Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění dotazníku, jehož výsledky budou využity v bakalářské práci.
Dotazník je zaměřený na povědomí o Českém rozhlasu a jeho vnímání širokou veřejnosti. Skládá se z uzavřených otázek, jedné otevřené otázky a hodnocení pomocí škál (naprosto souhlasím, až po naprosto nesouhlasím).
Děkuji za Vaši pomoc.
Odpovědi respondentů
1. Posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
357
90,15 %
90,15 %
ne
39
9,85 %
9,85 %
2. Znáte Český rozhlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
389
98,23 %
98,23 %
Ne
7
1,77 %
1,77 %
3. Posloucháte Český rozhlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
224
57,58 %
56,57 %
ne
165
42,42 %
41,67 %
4. Proč neposloucháte Český rozhlas?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nelíbí se mi výběr hudby
67
39,41 %
16,92 %
Poslouchám konkurenční rádio
53
31,18 %
13,38 %
Jiný důvod
31
18,24 %
7,83 %
Neposlouchám vůbec rádio
19
11,18 %
4,8 %
5. Znáte projekt Ježíškova vnoučata?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
210
53,98 %
53,03 %
ne
179
46,02 %
45,2 %
6. Víte, že jsou Ježíškova vnoučata projektem Českého rozhlasu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
128
59,81 %
32,32 %
ne
86
40,19 %
21,72 %
7. Znáte logo Českého rozhlasu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
290
74,55 %
73,23 %
ne
99
25,45 %
25 %
8. Líbí se vám logo Českého rozhlasu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 10, Ne → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
255
65,55 %
64,39 %
Ne
134
34,45 %
33,84 %
9. Co se vám na logu nelíbí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tvar
56
41,48 %
14,14 %
Jiný důvod
44
32,59 %
11,11 %
Nechápu ho
26
19,26 %
6,57 %
Barva
9
6,67 %
2,27 %
10. Hodí se podle vás barva loga k Českému rozhlasu
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
250
64,27 %
63,13 %
nevím
85
21,85 %
21,46 %
ne
54
13,88 %
13,64 %
11. Jak hodnotíte komunikaci Českého rozhlasu vůči posluchačům/veřejnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pozitivně
154
39,59 %
38,89 %
Neutrálně
112
28,79 %
28,28 %
Nemám názor
99
25,45 %
25 %
Negativně
24
6,17 %
6,06 %
12. Bohatá programová nabídka:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
145
37,28 %
36,62 %
nevím
132
33,93 %
33,33 %
souhlasím
78
20,05 %
19,7 %
spíše nesouhlasím
28
7,2 %
7,07 %
nesouhlasím
6
1,54 %
1,52 %
13. Rádio s tradicí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
223
57,33 %
56,31 %
spíše souhlasím
119
30,59 %
30,05 %
nevím
39
10,03 %
9,85 %
spíše nesouhlasím
6
1,54 %
1,52 %
nesouhlasím
2
0,51 %
0,51 %
14. Moderní rádio:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
124
31,88 %
31,31 %
spíše souhlasím
98
25,19 %
24,75 %
nevím
86
22,11 %
21,72 %
souhlasím
45
11,57 %
11,36 %
nesouhlasím
36
9,25 %
9,09 %
15. Zajímavé pořady:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
129
33,16 %
32,58 %
spíše souhlasím
117
30,08 %
29,55 %
souhlasím
101
25,96 %
25,51 %
spíše nesouhlasím
31
7,97 %
7,83 %
nesouhlasím
11
2,83 %
2,78 %
16. Vhodný výběr hudby
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
120
30,85 %
30,3 %
spíše souhlasím
94
24,16 %
23,74 %
spíše nesouhlasím
89
22,88 %
22,47 %
souhlasím
47
12,08 %
11,87 %
nesouhlasím
39
10,03 %
9,85 %
17. Odlišuje se od konkurence:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
143
36,76 %
36,11 %
spíše souhlasím
121
31,11 %
30,56 %
nevím
91
23,39 %
22,98 %
spíše nesouhlasím
23
5,91 %
5,81 %
nesouhlasím
11
2,83 %
2,78 %
18. Kultivovaný projev moderátorů:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
191
49,1 %
48,23 %
spíše souhlasím
93
23,91 %
23,48 %
nevím
88
22,62 %
22,22 %
spíše nesouhlasím
11
2,83 %
2,78 %
nesouhlasím
6
1,54 %
1,52 %
19. Rádio se zajímavým vizuálním stylem:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
215
55,27 %
54,29 %
spíše souhlasím
71
18,25 %
17,93 %
spíše nesouhlasím
44
11,31 %
11,11 %
souhlasím
36
9,25 %
