Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Auta s elektrickými motory
Auta s elektrickými motory
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Alex Brückler |
---|---|
Šetření: | 14. 10. 2019 - 28. 10. 2019 |
Počet respondentů: | 251 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 12.06 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 77,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:54 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
děkuji, že jste se rozhodl/a pro vyplnění tohoto dotazníku.
Jedná se o školní projekt s libovolným zvolením tématu. Toto téma jsem si zvolil kvůli jeho spojení k aktuální problematice globálního oteplování a znečištění ovzduší. Cílem dotazníku je zjistit pohled obyvatelstva na možnost ekologičtější a šetrnější dopravy. Rád bych všechny poprosil o upřímné odpovědi.
Děkuji za váš čas a hezký den.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 142 | 56,57 % | 56,57 % |
žena | 107 | 42,63 % | 42,63 % |
Jiné | 2 | 0,8 % | 0,8 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 20 let | 140 | 55,78 % | 55,78 % |
20-39 let | 76 | 30,28 % | 30,28 % |
40-59 let | 28 | 11,16 % | 11,16 % |
Nad 60 let | 7 | 2,79 % | 2,79 % |
3. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Základní | 101 | 40,24 % | 40,24 % |
Středoškolské | 91 | 36,25 % | 36,25 % |
Vysokoškolské | 59 | 23,51 % | 23,51 % |
4. Bydliště
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Město | 204 | 81,27 % | 81,27 % |
Vesnice | 47 | 18,73 % | 18,73 % |
5. Jaký máte přehled o elektromotorech?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 78 | 31,08 % | 31,08 % |
dostatečný | 62 | 24,7 % | 24,7 % |
chvalitebný | 59 | 23,51 % | 23,51 % |
nedostatečný | 35 | 13,94 % | 13,94 % |
výborný | 17 | 6,77 % | 6,77 % |
6. Myslíte si, že auta s elektromotory jsou dobrý nápad?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 179 | 71,31 % | 71,31 % |
ne | 72 | 28,69 % | 28,69 % |
7. Měsíční příjem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Student bez stálé výplaty → otázka č. 8, Do 20 tisíc → otázka č. 8, Do 50 tisíc → otázka č. 8, Nad 50 tisíc → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student bez stálé výplaty | 141 | 56,18 % | 56,18 % |
Do 50 tisíc | 57 | 22,71 % | 22,71 % |
Do 20 tisíc | 31 | 12,35 % | 12,35 % |
Nad 50 tisíc | 22 | 8,76 % | 8,76 % |
8. Jaký typ auta vlastníte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Auto se spalovacím motorem (Benzín/Diesel) → otázka č. 9, Auto s elektromotorem/hybrid → otázka č. 13, Nevlastním → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevlastním | 139 | 55,38 % | 55,38 % |
Auto se spalovacím motorem (Benzín/Diesel) | 111 | 44,22 % | 44,22 % |
Auto s elektromotorem/hybrid | 1 | 0,4 % | 0,4 % |
9. Uvažoval/a jste o koupi auta s elektrickým pohonem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, uvažoval → otázka č. 11, Ano, ale nakonec jsem se rozhodl pro spalovací motor → otázka č. 10, Ne → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 168 | 67,2 % | 66,93 % |
Ano, uvažoval | 65 | 26 % | 25,9 % |
Ano, ale nakonec jsem se rozhodl pro spalovací motor | 17 | 6,8 % | 6,77 % |
10. Důvod uvažování? (+)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šetrnost k životnímu prostředí | 10 | 58,82 % | 3,98 % |
Výhody v servisních nárocích | 6 | 35,29 % | 2,39 % |
Rychlá odezva motoru na plyn | 4 | 23,53 % | 1,59 % |
Jednoduchost motoru (žádné komplexní převody a minimum pohyblivých částí) | 4 | 23,53 % | 1,59 % |
Maximální točivý moment od nulových otáček | 4 | 23,53 % | 1,59 % |
elektroauto má smysl jen je-li dobíjeno z obnovitelných zdrojů ( slunce ) | 1 | 5,88 % | 0,4 % |
Peníze | 1 | 5,88 % | 0,4 % |
11. Z jakého důvodu? (+)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šetrnost k životnímu prostředí | 51 | 78,46 % | 20,32 % |
Jednoduchost motoru (žádné komplexní převody a minimum pohyblivých částí) | 17 | 26,15 % | 6,77 % |
Výhody v servisních nárocích | 15 | 23,08 % | 5,98 % |
Rychlá odezva motoru na plyn | 14 | 21,54 % | 5,58 % |
Maximální točivý moment od nulových otáček | 11 | 16,92 % | 4,38 % |
nižší provozní náklady | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
cena provozu | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Sice doposud nejsou úplně šetrné k životnímu prostředí (hlavně jejich výroba), ale jejich koupí aspoň podpořím vývoj technologie, která je doufejme zcela šetrné udělá. | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Design | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
jednoduché ovládání, ticho | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Cena za provoz | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Levný provoz | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Menší hluk | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Volne parkovani v cele Praze | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
