Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Student FMK UTB |
---|---|
Šetření: | 18. 03. 2020 - 08. 07. 2020 |
Počet respondentů: | 175 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 20.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 59,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:51 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení přátelé,
ráda bych Vás požádala o vyplnění tohoto dotazníku, pomocí kterého provedu analýzu vnímání product placementu v české audiovizuální seriálové tvorbě. Dotazník slouží jako podklad pro mou bakalářskou práci na téma: „Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě“ Moc děkuji za čas a ochotu se dotazníku věnovat.
PS: pokud budete mít chuť mi k tématu cokoliv sdělit nad rámec dotazníku, budu Vám vděčna, použijte prosím můj email l_kamenickova@utb.cz či Facebook: Libu Kameníčková. Už teď se moc těším na výsledky a Vaše případné připomínky :)
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Dotazník se skládá z jednoduchých otázek, mohou být otevřené či uzavřené. U některých máte prostor pro vyjádření Vašeho názoru. V dotazníku se pořadem rozumí audiovizuální dílo, tedy seriál, film či jiný pořad, např. zábavná show.
Odpovědi respondentů
1. Jak často sledujete seriály v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sleduji jen na internetu | 46 | 26,29 % | 26,29 % |
2-3x týdně | 42 | 24 % | 24 % |
denně | 33 | 18,86 % | 18,86 % |
1x týdně | 27 | 15,43 % | 15,43 % |
nikdy | 23 | 13,14 % | 13,14 % |
4-5x týdně | 17 | 9,71 % | 9,71 % |
2. Znáte výraz product placement a zkratku PP?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 121 | 69,14 % | 69,14 % |
ne | 43 | 24,57 % | 24,57 % |
nevím | 11 | 6,29 % | 6,29 % |
3. Kde se zkratka PP nejčastěji vyskytuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 99 | 56,57 % | 56,57 % |
Ve filmu | 57 | 32,57 % | 32,57 % |
Na internetu | 38 | 21,71 % | 21,71 % |
Nevím | 38 | 21,71 % | 21,71 % |
V novinách | 7 | 4 % | 4 % |
4. Víte co se skrývá pod pojmem product placement?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Umístění produktu | 96 | 54,86 % | 54,86 % |
Reklama | 54 | 30,86 % | 30,86 % |
Nevím | 23 | 13,14 % | 13,14 % |
Tento výraz se u nás nepoužívá | 2 | 1,14 % | 1,14 % |
5. Co podle Vás znamená pojem product placement, tedy PP?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
reklama, propagace určitého produktu či služby zaplacená danému propragujicimu tvůrci/platformě
.
"nenápadná" reklama vložením nějakého produktu do běžné situace, např nápoj nebo jídlo, sladkost, kterou v seriálu konzumují, je jasně vidět značka, ale o produktu se nijak nemluví, neupozorňuje se na něj
asi reklama
blabla
cílená reklama
cílené umístění reklamy
Firma zaplatí společnosti co produkuje seriál/film penize a oni za to dají její produkt do filmu
Forma reklamy
Forma reklamy na internetu či ve filmu/seriálu. Jde o konkrétní produkt (např. hlavní hrdina pije konkrétní energetický nápoj, kdy je vidět jeho název).
Forma skryté reklamy
Forma skryté reklamy, do audiovizuální tvorby se umisťují produkty daného výrobce za finanční odměnu, cílem je buď využít touhu diváka ztotožnit se s hrdinou, případně si spojit určité produkty s určitým životním stylem, standardem, luxusem apod.
Jakoby mimochodem použité určité výrobky určitého výrobce v seriálu, aby bylo vidět značku. Má to nenápadně pobídnout diváky, aby si koupili ten výrobek - budou mít něco společného s hrdiny seriálu, budou mít stejně krásné vlasy, stejně dobrou náladu, stejně dobré boty, a tak podobně.
Jakoby náhodný záběr na osobu, kde v pozadí je jasně produkt nějaké firmy - např. Avon v minulosti dodávat katalogy a zboží do českých seriálů, v Ordinaci v RŽ se dokonce několikrát mluvilo o tom, jaké to je být Avon Lady.
