Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou oboru Marketing a obchod na ekonomické fakultě VŠB-TUO a chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku na téma „Analýza komunikačního mixu". Dotazník je zcela anonymní a Vaše odpovědi budou využity pro zpracování diplomové práce.
Dotazník je zaměřen na fitness e-shopy/obchody prodávající především vybavení a přístroje pro domácí cvičení a do posiloven.
Předem děkuji za Vaši ochotu a čas.
Bc. Nikola Buchwaldová
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete v obchodech se sportovním/fitness zaměřením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
120
76,43 %
76,43 %
Ne
37
23,57 %
23,57 %
2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 1x týdně
47
39,17 %
29,94 %
Alespoň 1x měsíčně
27
22,5 %
17,2 %
Méně často
25
20,83 %
15,92 %
Každý den
14
11,67 %
8,92 %
Nesportuji
7
5,83 %
4,46 %
3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Decathlon
62
54,39 %
39,49 %
Sportisimo
49
42,98 %
31,21 %
Insportline
32
28,07 %
20,38 %
Intersport
18
15,79 %
11,46 %
A3 sport
12
10,53 %
7,64 %
Gymbeam
11
9,65 %
7,01 %
Myprotein
11
9,65 %
7,01 %
Aktin
8
7,02 %
5,1 %
Sportissimo
7
6,14 %
4,46 %
Decatlon
5
4,39 %
3,18 %
Nutrend
4
3,51 %
2,55 %
Hervis
3
2,63 %
1,91 %
Fitness4u
3
2,63 %
1,91 %
A3sport
3
2,63 %
1,91 %
Fitham
2
1,75 %
1,27 %
My protein
2
1,75 %
1,27 %
Gymshark
2
1,75 %
1,27 %
In sport Line
2
1,75 %
1,27 %
Best4Run
1
0,88 %
0,64 %
A 3 sport
1
0,88 %
0,64 %
Detaclon
1
0,88 %
0,64 %
Insportline 0strava
1
0,88 %
0,64 %
Alpine Pro
1
0,88 %
0,64 %
jim Beam
1
0,88 %
0,64 %
Nebbia
1
0,88 %
0,64 %
Alpinepro
1
0,88 %
0,64 %
Decatlone
1
0,88 %
0,64 %
Sports direct
1
0,88 %
0,64 %
Inspotline
1
0,88 %
0,64 %
In sportline
1
0,88 %
0,64 %
Insport line
1
0,88 %
0,64 %
Spotisimo
1
0,88 %
0,64 %
4F
1
0,88 %
0,64 %
A3
1
0,88 %
0,64 %
UnderArmour
1
0,88 %
0,64 %
Aktin/Vilgain
1
0,88 %
0,64 %
Atkin
1
0,88 %
0,64 %
hudy
1
0,88 %
0,64 %
4camping
1
0,88 %
0,64 %
top4running
1
0,88 %
0,64 %
Exisport
1
0,88 %
0,64 %
adidas
1
0,88 %
0,64 %
Decthlon
1
0,88 %
0,64 %
Áčkoshop
1
0,88 %
0,64 %
Hervis sport
1
0,88 %
0,64 %
Aktin.cz
1
0,88 %
0,64 %
D-Sport
1
0,88 %
0,64 %
Nike
1
0,88 %
0,64 %
A sport
1
0,88 %
0,64 %
4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?
Pokud jste si vzpomněl/a na další obchody, uveďte je prosím do "vlastní odpověď".
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
A3 sport, Sportissimo, obchody dané značky (Puma, Nike,...)
