Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Franchising a jeho využití v praxi

Franchising a jeho využití v praxi

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Jirasová
Šetření:22. 01. 2017 - 27. 01. 2017
Počet respondentů:243
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, dotazník, který Vám předkládám je zcela anonymní a má za úkol zjistit míru informovanosti české společnosti o franchisingu a také zjistit míru informovanosti o produktech privátních značek Tesco, co se týče zákazníků obchodní sítě Tesco pro účely mé bakalářské práce. Děkuji Vám předem za vyplnění dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena13655,97 %55,97 %  
muž10744,03 %44,03 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let17873,25 %73,25 %  
16-20 let3112,76 %12,76 %  
31-40 let187,41 %7,41 %  
41-50 let104,12 %4,12 %  
nad 50 let52,06 %2,06 %  
do 15 let10,41 %0,41 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské (maturita)14459,26 %59,26 %  
vysokoškolské bakalářské5623,05 %23,05 %  
vysokoškolské magisterské3213,17 %13,17 %  
středoškolské (výuční list)52,06 %2,06 %  
základní41,65 %1,65 %  
vyšší odborné20,82 %0,82 %  

Graf

4. Víte, co je to franchising?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano18375,31 %75,31 %  
ne6024,69 %24,69 %  

Graf

5. Kde jste se s tímto pojmem setkal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
média (noviny, internet, televize)15965,43 %65,43 %  
škola13254,32 %54,32 %  
zaměstnání6526,75 %26,75 %  

Graf

6. Co podle vás franchisa znamená? (krátce popište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

,,podnikání na vlastní zodpovědnost´´

?

.

"Půjčenì" značky, jména.

Business koncept

Business model, kdy (větší) společnost umožňuje jiným firmám prodávat či/a produkovat výrobky pod záštitou jejich značky a poskytuje jim i dostatečnou podporu pro dodržení určitých standardů.

Část stroje

Dát povolení k prodeji něčeho nebo poskytnutí služby v určité oblasti firmou firmě jine

dlouhodobá smluvní spolupráce mezi nezávislými podnikateli a odběratelem franchisingu (franchisantem) – na základě které franchisor předává franchisantovi znalosti o vedení firmy a propůjčuje mu svou obchodní značku (know-how)

dobrý nebo skvělý záměr - nejspíš podnikatelský

druh sejru

f

fakt nevim

firma kterou vlastní jiná firma, většinou větší...např. KFC je franchisa AmRest, s. r. o.

Firma podniká pod zavedenou značkou.

Firma pomocí licenční smlouvy propůjčuje své know-how nějakému většinou začínajícímu živnostníkovi

firma, která se předává jako "instantní" - např. mc donald, různé realitky, vietnamské restaurace - pobočky se otevírají s daným know-how mateřské společnosti

Franchising (franšízing nebo frančízing, správně vysloveno [fren-čáj-zing]) je systém marketingu produktů, služeb a technologií, spočívající v těsné a stálé spolupráci mezi právně a finančně odlišnými podniky – franchisorem a franchisantem – v rámci které franchisor poskytuje svým franchisantům určitý nárok, ale rovněž je zavazuje k povinnosti provozovat činnost v souladu s koncepcí franchisingu. Tento nárok opravňuje každého franchisanta, výměnou za bezprostřední anebo zprostředkované finanční služby, k využívání obchodního názvu, ochranné značky zboží nebo značky služby, know-how, obchodních a technických metod, systémů procedurálních a jiných vlastnických průmyslových nebo intelektuálních práv, při zajištění stalé obchodní a technické pomoci, v rámci a na období trvání písemné franchisové smlouvy uzavřené za tímto účelem mezi oběma stranami

Franchisor poskytne pravo na provoz/vyrobu apod. jeho produktu ci sluzeb franchisantovi na zaklade licencni smlouvy, franchisant plati poplatky franchisorovi

GSFGSDFHSFGSD

HOVNO aktivita na HOVNO,radši rod děti a starej se o manžela.

JE to v podstatě udělování povolení prodávat produkty jedné firmy jiné firmě

Je to vlastně odnož společnosti, kdy je podnikatel má právo používát značku a vše k tomu potřebné. Představují to i značky jako Starbucks a McDonald

jeden podnikateľ založí nejakú firmu alebo vytvorí produkt, ktorý sa uchytí na trhu a ďalej predáva svoje know how do sveta a ľudia ho kupujú s tým, že majú istý zárobok, lebo to je osvedčená značka, no bohužiaľ sa musia riadiť podľa pravidiel a tuším tam idú aj nejaké % zo zisku tomu hlavnému podnikateľovi/zakladateľovi

jedna firma všude možně

Jedna firma, pobocky různě po světě (typický příklad jsou fast foodove retezce)

Jedna velká blbost

jídlo

Kdyz beres jmeno nejakeho podniku a pouzivas to

Kdyz zadam v prvni otazce ze nevim tak asi tezko vam pak napisu kde jsem se stim setkal nebo vam to budu popisovat.

Když má obchod více samosprávných poboček.

Když někdo podniká sám na sebe ale pod nějakou značkou.

Když nevim, tak nevim

koncept

koncept podnikání

kooperativní spolupráce mezi dvěma subjekty

Koupení licence na výrobu pod určitou značkou.

koupení licence o používání určité značky (KFC, Mc) kam budou doručovány ingredience a vše ostatní, aby to tam vypadalo stejně jako franchisy jinde. Majitel franchisingové restaurace musí odvádět určité procento z příjmu a splnovat určité cíle.

Licence

Licence

licence k provozování "známé" značky

Licence na jejímž základě je poskytováno dobré jméno firmy. Podnikám v něčem, co už na trhu nějakou dobu a je a s vysokou pravděpodobností jen tak nezkrachuju

Licence na provoz sluzby, treba kfc, mc donald, potrefena husa...

licence na provozování pobočky pod danou zančkou

Licence poskytující knowhow, vizualizaci, případně i logistiku k nějakému podnikání.