Jde o reklamu,propagaci. Zadavatel za poplatek "zasadí" svůj produkt do cizího audiovizuálního obsahu. Tento produkt je chápán jako součást onoho fiktivního světa, např. postava pije z plechovky Coca-Coly.
je to forma propagace produktu/služby/značky v audiovizuálním díle.
Je to forma skryté reklamy
Je to reklama.
Jedná se o smlouvu tvurce audiovizualniho dila s urcitou znackou, jejiz produkt se v dílu vyskytuje. Predevsim ve filmu ci v televiznim serialu), navíc často velmi "okatě", detailní záběr kamery na logo značky, vyřčení návu stanice rádia apod.
Když v seriálu/filmu zřetelně zmíní určitý produkt nebo určité značky
Mělo by to být nenápadné umístění sponzorského produktu do děje....ale skutečnost je spíš nápadná!
Místo pro reklamu
moderní způsob marketingu
něco přírodního
Něco s marketingem
Něco s reklamou
Nedokážu si pod tím nic představit
Nějaká reklama či logo ?
Nejdříve jsem myslela, že jde o předpremiéru, ale asi né
někde bude ukázaná nebo zmíněna konkrétní značka produktu, co to je, k čemu to je, apod. "nenápadná" reklama
někdo nacpe svůj produkt producentovi (dobře mu za to zaplatí)
Nenapadne zakomponovanou reklamu napr. hlavni hrdina vyuziva produkt urcite znacky
Nenásilné umístění produktu nebo znacky do děje seriálu nebo filmu.
Netuším
Netuším.
Netuším.
Neviem
Nevim
Nevim
nevím
Nevim
Nevím
Nevim
Nevím
Nevim
nevím
Nevím
Nevím
Nevim
Nevím
Nevím snad nějaký nový výrobek . Nemám vůbec tušení
Nevím.
Odkaz na urcitou znacku ci jeji vyrobek v audiovizualnitvorbe
opravdu netuším
Označila bych to za druh podprahové reklamy, kdy je v pořadu použit, zobrazen, zmiňován, skutečný výrobek - skutečná konkrétní značka - tak, aby byla jasně poznat, aby se vytvořila vazba značky s pořadem. Je to vlastně neexplicitní prezentace sponzora.
Placebo efekt
Placená propagace
placená propagace produktu
Placená propagace produktu umístěním v nějakém pořadu, filmu,...
placená reklama
placená reklama
Placena reklama a umístění produktu
Placená reklama integrovaná do filmu či seriálu, ale šlo by to třeba i do počítačové/konzolové hry
Placená spolupráce, reklama na určitý produkt.
placené umístění produktu v audiovizuálním díle
Placenou reklamu, která by měla nenásilnou formou ukázat v rámci děje produkt. Napr. Ze se hlavní hrdina po skoleni kance holýma rukama, napije lidově vyhlazené coly ze skleněné obrandovane lahve.
placený výrobek v záběru
podprahová reklama ve filmech
poplatek za umístění konkrétního produktu nebo služby do audio nebo video pořadů - podprahová reklama
Pouzitie reklamy vo videu
Použití nějaké věci aniž by to souviselo s reklamou.
Použití výrobku napr ve filmu jako reklama
Použití značkového produktu jako rekvizity ve filmu
používanie výrobkov s viditeľnou značkou v audiovizuálnej tvorbe (nie v reklame), s tým, že značka zaplatí za umiestnenie tohto produktu a dostáva sa tak menej nútene do podvedomia ľudí.
Pp
PP nevím, ale product placement je umístění reklamního výrobku nebo loga v uměleckém díle (třeba ve filmu), je to vlastně taková skrytá reklama.
PP přímý přenos
Product placement??
produkt "hraje" ve filmu, tv seriálu, reality show atd. ...
produktová reklama
propagace daného výrobku např. ve filmu
Propagace produktu
propagování produktu
Představení produktu
Reklama
Reklama
reklama na produkt jeho umístěním ve filmovém díle
Reklama na produkt začleněna do děje filmu, seriálu nebo jiného tv pořadu.
Reklama na určity produkt v jisté show, seriálu, filmu...
Reklama nenapdane shcovana v deji. Napr. se jde na nakup do znameho obchodu, v pozadi je billboard na automobilku..
