Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnota produktu pro zákazníky O2

Hodnota produktu pro zákazníky O2

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Veselá
Šetření:24. 09. 2018 - 31. 01. 2019
Počet respondentů:123
Počet otázek (max/průměr):44 / 39.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:41
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento výzkum je určen všem, kteří využívají nebo v minulosti využívali služeb mobilního operátora O2. Výzkum je zaměřen na vnímání poskytovaných hodnot nabízených služeb daného operátora a celkovou spokojenost s produkty, obsluhou, péčí a porovnání s konkurencí.

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 6 let7460,16 %60,16 %  
4 - 6 let2520,33 %20,33 %  
1-3 roky1915,45 %15,45 %  
méně než 1 rok54,07 %4,07 %  

Graf

2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné4536,59 %36,59 %  
Lepší cena3125,2 %25,2 %  
Kvalitnější služby2621,14 %21,14 %  
Lepší výběr z nabídky2117,07 %17,07 %  
Operátora jsem neměnil, jsme stále u O21915,45 %15,45 %  
Lepší zákaznická péče108,13 %8,13 %  

Graf

3. Pokud byste měl zhodnotit situaci na trhu. Který z operátorů podle Vás udává směr, jakým se telekomunikační služby rozvíjí, a tedy nejvíce ovlivňuje trh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile3730,08 %30,08 %  
O23528,46 %28,46 %  
Jiné2621,14 %21,14 %  
Vodafone2520,33 %20,33 %  

Graf

4. Jaké služby u operátora O2 využíváte nebo jste využíval nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet v mobilu jako součást paušálu5645,53 %45,53 %  
Hlasové volání na paušál bez datových služeb5040,65 %40,65 %  
Pevné připojení na doma (xDSL)3830,89 %30,89 %  
Hlasové volání na předplacené kartě bez datových služeb3226,02 %26,02 %  
Mobilní internet (v tabletu, notebooku)2217,89 %17,89 %  
O2 TV2117,07 %17,07 %  
Internet v mobilu jako součást předplacené karty1310,57 %10,57 %  

Graf

5. Čeho si na této službě nejvíce ceníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká kvalita a spolehlivost3226,02 %26,02 %  
Možností, které díky službě mohu využívat3024,39 %24,39 %  
Výhodnou cenu3024,39 %24,39 %  
Možnost kombinovat služby s další nabídkou operátora2318,7 %18,7 %  
Široký rozsah nabídky1713,82 %13,82 %  
nic43,25 %3,25 %  
ničeho32,44 %2,44 %  
Nic. Nejvíce smskuju.10,81 %0,81 %  
že to funguje10,81 %0,81 %  
spravne je ceho10,81 %0,81 %  
nic - hlasové volání je snad základ10,81 %0,81 %  
Nic si necením, není k dispozici lepší nabídka, co by mě přesvědčila k přechodu.10,81 %0,81 %  
jsem pryč a jsem za to rád10,81 %0,81 %  
ničeho, musím ho používat, protože tenhle shite je to jediné, co na naší adrese funguje10,81 %0,81 %  
netuším10,81 %0,81 %  
ničeho, donutila mě firma, služební telefon10,81 %0,81 %  
necením si ceny za službu10,81 %0,81 %  
Dostupnost10,81 %0,81 %  
dobré pokrytí pro hlasové volání10,81 %0,81 %  
Nic, vubec nic.10,81 %0,81 %  
ničeho, je špatná10,81 %0,81 %  
U nas je "monopolnim dodavatelem" v ramci stability - wifi v obci jsou znacne nestabilni10,81 %0,81 %  
nemám jinou možnost10,81 %0,81 %  
niceho10,81 %0,81 %  
nezávaznost10,81 %0,81 %  
Stejná síť s rodinou.10,81 %0,81 %  
xx10,81 %0,81 %  
že to nemusím platit = služební telefon10,81 %0,81 %  
zrusil jsem vse10,81 %0,81 %  
teď už ničeho10,81 %0,81 %  
Zaměstnanecký tarif - tudíž levný10,81 %0,81 %  
Jediné co tehdy šlo a na vesnici nic jiného než o2tv a net nelze 10,81 %0,81 %  
Zaplatím kdy chci10,81 %0,81 %  
baví mě O2 TV :) 10,81 %0,81 %  

Graf

6. Co byste na této službě změnil nebo uvítal?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

:/

.

.

.

Ani nevím u této služby už nejsem

asi nic

Asi nic

asi nic

Cena dolů

Cenu

cenu

Cenu dolu nebo zachvat, ale navysit rychlost

Cenu přiměřenou Evropě

Férovější ceny, nedělat podpultový nabídky (O2 vykouzlí hodně, když jim řeknete, že chcete odejít), komunikace většiny pracovníků na lince.

hlavně ceny

Internet bez datového limitu za rozumnou cenu.

Internet na doma je bohužel v porovnání s jinými společnostmi docela drahý.

Ještě nižší cenu

Jsem spokojení,co mám.