Lícence pro provozování pobočky určité značky pod vlastním jménem na vlastní náklady.

Licence pro provozování určitého typu podnikání pod značkou velké společnosti s využitím jejich know-how, ale zárověň podle daných pravidel.

licencovaná pobočka určitého řetězce provozovaná někým jiným, než majitelem značky.

marketing produktu, sluzeb atd

McDonald, a jiné řetězce firem

Metoda vydělávání peněz

Model podnikání, kde je know-how společnosti poskytnuto jinému subjektu, který si koupí licenci.

Model pro podnikání

Model pro podnikání

Možnost koupit know-how k nějakému produktu či službě.

možnost podnikání jako dceřiná firma. Mít od mateřské společnosti možnost provozovat podnik s jejich know how

možnost podnikání pod záštitou větší společnosti. otevřu si svoji pobočku a mám záštitu právě tou známou značkou, ale nejsem jejich zaměstnanec.

Možnost provozování podniku nebo určité části businessu díky zakoupenému know how v podobě licence.

možnosť viesť/vlastniť pobočku nejakej firmy

možnost využívat know how za úplatu

Nápad k podnikání

Napr. McDonalds. Pronajem znacky pro vlatni podnik.

napr.retezce mc donald

Např. MC Donald

Např. McDonald - jedna firma v různých zemích

Např. McDonald's, KFC.Všechny pobočky daného podníku musí vypadat stejně. Stejná úroveň vybavení a servisu.

například McDonald, KFC apod. druh "podnikání" člověk si koupí licenci na otevření obchodu zavedené značky, dostane také instrukce a podmínky k tomu jak služby provozovat

něco jako licence k provozování pobočky konkrétního podniku pod jeho značkou a podle jeho přesných pravidel

něco jako podíl dané společnosti na trhu, rozšíření společnosti do jiných oblastí, zemí, atd.

Něco okolo podnikání.

Něco s obchodem. Možná.

Nějaká dohoda

Nejsem si jistý, ale myslí si že to má něco společného s podnikáním.

Někdo založí firmu (např McDonald) a já si koupím právo a know-how této firmy, můžu si tedy otevřít svůj McDonald (franchisu), budu jeho šéf, ale musím mít stejné logo a všechno a také platím tomu franchisantovi nějaká procenta ze zisku.

nemam ponětí

nepovim

Netusim

Nevím

Nevim

Nevím

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

NEVÍM

Nevim

nevím

Nevím co to je...

Nevím, v předchozí otázce nebyla možnost zakliknuti - zatím nikde

nevím, netuším

niečo s Francúzskom

obchod, restaurace se zbožím či službami, který má jasně daná pravidla, postupy, produkty, marketing apod.

Odkoupení licence

Odkoupení licence od mateřské firmy

Odkoupeni/pronajem licence uzivat znamou znacku (McDonals) za urcitych pravidel stanovenych franchysorem

oprávnění k poskytování již existujících služeb nějaké firmy.

Opravneni resp. licence k provozovani neboli uzivani obchodni znacky franchisora. Za predem stanovenych podminek spocivajici predevsim v zachovani koncepce obchodniho zavodu franchizora a to za poplatek. Napr. Mc donalds

otevření nové pobočky na již existujícím základě a principu

Otevřít si pobočku známe firmy.

pobočka nějaké firmy

Pobočka nějaké společnosti

Pobočka nějakého obchodu

Podnik s více pobočkami, tento podnik může otevřít kdokoli, stačí si opatřit licenci od majitele.

Podnik si zaplatí, že může používat konkrétní značku a prodávat její produkty př. McDonald.

Podnik, kdy má majitel oprávnění na používání značky nebo know-how

podnik, který má pobočky v různých městech, pobočky mají smluvně dané stejné produkty, normy, vzhled, celkové fungování

Podnikani na vlastni triko pod hlavickou zajete znacky. Typicky priklad je McDonald's

Podnikání na základě oprávněni pod značkou

Podnikani pod brandem silne znacky, ktera zastiti a podpori zacatek podnikani, ja jako podnikatel ziskam zazemi a propagaci, a pak jiz podnikam na svuj ucet, s tim ze samozrejme platim znacce poplatek.

Podnikání pod cizím (známým) jménem

podnikání pod cizím jménem

podnikání pod křídly zavedené značky

podnikání pod zavedenou značkou

podnikání podle nakoupeného modelu za poplatek

Podnikání v určitém oboru, pod stejným jménem jako hlavní firma, s tím, že vím vše o jejich podníkání .. něco jako další pobočka, ale hlavním šéfem není stejná osoba

podnikatelská koncepce, kterou lze získat zakoupením licence, oprávňuje používat zavedenou značku

podnikatelská příležitost

podobčka velkého koncernu v soukromém vlastnistnictví

Pojednani o jidle

pokud chci podnikat, tak si za peníze koupim už hotovou firmu - jméno, reklama, řízení atd. a je to tak jakási pobočka

Pokud soukromy podnikatel vyuziva vetsi znacky ke svemu podnikani. (napr. majitel pobocky McDonald's)

Poskytnuti know how, ochranne znacky apod. Ve skole nam rikali typicky priklad: mcDonalds:-)

Poskytnutí licence franchisantovi od franchisora, aby mohl na jeho jméno provozovat jeho podnikání s tím, že mu bude dávat určité procento ze zisku.

Poskytnutí licence k provozování podniku pod danou značkou, s jejím brandingem a výrobky.

