Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cizí jazyky pro dospělé

Cizí jazyky pro dospělé

Japonsko jako cílová destinace pro turisty z ČR
Láká Vás Japonsko? Co byste chtěl(a) vidět? Neláká Vás? Proč? [cca 5-7min]

(konec vyplňování 23. 12. 2019)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tatiana Chistilina
Šetření:12. 11. 2019 - 11. 12. 2019
Počet respondentů:208
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti!

Žádám o vyplnění krátkého anonymního dotázníku, který je určen pro osoby starší 20 let. Cílem je zjištění postoje dospělých ke studiu cizích jazyků v současné době, motivace a překážky při studiu. Tento průzkum je součástí mé kvalifikační práce. 

 

Odpovědi respondentů

1. Рohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14971,63 %71,63 %  
Muž5928,37 %28,37 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-3012560,1 %60,1 %  
31-454923,56 %23,56 %  
46-603014,42 %14,42 %  
61+41,92 %1,92 %  

Graf

3. V jakém kraji ČR bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha5827,88 %27,88 %  
Jihomoravský4220,19 %20,19 %  
Moravskoslezský167,69 %7,69 %  
Plzeňský136,25 %6,25 %  
Ústecký136,25 %6,25 %  
Středočeský136,25 %6,25 %  
Královéhradecký115,29 %5,29 %  
Olomoucký104,81 %4,81 %  
Vysočina94,33 %4,33 %  
Liberecký62,88 %2,88 %  
Zlínský52,4 %2,4 %  
Karlovarský52,4 %2,4 %  
Pardubický41,92 %1,92 %  
Jihočeský31,44 %1,44 %  

Graf

4. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11253,85 %53,85 %  
Středoškolské s maturitou8138,94 %38,94 %  
VOŠ83,85 %3,85 %  
Jiné (napsat vlastními slovy)52,4 %2,4 %  
Jiné20,96 %0,96 %  

Graf

5. Ekonomický status

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnáný13866,35 %66,35 %  
Student2411,54 %11,54 %  
Pracující student209,62 %9,62 %  
Na mateřské dovolené136,25 %6,25 %  
Nezaměstnaný83,85 %3,85 %  
V důchodu52,4 %2,4 %  

Graf

6. Váš mateřský jazyk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čeština19995,67 %95,67 %  
Ruština 41,92 %1,92 %  
Rusky10,48 %0,48 %  
hanáčtěna :-)10,48 %0,48 %  
slovenština10,48 %0,48 %  
slovenčina10,48 %0,48 %  
polsky10,48 %0,48 %  

Graf

7. Souhlasite s tím, že v současné době dospělý člověk má umět alespoň 1-2 cisích jazyků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18086,54 %86,54 %  
Ne157,21 %7,21 %  
Nevím136,25 %6,25 %  

Graf

8. Jaký cizí jazyk umíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anglický18387,98 %87,98 %  
Německý7033,65 %33,65 %  
Ruský4923,56 %23,56 %  
Španelský2712,98 %12,98 %  
Francouzský188,65 %8,65 %  
Polský178,17 %8,17 %  
Žádný136,25 %6,25 %  
Italský136,25 %6,25 %  
Slovenský52,4 %2,4 %  
Česky20,96 %0,96 %  
Japonsky20,96 %0,96 %  
celkem šest cizích jazyků10,48 %0,48 %  
Hebrejský10,48 %0,48 %  
Portugalský10,48 %0,48 %  
trochu rusky mluvím, ale neumím azbuku10,48 %0,48 %  
jen trochu rusky10,48 %0,48 %  
arabský10,48 %0,48 %  
Rumunský10,48 %0,48 %  
oprvadu 'umím' jen (česky) a anglicky, ale umím se aspoň trochu domluvit nejmíň třemi dlašími jazyky10,48 %0,48 %  
německy a španělsky jenom částečně 10,48 %0,48 %  
Hebrejstina10,48 %0,48 %  
Dokonale žádný, lámaně se domluvím anglickya velmi, velmi špatně německy10,48 %0,48 %  
trochu RJ, AJ10,48 %0,48 %  
Japonština10,48 %0,48 %  
Učila jsem se anglický a francouzský jazyk, ale nepoužívám ani jeden.10,48 %0,48 %  
Na dovolené si řeknu o pití a zeptám se na cestu. Ale toto nepovažuji za "UMĚT JAZYK".10,48 %0,48 %  
indonéský10,48 %0,48 %  
dala bych anglický, ale nemyslím si, že jej "umím"10,48 %0,48 %  
trochu španělsky a německy 10,48 %0,48 %  
chorvatský, a samozřejmě slovenský10,48 %0,48 %  
Bulharsky10,48 %0,48 %  
Oba v pozici mírně pokročilé10,48 %0,48 %  
Slovensky (pokud to lze považovat za cizí jazyk, jenž je podobný češtině)10,48 %0,48 %  
čínský10,48 %0,48 %  

