Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Češi a pivo: Jsme věrní oblíbené značce?

Češi a pivo: Jsme věrní oblíbené značce?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Teichmannová
Šetření:24. 02. 2017 - 15. 03. 2017
Počet respondentů:136
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.37
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím!

jsem studentka posledního ročníku na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava a v současné době provádím výzkum pro účely mé diplomové práce. Cílem tohoto výzkumu je analyzovat věrnost značce u Generace Y na trhu piva v zemích Visegrádské čtyřky. Byla bych Vám velmi vděčná za vyplnění tohoto dotazníku. Mnohokrát děkuji za Váš čas.

Aneta Teichmannová

Odpovědi respondentů

1. Jak často pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Téměř každý denotázka č. 2, Alespoň jednou za týdenotázka č. 2, Jednou za měsícotázka č. 2, Párkrát do rokaotázka č. 2, Nepiji pivo (pokračujte, prosím, otázkou číslo 10)otázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alespoň jednou za týden5641,18 %41,18 %  
Jednou za měsíc3122,79 %22,79 %  
Téměř každý den1913,97 %13,97 %  
Nepiji pivo (pokračujte, prosím, otázkou číslo 10)1712,5 %12,5 %  
Párkrát do roka139,56 %9,56 %  

Graf

2. Kde nejčastěji pijete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hospoda, bar5042,74 %36,76 %  
Doma2924,79 %21,32 %  
Restaurace2622,22 %19,12 %  
Koncert, festival43,42 %2,94 %  
Sportovní událost21,71 %1,47 %  
doma, restaurace, hospoda, ..10,85 %0,74 %  
Na návštěvě10,85 %0,74 %  
na dovolené, o víkendu10,85 %0,74 %  
Všude, když mám chuť a můžu, nemám vyhraněné místo 10,85 %0,74 %  
Párty10,85 %0,74 %  
všude10,85 %0,74 %  

Graf

3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čepované8370,34 %61,03 %  
Ve skleněné lahvi2622,03 %19,12 %  
V plechovce75,93 %5,15 %  
V plastové lahvi21,69 %1,47 %  

Graf

4. Jaký typ piva pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé9782,2 %71,32 %  
Polotmavé86,78 %5,88 %  
Ochucené75,93 %5,15 %  
Tmavé32,54 %2,21 %  
jak kdy...10,85 %0,74 %  
řezané10,85 %0,74 %  
Nealkoholické10,85 %0,74 %  

Graf

5. Uveďte prosím svou jednu oblíbenou značku piva, kterou pijete nejčastěji.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kozel1311,82 %9,56 %  
Svijany109,09 %7,35 %  
Plzeň87,27 %5,88 %  
Radegast76,36 %5,15 %  
Gambrinus65,45 %4,41 %  
Pilsner Urquell65,45 %4,41 %  
birell21,82 %1,47 %  
Pilsner Urquel21,82 %1,47 %  
Budvar21,82 %1,47 %  
Zlatopramen21,82 %1,47 %  
ostatní odpovědi bernard
staropramen
zubr
starobrno
Budějovický Budvar 12°
Budvar 12° a PU
prazdroj
Démon
Matuška (Broumy)
pilsner urqel
Pilsner
Svijany, pokud není k dospozici lokální minipivovar
Rychtář, Kozel
Radegast, Braník, Staropramen
Heineken
Chodovar, Polička
litovel
APA
Krakonoš, Bernard, Svijany
Březno
Braník
pilsner urguell
Chotěboř
Nymburk
Když už pivo, tak jedině Pilsner Urquell. Jinak spíše sem tam v létě cider.
pardál 10 st.
Plzeňské
Měšťanský pivovat Polička
Mordýř
Radegast extra hořká, Pillsnel urquell
Polička Otakar
Hostivar
Dačice
Bernard,Budvar, Rohozec, Tambor
Podřipské pivo
Staropramen (nemám vyloženě oblíbenou značku)
neupřednostňuji, hlavně aby bylo dobré a nebylo zbytečně silné
bakalář
Dobruška
Březňák
Hubert
Kozel 11
Koníček Vojkovice
Kozel, Bernard
ostravar
Cider
pillsner urquell
Birel
5247,27 %38,24 % 

Graf

6. Ohodnoťte prosím faktory níže od 1(nejvýznamnější faktor) to 3 (nejméně významný faktor) podle vlivu faktorů na Vaši volbu piva.

