Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Skokánková
Šetření:07. 03. 2019 - 27. 03. 2019
Počet respondentů:213
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,
jmenuji se Kristýna Skokánková a jsem studentkou pátého ročníku Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Tento dotazník slouží jako podklad k vypracování mé diplomové práce na téma "Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram". Pokud se tento dotazník rozhodneš vypracovat, tak ti budu nesmírně vděčná!
Děkuji <3

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o zdravý životní styl?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17481,69 %81,69 %  
ne3918,31 %18,31 %  

Graf

2. Konzumujete cereální výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17883,57 %83,57 %  
Ne3516,43 %16,43 %  

Graf

3. Znáte českého výrobce cereálií Emco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18098,9 %84,51 %  
Ne21,1 %0,94 %  

Graf

4. Nakupujete od značky Emco nějaké výrobky nebo dáváte přednost jiné značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, nakupuji výrobky Emcootázka č. 5, Čas od času nakupuji výrobky Emcootázka č. 5, Kupuji jiné značkyotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čas od času nakupuji výrobky Emco12066,67 %56,34 %  
Ano, nakupuji výrobky Emco3117,22 %14,55 %  
Kupuji jiné značky2916,11 %13,62 %  

Graf

5. Máte určitý typ oblíbeného výrobku od značky Emco? Pokud ano, jaký?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám oblíbený výrobek8556,29 %39,91 %  
Mám je rád/a všechny2516,56 %11,74 %  
ovesné vločky42,65 %1,88 %  
Musli42,65 %1,88 %  
ovesná kaše31,99 %1,41 %  
bezlepkové müsli10,66 %0,47 %  
Emco vločky obyčejné neslazené 10,66 %0,47 %  
Vločky, sušenky10,66 %0,47 %  
Emco mysli na zdraví s čokoládou10,66 %0,47 %  
Emco mysli cokolada a orechy10,66 %0,47 %  
Ovesné sušenky10,66 %0,47 %  
Emco tyčinka s ořechy a kanadskými ořechy, Superkaše s proteinem a quinou, Mysli na zdraví (křupavé müsli), müsli kolečka10,66 %0,47 %  
Čokoládové a oříškové Emco müsli10,66 %0,47 %  
Emco musli jahodové cereálie10,66 %0,47 %  
Super Mysli bez cukru s jahodami10,66 %0,47 %  
Musli orechove10,66 %0,47 %  
Kaše, mysli10,66 %0,47 %  
Susenky emco10,66 %0,47 %  
protainove tycinky karamel10,66 %0,47 %  
Polštářky s čokoládovou příchutí 10,66 %0,47 %  
musli se semínkem10,66 %0,47 %  
müssli10,66 %0,47 %  
Mysli čokoláda a ořechy, ořechové tyčinky10,66 %0,47 %  
Kaši 10,66 %0,47 %  
Musli čokoládové krupave s ořechy 10,66 %0,47 %  
Kukuřičné lupínky, ovesné vločky10,66 %0,47 %  
Mysli na zdraví10,66 %0,47 %  
Musli sypké a tyčinky s pistáciemi 3 ks10,66 %0,47 %  
Emco tyčinky, jahodové müsli10,66 %0,47 %  
Sypané čokoládové mysli10,66 %0,47 %  
Musli s ovesnými vločkami10,66 %0,47 %  
sypane mysli10,66 %0,47 %  
cokoladove müsli10,66 %0,47 %  
Mysli na zdraví, Sušenky10,66 %0,47 %  
ovesné kaše 10,66 %0,47 %  

