Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Prosím o vyplnění tohoto dotazníku. Je věnován aktuální otázce zodpovědného chování a filantropie módních značek. Dotazník je anonymní. Byla bych velice vděčná za pomoc v šíření tohoto dotazníku – můžete poslat odkaz na jeho vyplnění svým známým. Předem děkuji za věnovaný čas a spolupráci!
S pozdravem,
Bc. Albina Salakhutdinova,
studentka Vysoké školy ekonomické v Praze
Odpovědi respondentů
1. Jak často kupujete oblečení / obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cca 1x za několik měsíců
32
42,67 %
42,67 %
cca 1x měsíčně
19
25,33 %
25,33 %
Několikrát měsíčně
11
14,67 %
14,67 %
cca 1x za půlroku
6
8 %
8 %
cca 1x ročně
5
6,67 %
6,67 %
vzácněji než 1x ročně
2
2,67 %
2,67 %
2. Jak často nakupujete značky oblečení a obuvi v následujících segmentech? (1 - nikdy, 5 - často)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Luxusní (např. Gucci, Bulgari, Louis Vuitton…)
1.413
0.536
Prémiové (Gant, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Lacoste…)
3. Jak je pro Vás důležitá značka oblečení / obuvi? (1 - nedůležitá, 5 - důležitá)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
24
32 %
32 %
4
16
21,33 %
21,33 %
1
15
20 %
20 %
2
12
16 %
16 %
5
8
10,67 %
10,67 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.86
Minimum:
1
Maximum:
5
Variační rozpětí:
4
Rozptyl:
1.39
Směrodatná odchylka:
1.18
Medián:
3
Modus:
3
4. Znáte módní značku Zara?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
68
90,67 %
90,67 %
ne
7
9,33 %
9,33 %
5. Znáte módní značku Mango?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
63
84 %
84 %
ne
12
16 %
16 %
6. Znáte módní značku H&M?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
72
96 %
96 %
ne
3
4 %
4 %
7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zara
3.24
1.836
Mango
2.76
1.782
H&M
3.253
1.442
8. Které z následujících módních značek kupujete? (1 - nikdy nekupuji, 5 - kupuji často)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zara
2.627
2.047
Mango
2.147
1.725
H&M
3.133
1.769
9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena odpovídá kvalitě
3.08
1.247
Unikátní
2.88
1.199
Módní, stylová
3.68
1.364
Bohatá nabídka
3.387
1.517
Prestižní
2.72
1.215
Kvalitní materiály
2.693
0.959
Pečuje o zákazníka
2.733
1.209
Zodpovědná
2.947
1.17
Výborné prostředí butiku
3.147
1.352
10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena odpovídá kvalitě
2.987
1.506
Unikátní
2.68
1.178
Módní, stylová
3.227
1.482
Bohatá nabídka
2.867
1.209
Prestižní
2.573
1.285
Kvalitní materiály
2.76
1.302
Pečuje o zákazníka
2.76
1.302
Zodpovědná
2.853
1.405
Výborné prostředí butiku
3.08
1.487
11. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku H&M (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena odpovídá kvalitě
3.267
1.476
Unikátní
2.44
1.153
Módní, stylová
3.067
0.942
Bohatá nabídka
3.493
1.477
Prestižní
2.293
1.007
Kvalitní materiály
2.52
0.943
Pečuje o zákazníka
2.893
1.269
Zodpovědná
2.92
1.38
Výborné prostředí butiku
2.947
1.437
12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
poskytuje dobrovolnické služby
2.44
1.633
finanční podporuje charitativní organizace
2.907
2.085
provozuje nadační fond
2.72
1.935
poskytuje pomoc 3. zemím
2.827
2.037
podporuje sportovní sektor (např. sponzorství, budování sportovních zařízení)
2.347
1.693
podporuje vzdělávání a rozvoj
2.72
2.148
podporuje environmentální projekty
3.027
2.479
zapojená do života bezprostředního okolí (regionu, komunity)
2.627
1.967
je altruistická ve svých motivech filantropie
2.587
1.949
Do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
13. „Filantropické aktivity módních značek jsou iniciovány altruistickými motivy vedení“?
(1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3
35
46,67 %
46,67 %
2
18
24 %
24 %
1
12
16 %
16 %
4
9
12 %
12 %
5
1
1,33 %
1,33 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.58
Minimum:
1
Maximum:
4
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.72
Směrodatná odchylka:
0.85
Medián:
3
Modus:
3
Do jaké míry souhlasíte s následujícím tvrzením:
14. „Filantropické aktivity módních značek jsou iniciovány individualistickými motivy firmy – např. zaměřeně vyvolat pozitivní image, dosáhnout vyšších zisku apod.“?