Kdyby byl pevný internet opravdu tak rychlý, za kolik si jej platím

Kdyby byla levnějšì

Kdyby mi při každém překročení státní hranice nepřišlo 5 SMS se zbytečnými informacemi.

Kdyby se O2 prestali k zakaznikum chovat jako kusu hovna a prestali by zcela nepokryte povadet (nesmyslne castky na fakturach, zmeny tarifu "omylem" apod.)

Kdyby se pořád neměnily ceny.

kdybych nemusel platit datovou část paušálu, internet v mobilu nemám...

Kvalitu a cenu.

Lepsi zakaznicky servis, nizsi cenu

lepší cenu

lepší cenu

Lepší kvalitu, která by alespoň odpovídala ceně.

lepší pokrytí (stabilnější připojení) u mobilního internetu v notebooku

Lepší pokrytí na horách

Lepší pokrytí sítě, lepší signál.

Levnější internet v mobilu

Levnější internet.

Levnější nabídku

Méně podfuků na zákaznících, více služeb za menší ceny.

Méně technických chyb (výpadky)

Méně výpadků připojení ADSL, pružnější jednání, věrnostní bonusy pro dlouholeté zákazníky, příjemnější jednání pracovníků na pobočkách O2.

Mizerný pokrytí

množství a cena dat

moznost prevest nevycerpane minuty na dalsi obdobi

Možná cenu

Možnost vyřešit veškeré drobnosti přes internet, nemuset kvůli některým z nich, přestože jde vyloženě o prkotiny, na pobočku.

možnost zablokovat automatické placené navýšení FUP

na datech určitě cenu...je přemrštěná..také se mi nelíbí tarify za 750,- na straně druhé a za 150,- pro jiné za stejné služby...

nechci platit internet, nemáh chytrý telefon

Nejvíce bych uvítal širší konkurenční prostředí, aby se všichni dominantní operátoři na trhu začali chovat jinak, prozákaznicky.

neomezena data a nizsi ceny

nevím

Nevím

nevím

Nevím, levnější volání

Nic K otazce 8... Clovek nema sanci posoudit vsechny, leda by vystridal vsechny operatory, coz vetsina lidi za zivot neudelala... Blbost

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

Nic

Nic

Nic - pro mě už skončili

Nic vše ok

nic vyhovuje mi

Nic.

nižší cena

Nižší cenu

nižší cenu

Nižší cenu

nižší cenu

Nižší cenu

Nižší cenu

Nižší cenu

Nižší cenu za data.

nižší cenu, jako v zahraničí

Nižší cenu, lepší kvalitu

Nižší cenu, ne úplné zstavení dat při vyčerpání limitu!!

Nižší cenu.

Nižší ceny

Obcas se O2 TV sekne a nejdou vracet programy

Objem dat v zahraničí

odešla od operátora celkové

Pokrytí sítí u nás ve vesničce uprostřed Orlických hor

rychlejší internet i v oblasti Nusle!!!

Sleva za kombinaci služeb by mohla být větší, ne 100kč, ale např. o 50kč větší. Dlouholetí zákazníci to uvítají. :)

Slevil

Slevy a akce pro stále zákazníky

snizil cenu

Snizil cenu

snizil cenu - proto jsem odesel

Snížení cen

snížení ceny

Snížení ceny

snížení poplatku

snížit cenu

Snížit cenu, protože jsem věrný zákazník (víc než 10 let)

Udržení ceny

Uvítal bych nižší cenu.

V

větší nabídku zařízení

větší nabídku zařízení

Větší stabilitu a rychlost internetu na doma.

více dat

Více dat

více dat

více rozšířit sportovní kanály a vysílání (konkrétně tenis mužů)

Vše ok

všechno

všechno změnit, je strašná

xx

xxx

Zkvalitnění signálu.

zlevnění

zlevnění

Zlevnění telefonování

zvýšení přenosové rychlosti

7. Jaké jsou (byly) Vaše průměrné měsíční výdaje za mobilní služby u O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 300 Kč4536,59 %36,59 %  
301-599 Kč3226,02 %26,02 %  
800 Kč a více2621,14 %21,14 %  
600-799 Kč2016,26 %16,26 %  

Graf

8. Souhlasíte s výrokem, s ohledem na služby, které používáte (používal jste) u O2 a možnostem, které díky nim můžete využívat (využíval jste), že částka, kterou u O2 platíte (platil jste v minulosti) je dobře vynaložená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, službu si cením na méně8468,29 %68,29 %  
ANO, myslím, že částka je odpovídající3528,46 %28,46 %  
20010,81 %0,81 %  
ANo, obvykle platím zhruba 45 korun za číslo ve firemní sítí10,81 %0,81 %  
Většina lidí za podobnou službu platí i dvojnásobek, takže jsem spokojená.10,81 %0,81 %  
sužby jsou předražené. Jsem dlouholetý zákazník, přesto to O2 nedokáže zohlednit.10,81 %0,81 %  
v poslední době za ostatními providery začíná pokulhávat ve všem10,81 %0,81 %  
Ráda bych platila méně10,81 %0,81 %  