Graf

6. Co se vám vybaví jako první, když se řekne značka Emco? (vypište asociaci)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
müsli3221,19 %15,02 %  
Cereálie1912,58 %8,92 %  
vločky53,31 %2,35 %  
ovesné vločky53,31 %2,35 %  
mysli42,65 %1,88 %  
Snídaně 31,99 %1,41 %  
Pan Jahoda21,32 %0,94 %  
sušenky21,32 %0,94 %  
Kukuřičné lupínky21,32 %0,94 %  
Zdravá výživa 21,32 %0,94 %  
ostatní odpovědi mussli
Zdraví
Kvalita
krabice s nápisem Emco v regále obchodu
Vybavím si pytel s cereáliemi
cerealiní výrobky
rodinná firma, jahoda
Sladký
červené oválné logo, musli tyčinky
Müslli tyčinka
Guilty Pleasure - výborne cerealie, ale bohužel se spoustou cukru a navic bohužel nejsou bezlepkové
creálie, spokojená rodina, vydatná snídaně
Cesky vyrobce, nejlepsi mysli (chutove) na trhu
tyčinka
Taneční skupina roku, zdraví, zdravý životní styl, sport, pohyb...
musly a vločky
Jahody
palmový olej
Müsli na zdraví
cerálie, zdravá snídaně
lídr na trhu
Tyčinky
susenky
Švagr
Červená oválná značka
Musli, cereálie
Zravá výživa
Mysli na zdravi
Susenky bez palmace
musli do jogurtu
Něco na zub, křupky, mysli
krabice s ovesnými vločkami a logo
tradiční značka, kaše ...
Velké písmeno M, nebo M3 od BMV
logo
mysli (muesli)
zdravá strava
Mysli, tyčinky
müsli tyčinky
Martin Jahoda
reklama
Moje dokonalá snídaně!
Cereálie, česká firma
tyčinky emco
Cereální sušenky
Granola
musli instantní kaše
ořechy, ovoce, musli
müsli, cereálie
Cereálie s jahodami
Konkurence Nestle
Dobrá chuť
Cereálie s mlékem
Nevím
zdrave cerealie
super kaše
cereálie, přeslazené a drahé muesli
Cerálie
Kateřina Lustigová :) (mycookingdiary)
cereální výrobky
cereální výrobky s ovocem
cereálie, müsli
Čokolodové kuličky Emco
Ovice musli
Jahodovi
Výborná snídaně
Musli, červený barva
Bezlepkové müsli
červené logo
Čokoládové cereálie
jahoda :-) rodinná firma
viacero druhov "bohato" (vela ovocia) vyzerajucich musli v papierovych krabiciach.
7549,67 %35,21 % 

Graf

7. Ztotožňujete se s označením "Emco - rodinná firma"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím9562,91 %44,6 %  
ano3623,84 %16,9 %  
ne2013,25 %9,39 %  

Graf

8. Jak vnímáte značku Emco? (označte, ke které ze dvou možností se více příkláníte)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Důvěryhodná vs. Nedůveryhodnáalternativní-0.9340.128
Nápaditá vs. Bez nápadualternativní-0.430.815
Osobitá vs. Tuctováalternativní-0.2980.911
Rodinná vs. Korporátalternativní-0.1390.981

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14596,03 %68,08 %  
Ne63,97 %2,82 %  

Graf

10. Jaké sociální sítě jsou vaše oblíbené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook13089,66 %61,03 %  
Instagram10270,34 %47,89 %  
Twitter117,59 %5,16 %  
Jiná96,21 %4,23 %  
Snapchat21,38 %0,94 %  

Graf

11. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 1x denně11176,55 %52,11 %  
1x denně2416,55 %11,27 %  
Více než 1x týdně53,45 %2,35 %  
1x týdně32,07 %1,41 %  
Méně než 1x týdně21,38 %0,94 %  

Graf

12. Co vás přiměje sledovat profily značek na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábavný obsah7350,34 %34,27 %  
Kvalitní fotografie7148,97 %33,33 %  
Kvalitní text5135,17 %23,94 %  
Jiné3222,07 %15,02 %  

Graf

13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Neotázka č. 16, Anootázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13492,41 %62,91 %  
Ano117,59 %5,16 %  

Graf

14. Na jakých sociálních sítích sledujete značku Emco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram1076,92 %4,69 %  
Facebook646,15 %2,82 %  
Jiné17,69 %0,47 %  

Graf

15. Od jakého jiného výrobce cereálií nakupujete výrobky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mixit621,43 %2,82 %  
janova pec27,14 %0,94 %  
.13,57 %0,47 %  
Nestle, Bona vita13,57 %0,47 %  
Lidl13,57 %0,47 %  
Semix, Mixit, Bezva musli13,57 %0,47 %  
vločky, vyrábím si domácí musli produkty13,57 %0,47 %  
Natures promise13,57 %0,47 %  
Kupuji vločky, musli si doma dělám sama.13,57 %0,47 %  
Kellog´s a žádné jiné!13,57 %0,47 %  
ostatní odpovědi Bona Vita
Ne Emco
Nestlé, mixit
WhiteCornies
Nevim
co najdu v obchodě, na značku se nedívám
BonaVita, Natura
Kupuji samotné vločky od různých výrobců
Mix.it
mixit, janova pec
Mixit, vlastní výroba
Lidl značka
1242,86 %5,63 % 

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16878,87 %78,87 %  
Muž4521,13 %21,13 %  

Graf

17. Jaký je váš status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný/á14969,95 %69,95 %  
Vdaná/ženatý s dětmi4119,25 %19,25 %  
Svodný/á s dětmi157,04 %7,04 %  
Vdaná/ženatý bezdětný83,76 %3,76 %  

Graf

18. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 2510549,3 %49,3 %  
26 - 303315,49 %15,49 %  
40 a více3215,02 %15,02 %  
15 - 20177,98 %7,98 %  
31 - 35157,04 %7,04 %  
36 - 40115,16 %5,16 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Nakupujete od značky Emco nějaké výrobky nebo dáváte přednost jiné značce?

