Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnota produktu pro zákazníky O2

Hodnota produktu pro zákazníky O2

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Veselá
Šetření:24. 09. 2018 - 05. 03. 2019
Počet respondentů:219
Počet otázek (max/průměr):44 / 40.37
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento výzkum je určen všem, kteří využívají nebo v minulosti využívali služeb mobilního operátora O2. Výzkum je zaměřen na vnímání poskytovaných hodnot nabízených služeb daného operátora a celkovou spokojenost s produkty, obsluhou, péčí a porovnání s konkurencí.

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 6 let10246,58 %46,58 %  
1-3 roky4621 %21 %  
4 - 6 let4621 %21 %  
méně než 1 rok2511,42 %11,42 %  

Graf

2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné6127,85 %27,85 %  
Kvalitnější služby5926,94 %26,94 %  
Lepší cena5223,74 %23,74 %  
Lepší výběr z nabídky4520,55 %20,55 %  
Lepší zákaznická péče2913,24 %13,24 %  
Operátora jsem neměnil, jsme stále u O2198,68 %8,68 %  

Graf

3. Pokud byste měl zhodnotit situaci na trhu. Který z operátorů podle Vás udává směr, jakým se telekomunikační služby rozvíjí, a tedy nejvíce ovlivňuje trh?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O29844,75 %44,75 %  
T-Mobile5625,57 %25,57 %  
Jiné3315,07 %15,07 %  
Vodafone3214,61 %14,61 %  

Graf

4. Jaké služby u operátora O2 využíváte nebo jste využíval nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet v mobilu jako součást paušálu10146,12 %46,12 %  
Hlasové volání na paušál bez datových služeb7735,16 %35,16 %  
Mobilní internet (v tabletu, notebooku)5022,83 %22,83 %  
Pevné připojení na doma (xDSL)5022,83 %22,83 %  
Hlasové volání na předplacené kartě bez datových služeb3716,89 %16,89 %  
O2 TV3716,89 %16,89 %  
Internet v mobilu jako součást předplacené karty167,31 %7,31 %  

Graf

5. Čeho si na této službě nejvíce ceníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká kvalita a spolehlivost6228,31 %28,31 %  
Výhodnou cenu5324,2 %24,2 %  
Možností, které díky službě mohu využívat5123,29 %23,29 %  
Možnost kombinovat služby s další nabídkou operátora4420,09 %20,09 %  
Široký rozsah nabídky2712,33 %12,33 %  
nic41,83 %1,83 %  
ničeho41,83 %1,83 %  
Nic. Nejvíce smskuju.10,46 %0,46 %  
že to funguje10,46 %0,46 %  
spravne je ceho10,46 %0,46 %  
nic - hlasové volání je snad základ10,46 %0,46 %  
Nic si necením, není k dispozici lepší nabídka, co by mě přesvědčila k přechodu.10,46 %0,46 %  
jsem pryč a jsem za to rád10,46 %0,46 %  
ničeho, musím ho používat, protože tenhle shite je to jediné, co na naší adrese funguje10,46 %0,46 %  
netuším10,46 %0,46 %  
ničeho, donutila mě firma, služební telefon10,46 %0,46 %  
necením si ceny za službu10,46 %0,46 %  
Dostupnost10,46 %0,46 %  
dobré pokrytí pro hlasové volání10,46 %0,46 %  
Nic, vubec nic.10,46 %0,46 %  
ničeho, je špatná10,46 %0,46 %  
U nas je "monopolnim dodavatelem" v ramci stability - wifi v obci jsou znacne nestabilni10,46 %0,46 %  
nemám jinou možnost10,46 %0,46 %  
niceho10,46 %0,46 %  
nezávaznost10,46 %0,46 %  
Stejná síť s rodinou.10,46 %0,46 %  
xx10,46 %0,46 %  
že to nemusím platit = služební telefon10,46 %0,46 %  
zrusil jsem vse10,46 %0,46 %  
teď už ničeho10,46 %0,46 %  
Zaměstnanecký tarif - tudíž levný10,46 %0,46 %  
Jediné co tehdy šlo a na vesnici nic jiného než o2tv a net nelze 10,46 %0,46 %  
Zaplatím kdy chci10,46 %0,46 %  
baví mě O2 TV :) 10,46 %0,46 %  
Nic, musel jsem přejít k jinému operátorovi.10,46 %0,46 %  
je to špatné, ale ostatní jsou ještě horší. A to v Praze :-(10,46 %0,46 %  
Sportovní balíček10,46 %0,46 %  
Ničeho, věčně nefunguje 10,46 %0,46 %  

Graf

6. Co byste na této službě změnil nebo uvítal?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

:/

.

.

.

100% cenu! Přiblížit se z doby kamenné blíže 21. století!

Ani nevím u této služby už nejsem

asi cenu

asi nic

Asi nic

asi nic

asi nic

asi nic

asymetrie upstream/downstream, IP adresy bez příplatku

Cena dolů

Cenu

cenu

Cenu dolu nebo zachvat, ale navysit rychlost

Cenu přiměřenou Evropě

další volné minuty a více dat

další zajímavé nabídky

Férovější ceny, nedělat podpultový nabídky (O2 vykouzlí hodně, když jim řeknete, že chcete odejít), komunikace většiny pracovníků na lince.

Ffff

hlavně ceny

Internet bez datového limitu za rozumnou cenu.

Internet na doma je bohužel v porovnání s jinými společnostmi docela drahý.

internet za tu cenu co bylo volání

Ještě nižší cenu

ještě nižší cenu

ještě více kombinací

jsem spokojen

jsem spokojen

jsem spokojen

jsem spokojen

Jsem spokojení,co mám.

Kdyby byl pevný internet opravdu tak rychlý, za kolik si jej platím

Kdyby byla levnějšì

Kdyby mi při každém překročení státní hranice nepřišlo 5 SMS se zbytečnými informacemi.

Kdyby se O2 prestali k zakaznikum chovat jako kusu hovna a prestali by zcela nepokryte povadet (nesmyslne castky na fakturach, zmeny tarifu "omylem" apod.)