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé podotázky vyplnit celé číslo.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.4310.366
Značka2.1810.545
Chuť1.1210.192

7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Má oblíbená značka piva nabízí produkty excelentní kvality.5.5042.374
Platím adekvátní cenu za svou oblíbenou značku piva.5.2372.69
Se svou oblíbenou značkou piva mám dobré zkušenosti.5.9472.05
Jsem spokojen/a se svou oblíbenou značkou piva.6.0271.973
Považuji se za věrnou/věrného mé oblíbené značce piva.4.5633.693
Doporučil/a bych svou oblíbenou značku piva ostatním lidem.5.6462.777
Ve své oblíbené značce piva vnímám vysokou hodnotu.4.922.994
Nazval/a bych svou oblíbenou značku piva jako „moje“ značka.3.8854.173
Málokdy střídám značky piva.3.7084.118
Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.5.3722.552
Jsem ochotna/ochoten zaplatit prémiovou cenu za mou oblíbenou značku piva.4.1773.88
Koupil/a bych si jinou značku piva v případě, že by má oblíbená nebyla k dispozici.5.5224.143
Plánuji nadále kupovat svou oblíbenou značku piva.5.5272.535
Jsem citlivá/ý na změnu ceny mé oblíbené značky piva.3.7323.696
Jsem odolná/ý vůči marketingovým aktivitám jiných pivních značek.4.9734.19
Jsem citlivá/ý na změnu kvality mé oblíbené značky piva.5.4293.156

Graf

8. Uveďte prosím tři aspekty které značka piva musí mít, abyste této značce byli věrní. Seřaďte dle preferencí.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť, kvalita, dostupnost22,74 %1,47 %  
Chuť, kvalita, image.11,37 %0,74 %  
vyvážená chuť, dostupnost, neměnící se kvalita11,37 %0,74 %  
chuť (říz), vůně, barva, pěna11,37 %0,74 %  
kvalita, chut, pribeh11,37 %0,74 %  
Chuť, adekvátní cena, dostupnost11,37 %0,74 %  
stejná chuť, stejná pitelnost, podobné druhy jako jsem zvyklý11,37 %0,74 %  
chuť11,37 %0,74 %  
chuť, vůně, teplota11,37 %0,74 %  
složení (bez živočišných složek), chuť, cena11,37 %0,74 %  
ostatní odpovědi teplota, pěna, chuť
Chut, cena, dostupnost
Vaří černá piva, Image rodinného minipivovaru, je dostupná v mém okolí
Chuť, Dostupnost, Stálost kavlity
musi téct, nesmí být hořlavé, nesmim se poblit z toho
Vysoká kvalita, rozumná cena, dobrá dostupnost
dobrá chuť, české pivo, chmel odrůdy žatecký červeňák,
Chuť, akceptovatelná cena, dostupnost
Chut, barva, cena
dostupnost, chuť, cena
Dobrá chuť, kvalita, neurychlený proces výroby piva
dobře natočené pivo, méně známé pivo, levné
1) Kvalitní a 2) stabilní organoleptické vlastnosti 3) stabilní cena.
hlavně mi musí chutnat, dostupnost, dobrá cena
cena, dostupnost, chuť
chuť, stálost kvality, distribuce
černé, sladké, chutné
cena, kvalita, chuť
Chuť, nebýt přehnaně drahá, další asi neřeším
Chuť, cena, doporučení přátel
dobrá chuť, rozumná cena, škála speciálů k ochutnání
Chut, cena, kvalita
Levné vysoce alkoholé a studené
Pivo piji příležitostně, ale nesmí to být patok. Pilsner je značka léty prověřená, s tradicí, krásnou barvou a skvělou chutí.
chuť, cena, rozšíření
dobrá chuť, dobrá cena, dostupnost
chutná pěna, čerstvě natočené
Chuť chuť chuť
chuť, pěna, cena
chuť, cena, forma (čepované)
chuť, výrobní proces, dostupnost
chuť,regionální produkt, cenová dostupnost
zapamatovatelná, imigová, cool
chuť, kvalitní načepování, vazba na oblíbenou restauraci
Dobrá chuť, dostupnost, cena
Chuť, obsah alkoholu, cena
Kvalita, z domacích surovin, rozumná cena
Dobrá chuť, dobrá dostupnost, dobrá cena
stálá kvalita, regionální produkt
chuť, cena, reklama
Hořkost, vůně a barva
kvalita, zustat ceska, zustat nepredrazena
chuť, nepasterováno
příjemná chuť, v kombinaci s příjemnou cenou
stabilná stálá dobrá kvalita, chuť, cena (záruka stálosti výrobního procesu a použitých surovin)
Chuť, kvalita a reklama
dobrá chuť, přívětivá cena
pivo musi byt dobre, musi byt dostupne v hospodach kam chodim, ocenim novinky
Musí mi cbutnat a být dostupná ke koupi
Patřičnou kvalitu piva, Vysokou kvalitu služeb zákazníkovi (hospodě), Rozumnou cenovou politiku
Výbornou chuť, dobrou cenu, přístupnost
Stejná chuť, kvalita, dostupnost
dobrá chuť, dostupná (jak v obchodech, tak v restauracích), odpovídající cena
chuť, lahev, cena
chuť, plnost, kvalita
Chuť, cena, marketing
hořká chuť, spodně kvašené pivo, světlé výčepní
musí dobře chutnat
Pěna dobra chuť kvalita
zdravotní důvody ( mírně zásadité pivo ), jen mírně hořká chuť, pivo bez náhražek
Chuť, kvalita, stálost
Chuť, kvalitu
6284,93 %45,59 % 

