Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Průzkum spokojenosti s lékárnou Fakultní nemocnice Ostrava

Průzkum spokojenosti s lékárnou Fakultní nemocnice Ostrava

Vnímání popisků zboží v e-shopech
Jak Vás ovlivňují různé popisky zboží v e-shopu? Přesvědčí Vás víc parametry v tabulce, nebo grafický leták?

(cca 3 min., veřejné výsledky začátkem září)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Bašanda
Šetření:09. 07. 2020 - 07. 08. 2020
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum je zaměřen na klienty lékárny Fakultní nemocnice Ostrava za účelem zjištění spokojenosti s poskytovanými službami.

Výsledky průzkumu budou sloužit pro zlepšení poskytovaných služeb.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete Lékárnu Fakultní nemocnice Ostrava (dále FNO)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečně (1-2x / 6měsíců)4547,87 %47,87 %  
Občas (1x měsíčně)3638,3 %38,3 %  
Velmi často (1x týdně)1313,83 %13,83 %  

Graf

2. Využíváte služeb lékárny FNO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, s receptem (doporučením) jdu většinou do lékárny FNO4446,81 %46,81 %  
ANO, ale pouze když jsem objednán u lékaře ve Fakultní nemocnici Ostrava4143,62 %43,62 %  
NE, lékárnu FNO navštěvuji pouze, když daný přípravek už nemůžu jinde sehnat66,38 %6,38 %  
NE, s receptem odcházím do jiné lékárny33,19 %3,19 %  

Graf

3. Pokud by se nacházela lékárna FNO i v zadní části nemocnice, blízko centrálního příjmu a pavilónů psychiatrie, onkologie, infekce, dětského oddělení, využíval/a byste jejich služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5861,7 %61,7 %  
ne3638,3 %38,3 %  

Graf

4. Používáte pro zjištění informací o lékárně FNO (telefonní čísla, provozní doba, akční nabídka) webové stránky nemocnice www.fno.cz?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4952,13 %52,13 %  
ne4547,87 %47,87 %  

Graf

5. Je pro Vás problém nalézt cestu z ambulance (či jiného pracoviště nemocnice) do lékárny FNO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8691,49 %91,49 %  
Ano.88,51 %8,51 %  

Graf

6. Prosím, uveďte z jaké ambulance nebo části nemocnice máte problém nalézt cestu:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cestu nelze najít i na ambulanci. Zmatek. Když potkáte dva bezradné seniory u podatelny a to hledali cestu na lůžkový pavilon. Dotazy na cestu jsou stále. Je mi za FNO trapně.

Dětské

Dětské oddělení

Gyn

Neurologie

Neurologie

Rehabilitace

Z jakékoliv. FN Ostrava je velmi nepřehledná celkově . Navštěvuji neurologickou ambulanci.

7. Pokud by bylo možné využít zásilkový výdej léků vázaných na recept, dal byste tomuto způsobu přednost před návštěvou kamenné lékárny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4143,62 %43,62 %  
ano3234,04 %34,04 %  
ne2122,34 %22,34 %  

Graf

8. Na obsloužení v lékárně jsem ochoten čekat:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem ochoten počkat, pokud se můj požadavek vyřeší4547,87 %47,87 %  
maximálně do 5 minut3132,98 %32,98 %  
5 – 10 minut1617,02 %17,02 %  
nejsem ochoten čekat22,13 %2,13 %  

Graf

9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dostupnost lékárny v areálu nemocnice1.9041.065
Otevírací doba lékárny (kromě pohotovostní služby)1.7871.167
Rychlost obsluhy2.2341.307
Výše doplatků na recept a ceny2.5641.523
Dostupnost předepsaných léků1.6810.77
Ochota a vystupování personálů2.1061.691
Srozumitelnost poskytovaných informací k užívání léčivých přípravků1.7130.949
Schopnost personálu poradit s výběrem přípravku na volném prodeji1.7871.274