1
0,83 %
0,64 %
My protein, Nutrend
1
0,83 %
0,64 %
5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Decathlon
105
87,5 %
66,88 %
InSPORTline
47
39,17 %
29,94 %
Intersport
25
20,83 %
15,92 %
Sportisimo
7
5,83 %
4,46 %
Alza (oddělení sport a outdoor)
6
5 %
3,82 %
Fitness.cz
2
1,67 %
1,27 %
Fitham
2
1,67 %
1,27 %
Gymbeam
2
1,67 %
1,27 %
Under armour
1
0,83 %
0,64 %
Sportisimo, Husky, Best4Run, Tchibo
1
0,83 %
0,64 %
Aktin, Gymbeam, Myprotein
1
0,83 %
0,64 %
Alpine Pro
1
0,83 %
0,64 %
A3 Sport
1
0,83 %
0,64 %
Gymbean
1
0,83 %
0,64 %
A3, Nike
1
0,83 %
0,64 %
Utopy Wear, Alpine Pro
1
0,83 %
0,64 %
Aktin
1
0,83 %
0,64 %
Sportissimo, A3 sport
1
0,83 %
0,64 %
Sportissimo
1
0,83 %
0,64 %
Sportago
1
0,83 %
0,64 %
Ani v jednom
1
0,83 %
0,64 %
My protein
1
0,83 %
0,64 %
Nike
1
0,83 %
0,64 %
6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cena
104
86,67 %
66,24 %
Kvalita
90
75 %
57,32 %
Značka
38
31,67 %
24,2 %
Slevové akce
37
30,83 %
23,57 %
Doporučení
29
24,17 %
18,47 %
Záruka
8
6,67 %
5,1 %
Možnosti dopravy
7
5,83 %
4,46 %
Reklama
6
5 %
3,82 %
Země výroby
2
1,67 %
1,27 %
7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
99
82,5 %
63,06 %
Ne
21
17,5 %
13,38 %
8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Při vyhledávání fitness produktů (např. Google, Seznam)
35
35,35 %
22,29 %
Sociální sítě
35
35,35 %
22,29 %
Reklama v TV
31
31,31 %
19,75 %
Reklama na internetu
30
30,3 %
19,11 %
Doporučení od známých
24
24,24 %
15,29 %
Na sportovních akcích
17
17,17 %
10,83 %
Reklama v rádiu
3
3,03 %
1,91 %
Bydlím ve městě,kde InSPORTline sídlí
1
1,01 %
0,64 %
Firma je blízko bydliště
1
1,01 %
0,64 %
Je v našem městě
1
1,01 %
0,64 %
Už nevím
1
1,01 %
0,64 %
Bydlím v místě, kde se společnost nachází
1
1,01 %
0,64 %
Reklama nevím kde
1
1,01 %
0,64 %
rodiče kupovali rotoped ve Vítkově před 20 lety :D
1
1,01 %
0,64 %
9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
60
60,61 %
38,22 %
Ne
39
39,39 %
24,84 %
10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Známá vs. Neznámá
1-2-3-4-5
1.75
1.088
Levná vs. Drahá
1-2-3-4-5
2.933
0.729
Dobře propagovaná vs. Nevýrazná mezi konkurencí
1-2-3-4-5
2.133
0.982
Kvalitní zboží vs. Nekvalitní zboží
1-2-3-4-5
2.167
0.872
Pro mladé vs. Pro starší
1-2-3-4-5
2.55
1.014
Bezkonkurenční vs. Nahraditelná
1-2-3-4-5
3
0.8
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
11. Líbí se Vám tato reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ne
34
28,33 %
21,66 %
Spíše ano
30
25 %
19,11 %
Ano
29
24,17 %
18,47 %
Ne
20
16,67 %
12,74 %
Nevím
7
5,83 %
4,46 %
12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1 – velmi spokojen, 2 - spíše spokojen, 3 - neutrální, 4 - spíše nespokojen, 5 – velmi nespokojen
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Výběr tváří reklamy
2.567
1.129
Délka videa
2.4
1.057
Zajímavost
2.7
1.527
Příběh
2.725
1.599
Originalita
2.467
1.299
Celkový dojem
2.792
1.315
13. Líbí se Vám tato reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
48
40 %
30,57 %
Spíše ne
32
26,67 %
20,38 %
Ano
27
22,5 %
17,2 %
Ne
11
9,17 %
7,01 %
Nevím
2
1,67 %
1,27 %
14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1 – velmi spokojen, 2 - spíše spokojen, 3 - neutrální, 4 - spíše nespokojen, 5 – velmi nespokojen
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Výběr tváří reklamy
2.183
1.133
Délka videa
2.833
1.306
Zajímavost
2.675
1.253
Příběh
2.633
1.349
Originalita
2.675
1.253
Celkový dojem
2.642
1.13
15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
Seřaďte od nejdůležitějšího po nejméně důležitý faktor, přiřazená čísla se nesmí opakovat.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Výběr tváří reklamy
4.008
3.325
Délka videa
4.075
2.486
Zajímavost
3.375
2.418
Příběh
3.492
2.5
Originalita
3.033
2.832
Celkový dojem
3.017
2.883
16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
První videoreklama
54
45 %
34,39 %
Druhá videoreklama
44
36,67 %
28,03 %
Žádná z uvedených možností
22
18,33 %
14,01 %
17. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
67
55,83 %
42,68 %
Muž
53
44,17 %
33,76 %
18. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-24 let
40
33,33 %
25,48 %
25-30 let
25
20,83 %
15,92 %
46-50 let
17
14,17 %
10,83 %
41-45 let
16
13,33 %
10,19 %
31-35 let
9
7,5 %
5,73 %
36-40 let
7
5,83 %
4,46 %
50-55 let
6
5 %
3,82 %
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
44
36,67 %
28,03 %
Vysokoškolské
37
30,83 %
23,57 %
Střední bez maturity
30
25 %
19,11 %
Základní
6
5 %
3,82 %
Vyšší odborné
3
2,5 %
1,91 %
20. Jaký je Váš měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 10 000 Kč
35
29,17 %
22,29 %
20 001 - 30 000 Kč
31
25,83 %
19,75 %
30 001 - 40 000 Kč
29
24,17 %
18,47 %
10 001 - 20 000 Kč
16
13,33 %
10,19 %
Více než 40 000 Kč
9
7,5 %