Graf

9. Považujete (považoval jste) cenu služeb O2 za rozhodující faktor při výběru konkrétního produktu? (Tarif, cena volání, cena dat, zařízení, typ kontraktu atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, cena je pro mě zásadní4656,79 %37,4 %  
Ne, rozhoduji se podle toho jaká služba více vyhovuje mým potřebám3543,21 %28,46 %  

Graf

10. Co se týče nabídky zařízení (telefon, tablet, notebook a příslušenství), souhlasíte s výrokem, že je nabídka u O2 nejlepší na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnatelná s ostatními prodejci5544,72 %44,72 %  
Rozhodně NE3326,83 %26,83 %  
Nevím, nabídku O2 jsem nezkoumal2923,58 %23,58 %  
Rozhodně ANO64,88 %4,88 %  

Graf

11. Kupujete si u operátora O2 mobilní telefon, tablet nebo notebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně ANOotázka č. 12, Většinou ANOotázka č. 12, Rozhodně NEotázka č. 13, Většinou kupuji jindeotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně NE6048,78 %48,78 %  
Většinou kupuji jinde4637,4 %37,4 %  
Většinou ANO1310,57 %10,57 %  
Rozhodně ANO43,25 %3,25 %  

Graf

12. Jak často si přístroj měníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 a více let3669,23 %29,27 %  
Jednou za 2 roky1528,85 %12,2 %  
Jednou za rok11,92 %0,81 %  

Graf

13. Který operátor podle Vás má nejlepší POKRYTÍ MOBILNÍM INTERNETEM? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O24637,4 %37,4 %  
T-Mobile3830,89 %30,89 %  
Vodafone2117,07 %17,07 %  
Jiný poskytovatel1814,63 %14,63 %  

Graf

14. Který operátor podle Vás má NEJRYCHLEŠÍ MOBILNÍ INTERNET? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud se nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O23830,89 %30,89 %  
T-Mobile3830,89 %30,89 %  
Jiný poskytovatel2721,95 %21,95 %  
Vodafone2016,26 %16,26 %  

Graf

15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O23730,08 %30,08 %  
T-Mobile3427,64 %27,64 %  
Jiný poskytovatel3024,39 %24,39 %  
Vodafone2217,89 %17,89 %  

Graf

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO9678,05 %78,05 %  
NE1310,57 %10,57 %  
NE, uveďte129,76 %9,76 %  
Velmi zřídka, ale čas od času použiji obě varianty.10,81 %0,81 %  
Nerozumím, co mám uvést.10,81 %0,81 %  
vlastním !hloupý telefon!10,81 %0,81 %  
Firemní T-Mobile na druhé sim10,81 %0,81 %  

Graf

17. Mobilní internet využívám od

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O24057,97 %32,52 %  
T- Mobile1826,09 %14,63 %  
Vodafone1014,49 %8,13 %  
Jiný poskytovatel11,45 %0,81 %  

Graf

18. Při výběru operátora pro užívání mobilního internetu jsem se rozhodoval podle

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ceny služby3347,83 %26,83 %  
Pokrytí2536,23 %20,33 %  
Kvality služeb2333,33 %18,7 %  
Nabízené zařízení57,25 %4,07 %  
rodinného tarifu11,45 %0,81 %  
firemní tarif, irelevantní otázka11,45 %0,81 %  
.11,45 %0,81 %  
O211,45 %0,81 %  
Jsem zákaznicí O2 mnoho let, proto jsem ani neuvažovala o využivání mobilního internetu od jiného operátora. 11,45 %0,81 %  
datové služby vázané na korporátní tarif11,45 %0,81 %  
Mira nasranosti pri pouzivani sluzeb11,45 %0,81 %  
Nabídky v zaměstnání11,45 %0,81 %  
dle velikosti dat11,45 %0,81 %  
Výhodná nabídka z práce11,45 %0,81 %  
Dostupnosti11,45 %0,81 %  
Jiné11,45 %0,81 %  
rozhodnutí zaměstnavatele - služební telefon11,45 %0,81 %  
plati ho firma11,45 %0,81 %  
součást paušálu 11,45 %0,81 %  

Graf

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro volný čas (surfování po internetu)6861,82 %55,28 %  
Pro podporu (navigace, vzdělávání)6458,18 %52,03 %  
Pro práci (e-maily, vyřizování pracovních záležitostí)6155,45 %49,59 %  
Pro zábavu (hry, sociální sítě)6155,45 %49,59 %  
Nevím, mobilní data nevyužívám1210,91 %9,76 %  
Velmi zřídka pro práci, rozhodně bych netvrdil, že by datové služby byly nezbytnou součást mého života!10,91 %0,81 %  
nepovažuji10,91 %0,81 %  
Jiné, uveďte10,91 %0,81 %  
Whatsap10,91 %0,81 %  
Pro zařizování soukromých věcí (domácnost, nákupy, mail, příp. dovolená a pod.)10,91 %0,81 %  