Úspora provozních nákladů | 1 | 1,54 % | 0,4 % |
12. Co vás odradilo? (-)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena vozu | 12 | 70,59 % | 4,78 % |
Nedostačující infrastruktura nabíječek | 10 | 58,82 % | 3,98 % |
Krátký dojezd | 9 | 52,94 % | 3,59 % |
Zdlouhavé nabíjení | 8 | 47,06 % | 3,19 % |
servisy zatím odmítají opravovat tyto vozy, protože se jim zatím nevyplatí dokupovat další vybavení do dílen | 1 | 5,88 % | 0,4 % |
nešetrnost k životnímu prostředí, uhlíková stopa je mnohem vyšší, pokud se vezme v potaz ještě těžba Lithia atd. | 1 | 5,88 % | 0,4 % |
13. Z jakého důvodu? (+)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
fanoušek elektromobility | 1 | 100 % | 0,4 % |
14. Z jakého důvodu? (-)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena vozu | 104 | 61,9 % | 41,43 % |
Nedostačující infrastruktura nabíječek | 78 | 46,43 % | 31,08 % |
Krátký dojezd | 73 | 43,45 % | 29,08 % |
Zdlouhavé nabíjení | 72 | 42,86 % | 28,69 % |
Ne | 2 | 1,19 % | 0,8 % |
neekologické akumulátory, které se musí často měnit a které nelze ekonomicky recyklovat | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
není zdaleka tak ekologický, jak se tvrdí | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
zážitek a pocit z jízdy | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
ani elektřina se na světě nevyrábí bez ekologického dopadu | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
neekologické - baterie, recyklace, těžba surovin | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nemám potřebu kupovat auto | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Jsem broke | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Škodlivý vliv při výrobě na životní prostředí | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Neekologický způsob získávání elektrické baterie, podmínky při získávání lithia a výrobě baterií | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
z hlubšího hlediska to tak ekologické jak to vypadá není | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nesháníme nové auto a až budeme, v první řadě se informujeme o carsharingu elektromobilu | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Cena, elektro motor nevydrží to co spalovací. Náklady na opravu jsou moc vysoké | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nepotřebuji žádný automobil | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Výroba baterií je nešetrná k životnímu prostředí a elektřina, kterou se dobíjí byla s největší pravděbonobstí vyrobena v uhelných elektrárnách, tudíž uhlíková stopa nebude nikdy nulová, celý trend s elektromobily je zbytečně nafouklý, budoucnost v nich v současnosti rozhodně neleží | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Auto by mělo mít svůj specifický burácivý zvuk | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nemám řidičák, peníze, chuť k životu | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Zvuk chybí | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
nuda | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
V blizky budoucnosti si auto porizovat nebudu | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Ještě nemám auto, ale zvažuji i elektromobil | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Prostě Elektro nema ten lxs zvuk plameny od výfuku prostě to rovnou můžu jezdit na vysavači sorry ale BMWLIVE | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Chci motor ne ledničku | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nemám řidičák xD | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Zkurvená elektrika | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
neuvažoval som o kúpe auta | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Věřím v Jadernou energii | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
elektroauta nemají budoucnost | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Výroba nových vozidel a jejich následné používání znečišťuje životní prostředí stejně jako dieslové motory. Už jenom to, odkud se bere elektřina, kterou využívají. Mimo to na to nemám peníze. | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
nepotřebuji auto | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nemám to rád | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Vubec neuvažuju o tom, ze bych si koupila jakékoli auto, nepotřebuji ho | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Elektrické automobily dle mého názoru nejsou jednoznačně šetrnější k životnímu prostřední. Na jednu stranu je potřeba se zamyslet, jak zrecyklujeme lithiové baterie. Na druhou stranu je také rozhodující z jakého jiného zdroje energie budeme tyto vozidla dobíjet, protože je rozdíl zda-li budeme čerpat energii například z uhelné nebo například z jaderné elektrárny. | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nevlastním auto | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nemám na to věk | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