Kdyby se pořád neměnily ceny.

kdybych nemusel platit datovou část paušálu, internet v mobilu nemám...

Kvalitu a cenu.

Lepsi zakaznicky servis, nizsi cenu

Lepší cena za GB

lepší cenu

lepší cenu

Lepší kvalitu, která by alespoň odpovídala ceně.

lepší nabídku telefonů

lepší nabídky telefonů k paušálu i pro starší lidi

lepší pokrytí

lepší pokrytí (stabilnější připojení) u mobilního internetu v notebooku

Lepší pokrytí na horách

Lepší pokrytí sítě, lepší signál.

lepší přehled o čerpání dat, novinkách

levnější cenu

Levnější internet v mobilu

Levnější internet.

Levnější nabídku

Méně podfuků na zákaznících, více služeb za menší ceny.

Méně technických chyb (výpadky)

Méně výpadků připojení ADSL, pružnější jednání, věrnostní bonusy pro dlouholeté zákazníky, příjemnější jednání pracovníků na pobočkách O2.

Mizerný pokrytí

množství a cena dat

moznost prevest nevycerpane minuty na dalsi obdobi

Možná cenu

možná lepší pokrytí

Možnost vyřešit veškeré drobnosti přes internet, nemuset kvůli některým z nich, přestože jde vyloženě o prkotiny, na pobočku.

možnost zablokovat automatické placené navýšení FUP

na datech určitě cenu...je přemrštěná..také se mi nelíbí tarify za 750,- na straně druhé a za 150,- pro jiné za stejné služby...

nabídka telefonu

naprosto spokojen

nechci platit internet, nemáh chytrý telefon

Nejvíce bych uvítal širší konkurenční prostředí, aby se všichni dominantní operátoři na trhu začali chovat jinak, prozákaznicky.

neomezena data a nizsi ceny

nevím

Nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím-nic

nevím, asi nic

nevím, asi nic

Nevím, levnější volání

Nic K otazce 8... Clovek nema sanci posoudit vsechny, leda by vystridal vsechny operatory, coz vetsina lidi za zivot neudelala... Blbost

Nic

nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

Nic

nic

nic

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

Nic - pro mě už skončili

Nic vše ok

nic vyhovuje mi

nic, jsem spokojen

Nic.

nižší cena

nižší cena za mobilní data

Nižší cenu

nižší cenu

Nižší cenu

nižší cenu

Nižší cenu

Nižší cenu

Nižší cenu

nižší cenu

nižší cenu

nižší cenu

nižší cenu

nižší cenu

nižší cenu

Nižší cenu

nižší cenu předplacené karty

Nižší cenu za data.

nižší cenu, jako v zahraničí

Nižší cenu, lepší kvalitu

Nižší cenu, lepší kvalitu

Nižší cenu, lepší pokrytí, kvalitu

Nižší cenu, ne úplné zstavení dat při vyčerpání limitu!!

Nižší cenu.

Nižší ceny

O2 jsem zrušila...

Obcas se O2 TV sekne a nejdou vracet programy

Objem dat v zahraničí

odešla od operátora celkové

Pokrytí sítí u nás ve vesničce uprostřed Orlických hor

Příjemnější zaměstnance infolinky

Rozhodně lepší ceny!

rozšíření nabídky

rozšíření nabídky

rychlejší internet i v oblasti Nusle!!!

rychlejší připojení

Rychlejší připojení.

Sleva za kombinaci služeb by mohla být větší, ne 100kč, ale např. o 50kč větší. Dlouholetí zákazníci to uvítají. :)

Slevil

slevu

Slevy a akce pro stále zákazníky

snizil cenu

Snizil cenu

snizil cenu - proto jsem odesel

Snížení cen

Snížení cen pro věrně zákazníky.

snížení ceny

Snížení ceny

snížení poplatku

snížit cenu

Snížit cenu, protože jsem věrný zákazník (víc než 10 let)

spokojen

Studentské tarify za zvýhodněnou cenu včetně mobilních dat.

širší pokrytí

Udržení ceny

upravil cenu

Uvítal bych nižší cenu.

V

variabilní ceny, když nejsou využívaná data v paušálu

větší nabídka programů

větší nabídku od operátora

větší nabídku zařízení

větší nabídku zařízení

větší objem dat

větší objem dat

větší objem dat

Větší stabilitu a rychlost internetu na doma.

více a větší slevy za kombinaci, větší slevy když mám jako firma více teletonů

více dat

Více dat

více dat

více dat

více dat a nižší cenu

více dat v paušálu

Více datového tarifu za menší cenu

více možností pro stálé klienty

více neplacených minut

více neplacených sms

Více proklientskeho přístupu

více rozšířit sportovní kanály a vysílání (konkrétně tenis mužů)

více volných minut

více volných minut a sms

Vše je podle mě v pořádku.

Vše ok

všechno

všechno

všechno změnit, je strašná

výhodu pro dlouholeté zákazníky

xx

xxx

Zkvalitnění signálu.

zlevnění

zlevnění

zlevnění

Zlevnění telefonování

Změna operátora

zřejmě nic

zvýšení přenosové rychlosti

7. Jaké jsou (byly) Vaše průměrné měsíční výdaje za mobilní služby u O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
301-599 Kč7031,96 %31,96 %  
do 300 Kč5826,48 %26,48 %  
800 Kč a více5324,2 %24,2 %  
600-799 Kč3817,35 %17,35 %  

