Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka posledního ročníku na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava a v současné době provádím výzkum pro účely mé diplomové práce. Cílem tohoto výzkumu je analyzovat věrnost značce u Generace Y na trhu piva v zemích Visegrádské čtyřky. Byla bych Vám velmi vděčná za vyplnění tohoto dotazníku. Mnohokrát děkuji za Váš čas.
Aneta Teichmannová
Odpovědi respondentů
1. Jak často pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Téměř každý den → otázka č. 2, Alespoň jednou za týden → otázka č. 2, Jednou za měsíc → otázka č. 2, Párkrát do roka → otázka č. 2, Nepiji pivo (pokračujte, prosím, otázkou číslo 10) → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Alespoň jednou za týden
56
41,18 %
41,18 %
Jednou za měsíc
31
22,79 %
22,79 %
Téměř každý den
19
13,97 %
13,97 %
Nepiji pivo (pokračujte, prosím, otázkou číslo 10)
17
12,5 %
12,5 %
Párkrát do roka
13
9,56 %
9,56 %
2. Kde nejčastěji pijete pivo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hospoda, bar
50
42,74 %
36,76 %
Doma
29
24,79 %
21,32 %
Restaurace
26
22,22 %
19,12 %
Koncert, festival
4
3,42 %
2,94 %
Sportovní událost
2
1,71 %
1,47 %
doma, restaurace, hospoda, ..
1
0,85 %
0,74 %
Na návštěvě
1
0,85 %
0,74 %
na dovolené, o víkendu
1
0,85 %
0,74 %
Všude, když mám chuť a můžu, nemám vyhraněné místo
1
0,85 %
0,74 %
Párty
1
0,85 %
0,74 %
všude
1
0,85 %
0,74 %
3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Čepované
83
70,34 %
61,03 %
Ve skleněné lahvi
26
22,03 %
19,12 %
V plechovce
7
5,93 %
5,15 %
V plastové lahvi
2
1,69 %
1,47 %
4. Jaký typ piva pijete nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Světlé
97
82,2 %
71,32 %
Polotmavé
8
6,78 %
5,88 %
Ochucené
7
5,93 %
5,15 %
Tmavé
3
2,54 %
2,21 %
jak kdy...
1
0,85 %
0,74 %
řezané
1
0,85 %
0,74 %
Nealkoholické
1
0,85 %
0,74 %
5. Uveďte prosím svou jednu oblíbenou značku piva, kterou pijete nejčastěji.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kozel
13
11,82 %
9,56 %
Svijany
10
9,09 %
7,35 %
Plzeň
8
7,27 %
5,88 %
Radegast
7
6,36 %
5,15 %
Gambrinus
6
5,45 %
4,41 %
Pilsner Urquell
6
5,45 %
4,41 %
birell
2
1,82 %
1,47 %
Pilsner Urquel
2
1,82 %
1,47 %
Budvar
2
1,82 %
1,47 %
Zlatopramen
2
1,82 %
1,47 %
ostatní odpovědi
bernard staropramen zubr starobrno Budějovický Budvar 12° Budvar 12° a PU prazdroj Démon Matuška (Broumy) pilsner urqel Pilsner Svijany, pokud není k dospozici lokální minipivovar Rychtář, Kozel Radegast, Braník, Staropramen Heineken Chodovar, Polička litovel APA Krakonoš, Bernard, Svijany Březno Braník pilsner urguell Chotěboř Nymburk Když už pivo, tak jedině Pilsner Urquell. Jinak spíše sem tam v létě cider. pardál 10 st. Plzeňské Měšťanský pivovat Polička Mordýř Radegast extra hořká, Pillsnel urquell Polička Otakar Hostivar Dačice Bernard,Budvar, Rohozec, Tambor Podřipské pivo Staropramen (nemám vyloženě oblíbenou značku) neupřednostňuji, hlavně aby bylo dobré a nebylo zbytečně silné bakalář Dobruška Březňák Hubert Kozel 11 Koníček Vojkovice Kozel, Bernard ostravar Cider pillsner urquell Birel
52
47,27 %
38,24 %
6. Ohodnoťte prosím faktory níže od 1(nejvýznamnější faktor) to 3 (nejméně významný faktor) podle vlivu faktorů na Vaši volbu piva.