  • odpověď Čas od času nakupuji výrobky Emco:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nápaditá [alternativní] Bez nápadu: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Emco? (označte, ke které ze dvou možností se více příkláníte)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi müsli na otázku 6. Co se vám vybaví jako první, když se řekne značka Emco? (vypište asociaci)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám oblíbený výrobek na otázku 5. Máte určitý typ oblíbeného výrobku od značky Emco? Pokud ano, jaký?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobitá [alternativní] Tuctová: 1 na otázku 8. Jak vnímáte značku Emco? (označte, ke které ze dvou možností se více příkláníte)

8. Jak vnímáte značku Emco? (označte, ke které ze dvou možností se více příkláníte)

  • odpověď Nápaditá [alternativní] Bez nápadu: -1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nakupuji výrobky Emco na otázku 4. Nakupujete od značky Emco nějaké výrobky nebo dáváte přednost jiné značce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 10. Jaké sociální sítě jsou vaše oblíbené?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?
  • odpověď Rodinná [alternativní] Korporát: -1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Ztotožňujete se s označením "Emco - rodinná firma"?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?

10. Jaké sociální sítě jsou vaše oblíbené?

  • odpověď Facebook:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 14. Na jakých sociálních sítích sledujete značku Emco?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Ztotožňujete se s označením "Emco - rodinná firma"?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 12. Co vás přiměje sledovat profily značek na sociálních sítích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nakupuji výrobky Emco na otázku 4. Nakupujete od značky Emco nějaké výrobky nebo dáváte přednost jiné značce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x denně na otázku 11. Kolik času trávíte na sociálních sítích?
  • odpověď Instagram:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 14. Na jakých sociálních sítích sledujete značku Emco?

13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 10. Jaké sociální sítě jsou vaše oblíbené?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 12. Co vás přiměje sledovat profily značek na sociálních sítích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x denně na otázku 11. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zajímáte se o zdravý životní styl?

2. Konzumujete cereální výrobky?

3. Znáte českého výrobce cereálií Emco?

4. Nakupujete od značky Emco nějaké výrobky nebo dáváte přednost jiné značce?

5. Máte určitý typ oblíbeného výrobku od značky Emco? Pokud ano, jaký?

6. Co se vám vybaví jako první, když se řekne značka Emco? (vypište asociaci)

7. Ztotožňujete se s označením "Emco - rodinná firma"?

8. Jak vnímáte značku Emco? (označte, ke které ze dvou možností se více příkláníte)

9. Používáte sociální sítě?

10. Jaké sociální sítě jsou vaše oblíbené?

11. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

12. Co vás přiměje sledovat profily značek na sociálních sítích?

13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?

14. Na jakých sociálních sítích sledujete značku Emco?

16. Pohlaví

17. Jaký je váš status?

18. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zajímáte se o zdravý životní styl?

2. Konzumujete cereální výrobky?

3. Znáte českého výrobce cereálií Emco?

4. Nakupujete od značky Emco nějaké výrobky nebo dáváte přednost jiné značce?

5. Máte určitý typ oblíbeného výrobku od značky Emco? Pokud ano, jaký?

6. Co se vám vybaví jako první, když se řekne značka Emco? (vypište asociaci)

7. Ztotožňujete se s označením "Emco - rodinná firma"?

8. Jak vnímáte značku Emco? (označte, ke které ze dvou možností se více příkláníte)

9. Používáte sociální sítě?

10. Jaké sociální sítě jsou vaše oblíbené?

11. Kolik času trávíte na sociálních sítích?

12. Co vás přiměje sledovat profily značek na sociálních sítích?

13. Sledujete značku Emco na sociálních sítích?

14. Na jakých sociálních sítích sledujete značku Emco?

16. Pohlaví

17. Jaký je váš status?

18. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Skokánková, K.Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://budovani-image-znacky-emco-p.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.