Graf

8. Souhlasíte s výrokem, s ohledem na služby, které používáte (používal jste) u O2 a možnostem, které díky nim můžete využívat (využíval jste), že částka, kterou u O2 platíte (platil jste v minulosti) je dobře vynaložená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, službu si cením na méně12958,9 %58,9 %  
ANO, myslím, že částka je odpovídající8639,27 %39,27 %  
20010,46 %0,46 %  
ANo, obvykle platím zhruba 45 korun za číslo ve firemní sítí10,46 %0,46 %  
Většina lidí za podobnou službu platí i dvojnásobek, takže jsem spokojená.10,46 %0,46 %  
sužby jsou předražené. Jsem dlouholetý zákazník, přesto to O2 nedokáže zohlednit.10,46 %0,46 %  
v poslední době za ostatními providery začíná pokulhávat ve všem10,46 %0,46 %  
Ráda bych platila méně10,46 %0,46 %  
Platim 700,- kč když vím, že firma za stejnou službu platí 75,- ale i 19,- Kč Co myslíte10,46 %0,46 %  

Graf

9. Považujete (považoval jste) cenu služeb O2 za rozhodující faktor při výběru konkrétního produktu? (Tarif, cena volání, cena dat, zařízení, typ kontraktu atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, cena je pro mě zásadní9955,93 %45,21 %  
Ne, rozhoduji se podle toho jaká služba více vyhovuje mým potřebám7844,07 %35,62 %  

Graf

10. Co se týče nabídky zařízení (telefon, tablet, notebook a příslušenství), souhlasíte s výrokem, že je nabídka u O2 nejlepší na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnatelná s ostatními prodejci10246,58 %46,58 %  
Nevím, nabídku O2 jsem nezkoumal5324,2 %24,2 %  
Rozhodně NE4219,18 %19,18 %  
Rozhodně ANO2210,05 %10,05 %  

Graf

11. Kupujete si u operátora O2 mobilní telefon, tablet nebo notebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Rozhodně ANOotázka č. 12, Většinou ANOotázka č. 12, Rozhodně NEotázka č. 13, Většinou kupuji jindeotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou kupuji jinde8136,99 %36,99 %  
Rozhodně NE7433,79 %33,79 %  
Většinou ANO4621 %21 %  
Rozhodně ANO188,22 %8,22 %  

Graf

12. Jak často si přístroj měníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 a více let5151 %23,29 %  
Jednou za 2 roky3737 %16,89 %  
Jednou za rok1212 %5,48 %  

Graf

13. Který operátor podle Vás má nejlepší POKRYTÍ MOBILNÍM INTERNETEM? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O211150,68 %50,68 %  
T-Mobile6127,85 %27,85 %  
Vodafone2611,87 %11,87 %  
Jiný poskytovatel219,59 %9,59 %  

Graf

14. Který operátor podle Vás má NEJRYCHLEŠÍ MOBILNÍ INTERNET? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud se nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O210748,86 %48,86 %  
T-Mobile6027,4 %27,4 %  
Jiný poskytovatel2913,24 %13,24 %  
Vodafone2310,5 %10,5 %  

Graf

15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O210246,58 %46,58 %  
T-Mobile5726,03 %26,03 %  
Jiný poskytovatel3515,98 %15,98 %  
Vodafone2511,42 %11,42 %  

Graf

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO17579,91 %79,91 %  
NE3013,7 %13,7 %  
NE, uveďte125,48 %5,48 %  
Velmi zřídka, ale čas od času použiji obě varianty.10,46 %0,46 %  
Nerozumím, co mám uvést.10,46 %0,46 %  
vlastním !hloupý telefon!10,46 %0,46 %  
Firemní T-Mobile na druhé sim10,46 %0,46 %  

Graf

17. Mobilní internet využívám od

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O210167,79 %46,12 %  
T- Mobile2919,46 %13,24 %  
Vodafone1510,07 %6,85 %  
Jiný poskytovatel42,68 %1,83 %  

Graf

18. Při výběru operátora pro užívání mobilního internetu jsem se rozhodoval podle

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvality služeb6241,61 %28,31 %  
Ceny služby5939,6 %26,94 %  
Pokrytí5234,9 %23,74 %  
Nabízené zařízení2013,42 %9,13 %  
rodinného tarifu10,67 %0,46 %  
firemní tarif, irelevantní otázka10,67 %0,46 %  
.10,67 %0,46 %  
O210,67 %0,46 %  
Jsem zákaznicí O2 mnoho let, proto jsem ani neuvažovala o využivání mobilního internetu od jiného operátora. 10,67 %0,46 %  
datové služby vázané na korporátní tarif10,67 %0,46 %  
Mira nasranosti pri pouzivani sluzeb10,67 %0,46 %  
Nabídky v zaměstnání10,67 %0,46 %  
dle velikosti dat10,67 %0,46 %  
Výhodná nabídka z práce10,67 %0,46 %  
Dostupnosti10,67 %0,46 %  
Jiné10,67 %0,46 %  
rozhodnutí zaměstnavatele - služební telefon10,67 %0,46 %  
plati ho firma10,67 %0,46 %  
součást paušálu 10,67 %0,46 %  
služební telefon10,67 %0,46 %  
Cena vs objem dat a rychlost. U ot.17 by mělo být víc možností, používám u dvou operátorů.10,67 %0,46 %  
Studenská nabídka10,67 %0,46 %  
Používám O2 a Vodafone. O2, protože ho má celá rodina. Vodafone kvůli ceně a výhodám pro studenty. 10,67 %0,46 %  

Graf

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro volný čas (surfování po internetu)11158,42 %50,68 %  
Pro práci (e-maily, vyřizování pracovních záležitostí)9650,53 %43,84 %  
Pro zábavu (hry, sociální sítě)9650,53 %43,84 %  
Pro podporu (navigace, vzdělávání)9047,37 %41,1 %  
Nevím, mobilní data nevyužívám147,37 %6,39 %  
Velmi zřídka pro práci, rozhodně bych netvrdil, že by datové služby byly nezbytnou součást mého života!10,53 %0,46 %  
nepovažuji10,53 %0,46 %  
Jiné, uveďte10,53 %0,46 %  
Whatsap10,53 %0,46 %  
Pro zařizování soukromých věcí (domácnost, nákupy, mail, příp. dovolená a pod.)10,53 %0,46 %  
Úplně minimálně, spíš jako přenos internetu do jiného zařízení, či hotspot.10,53 %0,46 %  
Spotifie..10,53 %0,46 %  

