Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Coca-Cola a její ovlivnění

Coca-Cola a její ovlivnění

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Mahdalíková
Šetření:02. 03. 2015 - 08. 03. 2015
Počet respondentů:248
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.85
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

chtěla bych Vás poprosit a vyplnění dotazníku o značce Coca-Cola. Dotazník slouží k mé maturitní práci a zabere Vám jen pár minut. 

Předem děkuji všem za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 2210241,13 %41,13 %  
23 - 266225 %25 %  
27 a více5421,77 %21,77 %  
pod 183012,1 %12,1 %  

Graf

2. Příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracuji10642,74 %42,74 %  
Od rodičů10241,13 %41,13 %  
oboje20,81 %0,81 %  
obojí20,81 %0,81 %  
brigády10,4 %0,4 %  
lehký přivýdělek brigádou, jinak občas od rodičů10,4 %0,4 %  
brigáda10,4 %0,4 %  
Kombinace obojího10,4 %0,4 %  
Stipendium10,4 %0,4 %  
Student hledající práci10,4 %0,4 %  
obojí z výše uvedeného10,4 %0,4 %  
student s brigádami10,4 %0,4 %  
Pracuji, rodiče, prospěchové stipendium10,4 %0,4 %  
z části od rodičů, částečně z práce10,4 %0,4 %  
BRIGÁDA A RODIČE CCA. 5000 MĚSÍČNĚ10,4 %0,4 %  
student s brigádou k tomu10,4 %0,4 %  
částečně od rodičů, částečně z brigády, částečně stipendium od VŠ10,4 %0,4 %  
Snoubenec10,4 %0,4 %  
Mateřská10,4 %0,4 %  
obě možnost10,4 %0,4 %  
stipendium, příspěvky, jiní členové rodiny10,4 %0,4 %  
Dočasně mě živí partner10,4 %0,4 %  
obě výše uvedené možnosti10,4 %0,4 %  
oboje předešlé10,4 %0,4 %  
rodiče plus brigáda10,4 %0,4 %  
Pracuji i od rodičů10,4 %0,4 %  
RD10,4 %0,4 %  
jak z brigády, tak i kapesné10,4 %0,4 %  
Brigáda + od rodičů10,4 %0,4 %  
Přivydělávám si pomocí brigády.10,4 %0,4 %  
student10,4 %0,4 %  
invalidní důchod10,4 %0,4 %  
nezaměstnaná10,4 %0,4 %  
Mateřská dovolená10,4 %0,4 %  
Jsem pracující student, mám příjem jak svůj, tak od rodičů 10,4 %0,4 %  
Brigáda/přivydělávání něčím.10,4 %0,4 %  
Sirotčí důchod10,4 %0,4 %  
rodiče+brigády10,4 %0,4 %  
od rodičů, brigády a stipendium10,4 %0,4 %  
část od rodičů, část brigády (větší část)10,4 %0,4 %  

Graf

3. Znáte výrobky společnosti The Coca-Cola company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24096,77 %96,77 %  
Ne83,23 %3,23 %  

Graf

4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas11747,18 %47,18 %  
Vůbec6727,02 %27,02 %  
Jen když jsou ve slevě4116,53 %16,53 %  
Často239,27 %9,27 %  

Graf

5. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18574,6 %74,6 %  
Muž6325,4 %25,4 %  

Graf

6. Pokud jste muž, upřednostníte raději...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Colu ZERO5371,62 %21,37 %  
Coca-Colu Light2128,38 %8,47 %  

Graf

7. Pokud jste žena, upřednostníte raději...

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Colu ZERO7454,41 %29,84 %  
Coca-Colu Light6245,59 %25 %  

Graf

8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14458,06 %58,06 %  
Ano5220,97 %20,97 %  
Nevím5220,97 %20,97 %  

Graf

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16164,92 %64,92 %  
Nevím6124,6 %24,6 %  
Ano2610,48 %10,48 %  

