chodíte/ jste chodili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Umělecká VŠ266,67 %66,67 %  
DAMU133,33 %33,33 %  

Graf

2. Na jaký obor?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bicie nástroje

Herectvi se zamerenim na autorskou tvorbu a pedagogiku

performance

3. Proč jste si vybrali tuto školu/ obor?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Hudobná kariéra, spoznať ľudí v hudobnom obore.

Chtela jsem delat divadlo, ale nevyhovovala mi ani role dramaturga, rezisera nebo herce, chtela jsem zkoumat prostor mezi. Hledala jsem autenticitu projevu.

vedouci atelieru, dilny skoly

4. Jaké odborné předměty se vyučují na této škole?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Hudobná teória, skladba, spev, herectvo, hud. nástroje, psychológia.

Jezis tech je. Mam jmenovat? Dialogicke jednani, rec, hlas, pohyb (ruzne druhy), autorske cteni, dramaturgie textu, herecka propedeutika…

to si muzete najit v online silabech

5. Jaký z předmětů je nejvíce uplatnitelný pro vaši kariéru?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Autorske cteni a dramaturgie textu

Hra na hud. nástroj.

zadny

6. Našli jste uplatnění v oboru, který jste studovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano266,67 %66,67 %  
ne133,33 %33,33 %  

Graf

7. Jak probíhalo přijímací řízení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

2 dny taletnove zkousky

Hruza :D des pes. Dostala jsem se az na potreti. Clovek musi splnit spoustu pozadavku uz predem, vyzaduje to hodne domaci pripravy. Nakonec se ovsem prijimaci zkousky skladaji prevazne z improvizaci. Dlouho mi trvalo, nez jsem zjistila, co po mne vlastne chteji. “Oficialne” se rika, ze nic, ze ma byt clovek hlavne svuj, ale realne tomu tak neni, pokud je svet uchazece prilis vzdaleny svetu pedagogu rozhodujicih o prijimacim rizeni, nedostane se. Ovsem tento fakt mize ovlivnit, napriklad navstevovanim katedry, ktera je otevrena v mnoha vecech verejnosti, napriklad hlavni predmet dialogickeho jednani je otevreny zdarma i verejnosti. Prijimaci rizeni je z poloviny objektivni a z poloviny subjektivni.

8. Jak jste se na něj připravovali?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

moc ne

Napsala jsem lidem, co tam studuji, ale prilis jasne odpovedi mi nedali… Nakonec jsem se pripravovala sama. Spis jsem kazdym rokem vice zjistovala, co se ode mne ocekava…

9. Chodili jste na střední školu se stejným/ podobným zaměřením?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %66,67 %  
ano133,33 %33,33 %  

Graf

10. Pokud ano, mělo to pro Vás nějaké výhody?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

11. Probíhaly na škole (VŠ) nějaké praxe?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %66,67 %  
ano133,33 %33,33 %  

Graf

12. Jak velký důraz se kladl na praxe?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6150 %33,33 %  
1150 %33,33 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:3.5
Minimum:1
Maximum:6
Variační rozpětí:5
Rozptyl:12.5
Směrodatná odchylka:3.54
Medián:3.5
Modus:6

Graf

13. Kde se konaly a jak probíhaly?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Tichá, V.FAMU/DAMU/Umělecká VŠ (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://77190.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.