Graf

20. Co se týče procesu aktivace nebo změn ve službách O2, očekávám (očekával jsem), že operátor provede službu ihned na první kontakt.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, zcela souhlasím9778,86 %78,86 %  
Ne, netrvám na tom1713,82 %13,82 %  
Akceptovatelná doba je, uveďte54,07 %4,07 %  
12 hodin10,81 %0,81 %  
Co se týče aktivace tarifů, převodů čísel je 10 dní "vpoho". 10,81 %0,81 %  
nevím10,81 %0,81 %  
ANO, ale nikdy to tak nebylo10,81 %0,81 %  
1 den10,81 %0,81 %  
zařizuje zaměstnavatel10,81 %0,81 %  
je mi to jedno10,81 %0,81 %  

Graf

21. Co se týče webových stránek a samoobsluhy Moje O2, považuji je za přehledné, vždy tam najdu, co potřebuji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3427,64 %27,64 %  
nevím3427,64 %27,64 %  
spíše nesouhlasím2419,51 %19,51 %  
souhlasím1915,45 %15,45 %  
nesouhlasím129,76 %9,76 %  

Graf

22. Co se týče obsluhy na prodejních místech a telefonních linkách O2, považuji ji na profesionální úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4133,33 %33,33 %  
nevím2520,33 %20,33 %  
spíše nesouhlasím2217,89 %17,89 %  
souhlasím1915,45 %15,45 %  
nesouhlasím1613,01 %13,01 %  

Graf

23. Dokážu pochopit, když se vše nevyřeší na první žádost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3024,39 %24,39 %  
spíše nesouhlasím2520,33 %20,33 %  
Nesouhlasím2318,7 %18,7 %  
Souhlasím částečně2016,26 %16,26 %  
souhlasím1310,57 %10,57 %  
Ano, zcela souhlasím97,32 %7,32 %  
nevím21,63 %1,63 %  
Zcela nesouhlasím10,81 %0,81 %  

Graf

24. Myslím, že kvalita sítě O2 a její dostupnost je nejlepší na trhu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2822,76 %22,76 %  
Nesouhlasím2621,14 %21,14 %  
spíše nesouhlasím2217,89 %17,89 %  
Souhlasím částečně1915,45 %15,45 %  
spíše souhlasím1310,57 %10,57 %  
ANO, zcela souhlasím86,5 %6,5 %  
souhlasím54,07 %4,07 %  
Zcela nesouhlasím21,63 %1,63 %  

Graf

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím6351,22 %51,22 %  
Zcela nesouhlasím1915,45 %15,45 %  
spíše nesouhlasím1915,45 %15,45 %  
Souhlasím částečně86,5 %6,5 %  
spíše souhlasím54,07 %4,07 %  
souhlasím43,25 %3,25 %  
nevím32,44 %2,44 %  
ANO, zcela souhlasím21,63 %1,63 %  

Graf

26. Pokud mluvím se zaměstnanci O2, oceňuji jejich profesionalitu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4334,96 %34,96 %  
nevím2923,58 %23,58 %  
spíše nesouhlasím1915,45 %15,45 %  
nesouhlasím1713,82 %13,82 %  
souhlasím1512,2 %12,2 %  

Graf

27. O2 má hodně kontakních míst (prodejních, telefonických, webových) a jednotlivé složky jsou dobře propojeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5544,72 %44,72 %  
nevím2621,14 %21,14 %  
souhlasím2217,89 %17,89 %  
spíše nesouhlasím129,76 %9,76 %  
nesouhlasím86,5 %6,5 %  

Graf

28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3830,89 %30,89 %  
spíše souhlasím2217,89 %17,89 %  
Vyhovující1814,63 %14,63 %  
Docela vyhovující1411,38 %11,38 %  
nevím118,94 %8,94 %  
spíše nesouhlasím75,69 %5,69 %  
Zatím jsem na prodejním místě nebyl54,07 %4,07 %  
Spíše nevyhovující43,25 %3,25 %  
nesouhlasím32,44 %2,44 %  
Zcela nevyhovující10,81 %0,81 %  

Graf

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím3024,39 %24,39 %  
spíše souhlasím2923,58 %23,58 %  
Vyhovující1915,45 %15,45 %  
Docela vyhovující1613,01 %13,01 %  
nevím1613,01 %13,01 %  
Zatím jsem linku ani prodejní místo nekontaktoval54,07 %4,07 %  
nesouhlasím32,44 %2,44 %  
spíše nesouhlasím32,44 %2,44 %  
Zcela nevyhovující10,81 %0,81 %  
Spíše nevyhovující10,81 %0,81 %  