Reklama pomocí vhodných prostředků/produktu zakomponovanych do děje.
Reklama skrytá na nějaký konkrétní produkt
Reklama umístěná nenápadně do nějakého obvykle audiovizuálního díla
reklama ve filmu
Reklama zabudovana v pořadu
reklama, která se snaží tvářit že to reklama není
Reklama, upozornění a propagace daného výrobku.
reklamu pro urcitou znacku tim ze se objevuje ve filmove/tv tvorbe
skrytá reklama ve filmu a tv.
Skrytá reklama
Skrytá reklama
Skrytá reklama
Skryta reklama
Skrytá reklama
Skrytá reklama
skrytá reklama v televizi
Skrytá reklama v televizním seriálu
Skrytá reklama ve televizi
Skrytá reklama zakomponovaná do audiovizuálního díla (např. auto konkrétní značky s viditelným logem ve filmu).
test
Třeba když v Ordinaci v růžové zahradě dostal kdysi Toník k Vánocům Lego :D
Účelně umístění produktu, tak aby byla vidět jeho značka
Ukázání značky, její používání ve filmu/seriálu
umiestnenie reklamnych predmetov na ociach divaka
umísnění produktu určité značky do děje seriálu či filmu
Umistění identifikovatelného produktu do filmu, atd., např. auta "hrdinů" bez zakrytého loga, auta, piva,... jedné značky v celém filmu
Umístění konkrétní značky/produktu v seriálu/filmu, etc.
umístění placené reklamy do filmu/seriálu/videa
Umístění produktu
Umístění produktu
Umisteni produktu do audiovizualnich del, pisni, filmu, serialu atd.
umístění produktu do filmu, seriálu, pořadu. Např. cocacola na stole moderátorů/komentátorů při MS v hokeji.
Umístění produktu do filmu, seriály atd.
Umístění produktu do filmu/seriálu (videa) tak, že ho divák postřehne, ale není na něj přímo upozorněno. Taková reklama rádoby mimochodem.
Umístění produktu jako skrytého marketingu do filmu tak, že je vellmi snadno rozpoznatelný nebo dokonce zmíněný. viz. James Bond a Aston Martin
Umístění produktu v audiovizualnim díle. Je to reklama
Umístění produktu v rámci seriálu, talk show..apod tak, aby zapadl do konceptu pořadu
umístění produktu v rámci skryté reklamy v seriálu, filmu atd.
Umístění produktu v seriálu, dívak ovšem neví o co přesně jde
Umístění produktu ve filmu například a tak vytvoření jeho reklamy
Umístění produktu značky do např. filmu, seriálu jako součásti děje, situace, ale za účelem propagace tohoto produktu.
Umístění produktu, reklama, sponzoring.
Umisteni produktu, sluzby, mista a jeho propagace, reklama.
umístění předmětu s logem do filmu či serálu aby to udělalo reklamu
umístění reklamního produktu ať už ve filmu, seriálu či videu
Umístění reklamy (značky, produktu) do nějakého díla (audiovizuální, obraz...).
Umístění reklamy na místo, které člověka zaujme, případně je větší šance, že ji nepřehlédne.
Umisteni reklamy??
Umístění určitého produktu do filmy, seriálu např. produkty od Apple - reklama
Umístění výrobku do audiovizuálního díla formou zakomponování do děje či pouhé přítomnosti v obraze. Cílem je dostat do povědomí určitý produkt nebo brand do povědomí diváka.
Umisteni/pouziti konkretniho vyrobku pro propagaci brandu
Umístěny produkt, který jeho výrobce poskytl filmařům většinou za finanční podporu nebo jinou koprodukci. "schovaná" reklama na výrobek v pořadu.
Umistneni reklamy na produkt
Úmyslné umístění produktu do videa tak, aby byla dobře viditelná značka. Prostě podprahová reklama.
úmyslné vložení produktu do seriálu, filmu, obrazu, textu, zvuku, které má působit nenápadně ale zákazník/publikum si je má zafixovat
Upozornění na reklamu v pořadu
Upozorneni, ze v audiovizualnim dile je zobraze/zminen produkt za ucelem jeho propagace
Určitá forma skryté reklamy
Už jsem říkal, že nevím ...
v rámci nějakého projektu se použije určitý výrobek nebo značka jako reklama
Ve tvorbě jsou použity produkty protěžovaných korporací.