Graf

9. Máte zájem o studium cizích jazyků v současné době?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16478,85 %78,85 %  
Ne4421,15 %21,15 %  

Graf

10. O jaký cizí jazyk máte zájem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anglický8448,84 %40,38 %  
Německý5934,3 %28,37 %  
Ruský4425,58 %21,15 %  
Španelský4224,42 %20,19 %  
Francouzský3721,51 %17,79 %  
Italský2615,12 %12,5 %  
Polský95,23 %4,33 %  
Finský21,16 %0,96 %  
Holandský, turecký10,58 %0,48 %  
hebrejština, sanskrt, skandinávské jazyky10,58 %0,48 %  
Norský, islandský, dánský10,58 %0,48 %  
Srbský10,58 %0,48 %  
Latina10,58 %0,48 %  
Švédština, japonština, čínština10,58 %0,48 %  
Maďarský10,58 %0,48 %  
nizozemština10,58 %0,48 %  
Arabstina10,58 %0,48 %  
Čínský10,58 %0,48 %  
Japonský10,58 %0,48 %  
ukrajinský10,58 %0,48 %  
Angličtina- spíše kvůli obnově znalostí.10,58 %0,48 %  
Portugalský, švedský/norský10,58 %0,48 %  
Maori10,58 %0,48 %  
podle plánované dovolené10,58 %0,48 %  
indonéský10,58 %0,48 %  
ne10,58 %0,48 %  
Arabský10,58 %0,48 %  
udržet dobrou němčinu, vylepšit angličtinu, oživit základy španělštiny a zkusit francouzštinu :-)10,58 %0,48 %  
Hebrejstina10,58 %0,48 %  
Bulharsky10,58 %0,48 %  
vietnamština10,58 %0,48 %  
švédština10,58 %0,48 %  

Graf

11. Potřebujete mezinárodni jazykový certifikát?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16491,11 %78,85 %  
Ano168,89 %7,69 %  

Graf

12. Co vás motivuje ke studiu cizího jazyka? Proč studujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potřebujete cizí jazyk při cestování do zahraničí8951,74 %42,79 %  
Učení vás baví8348,26 %39,9 %  
To je nezbytné ve vaší aktuální práci4325 %20,67 %  
Toužíte po kariérním růstu3419,77 %16,35 %  
Hledáte vyšší placenou práci2615,12 %12,5 %  
Chcete si najít nové přátele z jiných zemí2212,79 %10,58 %  
Chystáte se vzdělávát v zahraničí v cizím jazyce179,88 %8,17 %  
V podstate vsechno je dneska v anglictine10,58 %0,48 %  
jazyky jsou fascinující10,58 %0,48 %  
líbí se mi tento jazyk10,58 %0,48 %  
chci umět základy i dalších jazyků, než jen angličtiny10,58 %0,48 %  
Chci si rozšířit obzory, být celkově kvalifikovanější pro svůj dobrý pocit10,58 %0,48 %  
líbí se mi finská kultura a umění10,58 %0,48 %  
Chci rozumět anglicky, protože se v mém okolí angličtina používá. Tím ale nemyslím práci či školu. 10,58 %0,48 %  
nechci zapomenout to, co umim10,58 %0,48 %  
lepší možnost získávání informací10,58 %0,48 %  
Nechci si pripadat menecenna10,58 %0,48 %  
nesmím přestat. Před 6-ti lety mi něco "zmrzsknul anesteziolog, bojím se, že jakmile přestanu, mentálně zemřu.10,58 %0,48 %  
Hobby10,58 %0,48 %  
změna zaměstnání10,58 %0,48 %  
jezdím za dcerou do Rakouska10,58 %0,48 %  
Angličtina je dnes nezbytná 10,58 %0,48 %  
seberozvoj10,58 %0,48 %  
Bez angličtiny se dnes na internetu neobejdeme ani při zábavě10,58 %0,48 %  
chci se lépe domluvit s podřízenými10,58 %0,48 %  
Přijde mi, že bez základů angličtiny mě v práci zahrnují do horších skupin.10,58 %0,48 %  
ne10,58 %0,48 %  
moje zdokonalování úrovně cizího jazyka10,58 %0,48 %  
chci si rozšířit možnosti dorozumívání a být schopná číst zahraniční literaturu v originále10,58 %0,48 %  
Chci se domluvit s rodinou meho sourozence zijiciho v Anglii10,58 %0,48 %  
potťebuji se zlepšit10,58 %0,48 %  
může to pomoci k uplatnění na pracovním trhu, mohu je použít při komunikaci v zahraničí 10,58 %0,48 %  
využití v práci, i když ta znalost není nezbytná10,58 %0,48 %  
texty (a kurzy) k mému hobby, klasické drezuře, jsou převážně v cizích jazycích10,58 %0,48 %  
k samostudiu - zahraniční zdroje10,58 %0,48 %  
nezbytnost při mých koníčkách10,58 %0,48 %  
Bavi me to, libi se mi cizi jazyky10,58 %0,48 %  
Líbí se mi ten jazyk10,58 %0,48 %  