Poskytnutí zavedene obchodni znacky cizimu subjektu, ktera pod franchizovanou znackou pusobi na trhu nabidky

poskytování licence na podnikání se zaběhlým knowhow

Pouziti konceptu nejake firmy, spolecnosti, legalne (po uhrazeni domluvene castky)

používání obchodní značky velké společnosti soukromníkem, který odvádí procenta ze zisku společnosti

Používání obchodní značky, poskytování produktů nebo služeb pod hlavičkou jiné většinou známé firmy jako např. McDonalds). Výhodou je získání know-how, marketingu, financování a dalších dalších aktivit svého obchodního partnera. Nevýhoda je, ze firma musí odvést % z svého obratu.

používání značky a práv na základě smlouvy

povinnost provozovat nějakou činnosti stejně (např. McDonald)

Povolení prodávat produkty a poskytovat služby pod značkou jiné firmy (která povolení udělí).

Pravni vztah v obcanskem zakoniku primo neupeaveny, jehoz obsahem je soubor prav poskytovany jednou stranou (zejmena soubor licencnich opravneni, know-how) a peneziteho plneni druhou stranou (pevna castka, obratova odmena nebo kombinace).

Právo

právo - licence k uplatnění využívání ochranné známky, know-how, obchodního názvu..

Pravo na vyuzivani jmena nejake firmy-samotne pobocky. A clovek si ji pak sam spravuje

Právo používat znaćku a know-how společnosti někým jiným po zaplacení licence

Právo provozovat podnikání (např. Vlastnit a provozovat pobočku.)

prodání licence a jména firmy k užívání dalším lidem; poskytnutí návodu, jak na to

Prodej know-How a jména podniku-možnost provozovat například svůj McDonald's, Crosscafe, nutnost dodržovat všechny postupy dané značky.

prodej možnosti užívat know how jiné firmy

prodejce si koupí licenci na užívání značky

pronájem vybavení - živnostník pracující pod "hlavičkou" velké firmy

pronájem zavedeného obchodu včetně značky

Pronájem značky

Pronájem značky

pronájem značky

Pronájem, podnikání pod značkou velké firmy, kde musí podnikatel provozovatel dodržovat pokyny té velké firmy

pronajmutí obchodní značky - zakládající společnost pronajme svůj obchod pro další rozšíření. Vše zůstává stejné (např. KFC) jídlo, suroviny, menu, reklama - ten, kdo si tento obchod "pronajmul" platí hlavní /zakládající/ společnosti za pronájem značky

Pronajmuti obchodni známky společnosti a cele know how

Propujceni jména firmy, ale řídím ho sám a musim dodrzovat urcita pravidla a platit za franchising.

Propujceni know-how a znacky k podnikani

Propůjčení obchodní značky. Obchodník splní požadavky poskytovatele. Výměnou za to získá možnost podnikat pod populární značkou.

Propůjčení značky

Propůjčení značky na základě licence.

Propůjčení značky za odměny

provoz na licenci

Provoz značkových prodejen je veden externisty

Provoz známé značky (např.mcdonald) pod svým vlastnícim - odkoupim si "pravidla"

provozování firmy s použitím mezinárodně známého názvu (za jehož použití se platí)

Provozování licensovaného podniku

provozování něčeho na základě licence

Provozování obchodu pod již známou značkou

Provozování pobočky McDonalds ;)

Provozování podniku pod nějakou značkou v ČR amrest má kfc atd.

Přebírání značky společnosti

Převezmutí obchodu a značky za účelem vytvoření vlastního zisku při zajišťování pravidelné částky mateřské společnosti.

převzetí pobočky zavedeného podniku vč. know-how pod jeho jménem na svůj účet

Převzetí značky a obchodního projektu za poplatek

Příklad - McDonald´s

příklad Mc'Donalds

příslušnost nějaké značce

reklama a její návratnost

Retezec u ktereho si muzete otevrit pobocku s tim ze majiteli franchisy platite urcity podil ze zisku za propujceni jmena, musite dodrzovat jeho znacku (logo, design, atd )

Rozsireni vyroby, kdy musi dodrzovat moje podminky vyroby. Plyne mi z toho zisk.

Rozšíření podnikání prodávání licencí svého podniku

řetězec

řetězec

Řetězec obchodů, které mají stejný vizuální styl, dodržují stejná pravidla (nabídka apod.), ale mohou patřit různým majitelům (repektive majitel pronajímá styl svého obchodu dalším)

Setkala jsem se s tím na brigádě v McDonalds na Strakonické. Majitel - měl práva na provozování pobočky, čili, pobočku neprovozoval přímo McDonalds, ale jeden člověk, který měl licence či co.

Síť určitých obchodů, kde si každý může zařídit obchod. Tzn. podnik v podniku.

smluvní spolupráce, co se týče prodeje nějakého produktu

smluvni vztah mezi firmou a pravem

sorry, nevím :D

souhrn produktů vázajících se na jednu značku

Soukromá osoba si zakoupí logo spolenosti pod kterým funguje - např mekac

Soukromí podnikatelé pod známou značkou

specifická forma licence, která dovoluje pouzivat obchodní jméno poskytovatele

Společnost odkoupí práva na provoz jiné Společnosti pod jejím jménem. Např.: McDonald nevede mcDonald z USA ale firma která odkoupila práva na její Provoz v čr

Spoluprace

Spolupráce mezi nerovnoměrnými partnery

strategická záležitost v podnikání, druh podnikání, koupím licenci, díky které získám know how mateřské firmy, logo, atd...musím poskytovat služby v kvalitě a rozsahu jak uvádí franšízová smlouva.

Svobodne podnikani pod cizi znackou

Systém marketingu

systém marketingu produktů

Systém marketingu profuktu

system něčeho

Systém podnikání, kdy jeden subjekt za úplatu propůjčí licenci jinému.