kvalitní a malý spalovací motor míň znečišťuje ovzduší | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Elektroauta jsou ve kutecnisti mnohem náročnější na výrobu než auta se spalovacími motory. Kdyby se přišlo na způsob, jak šetrné vyrábět baterie byl bych pro elektroauta. Momentálně jsme ale ve fázi, kdy se baterie vyrábí složitější a jsou více nesetrne k životnímu prostředí než spalovací motory. S pozdravem David (na podobné téma jsem taky dělal projekt) | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nepřemýšlím o koupi auta | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Stále méně ekologické než spalovací motory (výroba, reciklace) + el. energie se z většiny získává z neobnovitelných zdrojů | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Negativní vliv na prostředí | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
] | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nemám auto | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Ekologie | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Zdánlivě kvalitní a nezávadné akumulátory | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
z hlediska ekologie je stále výhodnější používat 20 let staré auto které už bylo vyrobeno. A ELEKTŘINA DO AUTA NEPATŘÍ | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Zatím neuvažuji o koupi auta | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Je mi 17 a zatím koupení auta neřeším | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
idk | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
neekologicnost | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
není ekologické | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Vše z výše uvedeného | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
zvuk motoru | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
Nechci auto | 1 | 0,6 % | 0,4 % |
15. Přál/a byste si, aby aut s elektromotory jezdilo více
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 16, Ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 158 | 62,95 % | 62,95 % |
Ne | 93 | 37,05 % | 37,05 % |
16. Proč ano? (+)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Šetrnost k životnímu prostředí | 133 | 84,18 % | 52,99 % |
Jednoduchost motoru (žádné komplexní převody a minimum pohyblivých částí) | 35 | 22,15 % | 13,94 % |
Výhody v servisních nárocích | 30 | 18,99 % | 11,95 % |
Rychlá odezva motoru na plyn | 24 | 15,19 % | 9,56 % |
Maximální točivý moment od nulových otáček | 21 | 13,29 % | 8,37 % |
Nová technologie | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
více eletro aut až bude dobíjení energií ze slunce ev. jiný obnovitelný zdroj | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
smog | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Stejný důvod jako předtím, k podpoře technologického vývoje elektromobility. | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Do budoucna šetrnost k životnímu prostředí (teď jezdí elektromobily v podstatě na uhlí a to moc šetrné není), nižší provozní náklady | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
ukáže se skutečnost, zatím je jich příliš málo na posouzení vhodnosti | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Víc šetrný než spalovací | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Ano ale ma to výjimku potřebuje to víc zjednodušit a zabezpečit víc | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Větší zrychlení | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Méně emisí | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Automobilky by dostali odezvu od vlastníků (čím více vlastníků tím větší odezva) a mohli by tím umožnit, aby výroba elektroaut byla více šetrnější. | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
setrnost k mestskemu ovzdusi | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
Nulové emise a efektivnější brždění | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
ve městech by to tak nesmrdělo | 1 | 0,63 % | 0,4 % |
17. Proč ne? (-)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedostačující infrastruktura nabíječek | 43 | 46,24 % | 17,13 % |
Krátký dojezd | 37 | 39,78 % | 14,74 % |
Zdlouhavé nabíjení | 33 | 35,48 % | 13,15 % |
Cena vozu | 31 | 33,33 % | 12,35 % |
ekologie (akumulátory) | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Není zdaleka tak ekologický, jak se tvrdí | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
nepovažuji to za řešení | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
je mi docela fuk s čím ostatní jezdí | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
neekologické | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Je mi to jedno | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