Graf

13. Jaká forma studia je pro vás nejvhodnější?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Samostudium7442,53 %35,58 %  
Prezenční skupinová s lektorem6738,51 %32,21 %  
Prezenční individuální s lektorem6235,63 %29,81 %  
Distanční individuální s lektorem2916,67 %13,94 %  
Distanční skupinová s lektorem137,47 %6,25 %  

Graf

14. Co je podle vás nejdůležitější při studiu cizího jazyka?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobnost lektora11968,79 %57,21 %  
Učební látky, učebnice8046,24 %38,46 %  
Komfort při výuce7342,2 %35,1 %  
Talent ke studiu5632,37 %26,92 %  
Technické vybavení třídy63,47 %2,88 %  
chuť se učit21,16 %0,96 %  
motivace21,16 %0,96 %  
vlastní motivace10,58 %0,48 %  
Fyzicky být v cizojazyčném prostředí10,58 %0,48 %  
Vlastní vnitřní motivace10,58 %0,48 %  
Píle 10,58 %0,48 %  
mluvit a být v cizině sám a odkázán se nutnost domluvit se10,58 %0,48 %  
vzdělání a praktické znalosti a schopnosti lektora10,58 %0,48 %  
pozitivní vztah k danému jazyku10,58 %0,48 %  
chuť se naučit10,58 %0,48 %  
se učit, se učit, se učit ! (dřít, dřít, dřít) !10,58 %0,48 %  
dobrý učitel10,58 %0,48 %  
Účební metody a motivace 10,58 %0,48 %  
Přípravenost lektora k lekci10,58 %0,48 %  
V mém případě asi umění lektora mi to správně vysvětlit (hlavně gramatiku)10,58 %0,48 %  
čas,motivace10,58 %0,48 %  
Motivace, pravidelnost10,58 %0,48 %  
systém ve výuce10,58 %0,48 %  
Píle a snaha samotného studenta10,58 %0,48 %  
výuková metoda10,58 %0,48 %  
ochota k vysoké míře samostudia (čtení, filmy v originále, poslech rádia...).10,58 %0,48 %  
Moznost setkavat se s rodilymi mluvcimi10,58 %0,48 %  
Píle studenta10,58 %0,48 %  
nadšení - aby student jazyk opravdu chtěl studovat a nedělal to z donucení (třeba jen kvůli práci)10,58 %0,48 %  
důraz na mluvený projev10,58 %0,48 %  
číst, psát, mluvit10,58 %0,48 %  

Graf

15. Jaké jsou vaše požadavky na lektora, (kdybyste studoval(a) s lektorem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kompetence (znalost jazyka)14080,92 %67,31 %  
Pedagogické schopnosti, schopnost jasně vysvětlit13678,61 %65,38 %  
Příjemnost v komunikaci12270,52 %58,65 %  
Smysl pro humor7543,35 %36,06 %  
Příjemný hlas, jasná artikulace4626,59 %22,12 %  
Aby byl rodilý mluvčí2615,03 %12,5 %  
preferuji samostudium a poslech TV či radia10,58 %0,48 %  
nemusí být rodilý mluvčí, ale musí tak mluvit a musí mít dostatek zkušeností s kulturou, kde se jazykem mluví10,58 %0,48 %  
nesmí to být lidské hovado !10,58 %0,48 %  
Osobnost lektora, to se mi při studiu jazyků velmi osvědčilo.10,58 %0,48 %  
aby čeština byla taky jeho mateřský jazyk10,58 %0,48 %  