To kdybych věděl...

typ podnikání

Udělení povolení jedné firmy druhé firmě, kdy ta druhá může používat obchodní značku, know-how apod. té první firmy za určitých podmínek. Mohou tak vznikat franchisove pobočky. Např. Subway

Udělení povolení na prodej produktu nebo provozování služeb

udělení povolení produktu firmy jiné firmě

umozneni pouzivat byznys model, obchodni znacku a know - how za uplatu (licenci), zajimavy obchodni napad

Určitý model podnikání

určitý podnik, který vytváří více svých poboček na které řevádí určité pravomoci a způsoby vedení. První podniky co si spojuji jsou především potravinové řetežce rychlého občerstvení ,,fastfood" nebo urcite kavarny

Úspěšný projekt provozuje jiná právnická osoba. Např. McDonald´s

úzce provázané produkty/služby firmy

v podnikání, něco s produkty

Vetsinou soukromy subjekt odkoupi licenci od nejake spolecnosti, vystupuje jejim jmenem, vyuziva know how a nabizi stejne spektrum sluzem, kde je vyzadovana kvalita ve vsech provozovnach stejna, stejne postupy, naroky na zamestance atd..Zakaznik to vetsinou nepociti, jedna se napr. o KFC, O2 atd...

Vlastni podnik ale pod znackou toho, od koho jsme franchisu koupili

Vlastní podnik pod hlavičkou velké firmy - např. McDonald, Potrefená husa

Vlastni podnikani pod zastitou urcite znacky.

Vlastní technologický postup, který si ostatní podnikatelé vypůjčí za určitých podmínek (McDonalds, KFC atd.)

Vlastní značky obchodních řetězců

Volební právo

Vyplnovala jsem, ze nevim, co to znamena

vypůjčené know-how a brand

Vytvoření další pobočky se stejným názvem, ale jiným majitelem

Vytvoření řetězce z určité značky.

využití jména zavedené firmy

Využívání již známé značky k podnikání. Poskytovateli jdou peníze z "pronájmu obchodní značky a know how" a uživatel nemusí pracně vymýšlet technologii a budovat si dobré jméno.

Využívání obchodních značek někoho jiného, tj provozování podniku který obchoduje s již zavedenou značkou? +-

Zajímavý podnikatelský záměr.

Zakoupení licence a provoz pobočky určité značky za předem stanovených podmínek poskytovatele licence

Zakoupení licence jiného obchodníka a podnikání pod jeho jménem, výměnou za poskytnutí know-how, marketingu atd..

Zakoupení licence na podnikání

zakoupení licence od velké firmu typu McDonald, za ktere mi je zapujceno jejich know how a mohu otevrit vlastni provoznu pod jejich znackou, ale platim poplatky

získaná licence pro obchodníka, že může prodávat pod známou značkou za určitých podmínek.

značka kterou lze prodávat lidem na kterých frančíza vlastně stojí, pokud jsem správně pojem pochopil tak někdo si chce založit např restauraci, koupí si frančízu vybrané společnosti, a od té pak vše kupuje, společnost dále nařizuje od koho může či nesmí kupovat suroviny a na oplátku je restaurace podporována známým jménem té společnosti.

Značka zapůjčující svůj název (logo,nápad) jendotlivým pobočkám, které provozují svůj podnik pod záštitou této značky,

Způsob podnikání, kdy jsou značka a know-how poskytnuta jinému subjektu.

Způsob podnikání, kdy si člověk může koupit licenci např. Na nějaký produkt nebo způsob výroby, má právo používat značku společnosti, ale zároveň může podnikat na své jméno a svůj účet.

Způsob vzájemné spolupráce, kdy se používá stejný business model a poskytovatel uděluje povolení používat značku, know-how, obchodní metody, apod.

Že podnik provozuje soukromník pod obchodník značkou... Např McDonald, poskytuje knowhow atd..

7. Které franchisové společnosti znáte? (prosím, napište alespoň jednu)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

?

?

'Neznám

0

7Camicie

7camicie, mcdonald, burger king, ...

Agrofert

Albert, Kaufland, Tesco

alkoholicka

Alpine Pro

AmRest

AmRest

Amrest

Apple

ATALIAN

Bageterie Boulevard

Bageterie Boulevard

Bageterie Boulevard

Bageterie Boulevard

benzinky

Boulevard Bageterie

Burger King a KFC, Contours fitness

Burger king, mcd, the pub

Costa cofee

Cross Cafe

CrossCafe

CZC, Macdonald, Mironet

ČAF

Česká republika je fracisa Andreje Babiše

Drogerie Teta, McDonald's

Expreska - cvičení pro ženy

Fast foody, obchody s oblečením

Fastfood

Forneti, možná McDonald´s a KFC (nejsem si jistý)

Fornetti, Burger King, Starbucks, Ambiente Lokál, McDonalds

fornetti, mcdonalds, kfc

FSFGSDGS

Hooters McDonalds Žabka KFC

Jste dementni?

Když nevím co je Franchis, tak neznám ani společnosti :D

KFC

KFC, Bageterie Boulevard, McDonalds

Kfc, burger king

Kfc, mcdonald

KFC, McDonald, Costa Cofee, Starbucks, Bageterie Bulevard

KFC, O2, McDonald´s, Shell

Levi's, Mc'Donalds

LucArt Automotive

madeta

Mc donald Sturbucks Costa cofe

MC Donald

MC Donald

Mc donald

MC Donald

mc donald

mc donald -vyuziti jmena podniku,uznane znacky,s urcitym omezenim

Mc Donald , Hajek, Ambiente

Mc Donald, Boulevard ......

Mc donald, burger king, buritto loco....

Mc Donald, KFC

Mc donald, kfc, shell

Mc Donald, Subway

mc donald, vietnamské restaurace, realitky

Mc donalds, KFC a dalsi fast foods. Z financnich sluzeb napriklad Partners, Brokers consulting Dale napriklad site lekaren

mc donalds, KFC,..

MC Donalds, Vodafone, Parkys, Cross Cafe, Subway, realitni kancelare

Mc Donnalds, Subway, KFC

mc´donalds starbucks burger king benu lékárny

Mc´Donalds

Mc, kfc, potrefena huba, hospoda u svejka, burgerking...

Mc'Donald, Starbucks etc.

Mc'Donalds, obi...