(1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5
29
38,67 %
38,67 %
4
22
29,33 %
29,33 %
3
19
25,33 %
25,33 %
2
3
4 %
4 %
1
2
2,67 %
2,67 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
4.04
Minimum:
2
Maximum:
5
Variační rozpětí:
3
Rozptyl:
0.78
Směrodatná odchylka:
0.88
Medián:
4
Modus:
5
15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
Filantropickými aktivity se rozumí výše uvedené činnosti (konkrétně – např. fondy, dary, dobrovolnictví, dárcovství, sponzoring, podpora znevýhodněných skupin osob, nemocných, 3. zemí, žen, dětí, podpora sportu, vzdělávání a rozvoje atd.)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Nákupní záměry (větší zájem o nákup této značky)
2.453
2.194
Vnímání ceny (ochota zaplatit více za tuto značku)
2.533
1.929
Zapojení do filantropických aktivit (finanční podpora / osobní účast / sdílení informace…)
2.427
1.631
Pocity ve spojení se značkou (příjemné pocity z vlastnictví...)
2.667
2.276
Zkušenosti s využitím značky (např. omluvení nedostatků v kvalitě výrobků)
2.2
1.6
Zájem o doporučení značky (známým, na internetu…)
2.587
1.842
16. Znáte o nějakých filantropických aktivit ZARA? Stručně je popište:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ne
ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne. ZARA vnímám jako navoněnou bídu, ale je možný, že ten stařec, co ji vládne (žije ještě?) občas nějakou tu kačku pustí. Nesleduju to a je mi to úplně fuk...
Neznám
neznám
17. Znáte o nějakých filantropických aktivit MANGO? Stručně je popište:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
MANGO je tuctová značka, ze který mají Češi pocit nějakýho falešnýho luxusu. Je mi 45 let, ale její nabídka mi přijde příliš usedlá i pro mojí babičku, který bylo letos 93...
Ne
ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Neznám
neznám
Neznam Mango
18. Znáte o nějakých filantropických aktivit H&M? Stručně je popište:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Ano, pouzivani recycle materialu.
Ano. Podporuje staty 3.zemi, recyklace odevu.
Environmentální zaměření - zákaz prodeje plastových tašek, nově papírové a placené, výroba některého oblečení z bio bavlny
Myslím si, že HM je zapojena do filantropickych aktivit nejvíc z uvedených značek, ale nevzpomínám do jakých konkrétně.
Ne
ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Netuším. HM je pro mě opět značka, která nijak nevybočuje z prodejců mainstreemové módy, jako je C und A, Terranova, Prada, K+L, Takko apod. A jestli sype něco na charitu je mi úplně jedno...
Neznám
neznám
Recyklace starých oděvu
Recykluje
Sběr použitého oblečení
19. Kolik je Vám let?
počet let:
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
31.35
Minimum:
18
Maximum:
51
Variační rozpětí:
33
Rozptyl:
84.17
Směrodatná odchylka:
9.17
Medián:
29
Modus:
29
20. Jaké je Vaše pohlaví,
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
62
82,67 %
82,67 %
muž
13
17,33 %
17,33 %
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské vzdělání
42
56 %
56 %
Úplné střední vzdělání
19
25,33 %
25,33 %
Střední vzdělání
5
6,67 %
6,67 %
Vyšší odborné vzdělání
5
6,67 %
6,67 %
Základní vzdělání
4
5,33 %
5,33 %
22. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 25 tis. Kč
35
46,67 %
46,67 %
25-35 tis. Kč
17
22,67 %
22,67 %
25-45 tis. Kč
13
17,33 %
17,33 %
více než 55 tis. Kč
8
10,67 %
10,67 %
45-55 tis. Kč
2
2,67 %
2,67 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
odpověď Mango=1:
4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zara=1 na otázku 7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátní=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Zara=5:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zara=5 na otázku 8. Které z následujících módních značek kupujete? (1 - nikdy nekupuji, 5 - kupuji často)
8. Které z následujících módních značek kupujete? (1 - nikdy nekupuji, 5 - kupuji často)
odpověď Mango=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Znáte módní značku Mango?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mango=1 na otázku 7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zara=1 na otázku 7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátní=1 na otázku 9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohatá nabídka=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena odpovídá kvalitě=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní materiály=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní, stylová=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátní=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 20. Jaké je Vaše pohlaví,
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečuje o zákazníka=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Zara=1:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zara=1 na otázku 7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátní=1 na otázku 9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Prestižní=1:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=1 na otázku 9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Bohatá nabídka=1:
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní, stylová=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Kvalitní materiály=1:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohatá nabídka=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní, stylová=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Módní, stylová=1:
6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Pečuje o zákazníka=1:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Pečuje o zákazníka=4:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=4 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Prestižní=1:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní, stylová=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitní materiály=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pečuje o zákazníka=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohatá nabídka=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Unikátní=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Unikátní=1:
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní, stylová=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Výborné prostředí butiku=1:
6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bohatá nabídka=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Módní, stylová=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Zodpovědná=1:
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výborné prostředí butiku=1 na otázku 10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
11. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku H&M (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
