Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza komunikačního mixu

Analýza komunikačního mixu

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Buchwaldová
Šetření:11. 03. 2023 - 26. 03. 2023
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):20 / 14.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:68,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou oboru Marketing a obchod na ekonomické fakultě VŠB-TUO a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku na téma „Analýza komunikačního mixu". Dotazník je zcela anonymní a Vaše odpovědi budou využity pro zpracování diplomové práce.

Dotazník je zaměřen na fitness e-shopy/obchody prodávající především vybavení a přístroje pro domácí cvičení a do posiloven.

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas.

Bc. Nikola Buchwaldová

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v obchodech se sportovním/fitness zaměřením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12076,43 %76,43 %  
Ne3723,57 %23,57 %  

Graf

2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 1x týdně4739,17 %29,94 %  
Alespoň 1x měsíčně2722,5 %17,2 %  
Méně často2520,83 %15,92 %  
Každý den1411,67 %8,92 %  
Nesportuji75,83 %4,46 %  

Graf

3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Decathlon6254,39 %39,49 %  
Sportisimo4942,98 %31,21 %  
Insportline3228,07 %20,38 %  
Intersport1815,79 %11,46 %  
A3 sport1210,53 %7,64 %  
Gymbeam119,65 %7,01 %  
Myprotein119,65 %7,01 %  
Aktin87,02 %5,1 %  
Sportissimo76,14 %4,46 %  
Decatlon54,39 %3,18 %  
Nutrend43,51 %2,55 %  
Hervis32,63 %1,91 %  
Fitness4u32,63 %1,91 %  
A3sport32,63 %1,91 %  
Fitham21,75 %1,27 %  
My protein21,75 %1,27 %  
Gymshark21,75 %1,27 %  
In sport Line21,75 %1,27 %  
Best4Run10,88 %0,64 %  
A 3 sport10,88 %0,64 %  
Detaclon10,88 %0,64 %  
Insportline 0strava10,88 %0,64 %  
Alpine Pro10,88 %0,64 %  
jim Beam 10,88 %0,64 %  
Nebbia10,88 %0,64 %  
Alpinepro10,88 %0,64 %  
Decatlone 10,88 %0,64 %  
Sports direct10,88 %0,64 %  
Inspotline 10,88 %0,64 %  
In sportline10,88 %0,64 %  
Insport line10,88 %0,64 %  
Spotisimo10,88 %0,64 %  
4F10,88 %0,64 %  
A310,88 %0,64 %  
UnderArmour10,88 %0,64 %  
Aktin/Vilgain10,88 %0,64 %  
Atkin10,88 %0,64 %  
hudy10,88 %0,64 %  
4camping10,88 %0,64 %  
top4running10,88 %0,64 %  
Exisport10,88 %0,64 %  
adidas10,88 %0,64 %  
Decthlon10,88 %0,64 %  
Áčkoshop10,88 %0,64 %  
Hervis sport10,88 %0,64 %  
Aktin.cz10,88 %0,64 %  
D-Sport10,88 %0,64 %  
Nike10,88 %0,64 %  
A sport10,88 %0,64 %  

Graf

4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?

Pokud jste si vzpomněl/a na další obchody, uveďte je prosím do "vlastní odpověď".

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Decathlon11696,67 %73,89 %  
InSPORTline10385,83 %65,61 %  
Intersport7562,5 %47,77 %  
Alza (oddělení sport a outdoor)7260 %45,86 %  
Fitness.cz1815 %11,46 %  
Fitham65 %3,82 %  
Sportago65 %3,82 %  
Sportisimo43,33 %2,55 %  
Sportisimo, A3sport, Under Armour10,83 %0,64 %  
Husky10,83 %0,64 %  
A3 sport10,83 %0,64 %  
Lidl, Sportisimo 10,83 %0,64 %  
A3, Nike10,83 %0,64 %  
GymBeam, UnderArmor, MyProtein, A3sport, Sportisimo, Dsport, SportDirect,...10,83 %0,64 %  
Sportissimo, A3 sport10,83 %0,64 %  
Sportisimo, a3sport10,83 %0,64 %  
A3 sport, Sportissimo, obchody dané značky (Puma, Nike,...)10,83 %0,64 %  
My protein, Nutrend10,83 %0,64 %  

Graf

5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Decathlon10587,5 %66,88 %  
InSPORTline4739,17 %29,94 %  
Intersport2520,83 %15,92 %  
Sportisimo75,83 %4,46 %  
Alza (oddělení sport a outdoor)65 %3,82 %  
Fitness.cz21,67 %1,27 %  
Fitham21,67 %1,27 %  
Gymbeam21,67 %1,27 %  
Under armour10,83 %0,64 %  
Sportisimo, Husky, Best4Run, Tchibo 10,83 %0,64 %  
Aktin, Gymbeam, Myprotein10,83 %0,64 %  
Alpine Pro10,83 %0,64 %  
A3 Sport10,83 %0,64 %  
Gymbean10,83 %0,64 %  
A3, Nike10,83 %0,64 %  
Utopy Wear, Alpine Pro10,83 %0,64 %  
Aktin10,83 %0,64 %  
Sportissimo, A3 sport10,83 %0,64 %  
Sportissimo10,83 %0,64 %  
Sportago10,83 %0,64 %  
Ani v jednom10,83 %0,64 %  
My protein10,83 %0,64 %  
Nike10,83 %0,64 %  

Graf

6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena10486,67 %66,24 %  
Kvalita9075 %57,32 %  
Značka3831,67 %24,2 %  
Slevové akce3730,83 %23,57 %  
Doporučení2924,17 %18,47 %  
Záruka86,67 %5,1 %  
Možnosti dopravy75,83 %4,46 %  
Reklama65 %3,82 %  
Země výroby21,67 %1,27 %  