McD

McD, KFC

McDonadl's, Crosscafe, KFC

McDonald

McDonald

McDonald

Mcdonald

McDonald

Mcdonald

McDonald

Mcdonald

McDonald

McDonald

McDonald

McDonald

McDonald

McDonald ( a ostatní fastfoody),

McDonald´s

McDonald´s

McDonald´s

McDonald´s

McDonald´s, Bageterie Boulevard, UGOVA čerstvá šťáva, OMV

McDonald´s, KFC, Burgr King, Bageterie Boulevard,..

McDonald, Bageterie Boulevard

mcdonald, brokerjet, žabka, shell, ...

McDonald, Burger King, KFC, Starbucks

McDonald, Crosscafé, KFC....

Mcdonald, dobracajovna, subway, bageterie boulevarde, ...

McDonald, Expreska, Švejk restaurace, Bootcamp, Kolonial

McDonald, KFC, bageterie, Burger King,Starbucks...

McDonald, KFC, Burger King, Starbucks, Costa Coffe...

McDonald, KFC, další fast foody, Tesco, Starbucks, Costa Coffee...

McDonald, KFC, Starbucks, Costa cafe...

McDonald, Kfc, Starbucks,...

mcdonald, kfc, TGI, burger king, benzínové pumpy

McDonald, KFC, The Pub ...

McDonald, KFC,...

Mcdonald, KFC... všechny fastfoody

McDonald, Moutfield, KFC, Burger King, Ikea...

Mcdonald, OBI

McDonald, OMV, CrossCafe

McDonald, Potrefena Husa

mcdonald, starbucks, kfc,

McDonald, Sturbucks, O2, T-mobile, Vodafon, Costa Cofee a hrozně moc dalších

McDonald, Subway

McDonald, Tommy Hilfiger

McDonald's Bageterie Boulevard

McDonald's

McDonald's

McDonald's

McDonald's

McDonald's

McDonald's

McDonald's, OMW

McDonald's, Burger King, Victoria's Secret

McDonald's, Invia

McDonald's, KFC, Burger King, Pilsner Urquell Unique Pub, Kozlovna

McDonald's, žabka

McDonalds

McDonalds

Mcdonalds

mcdonalds

McDonalds

McDonalds

McDonalds

McDonalds

McDonalds

mcdonalds

McDonalds

McDonalds

McDonalds

McDonalds

McDonalds Žabka kfc 7 eleven, remax, hilton

McDonalds, Bageterie Boulevard, Parky´s

McDonalds, Benu lekarny, Cross coffee, Costa coffee

Mcdonalds, Boulevard, Nokia

McDonalds, cerpaci stanice, fitmami...

McDonalds, ceska franchisa napr Švejk restaurat

McDonalds, H&M, Invia

McDonalds, Jani-King, Burger King, Subway, Signarama.. to je co si z hlavy vybavuji.. ;-)

McDonalds, KFC

McDonalds, KFC

McDonalds, KFC

mcdonalds, kfc

mcdonalds, kfc, burger king,...

McDonalds, KFC, BurgKing, bageterie boulevard a další Fast diody, ale ne jenom ty.

McDonalds, KFC, Parky´s a další fastfoody

Mcdonalds, starbuks, kfc, costa, cross

McDonalds, ugo, max mara

McDonals Potrefena Husa

mcdonals, kfc, starbucks

McDonnald´s

McDownalds

Mekac, bageterie, expreska

myslím že McDonalds

myslím že SIX Bageterie Boulevard

Náš grunt, Levi's, McDonald, crosscafe, teta drogérie ...

nejsem si jist, Žabka, Benzina?

nevím

Nevím

Nevim

nevim

Nevím

NEVÍM

nevím

Nevim co to je

Nevím, možná potraviny Flop?

nevzpomenu si

Nezná

neznám

Neznám

Neznam

Neznam

Neznám

neznam

neznám

neznám nejspíše žádnou

Nike

O2

O2, KFC, Mc Donalds,spoustu

OBI

OBI MC Donald

OBI, McDonald

oxalis,sklizeno,subway

Panasonic

Partners

partners,fin centrum

po vygoogleni: Franchisa TAB Board CZ

Pont market

potrefená husa

potrefená husa, mc donald

realitní kalceláře

ReMax

Retezce Mc Donalds, KFC, H&M, M&S...

RK evropa

Ruzne restauracni retezce, napr KFC kosmeticke retezce napr Yves Rocher apod

řetězce rýchlých občerstvení, multikina

Samsung McDonalds

Sexshop as.

skoro všechny fast foody fungují na bázi franchchisy

Starbucks cafe

Starbucks, McDonald, KFC, Subway

Subway, Bageterie Boulevard, BENU lékárna

Svět zdraví.

TAB Board

Tamaris

Tesco

Tesco ?

Tesco?

UGO

Velké řetězce fastfoodové společnosti, jako McDonald's, který poskytuje licence menším soukromníkům, KFC a Burger King, kteří v ČR fungují například prostřednímcvím AmRest nebo JLV.

Vetsina fastfoodu (McD, BurgerK).

Vim, ze o tom uvazoval Ovocny svet (Svetozor) cukrarna.

Viz predchozi odpoved.

viz. minulá odpověď

Vodafone, McDonald, O2

Vodafone,McDonald

Yves Rocher

Yves Rocher, Mc donald

Zadne

Zadnou..

