Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení propagačních materiálů vybraných firem
Hodnocení propagačních materiálů vybraných firem
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Dagmar Slováková |
---|---|
Šetření: | 28. 05. 2020 - 09. 06. 2020 |
Počet respondentů: | 21 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 34,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.17:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník se zabývá hodnocením jednotlivých propagačních materiálů od vybraných firem a slouží jako podklad pro absovenstkou práci.
Odpovědi respondentů
1. Ohodnoťte jednotlivé atributy na škále od 1 do 5, přičemž 1 znamená nejnižší hodnocení a 5 nejvyšší:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Vizuální stránka | 2.857 | 0.98 |
Obrázek/foto | 2.571 | 1.388 |
Srozumitelnost | 3.429 | 1.769 |
Prezentace firmy v propagačním sdělení | 2.571 | 1.388 |
Atraktivita nabídky | 2.333 | 0.889 |
Vhodnost k dané firmě | 2.952 | 1.188 |
2. Popište vlastními slovy, co se vám na propagační materiálu líbí a co ne:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
plus :srozumitelnost, přehlednost minus: grafická úprava a volba barev odpudivá, chybí důležité informace
?
"Slyšeli jsme, že se o nás říká, že nenabíráme" mi přijde jako dost zvláštní úvod. Je to složité a ne moc zajímavé pro potenciální uchazeče. Chtělo by to lepší otevírací větu. Zmínila bych nástupní plat, bonusy a kde ta firma je. Fotka taky nění příliš atraktivní.
ano - černá v pozadí ne - moc dlouhý text, nechce se mi číst
Fotka je zvláštní, lidé na fotce mají zvláštní výrazy, s fotografií k propagaci bych si dala víc záležet. Grafika je hezká, jednoduchá, ale tuctová, nezaujala by mě. Vzhledem k zaměření a serióznosti firmy se mi nelíbí až moc "přátelská" komunikace, obsahující mnoho smajlíků. Firmu neznám, ale z prezentace nepůsobí moc věrohodně. Věrohodnost nezvyšuje ani to, že fotka působí jako stock photo.
Inzerát vizuálem navozuje jiné prostředí - vědecké až medicínské, dost vzdálené od reality výrobního podniku. Naopak je velmi dobře srozumitelný
Je to chaotické a nepřehledné
JE to srozumitelné, ale takový nevýrazný obrázek, kde to splívá dohromady.
Klasika, jaká tu už byla milionkrát. Jestliže nabírám řadové zaměstnance, proč je na obrázku nějakej výzkumnej judrmudrcéescé? Tohle mi sedí k poptávce po manažerovi do firmy vyrábějící potraviny, ale ne k poptávce po lopatě obsluhující lis v továrně na pneumatiky...
Líbí se mi jak spojili bílou a žlutou barvu dohromady. Pěkně s ní pracovali na upoutání diváka.
líbí se mi jednoduchost a žlutý pruh
Líbí se mi vybrané písmo a barvy
Líbí se mi, že nechodí kolem horké kaše. Jako propagační materiál mi to přijde dostačující.
Líbí: lidé Nelíbí: nejednoznačnost - trochu váhám, co vlastně firma dělá
Nelíbí se mi tolik smajlíků
Nepřehledné, nejasné, nezaujme
Nevýrazný, nezaujme.
Obyčejné, nic konkrétního, špatné foto, není jasné co firma dělá
Vypadá jako jedna z mnoha.
Žena na obrázku působí v reklamě neprofesionálně (ruce v kapsách, oblek vypadá jako svěrací kazajka, sluchátka na krku, mračí se). Naopak chválím autora obrázku za důstojné zobrazení muže. Text je víceméně srozumitelný, jen některé pozice ve firmě jsou mi cizí. Pro mě je atraktivita nabídky nízká, protože se nezajímám o technologie.
žlutý grafický prvek
3. Ohodnoťte jednotlivé atributy na škále od 1 do 5, přičemž 1 znamená nejnižší hodnocení a 5 nejvyšší:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Vizuální stránka | 3.286 | 1.252 |
Obrázek/foto | 3.381 | 1.379 |
Srozumitelnost | 4.19 | 1.107 |
Prezentace firmy v propagačním sdělení | 2.619 | 1.569 |
Atraktivita nabídky | 2.714 | 2.109 |
Vhodnost k dané firmě | 3.333 | 1.46 |
4. Popište vlastními slovy, co se vám na propagační materiálu líbí a co ne:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
!