Graf

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť14558,47 %58,47 %  
Nekupuji (jsou nezdravé, drahé...)8534,27 %34,27 %  
Kvalita197,66 %7,66 %  
zdravotní problém 10,4 %0,4 %  
kupuji, jen když potřebuji rychlý cukr v kombinaci s kofeinem a není dostupné kvalitní kafe10,4 %0,4 %  
kupuji je výjimečně, občas prostě dostanu chuť na colu10,4 %0,4 %  
Nechutnají mi10,4 %0,4 %  
dobré k alkoholu10,4 %0,4 %  
Trávení10,4 %0,4 %  
kupuji je cca 4 do roka,vždy když je nějaká rodinná oslava,osobně toto nepiji10,4 %0,4 %  
nevim jestli se pocita kdyz si jednou rocne koupim colu nekde na koncerte... a taky ani nevim jakej je rozdil mezi light a zero10,4 %0,4 %  
Když je mi špatně od žaludku, Cola většinou pomůže.10,4 %0,4 %  
speed10,4 %0,4 %  
maji i vodu nejen coca-colu, takze na zizen10,4 %0,4 %  
kdyz uz si lahev koupim..10,4 %0,4 %  
mám žízeň10,4 %0,4 %  
jen pro návštěvy10,4 %0,4 %  
tradice10,4 %0,4 %  
Mám rád Warrena Buffetta10,4 %0,4 %  
k alkoholu10,4 %0,4 %  
když mi bolí hlava...10,4 %0,4 %  
Ovlivnění reklamou10,4 %0,4 %  
z náhlých popůdů10,4 %0,4 %  
na žaludek10,4 %0,4 %  
Rychlé doplnění cukru :)10,4 %0,4 %  
Občas - k dobití energie10,4 %0,4 %  
uklidnění žaludku10,4 %0,4 %  
pro návštěvy10,4 %0,4 %  
rum10,4 %0,4 %  
na kocovinu10,4 %0,4 %  
Hodí se na míchání koktejlů 10,4 %0,4 %  
kupuji pro manžela, který nepije nic jiného. Miluje chuť a kvalitu.10,4 %0,4 %  
občas koupím jako doplněk k alkoholickému nápoji10,4 %0,4 %  

Graf

11. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo Coca-Cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Typické barvy12048,39 %48,39 %  
Vánoce (kamión, Santa Claus)11947,98 %47,98 %  
Tradice, kvalita, jedinečnost3614,52 %14,52 %  
Slogan3313,31 %13,31 %  
Cukr41,61 %1,61 %  
nezdravý nápoj20,81 %0,81 %  
rum20,81 %0,81 %  
Známé osobnosti20,81 %0,81 %  
chut20,81 %0,81 %  
bagr10,4 %0,4 %  
závislost, zaplní žaludek a je bez kalorií10,4 %0,4 %  
Kokain ve vodě 10,4 %0,4 %  
Tlouštíci10,4 %0,4 %  
její chuť10,4 %0,4 %  
Dolít Jackem10,4 %0,4 %  
pití10,4 %0,4 %  
sračka10,4 %0,4 %  
rudá jako za komančů10,4 %0,4 %  
Nápoj10,4 %0,4 %  
chémia10,4 %0,4 %  
Chuť a vzhled nápoje, tričko s logem10,4 %0,4 %  
asi limonáda, ne?10,4 %0,4 %  
Sladká jako cecek.10,4 %0,4 %  
typická chuť nápoje coca cola10,4 %0,4 %  
cukr a černá barva 10,4 %0,4 %  
humus10,4 %0,4 %  
korporace postavená na falešných ideích10,4 %0,4 %  
cukry10,4 %0,4 %  
Čistá reklama, marketing10,4 %0,4 %  
Kvanta cukru10,4 %0,4 %  
konzumnost společnosti10,4 %0,4 %  
jen a jen reklama10,4 %0,4 %  
Kino10,4 %0,4 %  
těžká komerce, umělá sladidla, aspartan10,4 %0,4 %  
sladké lepidlo10,4 %0,4 %  
americká sračka vyrobená ze sirupu v ČR10,4 %0,4 %  
Limonáda10,4 %0,4 %  
geniální marketing10,4 %0,4 %  
melodie10,4 %0,4 %  
kola10,4 %0,4 %  
hromada cukru10,4 %0,4 %  
nezdravé10,4 %0,4 %  
coca-cola10,4 %0,4 %  
skleněná láhev + logo10,4 %0,4 %  
cuba libre10,4 %0,4 %  
mnoho cukru10,4 %0,4 %  
typická skleněná láhev10,4 %0,4 %  
Kyselina fosforečná10,4 %0,4 %  
marketing10,4 %0,4 %  

Graf

12. Která z barev je pro značku typická?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Červená24096,77 %96,77 %  
Jiná52,02 %2,02 %  
Fialová10,4 %0,4 %  
Žlutá10,4 %0,4 %  
Zelená10,4 %0,4 %  

Graf

13. Který z uvedených sloganů podle Vás patří ke značce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radost otevřít.18273,39 %73,39 %  
Jiné.4618,55 %18,55 %  
Když ji miluješ, není co řešit.145,65 %5,65 %  
Protože Vy za to stojíte.62,42 %2,42 %  