5,73 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gymbeam na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Insportline na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intersport na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Líbí se Vám tato reklama?
odpověď Intersport:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intersport na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
odpověď InSPORTline:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
odpověď Cena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita=4 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=5 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=3 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
odpověď Kvalita:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intersport na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=6 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25-30 let na otázku 18. Kolik je Vám let?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=4 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr tváří reklamy=4 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?
odpověď Ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Insportline na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi InSPORTline na otázku 5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sportovních akcích na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Při vyhledávání fitness produktů (např. Google, Seznam) na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v TV na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavost=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Líbí se Vám tato reklama?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka videa=2 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příběh=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita=1 na otázku 14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=3 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originalita=3 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr tváří reklamy=1 na otázku 15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Známá [1-2-3-4-5] Neznámá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní zboží [1-2-3-4-5] Nekvalitní zboží: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro mladé [1-2-3-4-5] Pro starší: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 1 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobře propagovaná [1-2-3-4-5] Nevýrazná mezi konkurencí: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 2 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 3 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bezkonkurenční [1-2-3-4-5] Nahraditelná: 4 na otázku 10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi InSPORTline na otázku 5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Insportline na otázku 3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?
odpověď První videoreklama:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celkový dojem=1 na otázku 12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nakupujete v obchodech se sportovním/fitness zaměřením?
2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?
5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?
8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
11. Líbí se Vám tato reklama?
12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
13. Líbí se Vám tato reklama?
14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?
17. Jaké je Vaše pohlaví?
18. Kolik je Vám let?
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Jaký je Váš měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nakupujete v obchodech se sportovním/fitness zaměřením?
2. Jak často sportujete? (může se jednat například o posilování, běh, turistiku, plavání, jógu…)
3. Jaké fitness obchody znáte? (uveďte alespoň 1)
4. Které z uvedených fitness obchodů znáte?
5. Ve kterých z uvedených fitness obchodů nejčastěji nakupujete? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
6. Jaké atributy jsou pro Vás důležité při výběru sportovního vybavení? (Uveďte maximálně 3 možnosti)
7. Znáte prodejny/e-shop InSPORTline?
8. Označte, odkud jste se o InSPORTline dozvěděl/a. (Uveďte maximálně 3 možnosti)
9. Nakupovali jste někdy v prodejně nebo na e-shopu InSPORTline?
10. Ohodnoťte na škále 1-5, jak vnímáte společnost InSPORTline.
11. Líbí se Vám tato reklama?
12. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
13. Líbí se Vám tato reklama?
14. Jak jste spokojeni s následujícími faktory týkající se této videoreklamy?
15. Ohodnoťte důležitost faktorů týkající se videoreklamy.
16. Která reklama by Vás spíše přiměla navštívit, případně nakoupit v InSPORTline?
17. Jaké je Vaše pohlaví?
18. Kolik je Vám let?
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Jaký je Váš měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.