nedává to smysl, emise v eu jsou už minimální, bohužel se neřeší problematické regiony jako Asie, Afrika nebo jiná doprva (lodě). Nehledě na to, co se stane po životnosti vozu - recyklace dílů, nebo při požáru vozidla | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Baterie jsou neekologické | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Škodlivý vliv při výrobě na životní prostředí | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Zatím není vyřešen dopad lithiových baterií v tomto množství na životní prostředí. | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
již jsem zmínil | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
totální závislost na elektrice | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Alektrina se musí někde vyrobit, vyjde to na stejno | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Výroba baterií také zanechává uhlíkovou stopu | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Viz predchozi odpověď | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Ekologická zátěž z výroby elektřiny a likvidace baterií | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Budou překážet | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Jsou tichá a když někde půjdu v noci, neuslyším ho a může mě chytnout a kdo ví, co se semnou stane | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Neekologické a nevkusné | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Neekologický způsob těžby materiálů na tvorbu baterií a neekologické a složité likvidování. | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Ne | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Zkurvená elektrika | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
áut je dosť a veľa z nich chodí prázdnych | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Nemají budoucnost | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Celková nepřipravenost systému a enormní spotřeba elektrické energie | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Stejně jako v předchozí otázce - životnímu prostředí to nijak nepomáhá. A stále nemám peníze. | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Blbost | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Elektřina je zatím taky neekologický zdroj energie | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Elektrické automobily dle mého názoru nejsou jednoznačně šetrnější k životnímu prostřední. Na jednu stranu je potřeba se zamyslet, jak zrecyklujeme lithiové baterie. Na druhou stranu je také rozhodující z jakého jiného zdroje energie budeme tyto vozidla dobíjet, protože je rozdíl zda-li budeme čerpat energii například z uhelné nebo například z jaderné elektrárny. | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Toxicita Lithiových článků (baterií) | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
musí se zdokonalit technika | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Ekologie, lithiové baterie | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Negativní vliv na prostředí | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Součástky jsou škodlivější než u spalovacích | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Existují typy vozů, které by mohly mít ještě menší dopad na prostředí. | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Ve finále jezdí na úplně stejnou energii jako spalovací motory akorát se vyrobí v elektrárně- dobře německo usiluje o "zelenou energii" ale i ta je pokrytecka- co bude tak za 20 let s větrnými a solárními elekranami až doslouží? A kolik hrůz se pro jejich výrobě vypustí do vzduchu? + velke lithiove baterie v elektroautech taky nějakou to nejlepší | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
lidé to kupuji jen aby byli in, nejde jim o ekologii | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Výroba nabíječek hodně vytěžuje svět | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
idc | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
v případě autonehody, jelikož jsou el. auta velmi těžká jsou následky horší | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Slepá ulička, vůbec to není ekologické a ekonomické | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Viz předchozí otázka-neekologičnost. | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
negativni dopad na ekologii (baterie) a prenosovou sit | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Neekologicka výroba a likvidace | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Neekologická výroba, krátká životnost baterií | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
ve skutečnosti jezdí na uhlí z elektráren | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
V celkovém důsledku jsou elektromobily daleko méně ekologické než vozy se spalovacím motorem. Energie se stále získává z neobnovitelných zdrojů, drancují se ekosystémy zemí třetího světa kvůli vzácným kovům pro výrobu baterií, výroba baterií je ekologicky náročná, nedají se recyklovat | 1 | 1,08 % | 0,4 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.