Graf

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen - zjistil/vyřídil jsem vše, co jsem potřeboval5443,9 %43,9 %  
Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti2520,33 %20,33 %  
Nespokojen - dostal jsem neúplné informace2318,7 %18,7 %  
Maximálně spokojen - dostal jsem i informace navíc129,76 %9,76 %  
Maximálně nespokojen - dostal jsem mylné informace97,32 %7,32 %  

Graf

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Docela ochotní5544,72 %44,72 %  
Maximálníě ochotní2721,95 %21,95 %  
Zatím jsem nevyužil této možnosti2117,07 %17,07 %  
Neochotní až arogantní1512,2 %12,2 %  
Spíše neochotní54,07 %4,07 %  

Graf

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, vyřídil5242,28 %42,28 %  
NE, musel jsem kontakt uskutečnit znovu3427,64 %27,64 %  
Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti2520,33 %20,33 %  
NE, byl jsem odkázán na jiné místo129,76 %9,76 %  

Graf

33. Jak byste zhodnotil dostupnost elektronické komunikace s O2 (internet, e-mail). Bylo možné Vaše požadavky vyřídit i prostřednictvím těchto médií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, nezjišťoval jsem to, vyhovuje mi osobní kontakt3326,83 %26,83 %  
Ano, využil jsem této možnosti3226,02 %26,02 %  
Ano, ale jen částečně, musel jsem stejně na pobočku3024,39 %24,39 %  
Ne, musela jsem na pobočku2822,76 %22,76 %  

Graf

34. Jak byste zhodnotil celkovou úroveň poskytovaných služeb O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré, ale mohlo by to být lepší4234,15 %34,15 %  
Průměrné3427,64 %27,64 %  
Na velmi dobré úrovni1713,82 %13,82 %  
Spíš horší118,94 %8,94 %  
Spíše špatné108,13 %8,13 %  
Nedokážu posoudit, roky jsem u jiného operátora.10,81 %0,81 %  
Až na ty arogantní hovada na prodejnách poskytuje O2 standardní služby za hodně peněz...10,81 %0,81 %  
Nevim, uz u o2 nejsem 8 let10,81 %0,81 %  
nevím, využívám jiného operátora10,81 %0,81 %  
Nevím, nezajímám se o ně10,81 %0,81 %  
Damy a panove, dost motate jablka a hrusky dohromady, a to ve vice odpovedich... celkova uroven? Internet mi po lince jede relativne spolehlive, ale pekelne pomalu... nic jineho od o2 nemam, ani nikdo v dome/rodine. Je to " z donuceni" viz otazka 5 a 610,81 %0,81 %  
Velmi špatné, protože způsob poskytování lsužeb je vůči vlastním zaměstnancům šikanózní. 10,81 %0,81 %  
za mě to vyřizuje zaměstnavatel10,81 %0,81 %  
velice špatná úroveň10,81 %0,81 %  

Graf

35. Čeho si na O2 nejvíce ceníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvality produktů (funkční, bez častých výpadků, spolehlivý, technicky na úrovni)4536,59 %36,59 %  
Stability firmy a její spolehlivost4032,52 %32,52 %  
Dostupné podpory (zákaznická péče, prodejní místa, elektronické kontakty)3024,39 %24,39 %  
Doplňkových služeb (slevový portál O2 extra výhody, O2 Active – e-knihy, magazíny, audio, spotify…)1613,01 %13,01 %  
Nadace O2 (Smart-up podpora mladých, linka bezpečí, linka seniorů, linka pro neslyšící a nevidomé…)118,94 %8,94 %  
Dodržování zásad společenské odpovědnosti (ekologická odpovědnost, etika zásad podnikání….)64,88 %4,88 %  
ničeho64,88 %4,88 %  
niceho32,44 %2,44 %  
nic21,63 %1,63 %  
Nevím21,63 %1,63 %  
Ničeho výrazného si necením.10,81 %0,81 %  
Nic.10,81 %0,81 %  
Nesnáším O2.10,81 %0,81 %  
že jsem od něho odešel...10,81 %0,81 %  
Nemam jinou moznost nez byt u O210,81 %0,81 %  
arogance10,81 %0,81 %  
ničeho, využívám jiného operátora10,81 %0,81 %  
nejvíc technologií, které zdědil ještě po telecomu.10,81 %0,81 %  
Na O2 extra výhody se dá "utahnout" dost potencionálních lidí a ne jen na MBB :)10,81 %0,81 %  
ničeho, kvalita služeb na adrese ve městě, deset minut od centra je zcela patetická, s ohledem na to, kolik za to platím10,81 %0,81 %  
Už ničeho10,81 %0,81 %  
pokrytí tam, kde se pohybuji10,81 %0,81 %  
ničeho, je to odporný operátor s mizernými službami a přemrštěnými cenami, jako celý kartel O2, T-Mobile a Vodafone10,81 %0,81 %  
... velka korporace, jasne ze je stabilni, ale zkuste si neco "vydupat"10,81 %0,81 %  
Nemár rád O2 díky zneužívání postavení na trhu (např. nákup práv na fotbal, málo tarifních programů, navíc neúměrně drahé atd...) Arogantní přístup k jednotlivci jako uživateli a servilní chování vúči velkým společnostem, kde lze očekávat zisk...10,81 %0,81 %  
já se dovolám lidem a lide se dovolají mě10,81 %0,81 %  
Ze je to firemni tarif a vse plati firma10,81 %0,81 %  
ničeho si necením10,81 %0,81 %  
mezi slepými jednooký králem10,81 %0,81 %  