Graf

14. Který kolový nápoj preferujete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-Colu18675 %75 %  
Pepsi4116,53 %16,53 %  
RC Colu218,47 %8,47 %  

Graf

15. Co Vás ovlivňuje při nákupu Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zkušenost s výrobkem, zvyk11747,18 %47,18 %  
Cena8735,08 %35,08 %  
Přátelé, rodina...2510,08 %10,08 %  
Reklama, propagace...208,06 %8,06 %  
nic72,82 %2,82 %  
nekupuji41,61 %1,61 %  
chuť na ni20,81 %0,81 %  
chuť20,81 %0,81 %  
nic, nekupuji10,4 %0,4 %  
santa 10,4 %0,4 %  
závislost, zaplní žaludek a je bez kalorií10,4 %0,4 %  
aktuální chuť10,4 %0,4 %  
Nekupuji Coca-Colu10,4 %0,4 %  
ale já colu nekupuji, proč se potom pořád ptáte?10,4 %0,4 %  
14: Záleží na tom, zda bude vychlazená z lednice (např. doma) -> Coca-Cola, nebo ne (např. výlet) -> Pepsi; 6: Nemám zkušenost ani s jednou možností.10,4 %0,4 %  
nic, nenakupuji ji10,4 %0,4 %  
nekupuju ji10,4 %0,4 %  
nekupuji kolové nápoje10,4 %0,4 %  
jestli je veganská10,4 %0,4 %  
jestli ji potřebuji - př. na zažívání10,4 %0,4 %  
nic, nekupuju ji10,4 %0,4 %  
jak moc mi bolí hlava...10,4 %0,4 %  
-10,4 %0,4 %  
Reklama10,4 %0,4 %  
příležitost10,4 %0,4 %  
náhodná koupě10,4 %0,4 %  
nekupuju jí, nechutná mi10,4 %0,4 %  
Nekupuju, je drahš10,4 %0,4 %  
nic, nekupujem ju10,4 %0,4 %  
nenakupuji (a v ot.č.14 nepreferuji ani jednu)10,4 %0,4 %  
nekupuji.10,4 %0,4 %  
Nekupuju to, takže nic. Ale je to hnus - cukr + kys. fosforečná + karamel.10,4 %0,4 %  
Nekupuji (ten dotazník je blbě udělaný ... NEKUPUJI znamená že NEKUPUJI ... další otázky na nákup jsou irelevantní a dotazník má zkreslený výsledek)10,4 %0,4 %  

Graf

16. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při nákupu Coca-Coly?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec14056,45 %56,45 %  
Málo6626,61 %26,61 %  
Přiměřeně3614,52 %14,52 %  
Hodně62,42 %2,42 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Příjem

  • odpověď Od rodičů:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pod 18 na otázku 1. Věk
  • odpověď Pracuji:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27 a více na otázku 1. Věk

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

  • odpověď Nevím:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

  • odpověď Chuť:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Často na otázku 4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?
  • odpověď Nekupuji (jsou nezdravé, drahé...):
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Příjem

3. Znáte výrobky společnosti The Coca-Cola company?

4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

5. Pohlaví

6. Pokud jste muž, upřednostníte raději...

7. Pokud jste žena, upřednostníte raději...

8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

11. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo Coca-Cola?

12. Která z barev je pro značku typická?

13. Který z uvedených sloganů podle Vás patří ke značce?

14. Který kolový nápoj preferujete nejvíce?

15. Co Vás ovlivňuje při nákupu Coca-Coly?

16. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při nákupu Coca-Coly?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Příjem

3. Znáte výrobky společnosti The Coca-Cola company?

4. Nakupujete často výrobky značky Coca-Cola?

5. Pohlaví

6. Pokud jste muž, upřednostníte raději...

7. Pokud jste žena, upřednostníte raději...

8. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola Light určen spíše pro ženy?

9. Myslíte si, že je nápoj Coca-Cola ZERO určen spíše pro muže?

10. Proč kupujete výrobky společnosti The Coca-Cola company?

11. Co se Vám vybaví, když se řekne slovo Coca-Cola?

12. Která z barev je pro značku typická?

13. Který z uvedených sloganů podle Vás patří ke značce?

14. Který kolový nápoj preferujete nejvíce?

15. Co Vás ovlivňuje při nákupu Coca-Coly?

16. Jak moc Vás ovlivňuje reklama při nákupu Coca-Coly?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Mahdalíková, A.Coca-Cola a její ovlivnění (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://coca-cola-a-jeji-ovlivneni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.