Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Doučování

Doučování

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Stanislav Lang
Šetření:10. 04. 2012 - 17. 04. 2012
Počet respondentů:212
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den!
Jsme studenti Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. V rámci kurzu Marketingový výzkum bychom Vás rádi poprosili o pomoc se zpracováním marketingového výzkumu zabývajícího se doučováním.
Vyplnění dotazníku by nemělo trvat déle než 5 minut.
Formulář je anonymní a je určen komukoliv.
V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na email: barbora.holcakova@gmail.com.
Předem děkujeme za spolupráci.
- Michaela Gabrišová, Veronika Hanáková, Barbora Holčáková, Johana Janoušková, Stanislav Lang, Martin Zavadil

Odpovědi respondentů

1. Hledal/a jste někdy doučování pro sebe nebo někoho ze svého okolí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13161,79 %61,79 %  
ne8138,21 %38,21 %  

Graf

2. Z jakého důvodu jste/byste hledal/a doučování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepochopení/zameškání látky ve škole12358,02 %58,02 %  
příprava na přijímací zkoušky9243,4 %43,4 %  
příprava na odborné certifikáty (FCE,...)8238,68 %38,68 %  
příprava během zkouškového období na VŠ5124,06 %24,06 %  
z pracovních důvodů4822,64 %22,64 %  
příprava na maturitu4822,64 %22,64 %  
zlepšení znalostí nad rámec školní výuky4621,7 %21,7 %  
ze zájmu/jako koníček4219,81 %19,81 %  
možnost bližšího seznámení10,47 %0,47 %  
z jakéhokoli důvodu, krom toho, který je zde na 1. místě - tam bych také chtěla doučování, ale obrátila bych se ihned na příslušného vyučujícího. 10,47 %0,47 %  
neni nahodou ze zajmu a zlepseni znalosti nad ramec vyuky stejna vec, pokud se bavime o DOUCOVANI a ne vyucovani?????10,47 %0,47 %  
asi nehledala, prvně bych se pokusila o všechny možnosti - sama se naučit, zeptat se spolužáků na nejasnosti, konzultace s vyučujícím...a teprve kdyby vše selhalo a výsledky byly pořád špatné, tak bych možná o tom začala uvažovat10,47 %0,47 %  
zlepšení školních znalostí10,47 %0,47 %  
změna učitele - růst náročnosti10,47 %0,47 %  
nehledala10,47 %0,47 %  
za žádných10,47 %0,47 %  
příprava na těžký předmět v budoucnu (VŠ - němčina)10,47 %0,47 %  
vůbec - chápal bych to jako osobní selhání10,47 %0,47 %  
žádného10,47 %0,47 %  
nehledal10,47 %0,47 %  

Graf

3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
zeptat se přátel a známých1.7551.459
zeptat se učitele nebo ředitele3.6561.707
podívat se do novin na inzerci3.9671.239
podívat se na internet2.5421.371
podívat se na nástěnku ve škole3.081.093

Graf

4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přes přátele nebo známé.10047,17 %47,17 %  
Nehledal/a jsem.7434,91 %34,91 %  
Přes internet.4722,17 %22,17 %  
Přes učitele nebo ředitele.136,13 %6,13 %  
Na nástěnce ve škole.115,19 %5,19 %  
Přes inzerci v novinách.62,83 %2,83 %  
Nenašel/nenašla jsem.52,36 %2,36 %  
na nástěnce v knihovně10,47 %0,47 %  
přes kolegy z práce10,47 %0,47 %  
zatím jsem nenašel10,47 %0,47 %  
Nikdy jsem doučování nehledala/nepotřebovala - viz ot. 110,47 %0,47 %  
Vlastními silami jsem učivo pochopila a zvládla (a za občasné pomoci kamarádů)10,47 %0,47 %  
přes zaměstnavatele10,47 %0,47 %  

Graf

5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nehledal/la jsem.8138,21 %38,21 %  
týden - 14 dní5827,36 %27,36 %  
méně než týden4722,17 %22,17 %  
15 dní - měsíc167,55 %7,55 %  
více než měsíc62,83 %2,83 %  
Nenašel/nenašla jsem.41,89 %1,89 %  

Graf

6. Jak jsou pro Vás při výběru doučujícího důležité tyto jeho charakteristiky? (6= nejvíc důležité, 0=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzdělání4.7262.538
vzhled/fotka1.4912.854
místo doučování3.8162.301
časová dostupnost doučujícího4.3441.565
zkušenosti s doučováním4.172.735
reference4.1792.977
cena3.9952.476

Graf

7. Jaké místo doučování preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno6128,77 %28,77 %  
na neutrální půdě (knihovna, kavárna,...)5626,42 %26,42 %  
u žáka4822,64 %22,64 %  
u doučujícího4722,17 %22,17 %  

Graf

8. Která verze fotky doučujícího se Vám líbí víc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Barevná fotografie

Černobílá fotografie

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Barevná fotografie16678,67 %78,3 %  
Černobílá fotografie4521,33 %21,23 %  