Nepovinná otázka, respondent mohl u každé podotázky vyplnit celé číslo.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
2.431
0.366
Značka
2.181
0.545
Chuť
1.121
0.192
7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Má oblíbená značka piva nabízí produkty excelentní kvality.
5.504
2.374
Platím adekvátní cenu za svou oblíbenou značku piva.
5.237
2.69
Se svou oblíbenou značkou piva mám dobré zkušenosti.
5.947
2.05
Jsem spokojen/a se svou oblíbenou značkou piva.
6.027
1.973
Považuji se za věrnou/věrného mé oblíbené značce piva.
4.563
3.693
Doporučil/a bych svou oblíbenou značku piva ostatním lidem.
5.646
2.777
Ve své oblíbené značce piva vnímám vysokou hodnotu.
4.92
2.994
Nazval/a bych svou oblíbenou značku piva jako „moje“ značka.
3.885
4.173
Málokdy střídám značky piva.
3.708
4.118
Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.
5.372
2.552
Jsem ochotna/ochoten zaplatit prémiovou cenu za mou oblíbenou značku piva.
4.177
3.88
Koupil/a bych si jinou značku piva v případě, že by má oblíbená nebyla k dispozici.
5.522
4.143
Plánuji nadále kupovat svou oblíbenou značku piva.
5.527
2.535
Jsem citlivá/ý na změnu ceny mé oblíbené značky piva.
3.732
3.696
Jsem odolná/ý vůči marketingovým aktivitám jiných pivních značek.
4.973
4.19
Jsem citlivá/ý na změnu kvality mé oblíbené značky piva.
5.429
3.156
8. Uveďte prosím tři aspekty které značka piva musí mít, abyste této značce byli věrní. Seřaďte dle preferencí.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chuť, kvalita, dostupnost
2
2,74 %
1,47 %
Chuť, kvalita, image.
1
1,37 %
0,74 %
vyvážená chuť, dostupnost, neměnící se kvalita
1
1,37 %
0,74 %
chuť (říz), vůně, barva, pěna
1
1,37 %
0,74 %
kvalita, chut, pribeh
1
1,37 %
0,74 %
Chuť, adekvátní cena, dostupnost
1
1,37 %
0,74 %
stejná chuť, stejná pitelnost, podobné druhy jako jsem zvyklý
1
1,37 %
0,74 %
chuť
1
1,37 %
0,74 %
chuť, vůně, teplota
1
1,37 %
0,74 %
složení (bez živočišných složek), chuť, cena
1
1,37 %
0,74 %
ostatní odpovědi
teplota, pěna, chuť Chut, cena, dostupnost Vaří černá piva, Image rodinného minipivovaru, je dostupná v mém okolí Chuť, Dostupnost, Stálost kavlity musi téct, nesmí být hořlavé, nesmim se poblit z toho Vysoká kvalita, rozumná cena, dobrá dostupnost dobrá chuť, české pivo, chmel odrůdy žatecký červeňák, Chuť, akceptovatelná cena, dostupnost Chut, barva, cena dostupnost, chuť, cena Dobrá chuť, kvalita, neurychlený proces výroby piva dobře natočené pivo, méně známé pivo, levné 1) Kvalitní a 2) stabilní organoleptické vlastnosti 3) stabilní cena. hlavně mi musí chutnat, dostupnost, dobrá cena cena, dostupnost, chuť chuť, stálost kvality, distribuce černé, sladké, chutné cena, kvalita, chuť Chuť, nebýt přehnaně drahá, další asi neřeším Chuť, cena, doporučení přátel dobrá chuť, rozumná cena, škála speciálů k ochutnání Chut, cena, kvalita Levné vysoce alkoholé a studené Pivo piji příležitostně, ale nesmí to být patok. Pilsner je značka léty prověřená, s tradicí, krásnou barvou a skvělou chutí. chuť, cena, rozšíření dobrá chuť, dobrá cena, dostupnost chutná pěna, čerstvě natočené Chuť chuť chuť chuť, pěna, cena chuť, cena, forma (čepované) chuť, výrobní proces, dostupnost chuť,regionální produkt, cenová dostupnost zapamatovatelná, imigová, cool chuť, kvalitní načepování, vazba na oblíbenou restauraci Dobrá