Graf

10. Pokud jste byl/a v lékárně FNO nespokojen/a, s čím to bylo? Zaškrtněte max.3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výše doplatků na recept a ceny3234,04 %34,04 %  
Ochota a vystupování personálů3031,91 %31,91 %  
Rychlost obsluhy2021,28 %21,28 %  
Dostupnost lékárny v areálu nemocnice1414,89 %14,89 %  
Komfort nakupování1414,89 %14,89 %  
Dostupnost předepsaných léků1212,77 %12,77 %  
Srozumitelnost poskytovaných informací k užívání léčivých přípravků77,45 %7,45 %  
nebyla jsem nespokojena44,26 %4,26 %  
Schopnost personálu poradit s výběrem přípravku na volném prodeji44,26 %4,26 %  
Vse ok11,06 %1,06 %  
Jako vegetarianovi a současně zamestnanci nemocnice mi lekarna nebyla ochotna vyrobit leky na predpis v jine kapsli, nez s obsahem vepřové zelatiny a jeste mi pani lekarnice sdelila, ze bych se mela zamyslet nad svym zivotem.... Myslim, ze v dobe nejrůznějších alergii apod. by toto nemusel byt problem. 11,06 %1,06 %  
Nevezmou telefon,neinformují o nedostupnosti objednaného předepsaného léku,recept nechají klidně propadnout se slovy 'vždyť je to jedno,když je stejně nedostupný".Bez jakékoliv snahy lék objednat.V jiných lékárnách dostupný byl. 11,06 %1,06 %  
Jsem spokojena11,06 %1,06 %  
Pro výdej na recept pouze jedna přepážka, tvoří se fronty11,06 %1,06 %  
Byla jsem nespokojena pouze v jenom případě. A to s naprostou aroganci a neochotou pana lékárníka. Jinak vždy vše v pořádku11,06 %1,06 %  
Spokojenost11,06 %1,06 %  
Vše v pořádku11,06 %1,06 %  
Vše bylo v pořádku11,06 %1,06 %  
Nejde reklamovat, resp. vrátit nenošené zdravotnické boty, jenom vyměnit. Ani po 2. výměne jsem s botama nebyla spokojená, no mám smulu.11,06 %1,06 %  
Vždy spokojená11,06 %1,06 %  
Chtěla jsem vyzvednout Vigantol, čekala jsem cca 45 minut ve frontě. Když jsem přišla konečně na řadu, byla jsem odeslána do lékárny v patře. Měla jsem s sebou dítě, tak jsem byla docela rozzuřená, že jsem už mohla byt na cestě domů. Ve druhé lékárně už jsem naštěstí čekala asi jen 10 minut.11,06 %1,06 %  

Graf

11. Jaké celkové hodnocení byste udělili lékárně FNO?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3436,17 %36,17 %  
výborný3234,04 %34,04 %  
dobrý2122,34 %22,34 %  
dostatečný66,38 %6,38 %  
nedostatečný11,06 %1,06 %  

Graf

12. Co je pro vás nejdůležitějším kritériem při výběru lékárny? Zaškrtněte max. 3 možnosti nebo uveďte jiný důvod

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Okamžitá dostupnost většiny léků5962,77 %62,77 %  
Dostupnost lékárny5659,57 %59,57 %  
Rychlost a kvalita obsluhy4446,81 %46,81 %  
Výše doplatků3436,17 %36,17 %  
Příprava léků i na počkání2829,79 %29,79 %  
Příjemné prostředí1313,83 %13,83 %  
Možnost rezervovat si léky předem1212,77 %12,77 %  
Možnost platby benefičními kartami nebo poukázkami88,51 %8,51 %  
Spokojená 11,06 %1,06 %  

Graf

13. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8489,36 %89,36 %  
Muž1010,64 %10,64 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-45let3941,49 %41,49 %  
18-30let3234,04 %34,04 %  
46-59let1819,15 %19,15 %  
60 a více55,32 %5,32 %  

Graf

15. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostrava-Poruba3031,91 %31,91 %  
Jiná část Ostravy2930,85 %30,85 %  
Mimo Ostravu ve vzdálenosti více než 10km2930,85 %30,85 %  
Mimo Ostravu ve vzdálenosti do 10km66,38 %6,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Využíváte služeb lékárny FNO?