Graf

9. Jakou cenu jste ochoten/ochotna zaplatit za 60 min výuky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-149 Kč10449,06 %49,06 %  
150-199 Kč9142,92 %42,92 %  
méně než 100Kč4320,28 %20,28 %  
200-249 Kč4119,34 %19,34 %  
250-299 Kč188,49 %8,49 %  
300 Kč a více83,77 %3,77 %  

Graf

10. Jaké minimální vzdělání požadujete po doučujícím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské - student VŠ/VOŠ8640,57 %40,57 %  
vysokoškolské - ukončené3516,51 %16,51 %  
středoškolské - ukončené3315,57 %15,57 %  
Odborný certifikát (jazykový, technický apod.)209,43 %9,43 %  
Je mi to jedno.178,02 %8,02 %  
základní - student SŠ31,42 %1,42 %  
záleží o co by šlo10,47 %0,47 %  
záleží na tom co by doučoval, jde mi o umění dobře podat látku né certifikaci10,47 %0,47 %  
záleží na předmětu doučování a na pedagogických schopnostech. Od obého se také odvíjí cena.10,47 %0,47 %  
asi zalezi na oblasti, ve ktere doucuje a na duvodu, proc se chci doucovat?10,47 %0,47 %  
podle situace10,47 %0,47 %  
dle vlastní dosažené úrovně vzdělání - tj. pro dítě na základní škole stačí středoškolák, pro středoškoláka vysokoškolák, pro vysokoškoláka starší vysokoškolák nebo absolvent...10,47 %0,47 %  
záleží co se chci naučit10,47 %0,47 %  
Podle toho, co od doučování požaduji.10,47 %0,47 %  
záleží, co chci doučit10,47 %0,47 %  
vzdělání není důležité, musí umět učit10,47 %0,47 %  
Podle toho, pro koho hledám doučování-pro dítě ze základky stačí student SŠ, pro studenta SŠ alespoň ukončené SŠ... apod.10,47 %0,47 %  
Nezáleží na vzdělání, ale na zkušenostech a schopnostech předat znalosti dál.10,47 %0,47 %  
nechápu to s fotkou10,47 %0,47 %  
záleží na tom, co je třeba doučit10,47 %0,47 %  
Záleží na tom, co bych potřebovala doučit.10,47 %0,47 %  
záleží na oboru doučování a potřebné látce - druhu studia kde potřebuji doučit10,47 %0,47 %  
Záleží na tom, co chce doučovat, stejné /vyšší než mám já (doučovaný)10,47 %0,47 %  
základní - ukončené10,47 %0,47 %  

Graf

11. Kdybyste hledal/a doučování na internetu a u doučujících by byla psaná doporučení a hodnocení, jak důležité by pro Vás byly následující údaje? Ohodnoťte podle důležitosti; 0=málo důležité, 6=velmi důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4”, „5” a „6”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
přátelskost4.082.262
přizpůsobivost4.2031.775
komunikační dovednosti4.8251.738
studentem dosažené výsledky4.582.272
kreativita3.8582.046

Graf

12. Napadá Vás další údaj, který byste při čtení hodnocení a doporučení doučujícího považoval/a za důležitý? Pokud ano, vypište jej prosím níže.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

anonymni reference na internetu povazuju za irelevnantni

emoční inteligence, chápavost, zkušenosti ze zahraničí

fotografie je naprosto nedůležitá!!!

ne

ne

Obor studia vč. detailů jako studijní výsledky nebo závěrečné práce.

odbornost

odbornost ci zkusenosti.. nevim jestli to tam pocitate kdyz se na to neptate v te predchozi otazce

Počet doučovaných klientů, u cizích jazyků delší pobyt v zahraničí

reference, odkazy na školení a další vzdělávání, portfolio

schopnost uspokojivě či jednoduše vysvětlit látku

Schopnost vysvětlovat, motivace doučovat

spolehlivost

spolehlivost

špatně poskládaný dotazník, první otázka má být screeningová

Tento dotazník má nevypovídající hodnotu. Buď si vyberu aplikaci na těch, co již mají zkušenost s doučováním anebo ty, kteří nemají zkušenost s doučováním. S tímto dotazníkem by mě na střední vykopli.

Trpělivost

trpělivost

Trpělivost

trpezlivosť a schopnosť vysvetliť

učitelské dovednosti

Vstřícnost, didaktické schopnosti, nepředstíraný zájem o doučovaného a o předmět doučování. Opět. Záleží na tom, o co jde. Něco jiného asi je optimální při matematice, něco jiného při hře na nástroj, něco jiného při výuce jazyka, něco jiného při výuce tance, atd. Nevím, o co vám jde, ale myslím, že by bylo dobré ptát se lépe.

všeobecný přehled doučujícího

výsledky u jím doučovaných žáků

využití doučeného v praxi, spolupráce, podpora samostatnosti studenta, volba studijních materiálů a metod

Zaujímal by ma aj vek doučujúceho - aby sa človek vedel pripraviť na to, s akou osobou sa má stretnúť. Tiež ako dlho sa doučovaniu venuje.

Zda je to muž, nebo žena.