chuť, dostupnost, cena Chuť, obsah alkoholu, cena Kvalita, z domacích surovin, rozumná cena Dobrá chuť, dobrá dostupnost, dobrá cena stálá kvalita, regionální produkt chuť, cena, reklama Hořkost, vůně a barva kvalita, zustat ceska, zustat nepredrazena chuť, nepasterováno příjemná chuť, v kombinaci s příjemnou cenou stabilná stálá dobrá kvalita, chuť, cena (záruka stálosti výrobního procesu a použitých surovin) Chuť, kvalita a reklama dobrá chuť, přívětivá cena pivo musi byt dobre, musi byt dostupne v hospodach kam chodim, ocenim novinky Musí mi cbutnat a být dostupná ke koupi Patřičnou kvalitu piva, Vysokou kvalitu služeb zákazníkovi (hospodě), Rozumnou cenovou politiku Výbornou chuť, dobrou cenu, přístupnost Stejná chuť, kvalita, dostupnost dobrá chuť, dostupná (jak v obchodech, tak v restauracích), odpovídající cena chuť, lahev, cena chuť, plnost, kvalita Chuť, cena, marketing hořká chuť, spodně kvašené pivo, světlé výčepní musí dobře chutnat Pěna dobra chuť kvalita zdravotní důvody ( mírně zásadité pivo ), jen mírně hořká chuť, pivo bez náhražek Chuť, kvalita, stálost Chuť, kvalitu
62
84,93 %
45,59 %
9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
… je inovativní.
3.242
3.416
… aktivně komunikuje se svými zákazníky na sociálních sítích (Facebook, Instagram etc.).
3.09
3.762
… bere ohled na životní prostředí a sociální problémy lidské společnosti.
4
3.414
… nabízí kvalitu za přijatelnou cenu.
5.94
1.716
… její reklamní aktivity jsou přímočaré, vhodné a evokují pozitivní emoce.
4.12
3.326
… je celosvětově proslavena.
3.224
3.929
… je propagována celebritami v reklamních kampaních.
2.24
2.682
… je to důvěryhodná značka, která za to stojí.
5.33
2.701
… má v mé rodině tradici.
3.74
3.872
… je to kvalitní značka.
5.697
2.13
… mi tato značka pomáhá vyjádřit mou osobnost.
2.889
3.574
… je to autentická značka s příběhem.
3.439
3.675
… má atraktivní image a dobrou reputaci.
4.313
3.225
… je široce dostupná.
5.131
2.377
… vždy uspokojí mé potřeby.
5.378
2.766
… aktivně se mnou, jakožto zákazníkem, komunikuje.
3.141
3.394
… je to lokální značka.
4.111
4.119
… mí blízcí (rodina, přátelé apod.) rovněž preferují stejnou značku.
3.99
3.99
… mám rád/a chuť této značky piva.
6.273
1.936
… líbí se mi obal této značky piva.
4.141
3.677
… je to tradiční značka s dlouhou historií.
4.495
3.826
10. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
83
61,03 %
61,03 %
Muž
53
38,97 %
38,97 %
11. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
22 – 29
76
55,88 %
55,88 %
21 a méně
19
13,97 %
13,97 %
38 – 45
13
9,56 %
9,56 %
30 – 37
13
9,56 %
9,56 %
54 a méně
10
7,35 %
7,35 %
46 – 53
5
3,68 %
3,68 %
12. Země:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká republika
135
99,26 %
99,26 %
Španělsko
1
0,74 %
0,74 %
13. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
68
50 %
50 %
Vysokoškolské
59
43,38 %
43,38 %
Vyučen/a
5
3,68 %
3,68 %
Základní
4
2,94 %
2,94 %
14. Status na trhu práce:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
47
34,56 %
34,56 %
Plný úvazek – duševní práce
36
26,47 %
26,47 %
Pracující student
17
12,5 %
12,5 %
Plný úvazek – manuální práce
9
6,62 %
6,62 %
Podnikatel
8
5,88 %
5,88 %
Nezaměstnaný
7
5,15 %
5,15 %
Mateřská dovolená
4
2,94 %
2,94 %
Částečný úvazek
2
1,47 %
1,47 %
Jiný, prosím uveďte: ……………………………………………….. .