1) Nelíbí se mi, že práci od šesti hodin ráno považují za vhodnou pro ženy na mateřské dovolené. 2) Čas práce by měl odpovídat ranní směně. 3) Měli by lépe volit emotikony. Neznám nikoho, kdo by měl radost z kabelů, konektorů a vývodek. 4) Je lepší používat termíny "pracovník/pracovnice" než "dělník/dělnice".
ano - srozumitelný, čitelný text ne - smajlíci, nepatří podle mě do pracovní nabídky
Chybí prezentace firmy jako takové (není zastoupena silnou značkou). Naopak příjemná je familiérní textace.
Jasné a stručné.
Jasně prezentuje výhody. Líbí se mi i možnost vyzkoušet si práci. Foto je taky pěkné.
Lepší obrázek, srozumitelnější
Líbí se mi grafika dole. Naopak se mi nelíbí používání emoji a hastagů v příspěvku...nepůsobí to moc profesionálně. (Hodně to útočí na dnešní dobu)
Líbí se mi, že je to mířené na matky s dětmi, ale nelíbí se mi, že vypisovali všechny podmínky, neboli možnosti na daném pracovním místě. To by na propagačním materiálu nemuselo vůbec být.
Líbí: srozumitelnost, vtipnost Nelíbí: nic konkrétního
Nepřehledné
Nízké finanční ohodnocení
OK, žádná modelka, ale je to jasný, čistý a srozumitelný i pro lidi, který firma shání...
Smajlíci jsou tentokrát úplně nesouvisející, což nevzbuzuje dobrý dojem. Grafika je jednoduchá, není moc esteticky promyšlená. Fotka se mi líbí, je sympatická. Paní na fotce má tričko s logem společnosti, takže fotka působí autenticky.
smajlíci v textu, úsměv na fotce
Snad ještě více zaměřit na prováděnou činnost.
Spokojený zaměstnanec na foto, konkrétní a cílené
Srozumitelnost, obsahuje důležité informace, celkově na mě působí příznivým dojmem
usměvavý člověk působí vstřícně, což je vždycky good
Vypadá jako jedna z mnoha.
Zase použití moc smajlíků se nelíbí, text jasnej a lákavej
5. Ohodnoťte jednotlivé atributy na škále od 1 do 5, přičemž 1 znamená nejnižší hodnocení a 5 nejvyšší:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Vizuální stránka | 3.048 | 0.998 |
Obrázek/foto | 3.571 | 1.293 |
Srozumitelnost | 3.571 | 1.578 |
Prezentace firmy v propagačním sdělení | 2.286 | 1.061 |
Atraktivita nabídky | 2.333 | 1.46 |
Vhodnost k dané firmě | 3.286 | 1.442 |
6. Popište vlastními slovy, co se vám na propagační materiálu líbí a co ne:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
líbí: příjemná gragická úprava nelíbí: příliš stručné
:
ano - krátká nabídka, ale srozumitelná ne - nevím
Celkem výstižné a srozumitelně
Hodně divný obrázek
je to nudné, obyčejné, nijak lákavé
Jednoduché, krátké a výstižné. Alespoň název firmy a lokalita by byly fajn.
Klasický, milý inzerát
Lepší než ty 2 předchozí.
Líbí se mi stručnost, ale nelíbí se mi, že o dané pracovní pozici sotva něco vím.
Málo informací. Proč bych měla nastoupit právě do té firmy?
Na obrázku je přímo vidět provázanost s nabízenou pozicí, je to názorné.
Ne že by mi to vadilo, ale elektrikáři, pokud vím, nenosí přilby. Dále by si firma měla ustálit psaní velkých písmen. Po vizuální stránce mi vadí jen psaní s caps lockem.
Nelíbí: není jasná náplň, inzerát je syrový, nelidský
Nemají žádnou grafiku, která by danou firmu zpestřila. Líbí se mi jednoduchost.