Žabka; Můj obchod

žádné

žádné

žádné

Žádnou

žádnou

žádnou

8. Znáte někoho z příbuzných či z vašeho blízkého okolí, kdo založil podnik na základě franchisy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21086,42 %86,42 %  
ano3313,58 %13,58 %  

Graf

9. Přemýšlel/a byste o této formě podnikání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10844,44 %44,44 %  
nevím, nemám dostatečné informace8936,63 %36,63 %  
ano4618,93 %18,93 %  

Graf

10. Myslíte si, že je česká společnost dobře informovaná o franchisingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18776,95 %76,95 %  
ano5623,05 %23,05 %  

Graf

11. Nakupujete v Tescu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19580,25 %80,25 %  
ne4819,75 %19,75 %  

Graf

12. Jak často nakupujete v Tescu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně12651,85 %51,85 %  
1x za měsíc6928,4 %28,4 %  
1x za týden3614,81 %14,81 %  
více124,94 %4,94 %  

Graf

13. Nakupujete v Tescu rádi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno13856,79 %56,79 %  
ano5623,05 %23,05 %  
ne4920,16 %20,16 %  

Graf

14. Jaká je pro Vás dostupnost prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá9539,09 %39,09 %  
průměrná6627,16 %27,16 %  
výborná5020,58 %20,58 %  
špatná3213,17 %13,17 %  

Graf

15. Nakupujete v Tescu i nepotravinové výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16567,9 %67,9 %  
ne7832,1 %32,1 %  

Graf

16. Nakupujete také zboží se značkou výrobku Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi jedno, jaká je to značka11045,27 %45,27 %  
ne7229,63 %29,63 %  
ano, je levnější6125,1 %25,1 %  

Graf

17. Označte Tesco značku, či značky, které znáte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco14258,44 %58,44 %  
Tesco Value13053,5 %53,5 %  
Tesco Finest*9840,33 %40,33 %  
Žádnou z uvedených3413,99 %13,99 %  
Tesco Oragnic3213,17 %13,17 %  
Tesco Standart229,05 %9,05 %  
Tesco Healty Living177 %7 %  
Tesco Pravá chuť114,53 %4,53 %  
Tesco Light Choices31,23 %1,23 %  

Graf

18. Označte značku, či značky, které nakupujete

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco10844,44 %44,44 %  
Tesco Value8534,98 %34,98 %  
Žádnou z uvedených7932,51 %32,51 %  
Tesco Finest*6526,75 %26,75 %  
Tesco Oragnic197,82 %7,82 %  
Tesco Standard156,17 %6,17 %  
Tesco Healty Living135,35 %5,35 %  
Tesco Pravá chuť72,88 %2,88 %  
Tesco Light Choices10,41 %0,41 %  

Graf

19. Co si myslíte o cenách výše uvedených značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrné (kvalita odpovídá ceně)18074,07 %74,07 %  
levné (kvalita převyšuje cenu)3916,05 %16,05 %  
drahé (cena převyšuje kvalitu)249,88 %9,88 %  

Graf

20. Našli byste něco, co by bylo potřeba v prodejnách Tesco vylepšit? (krátce popište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Přehlednější popisy umístění zboží v regálech

přístup zaměstnanců

Zrušit a stáhnout se do USA

-

-

---

?

.

.

.

aby byl opět nonstop

ani ne

ano, takovou tu pomalou kasu, co mají ve Skotsku více veganský a cruelty free výrobků

asi ne

asi nic

asi nie

Asi si více hlídat čerstvost čerstvých potravin

Asi vsechno :D pristup zamestnancu k zakaznikum, hygienu, kvalitu vyrobku (predevsim masa, zeleniny, ovoce, salatu), ...

asistent pre nevidiacich

celé Tesco, máš špatně udělaný dotazník, v prvních otázkách jsem označil, že v tescu nenakupuji. V následujících otázkách jsem ale tlačen do odpovědí na tesco produkty, které jsem nikdy neviděl. Tento dotazník nemá žádnou vypovídací hodnotu.

Celkem v poho

Ceny

ceny

ceny většiny výrobků jsou vyšší než u konkurence, také Tesco výrobky jsou podle mě hroší kvality než např. výrobky Kauflandu nebo Lidlu

Cistota, ochota zamestnancu, nedovazet potraviny z Polska

Čekací doba ve frontě u pokladen

čerstvé saláty

čistota a více obsazených pokladen

čistota košíků

Čistotu a prodavače

Delsi pasy u pokladem

Do Tesca moc nechodim, jednak nemam pobliz bydliste a celkove ani kdyz jsem pobliz tak mi moc nevyhovuje prostredi

Doplnovani zbozi

dost často se mi stává, že když koupím výrobek ve slevě nebo v akci, tak u pokladny mi sleva není odečtena - tím pádem musím vždy čekat na manažera a ten si to ještě následně ověřuje a až teprve potom mi vrací rozdíl ceny. Zbytečný zdržování.

Dostupnost čerstvých ryb

Express prodejny jsou ve většině oblastí nákupu mnohem horší než ostatní Tesco prodejny.

fronty

Fronty u samoobslužných pokladen.

FSGS

Hygiena

Chces tam delat vedouci?

Jako zákazník bych ocenil kratší fronty u pokladen ve chvílích, kdy ta možnost je (zavřené okolní poklady).

je mi to fuck

Jediný problém, kterého jsem si všiml, je pomalá obsluha u pokladen..

Jelikož nakupuji 1x měsíčně, nemohu toto posoudit.

Jo jasný mohli by celej nákup za mne zaplatit :D

jsem pokojená

Komunikaci vedení/zaměstnanců

kvalita

kvalita ovoce a zeleniny

kvalitnější ovoce a zeleninu

kvalitnější zelenina, ovoce

Kvalitu

kvalitu a lepší výběr potravin, ovoce, zeleniny, lepší orientace v prodejně, zajistit česky mluvící personál. Většinou se v tescu prodává xindl

Kvalitu masa a uzenin. Ve srovnani treba s produkty fy Globus je to dost slabota. Dale cena - je vyssi nez jinde za stejny produkt. Mimochodem, standard se pise s D na konci... A i tam mas preklep.

Kvalitu nabízeného ovoce a zeleniny, přístup personálu.

Kvalitu ovoce a zeleniny. Plesnivé věci nechce jíst přeci nikdo.

Kvalitu potravin

Kvalitu potravin.

lepší design prodejen a reklamy

Lepší odbavení zákazníků, přidání samoobslužných pokladen

lepší prehlednost

Lepší zásobení. Zvláště při akcích.