Graf

9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
… je inovativní.3.2423.416
… aktivně komunikuje se svými zákazníky na sociálních sítích (Facebook, Instagram etc.).3.093.762
… bere ohled na životní prostředí a sociální problémy lidské společnosti.43.414
… nabízí kvalitu za přijatelnou cenu.5.941.716
… její reklamní aktivity jsou přímočaré, vhodné a evokují pozitivní emoce.4.123.326
… je celosvětově proslavena.3.2243.929
… je propagována celebritami v reklamních kampaních.2.242.682
… je to důvěryhodná značka, která za to stojí.5.332.701
… má v mé rodině tradici.3.743.872
… je to kvalitní značka.5.6972.13
… mi tato značka pomáhá vyjádřit mou osobnost.2.8893.574
… je to autentická značka s příběhem.3.4393.675
… má atraktivní image a dobrou reputaci.4.3133.225
… je široce dostupná.5.1312.377
… vždy uspokojí mé potřeby.5.3782.766
… aktivně se mnou, jakožto zákazníkem, komunikuje.3.1413.394
… je to lokální značka.4.1114.119
… mí blízcí (rodina, přátelé apod.) rovněž preferují stejnou značku.3.993.99
… mám rád/a chuť této značky piva.6.2731.936
… líbí se mi obal této značky piva.4.1413.677
… je to tradiční značka s dlouhou historií.4.4953.826

Graf

10. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8361,03 %61,03 %  
Muž5338,97 %38,97 %  

Graf

11. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22 – 297655,88 %55,88 %  
21 a méně1913,97 %13,97 %  
38 – 45139,56 %9,56 %  
30 – 37139,56 %9,56 %  
54 a méně107,35 %7,35 %  
46 – 5353,68 %3,68 %  

Graf

12. Země:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká republika13599,26 %99,26 %  
Španělsko10,74 %0,74 %  

Graf

13. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6850 %50 %  
Vysokoškolské5943,38 %43,38 %  
Vyučen/a53,68 %3,68 %  
Základní42,94 %2,94 %  