9,09 %
nesouhlasím
23
5,91 %
5,81 %
20. Český rozhlas vnímám pozitivně:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
165
42,42 %
41,67 %
spíše souhlasím
102
26,22 %
25,76 %
nevím
59
15,17 %
14,9 %
spíše nesouhlasím
42
10,8 %
10,61 %
nesouhlasím
21
5,4 %
5,3 %
21. Český rozhlas je důvěryhodný zdroj informací:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
151
38,82 %
38,13 %
spíše souhlasím
126
32,39 %
31,82 %
nevím
66
16,97 %
16,67 %
nesouhlasím
24
6,17 %
6,06 %
spíše nesouhlasím
22
5,66 %
5,56 %
22. Splňuje požadavky veřejnoprávnosti:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
154
39,59 %
38,89 %
nevím
108
27,76 %
27,27 %
spíše souhlasím
89
22,88 %
22,47 %
spíše nesouhlasím
22
5,66 %
5,56 %
nesouhlasím
16
4,11 %
4,04 %
23. Optimální aktivita na sociálních sítích:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
276
70,95 %
69,7 %
souhlasím
46
11,83 %
11,62 %
spíše souhlasím
34
8,74 %
8,59 %
spíše nesouhlasím
24
6,17 %
6,06 %
nesouhlasím
9
2,31 %
2,27 %
24. Kvalitní zpravodajství:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
149
38,3 %
37,63 %
spíše souhlasím
106
27,25 %
26,77 %
nevím
98
25,19 %
24,75 %
spíše nesouhlasím
24
6,17 %
6,06 %
nesouhlasím
12
3,08 %
3,03 %
25. Co se vám vybaví, když se řekne Český rozhlas? (napište jedno až tři slova)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
radio
26
6,7 %
6,57 %
Nic
8
2,06 %
2,02 %
Radiožurnál
8
2,06 %
2,02 %
tradice
8
2,06 %
2,02 %
nuda
7
1,8 %
1,77 %
zpravodajství
6
1,55 %
1,52 %
Zprávy
5
1,29 %
1,26 %
Veřejnoprávní médium
5
1,29 %
1,26 %
Koncesionářské poplatky
3
0,77 %
0,76 %
Zelená Vlna
3
0,77 %
0,76 %
ostatní odpovědi
vltava Rádio Wave primitivní režimní propaganda kvalita rozhovory Serioznost Stare radio propaganda kvalitní zpravodajství tradice, serióznost Nevim radiozurnal historie poplatky ... informace písničky na přání koncesionarske poplatky stanice D-dur jediné kultivované rádio spolu s Country radiem Dvojka, Vltava, Radiožurnál Rozhovory, Tacheci, Kroupa konzervatismus, dospělost Lucie Výborná, serióznost, informace Seriózní rádio co se dá poslouchat v práci Zkostnatelost, ale serioznost pořady, rozhovory Tradiční, starší lidé, důchodci inteligentní česká muzika zahraniční redakce radio pořady tradice klamavá mediální masáž Radiožurnál, jinak nic moc Otravne zvukove podkresleni zprav. Zprávy a komentáře. státní rozhlas Kvalitní stanice Sport, zelená vlna, zpravodajství rádio, zprávy, domov informace, zajímavosti Tradiční radio serióznost a kultivovanost tradice, klasika, česká hudba Hajaja.zprávy. hudba Rozhlasová stanice Tradice, nezavislost, objektivita kvalitní a rychlé zprávy serióznost, objektivita solidní a spolehlivé Zpravodajstvi, dopravni info, irozhlas.cz Plus, jan Pokorný, Vinohrady Ex :) První slovo co mě napadne je Radiožurnál. Poplatek za nic zločinná organizace, která peníze na svůj provoz získává pod hrozbou násilí české historické rádio zajímavé rozhovory Pravda začíná tam, kde končí sinál českého rozhlasu a české televize tradice, spolehlivost, serióznost Pravdoláskařské rádio Konzervatismus Standa Hruška tradice, věrohodnost Znělka Vltava, mluvené slovo novinky, příjemná hudba, kultivovaný projev Radio? :D stará stanice Klasika nekomerčnost informace moje babička:) Jeziskova vnoucata zajímavé pořady rozhlasové hry, hudba - nuda a dechovky... rádio pro starší lidi Nevim, nic, nuda Kolotoč,Mikrofórum,pohádky posloucháte rádio na polštář sex Zkostnatělý moloch zastaralý, neobjektivní, nevhodná hudba záměrné šíření tendenčních informací Liberatura, Radiožurnál, Vltava hudba, rádio, zprávy Hajaja neosobní projev moderátora Objektivní Zpravy, nemoderni hudba babička, rozhovory, bazar Radio pro stare Ty :D Objektivní zpravodajství, zajímavé rozhovory rádio, veřejnoprávní médium České noviny,hudba,nuda Písničky, rozhlas, Muzika, moderátoři, zprávy Rádio pro starší posluchače Zastaralý druh r. stanice zajímavé relace, příjemné večerní