Zkušenosti s doučováním Doba jakou se zabývá doučovaným oborem

Zkušenosti s doučováním, metoda vyučování (didaktika), používané materiály, zaměření na cílovou skupinu (doučování dětí, mládeže, dospělých)

zodpovědnost = dodržování termínu schůzek a příprava

že umí dobře naučit, vysvětlit, dává dobré příklady, je vtipný; u učitele jazyků např. jestli (kolikrát, jak dlouho) byl v zahraničí (kde se tím jazykem mluví), příp. jestli je to rodilý mluvčí

13. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16778,77 %78,77 %  
muž4521,23 %21,23 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
223918,4 %18,4 %  
232913,68 %13,68 %  
21188,49 %8,49 %  
25188,49 %8,49 %  
24188,49 %8,49 %  
20178,02 %8,02 %  
2794,25 %4,25 %  
1973,3 %3,3 %  
1862,83 %2,83 %  
3062,83 %2,83 %  
ostatní odpovědi 31
41
26
16
28
37
33
36
35
50
48
49
32
17
38
40
52
34
44
47
45
29
88
4521,23 %21,23 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.51
Minimum:18
Maximum:44
Variační rozpětí:26
Rozptyl:24.32
Směrodatná odchylka:4.93
Medián:23
Modus:22

Graf

15. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ - nyní student VŠ/VOŠ11252,83 %52,83 %  
VŠ - ukončené6832,08 %32,08 %  
ZŠ - nyní student SŠ/SOŠ146,6 %6,6 %  
SŠ - ukončené146,6 %6,6 %  
ZŠ - neukončené31,42 %1,42 %  
ZŠ - ukončené10,47 %0,47 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Hledal/a jste někdy doučování pro sebe nebo někoho ze svého okolí?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na nástěnce ve škole. na otázku 4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 dní - měsíc na otázku 5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes internet. na otázku 4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi týden - 14 dní na otázku 5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než týden na otázku 5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přes přátele nebo známé. na otázku 4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nehledal/a jsem. na otázku 4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?

2. Z jakého důvodu jste/byste hledal/a doučování?

  • odpověď nepochopení/zameškání látky ve škole:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZŠ - nyní student SŠ/SOŠ na otázku 15. Jaké je Vaše vzdělání?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podívat se na internet=5 na otázku 3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5

3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5

  • odpověď zeptat se přátel a známých=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zeptat se učitele nebo ředitele=2 na otázku 3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5

4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?

  • odpověď Nehledal/a jsem.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nehledal/la jsem. na otázku 5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?
  • odpověď Přes přátele nebo známé.:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 dní - měsíc na otázku 5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?

5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?

  • odpověď Nehledal/la jsem.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nehledal/a jsem. na otázku 4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?

14. Jaký je Váš věk?

  • odpověď < 16 - 21 >:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ZŠ - nyní student SŠ/SOŠ na otázku 15. Jaké je Vaše vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Hledal/a jste někdy doučování pro sebe nebo někoho ze svého okolí?

2. Z jakého důvodu jste/byste hledal/a doučování?

3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5

4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?

5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?

6. Jak jsou pro Vás při výběru doučujícího důležité tyto jeho charakteristiky? (6= nejvíc důležité, 0=nejméně důležité)

7. Jaké místo doučování preferujete?

8. Která verze fotky doučujícího se Vám líbí víc?

9. Jakou cenu jste ochoten/ochotna zaplatit za 60 min výuky?

10. Jaké minimální vzdělání požadujete po doučujícím?

11. Kdybyste hledal/a doučování na internetu a u doučujících by byla psaná doporučení a hodnocení, jak důležité by pro Vás byly následující údaje? Ohodnoťte podle důležitosti; 0=málo důležité, 6=velmi důležité.

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

15. Jaké je Vaše vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Hledal/a jste někdy doučování pro sebe nebo někoho ze svého okolí?

2. Z jakého důvodu jste/byste hledal/a doučování?

3. Co (by) bylo při hledání doučování tím úplně prvním krokem? Seřaďte podle pravděpodobnosti. nejpravděpodobnější první krok =1; nejméně pravděpodobný první krok=5

4. Jak jste nakonec skutečně našel/našla doučování?

5. Jak dlouho trvalo hledání doučujícího od rozhodnutí "Chci doučování" po volbu "Vy budete můj/moje doučující"?

6. Jak jsou pro Vás při výběru doučujícího důležité tyto jeho charakteristiky? (6= nejvíc důležité, 0=nejméně důležité)

7. Jaké místo doučování preferujete?

8. Která verze fotky doučujícího se Vám líbí víc?

9. Jakou cenu jste ochoten/ochotna zaplatit za 60 min výuky?

10. Jaké minimální vzdělání požadujete po doučujícím?

11. Kdybyste hledal/a doučování na internetu a u doučujících by byla psaná doporučení a hodnocení, jak důležité by pro Vás byly následující údaje? Ohodnoťte podle důležitosti; 0=málo důležité, 6=velmi důležité.

13. Jaké je Vaše pohlaví?

14. Jaký je Váš věk?

15. Jaké je Vaše vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lang, S.Doučování (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://doucovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.