Viditelné použití produktu dané značky jako rekvizity v AV díle za úhradu.
Viditelne umistena znacka produktu slouzici jako reklama.
Vnucování nepotřebných produktů či služeb šmejdy.
Vubec nevim
vůbec nic, beru to jako součást vizuálního smogu, který nás obklopuje. Nebudu ani řídit Mercedes, protože ho řídí James Bond, a to, že známý lyžař drží značkové lyže (které mu nalešntěné podstrčili přímo pro ten rozhovor) mne nijak nepřesvědčí, že ona značka je lepší; jen protože byla v televizi. Pozn.: rozumím tomu, že účelem je také zvednout povědomý a pozitivní zpětnou vazbu ke značce)
Výrobek nebo produkt, jež je nenápadnou součástí uměleckého díla (seriálu, diskusního pořadu...) . Příkladem může být minerální voda na stole v diskusním pořadu, zmínka o výrobci obleku moderátora. atp...
Xx
Záměrné cílené umístění správné reklamy dle známých zájmů spotřebitele.
Zamerne zacleneni produktu s viditelnym ci recenym logem jako soucast sceny
zařazení složky produktu v pořadí
Zdánlivě nahodilé umístění konkrétního produktu(ů) do záběru(ů).
Zdraví prospěšné , nebo služby ?
Ze nekdo v serialu, filmu pouziva nejaky produkt, tedy reklama, ktera neni na prvni pohled zjevna...
zobrazení konkrétního produktu mimo pásmo reklam
způsob reklamního sdělení
Zviditelnění produktu, ale ne za účelem reklamy
Že je někde ve filmu skrytá reklama na nějaký produkt
Že je v tom filmu nějaký výrobek jako reklama
Že někdo používá/ ukazuje produkt běžným způsobem, ne že by na něj dělal přímo reklamu nebo recenzi
že není náhodou, když si v Ordinaci koupí nějaké povlečení nebo nábytek určité značky
Že se v seriálu budou objevovat výrobky s reálnou značkou jako zaplacená reklama.
že si ho třeba ve filmu objednají v restauraci
Že snímek obsahuje nějaký skrytý produkt, reklamu
Že v pořadu, seriálu, filmu bude někde na "scéně" umístěn produkt, který jasně reprezentuje firmu svým logem.
Product placement je umístění konkrétního produktu do filmu nebo seriálu za účelem jeho zviditelnění.
6. Jaké označení se používá pro product placement? Vyberte prosím jednu variantu, o které se myslíte, že se využívá. Číslo zapiště jako odpověď.
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 103 | 58,86 % | 58,86 % |
4 | 28 | 16 % | 16 % |
3 | 20 | 11,43 % | 11,43 % |
1 | 17 | 9,71 % | 9,71 % |
5 | 5 | 2,86 % | 2,86 % |
0 | 1 | 0,57 % | 0,57 % |
6 | 1 | 0,57 % | 0,57 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.39 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.7 |
Směrodatná odchylka: | 0.83 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
7. Všímáte si v pořadech značkových produktů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 104 | 59,43 % | 59,43 % |
ne | 57 | 32,57 % | 32,57 % |
nevím | 14 | 8 % | 8 % |
8. Vadí Vám product placement v pořadech?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 91 | 52,91 % | 52 % |
nevím | 44 | 25,58 % | 25,14 % |
ano | 37 | 21,51 % | 21,14 % |
9. Máte pocit, že Vás product placement ovlivňuje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 122 | 69,71 % | 69,71 % |
nevím | 29 | 16,57 % | 16,57 % |
ano | 24 | 13,71 % | 13,71 % |
10. Ruší Vám product placement zážitek ze sledování vybraného pořadu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 104 | 59,43 % | 59,43 % |
ano | 39 | 22,29 % | 22,29 % |
nevím | 32 | 18,29 % | 18,29 % |
11. Myslíte si, že je product placement v pořadech vhodný?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 81 | 46,29 % | 46,29 % |
ne | 63 | 36 % | 36 % |
ano | 31 | 17,71 % | 17,71 % |
12. Vzpomenete si na pořad, který Vám z důvodu umístění product placementu utkvěl v paměti?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
..