Graf

36. Hodnotu služeb, které u operátora O2 využívám (využíval jsem) nejvíce spatřuji:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi v dostupnosti poboček.

fungují

hodnota služeb je vysoká

jako předražené

má nejvíc technologií, díky odkupu telecomu

Mobil a SIM-karta zdarma k internetu ADSL

nerozumím otázce

nespatřuji, proto jsem tohoto operátora opustil

pokrytí i míst kde ostatní operátoři pokulhávají

Pokrytí tam, kde levnější operátoři zaostávali

predrazene

Pripoji mi dum na internet... bohuzel v cene zakladniho balicku neni verejna IP (klidne volitelne), ale O2 TV cpou, ikdyz to u nas proste nefunguje

Služby jsem musel využívat, jelikož v lokalitě kde jsem bydlel nebyly jiné služby dostupné....

spolehlivost

Spolehlivost služeb

Spolehlivost služeb

Spolehlivost, vyřeší problém. Na rozdíl od T-Mobile - nešel internet, neochota to řešit, svádění problémů na mě, arogance.

V ničem

v ničem, odejdu od vás

v přístupu a široké nabídce služeb

V technické profesionalitě poskytovaných služeb

V tradici a stabilitě.

v urcite dobe melo O2 nejlepsi tarify pro studenty, nyni je jiz hodnota sluzeb (po vzniku tzv neomezenych tarifu) v podstate stejna jako u konkurence

ve spolehlivosti sítě a vstřícných pracovnících poboček

ve stabilitě firmy a její spolehlivosti

Ve volání

ve vysoké spolehlivosti služeb

že neobtěžuje

že se dovolám lidem a lide se dovolají mě

37. Nejvíce mi u služeb operátora O2 chybí, uveďte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- flexibilita při řešení problémů např. s ADSL - věrnostní bonusy pro dlouholeté zákazníky (slevy z ceny) - poprodejní péče

Ceny, nabidky sluzeb a balicku, ktere mi.nevyhovuji

data bez datového limitu

Dobrá cena pro věrné zákazníky (jako já), stále nabízíte lepší podmínky nově příchozím a na věrné zákazníky prdíte

eSIM

Kdyby neměli tak hloupé reklamy. Ale z operátorů jsou ještě v tomhle nejlepší.

lepší kvalita za nižší ceny

levna data do mobilu s napr. 40 min volani kamkoliv

Levnější internet v mobilu

levnější varianty s nižší kvalitou

lidskost, lepší přístup

Mnohem levnější tarif. Ve firemní síti poskytované T-Mobile mám nyní 20 kč za vedení čísla 0,99 kč za minutu hovoru nebo SMS 120 kč za balík dat internetu Interneti nevyužívám, za měsíc obvykle platím 45 kč.

Morálka vůči vlastním zaměstnancům i zákazníkům. Někteří a zvlášť vedoucí lidé na pobočkách mi přišli tak mimo a zažraní do firemní politiky(prodat, prodat, prodat, nabízet, nabízet, nabízet), že působili jako nafetovaní dozorci ve věznicích. Pokud něco vyřizuji, vážně mi není příjemné, když mně a člověku který to vyřizuje, lítá za zadkem kripl, který jen kontroluje, zda nabídl vše a to včetně toho, co vůbec nemá nic společného s tím, s čím jsem přišla. Navíc je naprosto nepřijatelné, aby byla pobočka zařízena tak, aby si zaměstnanci nemohli za celý den sednout, když k tomu z povahy jejich práce není absolutně důvod. Když přijde zákazník, mohou vstát. Navíc to znamená, že na pobočce bude stát i ten zákazník a to je též nepřijatelné, pokud dotyčný nechce.

moznost zrusit automatickw navyseni FUP pri vycerpani objemu dat

nevim

nic

Nic

Nic - jsou mi volní

nic podstatného

Nižší cena

nižší cena

nižší cenu

Nižší cenu

nižší ceny

nižší ceny

nižší ceny

Ochotný personál

Orientace na soukromé uživatele (zřejmá preference firem a podnikatelů)

osobní přístup k jednotlivým řešením

osobní přístup, méně byrokracie

racionální uvažování - pro O2 jsem pracoval, takže vím, co na vedoucích místech nejvíce chybí

Rychlost internetu

Rychlost na xdsl linkach, skvely router SmartBox, ale chybi podpora MESH wifi a vlastni satelitni zarizeni...

Slusnost.

Spolehlivost internetového připojení, pořádná rychlost, pořádné pokrytí a normálně nízké ceny!