Graf

14. Status na trhu práce:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4734,56 %34,56 %  
Plný úvazek – duševní práce3626,47 %26,47 %  
Pracující student1712,5 %12,5 %  
Plný úvazek – manuální práce96,62 %6,62 %  
Podnikatel85,88 %5,88 %  
Nezaměstnaný75,15 %5,15 %  
Mateřská dovolená42,94 %2,94 %  
Částečný úvazek21,47 %1,47 %  
Jiný, prosím uveďte: ……………………………………………….. .10,74 %0,74 %  
důchodce10,74 %0,74 %  
v invalidním důchodu10,74 %0,74 %  
Sládek10,74 %0,74 %  
pracující rukama nohama i hlavou10,74 %0,74 %  
rentiér10,74 %0,74 %  

Graf

15. Hrubý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 11 000 CZK6245,59 %45,59 %  
19 501 CZK – 28 000 CZK2820,59 %20,59 %  
11 001 CZK - 19 500 CZK1813,24 %13,24 %  
28 001 CZK ¬– 36 500 CZK139,56 %9,56 %  
36 501 CZK – 45 000 CZK107,35 %7,35 %  
Více než 45 000 CZK53,68 %3,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?

  • odpověď Čepované:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi … aktivně se mnou, jakožto zákazníkem, komunikuje.=2 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je propagována celebritami v reklamních kampaních.=3 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Restaurace na otázku 2. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hospoda, bar na otázku 2. Kde nejčastěji pijete pivo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plánuji nadále kupovat svou oblíbenou značku piva.=5 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

  • odpověď Doporučil/a bych svou oblíbenou značku piva ostatním lidem.=7:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Považuji se za věrnou/věrného mé oblíbené značce piva.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
  • odpověď Jsem spokojen/a se svou oblíbenou značkou piva.=7:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se svou oblíbenou značkou piva mám dobré zkušenosti.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Má oblíbená značka piva nabízí produkty excelentní kvality.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
  • odpověď Se svou oblíbenou značkou piva mám dobré zkušenosti.=7:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"

  • odpověď … aktivně se mnou, jakožto zákazníkem, komunikuje.=1:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi … její reklamní aktivity jsou přímočaré, vhodné a evokují pozitivní emoce.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi … má atraktivní image a dobrou reputaci.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
  • odpověď … je propagována celebritami v reklamních kampaních.=1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je celosvětově proslavena.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
  • odpověď … mám rád/a chuť této značky piva.=7:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi … její reklamní aktivity jsou přímočaré, vhodné a evokují pozitivní emoce.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je to důvěryhodná značka, která za to stojí.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi … líbí se mi obal této značky piva.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je to kvalitní značka.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
  • odpověď … mi tato značka pomáhá vyjádřit mou osobnost.=1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi … má atraktivní image a dobrou reputaci.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"

10. Pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Málokdy střídám značky piva.=3 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

11. Věk:

  • odpověď 22 – 29:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem citlivá/ý na změnu ceny mé oblíbené značky piva.=1 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 14. Status na trhu práce:

15. Hrubý měsíční příjem:

  • odpověď Méně než 11 000 CZK:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 a méně na otázku 11. Věk:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 14. Status na trhu práce:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často pijete pivo?

2. Kde nejčastěji pijete pivo?

3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?

4. Jaký typ piva pijete nejčastěji?

5. Uveďte prosím svou jednu oblíbenou značku piva, kterou pijete nejčastěji.

6. Ohodnoťte prosím faktory níže od 1(nejvýznamnější faktor) to 3 (nejméně významný faktor) podle vlivu faktorů na Vaši volbu piva.

7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"

10. Pohlaví:

11. Věk:

12. Země:

13. Vzdělání:

14. Status na trhu práce:

15. Hrubý měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často pijete pivo?

2. Kde nejčastěji pijete pivo?

3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?

4. Jaký typ piva pijete nejčastěji?

5. Uveďte prosím svou jednu oblíbenou značku piva, kterou pijete nejčastěji.

6. Ohodnoťte prosím faktory níže od 1(nejvýznamnější faktor) to 3 (nejméně významný faktor) podle vlivu faktorů na Vaši volbu piva.

7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).

9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"

10. Pohlaví:

11. Věk:

12. Země:

13. Vzdělání:

14. Status na trhu práce:

15. Hrubý měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Teichmannová, A.Češi a pivo: Jsme věrní oblíbené značce? (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://cesi-a-pivo-jsme-verni-oblib.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.