Mám s Tescem málo zkušeností

Máte velice špatně koncipovany dotazník

Méně obalů - vše se zbytečně prodává zabalené, což je neekologické. Větší výběr ovoce a zeleniny - v Tesco není téměř žádný výběr zeleniny a ovoce, naprostá nuda. Méně pracovníků u pokladen - na prodejnách je zbytečně moc drahých zaměstnanců a málo normálních přístrojů na odbavení svého nákupu. Větší výběr zboží - většina zboží je spíše nekvalitní Mohli by začít prodávat měkký tvaroh, ale to jen tak.

merchandising, jedná se mi hlavně o seřazení zboží v regálech

Mic

Mit ji bliz

Nakupování pomocí scaneru (viz Globus).

Navýšit počet prodavaček u pultového prodeje. Provozovat nákupní vozíky, do kterých si rovnou skenuji zboží.

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

NE

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne. Nic bych nenasla,jelikoz tam moc nenajupuji.

Nedokážu posoudit, do Tesca chodím velice málo.

Nechodím tam

Některé výrobky by mohli být kvalitnějši. Některá konkurence je má ve srovnatelné cenové hladině, ovšem ve vyšší kvalitě. Někdy by mohly být výrobky čerstvější.

Neměnit neustále rozložení produktů po prodejně.

Nemohu posoudit, v Tescu sice občas nakoupím, ale tento řeťezec ráda nemám

Nenakupuji v Tescu

nenakupuji v tescu ale přesto musím odpovídat na otázky o tescu

nenakupuju v Tescu, tak opravdu netuším, proč jsem musel vyplňovat předešlých x-otázek týkajících se jen lidí, co tam nakupují

Nenapada me.

Nenašla

Nenašla

Nepřemyšlel jsem o tom.

nerada tam nakupuji nebalene maso,nezda se me moc cerstve

netuším

Netuším...

Neví

nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevim

Nevim

Nevim

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevim

nevím

Nevím

NEVÍM

nevim

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

Nevím o ničem

Nevím o ničem, co by bylo třeba zlepšit.

nevím o ničem, nenakupuji, jen výjimečně

Nevím, nenakupuji v Tescu

nevím, je mi to fuk

Nevím, moc často tam nenakupuji.

Nevím, nakupoval jsem párkrát v Tescu

nevím, nenakupuji

nevím, nenakupuji tak často

nevím, nenakupuji zde

nevím, nenakupuju tam.

Nevím, nijak jsem nad tím nepřemýšlela.

nevím, společenská odpovědnost - pokud to Tesco dělá tak větší informovanost o těchto činnostech... nabídka bezobalových produktů (obiloviny, těstoviny, oříšky + omezení nabídky produktů v zbytečně velkém a nepřiměřeném obalu, omezení plastových a polyesterových balení u masných a sýrových produktů

Nevun

Nic

nic

Nic

Nic

nic

Nic

Nic

nic mě nenapadá

Nic me nenapada

Nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá.

Nic mě nenapadá.

Nic mě nenapadá.

nic mě nenepadá, jelikož jsem jen občasný zákazník. V okolí mám blíže jiné prodejny a navštěvuji je, kdyby Tesco bylo blíž než ostatní, tak zase chodím tam. Jiné preference nemám.

Nic mne nenapada

nic nekupuju v Tesco, bojkotuju

Nic.

Nikdy v Tesco nenakupuji zeleninu a ovoce. Vždy mi přijde přezralé až shnilé. U jiných řetězců tento problém nevídám, ale v Tesco vždy.

Normální pokladny a méně pracujících ,,idiotů´´ .

nyní mě nic nenapadá

O ničem nevím.

Občas nakupuji v Tescu v Letňanech. Raději nakupuji v Globusu. Nedokážu to vysvětlit, ale je to tak. Globus v Čakovicích a Tesco v Letňanech jsou hodně podobné hypermarkety. Přesto, Globus je pro mě příjemnější a přestože je pro mě dál, raději zajedu tam. Možná je tam příjemnější prostředí. Nevím.

Obsadit více pokladen nebo zavést více těch samoobslužných.

okurky se salámem

Ovoce, zelenina

ovoce?zelenina

personál

počet fungujících pokladen

Pokladny

Popisky, cesty jak se dostanu ke konkrétnímu zboží, které potřebuji. Tesco je obrovské a jsem otrávená, když tam lítám sem a tam.

predávať kvalitnejšie ovocie a zeleninu

Prehlednost obchodu, cerstvost a kvalita surovin (maso a ryby, ovoce a zelenina)

přehlednost obchodu, některé pobočky jsou vážně bludiště

Přehlednost rozmístění výrobků

přehlednost, personál (ochota, počet zaměstnanců)

přehlednost, vzdušnost

přestat přesouvat zboží po té co už si konečně zapamatuju kde se v prodejně nachází.

pult s "čerstvým" masem a uzeninami

Pultovy prodej uzenin (masne a uzeninove vyrobky zde nejsou lakave)

rozložení zboží a navigace ve velkých prodejnách

Rychle odbavení u pokladen

Samoobslužné prodejny, nákup a platba zrva déle než u normální poklady, protože pořád hází chybu, nebo člověk nemůže najít správnou péčivo. Nemůžu si ani zboží dávat rovnou do tašky, kvůli citlivosti

Sem tam kvalita ovoce a zeleniny a jejich ceny,

Snížit ceny :)

Sortiment

Sortiment se zeleninou, ovocem a masem

spousta věcí, Tescu se vyhýbám, pokud to jde...bohužel s Aholdem je to nejčetnější supermarket, shnilé ovoce na prodejně, olezlá a nazelenalá uzenina, to je jen zlomek důvodů, proč ta nechodím

tendle dotaznik... pro lidi co vi prd o sejrech totalne nejprijatelny... taky clovek co nebyl pet let v tescu nemuze rict co tam maj za ceny, moznost "do tesca nechodim" by byla vitana!