vysílání Staré Česko, radio, klasická hudba verejnopravni, zpravy, zelena vlna Inteligence tradice, klasika, nuda zbytečný poplatek tradice, kultivovanost Syn, serioznost, mládí .. písničky, zajímavé pořady Rádio pro st\arší generaci Podcast česká rozhlasová stanice iRozhlas.cz, zpravodajství Paměť národa babička, auto, tradice radio duchodcu Kuktivovanost Veřejnoprávní, klasická hudba, vltava Rádio pro starší generaci trapas zastaralý Tradice, babicka, znelka Pořady, Dvojka, hudba Rádio, zprávy rozhlas, hudba Babička a děda Česká hudba, tradice, pevné zázemí, staré písničky jediný rozhlas mezi rádii Radiožurnál, pitomá hudba, Olympic Wave, zprávy, iradio dětství, radiožurnál, neestetické logo ................. klasika, česká hudba, zprávy senioři, klasika, česko ja nevjem uš Odpolední publicistika Babička retro, zprávy, nenáročnost rozhlasové hry, pořady pro děti, převážně mluvené slovo poplatky, nuda česko,domov To, že ho neposlouchám Diskuse Český rozhlas Dopravní info Je to již dobré poslechová stanice pro všechny věkové kategorie. veřejnoprávní rozhlasová stanice Národní rádio Hudba, Zprávy, informace. dezinformace posluchačům Důvěryhodnost, písmeno "R", Vinohrady Zpravodajství, Toulky českou minulostí domov spojení aktuální informace a zprávy rádoi, noviny, pořady Irozhlas, radiozurnal radiožurnál, doprava, diskuze zprávy počasí doprava verejnopravni zajímavé reportáže Rozhovory, zprávy, hudba někdy něco zajímavého D-dur, Radiožurnál, úroveň Je čím dál horší začíná tam plíživá cenzura díky vedení rozhlasová hra, zpravodajství, hudba Dráťák Staré hity Radiožurnál, Vltava tradice, kvalita, kreativita Vltava, ČRo2 historie, mluvené slovo, zpravodajství česká hudba rádio, informace čeští interpreti Meteor zpravodajstvi, inteligence Česko tradice hodnoty objektivita radiožurnál, dopolední pořad, hodina přes půlnocí, budova u Národního muzea Klasické rádio, ideální na cestu po dálnici roportáže, česká hudba Informace, kultura Karolína Peřestá, příjemný poslech, Rendez-vous s Junákem nudná hudba zpravodajství, publicistika, rozhovory Radio pro starsi generace jeziskovi vnoucata Boček, Kremr Folklór, kamarádka co tam dělá,hudba pro starší posluchače Tradiční, zpravodajství, informovanost tradice, nostalgie, harmonie důvěryhodnost, kvalita, tradice Dechovka, Karel Gott Chci více mluveného slova Mluvenné slovo radiožurnál, lucie výborná Objektivní informace Tradice, důvěryhodnost Přímé přenosy sportovních utkání Tradice, nezavisle medium aktuálnost, slušnost, neutrálnost zajímavé mluvené pořady korupce historie, poplatky staré dobré pořady - Mikrofórum, Kolotoč něco co bylo Zábavné rádio doprava Dechovky trošku nudná stanice mnoho informací a reportáží ČR Dvojka, zprávy, klasika S mikrofonem za fotbalem kultivovaný jazykový projev, nejlepší novináři u nás, žádné vyvolávání nenávisti Zavoral & Jandák vs Kroupa Zpravodajství, doprava, strašná huda nedelni odpoledne nezávislé kvalitní zpravodajství úroveň, kvalitní informace, dopravní servis pořad Na přání český projev pohoda jubilejní tradice, dechovka, modrá barva zpravodajství, rozhovory, široký rozptyl hudby znělka - český rozhlas, dvoj-ka, pak to, že rozhovory se ženami které mají duši sem nikdy moc nechápala, a v poslední době váš fejsíček je fajn. btw "Rádio se zajímavým vizuálním stylem" není to trochu oxymoron? lež určitě není objektivní Tradice, národ radio, hudba, sranda rádio, stanice, hudba koncesionářský poplatek vážná hudba - - - státní propaganda Děda . serióznost, důvěryhodnost. klutivovanost neúplné ( a to je velmi slušně řečeno ) zprávy, krajně neobjektivní jako drtivá většina českých médií veřejnoprávní, hudba co neposlouchám, pomalé Dechovka předražené důchodci Radiožurnál, Wave, Zelená vlna tradice, politika, zprávy jeho znělka nudná stanice staré, autoritativní, nudné ostrava kamarád kultivovanost, důvěryhodnost Vltava, Meteor, Zelená vlna vinohradská :-) trdice spolehlivost, inteligence, tradice