Pěkné foto, jinak nicneříkající o firmě a nabídce
Text není napsán profesionálně, firma nepůsobí důvěryhodně. Sdělení neobsahuje žádné konkrétní informace. Fotografie pravděpodobně není autentická, ale stažená z internetu, nehledě na špatnou kvalitu.
Tuctové, neurazí, nenachne
Větší nudu bez sebemenší dávky kreativity jsem neviděl. Tuhle reklamu udělá student prvního ročníku střední školy, pokud dostane 5 min časovej limit. Tohle je annonce v roce 1991.....
Víc info by neuškodilo
výstižné ilustrační foto, ale málo informací
7. Ohodnoťte jednotlivé atributy na škále od 1 do 5, přičemž 1 znamená nejnižší hodnocení a 5 nejvyšší:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Vizuální stránka | 3.524 | 1.202 |
Obrázek/foto | 3.286 | 1.252 |
Srozumitelnost | 2.81 | 1.583 |
Prezentace firmy v propagačním sdělení | 3.095 | 1.705 |
Atraktivita nabídky | 2.667 | 1.556 |
Vhodnost k dané firmě | 2.857 | 2.503 |
8. Popište vlastními slovy, co se vám na propagační materiálu líbí a co ne:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
.
ano - vtipnost, krátkost a přitom jasnost sdělení ne - nic
až moc stručné, trošku bych to rozvinula.
Dominujou tu montérky a boty. Nikoliv podlaha. Zaostřil bych snímek na podlahu - ta je zřejmě stěžejním tématem. Tenhle obrázek si umím představit s heslem "Smrdí vám nohy po celodenní dřině? Navštivte naši kliniku, my vám je uřízneme".
jako vizuál ok, ale obsah nula
Jasné, stručné, výstižné
Kdybych neviděla tlačítko "volné pozice" na první dobrou nepoznám, o čem banner je. Je to reklama na podlahy nebo co? Proč bych se měla bát? Moc mě to nenaláká podívat se na nabídku míst.
líbí se mi nápaditost letáku nelíbí se mi přílišná stručnost, aspoň odkaz na www ????
Líbí: vtipný slogan Nelíbí: vůbec netuším co má být sdělení
Nápad i vizuál je super, včetně prezentace silné značky, kterou zná každý kdo minimálně jednou předělával doma podlahu. Postrádám pouze vypsanou pozici, tak aby mě oslovila a mohl jsem rozkliknout a zajímat se dál.
Nelíbí se mi slogan, který podle mého názoru nedává moc smysl. Jinak je nabídka v pořádku. Jelikož se nejedná o post, pouze o reklamační fotku, nevyžaduji o moc víc informací. Každopádně by bylo asi lepší zmínit o nabídce ještě něco. Takhle nemá čím zaujmout.
Nelíbí se mi, že absolutně nevím, o jakou pracovní pozici se jedná.
Nelíbí se mi, že není jasné, co firma produkuje. Podle obrázku jsou to podlahy, podle sloganu plasty. Atraktivita nabídky je nízká, jelikož boty a montérky budí dojem dělnické profese.
Není moc jasné, koho vlastně hledají. Jinak fajn
Nesrozumitelné, nic neříkající.
Nevím co vlastně nabízí, práci nebo podlahu???
Nevím na co jsou daná volná místa. Líbí se mi propojení obrázku s textem míst.
Nic neříká
opět jednoduchost, dobrý nápad ukázat pouze nohy a podlahu
Vůbec nevím jaké pozice, nic o nabídce. Nohy na plastové podlaze nejsou dobrý nápad
Zaujme, ale zas moc nenadchne, "neurazí".
9. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 16 | 76,19 % | 76,19 % |
Muž | 5 | 23,81 % | 23,81 % |
10. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
27-35 | 8 | 38,1 % | 38,1 % |
18-26 | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
36-44 | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
45-53 | 3 | 14,29 % | 14,29 % |
54+ | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
11. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VŠ | 11 | 52,38 % | 52,38 % |
ZŠ | 4 | 19,05 % | 19,05 % |
SŠ s maturitou | 4 | 19,05 % | 19,05 % |
VOŠ | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.