Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Výsledky výzkumu použijeme při zlepšování obsahu českých e-shopů tak, aby online nakupování bylo pro zákazníky co nejjednodušší a nejpřívětivější.
Odpovědi respondentů
1. Najdete na typickém e-shopu dostatek informací o daném produktu, abyste se o jeho koupi mohli s jistotou rozhodnout hned?
t.j. bez nutnosti dohledávat informace kdekoliv jinde než na daném e-shopu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
114
46,72 %
46,72 %
Ano,
104
42,62 %
42,62 %
Nevím
24
9,84 %
9,84 %
Ano
2
0,82 %
0,82 %
2. Pokud na e-shopu nenajdete dostatek informací (a s daným produktem zatím nemáte osobní zkušenost), jak se zachováte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Informace si vyhledám jinde a poté možná produkt na tomto e-shopu koupím
194
79,51 %
79,51 %
Produkt koupím jinde, kde budu mít potřebné informace k dispozici
42
17,21 %
17,21 %
Nevím
5
2,05 %
2,05 %
Produkt i přesto na tomto e-shopu koupím
3
1,23 %
1,23 %
3. Pokud je na e-shopu dostatek informací, jsou podle vás obvykle přehledně strukturované?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, zpravidla vše potřebné zjistím okamžitě
140
57,38 %
57,38 %
Ne, většinou potřebné informace musím na stránce/v textu hledat
92
37,7 %
37,7 %
Nevím
12
4,92 %
4,92 %
4. Která úvodní fotografie by vás spíše přesvědčila o nákupu tohoto produktu (antiparazitní pipeta pro psy)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Klasická produktová fotografie
Fotografie doplněná o ikonky, texty, apod.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Fotografie doplněná o ikonky, texty, apod.
211
86,48 %
86,48 %
Klasická produktová fotografie
33
13,52 %
13,52 %
5. Pokud se všechny potřebné informace o produktu dozvíte hned ve fotogalerii, je podle vás pravděpodobnost, že produkt koupíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vyšší
149
61,07 %
61,07 %
Stejná
83
34,02 %
34,02 %
Nižší
12
4,92 %
4,92 %
6. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (řeznický nůž)?
Náhledy byly kvůli úspoře místa oříznuty.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Textový popisek
Multimediální popisek
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Textový popisek
167
68,44 %
68,44 %
Multimediální popisek
77
31,56 %
31,56 %
7. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (kojenecké mléko)?
Náhledy byly kvůli úspoře místa oříznuty.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Textový popisek
Multimediální popisek
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Multimediální popisek
154
63,11 %
63,11 %
Textový popisek
90
36,89 %
36,89 %
8. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (přípravek na nádobí)?
Náhledy byly kvůli úspoře místa oříznuty.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Textový popisek
Multimediální popisek
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Multimediální popisek
146
59,84 %
59,84 %
Textový popisek
98
40,16 %
40,16 %
9. Která stránka značky na e-shopu na vás působí důvěryhodněji (kuchyňské stroje)?
Náhledy byly kvůli úspoře místa oříznuty.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
Textová stránka značky
Multimediální stránka značky
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Multimediální stránka značky
181
74,18 %
74,18 %
Textová stránka značky
63
25,82 %
25,82 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Najdete na typickém e-shopu dostatek informací o daném produktu, abyste se o jeho koupi mohli s jistotou rozhodnout hned?
2. Pokud na e-shopu nenajdete dostatek informací (a s daným produktem zatím nemáte osobní zkušenost), jak se zachováte?
3. Pokud je na e-shopu dostatek informací, jsou podle vás obvykle přehledně strukturované?
4. Která úvodní fotografie by vás spíše přesvědčila o nákupu tohoto produktu (antiparazitní pipeta pro psy)?
5. Pokud se všechny potřebné informace o produktu dozvíte hned ve fotogalerii, je podle vás pravděpodobnost, že produkt koupíte:
6. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (řeznický nůž)?
7. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (kojenecké mléko)?
8. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (přípravek na nádobí)?
9. Která stránka značky na e-shopu na vás působí důvěryhodněji (kuchyňské stroje)?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Najdete na typickém e-shopu dostatek informací o daném produktu, abyste se o jeho koupi mohli s jistotou rozhodnout hned?
2. Pokud na e-shopu nenajdete dostatek informací (a s daným produktem zatím nemáte osobní zkušenost), jak se zachováte?
3. Pokud je na e-shopu dostatek informací, jsou podle vás obvykle přehledně strukturované?
4. Která úvodní fotografie by vás spíše přesvědčila o nákupu tohoto produktu (antiparazitní pipeta pro psy)?
5. Pokud se všechny potřebné informace o produktu dozvíte hned ve fotogalerii, je podle vás pravděpodobnost, že produkt koupíte:
6. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (řeznický nůž)?
7. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (kojenecké mléko)?
8. Který popisek by vás spíše přesvědčil o nákupu tohoto produktu (přípravek na nádobí)?
9. Která stránka značky na e-shopu na vás působí důvěryhodněji (kuchyňské stroje)?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.