Úcta k malým zákazníkům cca do 5 položek produktů, komunikace směrem ke stávajícím zákazníkům atd....

Velmi vyvážený poměr cena - výkon.

Vůbec nic

výraznou úpravu cen

Za cenu 300 málo internetu a rychle se to spotřebuje

zlepšení pokrytí, průběžné kontinuální vzdělávání prodejního a servisního personálu

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [O2otázka č. 40, T-Mobileotázka č. 39, Vodafoneotázka č. 39, Jinýotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O27863,41 %63,41 %  
T-Mobile2621,14 %21,14 %  
Vodafone1713,82 %13,82 %  
Jiný21,63 %1,63 %  

Graf

39. Co bylo důvodem, že jste od O2 odešel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoké ceny1862,07 %14,63 %  
Nekvalitní služby931,03 %7,32 %  
Špatná obsluha724,14 %5,69 %  
Neodešla jsem jen O2 nevyužívám jako mobilní operátora13,45 %0,81 %  
X13,45 %0,81 %  
Odporné zacházení s klientem13,45 %0,81 %  
Používám i tmobile i o213,45 %0,81 %  
Nedostatečný signál 13,45 %0,81 %  
Jako operatora jsem o2 nikdy neměla, pouze jako poskytovatele TV a internetu13,45 %0,81 %  
Mobil mam historicky u VF, o2 mame pouze vdsl linku13,45 %0,81 %  
špatné jednání společnosti, závazky, pokuty atd.13,45 %0,81 %  

Graf

40. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA7157,72 %57,72 %  
MUŽ5242,28 %42,28 %  

Graf

41. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let5443,9 %43,9 %  
18-24 let3427,64 %27,64 %  
35-44 let1713,82 %13,82 %  
45-54 let118,94 %8,94 %  
55-65 let43,25 %3,25 %  
66 let a více32,44 %2,44 %  

Graf

42. Považujete svoji ekonomickou situaci za

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrou5746,34 %46,34 %  
Střední3427,64 %27,64 %  
Velmi dobrou2419,51 %19,51 %  
Spíše horší až špatnou86,5 %6,5 %  

Graf

43. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou5847,15 %47,15 %  
Vysoká škola5443,9 %43,9 %  
Základní75,69 %5,69 %  
Vyučen43,25 %3,25 %  

Graf

44. Region

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4133,33 %33,33 %  
Středočeský1512,2 %12,2 %  
Ústecký1310,57 %10,57 %  
Jihomoravský108,13 %8,13 %  
Moravskoslezký86,5 %6,5 %  
Olomoucký75,69 %5,69 %  
Jihočeský75,69 %5,69 %  
Plzeňský43,25 %3,25 %  
Pardubický43,25 %3,25 %  
Karlovarský43,25 %3,25 %  
Královehradecký43,25 %3,25 %  
Vysočina21,63 %1,63 %  
Liberecký21,63 %1,63 %  
Zlínský21,63 %1,63 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

  • odpověď více než 6 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Operátora jsem neměnil, jsme stále u O2 na otázku 2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

  • odpověď NE, uveďte:
    • 9.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, mobilní data nevyužívám na otázku 19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

  • odpověď Nevím, mobilní data nevyužívám:
    • 9.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE, uveďte na otázku 16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

  • odpověď Nesouhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

  • odpověď nevím:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

  • odpověď Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nevyužil této možnosti na otázku 31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti na otázku 32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

  • odpověď Maximálníě ochotní:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně spokojen - dostal jsem i informace navíc na otázku 30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

  • odpověď ANO, vyřídil:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně spokojen - dostal jsem i informace navíc na otázku 30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?
  • odpověď Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nevyužil této možnosti na otázku 31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti na otázku 30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

  • odpověď O2:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Operátora jsem neměnil, jsme stále u O2 na otázku 2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 17. Mobilní internet využívám od
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon
  • odpověď T-Mobile:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi T- Mobile na otázku 17. Mobilní internet využívám od

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

3. Pokud byste měl zhodnotit situaci na trhu. Který z operátorů podle Vás udává směr, jakým se telekomunikační služby rozvíjí, a tedy nejvíce ovlivňuje trh?

4. Jaké služby u operátora O2 využíváte nebo jste využíval nejčastěji?

5. Čeho si na této službě nejvíce ceníte?

6. Co byste na této službě změnil nebo uvítal?

7. Jaké jsou (byly) Vaše průměrné měsíční výdaje za mobilní služby u O2?

8. Souhlasíte s výrokem, s ohledem na služby, které používáte (používal jste) u O2 a možnostem, které díky nim můžete využívat (využíval jste), že částka, kterou u O2 platíte (platil jste v minulosti) je dobře vynaložená?

9. Považujete (považoval jste) cenu služeb O2 za rozhodující faktor při výběru konkrétního produktu? (Tarif, cena volání, cena dat, zařízení, typ kontraktu atd.)