Tesco je fajn ale ne tesco expres napriklad v Dubci? Ty fronty u pokladen ? Zlatej vietnamec...Do Dubce bych dal 4 samoobsluzne pokladny + 1 zakladni a hotovo

Tesco není v lokalitě kde bydlím, takže se mi ani nevybavuje jejich nabídka. Nějak zvlášť mě řetězec neoslovil. Ztrácí se mi mezi těmi dalšími globálními kolosy.

Těžko říct, prostě mi nesedne celkově.

U pokladen chybí místo na odkládání oddělovačů nákupů "Trianglů" podél pásů. Není tam díra, kam by tyto oddělovače zapadly, takže oddělovače padají po zemi a pokladním nezbývá nic jiného, než je házet podél pásu.

Úklid

Uskupení prodejny

uspořádání zboží pro lepší přehlednost

uvedl jsem "nekupuji", tudíž bych nic nevylepšil

Uzeniny

uzsi sortiment u nekterych artiklu, zarazeni drazsich a vyrazne kvalitnejsich surovin, zdrava vyziva

V porovnani s jinymi hypermarkety jsem spokojen

V prodejnách Tesco moc nenakupuji

V rámci konceptu - vyhovující

V tescu nenakupuji, v místě mého bydliště jsou jiné obchody, co jsou blíže .. takže vylepšení asi žádné, tesco přece nemůže být na každém rohu, u každého paneláku

vakuované maso a uzeniny se kazí dřív než je datum spotřeby.

větši výběr zeleniny i ve večerních hodinách a zlepšení její kvality

Vice bio produktů - hlavne maso

Vice drogerie vonavky

Více funkčních pokladen, aby se netvořily zbytečně dlouhé fronty

více otevřených kas

Více toalet.

Vše

vypadá to tam lacině

Vztah k malým českým výrobcům

vztahy personál versus zákazník

Vždy je co vylepšovat, ale v každé prodejně je to jiné

X

zakázal bych prodej věcí s označením Tesco...jsou to jenom levně napodobeniny dražších, kvalitnějších a známějších výrobků konkurenčních značek

základní potraviny by nemuseli být co nejdál od pokladen (rozuměj kvůli jednomu rohlíku musím projít celý krám)

Zaskrtavala jsem ze v Tescu nenakupuju, tak k cemu tolik zbytecnych otazek - priste zlepsit ten dotaznik!!

zavést velkoobchod jako napriklad makro s velkoobchodní cenou

Zelenina, ovoce- kvalita, často shnilé potraviny

Zkonkretizovat prodej zboží a toto zboží zkvalitnit

Zlevnit, neumožnit podvodným firmám si tam najímat stánky a obtěžovat zákazníky

značení zboží

zrychlit self checkout - v zahraničí fungují mnohem rychlejší pokladny a odbavování lidí

Zvýšení množství alkoholu

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Co podle vás franchisa znamená? (krátce popište)

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď středoškolské (maturita):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 16-20 let na otázku 2. Věk:

4. Víte, co je to franchising?

  • odpověď ne:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Co podle vás franchisa znamená? (krátce popište)

12. Jak často nakupujete v Tescu?

  • odpověď méně:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Nakupujete v Tescu?

17. Označte Tesco značku, či značky, které znáte.

  • odpověď Tesco:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco na otázku 18. Označte značku, či značky, které nakupujete
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Pravá chuť na otázku 17. Označte Tesco značku, či značky, které znáte.
  • odpověď Tesco Finest*:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Finest* na otázku 18. Označte značku, či značky, které nakupujete
  • odpověď Tesco Oragnic:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Oragnic na otázku 18. Označte značku, či značky, které nakupujete
  • odpověď Tesco Value:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tesco Value na otázku 18. Označte značku, či značky, které nakupujete

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Víte, co je to franchising?

5. Kde jste se s tímto pojmem setkal/a?

6. Co podle vás franchisa znamená? (krátce popište)

7. Které franchisové společnosti znáte? (prosím, napište alespoň jednu)

8. Znáte někoho z příbuzných či z vašeho blízkého okolí, kdo založil podnik na základě franchisy?

9. Přemýšlel/a byste o této formě podnikání?

10. Myslíte si, že je česká společnost dobře informovaná o franchisingu?

11. Nakupujete v Tescu?

12. Jak často nakupujete v Tescu?

13. Nakupujete v Tescu rádi?

14. Jaká je pro Vás dostupnost prodejny?

15. Nakupujete v Tescu i nepotravinové výrobky?

16. Nakupujete také zboží se značkou výrobku Tesco?

17. Označte Tesco značku, či značky, které znáte.

18. Označte značku, či značky, které nakupujete

19. Co si myslíte o cenách výše uvedených značek?

20. Našli byste něco, co by bylo potřeba v prodejnách Tesco vylepšit? (krátce popište)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Víte, co je to franchising?

5. Kde jste se s tímto pojmem setkal/a?

6. Co podle vás franchisa znamená? (krátce popište)

7. Které franchisové společnosti znáte? (prosím, napište alespoň jednu)

8. Znáte někoho z příbuzných či z vašeho blízkého okolí, kdo založil podnik na základě franchisy?

9. Přemýšlel/a byste o této formě podnikání?

10. Myslíte si, že je česká společnost dobře informovaná o franchisingu?

11. Nakupujete v Tescu?

12. Jak často nakupujete v Tescu?

13. Nakupujete v Tescu rádi?

14. Jaká je pro Vás dostupnost prodejny?

15. Nakupujete v Tescu i nepotravinové výrobky?

16. Nakupujete také zboží se značkou výrobku Tesco?

17. Označte Tesco značku, či značky, které znáte.

18. Označte značku, či značky, které nakupujete

19. Co si myslíte o cenách výše uvedených značek?

20. Našli byste něco, co by bylo potřeba v prodejnách Tesco vylepšit? (krátce popište)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jirasová, K.Franchising a jeho využití v praxi (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://franchising-a-jeho-vyuziti-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.