Graf

20. Co se týče procesu aktivace nebo změn ve službách O2, očekávám (očekával jsem), že operátor provede službu ihned na první kontakt.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, zcela souhlasím15872,15 %72,15 %  
Ne, netrvám na tom5123,29 %23,29 %  
Akceptovatelná doba je, uveďte73,2 %3,2 %  
12 hodin10,46 %0,46 %  
Co se týče aktivace tarifů, převodů čísel je 10 dní "vpoho". 10,46 %0,46 %  
nevím10,46 %0,46 %  
ANO, ale nikdy to tak nebylo10,46 %0,46 %  
1 den10,46 %0,46 %  
zařizuje zaměstnavatel10,46 %0,46 %  
je mi to jedno10,46 %0,46 %  
48 hodin10,46 %0,46 %  
24 hod.10,46 %0,46 %  
nerozumím otázce10,46 %0,46 %  

Graf

21. Co se týče webových stránek a samoobsluhy Moje O2, považuji je za přehledné, vždy tam najdu, co potřebuji

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7333,33 %33,33 %  
nevím6730,59 %30,59 %  
souhlasím3716,89 %16,89 %  
spíše nesouhlasím2913,24 %13,24 %  
nesouhlasím135,94 %5,94 %  

Graf

22. Co se týče obsluhy na prodejních místech a telefonních linkách O2, považuji ji na profesionální úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8438,36 %38,36 %  
nevím4420,09 %20,09 %  
souhlasím3817,35 %17,35 %  
spíše nesouhlasím3315,07 %15,07 %  
nesouhlasím209,13 %9,13 %  

Graf

23. Dokážu pochopit, když se vše nevyřeší na první žádost.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8136,99 %36,99 %  
spíše nesouhlasím4821,92 %21,92 %  
Nesouhlasím2712,33 %12,33 %  
souhlasím2511,42 %11,42 %  
Souhlasím částečně209,13 %9,13 %  
Ano, zcela souhlasím94,11 %4,11 %  
nevím83,65 %3,65 %  
Zcela nesouhlasím10,46 %0,46 %  

Graf

24. Myslím, že kvalita sítě O2 a její dostupnost je nejlepší na trhu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5525,11 %25,11 %  
nevím4922,37 %22,37 %  
spíše nesouhlasím3114,16 %14,16 %  
Nesouhlasím3013,7 %13,7 %  
souhlasím2511,42 %11,42 %  
Souhlasím částečně198,68 %8,68 %  
ANO, zcela souhlasím83,65 %3,65 %  
Zcela nesouhlasím20,91 %0,91 %  

Graf

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím7634,7 %34,7 %  
spíše souhlasím4520,55 %20,55 %  
spíše nesouhlasím3214,61 %14,61 %  
souhlasím3013,7 %13,7 %  
Zcela nesouhlasím198,68 %8,68 %  
Souhlasím částečně83,65 %3,65 %  
nevím73,2 %3,2 %  
ANO, zcela souhlasím20,91 %0,91 %  

Graf

26. Pokud mluvím se zaměstnanci O2, oceňuji jejich profesionalitu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím9442,92 %42,92 %  
nevím4420,09 %20,09 %  
souhlasím3114,16 %14,16 %  
spíše nesouhlasím2913,24 %13,24 %  
nesouhlasím219,59 %9,59 %  

Graf

27. O2 má hodně kontakních míst (prodejních, telefonických, webových) a jednotlivé složky jsou dobře propojeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím8639,27 %39,27 %  
nevím7232,88 %32,88 %  
souhlasím3315,07 %15,07 %  
spíše nesouhlasím198,68 %8,68 %  
nesouhlasím94,11 %4,11 %  

Graf

28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6529,68 %29,68 %  
souhlasím6429,22 %29,22 %  
nevím3114,16 %14,16 %  
Vyhovující188,22 %8,22 %  
Docela vyhovující146,39 %6,39 %  
spíše nesouhlasím125,48 %5,48 %  
Zatím jsem na prodejním místě nebyl52,28 %2,28 %  
nesouhlasím52,28 %2,28 %  
Spíše nevyhovující41,83 %1,83 %  
Zcela nevyhovující10,46 %0,46 %  

Graf

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6931,51 %31,51 %  
souhlasím5726,03 %26,03 %  
nevím3917,81 %17,81 %  
Vyhovující198,68 %8,68 %  
Docela vyhovující167,31 %7,31 %  
spíše nesouhlasím83,65 %3,65 %  
Zatím jsem linku ani prodejní místo nekontaktoval52,28 %2,28 %  
nesouhlasím41,83 %1,83 %  
Zcela nevyhovující10,46 %0,46 %  
Spíše nevyhovující10,46 %0,46 %  

Graf

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spokojen - zjistil/vyřídil jsem vše, co jsem potřeboval10849,32 %49,32 %  
Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti4118,72 %18,72 %  
Nespokojen - dostal jsem neúplné informace3415,53 %15,53 %  
Maximálně spokojen - dostal jsem i informace navíc2310,5 %10,5 %  
Maximálně nespokojen - dostal jsem mylné informace135,94 %5,94 %  

Graf

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Docela ochotní11050,23 %50,23 %  
Maximálníě ochotní3917,81 %17,81 %  
Zatím jsem nevyužil této možnosti3616,44 %16,44 %  
Neochotní až arogantní219,59 %9,59 %  
Spíše neochotní135,94 %5,94 %  

Graf

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, vyřídil9844,75 %44,75 %  
NE, musel jsem kontakt uskutečnit znovu5726,03 %26,03 %  
Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti4621 %21 %  
NE, byl jsem odkázán na jiné místo188,22 %8,22 %  

Graf

33. Jak byste zhodnotil dostupnost elektronické komunikace s O2 (internet, e-mail). Bylo možné Vaše požadavky vyřídit i prostřednictvím těchto médií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, využil jsem této možnosti6931,51 %31,51 %  
Nevím, nezjišťoval jsem to, vyhovuje mi osobní kontakt6228,31 %28,31 %  
Ano, ale jen částečně, musel jsem stejně na pobočku4821,92 %21,92 %  
Ne, musela jsem na pobočku4018,26 %18,26 %  