Asi né
Asi ne
Asi ne no bruv
Babovřesky
Babovřesky
BMW v Mission Impossible
čtyřlístek
FedEx a míč wilson v trosecnikovi
Film o čtyřlístku, kde přítomnost PP narušovala děj a téměř jej přebíjela
film Román pro pokročilé
Friends
Hlas Československa
hrne se to ze všech stran, neuvědomuji si nic konkrétního
Iron Man
Jak se krotí krokodýli - všude byly Renaulty (myslím, že to byl Renault). telenovela Zasněná láska - Redbul Show Jana Krause - minerálka
jakýkoli James Bond
Jamall!
James Bond
Je jich hodně
Je jich spoustu, např 007 - Martini, BMW, Aston Martin, nyní Heineken Nábytek Jamall - Ordinace v růžové zahradě
Kancelář Blaník
Když nevím co PP -> product placement znamená ?? Opravdu ?
Líbáš jako Bůh, seriály skoro vsechny
Matrix
mnoho. např comeback
Moc takové pořady nesleduji, ale myslím, ze jsem zahledla neco v TEORII VELKEHO TRESKU
Momentálně nevím
Muži v naději
Na nic si nevzpomínám, product placement mi nepřijde jako efektivní reklama, většinou si jí ani nevšimnu
Na takový pořad si nevzpomenu.
naposledy SuperStar, pro placement ChupaChups lízátek
Např. “Show Jana Krause” na TV Prima
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
Ne
Ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne, nevnímám to - ale je to lepší než reklama
Ne.
Ne.
Nějaký americký spot o ochraně životního prostředí, celkem dobrý a byly tam umístěny lahve jakéhosi pití, asi zdravého :)
Nejsem pravidelný divák, spíš se mi to poštěstí nešťastnou náhodou, ale pamatuju si, že v Ulici chvíli bylo až moc PP.
nespomínam si konkrétne
Nevim
Nevím
nevím
nevím
nevim
Nevím
Nevim
nevím
Nevím
Nevím
nevím
Nevim
Nevím
Nevím, který film přesně to byl, ale některé scény byly v podstatě čistá reklama na Audi.
Nevnímám to.
Nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu
nevzpomenu
Nevzpomenu
Nevzpomenu si- ale coca cola jw snad všude
Nevzpomenu si.
nevzpomenu, neřeším to - taky si nevybavím, jaké reklamy jsem viděl po cestě do práce...
Nevzpomenu, opravdu nevnímám, jakou např. značku mobilního telefonu člověk používá.
Nevzpomenu.
nezvrpomenu
Nic konkrétního si v tuto chvíli nevybavuji.
Opět irelevantní otázka...
orbit a big shock ve filmu probudím se včera
Ordinace v ruzove zahrade
Ordinace v ruzove zahrade
Ordinace v růžové zahradě
Ordinace v růžové zahradě
Ordinace v růžové zahradě
Ordinace v růžové zahrade
ordinace v růžové zahradě
ordinace v růžové zahradě
Ordinace v růžové zahradě
Ordinace v růžové zahradě - katalogy Jamall (hrůzně zařazeno), jinak většinou automobily, rádia, Arginmax - Účastníci zájezdu filmy s Jamesem Bondem
Ordinace v růžové zahradě?
Ordinace v tahrade, Nova serial
Oteckovia - nákupy v Kauflandu
pití, televize a další věci u Krause
pivo Lone Star v seriálu True Detective
Pokud vím, ve Sběratelích kostí se jezdí v Toyotě, ve Twilight Volvem, ale to je asi všechno, toyotu mám sama, takže jsem si jí všimla, o volvu se mluvilo ad nauseam...
Probudím se včera
Prostreno
Přátelé
Přátelé - Pilsner Urquell
Rafťáci
Rúžovka (Ordinace) - tam bylo furt něco, když jsem to sledoval, film Probudím se včera
Seriál o nemocnici, kde pořád jedli gumové medvídky? Nic moc nesleduji...