odpověď Unikátní=2:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zodpovědná=2 na otázku 11. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku H&M (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď finanční podporuje charitativní organizace=1:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď je altruistická ve svých motivech filantropie=1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapojená do života bezprostředního okolí (regionu, komunity)=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje vzdělávání a rozvoj=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď podporuje sportovní sektor (např. sponzorství, budování sportovních zařízení)=1:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje vzdělávání a rozvoj=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi je altruistická ve svých motivech filantropie=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zapojená do života bezprostředního okolí (regionu, komunity)=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď podporuje vzdělávání a rozvoj=1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď poskytuje dobrovolnické služby=1:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi provozuje nadační fond=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď poskytuje pomoc 3. zemím=1:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď provozuje nadační fond=1:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď zapojená do života bezprostředního okolí (regionu, komunity)=1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi je altruistická ve svých motivech filantropie=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje vzdělávání a rozvoj=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
odpověď Nákupní záměry (větší zájem o nákup této značky)=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení do filantropických aktivit (finanční podpora / osobní účast / sdílení informace…)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje dobrovolnické služby=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájem o doporučení značky (známým, na internetu…)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi je altruistická ve svých motivech filantropie=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi provozuje nadační fond=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď Pocity ve spojení se značkou (příjemné pocity z vlastnictví...)=1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení do filantropických aktivit (finanční podpora / osobní účast / sdílení informace…)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi provozuje nadační fond=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájem o doporučení značky (známým, na internetu…)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď Vnímání ceny (ochota zaplatit více za tuto značku)=1:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapojení do filantropických aktivit (finanční podpora / osobní účast / sdílení informace…)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď Zájem o doporučení značky (známým, na internetu…)=1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď Zapojení do filantropických aktivit (finanční podpora / osobní účast / sdílení informace…)=1:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pocity ve spojení se značkou (příjemné pocity z vlastnictví...)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi provozuje nadační fond=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi podporuje environmentální projekty=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
odpověď Zkušenosti s využitím značky (např. omluvení nedostatků v kvalitě výrobků)=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájem o doporučení značky (známým, na internetu…)=1 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi finanční podporuje charitativní organizace=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi provozuje nadační fond=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi poskytuje pomoc 3. zemím=1 na otázku 12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
odpověď Vysokoškolské vzdělání:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pocity ve spojení se značkou (příjemné pocity z vlastnictví...)=4 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájem o doporučení značky (známým, na internetu…)=2 na otázku 15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často kupujete oblečení / obuv?
2. Jak často nakupujete značky oblečení a obuvi v následujících segmentech? (1 - nikdy, 5 - často)
3. Jak je pro Vás důležitá značka oblečení / obuvi? (1 - nedůležitá, 5 - důležitá)
4. Znáte módní značku Zara?
5. Znáte módní značku Mango?
6. Znáte módní značku H&M?
7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
8. Které z následujících módních značek kupujete? (1 - nikdy nekupuji, 5 - kupuji často)
9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
11. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku H&M (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
13. „Filantropické aktivity módních značek jsou iniciovány altruistickými motivy vedení“?
14. „Filantropické aktivity módních značek jsou iniciovány individualistickými motivy firmy – např. zaměřeně vyvolat pozitivní image, dosáhnout vyšších zisku apod.“?
15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
16. Znáte o nějakých filantropických aktivit ZARA? Stručně je popište:
17. Znáte o nějakých filantropických aktivit MANGO? Stručně je popište:
19. Kolik je Vám let?
20. Jaké je Vaše pohlaví,
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často kupujete oblečení / obuv?
2. Jak často nakupujete značky oblečení a obuvi v následujících segmentech? (1 - nikdy, 5 - často)
3. Jak je pro Vás důležitá značka oblečení / obuvi? (1 - nedůležitá, 5 - důležitá)
4. Znáte módní značku Zara?
5. Znáte módní značku Mango?
6. Znáte módní značku H&M?
7. Které z následujících módních značek máte rádi? (1 - nemám rád(a), 5 - mám rád(a))
8. Které z následujících módních značek kupujete? (1 - nikdy nekupuji, 5 - kupuji často)
9. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku ZARA (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
10. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku MANGO (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
11. Pro každé z následujících vlastností, prosím, zaškrtněte, do jaké míry podle Vás charakterizují značku H&M (1 - rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)
12. Jak důležité jsou podle Vás následující filantropické aspekty módní značky? (1 - nedůležité, 5 - důležité)
13. „Filantropické aktivity módních značek jsou iniciovány altruistickými motivy vedení“?
14. „Filantropické aktivity módních značek jsou iniciovány individualistickými motivy firmy – např. zaměřeně vyvolat pozitivní image, dosáhnout vyšších zisku apod.“?
15. Pokud byste dozvěděl(a), že módní značka, kterou kupujete, realizuje filantropické aktivity, jak by to ovlivnilo Vaše názory a chování? (1 - neovlivňuje, 5 - ovlivňuje)
16. Znáte o nějakých filantropických aktivit ZARA? Stručně je popište:
17. Znáte o nějakých filantropických aktivit MANGO? Stručně je popište:
19. Kolik je Vám let?
20. Jaké je Vaše pohlaví,
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
22. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.