10. Co se týče nabídky zařízení (telefon, tablet, notebook a příslušenství), souhlasíte s výrokem, že je nabídka u O2 nejlepší na trhu?

11. Kupujete si u operátora O2 mobilní telefon, tablet nebo notebook?

12. Jak často si přístroj měníte?

13. Který operátor podle Vás má nejlepší POKRYTÍ MOBILNÍM INTERNETEM? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

14. Který operátor podle Vás má NEJRYCHLEŠÍ MOBILNÍ INTERNET? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud se nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

17. Mobilní internet využívám od

18. Při výběru operátora pro užívání mobilního internetu jsem se rozhodoval podle

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

20. Co se týče procesu aktivace nebo změn ve službách O2, očekávám (očekával jsem), že operátor provede službu ihned na první kontakt.

21. Co se týče webových stránek a samoobsluhy Moje O2, považuji je za přehledné, vždy tam najdu, co potřebuji

22. Co se týče obsluhy na prodejních místech a telefonních linkách O2, považuji ji na profesionální úrovni.

23. Dokážu pochopit, když se vše nevyřeší na první žádost.

24. Myslím, že kvalita sítě O2 a její dostupnost je nejlepší na trhu.

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

26. Pokud mluvím se zaměstnanci O2, oceňuji jejich profesionalitu.

27. O2 má hodně kontakních míst (prodejních, telefonických, webových) a jednotlivé složky jsou dobře propojeny.

28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

33. Jak byste zhodnotil dostupnost elektronické komunikace s O2 (internet, e-mail). Bylo možné Vaše požadavky vyřídit i prostřednictvím těchto médií?

34. Jak byste zhodnotil celkovou úroveň poskytovaných služeb O2?

35. Čeho si na O2 nejvíce ceníte?

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

39. Co bylo důvodem, že jste od O2 odešel?

40. Vaše pohlaví

41. Váš věk

42. Považujete svoji ekonomickou situaci za

43. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

44. Region

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

3. Pokud byste měl zhodnotit situaci na trhu. Který z operátorů podle Vás udává směr, jakým se telekomunikační služby rozvíjí, a tedy nejvíce ovlivňuje trh?

4. Jaké služby u operátora O2 využíváte nebo jste využíval nejčastěji?

5. Čeho si na této službě nejvíce ceníte?

6. Co byste na této službě změnil nebo uvítal?

7. Jaké jsou (byly) Vaše průměrné měsíční výdaje za mobilní služby u O2?

8. Souhlasíte s výrokem, s ohledem na služby, které používáte (používal jste) u O2 a možnostem, které díky nim můžete využívat (využíval jste), že částka, kterou u O2 platíte (platil jste v minulosti) je dobře vynaložená?

9. Považujete (považoval jste) cenu služeb O2 za rozhodující faktor při výběru konkrétního produktu? (Tarif, cena volání, cena dat, zařízení, typ kontraktu atd.)

10. Co se týče nabídky zařízení (telefon, tablet, notebook a příslušenství), souhlasíte s výrokem, že je nabídka u O2 nejlepší na trhu?

11. Kupujete si u operátora O2 mobilní telefon, tablet nebo notebook?

12. Jak často si přístroj měníte?

13. Který operátor podle Vás má nejlepší POKRYTÍ MOBILNÍM INTERNETEM? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

14. Který operátor podle Vás má NEJRYCHLEŠÍ MOBILNÍ INTERNET? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud se nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

17. Mobilní internet využívám od

18. Při výběru operátora pro užívání mobilního internetu jsem se rozhodoval podle

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

20. Co se týče procesu aktivace nebo změn ve službách O2, očekávám (očekával jsem), že operátor provede službu ihned na první kontakt.

21. Co se týče webových stránek a samoobsluhy Moje O2, považuji je za přehledné, vždy tam najdu, co potřebuji

22. Co se týče obsluhy na prodejních místech a telefonních linkách O2, považuji ji na profesionální úrovni.

23. Dokážu pochopit, když se vše nevyřeší na první žádost.

24. Myslím, že kvalita sítě O2 a její dostupnost je nejlepší na trhu.

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

26. Pokud mluvím se zaměstnanci O2, oceňuji jejich profesionalitu.

27. O2 má hodně kontakních míst (prodejních, telefonických, webových) a jednotlivé složky jsou dobře propojeny.

28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

33. Jak byste zhodnotil dostupnost elektronické komunikace s O2 (internet, e-mail). Bylo možné Vaše požadavky vyřídit i prostřednictvím těchto médií?

34. Jak byste zhodnotil celkovou úroveň poskytovaných služeb O2?

35. Čeho si na O2 nejvíce ceníte?

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

39. Co bylo důvodem, že jste od O2 odešel?

40. Vaše pohlaví

41. Váš věk

42. Považujete svoji ekonomickou situaci za

43. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

44. Region

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Veselá, I.Hodnota produktu pro zákazníky O2 (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://hodnota-produktu-pro-zakazni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.