Graf

34. Jak byste zhodnotil celkovou úroveň poskytovaných služeb O2?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobré, ale mohlo by to být lepší7634,7 %34,7 %  
Průměrné5926,94 %26,94 %  
Na velmi dobré úrovni4621 %21 %  
Spíše špatné156,85 %6,85 %  
Spíš horší135,94 %5,94 %  
Nedokážu posoudit, roky jsem u jiného operátora.10,46 %0,46 %  
Až na ty arogantní hovada na prodejnách poskytuje O2 standardní služby za hodně peněz...10,46 %0,46 %  
Nevim, uz u o2 nejsem 8 let10,46 %0,46 %  
nevím, využívám jiného operátora10,46 %0,46 %  
Nevím, nezajímám se o ně10,46 %0,46 %  
Damy a panove, dost motate jablka a hrusky dohromady, a to ve vice odpovedich... celkova uroven? Internet mi po lince jede relativne spolehlive, ale pekelne pomalu... nic jineho od o2 nemam, ani nikdo v dome/rodine. Je to " z donuceni" viz otazka 5 a 610,46 %0,46 %  
Velmi špatné, protože způsob poskytování lsužeb je vůči vlastním zaměstnancům šikanózní. 10,46 %0,46 %  
za mě to vyřizuje zaměstnavatel10,46 %0,46 %  
velice špatná úroveň10,46 %0,46 %  
Špatné - monopol kdy z běžných zákazníků dělá O2 blbce a dotujeme firemní zákazníky. Kvalita a pokrytí jsou na 21. století trapné jak z 90 let!10,46 %0,46 %  

Graf

35. Čeho si na O2 nejvíce ceníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvality produktů (funkční, bez častých výpadků, spolehlivý, technicky na úrovni)10146,12 %46,12 %  
Stability firmy a její spolehlivost5926,94 %26,94 %  
Dostupné podpory (zákaznická péče, prodejní místa, elektronické kontakty)5424,66 %24,66 %  
Doplňkových služeb (slevový portál O2 extra výhody, O2 Active – e-knihy, magazíny, audio, spotify…)3013,7 %13,7 %  
Nadace O2 (Smart-up podpora mladých, linka bezpečí, linka seniorů, linka pro neslyšící a nevidomé…)188,22 %8,22 %  
Dodržování zásad společenské odpovědnosti (ekologická odpovědnost, etika zásad podnikání….)94,11 %4,11 %  
ničeho73,2 %3,2 %  
niceho31,37 %1,37 %  
nic20,91 %0,91 %  
Nevím20,91 %0,91 %  
Už ničeho20,91 %0,91 %  
Ničeho výrazného si necením.10,46 %0,46 %  
Nic.10,46 %0,46 %  
Nesnáším O2.10,46 %0,46 %  
že jsem od něho odešel...10,46 %0,46 %  
Nemam jinou moznost nez byt u O210,46 %0,46 %  
arogance10,46 %0,46 %  
ničeho, využívám jiného operátora10,46 %0,46 %  
nejvíc technologií, které zdědil ještě po telecomu.10,46 %0,46 %  
Na O2 extra výhody se dá "utahnout" dost potencionálních lidí a ne jen na MBB :)10,46 %0,46 %  
ničeho, kvalita služeb na adrese ve městě, deset minut od centra je zcela patetická, s ohledem na to, kolik za to platím10,46 %0,46 %  
pokrytí tam, kde se pohybuji10,46 %0,46 %  
ničeho, je to odporný operátor s mizernými službami a přemrštěnými cenami, jako celý kartel O2, T-Mobile a Vodafone10,46 %0,46 %  
... velka korporace, jasne ze je stabilni, ale zkuste si neco "vydupat"10,46 %0,46 %  
Nemár rád O2 díky zneužívání postavení na trhu (např. nákup práv na fotbal, málo tarifních programů, navíc neúměrně drahé atd...) Arogantní přístup k jednotlivci jako uživateli a servilní chování vúči velkým společnostem, kde lze očekávat zisk...10,46 %0,46 %  
já se dovolám lidem a lide se dovolají mě10,46 %0,46 %  
Ze je to firemni tarif a vse plati firma10,46 %0,46 %  
ničeho si necením10,46 %0,46 %  
mezi slepými jednooký králem10,46 %0,46 %  
Nic mě nenapadá.10,46 %0,46 %  
nic, bohužel jen nutnost. Kdo nemá do domu zavedenou optiku a není v dosahu hotspotu jiných poskytovatelů, má smůlu10,46 %0,46 %  
Ničeho je to z nouze ctnost!10,46 %0,46 %  
Nic takového není10,46 %0,46 %  

Graf

36. Hodnotu služeb, které u operátora O2 využívám (využíval jsem) nejvíce spatřuji:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

499

Asi v dostupnosti poboček.

bez větších výpadků

Ffhjf

fungují

hodnota služeb je vysoká

jako předražené

kvalita a rychlost při komunikaci

kvalita služeb

kvalita služeb

kvalita, spolehlivost

kvalitě a spolehlivosti

kvalitě, přesnosti

má nejvíc technologií, díky odkupu telecomu

Mobil a SIM-karta zdarma k internetu ADSL

Musím ocenit, že pokud jsem mluvil s techniky, tak chápali, co říkám. Komunikace s netechniky - přeskakující gramofonová deska.

nerozumím otázce

nespatřuji, proto jsem tohoto operátora opustil

nevím

pokrytí i míst kde ostatní operátoři pokulhávají

Pokrytí tam, kde levnější operátoři zaostávali

predrazene

Pripoji mi dum na internet... bohuzel v cene zakladniho balicku neni verejna IP (klidne volitelne), ale O2 TV cpou, ikdyz to u nas proste nefunguje

Služby jsem musel využívat, jelikož v lokalitě kde jsem bydlel nebyly jiné služby dostupné....

spolehlivost

Spolehlivost služeb

Spolehlivost služeb

Spolehlivost, vyřeší problém. Na rozdíl od T-Mobile - nešel internet, neochota to řešit, svádění problémů na mě, arogance.

