Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Etika v internetové reklamě

Etika v internetové reklamě

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Pfauser
Šetření:20. 03. 2017 - 28. 03. 2017
Počet respondentů:355
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

chtěl bych vás požádat o vyplnění dotazníku za účelem zjištění orientace uživatelů internetu v oblasti reklamy na internetu. Průzkum je realizován prostřednictvím webové stránky vyplnto.cz za účelem získání dat pro diplomovou práci na téma Etika v online reklamě. Průzkum je zcela anonymní a bude využit pro účely zpracování diplomové práce.

Výzkum je určen pro všechny uživatele internetu v České republice, starší 15 let.

Předem vám děkuji, Pavel Pfauser

Odpovědi respondentů

1. Pracujete, přivyděláváte si nebo se jinak hlouběji zabýváte reklamou na internetu? (Vytváříte reklamy, kampaně, pracujete v online reklamní agentuře apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne32090,14 %90,14 %  
Ano359,86 %9,86 %  

Graf

2. Setkali jste se na internetu s reklamou, která byla podle vás neetická? (klamavá, sprostá, urážející apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas14540,85 %40,85 %  
Ano, pravidelně8423,66 %23,66 %  
Výjimečně8223,1 %23,1 %  
Nesetkávám4412,39 %12,39 %  

Graf

3. Dnešní reklamní systémy na internetu používají nástroje na rozpoznání toho, jaká reklama by pro vás mohla být vhodná. S kterým postojem níže se nejvíce ztotožňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi to, nechci, aby mě kdokoli na internetu sledoval a nabízel mi podle mého chování reklamu. Nevím ale, jak se proti tomu bránit.17649,58 %49,58 %  
Vadí mi to a aktivně se proti tomu bráním za pomocí nejrůznějších nástrojů6518,31 %18,31 %  
Je mi to jedno5916,62 %16,62 %  
Vítám to, alespoň se mi tak nezobrazují nesmysly, které mě nezajímají5014,08 %14,08 %  
Příliš mi to nevadí, alespoň se mi tak nezobrazují nesmysly, které mě nezajímají51,41 %1,41 %  

Graf

4. Víte, že výsledky vyhledávání na stránkách Seznam, Google apod. obsahují placené (sponzorované) odkazy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano28680,56 %80,56 %  
Ne6919,44 %19,44 %  

Graf

5. Víte, že placené (sponzorované) výsledky vyhledávání jsou označeny nápisem Reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23982,99 %67,32 %  
Ne4917,01 %13,8 %  

Graf

6. Kliknete na výsledek vyhledávání (odkaz), označený nápisem Reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nekliknu, automaticky ignoruji takto označené odkazy.20959,04 %58,87 %  
Kliknu, když bude odpovídat mému dotazu.14540,96 %40,85 %  

Graf

7. Co podle vás nejlépe vystihuje pojem SPAM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyžádaný reklamní e-mail29282,25 %82,25 %  
E-mail obsahující vir nebo škodlivý program4913,8 %13,8 %  
E-mailové obchodní sdělení113,1 %3,1 %  
Nevím30,85 %0,85 %  

Graf

8. Co obvykle uděláte s e-mailem, který vám přepošle někdo, koho znáte, a který obsahuje přílohu se zajímavými obrázky, vtipným videem, chytrým návodem apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail otevřu, přílohu jen tehdy, když mě zaujme název, dál ale e-mail nikdy nepřeposílám.15343,1 %43,1 %  
Ani e-mail neotevřu, zpravidla ho ignoruji nebo rovnou vymažu.10028,17 %28,17 %  
E-mail otevřu, přílohu jen tehdy, když mě zaujme název, někdy e-mail přepošlu dál.7320,56 %20,56 %  
E-mail otevřu, přílohu ale nikdy.298,17 %8,17 %  

Graf

9. Obdržel/a jste někdy podle vás podezřelý e-mail (někdo po vás chtěl osobní údaje, nabádal vás ke kliknutí na podezřelý web apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale dostávám je jen výjimečně19655,21 %55,21 %  
Ano, dostávám je pravidelně7120 %20 %  
Ne6317,75 %17,75 %  
Nevím257,04 %7,04 %  

Graf

10. Kolik procent e-mailů, odesílaných na celém světě, tvoří podle vás SPAM?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31% - 60% všech emailů13036,62 %36,62 %  
Více jak 60% všech emailů11331,83 %31,83 %  
10% - 30% všech emailů9426,48 %26,48 %  
Méně než 10% všech emailů143,94 %3,94 %  
30% - 60% všech emailů41,13 %1,13 %  

Graf

11. Slyšeli jste někdy pojem "bannerová slepota"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne20156,62 %56,62 %  
Ano, vím, co to znamená8223,1 %23,1 %  
Ano, ale nevím přesně, co znamená7220,28 %20,28 %  

Graf

12. Využili jste někdy reklamní banner k uskutečnění nákupu na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy13437,75 %37,75 %  
Nevím, nevybavuji si9526,76 %26,76 %  
Výjimečně jsem tak provedl nákup9326,2 %26,2 %  
Občas díky němu nakoupím329,01 %9,01 %  
Ano, celkem pravidelně10,28 %0,28 %  