Show Jana Krause
Snad veškeré seriály
Spíš hollywoodské blockbustery, telefony, auta apod., na české jsem radši zapomněl.
Superstar, Stardance
Teď mě napadá jen seriál Ulice
Teď ne
Temer v kazdem tedy v nasi produkcí
Ten ranní pořad na Nově, nevím jak se to jmenuje.
Terminátor
Tesco clubcard v Ordinaci
test
Troskova posledni tvorba, nevadi mi PP, ktery nebije do oci (ala Bond jezdi je v astonu), ale je hloupe, kdyz je zrejme, ze je dana scena v poradu jen kvuli reklame
Ukice - bankomat na Monetu a taky Ceska Sporitelna a raky Kauflabd atd.
Ulice Ordinace v růžové zahradě James Bond Comeback
Ulice
Ulice
Ulice
Ulice
Ulice
Ulice
Ulice
Ulice - kaufland
Ulice (a vůbec tvorba TV Nova, Prima) Česká kinematogradie zvláště posledních let (obleky Blažek, Bandi, RWE, ČEZ ...)
Ulice na Nově ho je plná...
Ulice, Once Upon a Time, Rady Ptáka Loskutáka, Peče celá země, Stardance
Ulice, Ordinace v růžové zahradě
Ulice, tam je to furt :D
Ulice.
V Uncharted 4 - Sony product placement
Většinou české filmy, které s tím ještě neumí moc pracovat. V zahraničních filmech mi to tak nevadí, umí s tím přirozeněji pracovat - ať už je to klidně na Mekáč. Nedávno jsem zahlédla v ordinaci příšerný PP. 10 minut mluvili jak skvělý nábytek je z jednoho jmenovaného obchodu
Více českých filmů
Videoklipy
volba prezidenta
Volejte řediteli matonka a dále si vybavuji Jamese Bonda a pivo Heineken a auta Aston Martin
Ziadny
Žádné !!
Žádný
Žádný
Žádný konkrétní mě nenapadá.
Žádný.
13. Myslíte si, že je product placement skytou reklamou?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 116 | 66,29 % | 66,29 % |
ne | 42 | 24 % | 24 % |
nevím | 17 | 9,71 % | 9,71 % |
14. Je podle Vás označení PP na začátku pořadu dostačující?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 83 | 47,43 % | 47,43 % |
nevím | 55 | 31,43 % | 31,43 % |
ne | 37 | 21,14 % | 21,14 % |
15. Myslíte si, že product placement splňuje základní etická pravidla?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 72 | 41,14 % | 41,14 % |
ano | 70 | 40 % | 40 % |
ne | 33 | 18,86 % | 18,86 % |
16. Pracujete v oblasti marketingových komunikací či reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 151 | 86,29 % | 86,29 % |
ano | 24 | 13,71 % | 13,71 % |
17. Víte, že existuje Etický kodex reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 110 | 62,86 % | 62,86 % |
ne | 65 | 37,14 % | 37,14 % |
18. Víte, že si můžete stěžovat u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, pokud Vás použití product placementu či nějaká reklama pobouří?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 89 | 50,86 % | 50,86 % |
ne | 86 | 49,14 % | 49,14 % |
19. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 - 35 | 64 | 36,57 % | 36,57 % |
18 - 25 | 41 | 23,43 % | 23,43 % |
36 - 45 | 36 | 20,57 % | 20,57 % |
46 - 55 | 21 | 12 % | 12 % |
56 - 65 | 9 | 5,14 % | 5,14 % |
66 - 75 | 2 | 1,14 % | 1,14 % |
75 a více | 2 | 1,14 % | 1,14 % |
20. Jste žena či muž?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 117 | 66,86 % | 66,86 % |
muž | 57 | 32,57 % | 32,57 % |
jiné pohlaví | 1 | 0,57 % | 0,57 % |
21. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 80 | 45,71 % | 45,71 % |
středoškolské s maturitou | 67 | 38,29 % | 38,29 % |
vyučen/a | 14 | 8 % | 8 % |
středoškolské | 10 | 5,71 % | 5,71 % |
základní | 4 | 2,29 % | 2,29 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.