Starší generace, tradice, nepřekvapí. Radio lidi hudba býval výborný, zpravodajství je tendenčně pravicové, neobjektivní Logo, Lucie Výborná DRDS Rádio pro seniory Zastaralý, nesoučasný, národní rádio, modrá, ČR něco se dozvím Spolehlivost, dosah aktuální informace zastaralé rádio každodenní poslech, písničky dobrý kvalita pořadů, seriozní zprávy, profesionalita redaktorů Socialismus Důvěryhodný doba minulá tradice veřejné služby Tradice, objektivnost Pravdivost informací, slušnost, nehrají nové písničky komunismus klasika, tradice Duveryhodnost, informace, radiozurnal Poplatky za nic zpravodajství, zelená vlna potřeba v krizi Moje rádio Když ladím nějakou dobrou hudbu tak musím přeskočit ČRO BRNO, ČRO OLOMOUC, ČRO OSTRAVA, ČRO XXX,........... media, komunikace, důvěryhodný zdroj Rádio a komunikace česko, národní, formální kvalita, spolehlivost Cesko Diskuse, ČRPlus, liberalismus zajímavý hosté
309
79,64 %
78,03 %
26. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
240
61,7 %
60,61 %
Muž
149
38,3 %
37,63 %
27. Ve věku:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21-31
197
50,64 %
49,75 %
32-45
76
19,54 %
19,19 %
46-59
49
12,6 %
12,37 %
15-20
41
10,54 %
10,35 %
60 a více
26
6,68 %
6,57 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Zajímavé pořady:
21. Český rozhlas je důvěryhodný zdroj informací:
odpověď nesouhlasím:
16.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 24. Kvalitní zpravodajství:
22. Splňuje požadavky veřejnoprávnosti:
odpověď souhlasím:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 23. Optimální aktivita na sociálních sítích:
24. Kvalitní zpravodajství:
odpověď souhlasím:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Rádio se zajímavým vizuálním stylem:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 23. Optimální aktivita na sociálních sítích:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Posloucháte rádio?
2. Znáte Český rozhlas?
3. Posloucháte Český rozhlas?
4. Proč neposloucháte Český rozhlas?
5. Znáte projekt Ježíškova vnoučata?
6. Víte, že jsou Ježíškova vnoučata projektem Českého rozhlasu?
7. Znáte logo Českého rozhlasu?
8. Líbí se vám logo Českého rozhlasu?
9. Co se vám na logu nelíbí?
10. Hodí se podle vás barva loga k Českému rozhlasu
11. Jak hodnotíte komunikaci Českého rozhlasu vůči posluchačům/veřejnosti?
12. Bohatá programová nabídka:
13. Rádio s tradicí
14. Moderní rádio:
15. Zajímavé pořady:
16. Vhodný výběr hudby
17. Odlišuje se od konkurence:
18. Kultivovaný projev moderátorů:
19. Rádio se zajímavým vizuálním stylem:
20. Český rozhlas vnímám pozitivně:
21. Český rozhlas je důvěryhodný zdroj informací:
22. Splňuje požadavky veřejnoprávnosti:
23. Optimální aktivita na sociálních sítích:
24. Kvalitní zpravodajství:
25. Co se vám vybaví, když se řekne Český rozhlas? (napište jedno až tři slova)
26. Jste:
27. Ve věku:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Posloucháte rádio?
2. Znáte Český rozhlas?
3. Posloucháte Český rozhlas?
4. Proč neposloucháte Český rozhlas?
5. Znáte projekt Ježíškova vnoučata?
6. Víte, že jsou Ježíškova vnoučata projektem Českého rozhlasu?
7. Znáte logo Českého rozhlasu?
8. Líbí se vám logo Českého rozhlasu?
9. Co se vám na logu nelíbí?
10. Hodí se podle vás barva loga k Českému rozhlasu
11. Jak hodnotíte komunikaci Českého rozhlasu vůči posluchačům/veřejnosti?
12. Bohatá programová nabídka:
13. Rádio s tradicí
14. Moderní rádio:
15. Zajímavé pořady:
16. Vhodný výběr hudby
17. Odlišuje se od konkurence:
18. Kultivovaný projev moderátorů:
19. Rádio se zajímavým vizuálním stylem:
20. Český rozhlas vnímám pozitivně:
21. Český rozhlas je důvěryhodný zdroj informací:
22. Splňuje požadavky veřejnoprávnosti:
23. Optimální aktivita na sociálních sítích:
24. Kvalitní zpravodajství:
25. Co se vám vybaví, když se řekne Český rozhlas? (napište jedno až tři slova)
26. Jste:
27. Ve věku:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.