Graf

13. Vadí vám více bannery statické (jejich obsah se nemění) nebo animované (jejich obsah se mění - probíhá animace, bliká apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víc mi vadí animované než statické17649,58 %49,58 %  
Vadí mi oba typy12134,08 %34,08 %  
Nevadí mi ani jeden typ4612,96 %12,96 %  
Víc mi vadí statické než animované71,97 %1,97 %  
Víc mi vadí animované, než statické51,41 %1,41 %  

Graf

14. Když si pustíte na internetu video a na začátku je reklama, jak se zachováte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je-li to možné, ihned kliknu na "přeskočit reklamu"29181,97 %81,97 %  
Když je reklama zajímavá, nechám jí přehrát do konce5114,37 %14,37 %  
Nedívám se na video na internetu71,97 %1,97 %  
Vždy počkám, až reklama skončí, i když je možné ji přeskočit61,69 %1,69 %  

Graf

15. Vadí Vám takzvaná pop-up (vyskakovací) okna na webových stránkách, která se otevřou sama bez vašeho přičinění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, velmi mi vadí30184,79 %84,79 %  
Ano, trochu mi vadí4211,83 %11,83 %  
Ne, spíše mi nevadí61,69 %1,69 %  
Nevím41,13 %1,13 %  
Ne, vůbec mi nevadí20,56 %0,56 %  

Graf

16. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování internetové reklamy (AdBlock aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18, Na některých zařízeních ano, na některých ne.otázka č. 17, Nevímotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16646,76 %46,76 %  
Ano11732,96 %32,96 %  
Na některých zařízeních ano, na některých ne.5114,37 %14,37 %  
Nevím215,92 %5,92 %  

Graf

17. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je reklamy na stránkách příliš mnoho a ruší mě13479,76 %37,75 %  
Vadí mi pomalé načítání stránek, bez reklamy je mnohem rychlejší148,33 %3,94 %  
Jsem ze zásady proti jakékoli reklamě a nesouhlasím s ní84,76 %2,25 %  
Jiný důvod74,17 %1,97 %  
Mám datový limit a nechci platit za stahování obsahu, který mě nezajímá52,98 %1,41 %  

Graf

18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, že je to možné8048,19 %22,54 %  
Nepřipadá mi to důležité, reklamu ignoruji4828,92 %13,52 %  
Jiný důvod169,64 %4,51 %  
Nepřijde mi to fér vůči provozovatelům webových stránek, kteří mají z reklamy příjem159,04 %4,23 %  
Nepřipadá mi to důležité, reklama mi nevadí74,22 %1,97 %  

Graf

19. Víte, k čemu slouží v internetovém prohlížeči tzv. cookies?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22061,97 %61,97 %  
Ne13538,03 %38,03 %  

Graf

20. Mažete někdy cookies ve svém prohlížeči?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen výjimečně9843,95 %27,61 %  
Ano, pravidelně6930,94 %19,44 %  
Ne, nikdy jsem je nemazal (neřeším to, nepřijde mi to podstatné, nemám důvod)4319,28 %12,11 %  
Ne, nikdy jsem je nemazal (záměrně)135,83 %3,66 %  

Graf

21. Jaký internetový vyhledávač používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zejména Google27276,62 %76,62 %  
Zejména Seznam3810,7 %10,7 %  
Používám oba zhruba stejně359,86 %9,86 %  
Jiný vyhledávač102,82 %2,82 %  

Graf

22. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena22563,38 %63,38 %  
Muž13036,62 %36,62 %  

Graf

23. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-4011632,68 %32,68 %  
25-307220,28 %20,28 %  
19-245916,62 %16,62 %  
41-503910,99 %10,99 %  
51-60277,61 %7,61 %  
61+215,92 %5,92 %  
15-18164,51 %4,51 %  
méně než 1541,13 %1,13 %  
18-2410,28 %0,28 %  

Graf

24. Dosažené nejvyšší vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské17749,86 %49,86 %  
Střední s maturitou13036,62 %36,62 %  
Základní226,2 %6,2 %  
Vyšší odborné143,94 %3,94 %  
Střední bez maturity123,38 %3,38 %  

Graf

25. Jak často využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně32591,55 %91,55 %  
3-5x týdně215,92 %5,92 %  
1x týdně61,69 %1,69 %  
Méně často30,85 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování internetové reklamy (AdBlock aj.)?

  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiný důvod na otázku 18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřijde mi to fér vůči provozovatelům webových stránek, kteří mají z reklamy příjem na otázku 18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřipadá mi to důležité, reklamu ignoruji na otázku 18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, že je to možné na otázku 18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

19. Víte, k čemu slouží v internetovém prohlížeči tzv. cookies?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale jen výjimečně na otázku 20. Mažete někdy cookies ve svém prohlížeči?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 20. Mažete někdy cookies ve svém prohlížeči?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 1. Pracujete, přivyděláváte si nebo se jinak hlouběji zabýváte reklamou na internetu? (Vytváříte reklamy, kampaně, pracujete v online reklamní agentuře apod.)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nikdy jsem je nemazal (neřeším to, nepřijde mi to podstatné, nemám důvod) na otázku 20. Mažete někdy cookies ve svém prohlížeči?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, vím, co to znamená na otázku 11. Slyšeli jste někdy pojem "bannerová slepota"?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepřijde mi to fér vůči provozovatelům webových stránek, kteří mají z reklamy příjem na otázku 18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete, přivyděláváte si nebo se jinak hlouběji zabýváte reklamou na internetu? (Vytváříte reklamy, kampaně, pracujete v online reklamní agentuře apod.)