široká nabídka služeb

v ceně

v dobré komunikaci se zákazníkem

v dobré kvalitě

v dobré péči o zákazníka

v jejich kvalitě

v jejich pestrosti

v jejich šíři

v kvalitě

v kvalitě služeb, bez výpadků

v nabídce

V ničem

v ničem, odejdu od vás

v přehlednosti

v přijatelné ceně

v přístupu a široké nabídce služeb

v rychlosti a kvalitě

v rychlosti připojení

v široké nabídce

V technické profesionalitě poskytovaných služeb

v tom, že od něj můžu mít více služeb a nemusím to řešit s více poskytovateli

V tradici a stabilitě.

v urcite dobe melo O2 nejlepsi tarify pro studenty, nyni je jiz hodnota sluzeb (po vzniku tzv neomezenych tarifu) v podstate stejna jako u konkurence

ve funkčnosti

ve spolehlivosti

ve spolehlivosti

ve spolehlivosti

ve spolehlivosti jejich služeb

ve spolehlivosti sítě a vstřícných pracovnících poboček

ve stabilitě firmy a její spolehlivosti

Ve volání

ve vysoké spolehlivosti služeb

že jsem měl více dat a méně volání, nemusel platit za volné minuty, když jsem je nepoužíval

že mohu mít pevné i mobilní připojení dohromady

že neobtěžuje

že se dovolám lidem a lide se dovolají mě

Že vůbec jsou...

37. Nejvíce mi u služeb operátora O2 chybí, uveďte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- flexibilita při řešení problémů např. s ADSL - věrnostní bonusy pro dlouholeté zákazníky (slevy z ceny) - poprodejní péče

.

Ceny srovnatelné se vsemi okolnimi státy (Slovensko, Rakousko, Německo i Polsko jsou až o 60% levnější!:( Neni tu otázka na zhodnocení dotazniku, proto doplnuji sem. Některé otazky jsou nepresné, či zavádějící. Např. 26 - kvalitu ocenuji, pokud nějaká je. Pracovník na pobočce se mi snažil vnutit další služby místo toho, aby rešil můj požadavek. Otázku lze chapat minimalně dvěma způsoby, výsledek bude zkreslený! Ot.38 (i jiné) - využívám více operátorů. Atd. Dotazník není dobře postaven.

Ceny, nabidky sluzeb a balicku, ktere mi.nevyhovuji

častější nabídka nových produktů

častější nabídka nových produktů

častější nabídka nových přístrojů

častější nabídka zákazníkovi

data bez datového limitu

Dobrá cena pro věrné zákazníky (jako já), stále nabízíte lepší podmínky nově příchozím a na věrné zákazníky prdíte

eSIM

Kdyby neměli tak hloupé reklamy. Ale z operátorů jsou ještě v tomhle nejlepší.

lepší kvalita za nižší ceny

lepší nabídka pro stálé klienty

levna data do mobilu s napr. 40 min volani kamkoliv

Levnější internet v mobilu

levnější varianty s nižší kvalitou

lidskost, je to moloch

lidskost, lepší přístup

Méně čekání při spojení a operátorem

Mnohem levnější tarif. Ve firemní síti poskytované T-Mobile mám nyní 20 kč za vedení čísla 0,99 kč za minutu hovoru nebo SMS 120 kč za balík dat internetu Interneti nevyužívám, za měsíc obvykle platím 45 kč.

Morálka vůči vlastním zaměstnancům i zákazníkům. Někteří a zvlášť vedoucí lidé na pobočkách mi přišli tak mimo a zažraní do firemní politiky(prodat, prodat, prodat, nabízet, nabízet, nabízet), že působili jako nafetovaní dozorci ve věznicích. Pokud něco vyřizuji, vážně mi není příjemné, když mně a člověku který to vyřizuje, lítá za zadkem kripl, který jen kontroluje, zda nabídl vše a to včetně toho, co vůbec nemá nic společného s tím, s čím jsem přišla. Navíc je naprosto nepřijatelné, aby byla pobočka zařízena tak, aby si zaměstnanci nemohli za celý den sednout, když k tomu z povahy jejich práce není absolutně důvod. Když přijde zákazník, mohou vstát. Navíc to znamená, že na pobočce bude stát i ten zákazník a to je též nepřijatelné, pokud dotyčný nechce.

Morálka. Slušné vedení které zákazníkům nelže a nebalamutí je. Ale to je vývoj. jsou to lháři. A jakmile to půjde jdu od Vás. O2, T-Mobile, Vodafone jste stejná pakáž! Ale musím to trpět tenhle OLIGOPOL.

moznost zrusit automatickw navyseni FUP pri vycerpani objemu dat

možnost více kombinovat služby

nabídka levnějších telefonů

nabídka nových přístrojů

někde chybí pokrytí

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

Nic - jsou mi volní

nic podstatného

Nižší cena

nižší cena

nižší cenu

Nižší cenu

nižší ceny

nižší ceny

nižší ceny

Ochotný personál

Orientace na soukromé uživatele (zřejmá preference firem a podnikatelů)

osobní přístup k jednotlivým řešením

osobní přístup k menším firmám, vůbec se o ně nezajímají, obchodníci jsou laxní

osobní přístup ke klientovi

osobní přístup, méně byrokracie

pestřejší nabidka

Pornhub bez využití dát ;)

racionální uvažování - pro O2 jsem pracoval, takže vím, co na vedoucích místech nejvíce chybí

Rozumné ceny za volání i data.

rychlejší jednání, větší péče o klienta, nekompetentní lidé na linkách

Rychlost internetu

Rychlost na xdsl linkach, skvely router SmartBox, ale chybi podpora MESH wifi a vlastni satelitni zarizeni...

Slusnost.

