Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Finanční plán - výroba dětského oblečení

Finanční plán - výroba dětského oblečení

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Baranová
Šetření:17. 06. 2019 - 24. 06. 2019
Počet respondentů:5
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovolte mi, abych se touto cestou na Vás obrátila s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku zaměřeného na tvorbu finančního plánu výroby dětského oblečení - šití dětského oblečení. Dotazník je určen pro účely tvorby školní práce a cílovou skupinou jsou osoby a OSVČ, které šijí dětské oblečení a prodávají, ať již jako podnik/firma či jako přivýdělek.

 

Otázky jsou dobrovolné - ty, na které nechcete nebo nemůžete odpovědět, prosím o vyplnění slova "nelze".

Přeji krásný den a velmi Vám děkuji. Lucie Baranová

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho se zabýváte šitím dětského oblečení? (měsících)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
60120 %20 %  
300120 %20 %  
98120 %20 %  
okolo 112120 %20 %  
156120 %20 %  

Graf

2. Po jaké době začala být výroba / šití dětského oblečení zisková? (v měsících)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24120 %20 %  
12120 %20 %  
95120 %20 %  
1120 %20 %  
154120 %20 %  

Graf

3. Jak jste získavali zákazníky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Facebook

Prostřednictvím kamarádek, okolí, krám na dobrém místě, letáčků,na internetových stránkách, reklam...

Přes sociální sítě a na základě doporučení od stávajících zákazníků.

Reklama Recenze

vlastni design reklamy skandály

4. Pomáhají Vám sociální sítě k získání zakázek v dostatečném roszahu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %100 %  

Graf

5. Který z druhů dětského oblečení je nejziskovější?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Body, tepláčky, soupravy, šaty, sukně, softshellové oblečení

Čepice

Tepláky

Všechny vycházejí na stejno - cenu tvoříme podle vzorce.

zlatý retasky

6. Který z druhů dětského oblečení je nejprodávanější?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Body

Funkční sportovní oblečení.

kojenecké zboží - Body, tepláčky, softshellové oblečení

naústky, obojky

Tepláčky

7. Je ziskovost (velikost prodeje) v různých období roku vyšší či nižší? A proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, v jarních a podzimních měsících je prodej vyšší.

Ano, v zimě se prodávají dražší věci.

ano, vyžší v období Vánoc a nižší v měsících červenec srpen

jasný na léto nebo na zimu rapidně stoupají decka výce křičí

Léto je nižší než zbytek roku. Dovolené a využití méně kusů oblečení celkově.

8. Jaký byl průměrný objem prodeje (v ks oblečení, cca v souhrnu Kč) za měsíc na začátku (první 3 měsíce)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

10 tisíc/20 ks oblečení

1000000$

100ks, 12000Kč

9. Jaký byl průměrný objem prodeje (v ks oblečení, cca v souhrnu Kč) za měsíc po 3 měsících (v době stabilizace prodeje?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1000000‎€

300ks, 40000Kč

několikanásobně vyšší - ale až po roce až dvou.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Baranová, L.Finanční plán - výroba dětského oblečení (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://financni-plan-vyroba-detskeh.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.