Graf

7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9982,5 %63,06 %  
Ne2117,5 %13,38 %  

Graf

8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Při vyhledávání fitness produktů (např. Google, Seznam)3535,35 %22,29 %  
Sociální sítě3535,35 %22,29 %  
Reklama v TV3131,31 %19,75 %  
Reklama na internetu3030,3 %19,11 %  
Doporučení od známých2424,24 %15,29 %  
Na sportovních akcích1717,17 %10,83 %  
Reklama v rádiu33,03 %1,91 %  
Bydlím ve městě,kde InSPORTline sídlí 11,01 %0,64 %  
Firma je blízko bydliště 11,01 %0,64 %  
Je v našem městě 11,01 %0,64 %  
Už nevím11,01 %0,64 %  
Bydlím v místě, kde se společnost nachází 11,01 %0,64 %  
Reklama nevím kde 11,01 %0,64 %  
rodiče kupovali rotoped ve Vítkově před 20 lety :D11,01 %0,64 %  

Graf

9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6060,61 %38,22 %  
Ne3939,39 %24,84 %  

Graf

10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Známá vs. Neznámá1-2-3-4-51.751.088
Levná vs. Drahá1-2-3-4-52.9330.729
Dobře propagovaná vs. Nevýrazná mezi konkurencí1-2-3-4-52.1330.982
Kvalitní zboží vs. Nekvalitní zboží1-2-3-4-52.1670.872
Pro mladé vs. Pro starší1-2-3-4-52.551.014
Bezkonkurenční vs. Nahraditelná1-2-3-4-530.8

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Líbí se Vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne3428,33 %21,66 %  
Spíše ano3025 %19,11 %  
Ano2924,17 %18,47 %  
Ne2016,67 %12,74 %  
Nevím75,83 %4,46 %  

Graf

12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

1 – velmi spokojen, 2 - spíše spokojen, 3 - neutrální, 4 - spíše nespokojen, 5 – velmi nespokojen

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výběr tváří reklamy2.5671.129
Délka videa2.41.057
Zajímavost2.71.527
Příběh2.7251.599
Originalita2.4671.299
Celkový dojem2.7921.315

Graf

13. Líbí se Vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano4840 %30,57 %  
Spíše ne3226,67 %20,38 %  
Ano2722,5 %17,2 %  
Ne119,17 %7,01 %  
Nevím21,67 %1,27 %  

Graf

14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

1 – velmi spokojen, 2 - spíše spokojen, 3 - neutrální, 4 - spíše nespokojen, 5 – velmi nespokojen

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Výběr tváří reklamy2.1831.133
Délka videa2.8331.306
Zajímavost2.6751.253
Příběh2.6331.349
Originalita2.6751.253
Celkový dojem2.6421.13

Graf

15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.

Seřaďte od nejdůležitějšího po nejméně důležitý faktor, přiřazená čísla se nesmí opakovat.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Výběr tváří reklamy4.0083.325
Délka videa4.0752.486
Zajímavost3.3752.418
Příběh3.4922.5
Originalita3.0332.832
Celkový dojem3.0172.883

Graf

16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
První videoreklama5445 %34,39 %  
Druhá videoreklama4436,67 %28,03 %  
Žádná z uvedených možností2218,33 %14,01 %  

Graf

17. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6755,83 %42,68 %  
Muž5344,17 %33,76 %  

Graf

18. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-24 let4033,33 %25,48 %  
25-30 let2520,83 %15,92 %  
46-50 let1714,17 %10,83 %  
41-45 let1613,33 %10,19 %  
31-35 let97,5 %5,73 %  
36-40 let75,83 %4,46 %  
50-55 let65 %3,82 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou4436,67 %28,03 %  
Vysokoškolské3730,83 %23,57 %  
Střední bez maturity3025 %19,11 %  
Základní65 %3,82 %  
Vyšší odborné32,5 %1,91 %  

Graf

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 10 000 Kč3529,17 %22,29 %  
20 001 - 30 000 Kč3125,83 %19,75 %  
30 001 - 40 000 Kč2924,17 %18,47 %  
10 001 - 20 000 Kč1613,33 %10,19 %  
Více než 40 000 Kč97,5 %5,73 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?

  • odpověď InSPORTline:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gymbeam na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Insportline na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intersport na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Líbí se Vám tato reklama?
  • odpověď Intersport:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intersport na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)

5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

  • odpověď InSPORTline:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.

6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

  • odpověď Cena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita=4 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=5 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=3 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
  • odpověď Kvalita:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intersport na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=6 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-30 let na otázku 18. Kolik je Vám let?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=4 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr tváří reklamy=4 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Insportline na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi InSPORTline na otázku 5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sportovních akcích na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při vyhledávání fitness produktů (např. Google, Seznam) na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Líbí se Vám tato reklama?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=2 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příběh=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=3 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita=3 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr tváří reklamy=1 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.

9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi InSPORTline na otázku 5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Insportline na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)

16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?

  • odpověď První videoreklama:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=1 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v obchodech se sportovním/fitness zaměřením?

2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)

3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)

4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?

5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?

8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)

9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?

10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.

11. Líbí se Vám tato reklama?

12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

13. Líbí se Vám tato reklama?

14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.

16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. Kolik je Vám let?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v obchodech se sportovním/fitness zaměřením?

2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)

3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)

4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?

5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)

7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?

8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)

9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?

10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.

11. Líbí se Vám tato reklama?

12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

13. Líbí se Vám tato reklama?

14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?

15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.

16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. Kolik je Vám let?

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Buchwaldová, N.Analýza komunikačního mixu (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://analyza-komunikacniho-mixu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.