1
0,74 %
0,74 %
důchodce
1
0,74 %
0,74 %
v invalidním důchodu
1
0,74 %
0,74 %
Sládek
1
0,74 %
0,74 %
pracující rukama nohama i hlavou
1
0,74 %
0,74 %
rentiér
1
0,74 %
0,74 %
15. Hrubý měsíční příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně než 11 000 CZK
62
45,59 %
45,59 %
19 501 CZK – 28 000 CZK
28
20,59 %
20,59 %
11 001 CZK - 19 500 CZK
18
13,24 %
13,24 %
28 001 CZK ¬– 36 500 CZK
13
9,56 %
9,56 %
36 501 CZK – 45 000 CZK
10
7,35 %
7,35 %
Více než 45 000 CZK
5
3,68 %
3,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi … aktivně se mnou, jakožto zákazníkem, komunikuje.=2 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je propagována celebritami v reklamních kampaních.=3 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Restaurace na otázku 2. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hospoda, bar na otázku 2. Kde nejčastěji pijete pivo?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plánuji nadále kupovat svou oblíbenou značku piva.=5 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
odpověď Doporučil/a bych svou oblíbenou značku piva ostatním lidem.=7:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Považuji se za věrnou/věrného mé oblíbené značce piva.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
odpověď Jsem spokojen/a se svou oblíbenou značkou piva.=7:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Se svou oblíbenou značkou piva mám dobré zkušenosti.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Má oblíbená značka piva nabízí produkty excelentní kvality.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
odpověď Se svou oblíbenou značkou piva mám dobré zkušenosti.=7:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moje oblíbená značka piva je důvěryhodná a spolehlivá.=7 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
odpověď … aktivně se mnou, jakožto zákazníkem, komunikuje.=1:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi … její reklamní aktivity jsou přímočaré, vhodné a evokují pozitivní emoce.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi … má atraktivní image a dobrou reputaci.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
odpověď … je propagována celebritami v reklamních kampaních.=1:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je celosvětově proslavena.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
odpověď … mám rád/a chuť této značky piva.=7:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi … její reklamní aktivity jsou přímočaré, vhodné a evokují pozitivní emoce.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je to důvěryhodná značka, která za to stojí.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi … líbí se mi obal této značky piva.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi … je to kvalitní značka.=7 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
odpověď … mi tato značka pomáhá vyjádřit mou osobnost.=1:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi … má atraktivní image a dobrou reputaci.=1 na otázku 9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
10. Pohlaví:
odpověď Žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Málokdy střídám značky piva.=3 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
11. Věk:
odpověď 22 – 29:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem citlivá/ý na změnu ceny mé oblíbené značky piva.=1 na otázku 7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pracující student na otázku 14. Status na trhu práce:
15. Hrubý měsíční příjem:
odpověď Méně než 11 000 CZK:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 a méně na otázku 11. Věk:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 14. Status na trhu práce:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často pijete pivo?
2. Kde nejčastěji pijete pivo?
3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?
4. Jaký typ piva pijete nejčastěji?
5. Uveďte prosím svou jednu oblíbenou značku piva, kterou pijete nejčastěji.
6. Ohodnoťte prosím faktory níže od 1(nejvýznamnější faktor) to 3 (nejméně významný faktor) podle vlivu faktorů na Vaši volbu piva.
7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
10. Pohlaví:
11. Věk:
12. Země:
13. Vzdělání:
14. Status na trhu práce:
15. Hrubý měsíční příjem:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často pijete pivo?
2. Kde nejčastěji pijete pivo?
3. V jaké formě pijete pivo nejčastěji?
4. Jaký typ piva pijete nejčastěji?
5. Uveďte prosím svou jednu oblíbenou značku piva, kterou pijete nejčastěji.
6. Ohodnoťte prosím faktory níže od 1(nejvýznamnější faktor) to 3 (nejméně významný faktor) podle vlivu faktorů na Vaši volbu piva.
7. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím).
9. Prosím ohodnoťte následující tvrzení na škále od 1 (silně nesouhlasím) do 7 (silně souhlasím) podle toho, zda Vás dané faktory činí věrnými určité značce piva. "Byl/a bych věrný/á určité značce piva pod podmínkou že…"
10. Pohlaví:
11. Věk:
12. Země:
13. Vzdělání:
14. Status na trhu práce:
15. Hrubý měsíční příjem:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.