Graf

16. Váš postoj k moderním přístupům a technologiím (počítačové hry, filmy, mobilní aplikace) při výuce cizích jazyků?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní13676,4 %65,38 %  
Neutrální (nemám zájem)3217,98 %15,38 %  
Negativní105,62 %4,81 %  

Graf

17. Co je podle vás hlavní překážkou při studiu cizího jazyka?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedostatek času11261,88 %53,85 %  
Lenost10759,12 %51,44 %  
Prokrastinace6837,57 %32,69 %  
Finanční náročnost4424,31 %21,15 %  
Špatná pamět3117,13 %14,9 %  
Nechuť10,55 %0,48 %  
jsem věčný začátečník10,55 %0,48 %  
jet co by pracující důchodce na delší dobu do zahraničí a být odkázán je na sebe10,55 %0,48 %  
po úvodním seznámení s jazykem a gramatikou je to zejména neintenzivní kontakt s jazykem, nedostatečná konverzace - jen pár hodín týdně na hodinách s lektorem10,55 %0,48 %  
Nedostatek motivace a nuda na lekcích10,55 %0,48 %  
Hlídání pro dítě, samoživitelka10,55 %0,48 %  
NETALENT NA JYZYKY10,55 %0,48 %  
malá motivovanost10,55 %0,48 %  
musím cizí jazyk aktivně vyhledávat, jinak s ním nepřijdu do styku10,55 %0,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk

  • odpověď 20-30:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 5. Ekonomický status

14. Co je podle vás nejdůležitější při studiu cizího jazyka?

  • odpověď Osobnost lektora:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemný hlas, jasná artikulace na otázku 15. Jaké jsou vaše požadavky na lektora, (kdybyste studoval(a) s lektorem?

15. Jaké jsou vaše požadavky na lektora, (kdybyste studoval(a) s lektorem?

  • odpověď Příjemnost v komunikaci:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemný hlas, jasná artikulace na otázku 15. Jaké jsou vaše požadavky na lektora, (kdybyste studoval(a) s lektorem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Рohlaví

2. Věk

3. V jakém kraji ČR bydlíte?

4. Nejvyšší dosažené vzdělání

5. Ekonomický status

6. Váš mateřský jazyk

7. Souhlasite s tím, že v současné době dospělý člověk má umět alespoň 1-2 cisích jazyků?

8. Jaký cizí jazyk umíte?

9. Máte zájem o studium cizích jazyků v současné době?

10. O jaký cizí jazyk máte zájem?

11. Potřebujete mezinárodni jazykový certifikát?

12. Co vás motivuje ke studiu cizího jazyka? Proč studujete?

13. Jaká forma studia je pro vás nejvhodnější?

14. Co je podle vás nejdůležitější při studiu cizího jazyka?

15. Jaké jsou vaše požadavky na lektora, (kdybyste studoval(a) s lektorem?

16. Váš postoj k moderním přístupům a technologiím (počítačové hry, filmy, mobilní aplikace) při výuce cizích jazyků?

17. Co je podle vás hlavní překážkou při studiu cizího jazyka?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Рohlaví

2. Věk

3. V jakém kraji ČR bydlíte?

4. Nejvyšší dosažené vzdělání

5. Ekonomický status

6. Váš mateřský jazyk

7. Souhlasite s tím, že v současné době dospělý člověk má umět alespoň 1-2 cisích jazyků?

8. Jaký cizí jazyk umíte?

9. Máte zájem o studium cizích jazyků v současné době?

10. O jaký cizí jazyk máte zájem?

11. Potřebujete mezinárodni jazykový certifikát?

12. Co vás motivuje ke studiu cizího jazyka? Proč studujete?

13. Jaká forma studia je pro vás nejvhodnější?

14. Co je podle vás nejdůležitější při studiu cizího jazyka?

15. Jaké jsou vaše požadavky na lektora, (kdybyste studoval(a) s lektorem?

16. Váš postoj k moderním přístupům a technologiím (počítačové hry, filmy, mobilní aplikace) při výuce cizích jazyků?

17. Co je podle vás hlavní překážkou při studiu cizího jazyka?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Chistilina, T.Cizí jazyky pro dospělé (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://cizi-jazyky-pro-dospele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.