Spolehlivost

Spolehlivost internetového připojení, pořádná rychlost, pořádné pokrytí a normálně nízké ceny!

Studentský tarif

To, co v CZ chybí "odjakživa" - normální připojení k internetu.

Úcta k malým zákazníkům cca do 5 položek produktů, komunikace směrem ke stávajícím zákazníkům atd....

Velmi vyvážený poměr cena - výkon.

větší nabídka přístrojů

větší nabídka služeb

větší nabídka telefonů

větší objem dat v paušálu

Vhjuj

vhodné nabídky pro dlouholeté klienty

Vůbec nic

výhodnější nabídka pro studenty

výraznou úpravu cen

Za cenu 300 málo internetu a rychle se to spotřebuje

zlepšení pokrytí, průběžné kontinuální vzdělávání prodejního a servisního personálu

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [O2otázka č. 40, T-Mobileotázka č. 39, Vodafoneotázka č. 39, Jinýotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O215570,78 %70,78 %  
T-Mobile3515,98 %15,98 %  
Vodafone2511,42 %11,42 %  
Jiný41,83 %1,83 %  

Graf

39. Co bylo důvodem, že jste od O2 odešel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoké ceny3266,67 %14,61 %  
Špatná obsluha1429,17 %6,39 %  
Nekvalitní služby1122,92 %5,02 %  
Neodešla jsem jen O2 nevyužívám jako mobilní operátora12,08 %0,46 %  
X12,08 %0,46 %  
Odporné zacházení s klientem12,08 %0,46 %  
Používám i tmobile i o212,08 %0,46 %  
Nedostatečný signál 12,08 %0,46 %  
Jako operatora jsem o2 nikdy neměla, pouze jako poskytovatele TV a internetu12,08 %0,46 %  
Mobil mam historicky u VF, o2 mame pouze vdsl linku12,08 %0,46 %  
špatné jednání společnosti, závazky, pokuty atd.12,08 %0,46 %  
Neodešla, využíváme pouze tv a internet, O2 má manžel.12,08 %0,46 %  

Graf

40. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA11753,42 %53,42 %  
MUŽ10246,58 %46,58 %  

Graf

41. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-34 let7333,33 %33,33 %  
18-24 let5726,03 %26,03 %  
35-44 let3817,35 %17,35 %  
45-54 let219,59 %9,59 %  
55-65 let167,31 %7,31 %  
66 let a více146,39 %6,39 %  

Graf

42. Považujete svoji ekonomickou situaci za

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrou8639,27 %39,27 %  
Střední7031,96 %31,96 %  
Velmi dobrou4420,09 %20,09 %  
Spíše horší až špatnou198,68 %8,68 %  

Graf

43. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou9844,75 %44,75 %  
Vysoká škola7835,62 %35,62 %  
Vyučen3114,16 %14,16 %  
Základní125,48 %5,48 %  

Graf

44. Region

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5324,2 %24,2 %  
Středočeský3114,16 %14,16 %  
Jihomoravský209,13 %9,13 %  
Ústecký188,22 %8,22 %  
Moravskoslezký167,31 %7,31 %  
Karlovarský125,48 %5,48 %  
Olomoucký115,02 %5,02 %  
Plzeňský115,02 %5,02 %  
Jihočeský104,57 %4,57 %  
Pardubický94,11 %4,11 %  
Vysočina94,11 %4,11 %  
Liberecký83,65 %3,65 %  
Královehradecký62,74 %2,74 %  
Zlínský52,28 %2,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

  • odpověď více než 6 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Operátora jsem neměnil, jsme stále u O2 na otázku 2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

  • odpověď NE, uveďte:
    • 9.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím, mobilní data nevyužívám na otázku 19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

  • odpověď Nevím, mobilní data nevyužívám:
    • 9.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE, uveďte na otázku 16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

  • odpověď Nesouhlasím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

  • odpověď nevím:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

  • odpověď Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nevyužil této možnosti na otázku 31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti na otázku 32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

  • odpověď Maximálníě ochotní:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně spokojen - dostal jsem i informace navíc na otázku 30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

  • odpověď ANO, vyřídil:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně spokojen - dostal jsem i informace navíc na otázku 30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?
  • odpověď Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nevyužil této možnosti na otázku 31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím jsem nepotřeboval využít této možnosti na otázku 30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

  • odpověď O2:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Operátora jsem neměnil, jsme stále u O2 na otázku 2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 17. Mobilní internet využívám od
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon
  • odpověď T-Mobile:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi T- Mobile na otázku 17. Mobilní internet využívám od

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

3. Pokud byste měl zhodnotit situaci na trhu. Který z operátorů podle Vás udává směr, jakým se telekomunikační služby rozvíjí, a tedy nejvíce ovlivňuje trh?

4. Jaké služby u operátora O2 využíváte nebo jste využíval nejčastěji?

5. Čeho si na této službě nejvíce ceníte?

6. Co byste na této službě změnil nebo uvítal?

7. Jaké jsou (byly) Vaše průměrné měsíční výdaje za mobilní služby u O2?

8. Souhlasíte s výrokem, s ohledem na služby, které používáte (používal jste) u O2 a možnostem, které díky nim můžete využívat (využíval jste), že částka, kterou u O2 platíte (platil jste v minulosti) je dobře vynaložená?

9. Považujete (považoval jste) cenu služeb O2 za rozhodující faktor při výběru konkrétního produktu? (Tarif, cena volání, cena dat, zařízení, typ kontraktu atd.)

10. Co se týče nabídky zařízení (telefon, tablet, notebook a příslušenství), souhlasíte s výrokem, že je nabídka u O2 nejlepší na trhu?

11. Kupujete si u operátora O2 mobilní telefon, tablet nebo notebook?

12. Jak často si přístroj měníte?

13. Který operátor podle Vás má nejlepší POKRYTÍ MOBILNÍM INTERNETEM? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

14. Který operátor podle Vás má NEJRYCHLEŠÍ MOBILNÍ INTERNET? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud se nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

17. Mobilní internet využívám od

18. Při výběru operátora pro užívání mobilního internetu jsem se rozhodoval podle

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

20. Co se týče procesu aktivace nebo změn ve službách O2, očekávám (očekával jsem), že operátor provede službu ihned na první kontakt.