  • odpověď ANO, s receptem (doporučením) jdu většinou do lékárny FNO:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi často (1x týdně) na otázku 1. Jak často navštěvujete Lékárnu Fakultní nemocnice Ostrava (dále FNO)?

9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:

  • odpověď Dostupnost předepsaných léků=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výše doplatků na recept a ceny=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
  • odpověď Ochota a vystupování personálů=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 11. Jaké celkové hodnocení byste udělili lékárně FNO?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
  • odpověď Otevírací doba lékárny (kromě pohotovostní služby)=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost lékárny v areálu nemocnice=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
  • odpověď Schopnost personálu poradit s výběrem přípravku na volném prodeji=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a vystupování personálů=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 11. Jaké celkové hodnocení byste udělili lékárně FNO?
  • odpověď Srozumitelnost poskytovaných informací k užívání léčivých přípravků=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a vystupování personálů=1 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:

10. Pokud jste byl/a v lékárně FNO nespokojen/a, s čím to bylo? Zaškrtněte max.3 odpovědi.

  • odpověď Ochota a vystupování personálů:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a vystupování personálů=4 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:
  • odpověď Rychlost obsluhy:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlost obsluhy=4 na otázku 9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete Lékárnu Fakultní nemocnice Ostrava (dále FNO)?

2. Využíváte služeb lékárny FNO?

3. Pokud by se nacházela lékárna FNO i v zadní části nemocnice, blízko centrálního příjmu a pavilónů psychiatrie, onkologie, infekce, dětského oddělení, využíval/a byste jejich služeb?

4. Používáte pro zjištění informací o lékárně FNO (telefonní čísla, provozní doba, akční nabídka) webové stránky nemocnice www.fno.cz?

5. Je pro Vás problém nalézt cestu z ambulance (či jiného pracoviště nemocnice) do lékárny FNO?

7. Pokud by bylo možné využít zásilkový výdej léků vázaných na recept, dal byste tomuto způsobu přednost před návštěvou kamenné lékárny?

8. Na obsloužení v lékárně jsem ochoten čekat:

9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:

10. Pokud jste byl/a v lékárně FNO nespokojen/a, s čím to bylo? Zaškrtněte max.3 odpovědi.

11. Jaké celkové hodnocení byste udělili lékárně FNO?

12. Co je pro vás nejdůležitějším kritériem při výběru lékárny? Zaškrtněte max. 3 možnosti nebo uveďte jiný důvod

13. Pohlaví

14. Věk

15. Bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete Lékárnu Fakultní nemocnice Ostrava (dále FNO)?

2. Využíváte služeb lékárny FNO?

3. Pokud by se nacházela lékárna FNO i v zadní části nemocnice, blízko centrálního příjmu a pavilónů psychiatrie, onkologie, infekce, dětského oddělení, využíval/a byste jejich služeb?

4. Používáte pro zjištění informací o lékárně FNO (telefonní čísla, provozní doba, akční nabídka) webové stránky nemocnice www.fno.cz?

5. Je pro Vás problém nalézt cestu z ambulance (či jiného pracoviště nemocnice) do lékárny FNO?

7. Pokud by bylo možné využít zásilkový výdej léků vázaných na recept, dal byste tomuto způsobu přednost před návštěvou kamenné lékárny?

8. Na obsloužení v lékárně jsem ochoten čekat:

9. V následujících otázkách prosím, ohodnoťte, na stupnici od 1 do 5, jak jste byli s návštěvou lékárny FNO spokojeni (stupnice jako ve škole) - 1) velmi spokojen, 2) spokojen, 3) průměrně, 4) spíše nespokojen, 5) velmi nespokojen:

10. Pokud jste byl/a v lékárně FNO nespokojen/a, s čím to bylo? Zaškrtněte max.3 odpovědi.

11. Jaké celkové hodnocení byste udělili lékárně FNO?

12. Co je pro vás nejdůležitějším kritériem při výběru lékárny? Zaškrtněte max. 3 možnosti nebo uveďte jiný důvod

13. Pohlaví

14. Věk

15. Bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bašanda, P.Průzkum spokojenosti s lékárnou Fakultní nemocnice Ostrava (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://fno-lekarna-pruzkum.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.