2. Setkali jste se na internetu s reklamou, která byla podle vás neetická? (klamavá, sprostá, urážející apod.)

3. Dnešní reklamní systémy na internetu používají nástroje na rozpoznání toho, jaká reklama by pro vás mohla být vhodná. S kterým postojem níže se nejvíce ztotožňujete?

4. Víte, že výsledky vyhledávání na stránkách Seznam, Google apod. obsahují placené (sponzorované) odkazy?

5. Víte, že placené (sponzorované) výsledky vyhledávání jsou označeny nápisem Reklama?

6. Kliknete na výsledek vyhledávání (odkaz), označený nápisem Reklama?

7. Co podle vás nejlépe vystihuje pojem SPAM?

8. Co obvykle uděláte s e-mailem, který vám přepošle někdo, koho znáte, a který obsahuje přílohu se zajímavými obrázky, vtipným videem, chytrým návodem apod.?

9. Obdržel/a jste někdy podle vás podezřelý e-mail (někdo po vás chtěl osobní údaje, nabádal vás ke kliknutí na podezřelý web apod.)?

10. Kolik procent e-mailů, odesílaných na celém světě, tvoří podle vás SPAM?

11. Slyšeli jste někdy pojem "bannerová slepota"?

12. Využili jste někdy reklamní banner k uskutečnění nákupu na internetu?

13. Vadí vám více bannery statické (jejich obsah se nemění) nebo animované (jejich obsah se mění - probíhá animace, bliká apod.)

14. Když si pustíte na internetu video a na začátku je reklama, jak se zachováte?

15. Vadí Vám takzvaná pop-up (vyskakovací) okna na webových stránkách, která se otevřou sama bez vašeho přičinění?

16. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování internetové reklamy (AdBlock aj.)?

17. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

19. Víte, k čemu slouží v internetovém prohlížeči tzv. cookies?

20. Mažete někdy cookies ve svém prohlížeči?

21. Jaký internetový vyhledávač používáte?

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Dosažené nejvyšší vzdělání

25. Jak často využíváte internet?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete, přivyděláváte si nebo se jinak hlouběji zabýváte reklamou na internetu? (Vytváříte reklamy, kampaně, pracujete v online reklamní agentuře apod.)

2. Setkali jste se na internetu s reklamou, která byla podle vás neetická? (klamavá, sprostá, urážející apod.)

3. Dnešní reklamní systémy na internetu používají nástroje na rozpoznání toho, jaká reklama by pro vás mohla být vhodná. S kterým postojem níže se nejvíce ztotožňujete?

4. Víte, že výsledky vyhledávání na stránkách Seznam, Google apod. obsahují placené (sponzorované) odkazy?

5. Víte, že placené (sponzorované) výsledky vyhledávání jsou označeny nápisem Reklama?

6. Kliknete na výsledek vyhledávání (odkaz), označený nápisem Reklama?

7. Co podle vás nejlépe vystihuje pojem SPAM?

8. Co obvykle uděláte s e-mailem, který vám přepošle někdo, koho znáte, a který obsahuje přílohu se zajímavými obrázky, vtipným videem, chytrým návodem apod.?

9. Obdržel/a jste někdy podle vás podezřelý e-mail (někdo po vás chtěl osobní údaje, nabádal vás ke kliknutí na podezřelý web apod.)?

10. Kolik procent e-mailů, odesílaných na celém světě, tvoří podle vás SPAM?

11. Slyšeli jste někdy pojem "bannerová slepota"?

12. Využili jste někdy reklamní banner k uskutečnění nákupu na internetu?

13. Vadí vám více bannery statické (jejich obsah se nemění) nebo animované (jejich obsah se mění - probíhá animace, bliká apod.)

14. Když si pustíte na internetu video a na začátku je reklama, jak se zachováte?

15. Vadí Vám takzvaná pop-up (vyskakovací) okna na webových stránkách, která se otevřou sama bez vašeho přičinění?

16. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování internetové reklamy (AdBlock aj.)?

17. Používáte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

18. Nepoužíváte v internetovém prohlížeči nástroje pro blokování reklam, protože:

19. Víte, k čemu slouží v internetovém prohlížeči tzv. cookies?

20. Mažete někdy cookies ve svém prohlížeči?

21. Jaký internetový vyhledávač používáte?

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Jaký je Váš věk?

24. Dosažené nejvyšší vzdělání

25. Jak často využíváte internet?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Pfauser, P.Etika v internetové reklamě (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://etika-v-internetove-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.