21. Co se týče webových stránek a samoobsluhy Moje O2, považuji je za přehledné, vždy tam najdu, co potřebuji

22. Co se týče obsluhy na prodejních místech a telefonních linkách O2, považuji ji na profesionální úrovni.

23. Dokážu pochopit, když se vše nevyřeší na první žádost.

24. Myslím, že kvalita sítě O2 a její dostupnost je nejlepší na trhu.

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

26. Pokud mluvím se zaměstnanci O2, oceňuji jejich profesionalitu.

27. O2 má hodně kontakních míst (prodejních, telefonických, webových) a jednotlivé složky jsou dobře propojeny.

28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

33. Jak byste zhodnotil dostupnost elektronické komunikace s O2 (internet, e-mail). Bylo možné Vaše požadavky vyřídit i prostřednictvím těchto médií?

34. Jak byste zhodnotil celkovou úroveň poskytovaných služeb O2?

35. Čeho si na O2 nejvíce ceníte?

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

39. Co bylo důvodem, že jste od O2 odešel?

40. Vaše pohlaví

41. Váš věk

42. Považujete svoji ekonomickou situaci za

43. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

44. Region

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak dlouho jste, nebo jste v minulosti byl, zákazníkem O2?

2. Co Vás přimělo využívat služeb operátora O2?

3. Pokud byste měl zhodnotit situaci na trhu. Který z operátorů podle Vás udává směr, jakým se telekomunikační služby rozvíjí, a tedy nejvíce ovlivňuje trh?

4. Jaké služby u operátora O2 využíváte nebo jste využíval nejčastěji?

5. Čeho si na této službě nejvíce ceníte?

6. Co byste na této službě změnil nebo uvítal?

7. Jaké jsou (byly) Vaše průměrné měsíční výdaje za mobilní služby u O2?

8. Souhlasíte s výrokem, s ohledem na služby, které používáte (používal jste) u O2 a možnostem, které díky nim můžete využívat (využíval jste), že částka, kterou u O2 platíte (platil jste v minulosti) je dobře vynaložená?

9. Považujete (považoval jste) cenu služeb O2 za rozhodující faktor při výběru konkrétního produktu? (Tarif, cena volání, cena dat, zařízení, typ kontraktu atd.)

10. Co se týče nabídky zařízení (telefon, tablet, notebook a příslušenství), souhlasíte s výrokem, že je nabídka u O2 nejlepší na trhu?

11. Kupujete si u operátora O2 mobilní telefon, tablet nebo notebook?

12. Jak často si přístroj měníte?

13. Který operátor podle Vás má nejlepší POKRYTÍ MOBILNÍM INTERNETEM? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

14. Který operátor podle Vás má NEJRYCHLEŠÍ MOBILNÍ INTERNET? Mobilním internetem myslíme internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon. Pokud se nevíte nebo se nemůžete rozhodnout, zkuste se prosím, alespoň pocitově k jednomu přiklonit.

15. Který operátor podle vás poskytuje CELKOVĚ NEJLEPŠÍ mobilní internet (i pocitově, nemáte-li osobní zkušenost)? Mobilním internetem je myšlen internet, který lze používat kdekoliv podobně jako mobilní telefon

16. Používáte Vy osobně mobilní internet (tj. internet poskytovaný mobilním operátorem)? Nezáleží na tom, zda jde o internet na displeji vašeho mobilního telefonu nebo o mobilní internet pro notebook či tablet

17. Mobilní internet využívám od

18. Při výběru operátora pro užívání mobilního internetu jsem se rozhodoval podle

19. Nejčastěji data využívám, vyberte:

20. Co se týče procesu aktivace nebo změn ve službách O2, očekávám (očekával jsem), že operátor provede službu ihned na první kontakt.

21. Co se týče webových stránek a samoobsluhy Moje O2, považuji je za přehledné, vždy tam najdu, co potřebuji

22. Co se týče obsluhy na prodejních místech a telefonních linkách O2, považuji ji na profesionální úrovni.

23. Dokážu pochopit, když se vše nevyřeší na první žádost.

24. Myslím, že kvalita sítě O2 a její dostupnost je nejlepší na trhu.

25. Jsem rád, když mě operátor O2 kontaktuje (kontaktoval) s novinkami či akční nabídkou služeb.

26. Pokud mluvím se zaměstnanci O2, oceňuji jejich profesionalitu.

27. O2 má hodně kontakních míst (prodejních, telefonických, webových) a jednotlivé složky jsou dobře propojeny.

28. Jak byste zhodnotil dostupnost prodejního místa O2 z pohledu vzdálenosti od Vašeho bydliště/místa pracoviště. Je pro Vás přijatelná?

29. Jak byste zhodnotil otevírací hodiny (dostupnost telefonní linky) O2. Byly pro Vás dostatečné a vyhovující?

30. Získal jste na kontaktním místě O2 veškeré informace, které jste potřeboval?

31. Jak byste ohodnotil osobní přístup a ochotu zaměstnanců O2 na kontaktních místech?

32. Vyřídil jste vše kompletně při prvním kontaktu?

33. Jak byste zhodnotil dostupnost elektronické komunikace s O2 (internet, e-mail). Bylo možné Vaše požadavky vyřídit i prostřednictvím těchto médií?

34. Jak byste zhodnotil celkovou úroveň poskytovaných služeb O2?

35. Čeho si na O2 nejvíce ceníte?

38. Jakého v současnosti využíváte operátora?

39. Co bylo důvodem, že jste od O2 odešel?

40. Vaše pohlaví

41. Váš věk

42. Považujete svoji ekonomickou situaci za

43. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání

44. Region

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Veselá, I.Hodnota produktu pro zákazníky O2 (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://hodnota-produktu-pro-zakazni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.